store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Шампоани    Сухи шампоани    Dove Dry Shampoo Refresh + Care - Осв...
Начало   Козметика    ...    ...    Сухи шампоа...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Ново в
сектор козметика
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Dove Dry Shampoo Refresh + Care


Освежаващ сух шампоан

Цена:  8.40 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в дните:
Петък 05-06-2020 г., Понеделник 08-06-2020 г. или
Вторник 09-06-2020 г.
Продукт#205288
ВидШампоан
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8710908056505
Категории
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.00 / 22.00 / 5.00 cm
Тегло0.191 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Dove
Усещате косата си мазна и сплесната и искате мигновено да я освежите.
От "Dove" ви предлагат бърз и лесен начин да съживите косата си в дните между измиванията. Грижовният сух шампоан "Refresh + Care" премахва излишното омазняване от корените и връща красивия ѝ вид. Неговата лека формула не утежнява и не оставя видими следи върху косата. Обгръща я с приятен аромат на чистота и свежест. Със сухия шампоан ще увеличите времето между измиванията. Той повдига косата от корените и ѝ придава лек обем и плътност. Тя става отново жизнена, еластична и лесна за оформяне в прическа.

Предимства на сухия шампоан:
  • мигновено освежава косата
  • премахва излишния себум
  • без видими остатъци
  • не утежнява косата
  • почиства косата за секунди
  • удължава времето между измиванията
  • оставя приятен аромат на чистота и свежест
  • Butane
  • Isobutane
  • Propane
  • Alcohol Denat.
  • Aluminium Starch Octenylsuccinate
  • Camellia Sinensis Leaf Extract
  • Ethyl Ester of Hydrolyzed Silk
  • Isopropyl Myristate
  • Aqua
  • Silica
  • Maltodextrin
  • PEG-8
  • Parfum
  • Alpha-isomethyl Ionone
  • Benzyl Alcohol
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • Geraniol
  • Hexyl Cinnamal
  • Hydroxycitronellal
  • Limonene
  • Linalool
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  1. Разклатете добре флакона преди употреба.
  2. Разделете косата на сектори и нанесете в корените от сухия шампоан, като впръсквате от разстояние 30 cm, с кратки интервали.
  3. Изчакайте няколко секунди и втрийте с масажни движени в корените, като използвате върховете на пръстите си.
  4. Разрешете старателно с гребен или четка за коса и оформете прическата си.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените шампоана "Dove Dry Shampoo Refresh + Care", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този шампоан, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват шампоана, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този шампоан, купуват също
Garnier Olia Permanent Hair Color - Трайна боя за коса без амоняк - шампоан
Garnier Olia Permanent Hair Color
Трайна боя за коса без амоняк

Garnier
22 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.49 лв.
Гел за ръце за сухо измиване с аромат на лавандула - С 65% спирт, в разфасовки от 85 ml и 320 ml - шампоан
Гел за ръце за сухо измиване с аромат на лавандула
С 65% спирт, в разфасовки от 85 ml и 320 ml

Bulgarian Rose
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.00 лв.
Safeguard Pure White Soap - Антибактериален сапун - шампоан
Safeguard Pure White Soap
Антибактериален сапун

Safeguard
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.69 лв.
Palette Intensive Color Creme - Tрайна крем боя за коса - шампоан
Palette Intensive Color Creme
Tрайна крем боя за коса

Palette
28 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.69 лв.
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color - Трайна крем боя за коса - шампоан
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color
Трайна крем боя за коса

Loreal Paris
22 варианта за избор на номер на цвета:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.99 лв.
Maybelline Tattoo Brow 3 Day Gel-Tint - Оцветяващ полуперманентен гел за вежди с отлепяне - шампоан
Maybelline Tattoo Brow 3 Day Gel-Tint
Оцветяващ полуперманентен гел за вежди с отлепяне

Maybelline
Избор за цвят на гела:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  24.90 лв.
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant - Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements" - шампоан
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.20 лв.
Двустранни тампони за почистване на грим - В опаковка от 70 броя + подарък 50 броя - шампоан
Двустранни тампони за почистване на грим
В опаковка от 70 броя + подарък 50 броя

Septona
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.60 лв.
Dove Radiance Revival Shampoo - Шампоан за суха и крехка коса - шампоан
Dove Radiance Revival Shampoo
Шампоан за суха и крехка коса

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
L'Oreal Colorista Paint Permanent Color - Трайна боя за коса от серията "Colorista" - шампоан
L'Oreal Colorista Paint Permanent Color
Трайна боя за коса от серията "Colorista"

Loreal Paris
Избор за цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Event Baby Wipes with Calendula - Бебешки мокри кърпички с невен от серията "Baby" - шампоан
Event Baby Wipes with Calendula
Бебешки мокри кърпички с невен от серията "Baby"

Event
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.79 лв.
Golden Rose Velvet Matte Lipstick - Матово червило с наситен цвят - шампоан
Golden Rose Velvet Matte Lipstick
Матово червило с наситен цвят

Golden Rose
39 варианта за избор на номер на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.00 лв.
L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Foam - Пяна за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert" - шампоан
L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Foam
Пяна за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert"

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
Elea Professional Colour & Care - Трайна крем боя за коса - шампоан
Elea Professional Colour & Care
Трайна крем боя за коса

Elea
34 варианта за избор на цвят на боята:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.50 лв.
L'Oreal Smooth Sugars Clear Scrub - Почистващ захарен скраб за лице срещу черни точки - шампоан
L'Oreal Smooth Sugars Clear Scrub
Почистващ захарен скраб за лице срещу черни точки

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.90 лв.
Pom Pon Eyes & Face All Skin Types - Мокри кърпички за дегримиране за всеки тип кожа в опаковка от 20 броя - шампоан
Pom Pon Eyes & Face All Skin Types
Мокри кърпички за дегримиране за всеки тип кожа в опаковка от 20 броя

Pom Pon
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.30 лв.
L'Oreal Men Expert Invincible Sport 96H Anti-Perspirant - Дезодорант против изпотяване за мъже - шампоан
L'Oreal Men Expert Invincible Sport 96H Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже

Loreal Paris
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo - Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine" - шампоан
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo
Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine"

Nivea
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  5.09 лв.
Elseve Dream Long Intense Repairing Mask - Възстановяваща маска за дълга и увредена коса - шампоан
Elseve Dream Long Intense Repairing Mask
Възстановяваща маска за дълга и увредена коса

Loreal Paris
Стандартна цена 11.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.99 лв.

Dove Dry Shampoo Refresh + Care


Освежаващ сух шампоан

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  8.40 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в дните:
Петък 05-06-2020 г., Понеделник 08-06-2020 г. или
Вторник 09-06-2020 г.
Продукт#205288
ВидШампоан
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8710908056505
Категории
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.00 / 22.00 / 5.00 cm
Тегло0.191 kg
Описание
Усещате косата си мазна и сплесната и искате мигновено да я освежите.
От "Dove" ви предлагат бърз и лесен начин да съживите косата си в дните между измиванията. Грижовният сух шампоан "Refresh + Care" премахва излишното омазняване от корените и връща красивия ѝ вид. Неговата лека формула не утежнява и не оставя видими следи върху косата. Обгръща я с приятен аромат на чистота и свежест. Със сухия шампоан ще увеличите времето между измиванията. Той повдига косата от корените и ѝ придава лек обем и плътност. Тя става отново жизнена, еластична и лесна за оформяне в прическа.

Предимства на сухия шампоан:
  • мигновено освежава косата
  • премахва излишния себум
  • без видими остатъци
  • не утежнява косата
  • почиства косата за секунди
  • удължава времето между измиванията
  • оставя приятен аромат на чистота и свежест
Състав
  • Butane
  • Isobutane
  • Propane
  • Alcohol Denat.
  • Aluminium Starch Octenylsuccinate
  • Camellia Sinensis Leaf Extract
  • Ethyl Ester of Hydrolyzed Silk
  • Isopropyl Myristate
  • Aqua
  • Silica
  • Maltodextrin
  • PEG-8
  • Parfum
  • Alpha-isomethyl Ionone
  • Benzyl Alcohol
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • Geraniol
  • Hexyl Cinnamal
  • Hydroxycitronellal
  • Limonene
  • Linalool
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  1. Разклатете добре флакона преди употреба.
  2. Разделете косата на сектори и нанесете в корените от сухия шампоан, като впръсквате от разстояние 30 cm, с кратки интервали.
  3. Изчакайте няколко секунди и втрийте с масажни движени в корените, като използвате върховете на пръстите си.
  4. Разрешете старателно с гребен или четка за коса и оформете прическата си.
Други интересни предложения
Nivea 3 in 1 Dry Shampoo Dark Tones
Сух шампоан за тъмна коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.69 лв.
Nivea 3 in 1 Dry Shampoo Light Tones
Сух шампоан за светла коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.69 лв.
Gosh Fresh Up! Dry Shampoo Dark Hair
Сух шампоан за тъмна коса
Цена:  9.90 лв.
L'Oreal Magic Shampoo - Vegetal Boost
Освежаващ сух шампоан със свеж аромат
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.29 лв.
Got2b Fresh It Up Dry Shampoo Volume
Сух шампоан за обем с аромат на тропически бриз от серията "Fresh It Up"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Herbina Volume Volumising Dry Shampoo
Сух шампоан за обем
Цена:  10.00 лв.
Batiste Dry Shampoo Floral & Flirty Blush
Сух шампоан за всеки тип коса с флорален аромат
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.70 лв.
L'Oreal Magic Shampoo - Tropical Splash
Освежаващ сух шампоан с тропически аромат
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.29 лв.
Batiste Dry Shampoo Light & Breezy Fresh
Сух шампоан за всеки тип коса със свеж аромат
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.70 лв.
Herbina Gloss Refreshing Dry Shampoo
Сух шампоан за обем и блясък
Цена:  12.90 лв.
Назад към "Сухи шампоани"
Трайна боя за коса
Дамски парфюм
Боя за коса с ефект металик
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги