store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Шампоани    За суха коса    Elseve Extraordinary Oil Nourishing Lo...
Начало   Козметика    ...    ...    За суха кос...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Ново в
сектор козметика
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Elseve Extraordinary Oil Nourishing Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream


Шампоан без сулфати за суха коса от серията "Extraordinary Oil"

Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи с отстъпка -25% до 21-06-2020г.
Цена:  8.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в дните:
Петък 05-06-2020 г., Понеделник 08-06-2020 г. или
Вторник 09-06-2020 г.
Продукт#218192
ВидШампоан
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523570096
Категории
За тип косаСуха
Разфасовка400 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.50 / 20.00 / 5.00 cm
Тегло0.448 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Специалистите от "L'Oreal" ви предлагат нов начин за измиване на косата, който щади косъма - безсулфатен шампоан. Той е създаден за меко почистване на косата, улесняване на разресването и интензивно подхранване. Шампоанът съчетава 3 действия в един продукт - на шампоан, балсам и грижа. Формулата без сулфати (SLS / SLES) не се разпенва, не изсушава косъма и не го уврежда. Обогатена е с 6 скъпоценни растителни екстракти, които подхранват косъма от корена до върха и му придават мекота. Шампоанът от серията "Extraordinary Oil" е предназначен за суха коса. Нежната кремообразна текстура я обгръща, почиства я и ѝ осигурява страхотен естествен блясък.

Свойства на включените съставки:
  • екстракт от лотос - подхранва и заздравява косъма, придава му блясък и мекота
  • екстракт от лайка - възстановява косъма, стимулира растежа, придава копринена мекота и блясък
  • екстракт от таитянска гардения - предпазва косата от изсушаване
  • масло от слънчоглед - подхранва и овлажнява косата
  • екстракт от шипка - хидратира косата и е мощен антиоксидант
  • екстракт от лен - подсилва косъма
  • Aqua / Water
  • Cetearyl Alcohol
  • Behentrimonium Chloride
  • Coco-Betaine
  • Potato Starch Modified
  • Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride
  • Chamomilla Recutita Extract / Matricaria Flower Extract
  • Cocos Nucifera Oil / Coconut Oil
  • Tocopherol
  • Sodium Chloride
  • Sodium Benzoate
  • Phenoxyethanol
  • Trideceth-6
  • Polyquaternium-7
  • Helianthus Annuus Seed Oil / Sunflower Seed Oil
  • Nelumbium Speciosum Flower Extract
  • Fumaric Acid
  • Benzyl Alcohol
  • Linum Usitatissimum Flower Extract / Linseed Flower Extract
  • Amodimethicone
  • Isopropyl Alcohol
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Gardenia Taitensis Flower
  • Rosa Canina Flower Extract
  • Bisabolol
  • Cetyl Hydroxyethylcellulose
  • BHT
  • Citric Acid
  • Cetrimonium Chloride
  • Glycerin
  • Glycine Soja Oil / Soybean Oil
  • Parfum / Fragrance
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете количество от 10 до 15 изпомпвания върху мокра коса (в зависимост от дължината).
  • Нежно масажирайте скалпа и косата.
  • Оставете 3 минути.
  • Изплакнете добре.
  • В случай на контакт с очите, измийте незабавно.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 5 гласа 
За да оцените шампоана "Elseve Extraordinary Oil Nourishing Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този шампоан, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват шампоана, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този шампоан, купуват също
HMI Scrub AL - Професионален дезинфектант за ръце със 72% спирт - разфасовка от 750 ml - шампоан
HMI Scrub AL
Професионален дезинфектант за ръце със 72% спирт - разфасовка от 750 ml

HMI
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  25.90 лв.
Garnier Olia Permanent Hair Color - Трайна боя за коса без амоняк - шампоан
Garnier Olia Permanent Hair Color
Трайна боя за коса без амоняк

Garnier
22 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.49 лв.
Гел за ръце за сухо измиване с аромат на лавандула - С 65% спирт, в разфасовки от 85 ml и 320 ml - шампоан
Гел за ръце за сухо измиване с аромат на лавандула
С 65% спирт, в разфасовки от 85 ml и 320 ml

Bulgarian Rose
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.00 лв.
Подмладяващ крем за лице с козе мляко и маслина - шампоан
Подмладяващ крем за лице с козе мляко и маслина
Rosa Impex
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  0.99 лв.
L'Oreal Casting Creme Gloss - Безамонячна боя за коса - шампоан
L'Oreal Casting Creme Gloss
Безамонячна боя за коса

Loreal Paris
20 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color - Трайна крем боя за коса - шампоан
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color
Трайна крем боя за коса

Loreal Paris
22 варианта за избор на номер на цвета:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.99 лв.
Elea Colour & Care Hair Toner - Полутраен тонер за коса - шампоан
Elea Colour & Care Hair Toner
Полутраен тонер за коса

Elea
Избор за цвят на тонера:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.20 лв.
Vip's Prestige BeBlonde Hair Toner - Полутраен тонер за коса без амоняк - шампоан
Vip's Prestige BeBlonde Hair Toner
Полутраен тонер за коса без амоняк

Prestige
Избор за нюанс на тонера:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.70 лв.
Chamos Acaci Sparkling Bubble Mask Pack - Детоксикираща бълбукаща маска за лице от серията "Acaci" - шампоан
Chamos Acaci Sparkling Bubble Mask Pack
Детоксикираща бълбукаща маска за лице от серията "Acaci"

Chamos
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
Garnier Fructis Quenching Aloe Vera Hair Food Shampoo - Хидратиращ шампоан за нормална до суха коса с алое вера - шампоан
Garnier Fructis Quenching Aloe Vera Hair Food Shampoo
Хидратиращ шампоан за нормална до суха коса с алое вера

Garnier
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.49 лв.
Garnier Fructis Repairing Papaya Hair Food Shampoo - Възстановяващ шампоан за увредена коса с папая - шампоан
Garnier Fructis Repairing Papaya Hair Food Shampoo
Възстановяващ шампоан за увредена коса с папая

Garnier
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.49 лв.
Vip's Prestige Be Extreme 2XL Bleaching Kit - Изрусяващ комплект за коса - шампоан
Vip's Prestige Be Extreme 2XL Bleaching Kit
Изрусяващ комплект за коса

Prestige
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.70 лв.
Canni Gel Color System UV & LED - Гел лак за нокти - шампоан
Canni Gel Color System UV & LED
Гел лак за нокти

Canni
249 варианта за избор на цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.00 лв.
Garnier Olia - Трайна боя за коса без амоняк - шампоан
Garnier Olia
Трайна боя за коса без амоняк

Garnier
Избор за цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.49 лв.
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant - Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements" - шампоан
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.20 лв.
Лак за нокти с цветни частици - Beauty Mania - шампоан
Лак за нокти с цветни частици - Beauty Mania
Mania
Избор за цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.59 лв.
Vivienne Sabo Creme Glacee Lip Gloss - Гланц за обемни устни с аромат на сладолед - шампоан
Vivienne Sabo Creme Glacee Lip Gloss
Гланц за обемни устни с аромат на сладолед

Vivienne Sabo
Избор за цвят на гланца:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.99 лв.
Nature Box Macadamia Oil Shower Gel - Душ гел с масло от макадамия - шампоан
Nature Box Macadamia Oil Shower Gel
Душ гел с масло от макадамия

Nature Box
Стандартна цена 6.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -14%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.99 лв.
Golden Rose Wow Nail Color - Лак за нокти - шампоан
Golden Rose Wow Nail Color
Лак за нокти

Golden Rose
87 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.29 лв.
Event Baby Wipes with Calendula - Бебешки мокри кърпички с невен от серията "Baby" - шампоан
Event Baby Wipes with Calendula
Бебешки мокри кърпички с невен от серията "Baby"

Event
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.79 лв.
L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Foam - Пяна за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert" - шампоан
L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Foam
Пяна за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert"

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
L'Oreal Colorista Remover - Комплект за премахване на временна боя от серията "Colorista" - шампоан
L'Oreal Colorista Remover
Комплект за премахване на временна боя от серията "Colorista"

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Vivienne Sabo Cabaret Premiere Artistic Volume Mascara - Цветна спирала за обемни мигли - шампоан
Vivienne Sabo Cabaret Premiere Artistic Volume Mascara
Цветна спирала за обемни мигли

Vivienne Sabo
Избор за цвят на спиралата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.99 лв.
L'Oreal Colorista Paint Permanent Color - Трайна боя за коса от серията "Colorista" - шампоан
L'Oreal Colorista Paint Permanent Color
Трайна боя за коса от серията "Colorista"

Loreal Paris
Избор за цвят на боята:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.

Elseve Extraordinary Oil Nourishing Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream


Шампоан без сулфати за суха коса от серията "Extraordinary Oil"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи с отстъпка -25% до 21-06-2020г.
Цена:  8.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в дните:
Петък 05-06-2020 г., Понеделник 08-06-2020 г. или
Вторник 09-06-2020 г.
Продукт#218192
ВидШампоан
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523570096
Категории
За тип косаСуха
Разфасовка400 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.50 / 20.00 / 5.00 cm
Тегло0.448 kg
Описание
Специалистите от "L'Oreal" ви предлагат нов начин за измиване на косата, който щади косъма - безсулфатен шампоан. Той е създаден за меко почистване на косата, улесняване на разресването и интензивно подхранване. Шампоанът съчетава 3 действия в един продукт - на шампоан, балсам и грижа. Формулата без сулфати (SLS / SLES) не се разпенва, не изсушава косъма и не го уврежда. Обогатена е с 6 скъпоценни растителни екстракти, които подхранват косъма от корена до върха и му придават мекота. Шампоанът от серията "Extraordinary Oil" е предназначен за суха коса. Нежната кремообразна текстура я обгръща, почиства я и ѝ осигурява страхотен естествен блясък.

