Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    Ексфолианти  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за лицето    За почистване на лице    Ексфолианти    L'Oreal Smooth Sugars ...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

L'Oreal Smooth Sugars Glow Scrub


Почистващ захарен скраб за лице за блясък

Цена:  15.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Понеделник 18-11-2019 г., Вторник 19-11-2019 г. или
Сряда 20-11-2019 г.
Продукт#218374
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523541928
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 8.60 / 7.00 cm
Тегло0.243 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Всеки ден замърсявания, себум и остатъци от грим се натрупват по кожата на лицето. При недостатъчно добро почистване, тези фактори провокират появата на несъвършенства и кожата започва да губи своя блясък, става суха и загрубяла.

Ексфолирането е важна част от почистването на лицето. Специалистите от "L'Oréal" ви предлагат захарен скраб за лице с нежна текстура, който незабавно прави кожата чиста, гладка, сияйна и бебешки мека. Той може да се употребява както за лице, така и за ексфолиране на устните. Формулата му съдържа фини кристалчета от 3 вида захар (бяла, "blond" и кафява), които нежно отстраняват мъртвите клетки от епидермиса. Вложеното масло от гроздови семки в състава регенерира, подхранва и хидратира кожата. Добавеното масло от монои има овлажняващио действие, премахва уморения и матов вид. Маслото от акай бери притежава противовъзпалителни и мощни антиоксидантни свойства, има леко полиращо действие върху повърхността на кожата. Комбинацията от природни съставки почиства лицето от замърсяванията и осигурява подхранваща грижа. Ексфолиантът е с деликатен аромат и е подходящ за всеки тип кожа.

Резултати след употреба на "L'Oreal Smooth Sugars Glow"*:
  • веднага: кожата е чиста, гладка и сияйна
  • след 1 седмица: кожата е регенерирана, с блестящ тен
  • дългосрочни: кожата е по-гладка, възродена, здравословно изглеждаща и бебешки мека

* Според производителя.
  • Sucrose
  • Ethylhexyl Palmitate
  • PEG-7 Glyceryl Cocoate
  • Stearalkonium Hectorite
  • Propylene Carbonate
  • Silica
  • Rosmarinus Officinalis Extract / Rosemary Extract
  • Sorbitan Oleate
  • Saccharide Hydrolysate
  • Glycerin
  • Gardenia Taitensis Flower
  • Euterpe Oleracea Pulp Powder
  • Helianthus Annuus Seed Oil / Sunflower Seed Oil
  • Vitis Vinifera Seed Oil / Grape Seed Oil
  • Haematococcus Pluvialis Extract
  • Alumina
  • Cocos Nucifera Oil / Coconut Oil
  • Propylene Glycol
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Capsicum Annuum Extract / Capsicum Annuum Fruit Extract
  • Polysorbate 80
  • Tocopherol
  • CI 15985 / Yellow 6 Lake
  • CI 61565 / Green 6
  • CI 75130 / Beta-Carotene
  • Caramel
  • CI 19140 / Yellow 5 Lake
  • Ci 42090 / Blue 1 Lake
  • Linalool
  • Limonene
  • Citral
  • Parfum / Fragrance
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете от ексфолианта върху чиста кожа на лицето и устните.
  • Добавете малко топла вода и леко масажирайте с кръгови движение, като избягвате областта около очите.
  • След като захарта се разтопи, изплакнете с топла вода.
  • Използвайте 3 пъти седмично.
  • Загребвайте от бурканчето със сухи пръсти и след употреба го затваряйте.
  • Не използвайте върху напукани устни и не поглъщайте продукта.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 2 гласа 
За да оцените продукта "L'Oreal Smooth Sugars Glow Scrub", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Масло от гроздови семки -
Масло от гроздови семки
Hristina Cosmetics
Цена:  6.00 лв.
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
L'Oreal Colorista Washout - Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista" - продукт
L'Oreal Colorista Washout
Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista"

Loreal Paris
12 варианта за избор на цвят на боята:
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  6.99 лв.
Garnier Skin Naturals Apricot Scrub - Скраб и маска за лице 2 в 1 с масло от кайсиеви ядки  от серията "Skin Naturals" - продукт
Garnier Skin Naturals Apricot Scrub
Скраб и маска за лице 2 в 1 с масло от кайсиеви ядки от серията "Skin Naturals"

