store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Балсами    За суха коса    L’Oreal Botanicals Argan & Safflower No...
Начало   Козметика    ...    ...    За суха кос...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Ново в
сектор козметика
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

L’Oreal Botanicals Argan & Safflower Nourishing Conditioning


Балсам за суха коса с арган и шафранка от серията "Botanicals - Argan & Safflower"

Цена:  15.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този балсам може да бъде доставен в дните:
Сряда 03-06-2020 г., Четвъртък 04-06-2020 г. или
Петък 05-06-2020 г.
Продукт#210628
ВидБалсам
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523371105
Категории
СъставкиНатурални
За тип косаСуха
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.80 / 18.00 / 3.70 cm
Тегло0.223 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Botanicals
  • За L'Oreal Paris
Специалистите от "L'Oréal" създават луксозна серия за грижа за косата "Botanicals", която е с високо съдържание на натурални съставки. В създаването ѝ участват фермери, ботаници и химици, които влагат своите страст и опит, за да намерят най-добрите природни съставки за красива коса. Те създават високотехнологични формули, които са веган и не съдържат силикони, парабени и оцветители.

Балсамът от серията "Botanicals - Argan & Safflower" хидратира и подхранва интензивно сухата коса от корените до върха. Формулата съдържа 98% съставки от натурален произход. Тя е обогатена с масло от семена на шафранка, използвано още от древните египтяни, заради своите подхранващи свойства. Богато е на липиди, Омега 6 и Омега 9 мастни киселини, антиоксиданти и витамин E. То прониква в дълбочина в структурата на косъма и го възстановява. Вложено е масло от арган, което интензивно хидратира косата и я прави еластична и блестяща. Добавени са още масла от соя, слънчоглед и кокос, които помагат за задържане на влагата в косъма и му придават мекота.

Балсамът заглажда повърхността на косъма, намалява накъсването и цъфтенето му. Оставя косата лесна за разресване, копринено мека и гъвкава. Притежава изтънчен ориенталски аромат, с нотки кехлибар, ванилия и кашмирено дърво, които ще ви отведат на едно ароматно пътешествие. Опаковката на балсама е изработена от 50% рециклирани PET материали и е 100% рециклируема.

Свойства на включените съставки:
  • масло от семената на шафранка - подхранва косата, укрепва космените фоликули и спомага за предотвратяване загубата на коса
  • арганово масло - подхранва, заздравява косъма, намалява цъфтенето и придава блясък на косата
  • масло от соя - помага за задържане на влагата в косъма, поддържа еластичността на косата, има силно подхранващо действие
  • масло от слънчоглед - подхранва, овлажнява и заздравява косата
  • кокосово масло - укрепва и подхранва сухата коса, прави я лъскава, здрава и жизнена
  • Aqua / Water
  • Cetearyl Alcohol
  • Stearamidopropyl Dimethylamine
  • Isopropyl Myristate
  • Glycerin
  • Coco-Caprylate / Caprate
  • Cocos Nucifera Oil / Coconut Oil
  • Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride
  • Argania Spinosa Kernel Oil
  • Helianthus Annuus Seed Oil / Sunflower Seed Oil
  • Linalool
  • Caprylyl Glycol
  • Tartaric Acid
  • Carthamus Tinctorius Seed Oil / Safflower Seed Oil
  • Cetyl Esters
  • Glycine Soja Oil / Soybean Oil
  • Parfum / Fragrance
В продължение на дълги години, продуктите за коса, които жените купуват, са избирани набързо, само за да изпълняват основните си функции. Но ето, че вече е настъпил и моментът, в който очакванията са много повече! В днешно време, козметиката за коса е дълго и грижливо подбирана от почти всяка жена. Продуктите в колекцията "Botanicals" на "L'Oreal" вероятно биха отговорили на очакванията - те са проектирани и създадени да осигурят висококачествена и ефективна грижа за коса.

Луксозната грижа за косата се осъществява под благотворното влияние на ценни растителни екстракти. Формулите са с нежни текстури и пленителни аромати, без силикон, парабени и оцветители. Фините съставки от естествен произход са съзнателен избор и изпитано средство за възвръщане здравето и блясъка на косата. С тази идея "Botanicals" не спира търсенето и развитието си. Във философията на марката е заложена идеята, че на всяка крачка от пътуването, наречено живот, имаме възможност да намерим по-добрата си природа. И трябва да се възползваме от тази възможност!

Натуралният и органичен състав, както и минималният отпечатък върху околната среда, са приоритет при създаването на всеки от продуктите. Затова и "Botanicals" е колекция, която ще задоволи потребностите на тези от нас, които вярват, че биха избрали здравословен начин на живот, стига да им се предостави тази възможност. Серията е комплимент към всички хора, които биха избрали велосипеда пред автомобила и здравословната храни пред вредната. В този дух, ценни растителни съставки, сред които кориандър, шафранка и здравец, са намерили място във формулите на продуктите, за да допринесат за здравето на косата.

Съдържанието на всяка опаковка е резултат от няколко години работа по снабдяването със суровини, изследване на тънкостите в грижата за косата, както и подобряване на парфюмната композиция. Иновативността продължава с категорично изключване на вредните съставки: продуктите са свободни от парабени и оцветители, а вместо силикони, експертите на "L'Oreal" използват кокосов и соев растителен комплекс. Благодарение на този естествен подход, усещането за косата е леко и естествено, без омазняване и утежняване на косъма.

Продуктите са създадени в няколко линии:
  • Серията "L'Oreal Botanicals - Argan & Safflower" е обогатена с ценното масло от шафранка. С вдъхновението и знанието на древните египтяни, използването на това масло подхранва в дълбочина сухата коса и я дарява както с еластичност, така и с богат ориенталски аромат.
  • Серията "L'Oreal Botanicals - Ginger & Coriander" предлага нов източник на сила за безжизнената и крехка коса. Богато на Омега 6-мастни киселини, маслото от кориандър намалява накъсването и стимулира растежа на косата.
  • Серията "L'Oreal Botanicals - Rose & Geranium" съдържа продукти, в които здравецът е източник на жизненост, сила и блясък за безжизнена коса. Прецизният дестилационен процес позволява да се възползваме максимално от свойствата на етеричното масло от това ценно растение. Серията е подходяща за дами с боядисана коса.
  • Серията "L'Oreal Botanicals - Lavender" дарява с жизненост и сила на тънката и късаща се коса. Маслото от лавандула притежава противовъзпалителни, хидратиращи и успокояващи свойства. То укрепва космените фоликули, помага при пърхот и косопад и намалява разделянето на краищата.

"Botanicals" има за цел да осигури на потребителите пълна прозрачност по отношение на производствените практики. Затова марката поема конкретни ангажименти за всеки етап от създаването на продуктите - като започнем от избора на съставките и стигнем до производствените процеси. Отделя се внимание и на методите на извличане, които използват доставчиците на компанията. Стремежът е към максимално естествено извличане, без разтворители и при екологични методи на съхранение. Селективен е подходът и при опаковането на продуктите, като се използват 100% рециклируеми материали.
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Изненади от L'Oréal Paris
Красива кожа, здрава и блестяща коса, безупречен грим... Всичко това е възможно с богата гама от продукти на експертите в света на красотата "L'Oreal Paris". Избери сред разнообразие от гримове и козметика за лице, коса и тяло.

А сега "L'Oreal Paris" не само ще ти помогнат да изглеждаш впечатляващо, но са ти подготвили и изненада! С покупката на любимите си продукти от store.bg, можеш да спечелиш страхотен подарък - спирала "L'Oreal Paris Paradise".
А ето и как можеш да спечелиш, докато пазаруваш при нас:
  • Поръчай поне 3 продуктa "L'Oreal Paris", от списъка по-долу.
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифри 1, 3, 5, 7 или 9 - ПЕЧЕЛИШ подарък - спирала "L'Oreal Paris Paradise".
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифра 0, 2, 4, 6 или 8, можеш да опиташ отново на следващия ден.
  • Ако направиш повече от една поръчки за деня, ще се счита за валиден номерът само на първата.
  • Поръчки с отказани продукти не участват в надпреварата за подарък.

Играта важи до изчерпване на количествата подаръци.
Начин на употреба
  • Нанесете върху измита коса, като наблегнете на дължините и краищата.
  • Изчакайте да подейства 2 минути и изплакнете добре.
  • За оптимален резултат, използвайте в комбинация с шампоана за суха коса от същата серия.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 2 гласа 
За да оцените балсама "L’Oreal Botanicals Argan & Safflower Nourishing Conditioning", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този балсам, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват балсама, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този балсам, купуват също
L'Oreal Preference - Трайна боя за коса - балсам
L'Oreal Preference
Трайна боя за коса

Loreal Paris
14 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.49 лв.
Dove Invisible Care Anti-Perspirant Deodorant Stick - Стик дезодорант против изпотяване - балсам
Dove Invisible Care Anti-Perspirant Deodorant Stick
Стик дезодорант против изпотяване

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.20 лв.
Manhattan Lips2Last - Червило и гланц за блясък 2 в 1 - балсам
Manhattan Lips2Last
Червило и гланц за блясък 2 в 1

Manhattan
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.80 лв.
Eveline 8 in 1 Total Action Intensive Nail Conditioner - Интензивен балсам за нокти 8 в 1 от серията "Swiss recipe" - балсам
Eveline 8 in 1 Total Action Intensive Nail Conditioner
Интензивен балсам за нокти 8 в 1 от серията "Swiss recipe"

Eveline
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.60 лв.
Тампони за почистване на лице - Опаковки от 50 ÷ 120 броя - балсам
Тампони за почистване на лице
Опаковки от 50 ÷ 120 броя

Fantasy Flirt
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.79 лв.
Gliss 6 Miracles Oil Essence - Възстановяващ еликсир с масла за всеки тип коса - балсам
Gliss 6 Miracles Oil Essence
Възстановяващ еликсир с масла за всеки тип коса

Gliss
Стандартна цена 15.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -31%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
Bronnley Lily of the Valley EDT - Дамски парфюм - балсам
Bronnley Lily of the Valley EDT
Дамски парфюм

Bronnley
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  32.00 лв.
L'Oreal Le Liner Signature Eyeliner - Водоустойчива очна линия - балсам
L'Oreal Le Liner Signature Eyeliner
Водоустойчива очна линия

Loreal Paris
Избор за цвят на очната линия:
Цена:  15.99 лв.
Manhattan Moisture Renew Lipstick - SPF 20 - Хидратиращо червило с комплекс от витамини - балсам
Manhattan Moisture Renew Lipstick - SPF 20
Хидратиращо червило с комплекс от витамини

Manhattan
Избор за цвят на червилото:
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  13.50 лв.
Nivea Protect & Care Anti-Perspirant Stick - Дамски стик дезодорант против изпотяване от серията "Protect & Care" - балсам
Nivea Protect & Care Anti-Perspirant Stick
Дамски стик дезодорант против изпотяване от серията "Protect & Care"

Nivea
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
Maybelline Lash Sensational - Спирала за обемни и извити мигли - балсам
Maybelline Lash Sensational
Спирала за обемни и извити мигли

Maybelline
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.99 лв.

L’Oreal Botanicals Argan & Safflower Nourishing Conditioning


Балсам за суха коса с арган и шафранка от серията "Botanicals - Argan & Safflower"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  15.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този балсам може да бъде доставен в дните:
Сряда 03-06-2020 г., Четвъртък 04-06-2020 г. или
Петък 05-06-2020 г.
Продукт#210628
ВидБалсам
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523371105
Категории
СъставкиНатурални
За тип косаСуха
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.80 / 18.00 / 3.70 cm
Тегло0.223 kg
Описание
Специалистите от "L'Oréal" създават луксозна серия за грижа за косата "Botanicals", която е с високо съдържание на натурални съставки. В създаването ѝ участват фермери, ботаници и химици, които влагат своите страст и опит, за да намерят най-добрите природни съставки за красива коса. Те създават високотехнологични формули, които са веган и не съдържат силикони, парабени и оцветители.

Балсамът от серията "Botanicals - Argan & Safflower" хидратира и подхранва интензивно сухата коса от корените до върха. Формулата съдържа 98% съставки от натурален произход. Тя е обогатена с масло от семена на шафранка, използвано още от древните египтяни, заради своите подхранващи свойства. Богато е на липиди, Омега 6 и Омега 9 мастни киселини, антиоксиданти и витамин E. То прониква в дълбочина в структурата на косъма и го възстановява. Вложено е масло от арган, което интензивно хидратира косата и я прави еластична и блестяща. Добавени са още масла от соя, слънчоглед и кокос, които помагат за задържане на влагата в косъма и му придават мекота.

Балсамът заглажда повърхността на косъма, намалява накъсването и цъфтенето му. Оставя косата лесна за разресване, копринено мека и гъвкава. Притежава изтънчен ориенталски аромат, с нотки кехлибар, ванилия и кашмирено дърво, които ще ви отведат на едно ароматно пътешествие. Опаковката на балсама е изработена от 50% рециклирани PET материали и е 100% рециклируема.

Свойства на включените съставки:
  • масло от семената на шафранка - подхранва косата, укрепва космените фоликули и спомага за предотвратяване загубата на коса
  • арганово масло - подхранва, заздравява косъма, намалява цъфтенето и придава блясък на косата
  • масло от соя - помага за задържане на влагата в косъма, поддържа еластичността на косата, има силно подхранващо действие
  • масло от слънчоглед - подхранва, овлажнява и заздравява косата
  • кокосово масло - укрепва и подхранва сухата коса, прави я лъскава, здрава и жизнена
Състав
  • Aqua / Water
  • Cetearyl Alcohol
  • Stearamidopropyl Dimethylamine
  • Isopropyl Myristate
  • Glycerin
  • Coco-Caprylate / Caprate
  • Cocos Nucifera Oil / Coconut Oil
  • Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride
  • Argania Spinosa Kernel Oil
  • Helianthus Annuus Seed Oil / Sunflower Seed Oil
  • Linalool
  • Caprylyl Glycol
  • Tartaric Acid
  • Carthamus Tinctorius Seed Oil / Safflower Seed Oil
  • Cetyl Esters
  • Glycine Soja Oil / Soybean Oil
  • Parfum / Fragrance
За L'Oreal Botanicals
В продължение на дълги години, продуктите за коса, които жените купуват, са избирани набързо, само за да изпълняват основните си функции. Но ето, че вече е настъпил и моментът, в който очакванията са много повече! В днешно време, козметиката за коса е дълго и грижливо подбирана от почти всяка жена. Продуктите в колекцията "Botanicals" на "L'Oreal" вероятно биха отговорили на очакванията - те са проектирани и създадени да осигурят висококачествена и ефективна грижа за коса.

Луксозната грижа за косата се осъществява под благотворното влияние на ценни растителни екстракти. Формулите са с нежни текстури и пленителни аромати, без силикон, парабени и оцветители. Фините съставки от естествен произход са съзнателен избор и изпитано средство за възвръщане здравето и блясъка на косата. С тази идея "Botanicals" не спира търсенето и развитието си. Във философията на марката е заложена идеята, че на всяка крачка от пътуването, наречено живот, имаме възможност да намерим по-добрата си природа. И трябва да се възползваме от тази възможност!

Натуралният и органичен състав, както и минималният отпечатък върху околната среда, са приоритет при създаването на всеки от продуктите. Затова и "Botanicals" е колекция, която ще задоволи потребностите на тези от нас, които вярват, че биха избрали здравословен начин на живот, стига да им се предостави тази възможност. Серията е комплимент към всички хора, които биха избрали велосипеда пред автомобила и здравословната храни пред вредната. В този дух, ценни растителни съставки, сред които кориандър, шафранка и здравец, са намерили място във формулите на продуктите, за да допринесат за здравето на косата.

Съдържанието на всяка опаковка е резултат от няколко години работа по снабдяването със суровини, изследване на тънкостите в грижата за косата, както и подобряване на парфюмната композиция. Иновативността продължава с категорично изключване на вредните съставки: продуктите са свободни от парабени и оцветители, а вместо силикони, експертите на "L'Oreal" използват кокосов и соев растителен комплекс. Благодарение на този естествен подход, усещането за косата е леко и естествено, без омазняване и утежняване на косъма.

Продуктите са създадени в няколко линии:
  • Серията "L'Oreal Botanicals - Argan & Safflower" е обогатена с ценното масло от шафранка. С вдъхновението и знанието на древните египтяни, използването на това масло подхранва в дълбочина сухата коса и я дарява както с еластичност, така и с богат ориенталски аромат.
  • Серията "L'Oreal Botanicals - Ginger & Coriander" предлага нов източник на сила за безжизнената и крехка коса. Богато на Омега 6-мастни киселини, маслото от кориандър намалява накъсването и стимулира растежа на косата.
  • Серията "L'Oreal Botanicals - Rose & Geranium" съдържа продукти, в които здравецът е източник на жизненост, сила и блясък за безжизнена коса. Прецизният дестилационен процес позволява да се възползваме максимално от свойствата на етеричното масло от това ценно растение. Серията е подходяща за дами с боядисана коса.
  • Серията "L'Oreal Botanicals - Lavender" дарява с жизненост и сила на тънката и късаща се коса. Маслото от лавандула притежава противовъзпалителни, хидратиращи и успокояващи свойства. То укрепва космените фоликули, помага при пърхот и косопад и намалява разделянето на краищата.

"Botanicals" има за цел да осигури на потребителите пълна прозрачност по отношение на производствените практики. Затова марката поема конкретни ангажименти за всеки етап от създаването на продуктите - като започнем от избора на съставките и стигнем до производствените процеси. Отделя се внимание и на методите на извличане, които използват доставчиците на компанията. Стремежът е към максимално естествено извличане, без разтворители и при екологични методи на съхранение. Селективен е подходът и при опаковането на продуктите, като се използват 100% рециклируеми материали.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Изненади от L'Oréal Paris
Красива кожа, здрава и блестяща коса, безупречен грим... Всичко това е възможно с богата гама от продукти на експертите в света на красотата "L'Oreal Paris". Избери сред разнообразие от гримове и козметика за лице, коса и тяло.

А сега "L'Oreal Paris" не само ще ти помогнат да изглеждаш впечатляващо, но са ти подготвили и изненада! С покупката на любимите си продукти от store.bg, можеш да спечелиш страхотен подарък - спирала "L'Oreal Paris Paradise".
А ето и как можеш да спечелиш, докато пазаруваш при нас:
  • Поръчай поне 3 продуктa "L'Oreal Paris", от списъка по-долу.
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифри 1, 3, 5, 7 или 9 - ПЕЧЕЛИШ подарък - спирала "L'Oreal Paris Paradise".
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифра 0, 2, 4, 6 или 8, можеш да опиташ отново на следващия ден.
  • Ако направиш повече от една поръчки за деня, ще се счита за валиден номерът само на първата.
  • Поръчки с отказани продукти не участват в надпреварата за подарък.

Играта важи до изчерпване на количествата подаръци.
Начин на употреба
  • Нанесете върху измита коса, като наблегнете на дължините и краищата.
  • Изчакайте да подейства 2 минути и изплакнете добре.
  • За оптимален резултат, използвайте в комбинация с шампоана за суха коса от същата серия.
Козметика за суха коса с арган и шафранка от серията "L'Oreal Botanicals - Argan & Safflower"
Козметика за боядисана коса с роза и здравец от серията "L'Oreal Botanicals - Rose & Geranium"
Козметика за коса с арганово масло
Tresemme Keratin Smooth Heat Protect Spray
Спрей за топлинна защита от серията "Keratin Smooth"
Цена:  7.69 лв.
Tresemme Keratin Smooth Mask
Заглаждаща маска за непокорна и хвърчаща коса от серията "Keratin Smooth"
Цена:  8.69 лв.
Leganza Coloring Conditioner
Оцветяващ балсам за коса със 7 масла
Цена:  3.50 лв.
Charak Moha 5 in 1 Hair Oil
Олио 5 в 1 за коса от серията "Moha"
Цена:  8.90 лв.
Syoss Pure Smooth Lighweight Tratament
Олекотена изглаждаща маска за нормална към плътна коса
Цена:  7.99 лв.
Spa Master Professional Arganic Line Repair Hair Mask
Възстановяващa маска за коса с арганово масло от серията "Arganic Line"
Цена:  5.10 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Dry Beauty Oil
Сухо олио за кожа и коса от серията "Pirin Dream Complex"
Цена:  14.69 лв.
Rubelia Ultimate Solutions Rеpair & Vitality Conditioner
Възстановяващ балсам за тънка и слаба коса
Цена:  2.40 лв.
Rubelia Ultimate Solutions Revive & Hydration Conditioner
Съживяващ балсам за нормална коса
Цена:  2.40 лв.
Marion 7 Effects Ampoules For Hair with Argan Oil
Възстановяващи и подсилващи ампули за коса с арганово масло
Цена:  8.90 лв.
Biopoint Orovivo Beauty Elixir
Еликсир за всеки тип коса с 3 органични масла без отмиване от серията "Orovivo"
Цена:  24.50 лв.
Le Petit Marseillais Eclat Couleur Grenade & Huile d'Argan
Балсам за боядисана коса с нар и арган
Цена:  5.90 лв.
Spa Master Professional Arganic Line Repair Hair Serum
Възстановяващ серум за коса с арганово масло от серията "Arganic Line"
Цена:  5.40 лв.
Spa Master Professional Arganic Line Repair Hair Conditioner
Възстановяващ балсам за коса с арганово масло от серията "Arganic Line"
Цена:  3.80 лв.
Palmolive Naturals Softly Liss Shampoo
Шампоан за къдрава и заплетена коса с натурални масла от серията "Naturals"
Цена:  4.40 лв.
Le Petit Olivier Pomegranate Argan Shampoo
Защитен шампоан за боядисана и изрусена коса с нар и арган от серията "Pomegranate Argan"
Цена:  6.30 лв.
Sebamed Hair Repair Conditioner
Възстановяващ балсам за коса от серията "Sensitive Skin"
Цена:  18.30 лв.
Logona Shine Shampoo Bio Argan Oil
Шампоан за блясък с био арганово масло
Цена:  17.99 лв.
Schauma Beauty Oil
Възстановяващо олио за изтощена коса
Цена:  6.99 лв.
Gliss 6 Miracles Oil Essence
Възстановяващ еликсир с масла за всеки тип коса
Цена:  10.99 лв.
Leganza Hair Cream Mask With Argan Oil
Крем-маска за суха и изтощена коса с арганово масло
Цени от:  8.90 лв.
Възстановяваща маска за коса с натурален екстракт от коприва и масло от арган
От серията "Herbal Time"
Цена:  3.40 лв.
Gliss Oil Nutritive Mask
Маска с подхранващи масла за цъфтяща коса от серията "Oil Nutritive"
Цена:  7.99 лв.
Gliss Oil Nutritive Shampoo
Шампоан с подхранващи масла за цъфтяща коса
Цени от:  4.99 лв.
Още козметика за коса с арганово масло
Декоративна козметика с арганово масло
Козметика за тяло с арганово масло
Козметика за лице с арганово масло
Други интересни предложения
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Colour Riche Lipstick
Червило за устни с наситен цвят
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.99 лв.
L’Oreal Botanicals Lavender Hydrating Conditioner
Балсам за тънка и крехка коса с лавандула от серията "Botanicals - Lavender"
Цена:  15.99 лв.
L’Oreal Botanicals Lavender Soothing Therapy Shampoo
Шампоан за тънка и крехка коса с лавандула от серията "Botanicals - Lavender"
Цена:  15.99 лв.
L’Oreal Botanicals Lavender Hydrating Mask
Маска за тънка и крехка коса с лавандула от серията "Botanicals - Lavender"
Цена:  19.99 лв.
L’Oreal Botanicals Lavender Soothing Pre-Shampoo
Олио за чувствителен скалп с лавандула от серията "Botanicals - Lavender"
Цена:  19.99 лв.
L’Oreal Botanicals Argan & Safflower Nourishing Potion No Rinse Pomade
Помада за суха коса с арган и шафранка от серията "Botanicals - Argan & Safflower"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
L’Oreal Botanicals Coriander Strenght Cure Mask
Подсилваща маска за крехка коса с кориандър от серията "Botanicals - Coriander"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Botanicals Coriander Strenght Cure Conditioning Balm
Подсилващ балсам за крехка коса с кориандър от серията "Botanicals - Coriander"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.99 лв.
L’Oreal Botanicals Coriander Strenght Cure Serum
Подсилващ серум за крехка коса с кориандър от серията "Botanicals - Coriander"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
L’Oreal Botanicals Rose & Geranium Radiance Mask
Маска за боядисана коса с роза и здравец от серията "Botanicals - Rose & Geranium"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
Назад към "Балсами за суха коса"
Мицеларна млечна вода
Коректор за прикриване на несъвършенства
Козметика за тяло за мъже
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги