store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    La Rive  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    La Rive    La Rive Star Wars Droid Parfum Deodorant - Мъжки парфюм-дезодорант от сери...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

La Rive Star Wars Droid Parfum Deodorant


Мъжки парфюм-дезодорант от серията "Star Wars"
Цена:  10.60 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 27-03-2019 г. или
Четвъртък 28-03-2019 г.
Продукт#209664
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне2 години
Марка
Официален сайт на La Rivewww.larive-parfums.com
EAN5901832063650
Категории
Разфасовка80 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 6 години
Размери на опаковката5.50 / 15.00 / 5.50 cm
Тегло0.560 kg
  • Описание
  • За Star Wars
  • За La Rive
Специалистите на "La Rive" създават мъжки парфюм-дезодорант за любителите на космическата сага "Star Wars". Композицията е подходяща за представителите на мъжкия пол от всяка възраст. "Droid" е свеж, изпълнен с живот и в същото време елегантен аромат, подчертаващ мъжката природа. Композицията му е с връхни цитрусови нотки от мандарина и лимон, както и салвия. Сърцевината му се състои от здравец, ирис, лавандулово докосване и листа на теменужка. Базовите нотки, които завършват композицията, са от топъл кехлибар, кашмирено дърво, наситен земен аромат от мъх, щрих от сандалово дърво и ветивер.
"Droid" е парфюм-дезодорант за духовити мъже с чувство за хумор, открити към предизвикателствата. Той притежава подчертан мъжествен характер в комбинация момчешка енергия.
Галактически пътешествия, приключения сред непознати планети, космически битки и героични подвизи, история за приятелство и чест, морал, мъдрост, любов и предателство. Всичко това съществува в една вселена, "родена" от фантазията – светът на "Междузвездни войни". Но дори и фикция, вселената на космическите измерения започва да вълнува милиони хора в реалността. И то още с дебютната си поява.

Първото представяне на междузвездния свят е на големия екран в края на 70-те години на миналия век. Тогава космическата сага печели добри отзиви и набира скорост, която я "изстрелва" бързо напред, дори ѝ донася "наградата" световен феномен. А основен принос за големия успех на фантастичната история се дължи на един човек - нейният създател Джордж Лукас. Но оказва се, че успешният фикционален свят на Лукас не е резултат единствено от неговата фантазия. Мнозина разбират, че зад появата космическата сага стои и усилен, дори дългогодишен труд, а и много вдъхновители. Самият Джордж Лукас споделя, че започва работата си по своята "лебедова песен" далеч преди първия филм "Междузвездни войни" да щурмува киноекраните по света. В течение на работата си по "изграждането" на своята вселена младият сценарист и режисьор черпи вдъхновение от различни извори – от митология и литература през филмите на култовия японски режисьор Акура Куросава до древната азиатска култура. Даже героите си имат "вдъхновители" - идеята за "силата" идва от разказа на Карлос Кастанеда "Приказки за силата", а рицарите от Джедайския орден носят титлата "джедай", чието наименование е взаимствано от "джидаи-геки" или японски исторически филми за самураите.

След създаването на вселената и героите обаче предстои още работа. Първоначалният сценарий минава през множество преработки и част от персонажите в него не намират място в окончателната история, но... за сметка нови образи. А когато промените и редакциите стават факт, Лукас пристъпва към същинската работа по заснемането на лентата. И колкото и да не ни се вярва днес, "часът" на появата ѝ първоначално предизвиква съмнение у създателя - на дебютното представяне Джордж Лукас е напълно убеден в неуспеха на своя филм. Има и вероятна причина за това: от много близки и познати на предварителната прожекция, сред които легендите Брайън Де Палма и най-добрият приятел на Лукас, Стивън Спилбърг, се оказва, че единственият, който вярва в успеха на "Междузвездни войни" е именно Спилбърг. Така, "предксазващ" своя провал, още преди премиерата, Лукас предпочита да избегне негативните оценки и заминава на семейна почивка на Хаваите. Но след многобройни опити да бъде открит, в крайна сметка Лукас научава по телефона, че успехът на неговата лента е меко казано феноменален.

Филмът бързо се превръща в хит и логично, до средата на 80-те години, следват 2 продължения, които завършват своеобразната трилогия. Въпреки това, голяма част от мистерията около главните герои на сагата остава неразгадана. С годините започват да се появяват все повече и повече въпроси около произхода на митичния злодей Дарт Вейдър, кой всъщност е Императорът, тиранично управляващ Галактиката и каква е причината за войната между Бутновниците и Империята. Чакането на отговорите на всички тези въпроси отнема повече от 20 години, докато на бял свят се появява и нова трилогия - своеобразната предистория на предходните 3 епизода.

С течение на времето характерът на сюжета, сложността на героите и изобилието от визуални ефекти, бегло познати на публиката по това време, превръщат сагата "Междузвездни войни" в еталон за създаването на образцово научно-фантастично зрелище. Считан за един от най-влиятелните филми в историята на киното изобщо, той получава редица признания, сред които и "Приза на века на Жул Верн" за най-добър филм на всички времена - награда, присъдена в годината на честванията на 100-годишнината от смъртта на знаменития френски писател-фантаст Жул Верн. А що се отнася до признанието на феновете, то също е впечатляващо. Интересът и пристрастеността към "Междузвездни войни" стават толкова големи, че се стига дори до появата на възпоменателни монети "Star Wars", които се превръщат и в законно платежно средство на тихоокеанския остров Ниуе.

Забележителен успех получават както "Star Wars" епизодите, така и много от героите. Люк Скайуокър, Дарт Вейдър, учителите Йода, Оби-Уан Кеноби, Куай-Гон Джин и Уинду, Хан Соло, принцеса Лея, Чубака и дроидите Си ТриПиО (C-3PO) и Ар Ту Ди Ту (R2-D2) се озовават в дома на всеки свой фен по света, благодарение на появата на истинско разнообразие от продукти на "междузвездна" тематика - от чаши, учeнически пособия, книги, постери и пъзели през аксесоари за дома до детайлни модели и макети, а също и милиарди играчки, произведени от различни компании. Сред производителите е и "LEGO", в чийто каталог се появяват конструкторите "LEGO Star Wars", пресъздаващи сцените и героите от филмите.

През последните няколко години образите на героите от филмите "грейват" върху дрехи, появяват се и в телевизионни, компютърни и настолни игри, мобилни приложения, комиксови поредици и др. Увлечението по "Междузвездни войни" достига до такъв етап, че на телевизионен екран стартират поредици и епизоди, които не са създадени от "Lucasfilm".

До днес интересът към космическата сага не спира да расте. И поредното доказателство за това е очакваната поява на нова трилогия от филми, които разказват за съдбата на Галактиката след кончината на Императора и Дарт Вейдър. Премиерата на първия епизод е в края на 2015 г., а плануваното представяне на финала на трилогията - през 2019 г. И през този период едно е сигурно - милиони нетърпеливи фенове очакват със затаен дъх, любопитство, но и увереност, че приключението в Галактиката ще е незабравимо.
Да създаде усещане за лукс и да подари "щипка" омагьосващ аромат. С тази мисия "La Rive" се появява на бял свят. "Родена" в Полша през 2003 г., компанията започва да прави първите си стъпки, създавайки каталог от парфюми. И дебютната парфюмна колекция става факт през 2004 г. Гамата предлага различни дамски и мъжки аромати. Но освен това, тя е разработена така, че да предлага и различна дълготрайност на уханията – включени са парфюми от EDP (Eau de Parfum), характеризиращи се изключителна трайност 12-18 часа, както и ароматни ухания на парфюми от типа EDT (Eau de Toilette), които се характеризира с трайност до 8 часа.