Garnier
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.49 лв.
Garnier Ambre Solaire UV Water Transparent Protecting Spray - Слънцезащитен спрей за тяло с алое вера - продукт
Garnier Ambre Solaire UV Water Transparent Protecting Spray
Слънцезащитен спрей за тяло с алое вера

Garnier
Избор за слънцезащитен фактор:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  18.99 лв.
L'Oreal Color Riche Plump'n Glow Lipstick - Червило за устни с блестящ ефект - продукт
L'Oreal Color Riche Plump'n Glow Lipstick
Червило за устни с блестящ ефект

Loreal Paris
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.59 лв.
Garnier Skin Naturals Hyaluron Shot Fresh-Mix Tissue Mask - Изглаждаща маска за лице с хиалурон от серията "Skin Naturals" - продукт
Garnier Skin Naturals Hyaluron Shot Fresh-Mix Tissue Mask
Изглаждаща маска за лице с хиалурон от серията "Skin Naturals"

Garnier
Стандартна цена 4.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Brow Artist Micro Tattoo Eyebrow - Дълготраен молив за вежди - продукт
L'Oreal Brow Artist Micro Tattoo Eyebrow
Дълготраен молив за вежди

Loreal Paris
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.99 лв.
Garnier Skin Naturals Pure Charcoal Black Tissue Mask - Черна памучна маска за мазна и склонна към лъщене кожа от серията "Skin Naturals" - продукт
Garnier Skin Naturals Pure Charcoal Black Tissue Mask
Черна памучна маска за мазна и склонна към лъщене кожа от серията "Skin Naturals"

Garnier
Стандартна цена 3.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.19 лв.
Aura Glorious Cheeks Highlighter - Хайлайтър за лице с перлен блясък - продукт
Aura Glorious Cheeks Highlighter
Хайлайтър за лице с перлен блясък

Aura
Избор за цвят на хайлайтъра:
Стандартна цена 6.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -35%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.09 лв.
L'Oreal Revitalift Laser Renew Deep Anti-Ageing Care Day Cream - Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew" - продукт
L'Oreal Revitalift Laser Renew Deep Anti-Ageing Care Day Cream
Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.99 лв.
Nivea Urban Skin Defence Day Cream - SPF 20 - Защитен дневен крем за лице за дълготрайна хидратация - продукт
Nivea Urban Skin Defence Day Cream - SPF 20
Защитен дневен крем за лице за дълготрайна хидратация

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.89 лв.
Vivienne Sabo Creme Glacee Lip Gloss - Гланц за обемни устни с аромат на сладолед - продукт
Vivienne Sabo Creme Glacee Lip Gloss
Гланц за обемни устни с аромат на сладолед

Vivienne Sabo
Избор за цвят на гланца:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.99 лв.
Golden Rose Soft & Matte Creamy LipColor - Кремообразно течно червило с матов ефект - продукт
Golden Rose Soft & Matte Creamy LipColor
Кремообразно течно червило с матов ефект

Golden Rose
18 варианта за избор на номер на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15 - Дълготрайно червило с хидратиращ ефект - продукт
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15
Дълготрайно червило с хидратиращ ефект

Maybelline
Избор за цвят на червилото:
Стандартна цена 6.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.99 лв.
L'Oreal Casting Creme Gloss - Безамонячна боя за коса - продукт
L'Oreal Casting Creme Gloss
Безамонячна боя за коса

Loreal Paris
20 варианта за избор на цвят на боята:
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Garnier Skin Naturals Moisture + Aqua Bomb Tissue Mask - Интензивно хидратираща памучна маска за лице за дехидратирана кожа от серията "Skin Naturals" - продукт
Garnier Skin Naturals Moisture + Aqua Bomb Tissue Mask
Интензивно хидратираща памучна маска за лице за дехидратирана кожа от серията "Skin Naturals"

Garnier
Стандартна цена 3.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.19 лв.
L'Oreal Mega Gloss Infallible - Хидратиращ гланц за устни за блясък и обем - продукт
L'Oreal Mega Gloss Infallible
Хидратиращ гланц за устни за блясък и обем

Loreal Paris
Избор за цвят на гланца:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.99 лв.
Gillette Venus Swirl - Резервни ножчета в опаковка от 2 броя от серията "Venus" - продукт
Gillette Venus Swirl
Резервни ножчета в опаковка от 2 броя от серията "Venus"

Gillette
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  21.40 лв.
Farmona Herbal Care Siberian Iris Anti-Wrinkle Eye Roll-On Cream - Околоочен крем-ролон против стареене и тъмни кръгове от серията "Herbal Care" - продукт
Farmona Herbal Care Siberian Iris Anti-Wrinkle Eye Roll-On Cream
Околоочен крем-ролон против стареене и тъмни кръгове от серията "Herbal Care"

Farmona
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.90 лв.
Maybelline The Colossal Big Shot Express Volume Mascara - Спирала за обемни мигли - продукт
Maybelline The Colossal Big Shot Express Volume Mascara
Спирала за обемни мигли

Maybelline
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Aura Shine Killer Microfinish Powder - Дълготрайна матираща пудра за лице - продукт
Aura Shine Killer Microfinish Powder
Дълготрайна матираща пудра за лице

Aura
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.99 лв.
Bourjois Contour Edition Lip Liner - Дълготраен молив за устни - продукт
Bourjois Contour Edition Lip Liner
Дълготраен молив за устни

Bourjois
Избор за цвят на молива:
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  7.49 лв.
Himalaya Lip Balm - Балсам за устни с морковено и пшеничено масло - продукт
Himalaya Lip Balm
Балсам за устни с морковено и пшеничено масло

Himalaya
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.30 лв.
Garnier Skin Naturals Moisture + Comfort Tissue Mask - Хидратираща памучна маска за лице за суха и чувствителна кожа от серията "Skin Naturals" - продукт
Garnier Skin Naturals Moisture + Comfort Tissue Mask
Хидратираща памучна маска за лице за суха и чувствителна кожа от серията "Skin Naturals"

Garnier
Стандартна цена 3.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.19 лв.
Garnier Skin Naturals Moisture + Freshness Tissue Mask - Хидратираща и освежаваща памучна маска за лице за нормална към комбинирана кожа от серията "Skin Naturals" - продукт
Garnier Skin Naturals Moisture + Freshness Tissue Mask
Хидратираща и освежаваща памучна маска за лице за нормална към комбинирана кожа от серията "Skin Naturals"

Garnier
Стандартна цена 3.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.19 лв.

L'Oreal Smooth Sugars Glow Scrub


Почистващ захарен скраб за лице за блясък

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  15.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Понеделник 18-11-2019 г., Вторник 19-11-2019 г. или
Сряда 20-11-2019 г.
Продукт#218374
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523541928
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 8.60 / 7.00 cm
Тегло0.243 kg
Описание
Всеки ден замърсявания, себум и остатъци от грим се натрупват по кожата на лицето. При недостатъчно добро почистване, тези фактори провокират появата на несъвършенства и кожата започва да губи своя блясък, става суха и загрубяла.

Ексфолирането е важна част от почистването на лицето. Специалистите от "L'Oréal" ви предлагат захарен скраб за лице с нежна текстура, който незабавно прави кожата чиста, гладка, сияйна и бебешки мека. Той може да се употребява както за лице, така и за ексфолиране на устните. Формулата му съдържа фини кристалчета от 3 вида захар (бяла, "blond" и кафява), които нежно отстраняват мъртвите клетки от епидермиса. Вложеното масло от гроздови семки в състава регенерира, подхранва и хидратира кожата. Добавеното масло от монои има овлажняващио действие, премахва уморения и матов вид. Маслото от акай бери притежава противовъзпалителни и мощни антиоксидантни свойства, има леко полиращо действие върху повърхността на кожата. Комбинацията от природни съставки почиства лицето от замърсяванията и осигурява подхранваща грижа. Ексфолиантът е с деликатен аромат и е подходящ за всеки тип кожа.

Резултати след употреба на "L'Oreal Smooth Sugars Glow"*:
  • веднага: кожата е чиста, гладка и сияйна
  • след 1 седмица: кожата е регенерирана, с блестящ тен
  • дългосрочни: кожата е по-гладка, възродена, здравословно изглеждаща и бебешки мека

* Според производителя.
Състав
  • Sucrose
  • Ethylhexyl Palmitate
  • PEG-7 Glyceryl Cocoate
  • Stearalkonium Hectorite
  • Propylene Carbonate
  • Silica
  • Rosmarinus Officinalis Extract / Rosemary Extract
  • Sorbitan Oleate
  • Saccharide Hydrolysate
  • Glycerin
  • Gardenia Taitensis Flower
  • Euterpe Oleracea Pulp Powder
  • Helianthus Annuus Seed Oil / Sunflower Seed Oil
  • Vitis Vinifera Seed Oil / Grape Seed Oil
  • Haematococcus Pluvialis Extract
  • Alumina
  • Cocos Nucifera Oil / Coconut Oil
  • Propylene Glycol
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Capsicum Annuum Extract / Capsicum Annuum Fruit Extract
  • Polysorbate 80
  • Tocopherol
  • CI 15985 / Yellow 6 Lake
  • CI 61565 / Green 6
  • CI 75130 / Beta-Carotene
  • Caramel
  • CI 19140 / Yellow 5 Lake
  • Ci 42090 / Blue 1 Lake
  • Linalool
  • Limonene
  • Citral
  • Parfum / Fragrance
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете от ексфолианта върху чиста кожа на лицето и устните.
  • Добавете малко топла вода и леко масажирайте с кръгови движение, като избягвате областта около очите.
  • След като захарта се разтопи, изплакнете с топла вода.
  • Използвайте 3 пъти седмично.
  • Загребвайте от бурканчето със сухи пръсти и след употреба го затваряйте.
  • Не използвайте върху напукани устни и не поглъщайте продукта.
Козметика за лице с грозде
Nivea Soothing Cleansing Oil Face & Eyes
Успокояващо почистващо олио за лице за чувствителна кожа с масло от гроздови семки
Цена:  10.19 лв.
Нощен крем с лифтинг ефект за зряла кожа
От серията "Skin Expert"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.19 лв.
M. Asam Vino Gold V Form Perfecring Serum
Серум за лице против бръчки от серията "Vino Gold"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  33.60 лв.
Крем против бръчки с екстракт от алое вера и грозде
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.40 лв.
Дневен крем с лифтинг ефект за зряла кожа
От серията "Skin Expert"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.19 лв.
Collagena Silver Pearl Intensive Pearl Cream for Dark Spots
Интензивен перлен крем за пигментирана кожа от серията "Silver Pearl"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.80 лв.
Dalvita Caviar Gold Lux Regenerating Peeling Mask
Възстановяваща пилинг маска за лице с хайвер
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  36.00 лв.
Collagena Naturalis Lumiskin Light & Rich
Лека емулсия за лице за всеки тип кожа от серията "Naturalis"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  29.80 лв.
Collagena Instant Beauty Happy Derm Matt Fluid
Матиращ флуид за склонна към акне кожа от серията "Instant Beauty"
Цена:  19.80 лв.
Collagena Instant Beauty Lips Booster Cream
Крем филър за увеличаване обема на устните
Цена:  26.80 лв.
Натурален регенериращ крем за лице 55+
За зряла кожа от серията "Bio Vital"
Цена:  8.80 лв.
Натурален регенериращ крем за лице 25+
От серията "Bio Vital"
Цена:  8.80 лв.
Натурален почистващ гел за лице за нормална и мазна кожа
С про и пребиотици от серията "Bio Vital"
Цена:  8.80 лв.
Хидратиращ натурален флуид за лице
За нормална и мазна кожа от серията "Bio Vital"
Цена:  8.80 лв.
Golden Rose Purifying Cleansing Gel
Почистващ гел за лице за мазна и комбинирана кожа
Цена:  10.90 лв.
Nacomi Skin Normalizing Cream 20+
Нормализиращ крем за лице за нормална и комбинирана кожа
Цена:  24.90 лв.
Black Sea Stars Mavrud Hydrating Milk
Хидратиращо мляко за лице и тяло с екстракт от грозде
Цена:  7.40 лв.
Black Sea Stars Nourishing Mavrud Mask
Подхранваща маска за лице и тяло с масло от гроздови семки
Цени от:  2.30 лв.
Philab Cleanse Detoxifying Cleansing Milk
Детоксикиращо почистващо мляко за лице за всеки тип кожа от серията "Cleanse"
Цена:  99.90 лв.
Avril Le Creme De Nuit
Био нощен крем за лице за нормална към комбинирана кожа
Цена:  18.60 лв.
Nero 100% Natural Caviar & Seaweed After Shave Balm
Балсам за след бръснене с натурални съставки
Цена:  19.90 лв.
Nero 100% Natural Caviar & Seaweed Face Wash Gel
Мъжки почистващ гел за лице с натурални съставки
Цена:  16.90 лв.
Nero 100% Natural Caviar & Seaweed Face Cream
Крем за лице за мъже с натурални съставки
Цена:  34.90 лв.
Mondial Axolute Homme Multiaction Antiage Cream
Мултиактивен крем за мъже против бръчки от серията "Axolute"
Цена:  44.00 лв.
Още козметика за лице с грозде
Козметика за лице с акай бери
IDC Institute Amazonian Acai Face Mask
Енергизираща маска за лице с акай бери
Стандартна цена 12.00 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.60 лв.
Lip Smacker Kiss Therapy Strawberry - SPF 30
Балсам за устни с аромат на ягода
Цена:  6.40 лв.
Lip Smacker Kiss Therapy Superfruit - SPF 30
Балсам за устни с плодов аромат
Цена:  6.40 лв.
Lip Smacker Kiss Therapy Grapefruit - SPF 30
Балсам за устни с аромат на грейпфрут
Цена:  6.40 лв.
Bio:Vegane Skinfood Organic Acai Sheet Mask
Лист маска за лице за смесена кожа с био акай от серията "Organic Acai"
Цена:  9.70 лв.
Bio:Vegane Skinfood Organic Acai Eye Cream Gel
Околоочен крем-гел за смесена кожа с био акай от серията "Organic Acai"
Цена:  25.30 лв.
Bio:Vegane Skinfood Organic Acai Serum
Серум за лице за смесена кожа с био акай от серията "Organic Acai"
Цена:  29.30 лв.
Bio:Vegane Skinfood Organic Acai 24H Care
Крем за лице за смесена кожа с био акай от серията "Organic Acai"
Цена:  29.30 лв.
Bio:Vegane Skinfood Organic Acai Cleansing Gel
Измиващ гел за лице за смесена кожа с био акай от серията "Organic Acai"
Цена:  19.50 лв.
Neobio 24H Eye Fluid
Околоочен флуид с алое вера и акай бери
Цена:  12.90 лв.
Neobio 24H Hydrating Cream
Хидратиращ крем за лице с алое вера и акай бери
Цена:  10.90 лв.
Хидратиращ флуид 2 в 1
От серията "Sante Homme II"
Стандартна цена 28.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  26.09 лв.
Афтършейв
От серията "Sante Homme II"
Стандартна цена 31.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  28.79 лв.
Още козметика за лице с акай бери
Още козметика за тяло с акай бери
Декоративна козметика с грозде
Козметика за коса с грозде
Козметика за тяло с грозде
Други интересни предложения
Neutrogena Visibly Clear Smoothing Scrub
Изглаждащ ексфолиант от серията "Visibly Clear"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.80 лв.
L'Oreal Smooth Sugars Clear Scrub
Почистващ захарен скраб за лице срещу черни точки
Цена:  15.90 лв.
L'Oreal Smooth Sugars Nourish Scrub
Почистващ захарен скраб за лице за суха кожа
Цена:  15.90 лв.
Душ гел за коса и тяло
От серията "Sante Homme II"
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  13.49 лв.
Масло от гроздови семки
Цена:  6.00 лв.
Bilka Grape Energy Hyaluron+ Face Gel Scrub
Хидратиращ гел скраб за лице от серията "Grape Energy"
Цена:  5.80 лв.
L'Oreal Pure Clay Exfolating Cleansing Gel
Ексфолиращ гел за лице с 3 вида глина и червени водорасли от серията "Pure Clay"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Himalaya Gentle Exfoliating Apricot Scrub
Ексфолиант за лице с гранули от кайсиеви черупки
Цена:  4.10 лв.
Ексфолиращ почистващ скраб с кайсиеви костилки и екстракт от магнолия
От серията "Natural Beauty"
Цена:  4.10 лв.
Garnier Pure Active Intensive 3 in 1
Почистващ гел, ексфолиант и маска за лице против черни точки
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
Назад към "Ексфолианти за почистване на лице"
Спечели Advent Calendar
Поръчай 2 продукта Essence и можеш да спечелиш!
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Karl Lagerfeld X L'Oreal
Лимитираната колекция гримове е вече тук!
Спечели подарък от Salamander
Купи продукт Salamander и се включи в томбола за награда.
Elseve Color Vive Purple
Козметика за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви ...
Catrice Lala Berling
Декоративна козметика и аксесоари
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво