|
![]() |
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Low Shampoo 3 in 1 Cleansing CreamШампоан без сулфати за суха коса от серията "Extraordinary Oil" Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв. Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв. За цена и срок извън гр. София кликни тук. Този шампоан може да бъде доставен в дните:
Сряда 27-02-2019 г. или Четвъртък 28-02-2019 г.
|
- Описание
- Състав
- За L'Oreal Paris
Специалистите от "L'Oreal" ви предлагат нов начин за измиване на косата, който щади косъма - безсулфатен шампоан. Той е създаден за меко почистване на косата, улесняване на разресването и интензивно подхранване. Шампоанът съчетава 3 действия в един продукт - на шампоан, балсам и грижа. Формулата без сулфати (SLS / SLES) не се разпенва, не изсушава косъма и не го уврежда. Обогатена е с 6 скъпоценни растителни екстракти, които подхранват косъма от корена до върха и му придават мекота. Шампоанът от серията "Extraordinary Oil" е предназначен за суха коса. Нежната кремообразна текстура я обгръща, почиства я и ѝ осигурява страхотен естествен блясък.
Свойства на включените съставки:
Свойства на включените съставки:
- екстракт от лотос - подхранва и заздравява косъма, придава му блясък и мекота
- екстракт от лайка - възстановява косъма, стимулира растежа, придава копринена мекота и блясък
- екстракт от таитянска гардения - предпазва косата от изсушаване
- масло от слънчоглед - подхранва и овлажнява косата
- екстракт от шипка - хидратира косата и е мощен антиоксидант
- екстракт от лен - подсилва косъма
- Aqua / Water
- Cetearyl Alcohol
- Behentrimonium Chloride
- Coco-Betaine
- Potato Starch Modified
- Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride
- Chamomilla Recutita Extract / Matricaria Flower Extract
- Cocos Nucifera Oil / Coconut Oil
- Tocopherol
- Sodium Chloride
- Sodium Benzoate
- Phenoxyethanol
- Trideceth-6
- Polyquaternium-7
- Helianthus Annuus Seed Oil / Sunflower Seed Oil
- Nelumbium Speciosum Flower Extract
- Fumaric Acid
- Benzyl Alcohol
- Linum Usitatissimum Flower Extract / Linseed Flower Extract
- Amodimethicone
- Isopropyl Alcohol
- Caprylic / Capric Triglyceride
- Gardenia Taitensis Flower
- Rosa Canina Flower Extract
- Bisabolol
- Cetyl Hydroxyethylcellulose
- BHT
- Citric Acid
- Cetrimonium Chloride
- Glycerin
- Glycine Soja Oil / Soybean Oil
- Parfum / Fragrance

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.
Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).
През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.
През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.
60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.
От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.
В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.
Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.
През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.
През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.
През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.
В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
- Нанесете количество от 10 до 15 изпомпвания върху мокра коса (в зависимост от дължината).
- Нежно масажирайте скалпа и косата.
- Оставете 3 минути.
- Изплакнете добре.
- В случай на контакт с очите, измийте незабавно.
Рейтинг


![]() ![]() |
Други интересни предложения
![]() |
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Shampoo Подхранващ шампоан с масла за суха и увредена коса от серията "Extraordinary Oil" Loreal Paris |
Цена: 6.49 лв.
|

![]() |
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Shampoo Подхранващ шампоан за нормална до суха коса Loreal Paris |
Цени: 6.49÷8.49 лв.
|

![]() |
Fleurance Nature Sublime Dry Oil Мултифункционално сухо олио за лице, коса и тяло Fleurance Nature |
Цена: 37.90 лв.
|

![]() |
Elseve Extraordinary Oil Oil-in-Cream Подхранващ крем за суха коса от серията "Extraordinary Oil" Loreal Paris |
Цена: 9.99 лв.
|

![]() |
Elseve Extraordinary Oil Oil-in-Cream Подхранващ крем за много суха коса от серията "Extraordinary Oil" Loreal Paris |
Цена: 9.99 лв.
|

![]() |
Elseve Extraordinary Oil Sublime Hair Подхранващо олио за всеки тип коса Loreal Paris |
Цена: 13.49 лв.
|

Ако искате да сте първият дал мнение за този шампоан, направете го сега! |
Важна информация! Мненията, които най-добре описват шампоана, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.![]() |
Закупилите този шампоан, купуват също
| ![]() |
| |||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
| ![]() |
| |||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
| ![]() |
| |||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
| ![]() |
|