Свойства на включените съставки:
  • екстракт от лотос - подхранва и заздравява косъма, придава му блясък и мекота
  • екстракт от лайка - възстановява косъма, стимулира растежа, придава копринена мекота и блясък
  • екстракт от таитянска гардения - предпазва косата от изсушаване
  • масло от слънчоглед - подхранва и овлажнява косата
  • екстракт от шипка - хидратира косата и е мощен антиоксидант
  • екстракт от лен - подсилва косъма
Състав
  • Aqua / Water
  • Cetearyl Alcohol
  • Behentrimonium Chloride
  • Coco-Betaine
  • Potato Starch Modified
  • Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride
  • Chamomilla Recutita Extract / Matricaria Flower Extract
  • Cocos Nucifera Oil / Coconut Oil
  • Tocopherol
  • Sodium Chloride
  • Sodium Benzoate
  • Phenoxyethanol
  • Trideceth-6
  • Polyquaternium-7
  • Helianthus Annuus Seed Oil / Sunflower Seed Oil
  • Nelumbium Speciosum Flower Extract
  • Fumaric Acid
  • Benzyl Alcohol
  • Linum Usitatissimum Flower Extract / Linseed Flower Extract
  • Amodimethicone
  • Isopropyl Alcohol
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Gardenia Taitensis Flower
  • Rosa Canina Flower Extract
  • Bisabolol
  • Cetyl Hydroxyethylcellulose
  • BHT
  • Citric Acid
  • Cetrimonium Chloride
  • Glycerin
  • Glycine Soja Oil / Soybean Oil
  • Parfum / Fragrance
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете количество от 10 до 15 изпомпвания върху мокра коса (в зависимост от дължината).
  • Нежно масажирайте скалпа и косата.
  • Оставете 3 минути.
  • Изплакнете добре.
  • В случай на контакт с очите, измийте незабавно.
Козметика за коса от серията "Elseve Extraordinary Oil"
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Shampoo
Подхранващ шампоан с масла за суха и увредена коса от серията "Extraordinary Oil"
Стандартна цена 6.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil
Подхранващ балсам за суха коса
Стандартна цена 6.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil Oil-in-Cream
Подхранващ крем за много суха коса от серията "Extraordinary Oil"
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.99 лв.
Elseve Oil Luxury Double Elixir
Двуфазен подхранващ спрей за всеки тип коса
Стандартна цена 7.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.49 лв.
Elseve Extraordinary Oil Mist
Подхранващо олио за увредена коса
Стандартна цена 13.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil
Подхранваща маска за много суха коса
Стандартна цена 11.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Shampoo
Подхранващ шампоан за нормална до суха коса
Вземи сега с отстъпка от -24% до 27!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Цени от:  4.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil Sublime Hair
Подхранващо олио за всеки тип коса
Стандартна цена 13.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Още козметика за коса от серията "Elseve Extraordinary Oil"
Козметика за слаба коса "Elseve Full Resist"
Elseve Full Resist Reinforcing Conditioner
Подсилващ балсам за слаба и склонна към накъсване коса
Стандартна цена 6.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.99 лв.
Elseve Full Resist Reinforcing Shampoo
Подсилващ шампоан за слаба и склонна към накъсване коса
Вземи сега с отстъпка от -24% до 27!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Цена:  6.49 лв.
Elseve Full Resist Brush Proof Cream
Крем против накъсване на косата
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.99 лв.
Козметика за коса "Elseve Dream Long"
Elseve Dream Long Steam Mask
Възстановяваща самозатопляща се маска за дълга и увредена коса
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Elseve Dream Long Restoring Shampoo
Възстановяващ шампоан за дълга увредена коса
Вземи сега с отстъпка от -24% до 27!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Цени от:  4.99 лв.
Elseve Dream Long Detangling Conditioner
Възстановяващ балсам за дълга увредена коса
Стандартна цена 6.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.99 лв.
Elseve Dream Long No Haircut Cream
Крем за дълга и увредена коса
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.99 лв.
Elseve Dream Long Intense Repairing Mask
Възстановяваща маска за дълга и увредена коса
Стандартна цена 11.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.99 лв.
Козметика за коса от серията "Elseve Extraordinary Clay"
Козметика за коса от серията "Elseve Total Repair Extreme"
Козметика за коса от серията "Elseve Total Repair 5"
Козметика за коса от серията "Elseve Color Vive"
Козметика за коса "Elseve Arginine Resist X3"
Козметика за коса с лайка
Козметика за коса със слънчоглед
Козметика за коса с шипки
Козметика за коса с ленено масло
Козметика за тяло с ленено масло
Козметика за лице с ленено масло
Декоративна козметика с шипки
Козметика за тяло с шипки
Козметика за лице с шипки
Декоративна козметика със слънчоглед
Козметика за тяло със слънчоглед
Козметика за лице със слънчоглед
Декоративна козметика с лайка
Козметика за ръце с лайка
Козметика за тяло с лайка
Козметика за лице с лайка
Други интересни предложения
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Shampoo
Подхранващ шампоан с масла за суха и увредена коса от серията "Extraordinary Oil"
Стандартна цена 6.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil
Подхранващ балсам за суха коса
Стандартна цена 6.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.99 лв.
Wellness Club Rosehip Oil
100% натурално шипково масло
Цени от:  15.50 лв.
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Shampoo
Подхранващ шампоан за нормална до суха коса
Вземи сега с отстъпка от -24% до 27!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Цени от:  4.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil Oil-in-Cream
Подхранващ крем за много суха коса от серията "Extraordinary Oil"
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil Mist
Подхранващо олио за увредена коса
Стандартна цена 13.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil
Подхранваща маска за много суха коса
Стандартна цена 11.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.99 лв.
Elseve Extraordinary Oil Sublime Hair
Подхранващо олио за всеки тип коса
Стандартна цена 13.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Elseve Color Vive Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream
Шампоан без сулфати за боядисана коса
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Elseve Total Repair Extreme
Възстановяващ шампоан за силно увредена и суха коса
Вземи сега с отстъпка от -24% до 27!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Цени от:  4.99 лв.
Назад към "Шампоани за суха коса"
Вземи избрани спирали с отстъпки до 27%
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Спирала обем и извити мигли
Дамски парфюм
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги