store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Loreal Paris  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Loreal Paris    L'Oreal True Match Concealer - Течен коректор за лице
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на този продукт
1N Ivory
2R / C Vanilla
3N Beige Cream
3R / C Beige Rose
4N Beige
6 D / W Golden Honey
Цветове
1N Ivory
2R / C Vanilla
3N Beige Cream
3R / C Beuge Rose
4N Beige
6D / W Golden Honey
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal True Match Concealer


Течен коректор за лице
Стандартна цена 15.99 лв.
Вземи с отстъпка -25% до 21-05-2019г.
Цена:  11.99 лв.
Избери цвят на коректора:
  • 11.99 лв.
    3R / C Beige Rose
  • 11.99 лв.
    3N Beige Cream
  • 11.99 лв.
    2R / C Vanilla
  • 11.99 лв.
    4N Beige
  • 11.99 лв.
    1N Ivory
  • 11.99 лв.
    6 D / W Golden Honey
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Вторник 30-04-2019 г. или
Четвъртък 02-05-2019 г.
Продукт#208231
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
1N Ivory
3600523500154
2R / C Vanilla
3600523500185
3N Beige Cream
3600523500208
3R / C Beige Rose
3600523500215
4N Beige
3600523500239
6 D / W Golden Honey
3600523500246
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката1.20 / 11.50 / 1.20 cm
Тегло0.014 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Всяка жена копнее кожата на лицето ѝ да има безупречен вид. Не само, за да бъде харесвана, но и да се чувства уверена. Понякога обаче се появяват досадни пъпки и несъвършенства по кожата, които са способни да помрачат настроението за секунди. Щеше да бъде страхотно обаче, ако може всичко това да се коригира, точно толкова бързо, колкото и доброто настроение се помрачава.

Специалистите от "L'Oréal" ви предлагат течен коректор от серията "True Match", който незабавно прикрива несъвършенствата и признаците на умора. Формулата му е обогатена с кофеин, който има тонизиращи, регенериращи и хидратиращи свойства. Той намалява тъмните кръгове под очите с течение на времето. С помощта на вградения апликатор нанасянето на коректора е лесно и прецизно. Високата концентрация на пигменти в текстурата скрива несъвършенствата и озарява кожата. Леката и нежна формулата не запушва порите и осигурява комфортно усещане. Кожата остава мека, гладка и естествено изглеждаща. Коректорът осигурява леко до средно покритие.
  • Aqua / Water
  • Cyclopentasiloxane
  • Hydrogenated Polyisobutene
  • Sorbitan Isostearate
  • Glycerin
  • Propanediol
  • Propylene Glycol
  • Alumina
  • Ozokerite
  • Phenoxyethanol
  • Magnesium Sulfate
  • Disodium Stearoyl Glutamate
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Disteardimonium Hectorite
  • Caprylyl Glycol
  • Acrylonitrile / Methyl Methacrylate / Vinylidene Chloride
  • Copolymer
  • Aluminum Hydroxide
  • Tocopherol
  • Disodium EDTA
  • Isobutane
  • Tin Oxide
  • May contain:
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанасяйте коректора винаги върху идеално почистена кожа.
  • С помощта на апликатора нанесете от коректора върху проблемните зони.
  • След това леко разнесете текстурата, потупвайки с върха на пръстите.
  • При хората с мазна кожа може да се наложи прилагане няколко пъти през целия ден.
  • Коректорът може да се използва самостоятелно или като база преди нанасянето на фон дьо тен и пудра за лице.
  • За постигане на безупречен завършек може да използвате фон дьо тен за естествен тен "L'Oreal True Match Super Blendable" и компактна пудра "L'Oréal True Match".
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените продукта "L'Oreal True Match Concealer", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
Двустранна пила за нокти с мотиви - С грит 180/240 - продукт
Двустранна пила за нокти с мотиви
С грит 180/240

Emmi - Nail
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.00 лв.
Bell Secretale Blush Soft - Руж от серията "Secretale" - продукт
Bell Secretale Blush Soft
Руж от серията "Secretale"

Bell
Избор за цвят на ружа:
Цена:  5.30 лв.
Wet'n'Wild MegaGlo Makeup Stick Conceal - Стик коректор за лице - продукт
Wet'n'Wild MegaGlo Makeup Stick Conceal
Стик коректор за лице

Wet'n'Wild
Избор за нюанс на коректора:
Цена:  8.90 лв.
Essence Gel Nails at Home Primer - Основа за гел лак от серията "Gel Nails at Home" - продукт
Essence Gel Nails at Home Primer
Основа за гел лак от серията "Gel Nails at Home"

Essence
Стандартна цена 5.50 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.70 лв.
Четка за фон дьо тен - продукт
Четка за фон дьо тен
Mania
Цена:  4.40 лв.
Maybelline Face Studio Master Contour V-Shape Duo Stick - Скулптуриращ стик за лице - продукт
Maybelline Face Studio Master Contour V-Shape Duo Stick
Скулптуриращ стик за лице

Maybelline
Избор за цвят на стика:
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  16.49 лв.
Aura Glorious Cheeks Highlighter - Хайлайтър за лице с перлен блясък - продукт
Aura Glorious Cheeks Highlighter
Хайлайтър за лице с перлен блясък

Aura
Избор за цвят на хайлайтъра:
Цена:  6.29 лв.

L'Oreal True Match Concealer


Течен коректор за лице
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 15.99 лв.
Вземи с отстъпка -25% до 21-05-2019г.
Цена:  11.99
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Вторник 30-04-2019 г. или
Четвъртък 02-05-2019 г.
Продукт#208231
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
1N Ivory
3600523500154
2R / C Vanilla
3600523500185
3N Beige Cream
3600523500208
3R / C Beige Rose
3600523500215
4N Beige
3600523500239
6 D / W Golden Honey
3600523500246
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката1.20 / 11.50 / 1.20 cm
Тегло0.014 kg
Още снимки на този продукт
1N Ivory
2R / C Vanilla
3N Beige Cream
3R / C Beige Rose
4N Beige
6 D / W Golden Honey
Цветове
1N Ivory
2R / C Vanilla
3N Beige Cream
3R / C Beuge Rose
4N Beige
6D / W Golden Honey
Описание
Всяка жена копнее кожата на лицето ѝ да има безупречен вид. Не само, за да бъде харесвана, но и да се чувства уверена. Понякога обаче се появяват досадни пъпки и несъвършенства по кожата, които са способни да помрачат настроението за секунди. Щеше да бъде страхотно обаче, ако може всичко това да се коригира, точно толкова бързо, колкото и доброто настроение се помрачава.

Специалистите от "L'Oréal" ви предлагат течен коректор от серията "True Match", който незабавно прикрива несъвършенствата и признаците на умора. Формулата му е обогатена с кофеин, който има тонизиращи, регенериращи и хидратиращи свойства. Той намалява тъмните кръгове под очите с течение на времето. С помощта на вградения апликатор нанасянето на коректора е лесно и прецизно. Високата концентрация на пигменти в текстурата скрива несъвършенствата и озарява кожата. Леката и нежна формулата не запушва порите и осигурява комфортно усещане. Кожата остава мека, гладка и естествено изглеждаща. Коректорът осигурява леко до средно покритие.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанасяйте коректора винаги върху идеално почистена кожа.
  • С помощта на апликатора нанесете от коректора върху проблемните зони.
  • След това леко разнесете текстурата, потупвайки с върха на пръстите.
  • При хората с мазна кожа може да се наложи прилагане няколко пъти през целия ден.
  • Коректорът може да се използва самостоятелно или като база преди нанасянето на фон дьо тен и пудра за лице.
  • За постигане на безупречен завършек може да използвате фон дьо тен за естествен тен "L'Oreal True Match Super Blendable" и компактна пудра "L'Oréal True Match".
Декоративна козметика от серията "L'Oreal True Match"
L'Oreal True Match Super-Blendable Perfecting Powder
Компактна пудра за лице
Стандартна цена 17.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  13.49 лв.
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17
Течен фон дьо тен за естествен тен
Стандартна цена 25.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.49 лв.
Други интересни предложения
L'Oreal Infallible More Than Concealer
Мултифункционален коректор за лице от серията "Infallible"
Стандартна цена 19.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.99 лв.
L'Oreal True Match Super-Blendable Perfecting Powder
Компактна пудра за лице
Стандартна цена 17.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  13.49 лв.
L’Oreal Infaillible Longwear Shaping Stick Foundation
Фон дьо тен стик от серията "Infallible"
Стандартна цена 22.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  16.99 лв.
Essence All I Need Concealer Palette
Палитра коректори за лице
Стандартна цена 7.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.50 лв.
Wet'n'Wild MegaGlo Makeup Stick Conceal
Стик коректор за лице
Цена:  8.90 лв.
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17
Течен фон дьо тен за естествен тен
Стандартна цена 25.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.49 лв.
Essence Soft Touch Mousse Concealer
Коректор мус
Цена:  6.60 лв.
Miss Sporty So Clear
Стик коректор за проблемна кожа
Цена:  3.90 лв.
Artdeco Camouflage Cream
Камуфлажен крем-коректор - пълнител за палитра с магнитно дъно
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.90 лв.
Bell HypoAllergenic Skin Camouflage Concealer
Палитра с коректори за лице от серията "HypoAllergenic"
Цена:  12.50 лв.
Назад
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика с 10% отстъпка.
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Elseve Color Vive Purple
Козметика за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви ...
Bio Apteka Honey Therapy
Козметика с екстракт от мед
Nivea Black & White Silky Smooth
Дезодоранти против изпотяване
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly