store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Maybelline  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Maybelline    Maybelline Total Temptation Mascara - Спирала за обемни мигли
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на тази спирала
Maybelline Total Temptation
 

Maybelline Total Temptation Mascara


Спирала за обемни мигли
Стандартна цена 16.90 лв.
Вземи с отстъпка -35% до 19-09-2018г.
Цена:  10.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в:
Петък 21-09-2018 г. или
Вторник 25-09-2018 г.
Продукт#219786
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
Марка
Официален сайт на Maybellinewww.maybelline.com
EAN30155206
Категории
Разфасовка8.6 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.00 / 12.00 / 2.00 cm
Тегло0.026 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Maybelline
Интензивен обем, плътни и пърхащи мигли!
Това е възможно със спиралата "Total Temptation" от "Maybelline". Тя изгражда миглите и ги прави обемни, плътни и дълги, без да ги утежнява. Иновативната ѝ четка разделя всяко косъмче, и го повдига от основата. Кремообразната текстура, съдържаща восъци, се плъзга нежно върху миглите. Обгръща ги с наситен черен цвят, който придава на очите дълбочина и изкусителност. Формулата е обогатена с екстракт от кокос, който притежава подхранващи и хидратиращи свойства. Спиралата осигурява пристрастяващ обем и изключителна дължина, а погледът ви е подчертан и съблазнителен.
  • Aqua / Water / Eau
  • Synthetic Beeswax
  • Paraffin
  • Styrene / Acrylates / Ammonium Methacrylate Copolymer
  • Oryza Sativa Cera / Rice Bran Wax
  • Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2
  • Cetyl Alcohol
  • Ceteareth-33
  • Propylene Glycol
  • Stearic Acid
  • Vp / Va Copolymer
  • Palmitic Acid
  • Tribehenin
  • Aminomethyl Propanediol
  • Phenoxyethanol
  • Glyceryl Stearate
  • Isohexadecane
  • Polybutene
  • Caprylyl Glycol
  • Polyquaternium-11
  • Aluminum Starch Octenylsuccinate
  • Benzoic Acid
  • Laureth-21
  • Butylene Glycol
  • Parfum / Fragrance
  • Myristic Acid
  • Sodium Laureth Sulfate
  • PEG-40 Hydrogenated Castor Oil
  • Glycerin
  • Tetrasodium EDTA
  • Sodium Dehydroacetate
  • Potassium Sorbate
  • Silica
  • Cocos Nucifera Fruit Extract / Coconut Fruit Extract
  • Xanthan Gum
  • May Contain / Peut Contenir:
    • CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 77266 / Black 2
    • CI 77007 / Ultramarines
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • Mica
    • CI 75470 / Carmine
    • CI 77288 / Chromium Oxide Greens
    • CI 77742 / Manganese Violet
    • CI 77510 / Ferric Ferrocyanide
Годината е 1917. На пръв поглед дните за всички жители на Чикаго минават обичайно, но с всеки изминал ден сред дамите се разпространява мълвата за „Maybelline Cake Mascara“ – първата спирала за очи за ежедневна употреба. Новият продукт обаче дамите могат да поръчат със заявка, а след това да получат по пощата. Въпреки това, много от тях смятат, че чакането си заслужава. И в името на своята красота поръчват продукта. Питате се какво става след това? Всъщност отзивите са дотолкова добри, че за няколко години превръщат иновативната спирала в топ продукт, който вече може са се закупи в множество дрогерии и магазини. С появата на продукта се поставя и началото на успешната история на компания „Maybelline“ – днес безспорен лидер в производството на декоративна козметика, която поддържа красотата на дамите в над 90 страни по света.

Едва ли Том Лайл Уилямс, основателят на компанията е подозирал, за световния успех на малкия семеен
бизнес, който стартира. Това е така, просто защото появата на фамилната компания е резултат от случайността, а не от дълго кроени планове. Всичко започва през 1915 г., когато 19-годишният Том забелязва как сестра му Мейбъл прилага смес от вазелин и въглищен прах върху миглите си, за да им придаде повече плътност и по-тъмен цвят. Скоро след това Уилямс основава компания „Maybelline“. В чест на сестра си той използва нейното име в названието на компанията, защото именно Мейбъл му дава идеята за първия продукт – спиралата „Maybelline Cake Mascara“, с която дамите могат да подчертаят погледа си за секунди. Всъщност тогава тя изглежда далеч по-различно от тази, която познаваме днес. Том започва да я предлага под формата на калъп с четчица, която предварително се намокря и се прокарва първо по калъпа и след това по миглите. Продуктът бързо придобива популярност и от с поръчките по пощата дамите все по-често отправят молба той да започне да се предлага в магазините и дрогериите. Така „Maybelline Cake Mascara“ се нарежда по рафтовете за козметични продукти и компанията на Том започва да се движи по пътя към успеха. Първите стъпки се изразяват най-вече в разширяване на гамата. Няколко години след дебюта си, освен спиралата, „Maybelline“ започва да предлага и моливи за вежди. В началото на 20-те години гамата от продукти за красив поглед се разширява отново и дамите вече могат да избират и различни нюанси на сенки за очи.

След стъпките с разширяването на каталога идва ред и на популярността. През септември 1932 г. специален промоционален пакет с продукти на „Maybelline“ за 10 цента е създаден и разпространен в търговската мрежа. Това значително увеличава успеха на компанията и от продажбите в Чикаго, тя достига до сделки на едро с магазини в цяла Америка. През 1960 г. „Maybelline“ дава повод на дамите да я споменават още по-често. Този път с нов продукт – първата водоустойчива спирала в Америка, наречена „Ultra Lash Mascara“. Освен това външния вид на спиралата е далеч от познатия дотогава и досущ като този, който всички познаваме днес. Тушът e втечнен и прибран в шишенце, на чиято капачка е четката за нанасяне. Скоро след това се появяват още формули на спирали, сред които и тази на „Great Lash Mascara“, която постига изключителен успех. Оттогава тя се превръща в един от най-продаваните продукти за красота и продължава да се предлага, дори и днес. През 70-те години обаче, освен тази спирала, в каталога на „Maybelline“ се появяват и редица други нови попълнения, но в съвсем различни категории – лице, устни и нокти. С течение на времето продуктите не спират да се увеличават, a и да впечатляват. През 1983 г., компанията пуска „Shine Free“ – една от първите компактни пудри за лице, специално разработена за мазна кожа. Междувременно продуктовата категория, която донася първите успехи на „Maybelline“, също продължава да се допълва. Забележителна плътност на миглите, наситено черен или кафяв цвят за подчертаване – в началото на 90-те години каталогът вече предлага изобилие от различни видове спирали.

Скоро след това обаче е поднесена още една неподозирана изненада, но съвсем далеч от промените в каталога. През 1996 г. „Maybelline“ става част от френската компания „L'Oreal“, която е водещ козметичен производител и собственик на световноизвестни марки като „Garnier“, „Vichy“, „Biotherm“, „Giorgio Armani“ и „Yves Saint Laurent“. След сливането „Maybelline“ официално се преименува на „Maybelline New York“. А скоро след това, новото име става популярно във все повече страни по света. Всъщност има и още едно нововъведение – оттогава иновацията е денонощна. Научни изследвания за създаването на високотехнологични и иновативни продукти се превръща в основен фокус. Сред първите резултатите от него е пудра „Dream Matte Mousse“ с революционна мус формула, която осигурява 100% покритие и кадифено-матово съвършенство на кожата. По-късно иновативните предложения продължават да се увеличават. Появява се спирала „Maybelline Volume Express“, която придава изключителен обем на миглите и точно заради това се превръща в световен хит. Сред следващите попълнения е и „Maybelline Volume Express The Falsies“ – спирала, създадена специално, за да придаде впечатляващия „пърхащ“ ефект на изкуствените мигли. Всъщност, дори успехът на този продукт става впечатляващ и скоро след старта си през 2010 г. „The Falsies“ е №1 спирала в света.

Разбира се, въпреки че е пионер в създаването на спиралите, „Maybelline“ постига иновативен
напредък и изобилие в останалите категории. Фонд дьо тен за чувствителна кожа с минерални пигменти, руж за дискретен блясък, освежаващ „BB крем - 8 в 1“ или течен коректор с апликатор „Maybelline Affinitone Concealer“ – каталогът предлага богатство от формули за постигането на съвършен вид на кожата. В категорията на продуктите за устни, „Maybelline“ става популярна със серията от ароматни балсамчета за устни „Maybelline Baby Lips“ и изчерпателната колекция от цветове на червилата „Color Sensational“. Спектърът на колекцията от над 50 различни нюанса позволява на дамите да изберат цветове според своите предпочитания. Но въпреки изобилието, в гамата продължават да се добавят смели нюанси, които са в унисон със съвременните тенденции. Освен в червилата обаче, „Maybelline“ успешно пренася модата и в цветните палитри на сенките за очи и лака за нокти. Сред последните попълнения е „Color Show Nail Lacquers“ – колекция от лакове с обхват на изразителни текстури, цветове и ефекти, вдъхновени от модните подиуми в Ню Йорк и създадени, за да покажат, че модата може да бъде достъпна за всички.

Днес „Maybelline“ е известна в целия свят именно с отношението към модните тенденции. От подиумите до улиците из града – марката е основен помощник на дамите за постигане на перфектна и модерна визия по всяко време. Печели дори и известните, сред които са Адриана Лима, Миранда Кер и Сара Мишел Гелар. Всъщност, вдъхновена от уверените жени, „Maybelline“ създава иновативните формули, революционните текстури и нюанси. А те грабват както потребителите, така и специалисти. През последните години марката е официален грим-партньор на „Mercedes-Benz Fashion Week“ в Ню Йорк. Присъства и на модните подиуми в Амстердам, Берлин, Москва и още над десет седмици на модата в световен мащаб. На всяко събитие създава цветни истории с продукти в горещи нюанси за сезона. След това, превръща тенденциите за красота в лесно достъпни за всички дами по света.
Начин на употреба
  • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Поставете четката под миглите, като я придвижвате от корена към върха им.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния, към външния ъгъл на окото.
  • Повторете действието, докато постигнете желания обем.
Рейтинг
Рейтинг: 9.12 / 8 гласа 
За да оцените спиралата "Maybelline Total Temptation Mascara", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази спирала, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват спиралата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази спирала, купуват също
Golden Rose Metals Matte Metallic Lip Crayon - Матово червило-молив с ефект металик - спирала
Golden Rose Metals Matte Metallic Lip Crayon
Матово червило-молив с ефект металик

Golden Rose
Избор за цвят на червилото:
Цена:  3.99 лв.
Bell Hawaiian Ocean Shiny Lipstick - Червило с блестящ ефект за обемни устни - спирала
Bell Hawaiian Ocean Shiny Lipstick
Червило с блестящ ефект за обемни устни

Bell
Избор за цвят на червилото:
Цена:  6.60 лв.
L'Oreal Colorista Hair Spray 1-Day Color - Цветен спрей за коса от серията "Colorista" - спирала
L'Oreal Colorista Hair Spray 1-Day Color
Цветен спрей за коса от серията "Colorista"

Loreal
Избор за нюанс на спрея:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Marion Hair Color Shampoo - Шампоан оцветител в сашета с алое вера и кератин - спирала
Marion Hair Color Shampoo
Шампоан оцветител в сашета с алое вера и кератин

Marion
Избор за цвят на шампоана:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  1.90 лв.
Leganza Coloring Conditioner - Оцветяващ балсам за коса със 7 масла - спирала
Leganza Coloring Conditioner
Оцветяващ балсам за коса със 7 масла

Leganza
16 варианта за избор на цвят на балсама:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.50 лв.
Оцветяваща натурална крем-къна - От серията "Herbal Time" - спирала
Оцветяваща натурална крем-къна
От серията "Herbal Time"

Rosa Impex
Избор за цвят на къната:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  3.50 лв.
L'Oreal Magic Shampoo - Vegetal Boost - Освежаващ сух шампоан със свеж аромат - спирала
L'Oreal Magic Shampoo - Vegetal Boost
Освежаващ сух шампоан със свеж аромат

Loreal
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.29 лв.

Maybelline Total Temptation Mascara


Спирала за обемни мигли
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 16.90 лв.
Вземи с отстъпка -35% до 19-09-2018г.
Цена:  10.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в:
Петък 21-09-2018 г. или
Вторник 25-09-2018 г.
Продукт#219786
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
Марка
Официален сайт на Maybellinewww.maybelline.com
EAN30155206
Категории
Разфасовка8.6 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.00 / 12.00 / 2.00 cm
Тегло0.026 kg
Още снимки на тази спирала
Maybelline Total Temptation
Описание
Интензивен обем, плътни и пърхащи мигли!
Това е възможно със спиралата "Total Temptation" от "Maybelline". Тя изгражда миглите и ги прави обемни, плътни и дълги, без да ги утежнява. Иновативната ѝ четка разделя всяко косъмче, и го повдига от основата. Кремообразната текстура, съдържаща восъци, се плъзга нежно върху миглите. Обгръща ги с наситен черен цвят, който придава на очите дълбочина и изкусителност. Формулата е обогатена с екстракт от кокос, който притежава подхранващи и хидратиращи свойства. Спиралата осигурява пристрастяващ обем и изключителна дължина, а погледът ви е подчертан и съблазнителен.
За Maybelline
Годината е 1917. На пръв поглед дните за всички жители на Чикаго минават обичайно, но с всеки изминал ден сред дамите се разпространява мълвата за „Maybelline Cake Mascara“ – първата спирала за очи за ежедневна употреба. Новият продукт обаче дамите могат да поръчат със заявка, а след това да получат по пощата. Въпреки това, много от тях смятат, че чакането си заслужава. И в името на своята красота поръчват продукта. Питате се какво става след това? Всъщност отзивите са дотолкова добри, че за няколко години превръщат иновативната спирала в топ продукт, който вече може са се закупи в множество дрогерии и магазини. С появата на продукта се поставя и началото на успешната история на компания „Maybelline“ – днес безспорен лидер в производството на декоративна козметика, която поддържа красотата на дамите в над 90 страни по света.

Едва ли Том Лайл Уилямс, основателят на компанията е подозирал, за световния успех на малкия семеен
бизнес, който стартира. Това е така, просто защото появата на фамилната компания е резултат от случайността, а не от дълго кроени планове. Всичко започва през 1915 г., когато 19-годишният Том забелязва как сестра му Мейбъл прилага смес от вазелин и въглищен прах върху миглите си, за да им придаде повече плътност и по-тъмен цвят. Скоро след това Уилямс основава компания „Maybelline“. В чест на сестра си той използва нейното име в названието на компанията, защото именно Мейбъл му дава идеята за първия продукт – спиралата „Maybelline Cake Mascara“, с която дамите могат да подчертаят погледа си за секунди. Всъщност тогава тя изглежда далеч по-различно от тази, която познаваме днес. Том започва да я предлага под формата на калъп с четчица, която предварително се намокря и се прокарва първо по калъпа и след това по миглите. Продуктът бързо придобива популярност и от с поръчките по пощата дамите все по-често отправят молба той да започне да се предлага в магазините и дрогериите. Така „Maybelline Cake Mascara“ се нарежда по рафтовете за козметични продукти и компанията на Том започва да се движи по пътя към успеха. Първите стъпки се изразяват най-вече в разширяване на гамата. Няколко години след дебюта си, освен спиралата, „Maybelline“ започва да предлага и моливи за вежди. В началото на 20-те години гамата от продукти за красив поглед се разширява отново и дамите вече могат да избират и различни нюанси на сенки за очи.

След стъпките с разширяването на каталога идва ред и на популярността. През септември 1932 г. специален промоционален пакет с продукти на „Maybelline“ за 10 цента е създаден и разпространен в търговската мрежа. Това значително увеличава успеха на компанията и от продажбите в Чикаго, тя достига до сделки на едро с магазини в цяла Америка. През 1960 г. „Maybelline“ дава повод на дамите да я споменават още по-често. Този път с нов продукт – първата водоустойчива спирала в Америка, наречена „Ultra Lash Mascara“. Освен това външния вид на спиралата е далеч от познатия дотогава и досущ като този, който всички познаваме днес. Тушът e втечнен и прибран в шишенце, на чиято капачка е четката за нанасяне. Скоро след това се появяват още формули на спирали, сред които и тази на „Great Lash Mascara“, която постига изключителен успех. Оттогава тя се превръща в един от най-продаваните продукти за красота и продължава да се предлага, дори и днес. През 70-те години обаче, освен тази спирала, в каталога на „Maybelline“ се появяват и редица други нови попълнения, но в съвсем различни категории – лице, устни и нокти. С течение на времето продуктите не спират да се увеличават, a и да впечатляват. През 1983 г., компанията пуска „Shine Free“ – една от първите компактни пудри за лице, специално разработена за мазна кожа. Междувременно продуктовата категория, която донася първите успехи на „Maybelline“, също продължава да се допълва. Забележителна плътност на миглите, наситено черен или кафяв цвят за подчертаване – в началото на 90-те години каталогът вече предлага изобилие от различни видове спирали.

Скоро след това обаче е поднесена още една неподозирана изненада, но съвсем далеч от промените в каталога. През 1996 г. „Maybelline“ става част от френската компания „L'Oreal“, която е водещ козметичен производител и собственик на световноизвестни марки като „Garnier“, „Vichy“, „Biotherm“, „Giorgio Armani“ и „Yves Saint Laurent“. След сливането „Maybelline“ официално се преименува на „Maybelline New York“. А скоро след това, новото име става популярно във все повече страни по света. Всъщност има и още едно нововъведение – оттогава иновацията е денонощна. Научни изследвания за създаването на високотехнологични и иновативни продукти се превръща в основен фокус. Сред първите резултатите от него е пудра „Dream Matte Mousse“ с революционна мус формула, която осигурява 100% покритие и кадифено-матово съвършенство на кожата. По-късно иновативните предложения продължават да се увеличават. Появява се спирала „Maybelline Volume Express“, която придава изключителен обем на миглите и точно заради това се превръща в световен хит. Сред следващите попълнения е и „Maybelline Volume Express The Falsies“ – спирала, създадена специално, за да придаде впечатляващия „пърхащ“ ефект на изкуствените мигли. Всъщност, дори успехът на този продукт става впечатляващ и скоро след старта си през 2010 г. „The Falsies“ е №1 спирала в света.

Разбира се, въпреки че е пионер в създаването на спиралите, „Maybelline“ постига иновативен
напредък и изобилие в останалите категории. Фонд дьо тен за чувствителна кожа с минерални пигменти, руж за дискретен блясък, освежаващ „BB крем - 8 в 1“ или течен коректор с апликатор „Maybelline Affinitone Concealer“ – каталогът предлага богатство от формули за постигането на съвършен вид на кожата. В категорията на продуктите за устни, „Maybelline“ става популярна със серията от ароматни балсамчета за устни „Maybelline Baby Lips“ и изчерпателната колекция от цветове на червилата „Color Sensational“. Спектърът на колекцията от над 50 различни нюанса позволява на дамите да изберат цветове според своите предпочитания. Но въпреки изобилието, в гамата продължават да се добавят смели нюанси, които са в унисон със съвременните тенденции. Освен в червилата обаче, „Maybelline“ успешно пренася модата и в цветните палитри на сенките за очи и лака за нокти. Сред последните попълнения е „Color Show Nail Lacquers“ – колекция от лакове с обхват на изразителни текстури, цветове и ефекти, вдъхновени от модните подиуми в Ню Йорк и създадени, за да покажат, че модата може да бъде достъпна за всички.

Днес „Maybelline“ е известна в целия свят именно с отношението към модните тенденции. От подиумите до улиците из града – марката е основен помощник на дамите за постигане на перфектна и модерна визия по всяко време. Печели дори и известните, сред които са Адриана Лима, Миранда Кер и Сара Мишел Гелар. Всъщност, вдъхновена от уверените жени, „Maybelline“ създава иновативните формули, революционните текстури и нюанси. А те грабват както потребителите, така и специалисти. През последните години марката е официален грим-партньор на „Mercedes-Benz Fashion Week“ в Ню Йорк. Присъства и на модните подиуми в Амстердам, Берлин, Москва и още над десет седмици на модата в световен мащаб. На всяко събитие създава цветни истории с продукти в горещи нюанси за сезона. След това, превръща тенденциите за красота в лесно достъпни за всички дами по света.
Начин на употреба
  • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Поставете четката под миглите, като я придвижвате от корена към върха им.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния, към външния ъгъл на окото.
  • Повторете действието, докато постигнете желания обем.
Декоративна козметика с кокос
L'Oreal La Vie En Glow Highlighting Powder Palette
Палитра с хайлайтъри за озаряващ ефект
Цена:  25.99 лв.
L'Oreal Glow Mon Amour Highlighting Drops
Течен хайлайтър за лице
Цена:  19.90 лв.
Manhattan Wake Up Concealer
Течен коректор за лице
Стандартна цена 10.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -14%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.40 лв.
Rimmel Oh My Gloss Oil Tint
Гланц за устни с натурални масла
Цена:  11.40 лв.
Max Factor Colour Elixir Lipstick
Хидратиращо червило за гладки и чувствени устни
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  14.20 лв.
Още декоративна козметика с кокос
Още козметика за коса с кокос
Още козметика за тяло с кокос
Още козметика за лице с кокос
Други интересни предложения
L'Oreal La Vie En Glow Highlighting Powder Palette
Палитра с хайлайтъри за озаряващ ефект
Цена:  25.99 лв.
Afrodita Cosmetics Coconut Milk Hair and Body Shampoo
Шампоан за коса и тяло с кокосово мляко
Цена:  7.70 лв.
Manhattan Wake Up Concealer
Течен коректор за лице
Стандартна цена 10.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -14%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.40 лв.
Maybelline The Colossal Big Shot Express Volume Mascara
Спирала за обемни мигли
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.99 лв.
Lavera Trend Sensitiv 2 in 1 Compact Foundation
Компактен фон дьо тен 2 в 1 от серията "Trend Sensitiv"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  27.30 лв.
Manhattan Khol Kajal Eyeliner
Цветен молив за очи
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.20 лв.
Кокосово масло
Цена:  11.50 лв.
Elseve Extraordinary Oil Sublime Hair
Подхранващо олио за всеки тип коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  13.49 лв.
Logona Oil Treatment Bio Coconut
Кокосово масло за коса и кожа
Цена:  14.99 лв.
Revlon Ultra HD Lip Lacquer
Дълготраен гланц за устни с гел технология и лаков ефект
Цена:  15.50 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през септември.
Спечели огледалце L'Oreal
Купи декоративна козметика L'Oreal за 20 лв. и ще получиш ...
Томбола за чанта Reebok
Включи се в томболата на Schwarzkopf за чанта за рамо Reebok.
Подарък от Vademecum
Купи паста за зъби Vademecum и ще получиш подарък - четка за зъби.
Спечели детска чантичка
Купи 2 продукта Schwarzkopf и се включи в томболата.
Maybelline Total Temptation
Спирала за обемни мигли
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Artesania Latina - кораби от дърво