store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Loreal Paris  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Loreal Paris    Elseve Extraordinary Oil Nourishing Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Crea...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Elseve Extraordinary Oil Nourishing Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream


Шампоан без сулфати за суха коса от серията "Extraordinary Oil"
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи с отстъпка -25% до 19-12-2018г.
Цена:  8.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в дните:
Вторник 18-12-2018 г., Сряда 19-12-2018 г. или
Четвъртък 20-12-2018 г.
Продукт#218192
ВидШампоан
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523570096
Категории
За тип косаСуха
Разфасовка400 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.50 / 20.00 / 5.00 cm
Тегло0.448 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Специалистите от "L'Oreal" ви предлагат нов начин за измиване на косата, който щади косъма - безсулфатен шампоан. Той е създаден за меко почистване на косата, улесняване на разресването и интензивно подхранване. Шампоанът съчетава 3 действия в един продукт - на шампоан, балсам и грижа. Формулата без сулфати (SLS / SLES) не се разпенва, не изсушава косъма и не го уврежда. Обогатена е с 6 скъпоценни растителни екстракти, които подхранват косъма от корена до върха и му придават мекота. Шампоанът от серията "Extraordinary Oil" е предназначен за суха коса. Нежната кремообразна текстура я обгръща, почиства я и ѝ осигурява страхотен естествен блясък.

Свойства на включените съставки:
  • екстракт от лотос - подхранва и заздравява косъма, придава му блясък и мекота
  • екстракт от лайка - възстановява косъма, стимулира растежа, придава копринена мекота и блясък
  • екстракт от таитянска гардения - предпазва косата от изсушаване
  • масло от слънчоглед - подхранва и овлажнява косата
  • екстракт от шипка - хидратира косата и е мощен антиоксидант
  • екстракт от лен - подсилва косъма
  • Aqua / Water
  • Cetearyl Alcohol
  • Behentrimonium Chloride
  • Coco-Betaine
  • Potato Starch Modified
  • Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride
  • Chamomilla Recutita Extract / Matricaria Flower Extract
  • Cocos Nucifera Oil / Coconut Oil
  • Tocopherol
  • Sodium Chloride
  • Sodium Benzoate
  • Phenoxyethanol
  • Trideceth-6
  • Polyquaternium-7
  • Helianthus Annuus Seed Oil / Sunflower Seed Oil
  • Nelumbium Speciosum Flower Extract
  • Fumaric Acid
  • Benzyl Alcohol
  • Linum Usitatissimum Flower Extract / Linseed Flower Extract
  • Amodimethicone
  • Isopropyl Alcohol
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Gardenia Taitensis Flower
  • Rosa Canina Flower Extract
  • Bisabolol
  • Cetyl Hydroxyethylcellulose
  • BHT
  • Citric Acid
  • Cetrimonium Chloride
  • Glycerin
  • Glycine Soja Oil / Soybean Oil
  • Parfum / Fragrance
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете количество от 10 до 15 изпомпвания върху мокра коса (в зависимост от дължината).
  • Нежно масажирайте скалпа и косата.
  • Оставете 3 минути.
  • Изплакнете добре.
  • В случай на контакт с очите, измийте незабавно.
Рейтинг
Рейтинг: 8.75 / 4 гласа 
За да оцените шампоана "Elseve Extraordinary Oil Nourishing Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този шампоан, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват шампоана, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този шампоан, купуват също
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo - Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine" - шампоан
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo
Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine"

Nivea
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  4.50 лв.
Head & Shoulders Supreme Moisture Anti-Dandruff Shampoo - Овлажняващ шампоан против пърхот с арганово масло от серията "Supreme" - шампоан
Head & Shoulders Supreme Moisture Anti-Dandruff Shampoo
Овлажняващ шампоан против пърхот с арганово масло от серията "Supreme"

Head & Shoulders
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.30 лв.
L'Oreal Excellence Creme - Трайна крем боя за коса със защитна технология - шампоан
L'Oreal Excellence Creme
Трайна крем боя за коса със защитна технология

Loreal Paris
26 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Вземи сега с отстъпка -17%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  9.99 лв.
Dove Original Beauty Cream Bar - Тоалетен крем сапун - шампоан
Dove Original Beauty Cream Bar
Тоалетен крем сапун

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.99 лв.
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant - Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements" - шампоан
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.90 лв.
Maybelline Fit Me Concealer - Коректор за лице - шампоан
Maybelline Fit Me Concealer
Коректор за лице

Maybelline
Избор за цвят на коректора:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Dove Cream Oil Beauty Cream Bar - Крем сапун с арганово масло - шампоан
Dove Cream Oil Beauty Cream Bar
Крем сапун с арганово масло

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.99 лв.
Dove Gentle Exfoliating Cream Bar - Ексфолиращ крем сапун - шампоан
Dove Gentle Exfoliating Cream Bar
Ексфолиращ крем сапун

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.99 лв.

Elseve Extraordinary Oil Nourishing Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream


Шампоан без сулфати за суха коса от серията "Extraordinary Oil"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи с отстъпка -25% до 19-12-2018г.
Цена:  8.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в дните:
Вторник 18-12-2018 г., Сряда 19-12-2018 г. или
Четвъртък 20-12-2018 г.
Продукт#218192
ВидШампоан
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523570096
Категории
За тип косаСуха
Разфасовка400 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.50 / 20.00 / 5.00 cm
Тегло0.448 kg
Описание
Специалистите от "L'Oreal" ви предлагат нов начин за измиване на косата, който щади косъма - безсулфатен шампоан. Той е създаден за меко почистване на косата, улесняване на разресването и интензивно подхранване. Шампоанът съчетава 3 действия в един продукт - на шампоан, балсам и грижа. Формулата без сулфати (SLS / SLES) не се разпенва, не изсушава косъма и не го уврежда. Обогатена е с 6 скъпоценни растителни екстракти, които подхранват косъма от корена до върха и му придават мекота. Шампоанът от серията "Extraordinary Oil" е предназначен за суха коса. Нежната кремообразна текстура я обгръща, почиства я и ѝ осигурява страхотен естествен блясък.

Свойства на включените съставки:
  • екстракт от лотос - подхранва и заздравява косъма, придава му блясък и мекота
  • екстракт от лайка - възстановява косъма, стимулира растежа, придава копринена мекота и блясък
  • екстракт от таитянска гардения - предпазва косата от изсушаване
  • масло от слънчоглед - подхранва и овлажнява косата
  • екстракт от шипка - хидратира косата и е мощен антиоксидант
  • екстракт от лен - подсилва косъма
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете количество от 10 до 15 изпомпвания върху мокра коса (в зависимост от дължината).
  • Нежно масажирайте скалпа и косата.
  • Оставете 3 минути.
  • Изплакнете добре.
  • В случай на контакт с очите, измийте незабавно.
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Extraordinary Oil"
Elseve Extraordinary Oil Coconut Mask
Маска с кокосово масло за нормална до суха коса от серията "Extraordinary Oil"
Стандартна цена 11.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -22%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil Weightless Nutrition Conditioner
Подхранващ балсам с кокосово масло за нормална до суха коса от серията "Extraordinary Oil"
Стандартна цена 6.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil Weightless Nutrition Shampoo
Подхранващ шампоан с кокосово масло за нормална до суха коса от серията "Extraordinary Oil"
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  4.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Shampoo
Подхранващ шампоан с масла за суха и увредена коса от серията "Extraordinary Oil"
Стандартна цена 6.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Shampoo
Подхранващ шампоан за нормална до суха коса
Вземи сега с отстъпка от -23% до 24!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  4.99 лв.
Още козметика за коса от серията "Loreal Elseve Extraordinary Oil"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Extraordinary Clay"
Elseve Extraordinary Clay Mask
Маска за мазни корени и сухи краища с глина
Стандартна цена 11.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -22%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Elseve Extraordinary Clay Purifying Conditioner
Балсам за мазни корени и сухи краища с 3 вида глина
Стандартна цена 6.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.99 лв.
Elseve Extraordinary Clay Purifying Shampoo
Шампоан за мазни корени и сухи краища с 3 вида глина
Вземи сега с отстъпка от -23% до 24!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  4.99 лв.
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Nutri Gloss Luminizer"
Elseve Nutri Gloss Luminizer Conditioner
Балсам за коса без блясък от серията "Nutri Gloss Luminizer"
Стандартна цена 6.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.99 лв.
Elseve Nutri Gloss Luminizer Shampoo
Шампоан за коса без блясък от серията "Nutri Gloss Luminizer"
Стандартна цена 6.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.99 лв.
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Fibralogy"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Total Repair 5"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Color Vive"
Козметика за коса от серията "Loreal Elseve Arginine Resist X3"
Козметика за коса с лайка
Козметика за коса със слънчоглед
Козметика за коса с шипки
Козметика за коса с ленено масло
Козметика за тяло с ленено масло
Козметика за лице с ленено масло
Декоративна козметика с шипки
Козметика за тяло с шипки
Козметика за лице с шипки
Декоративна козметика със слънчоглед
Козметика за тяло със слънчоглед
Козметика за лице със слънчоглед
Декоративна козметика с лайка
Козметика за ръце с лайка
Козметика за тяло с лайка
Козметика за лице с лайка
Други интересни предложения
Wellness Club Rosehip Oil
100% натурално шипково масло
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  15.50 лв.
Fleurance Nature Sublime Dry Oil
Мултифункционално сухо олио за лице, коса и тяло
Цена:  37.90 лв.
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Shampoo
Подхранващ шампоан с масла за суха и увредена коса от серията "Extraordinary Oil"
Стандартна цена 6.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Shampoo
Подхранващ шампоан за нормална до суха коса
Вземи сега с отстъпка от -23% до 24!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  4.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil Oil-in-Cream
Подхранващ крем за суха коса от серията "Extraordinary Oil"
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil
Подхранваща маска за много суха коса
Стандартна цена 11.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -22%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil Mist
Подхранващо олио за увредена коса
Стандартна цена 13.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil Oil-in-Cream
Подхранващ крем за много суха коса от серията "Extraordinary Oil"
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil
Подхранващ балсам за суха коса
Стандартна цена 6.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil Sublime Hair
Подхранващо олио за всеки тип коса
Стандартна цена 13.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Назад
Коледни подаръци
Промоция Barnangen
Промоция Nivea
}