Скоро след старта, представената колекция на "La Rive" постига успехи и през следващите години компанията продължава да разширява продуктовата си гама. С течение на времето успява да развие и голяма дистрибуторска мрежа в страната си. След всеки успех обаче, "La Rive" не само трупа популярност и признания, а успява и да разшири възможностите на фабриката си. Няколко години след дебюта, компанията купува производствени линии за пакетиране на всички свои парфюми. А не след дълго, започва поредната партида уханни аромати в новопостроена собствена производствена фабрика. През годините компанията успява да създаде и собствен изследователски и развоен център, в който екипът винаги се обръща към най-новите технологии и научни открития. Разбира се, всяка промяна и всяка крачка към развитие "La Rive" прави заради желанието за перфектно изпълнение на формулите си. Но за да се постигне това, компанията добавя още нещо: "доза" специално отношение за всеки от продуктите. Така от "La Rive" създават традицията да подбират и разработват ароматни композиции в сътрудничество с известни френски производители. А след създаването на уханните аромати, компанията продължава да използва "щипка" специалност, даже и в опаковането на своите продукти. Шишенцата и капачките на парфюмите се изработват с помощта на калъпи и матрици, създадени единствено за "La Rive", така че продуктите в каталога да имат иновативен, атрактивен и уникален дизайн.

През годините старанието и специалното отношение, които екипът на "La Rive" влага, стават като магнитна сила за успешни начинания. Постепенно компанията успява да се нареди до водещите производители на парфюми в Полша. С течение на времето получава и репутацията на производител, който предлага истинско разнообразие от дамски и мъжки аромати. Цветни или цитрусови ухания, свежи, екзотични или дървесни нотки – всеки може да открие любим аромат. Но изборът в каталога далеч не е само за възрастните. "La Rive" решава да подари доза "вълшебство" от аромати, даже и на малките потребители. Компанията създава серии от детски парфюми с впечатляващи аромати, но и с атрактивен дизайн, който е изцяло съобразен с интересите на тийнейджърите. А какво по-грабващо може да има за подрастващите от идолите, които се показват на малкия екран? Точно заради това в каталога с детски продукти на "La rive" се появяват парфюм "Disney Violetta Love EDP" и дезодорант "Disney Violetta Dance", създадени специално за почитателките на тв звездата Виолета – главната героиня в сериала "Violetta", съвместна продукция на "Disney Channel". Част от серията за деца са и атрактивни аромати като "Angel Cat Sugar Candy EDP", вдъхновен от образа на популярното в цял свят кокетно и красиво коте "Hello Kitty".

Днес "La Rive" предлага каталог с изобилие от продукти. Дезодоранти, парфюми, душ гелове и шампоани, дори и козметични комплекти за всички специални моменти. Но въпреки разнообразието, компанията не спира да разширява асортимента си. Чрез участие в международни панаири в Париж, Болоня, Сао Пауло и Москва, "La Rive" изготвя своите проекти в съответствие с глобалните тенденции. И всяко следващо попълнение като че ли донася нова "порция" от успехи за компанията. Сред последните постижения са предлагането на продуктите в над 40 страни по света, сред които Австрия, Германия, Англия, Испания, САЩ и Обединените арабски емирства.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените продукта "La Rive Star Wars Droid Parfum Deodorant", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
Българска бяла хума на прах - За всеки тип коса и кожа - продукт
Българска бяла хума на прах
За всеки тип коса и кожа

Avia
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.30 лв.
Avril Le Poudre - Био компактна пудра за лице - продукт
Avril Le Poudre
Био компактна пудра за лице

Avril
Избор за нюанс на пудрата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  21.40 лв.
Garnier Pure Active Intensive 3 in 1 - Почистващ гел, ексфолиант и маска за лице против черни точки - продукт
Garnier Pure Active Intensive 3 in 1
Почистващ гел, ексфолиант и маска за лице против черни точки

Garnier
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.

La Rive Star Wars Droid Parfum Deodorant


Мъжки парфюм-дезодорант от серията "Star Wars"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  10.60 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 27-03-2019 г. или
Четвъртък 28-03-2019 г.
Продукт#209664
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне2 години
Марка
Официален сайт на La Rivewww.larive-parfums.com
EAN5901832063650
Категории
Разфасовка80 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 6 години
Размери на опаковката5.50 / 15.00 / 5.50 cm
Тегло0.560 kg
Описание
Специалистите на "La Rive" създават мъжки парфюм-дезодорант за любителите на космическата сага "Star Wars". Композицията е подходяща за представителите на мъжкия пол от всяка възраст. "Droid" е свеж, изпълнен с живот и в същото време елегантен аромат, подчертаващ мъжката природа. Композицията му е с връхни цитрусови нотки от мандарина и лимон, както и салвия. Сърцевината му се състои от здравец, ирис, лавандулово докосване и листа на теменужка. Базовите нотки, които завършват композицията, са от топъл кехлибар, кашмирено дърво, наситен земен аромат от мъх, щрих от сандалово дърво и ветивер.
"Droid" е парфюм-дезодорант за духовити мъже с чувство за хумор, открити към предизвикателствата. Той притежава подчертан мъжествен характер в комбинация момчешка енергия.
За Star Wars
Галактически пътешествия, приключения сред непознати планети, космически битки и героични подвизи, история за приятелство и чест, морал, мъдрост, любов и предателство. Всичко това съществува в една вселена, "родена" от фантазията – светът на "Междузвездни войни". Но дори и фикция, вселената на космическите измерения започва да вълнува милиони хора в реалността. И то още с дебютната си поява.

Първото представяне на междузвездния свят е на големия екран в края на 70-те години на миналия век. Тогава космическата сага печели добри отзиви и набира скорост, която я "изстрелва" бързо напред, дори ѝ донася "наградата" световен феномен. А основен принос за големия успех на фантастичната история се дължи на един човек - нейният създател Джордж Лукас. Но оказва се, че успешният фикционален свят на Лукас не е резултат единствено от неговата фантазия. Мнозина разбират, че зад появата космическата сага стои и усилен, дори дългогодишен труд, а и много вдъхновители. Самият Джордж Лукас споделя, че започва работата си по своята "лебедова песен" далеч преди първия филм "Междузвездни войни" да щурмува киноекраните по света. В течение на работата си по "изграждането" на своята вселена младият сценарист и режисьор черпи вдъхновение от различни извори – от митология и литература през филмите на култовия японски режисьор Акура Куросава до древната азиатска култура. Даже героите си имат "вдъхновители" - идеята за "силата" идва от разказа на Карлос Кастанеда "Приказки за силата", а рицарите от Джедайския орден носят титлата "джедай", чието наименование е взаимствано от "джидаи-геки" или японски исторически филми за самураите.

След създаването на вселената и героите обаче предстои още работа. Първоначалният сценарий минава през множество преработки и част от персонажите в него не намират място в окончателната история, но... за сметка нови образи. А когато промените и редакциите стават факт, Лукас пристъпва към същинската работа по заснемането на лентата. И колкото и да не ни се вярва днес, "часът" на появата ѝ първоначално предизвиква съмнение у създателя - на дебютното представяне Джордж Лукас е напълно убеден в неуспеха на своя филм. Има и вероятна причина за това: от много близки и познати на предварителната прожекция, сред които легендите Брайън Де Палма и най-добрият приятел на Лукас, Стивън Спилбърг, се оказва, че единственият, който вярва в успеха на "Междузвездни войни" е именно Спилбърг. Така, "предксазващ" своя провал, още преди премиерата, Лукас предпочита да избегне негативните оценки и заминава на семейна почивка на Хаваите. Но след многобройни опити да бъде открит, в крайна сметка Лукас научава по телефона, че успехът на неговата лента е меко казано феноменален.

Филмът бързо се превръща в хит и логично, до средата на 80-те години, следват 2 продължения, които завършват своеобразната трилогия. Въпреки това, голяма част от мистерията около главните герои на сагата остава неразгадана. С годините започват да се появяват все повече и повече въпроси около произхода на митичния злодей Дарт Вейдър, кой всъщност е Императорът, тиранично управляващ Галактиката и каква е причината за войната между Бутновниците и Империята. Чакането на отговорите на всички тези въпроси отнема повече от 20 години, докато на бял свят се появява и нова трилогия - своеобразната предистория на предходните 3 епизода.

С течение на времето характерът на сюжета, сложността на героите и изобилието от визуални ефекти, бегло познати на публиката по това време, превръщат сагата "Междузвездни войни" в еталон за създаването на образцово научно-фантастично зрелище. Считан за един от най-влиятелните филми в историята на киното изобщо, той получава редица признания, сред които и "Приза на века на Жул Верн" за най-добър филм на всички времена - награда, присъдена в годината на честванията на 100-годишнината от смъртта на знаменития френски писател-фантаст Жул Верн. А що се отнася до признанието на феновете, то също е впечатляващо. Интересът и пристрастеността към "Междузвездни войни" стават толкова големи, че се стига дори до появата на възпоменателни монети "Star Wars", които се превръщат и в законно платежно средство на тихоокеанския остров Ниуе.

Забележителен успех получават както "Star Wars" епизодите, така и много от героите. Люк Скайуокър, Дарт Вейдър, учителите Йода, Оби-Уан Кеноби, Куай-Гон Джин и Уинду, Хан Соло, принцеса Лея, Чубака и дроидите Си ТриПиО (C-3PO) и Ар Ту Ди Ту (R2-D2) се озовават в дома на всеки свой фен по света, благодарение на появата на истинско разнообразие от продукти на "междузвездна" тематика - от чаши, учeнически пособия, книги, постери и пъзели през аксесоари за дома до детайлни модели и макети, а също и милиарди играчки, произведени от различни компании. Сред производителите е и "LEGO", в чийто каталог се появяват конструкторите "LEGO Star Wars", пресъздаващи сцените и героите от филмите.

През последните няколко години образите на героите от филмите "грейват" върху дрехи, появяват се и в телевизионни, компютърни и настолни игри, мобилни приложения, комиксови поредици и др. Увлечението по "Междузвездни войни" достига до такъв етап, че на телевизионен екран стартират поредици и епизоди, които не са създадени от "Lucasfilm".

До днес интересът към космическата сага не спира да расте. И поредното доказателство за това е очакваната поява на нова трилогия от филми, които разказват за съдбата на Галактиката след кончината на Императора и Дарт Вейдър. Премиерата на първия епизод е в края на 2015 г., а плануваното представяне на финала на трилогията - през 2019 г. И през този период едно е сигурно - милиони нетърпеливи фенове очакват със затаен дъх, любопитство, но и увереност, че приключението в Галактиката ще е незабравимо.
За La Rive
Да създаде усещане за лукс и да подари "щипка" омагьосващ аромат. С тази мисия "La Rive" се появява на бял свят. "Родена" в Полша през 2003 г., компанията започва да прави първите си стъпки, създавайки каталог от парфюми. И дебютната парфюмна колекция става факт през 2004 г. Гамата предлага различни дамски и мъжки аромати. Но освен това, тя е разработена така, че да предлага и различна дълготрайност на уханията – включени са парфюми от EDP (Eau de Parfum), характеризиращи се изключителна трайност 12-18 часа, както и ароматни ухания на парфюми от типа EDT (Eau de Toilette), които се характеризира с трайност до 8 часа.

Скоро след старта, представената колекция на "La Rive" постига успехи и през следващите години компанията продължава да разширява продуктовата си гама. С течение на времето успява да развие и голяма дистрибуторска мрежа в страната си. След всеки успех обаче, "La Rive" не само трупа популярност и признания, а успява и да разшири възможностите на фабриката си. Няколко години след дебюта, компанията купува производствени линии за пакетиране на всички свои парфюми. А не след дълго, започва поредната партида уханни аромати в новопостроена собствена производствена фабрика. През годините компанията успява да създаде и собствен изследователски и развоен център, в който екипът винаги се обръща към най-новите технологии и научни открития. Разбира се, всяка промяна и всяка крачка към развитие "La Rive" прави заради желанието за перфектно изпълнение на формулите си. Но за да се постигне това, компанията добавя още нещо: "доза" специално отношение за всеки от продуктите. Така от "La Rive" създават традицията да подбират и разработват ароматни композиции в сътрудничество с известни френски производители. А след създаването на уханните аромати, компанията продължава да използва "щипка" специалност, даже и в опаковането на своите продукти. Шишенцата и капачките на парфюмите се изработват с помощта на калъпи и матрици, създадени единствено за "La Rive", така че продуктите в каталога да имат иновативен, атрактивен и уникален дизайн.

През годините старанието и специалното отношение, които екипът на "La Rive" влага, стават като магнитна сила за успешни начинания. Постепенно компанията успява да се нареди до водещите производители на парфюми в Полша. С течение на времето получава и репутацията на производител, който предлага истинско разнообразие от дамски и мъжки аромати. Цветни или цитрусови ухания, свежи, екзотични или дървесни нотки – всеки може да открие любим аромат. Но изборът в каталога далеч не е само за възрастните. "La Rive" решава да подари доза "вълшебство" от аромати, даже и на малките потребители. Компанията създава серии от детски парфюми с впечатляващи аромати, но и с атрактивен дизайн, който е изцяло съобразен с интересите на тийнейджърите. А какво по-грабващо може да има за подрастващите от идолите, които се показват на малкия екран? Точно заради това в каталога с детски продукти на "La rive" се появяват парфюм "Disney Violetta Love EDP" и дезодорант "Disney Violetta Dance", създадени специално за почитателките на тв звездата Виолета – главната героиня в сериала "Violetta", съвместна продукция на "Disney Channel". Част от серията за деца са и атрактивни аромати като "Angel Cat Sugar Candy EDP", вдъхновен от образа на популярното в цял свят кокетно и красиво коте "Hello Kitty".

Днес "La Rive" предлага каталог с изобилие от продукти. Дезодоранти, парфюми, душ гелове и шампоани, дори и козметични комплекти за всички специални моменти. Но въпреки разнообразието, компанията не спира да разширява асортимента си. Чрез участие в международни панаири в Париж, Болоня, Сао Пауло и Москва, "La Rive" изготвя своите проекти в съответствие с глобалните тенденции. И всяко следващо попълнение като че ли донася нова "порция" от успехи за компанията. Сред последните постижения са предлагането на продуктите в над 40 страни по света, сред които Австрия, Германия, Англия, Испания, САЩ и Обединените арабски емирства.
Още козметика от серията "Star Wars"
Детски часовници и будилници от серията "Star Wars"
Детски будилник - Кайло Рен
Аксесоар от серията "Star Wars"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  39.99 лв.
Детски будилник - Стормтрупър
Аксесоар от серията "Star Wars"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  39.99 лв.
Детски ръчен часовник - LEGO Darth Vader
От серията "Star Wars"
Цена:  59.90 лв.
Детски ръчен часовник - LEGO Stormtrooper
От серията "Star Wars"
Цена:  59.90 лв.
Детски ръчен часовник - LEGO BB 8
От серията "Star Wars"
Цена:  59.90 лв.
Още детски часовници и будилници от серията "Star Wars"
Пъзели от серията "Star Wars"
Още детски раници, чанти и несесери от серията "Star Wars"
Аксесоари от серията "Star Wars"
Модели и макети от серията "Star Wars"
Книги от серията "Star Wars"
Играчки от серията "Star Wars"
Назад
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Спечели маска за лице
Купи 2 продукта Bio:Vegane Skinfood и се включи в томболата.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Nivea Hairmilk Shine
Шампоан за естествен блясък на косата
Head & Shoulders Supreme Moisture
Хидратиращи шампоани и балсами против пърхот
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!