store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Loreal Paris  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Loreal Paris    L'Oreal Smooth Sugars Glow Scrub - Почистващ захарен скраб за лиц...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

L'Oreal Smooth Sugars Glow Scrub


Почистващ захарен скраб за лице за блясък
Стандартна цена 15.90 лв.
Вземи с отстъпка -18% до 19-12-2018г.
Цена:  12.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Вторник 18-12-2018 г., Сряда 19-12-2018 г. или
Четвъртък 20-12-2018 г.
Този продукт може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#218374
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523541928
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 8.60 / 7.00 cm
Тегло0.243 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Всеки ден замърсявания, себум и остатъци от грим се натрупват по кожата на лицето. При недостатъчно добро почистване, тези фактори провокират появата на несъвършенства и кожата започва да губи своя блясък, става суха и загрубяла.

Ексфолирането е важна част от почистването на лицето. Специалистите от "L'Oréal" ви предлагат захарен скраб за лице с нежна текстура, който незабавно прави кожата чиста, гладка, сияйна и бебешки мека. Той може да се употребява както за лице, така и за ексфолиране на устните. Формулата му съдържа фини кристалчета от 3 вида захар (бяла, "blond" и кафява), които нежно отстраняват мъртвите клетки от епидермиса. Вложеното масло от гроздови семки в състава регенерира, подхранва и хидратира кожата. Добавеното масло от монои има овлажняващио действие, премахва уморения и матов вид. Маслото от акай бери притежава противовъзпалителни и мощни антиоксидантни свойства, има леко полиращо действие върху повърхността на кожата. Комбинацията от природни съставки почиства лицето от замърсяванията и осигурява подхранваща грижа. Ексфолиантът е с деликатен аромат и е подходящ за всеки тип кожа.

Резултати след употреба на "L'Oreal Smooth Sugars Glow"*:
  • веднага: кожата е чиста, гладка и сияйна
  • след 1 седмица: кожата е регенерирана, с блестящ тен
  • дългосрочни: кожата е по-гладка, възродена, здравословно изглеждаща и бебешки мека

* Според производителя.
  • Sucrose
  • Ethylhexyl Palmitate
  • PEG-7 Glyceryl Cocoate
  • Stearalkonium Hectorite
  • Propylene Carbonate
  • Silica
  • Rosmarinus Officinalis Extract / Rosemary Extract
  • Sorbitan Oleate
  • Saccharide Hydrolysate
  • Glycerin
  • Gardenia Taitensis Flower
  • Euterpe Oleracea Pulp Powder
  • Helianthus Annuus Seed Oil / Sunflower Seed Oil
  • Vitis Vinifera Seed Oil / Grape Seed Oil
  • Haematococcus Pluvialis Extract
  • Alumina
  • Cocos Nucifera Oil / Coconut Oil
  • Propylene Glycol
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Capsicum Annuum Extract / Capsicum Annuum Fruit Extract
  • Polysorbate 80
  • Tocopherol
  • CI 15985 / Yellow 6 Lake
  • CI 61565 / Green 6
  • CI 75130 / Beta-Carotene
  • Caramel
  • CI 19140 / Yellow 5 Lake
  • Ci 42090 / Blue 1 Lake
  • Linalool
  • Limonene
  • Citral
  • Parfum / Fragrance
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете от ексфолианта върху чиста кожа на лицето и устните.
  • Добавете малко топла вода и леко масажирайте с кръгови движение, като избягвате областта около очите.
  • След като захарта се разтопи, изплакнете с топла вода.
  • Използвайте 3 пъти седмично.
  • Загребвайте от бурканчето със сухи пръсти и след употреба го затваряйте.
  • Не използвайте върху напукани устни и не поглъщайте продукта.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 2 гласа 
За да оцените продукта "L'Oreal Smooth Sugars Glow Scrub", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Масло от гроздови семки -
Масло от гроздови семки
Христина
Цена:  6.00 лв.
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
L'Oreal Brow Artist Micro Tattoo Eyebrow - Дълготраен молив за вежди - продукт
L'Oreal Brow Artist Micro Tattoo Eyebrow
Дълготраен молив за вежди

Loreal Paris
Избор за цвят на молива:
Стандартна цена 17.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  13.49 лв.
L'Oreal Colorista Washout - Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista" - продукт
L'Oreal Colorista Washout
Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista"

Loreal Paris
14 варианта за избор на цвят на боята:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Garnier Ambre Solaire UV Water Transparent Protecting Spray - Слънцезащитен спрей за тяло с алое вера - продукт
Garnier Ambre Solaire UV Water Transparent Protecting Spray
Слънцезащитен спрей за тяло с алое вера

Garnier
Избор за слънцезащитен фактор:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.99 лв.
Essie Treat Love & Color Strengthener - Заздравител за нокти с деликатен цвят - продукт
Essie Treat Love & Color Strengthener
Заздравител за нокти с деликатен цвят

Essie
Избор за нюанс на заздравителя:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.50 лв.
L'Oreal Paris X Isabel Marant Smile Matte Lipstick - Червило с матов ефект - продукт
L'Oreal Paris X Isabel Marant Smile Matte Lipstick
Червило с матов ефект

Loreal Paris
Избор за цвят на червилото:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  23.99 лв.
Vivienne Sabo Creme Glacee Lip Gloss - Гланц за обемни устни с аромат на сладолед - продукт
Vivienne Sabo Creme Glacee Lip Gloss
Гланц за обемни устни с аромат на сладолед

Vivienne Sabo
Избор за цвят на гланца:
Цена:  8.99 лв.
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Powder - Матираща пудра за лице - продукт
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Powder
Матираща пудра за лице

Maybelline
Избор за нюанс на пудрата:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Elseve Total Repair 5 Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream - Шампоан без сулфати за суха и увредена коса от серията "Total Repair 5" - продукт
Elseve Total Repair 5 Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream
Шампоан без сулфати за суха и увредена коса от серията "Total Repair 5"

Loreal Paris
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.

L'Oreal Smooth Sugars Glow Scrub


Почистващ захарен скраб за лице за блясък
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 15.90 лв.
Вземи с отстъпка -18% до 19-12-2018г.
Цена:  12.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Вторник 18-12-2018 г., Сряда 19-12-2018 г. или
Четвъртък 20-12-2018 г.
Този продукт може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#218374
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523541928
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 8.60 / 7.00 cm
Тегло0.243 kg
Описание
Всеки ден замърсявания, себум и остатъци от грим се натрупват по кожата на лицето. При недостатъчно добро почистване, тези фактори провокират появата на несъвършенства и кожата започва да губи своя блясък, става суха и загрубяла.

Ексфолирането е важна част от почистването на лицето. Специалистите от "L'Oréal" ви предлагат захарен скраб за лице с нежна текстура, който незабавно прави кожата чиста, гладка, сияйна и бебешки мека. Той може да се употребява както за лице, така и за ексфолиране на устните. Формулата му съдържа фини кристалчета от 3 вида захар (бяла, "blond" и кафява), които нежно отстраняват мъртвите клетки от епидермиса. Вложеното масло от гроздови семки в състава регенерира, подхранва и хидратира кожата. Добавеното масло от монои има овлажняващио действие, премахва уморения и матов вид. Маслото от акай бери притежава противовъзпалителни и мощни антиоксидантни свойства, има леко полиращо действие върху повърхността на кожата. Комбинацията от природни съставки почиства лицето от замърсяванията и осигурява подхранваща грижа. Ексфолиантът е с деликатен аромат и е подходящ за всеки тип кожа.

Резултати след употреба на "L'Oreal Smooth Sugars Glow"*:
  • веднага: кожата е чиста, гладка и сияйна
  • след 1 седмица: кожата е регенерирана, с блестящ тен
  • дългосрочни: кожата е по-гладка, възродена, здравословно изглеждаща и бебешки мека

* Според производителя.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете от ексфолианта върху чиста кожа на лицето и устните.
  • Добавете малко топла вода и леко масажирайте с кръгови движение, като избягвате областта около очите.
  • След като захарта се разтопи, изплакнете с топла вода.
  • Използвайте 3 пъти седмично.
  • Загребвайте от бурканчето със сухи пръсти и след употреба го затваряйте.
  • Не използвайте върху напукани устни и не поглъщайте продукта.
Захарни ексфолианти за лице "L'Oreal Smooth Sugars"
L'Oreal Smooth Sugars Nourish Scrub
Почистващ захарен скраб за лице за суха кожа
Стандартна цена 15.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  12.99 лв.
L'Oreal Smooth Sugars Clear Scrub
Почистващ захарен скраб за лице срещу черни точки
Стандартна цена 15.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  12.99 лв.
Козметика за лице с грозде
City Cocoon Skin Youth Serum
Подмладяващ серум за лице за чувствителна кожа
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  27.99 лв.
Black Sea Stars Mavrud Hydrating Milk
Хидратиращо мляко за лице и тяло с екстракт от грозде
Стандартна цена 7.40 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.30 лв.
Black Sea Stars Nourishing Mavrud Mask
Подхранваща маска за лице и тяло с масло от гроздови семки
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.95 лв.
Harem's Face & Decollete Black Grape Seed
Крем за лице и деколте с черно грозде
Цена:  15.00 лв.
Philab Cleanse Detoxifying Cleansing Milk
Детоксикиращо почистващо мляко за лице за всеки тип кожа от серията "Cleanse"
Цена:  99.90 лв.
Още козметика за лице с грозде
Козметика за лице с акай бери
Lip Smacker Kiss Therapy Strawberry - SPF 30
Балсам за устни с аромат на ягода
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.40 лв.
Lip Smacker Kiss Therapy Superfruit - SPF 30
Балсам за устни с плодов аромат
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.40 лв.
Lip Smacker Kiss Therapy Grapefruit - SPF 30
Балсам за устни с аромат на грейпфрут
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.40 лв.
Bio:Vegane Skinfood Organic Acai Sheet Mask
Лист маска за лице за смесена кожа с био акай от серията "Organic Acai"
Цена:  9.70 лв.
Bio:Vegane Skinfood Organic Acai Eye Cream Gel
Околоочен крем-гел за смесена кожа с био акай от серията "Organic Acai"
Цена:  25.30 лв.
Още козметика за лице с акай бери
Декоративна козметика с грозде
Козметика за коса с грозде
Козметика за тяло с грозде
Други интересни предложения
L'Oreal Smooth Sugars Clear Scrub
Почистващ захарен скраб за лице срещу черни точки
Стандартна цена 15.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  12.99 лв.
L'Oreal Smooth Sugars Nourish Scrub
Почистващ захарен скраб за лице за суха кожа
Стандартна цена 15.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  12.99 лв.
Nacomi Moisturizing Face Scrub
Хидратиращ ексфолиант за лице за нормална и суха кожа
Цена:  14.90 лв.
Nacomi Acne-Control Face Scrub
Ексфолиант за лице за склонна към акне кожа
Цена:  14.90 лв.
L'Oreal Pure Clay Exfolating Cleansing Gel
Ексфолиращ гел за лице с 3 вида глина и червени водорасли от серията "Pure Clay"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Масло от гроздови семки
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.00 лв.
Душ гел за коса и тяло
От серията "Sante Homme II"
Цена:  14.99 лв.
Bilka Grape Energy Hyaluron+ Face Gel Scrub
Хидратиращ гел скраб за лице от серията "Grape Energy"
Цена:  5.80 лв.
Farmona Hair Genic Acai & Volume Shampoo
Шампоан за плътност и обем на фина коса от серията "Hair Genic"
Цена:  5.49 лв.
Bioten Bodyshape Total Remodeler Gel-Cream
Крем-гел за цялостно моделиране на тяло от серията "Bodyshape"
Цена:  9.70 лв.
Назад
Играчки "Frozen"
Зарадвай детето с героите от приказния свят на "Замързналото ...
Детски научни комплекти
Образователни комплекти за малките изследователи.
Коледни печати и шаблони
Създайте оригинални коледни картички за Вашите любими хора.
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през декември
Подаръчни комплекти
Зарадвайте любим човек с козметичен подаръчен комплект.
Подарък за дамите от Braun!
Купи продукт Braun и се включи в томбола за подарък.
Грим за празнична визия
Бъди звездата на вечерта с L'Oreal и Maybelline
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Johnson's Baby Shiny Drops
Шампоан и спрей за блестяща коса
Rimmel Brow Shake
Пудра за вежди
Philips OneBlade
Стилизатор за брада
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Коледни подаръци
Детски книжки с подарък!
Популярни занимателни игри