"Nacomi" e полски производител на продукти за кожата и косата, който се фокусира изключително върху естествената грижа. Продуктите с марката се произвеждат само от екологични и натурални съставки с най-високо качество. Природата, здравословния начин на живот и естествената красота: това са три чисти извора на вдъхновение, които са движеща сила за експертите от "Nacomi". Резултатите от тази взискателност са известни на жени от цял свят: името на компанията се свърза с комбинация от красив аромат, несравнимо усещане за кожата, както и с облекчението, че рисковете за здравето са успешно избегнати, поне що се отнася до избора на козметични продукти.
Началото на пътешествието, наречено "Nacomi", е дадено през 2012 г. Компанията се ражда с големи амбиции. През същата година е получена първата доставка на арганово масло и черен сапун от Мароко. В началото на следващата година започва разпространението на първите продукти, които се радват на голямо внимание от клиентите. Този първи, но немалък успех позволява да се експериментира с нови суровини и продуктовата гама се разширява. След представянето на марката на търговския панаир във Варшава, посетителите са луди по "Nacomi"! Към края на 2013 г. са разработени и първите кремове за лице, лосиони за тяло и масажни свещи с добавено студено пресовано масло. Темповете на растеж са удивителни: за по-малко от две години, продуктовата гама се е удвоила. Новите продукти включват прекрасни глезотии за кожата като козметични глини, масло от таману, масло от инка-инчи и други - включително професионални маски за лице с водорасли. Жените решават, че непременно трябва да ги притежават!
През март 2015 г. "Nacomi" участва за първи път в най-големия международен панаир за красота "Cosmoprof Worldwide" в Болоня и ето, че компанията стъпва и на взискателния италиански пазар, където също жъне успехи. Есента на същата година е все така плодотворна - внедрява се цяла гама от нови продукти с най-разнообразно предназначение. Новият крем от кокосово масло "Nacomi Cocoa Butter" незабавно печели сърцата на потребителите. От 2016 г., продуктите на компанията вече са достъпни и в Холандия, Англия и САЩ. От май 2017 г., след представянето на изложението "Beautyworld Middle East" в Дубай, компанията е разпознаваема с качеството си и за потребителите от Близкия изток! Друг от успехите за същата година: един от продуктите на марката става "избор на редактора" на списание "Glamour". Не само качествени, но и свежи, забавни, естествени - това са продуктите на "Nacomi".
Те се отличават на рафтовете сред останалите козметични продукти по красивите пастелни цветове и съблазнителните аромати. Разбира се, това не е случайно постижение: от "Nacomi" си поставят за цел да придадат на своите продукти качеството, вида и аромата, които ще направят ежедневните процедури възхитителни по всеки възможен начин! Дизайнът на етикетите на продуктите съчетава модерния стил "Shabby Chic" с някои ретро елементи - на тях се дължи нежният и женствен облик на опаковката, който хармонира чудесно с нейното съдържание. Във формулите на продуктите не се съдържат парабени, SLS/SLES и минерални масла.