Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Подхранване и основи...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    ...    L'Oreal Paradise Extatic Primer - Подхранваща баз...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

L'Oreal Paradise Extatic Primer


Подхранваща база за спирала

Цена:  25.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Вторник 23-07-2019 г. или
Сряда 24-07-2019 г.
Продукт#219789
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523503384
Категории
Разфасовка7.2 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.40 / 12.30 / 1.70 cm
Тегло0.015 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Специалистите от "L'Oreal" ви предлагат база за спирала, която придава обем и подхранва миглите. Тя има бяла гладка текстура, съдържаща естествени восъци, която обгръща всяко косъмче и го уплътнява. Формулата ѝ е обогатена с масла от жожоба и шипка, които хидратират и укрепват миглите, а добавеният провитамин В5 стимулира растежа им. Специалната мека четка осигурява изключително нежно нанасяне, разделя и повдига косъмчетата. Базата засилва подчертаващия ефект на спиралата и с нея миглите изглеждат обемни, дълги и красиви.
  • Aqua / Water
  • Polybutene
  • Paraffin
  • Potassium Cetyl Phosphate
  • Cera Alba / Beeswax
  • Copernicia Cerifera Cera / Carnauba Wax
  • Steareth-2
  • Cetyl Alcohol
  • Alcohol Denat.
  • Phenoxyethanol
  • Hydroxyethylcellulose
  • Acacia Senegal Gum
  • Panthenol
  • Ethylenediamine / Stearyl Dimer Dilinoleate Copolymer
  • Caprylyl Glycol
  • Hydrogenated Jojoba Oil
  • Hydrogenated Palm Oil
  • 2-Oleamido-1,3-Octadecanediol
  • Disodium EDTA
  • BHT
  • Rosa Canina Fruit Oil
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • Propylene Glycol
  • Propyl Gallate
  • Citric Acid
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете от базата, преди да поставите любимата си спирала.
  • За най добри резултати, използвайте заедно със спирала "L'Oreal Paradise Extatic".
Рейтинг
За да оцените спиралата "L'Oreal Paradise Extatic Primer", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази спирала, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват спиралата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази спирала, купуват също
Aura Glorious Cheeks Highlighter - Хайлайтър за лице с перлен блясък - спирала
Aura Glorious Cheeks Highlighter
Хайлайтър за лице с перлен блясък

Aura
Избор за цвят на хайлайтъра:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.29 лв.
Wet'n'Wild Silk Finish Lipstick - Червило с интензивен цвят - спирала
Wet'n'Wild Silk Finish Lipstick
Червило с интензивен цвят

Wet'n'Wild
13 варианта за избор на цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
Golden Rose Wow Nail Color - Лак за нокти - спирала
Golden Rose Wow Nail Color
Лак за нокти

Golden Rose
75 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.29 лв.
Golden Rose Ice Chic Nail Colour - Дълготраен лак за нокти - спирала
Golden Rose Ice Chic Nail Colour
Дълготраен лак за нокти

Golden Rose
97 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  1.29 лв.
Golden Rose Rich Color - Лак за нокти с гел технология - спирала
Golden Rose Rich Color
Лак за нокти с гел технология

Golden Rose
63 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.79 лв.
Wet'n'Wild MegaLast Lip Color - Дълготрайно чевило за устни - спирала
Wet'n'Wild MegaLast Lip Color
Дълготрайно чевило за устни

Wet'n'Wild
26 варианта за избор на цвят на червилото:
Вземи сега с отстъпка от -20% до 39!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.79 лв.
Chamos Acaci Herb Facial Mask - Подхранваща хиалуронова маска за лице с билки от серията "Acaci" - спирала
Chamos Acaci Herb Facial Mask
Подхранваща хиалуронова маска за лице с билки от серията "Acaci"

Chamos
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.60 лв.
Golden Rose 60 Sec Express Dry Nail Lacquer - Бързосъхнещ лак за нокти - спирала
Golden Rose 60 Sec Express Dry Nail Lacquer
Бързосъхнещ лак за нокти

Golden Rose
25 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  0.99 лв.
Bioten Nourishing Face Mask - Подхранваща маска за лице с арган и ший - спирала
Bioten Nourishing Face Mask
Подхранваща маска за лице с арган и ший

Bioten
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.60 лв.
Mixa Extreme Nutrition Oil-based Rich Cream - Интензивно подхранващ крем за лице за чувствителна, суха и много суха кожа - спирала
Mixa Extreme Nutrition Oil-based Rich Cream
Интензивно подхранващ крем за лице за чувствителна, суха и много суха кожа

Mixa
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.49 лв.
Wet'n'Wild Cover Аll Pressed Powder - Компактна пудра от серията "Cover All" - спирала
Wet'n'Wild Cover Аll Pressed Powder
Компактна пудра от серията "Cover All"

Wet'n'Wild
Избор за цвят на пудрата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.90 лв.
Titania Made for Girls Revitalizing Mask - Ревитализираща маска за лице с масло от ший и витамин A от серията "Made for Girls" - спирала
Titania Made for Girls Revitalizing Mask
Ревитализираща маска за лице с масло от ший и витамин A от серията "Made for Girls"

Titania
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.70 лв.
Titania Made for Girls Moisturizing Mask - Хидратираща маска за лице с алое вера и витамин E от серията "Made for Girls" - спирала
Titania Made for Girls Moisturizing Mask
Хидратираща маска за лице с алое вера и витамин E от серията "Made for Girls"

Titania
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.90 лв.
Golden Rose Shimmer Gloss - Гланц за устни с блясък - спирала
Golden Rose Shimmer Gloss
Гланц за устни с блясък

Golden Rose
Избор за номер на гланца:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.50 лв.
Golden Rose Wow Nail Color Glitter - Лак за нокти с глитерни частици - спирала
Golden Rose Wow Nail Color Glitter
Лак за нокти с глитерни частици

Golden Rose
Избор за номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.29 лв.
Wet'n'Wild MegaGlo Contouring Palette - Палитра за контуриране на лицето - спирала
Wet'n'Wild MegaGlo Contouring Palette
Палитра за контуриране на лицето

Wet'n'Wild
Избор за палитра:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.99 лв.
Wet'n'Wild Wild Shine Nail Color - Глитерен лак за нокти - спирала
Wet'n'Wild Wild Shine Nail Color
Глитерен лак за нокти

Wet'n'Wild
Избор за цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
Wet'n'Wild MegaGlo Dual-Ended Contour Stick - Стик за контуриране на лице с два цвята - спирала
Wet'n'Wild MegaGlo Dual-Ended Contour Stick
Стик за контуриране на лице с два цвята

Wet'n'Wild
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.99 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Regenerating & Refreshing Face Mask - Регенерираща и освежаваща маска за лице от серията "Pirin Dream" - спирала
Bodi Beauty Pirin Dream Regenerating & Refreshing Face Mask
Регенерираща и освежаваща маска за лице от серията "Pirin Dream"

Bodi Beauty
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.60 лв.
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment - Ампула за лице против бръчки от серията "Q10 Power" - спирала
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment
Ампула за лице против бръчки от серията "Q10 Power"

Nivea
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.19 лв.
Golden Rose Metals Metallic Nail Color - Лак за нокти с метален блясък - спирала
Golden Rose Metals Metallic Nail Color
Лак за нокти с метален блясък

Golden Rose
14 варианта за избор на номер на лака:
Цена:  1.99 лв.

L'Oreal Paradise Extatic Primer


Подхранваща база за спирала

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  25.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Вторник 23-07-2019 г. или
Сряда 24-07-2019 г.
Продукт#219789
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523503384
Категории
Разфасовка7.2 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.40 / 12.30 / 1.70 cm
Тегло0.015 kg
Описание
Специалистите от "L'Oreal" ви предлагат база за спирала, която придава обем и подхранва миглите. Тя има бяла гладка текстура, съдържаща естествени восъци, която обгръща всяко косъмче и го уплътнява. Формулата ѝ е обогатена с масла от жожоба и шипка, които хидратират и укрепват миглите, а добавеният провитамин В5 стимулира растежа им. Специалната мека четка осигурява изключително нежно нанасяне, разделя и повдига косъмчетата. Базата засилва подчертаващия ефект на спиралата и с нея миглите изглеждат обемни, дълги и красиви.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете от базата, преди да поставите любимата си спирала.
  • За най добри резултати, използвайте заедно със спирала "L'Oreal Paradise Extatic".
Декоративна козметика от серията "L'Oreal Paradise Extatic"
L'Oreal Paradise Extatic Mascara Forbidden Berry
Спирала за обемни и дълги мигли в лилав цвят
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  25.99 лв.
L'Oreal Paradise Extatic Mascara Fleur Fantasy
Спирала за обемни и дълги мигли в син цвят
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  25.99 лв.
Подаръчен комплект - L'Oreal Paradise Extatic
Спирала за мигли и вакса за вежди
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  28.99 лв.
L'Oreal Paradise Extatic Mascara Black
Спирала за обемни и дълги мигли в черен цвят
Стандартна цена 25.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  19.49 лв.
Още декоративна козметика от серията "L'Oreal Paradise Extatic"
Декоративна козметика с шипки
Rimmel The Only 1 Lipstick
Хидратиращо червило с дълготраен цвят
Цена:  12.99 лв.
Maybelline Lash Sensational Luscious Full Fan Effect Mascara
Спирала за обемни и извити мигли с наситен черен цвят
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.
L'Oreal False Lash Superstar Mascara
Спирала и база за обемни мигли 2 в 1
Стандартна цена 28.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  21.99 лв.
Декоративна козметика с витамин B5
Bell HypoAllergenic Bold Up! Intense Mascara
Хипоалергенна спирала за обемни мигли от серията "HypoAllergenic"
Цена:  11.60 лв.
Revlon Ultimate All-In-One Waterproof Mascara
Водоустойчива спирала за мигли с 5 действия
Цена:  21.89 лв.
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17
Течен фон дьо тен за естествен тен
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  25.99 лв.
Bourjois Silk Edition Compact Powder
Дълготрайна компактна пудра за лице с матиращ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  24.99 лв.
Bourjois Volume Glamour Ultra Curl Mascara
Дълготрайна спирала за обемни и извити мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  17.40 лв.
Bourjois Healthy Mix Anti-Fatigue Foundation
Дълготраен фон дьо тен с анти-умора ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.90 лв.
Artdeco Art Couture Nail Lacquer
Дълготраен лак за нокти с гел ефект и подхранващи съставки
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.90 лв.
Wet'n'Wild Max Volume Plus Mascara
Спирала за обемни мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.90 лв.
Manhattan Long & Swing Mascara
Черна спирала за обемни и извити мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.20 лв.
Maybelline The Colossal Platinum Black Mascara
Спирала за обемни мигли
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.
Lumene Nordic Chic CC Concealer
CC коректор за лице против зачервявания от серията "Nordic Chic"
Цена:  24.00 лв.
Lumene Nordic Chic Natural Glow Bronzer
Бронзираща пудра за лице
Цена:  29.90 лв.
Essence You Better Work Volume & Curl Mascara
Водоустойчива спирала за обемни и извити мигли от серията "You Better Work"
Цена:  6.60 лв.
Essence You Better Work Lenght Definition Mascara
Водоустойчива спирала за удължване на миглите от серията "You Better Work"
Цена:  6.60 лв.
Bourjois Healthy Mix Powder Anti-Fatigue
Компактна пудра за лице с анти-умора ефект
Цена:  24.60 лв.
Essence #insta Perfect Liquid Highlighter
Течен хайлайтър
Цена:  7.70 лв.
Bourjois Eye Catching Nude Palette
Палитра с 8 цвята сенки за очи
Цена:  23.10 лв.
Bourjois Les Nudes Palette
Палитра с 8 цвята сенки за очи
Цена:  23.10 лв.
Bourjois Healthy Mix Primer
Основа за грим с лека покривност и анти-умора ефект
Цена:  18.20 лв.
Bourjois Reveal Liquid Eyeliner
Течна очна линия за фино подчертаване
Цена:  17.40 лв.
Bourjois Healthy Mix BB Cream Anti-Fatigue
BB крем за лице с анти-умора ефект
Цена:  19.10 лв.
Bourjois Volume Glamour Push Up Black Serum Mascara
Спирала за обемни и извити мигли
Цена:  19.90 лв.
Bourjois Eye Catching Mascara
Спирала за обемни мигли
Цена:  21.20 лв.
Golden Rose Lash Primer
Подхранваща база за спирала
Цена:  4.90 лв.
Още декоративна козметика с витамин B5
Декоративна козметика с жожоба
Aura Quick Stick Shading & Contouring Duo
Контуриращ дуо стик за лице
Цена:  13.39 лв.
Aura Cheek Stick Juicy Blusher
Стик руж за лице с плодов аромат
Цена:  13.39 лв.
Maybelline Hydra Extreme Matte Lipstick
Хидратиращо червило с матов ефект
Цена:  6.29 лв.
Lavera Natural Cover & Care Stick
Стик коректор за лице
Цена:  13.30 лв.
Essence Colour Boost Mad About Matte Liquid Lipstick
Течно матово червило
Цена:  5.90 лв.
Golden Rose Soft & Matte Creamy LipColor
Кремообразно течно червило с матов ефект
Цена:  7.90 лв.
Lily Lolo Natural Lipstick
Хидратиращо червило за устни
Цена:  23.20 лв.
Elea Professional Colour & Care
Трайна крем боя за коса
Цена:  4.50 лв.
Maybelline Volum' Express
Спирала за обем с черен цвят
Цена:  7.99 лв.
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick
Дълготрайно червило за устни с матов ефект
Цена:  15.49 лв.
Golden Rose Vision Lipstick
Дълготрайно червило
Цена:  3.70 лв.
Балсам за устни - HibisKiss
С аромат на хибискус
Цена:  10.90 лв.
Lavera Trend Sensitiv 2 in 1 Compact Foundation
Компактен фон дьо тен 2 в 1 от серията "Trend Sensitiv"
Цена:  27.30 лв.
Gosh Velvet Touch Lipliner Waterproof
Водоустойчив молив за устни от серията "Velvet Touch"
Цена:  7.40 лв.
Bell Colour Fun Multi Blush
Многоцветен руж
Цена:  8.40 лв.
Bell Trio Eyeshadow
Сенки за очи
Цена:  6.30 лв.
Wet'n'Wild Cover All Concealer Palette
Палитра с коректори от серията "Cover All"
Цена:  9.99 лв.
Avril Le Fond De Teint
Фон дьо тен с био масло от жожоба
Цена:  21.40 лв.
Nivea Blackberry Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на къпина
Цена:  4.39 лв.
Nivea Watermelon Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на диня
Цена:  4.39 лв.
Nivea Strawberry Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на ягода
Цена:  4.39 лв.
Catrice The Dew Maximizer
Хайлайтър стик от серията "The Dewy Routine"
Цена:  9.20 лв.
Catrice Generation Matt Comfortable Liquid Lipstick
Матово течно червило с масло от жожоба
Цена:  8.20 лв.
Golden Rose Smart Liner Matte & Intense Black Eyeliner
Очна линия с матов финиш и интензивен черен цвят
Цена:  5.90 лв.
Още декоративна козметика с жожоба
Козметика за коса с жожоба
Leganza Coloring Conditioner
Оцветяващ балсам за коса със 7 масла
Цена:  3.50 лв.
Orzene Beer Optimum Oil Repair Hair Mask Very Dry + Overstressed Hair
Маска за много суха и стресирана коса
Цена:  9.49 лв.
Fraicheur Selection of 10 Oils
Селекция от 10 масла в едно за кожа, коса и нокти
Цена:  10.10 лв.
Bentley Organic Shampoo - Lavender & Aloe Vera With Jojoba
Шампоан за нормална към суха коса с лавандула, алое вера и жожоба
Цена:  16.40 лв.
Маска за боядисана коса с масло от жожоба
Цена:  8.60 лв.
Nacomi Jojoba Oil
Нерафинирано масло от жожоба
Цена:  17.90 лв.
Nacomi 7 Oils Natural Hot Oil Hair Treatment
Олио за коса против наелектризиране и сплетени краища
Цена:  29.90 лв.
Schauma Strength & Vitality Conditioner
Балсам за тънка и слаба коса
Цена:  4.59 лв.
Schauma Strength & Vitality Shampoo
Шампоан за тънка и слаба коса
Цени от:  4.59 лв.
RevitaLash Thickening Conditioner
Уплътняващ балсам за тънка коса
Цена:  70.00 лв.
RevitaLash Thickening Shampoo
Уплътняващ шампоан за тънка коса
Цена:  70.00 лв.
Cycle Vital Repair Mask
Професионална био маска за суха и гъста коса от серията "Certified Organic"
Цена:  47.00 лв.
Gliss Purify & Protect Shampoo
Шампоан за мазна и увредена коса от серията "Purify & Protect"
Цени от:  4.49 лв.
Garnier Fructis Oil Repair 3 Wonder Butter 3 in 1 Mask
Подхранваща маска за много суха и изтощена коса
Цена:  6.69 лв.
Garnier Fructis Oil Repair 3 Wonder Butter Conditioner
Подхранващ балсам за много суха и изтощена коса
Цена:  3.69 лв.
Garnier Fructis Oil Repair 3 Wonder Butter Shampoo
Дълбоко подхранващ шампоан за много суха и изтощена коса
Цена:  3.69 лв.
Farmona Radical Dry Shampoo with Conditioner 2 in 1
Сух шампоан 2 в 1 за увредена и склонна към косопад коса от серията "Radical"
Цена:  9.90 лв.
Orzene Beer Optimum Oil Repair Hair Elixir
Възстановяващ и подхранващ еликсир за много суха и стресирана коса
Цена:  9.49 лв.
Orzene Beer Optimum Oil Repair Hair Conditioner Very Dry + Overstressed Hair
Балсам за много суха и стресирана коса
Цена:  5.39 лв.
Orzene Beer Optimum Oil Repair Shampoo Very Dry + Overstressed Hair
Шампоан за много суха и стресирана коса
Цена:  7.39 лв.
Afrodita Cosmetics Argan & Jojoba 10 in 1 Conditioner
Възстановяващ балсам за всеки тип коса с арган и жожоба
Цена:  9.60 лв.
Black Sea Stars Vitality Hair Care Oil
Подхранващо и защитаващо олио за коса от серията "Vitality"
Цена:  6.50 лв.
Logona Repair Hair Mask Bio Jojoba
Възстановяваща маска за увредена коса с био масло от жожоба
Цена:  18.89 лв.
Овлажняващ шампоан с бразилски билки
За всеки тип коса
Цена:  6.00 лв.
Още козметика за коса с жожоба
Козметика за тяло с жожоба
Козметика за лице с жожоба
Козметика за коса с витамин B5
Козметика за тяло с витамин B5
Козметика за лице с витамин B5
Козметика за коса с шипки
Козметика за тяло с шипки
Козметика за лице с шипки
Други интересни предложения
L'Oreal Paradise Extatic Mascara Fleur Fantasy
Спирала за обемни и дълги мигли в син цвят
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  25.99 лв.
L'Oreal Paradise Extatic Mascara Forbidden Berry
Спирала за обемни и дълги мигли в лилав цвят
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  25.99 лв.
Wellness Club Rosehip Oil
100% натурално шипково масло
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  15.50 лв.
Golden Rose Lash Primer
Подхранваща база за спирала
Цена:  4.90 лв.
L'Oreal Paris X Isabel Marant Wanted Brow and Lash Mascara
Прозрачна спирала за мигли и вежди
Цена:  19.90 лв.
RevitaLash Double-ended Volume Set
Основа и спирала за обемни мигли 2 в 1
Цена:  55.00 лв.
L'Oreal Paradise Extatic Pomade
Помада за оформяне на вежди
Цена:  22.99 лв.
Fleurance Nature Sublime Dry Oil
Мултифункционално сухо олио за лице, коса и тяло
Цена:  37.90 лв.
L'Oreal False Lash Superstar Mascara
Спирала и база за обемни мигли 2 в 1
Стандартна цена 28.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  21.99 лв.
Catrice Lash & Brow Designer
Бързосъхнеща гел спирала за оформяне на мигли и вежди с витамин B5
Цена:  5.90 лв.
Назад към "Серуми и безцветни спирали за мигли и вежди"
Head & Shoulders на промо цени
Вземи сега избрани шампоани с 15% отстъпка.
Репеленти
Защита от насекоми за цялото семейство.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Maybelline Snapscara
Спирала за обемни и гъвкави мигли
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги