store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Gillette  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Gillette    Gillette Venus Swirl Flexiball Razor - Дамска самобръсначка с въртяща гла...
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване
Още снимки на тази самобръсначка
Хидратираща лента
5 остриета
Venus Swirl Razor
 

Gillette Venus Swirl Flexiball Razor


Дамска самобръсначка с въртяща глава от серията "Venus"
Цена:  22.10 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.

Тази самобръсначка може да бъде доставена в:
Четвъртък 14-12-2017 г. или
Петък 15-12-2017 г.
Продукт#205102
ТипСамобръсначка
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN7702018400997
Категории
Разфасовка1 брой
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката9.00 / 20.10 / 4.00 cm
Тегло0.200 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Gillette Venus
  • За Gillette
Дамска самобръсначка от серията "Venus", проектирана така, че да ви осигури гладко и безупречно бръснене. Нейната иновативна въртяща глава следва извивките на тялото и достига и най-труднодостъпните места. Снабдена е с цели 5 остриета, които гарантират, че всяко косъмче ще бъде уловено. Притежава специална хидратираща лента MoistureGlide™. При контакт с влажната кожа, лентата изпуска невидим гел, който улеснява плъзгането на остриетата. Той съдържа масла от грозде и авокадо, които имат подхрнаващи, омекотяващи и хидратиращи свойства. Благодарение на гела, кожата остава мека и копринено гладка.
Заоблената глава притежава 2 защитни възглавнички, които предпазват кожата от наранявания. Дръжката е ергономична и "пасва" добре в дамската ръка, а специалното ѝ покритие гарантира стабилен захват, дори и ако е мокра.

Предимства на самобръсначката "Venus Swirl" на "Gillette:
  • специална технология - Flexiball™, която спомага за следване на извивките на тялото
  • активираща се от водата хидратираща лента MoistureGlide™ за невероятно плъзгане
  • елегантна дръжка с подобрено захващане
  • 5 остриета за безупречно бръснене
  • специален MicroFine гребен насочва косъмчетата към остриетата
Състав на лубрикиращата лента:
  • PEG-7M
  • PEG 115M
  • PEG-100
  • Silica
  • Pentaerythrityl Tetra-di-Butyl Hydoxhydrocinnamate
  • Aloe Barbadensis Leaf Juice
  • Tocopheryl Acetate
  • Tris (Di-T-Butyl)
  • Phosphite
  • BHT
  • Glycol
Състав на овлажняващата лента:
  • PEG-115M
  • PEG-7M
  • PEG100
  • Silica
  • Pentaerythrityl Tetra-di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • Tocopheryl Acetate
  • Citis Vinifera (Grape) Seed Oil
  • Persea Gratissima (Avocado) Oil
  • Tris (Di-t-Butyl) Phosphite
  • BHT
  • Glycol
Ако трябва да посочим хората, които със силата на идеите си успяват да променят целия свят, то в списъка със сигурност ще участва американеца Кинг Жилет. Дълги години е познат на малцина като един обикновен пътуващ търговец, но навършвайки 46, вече е иноватор, променил напълно ежедневието на стотици мъже. Това се случва през 1901 г., когато Кинг изобретява „Gillette“ – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба. Дотогава изхабеният бръснач и досадното многократно носене на точилар са единственото решение, но появата на „Gillette“ напълно променя начина, по който мъжете се бръснат. Сто години по-късно, компанията на Кинг представя „Gillette Venus“ – самобръсначка, която транформира и начина на бръснене при жените.

С основната мисия да бъде специално създадена за дамите първата „Gillette Venus“ се появява през 2001 г. Въпреки, че е безспорен наследник от семейството на „Gillette“, това не е просто мъжка самобръсначка, но в розово. Дизайнът е вдъхновен от женските извивки, а специалната Soft Grip® дръжка, гравирана по цялата си дължина, осигурява максимално удобство при бръсненето. Самобръсначката разполага и със заоблена и подвижна глава, която следва всяка извивка на тялото, а специални защитни уплътнения около ножчетата намаляват опасността от порязване. Три години след появата на първата „Gillette Venus“ семейството се разширява с ново попълнение, което подарява още по-гладко бръснене на дамите. Към ножчетата са добавени специални овлажняващи ленти. Благодарение на вложените в тях растителни масла, при допир с влажна кожа, остриетата се плъзгат лесно и бръсненето е още по-гладко.

През годините гамата на „Gillette Venus“ продължава да се разширява и все с иновативни попълнения. Сред тях са самобръсначки, създадени да пестят времето на активните и динамични дами с помощта на вградени гел-ленти, чрез които бръсненето става по-лесно и по-бързо. Малко след появата на лентите се въвежда промяна и в ножчетата. През 2008 г. дълго използваните 3 броя ножчета се увеличават. Създадена е гама от самобръсначки с 5 ножчета, които не само съкращават времето за бръснене, но и отстраняват косъма максимално близо до корена. Дори за дамите, които обичат SPA процедурите, има специално предложение – самобръсначка „Venus Spa Breeze“, при която всяка гел-лента е с релаксиращ аромат на бял чай.

Сред последните попълнения е дамската самобръсначка „Proskin“, която екипът на „Gillette“ създава с изключително внимание към грижата за суха кожа. Ножчетата са придружени от защитни уплътнения, но за да се намали риска както от порязване, така и от раздразнения на сухата кожа, лентите са създадени със "MoistureRich" технология, обогатена с масла от авокадо и маслина. Не след дълго вниманието към грижата за кожата се превръща в причина и за създаването на гамата от гелове за бръснене "Satin Care". С богатство от растителни съставки, геловете са разработени така, че да осигурят максимална защита, хидратация и подхранване, дори и за чувствителната кожа.

През 2012 г. се появява и перфектното съчетание на изискването за гладки крака и специалната грижа за кожата – самобръсначка „Venus & Olay” с ленти, хидратиращи кожата и 5 ножчета. Дори и за дамите, които често решават, че искат промяна, „Venus & Olay” е подходящото решение, защото ножчетата могат да се сменят по всяко време с всеки друг вид Venus-ножчета.

Ако през годините всяка следваща самобръсначка се появява променена, то в тайната рецепта за създаването им нищо не се променя. Щипка революционна иновация и доза внимание към желанията на всяка жена са пропорциите, с които „Gillette Venus“ „забърква“ успеха. Днес марката е популярна по целия свят. Множество известни дами, сред които актрисата и певица Дженифър Лопес, също се доверяват на иновативните предложения на марката.
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
  • Преди да започнете бръсненето, подгответе кожата си. Вземете топъл душ или затоплете зоните, които ще обработвате.
  • Можете да ексфолирате кожата, за да премахнете мъртвите клетки по повърхността и достигнете по-близо до корените на косъма.
  • Пристъпете към бръсненето, държейки самобръсначката така, че цялата повърхност на бръснещата глава да докосва кожата.
  • Сменяйте ножчетата на самобръсначката още при първия признак на затъпяване, за да избегнете появата на раздразнения.
Рейтинг
Рейтинг: 8.00 / 1 глас 
За да оцените самобръсначката "Gillette Venus Swirl Flexiball Razor", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази самобръсначка, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват самобръсначката, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази самобръсначка, купуват също
L'Oreal Casting Creme Gloss - Безамонячна боя за коса - самобръсначка
L'Oreal Casting Creme Gloss
Безамонячна боя за коса

Loreal
22 варианта за избор на цвят на боята:
Цена:  12.99 лв.
Bourjois Smoky Stories Quad Eyeshadows - Дълготрайни сенки за очи в четири цвята - самобръсначка
Bourjois Smoky Stories Quad Eyeshadows
Дълготрайни сенки за очи в четири цвята

Bourjois
Избор за цветова палитра:
Цена:  18.10 лв.
Maybelline Color Sensational - Кремообразно червило с чисти пигменти и меден нектар - самобръсначка
Maybelline Color Sensational
Кремообразно червило с чисти пигменти и меден нектар

Maybelline
Избор за цвят на червилото:
Цена:  13.99 лв.
Manhattan Eyemazing Effect Eyeshadow Quattro - Четирицветни сенки за очи за опушен грим - самобръсначка
Manhattan Eyemazing Effect Eyeshadow Quattro
Четирицветни сенки за очи за опушен грим

Manhattan
12 варианта за избор на цветова палитра:
Цена:  14.40 лв.

Gillette Venus Swirl Flexiball Razor


Дамска самобръсначка с въртяща глава от серията "Venus"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  22.10 лв.
Продукт#205102
ТипСамобръсначка
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN7702018400997
Категории
Разфасовка1 брой
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката9.00 / 20.10 / 4.00 cm
Тегло0.200 kg
Още снимки на тази самобръсначка
Хидратираща лента
5 остриета
Venus Swirl Razor
Описание
Дамска самобръсначка от серията "Venus", проектирана така, че да ви осигури гладко и безупречно бръснене. Нейната иновативна въртяща глава следва извивките на тялото и достига и най-труднодостъпните места. Снабдена е с цели 5 остриета, които гарантират, че всяко косъмче ще бъде уловено. Притежава специална хидратираща лента MoistureGlide™. При контакт с влажната кожа, лентата изпуска невидим гел, който улеснява плъзгането на остриетата. Той съдържа масла от грозде и авокадо, които имат подхрнаващи, омекотяващи и хидратиращи свойства. Благодарение на гела, кожата остава мека и копринено гладка.
Заоблената глава притежава 2 защитни възглавнички, които предпазват кожата от наранявания. Дръжката е ергономична и "пасва" добре в дамската ръка, а специалното ѝ покритие гарантира стабилен захват, дори и ако е мокра.

Предимства на самобръсначката "Venus Swirl" на "Gillette:
  • специална технология - Flexiball™, която спомага за следване на извивките на тялото
  • активираща се от водата хидратираща лента MoistureGlide™ за невероятно плъзгане
  • елегантна дръжка с подобрено захващане
  • 5 остриета за безупречно бръснене
  • специален MicroFine гребен насочва косъмчетата към остриетата
За Gillette Venus
Ако трябва да посочим хората, които със силата на идеите си успяват да променят целия свят, то в списъка със сигурност ще участва американеца Кинг Жилет. Дълги години е познат на малцина като един обикновен пътуващ търговец, но навършвайки 46, вече е иноватор, променил напълно ежедневието на стотици мъже. Това се случва през 1901 г., когато Кинг изобретява „Gillette“ – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба. Дотогава изхабеният бръснач и досадното многократно носене на точилар са единственото решение, но появата на „Gillette“ напълно променя начина, по който мъжете се бръснат. Сто години по-късно, компанията на Кинг представя „Gillette Venus“ – самобръсначка, която транформира и начина на бръснене при жените.

С основната мисия да бъде специално създадена за дамите първата „Gillette Venus“ се появява през 2001 г. Въпреки, че е безспорен наследник от семейството на „Gillette“, това не е просто мъжка самобръсначка, но в розово. Дизайнът е вдъхновен от женските извивки, а специалната Soft Grip® дръжка, гравирана по цялата си дължина, осигурява максимално удобство при бръсненето. Самобръсначката разполага и със заоблена и подвижна глава, която следва всяка извивка на тялото, а специални защитни уплътнения около ножчетата намаляват опасността от порязване. Три години след появата на първата „Gillette Venus“ семейството се разширява с ново попълнение, което подарява още по-гладко бръснене на дамите. Към ножчетата са добавени специални овлажняващи ленти. Благодарение на вложените в тях растителни масла, при допир с влажна кожа, остриетата се плъзгат лесно и бръсненето е още по-гладко.

През годините гамата на „Gillette Venus“ продължава да се разширява и все с иновативни попълнения. Сред тях са самобръсначки, създадени да пестят времето на активните и динамични дами с помощта на вградени гел-ленти, чрез които бръсненето става по-лесно и по-бързо. Малко след появата на лентите се въвежда промяна и в ножчетата. През 2008 г. дълго използваните 3 броя ножчета се увеличават. Създадена е гама от самобръсначки с 5 ножчета, които не само съкращават времето за бръснене, но и отстраняват косъма максимално близо до корена. Дори за дамите, които обичат SPA процедурите, има специално предложение – самобръсначка „Venus Spa Breeze“, при която всяка гел-лента е с релаксиращ аромат на бял чай.

Сред последните попълнения е дамската самобръсначка „Proskin“, която екипът на „Gillette“ създава с изключително внимание към грижата за суха кожа. Ножчетата са придружени от защитни уплътнения, но за да се намали риска както от порязване, така и от раздразнения на сухата кожа, лентите са създадени със "MoistureRich" технология, обогатена с масла от авокадо и маслина. Не след дълго вниманието към грижата за кожата се превръща в причина и за създаването на гамата от гелове за бръснене "Satin Care". С богатство от растителни съставки, геловете са разработени така, че да осигурят максимална защита, хидратация и подхранване, дори и за чувствителната кожа.

През 2012 г. се появява и перфектното съчетание на изискването за гладки крака и специалната грижа за кожата – самобръсначка „Venus & Olay” с ленти, хидратиращи кожата и 5 ножчета. Дори и за дамите, които често решават, че искат промяна, „Venus & Olay” е подходящото решение, защото ножчетата могат да се сменят по всяко време с всеки друг вид Venus-ножчета.

Ако през годините всяка следваща самобръсначка се появява променена, то в тайната рецепта за създаването им нищо не се променя. Щипка революционна иновация и доза внимание към желанията на всяка жена са пропорциите, с които „Gillette Venus“ „забърква“ успеха. Днес марката е популярна по целия свят. Множество известни дами, сред които актрисата и певица Дженифър Лопес, също се доверяват на иновативните предложения на марката.
За Gillette
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
  • Преди да започнете бръсненето, подгответе кожата си. Вземете топъл душ или затоплете зоните, които ще обработвате.
  • Можете да ексфолирате кожата, за да премахнете мъртвите клетки по повърхността и достигнете по-близо до корените на косъма.
  • Пристъпете към бръсненето, държейки самобръсначката така, че цялата повърхност на бръснещата глава да докосва кожата.
  • Сменяйте ножчетата на самобръсначката още при първия признак на затъпяване, за да избегнете появата на раздразнения.
Още продукти от серията "Gillette Venus"
Ножчета съвместими със самобръсначка "Gillette Venus"
Други интересни предложения
Назад
Подаръчни комплекти
Зарадвайте любим човек с козметичен подаръчен комплект.
Промо през декември!
Разгледай промо офертите в раздел Козметика през декември.
Заблести в празничната нощ!
Декоративна козметика за твоята шеметна визия.
Спечели подарък "Bioten"
Разбери как можеш да спечелиш подарък, докато пазаруваш козметика "...
L'Oreal Botanicals Fresh Care
Луксозна козметика за коса с натурални съставки
Revlon ColorStay 2 in 1 Angled Kajal
Водоустойчив молив за очи със скосен връх и четка
L'Oreal Colorista Wash Out
Временна боя за коса
Дан Браун - Произход
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Ножчета съвместими със самобръсначка "Gillette Venus"