store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Gillette  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Gillette    Gillette Venus Swirl Flexiball Razor - Дамска самобръсначка с въртяща гла...
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване
Още снимки на тази самобръсначка
Venus Swirl Razor
5 остриета
Хидратираща лента
 

Gillette Venus Swirl Flexiball Razor


Дамска самобръсначка с въртяща глава от серията "Venus"
Цена:  22.10 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.

Тази самобръсначка може да бъде доставена в:
Четвъртък 19-10-2017 г. или
Петък 20-10-2017 г.
Продукт#205102
ТипСамобръсначка
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN7702018400997
Категории
Разфасовка1 брой
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката9.00 / 20.10 / 4.00 cm
Тегло0.200 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Gillette Venus
  • За Gillette
Дамска самобръсначка от серията "Venus", проектирана така, че да ви осигури гладко и безупречно бръснене. Нейната иновативна въртяща глава следва извивките на тялото и достига и най-труднодостъпните места. Снабдена е с цели 5 остриета, които гарантират, че всяко косъмче ще бъде уловено. Притежава специална хидратираща лента MoistureGlide™. При контакт с влажната кожа, лентата изпуска невидим гел, който улеснява плъзгането на остриетата. Той съдържа масла от грозде и авокадо, които имат подхрнаващи, омекотяващи и хидратиращи свойства. Благодарение на гела, кожата остава мека и копринено гладка.
Заоблената глава притежава 2 защитни възглавнички, които предпазват кожата от наранявания. Дръжката е ергономична и "пасва" добре в дамската ръка, а специалното ѝ покритие гарантира стабилен захват, дори и ако е мокра.

Предимства на самобръсначката "Venus Swirl" на "Gillette:
  • специална технология - Flexiball™, която спомага за следване на извивките на тялото
  • активираща се от водата хидратираща лента MoistureGlide™ за невероятно плъзгане
  • елегантна дръжка с подобрено захващане
  • 5 остриета за безупречно бръснене
  • специален MicroFine гребен насочва косъмчетата към остриетата
Състав на лубрикиращата лента:
  • PEG-7M
  • PEG 115M
  • PEG-100
  • Silica
  • Pentaerythrityl Tetra-di-Butyl Hydoxhydrocinnamate
  • Aloe Barbadensis Leaf Juice
  • Tocopheryl Acetate
  • Tris (Di-T-Butyl)
  • Phosphite
  • BHT
  • Glycol
Състав на овлажняващата лента:
  • PEG-115M
  • PEG-7M
  • PEG100
  • Silica
  • Pentaerythrityl Tetra-di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • Tocopheryl Acetate
  • Citis Vinifera (Grape) Seed Oil
  • Persea Gratissima (Avocado) Oil
  • Tris (Di-t-Butyl) Phosphite
  • BHT
  • Glycol
Ако трябва да посочим хората, които със силата на идеите си успяват да променят целия свят, то в списъка със сигурност ще участва американеца Кинг Жилет. Дълги години е познат на малцина като един обикновен пътуващ търговец, но навършвайки 46, вече е иноватор, променил напълно ежедневието на стотици мъже. Това се случва през 1901 г., когато Кинг изобретява „Gillette“ – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба. Дотогава изхабеният бръснач и досадното многократно носене на точилар са единственото решение, но появата на „Gillette“ напълно променя начина, по който мъжете се бръснат. Сто години по-късно, компанията на Кинг представя „Gillette Venus“ – самобръсначка, която транформира и начина на бръснене при жените.

С основната мисия да бъде специално създадена за дамите първата „Gillette Venus“ се появява през 2001 г. Въпреки, че е безспорен наследник от семейството на „Gillette“, това не е просто мъжка самобръсначка, но в розово. Дизайнът е вдъхновен от женските извивки, а специалната Soft Grip® дръжка, гравирана по цялата си дължина, осигурява максимално удобство при бръсненето. Самобръсначката разполага и със заоблена и подвижна глава, която следва всяка извивка на тялото, а специални защитни уплътнения около ножчетата намаляват опасността от порязване. Три години след появата на първата „Gillette Venus“ семейството се разширява с ново попълнение, което подарява още по-гладко бръснене на дамите. Към ножчетата са добавени специални овлажняващи ленти. Благодарение на вложените в тях растителни масла, при допир с влажна кожа, остриетата се плъзгат лесно и бръсненето е още по-гладко.

През годините гамата на „Gillette Venus“ продължава да се разширява и все с иновативни попълнения. Сред тях са самобръсначки, създадени да пестят времето на активните и динамични дами с помощта на вградени гел-ленти, чрез които бръсненето става по-лесно и по-бързо. Малко след появата на лентите се въвежда промяна и в ножчетата. През 2008 г. дълго използваните 3 броя ножчета се увеличават. Създадена е гама от самобръсначки с 5 ножчета, които не само съкращават времето за бръснене, но и отстраняват косъма максимално близо до корена. Дори за дамите, които обичат SPA процедурите, има специално предложение – самобръсначка „Venus Spa Breeze“, при която всяка гел-лента е с релаксиращ аромат на бял чай.

Сред последните попълнения е дамската самобръсначка „Proskin“, която екипът на „Gillette“ създава с изключително внимание към грижата за суха кожа. Ножчетата са придружени от защитни уплътнения, но за да се намали риска както от порязване, така и от раздразнения на сухата кожа, лентите са създадени със "MoistureRich" технология, обогатена с масла от авокадо и маслина. Не след дълго вниманието към грижата за кожата се превръща в причина и за създаването на гамата от гелове за бръснене "Satin Care". С богатство от растителни съставки, геловете са разработени така, че да осигурят максимална защита, хидратация и подхранване, дори и за чувствителната кожа.

През 2012 г. се появява и перфектното съчетание на изискването за гладки крака и специалната грижа за кожата – самобръсначка „Venus & Olay” с ленти, хидратиращи кожата и 5 ножчета. Дори и за дамите, които често решават, че искат промяна, „Venus & Olay” е подходящото решение, защото ножчетата могат да се сменят по всяко време с всеки друг вид Venus-ножчета.

Ако през годините всяка следваща самобръсначка се появява променена, то в тайната рецепта за създаването им нищо не се променя. Щипка революционна иновация и доза внимание към желанията на всяка жена са пропорциите, с които „Gillette Venus“ „забърква“ успеха. Днес марката е популярна по целия свят. Множество известни дами, сред които актрисата и певица Дженифър Лопес, също се доверяват на иновативните предложения на марката.
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
  • Преди да започнете бръсненето, подгответе кожата си. Вземете топъл душ или затоплете зоните, които ще обработвате.
  • Можете да ексфолирате кожата, за да премахнете мъртвите клетки по повърхността и достигнете по-близо до корените на косъма.
  • Пристъпете към бръсненето, държейки самобръсначката така, че цялата повърхност на бръснещата глава да докосва кожата.
  • Сменяйте ножчетата на самобръсначката още при първия признак на затъпяване, за да избегнете появата на раздразнения.
Рейтинг
Рейтинг: 8.00 / 1 глас 
За да оцените самобръсначката "Gillette Venus Swirl Flexiball Razor", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази самобръсначка, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват самобръсначката, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази самобръсначка, купуват също
L'Oreal Casting Creme Gloss - Безамонячна боя за коса - самобръсначка
L'Oreal Casting Creme Gloss
Безамонячна боя за коса

Loreal
21 варианта за избор на цвят на боята:
Цена:  12.99 лв.
Bourjois Smoky Stories Quad Eyeshadows - Дълготрайни сенки за очи в четири цвята - самобръсначка
Bourjois Smoky Stories Quad Eyeshadows
Дълготрайни сенки за очи в четири цвята

Bourjois
Избор за цветова палитра:
Цена:  18.10 лв.
Maybelline Color Sensational - Кремообразно червило с чисти пигменти и меден нектар - самобръсначка
Maybelline Color Sensational
Кремообразно червило с чисти пигменти и меден нектар

Maybelline
Избор за цвят на червилото:
Цена:  13.99 лв.
Collistar Extraordinary Duo Lipstick - Дълготрайно дуо червило за обемни устни - самобръсначка
Collistar Extraordinary Duo Lipstick
Дълготрайно дуо червило за обемни устни

Collistar
Избор за цвят на червилото:
Цена:  50.00 лв.

Gillette Venus Swirl Flexiball Razor


Дамска самобръсначка с въртяща глава от серията "Venus"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  22.10 лв.
Продукт#205102
ТипСамобръсначка
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN7702018400997
Категории
Разфасовка1 брой
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката9.00 / 20.10 / 4.00 cm
Тегло0.200 kg
Още снимки на тази самобръсначка
Venus Swirl Razor
5 остриета
Хидратираща лента
Описание
Дамска самобръсначка от серията "Venus", проектирана така, че да ви осигури гладко и безупречно бръснене. Нейната иновативна въртяща глава следва извивките на тялото и достига и най-труднодостъпните места. Снабдена е с цели 5 остриета, които гарантират, че всяко косъмче ще бъде уловено. Притежава специална хидратираща лента MoistureGlide™. При контакт с влажната кожа, лентата изпуска невидим гел, който улеснява плъзгането на остриетата. Той съдържа масла от грозде и авокадо, които имат подхрнаващи, омекотяващи и хидратиращи свойства. Благодарение на гела, кожата остава мека и копринено гладка.
Заоблената глава притежава 2 защитни възглавнички, които предпазват кожата от наранявания. Дръжката е ергономична и "пасва" добре в дамската ръка, а специалното ѝ покритие гарантира стабилен захват, дори и ако е мокра.

Предимства на самобръсначката "Venus Swirl" на "Gillette:
  • специална технология - Flexiball™, която спомага за следване на извивките на тялото
  • активираща се от водата хидратираща лента MoistureGlide™ за невероятно плъзгане
  • елегантна дръжка с подобрено захващане
  • 5 остриета за безупречно бръснене
  • специален MicroFine гребен насочва косъмчетата към остриетата
За Gillette Venus
Ако трябва да посочим хората, които със силата на идеите си успяват да променят целия свят, то в списъка със сигурност ще участва американеца Кинг Жилет. Дълги години е познат на малцина като един обикновен пътуващ търговец, но навършвайки 46, вече е иноватор, променил напълно ежедневието на стотици мъже. Това се случва през 1901 г., когато Кинг изобретява „Gillette“ – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба. Дотогава изхабеният бръснач и досадното многократно носене на точилар са единственото решение, но появата на „Gillette“ напълно променя начина, по който мъжете се бръснат. Сто години по-късно, компанията на Кинг представя „Gillette Venus“ – самобръсначка, която транформира и начина на бръснене при жените.

С основната мисия да бъде специално създадена за дамите първата „Gillette Venus“ се появява през 2001 г. Въпреки, че е безспорен наследник от семейството на „Gillette“, това не е просто мъжка самобръсначка, но в розово. Дизайнът е вдъхновен от женските извивки, а специалната Soft Grip® дръжка, гравирана по цялата си дължина, осигурява максимално удобство при бръсненето. Самобръсначката разполага и със заоблена и подвижна глава, която следва всяка извивка на тялото, а специални защитни уплътнения около ножчетата намаляват опасността от порязване. Три години след появата на първата „Gillette Venus“ семейството се разширява с ново попълнение, което подарява още по-гладко бръснене на дамите. Към ножчетата са добавени специални овлажняващи ленти. Благодарение на вложените в тях растителни масла, при допир с влажна кожа, остриетата се плъзгат лесно и бръсненето е още по-гладко.

През годините гамата на „Gillette Venus“ продължава да се разширява и все с иновативни попълнения. Сред тях са самобръсначки, създадени да пестят времето на активните и динамични дами с помощта на вградени гел-ленти, чрез които бръсненето става по-лесно и по-бързо. Малко след появата на лентите се въвежда промяна и в ножчетата. През 2008 г. дълго използваните 3 броя ножчета се увеличават. Създадена е гама от самобръсначки с 5 ножчета, които не само съкращават времето за бръснене, но и отстраняват косъма максимално близо до корена. Дори за дамите, които обичат SPA процедурите, има специално предложение – самобръсначка „Venus Spa Breeze“, при която всяка гел-лента е с релаксиращ аромат на бял чай.

Сред последните попълнения е дамската самобръсначка „Proskin“, която екипът на „Gillette“ създава с изключително внимание към грижата за суха кожа. Ножчетата са придружени от защитни уплътнения, но за да се намали риска както от порязване, така и от раздразнения на сухата кожа, лентите са създадени със "MoistureRich" технология, обогатена с масла от авокадо и маслина. Не след дълго вниманието към грижата за кожата се превръща в причина и за създаването на гамата от гелове за бръснене "Satin Care". С богатство от растителни съставки, геловете са разработени така, че да осигурят максимална защита, хидратация и подхранване, дори и за чувствителната кожа.

През 2012 г. се появява и перфектното съчетание на изискването за гладки крака и специалната грижа за кожата – самобръсначка „Venus & Olay” с ленти, хидратиращи кожата и 5 ножчета. Дори и за дамите, които често решават, че искат промяна, „Venus & Olay” е подходящото решение, защото ножчетата могат да се сменят по всяко време с всеки друг вид Venus-ножчета.

Ако през годините всяка следваща самобръсначка се появява променена, то в тайната рецепта за създаването им нищо не се променя. Щипка революционна иновация и доза внимание към желанията на всяка жена са пропорциите, с които „Gillette Venus“ „забърква“ успеха. Днес марката е популярна по целия свят. Множество известни дами, сред които актрисата и певица Дженифър Лопес, също се доверяват на иновативните предложения на марката.
За Gillette
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
  • Преди да започнете бръсненето, подгответе кожата си. Вземете топъл душ или затоплете зоните, които ще обработвате.
  • Можете да ексфолирате кожата, за да премахнете мъртвите клетки по повърхността и достигнете по-близо до корените на косъма.
  • Пристъпете към бръсненето, държейки самобръсначката така, че цялата повърхност на бръснещата глава да докосва кожата.
  • Сменяйте ножчетата на самобръсначката още при първия признак на затъпяване, за да избегнете появата на раздразнения.
Още продукти от серията "Gillette Venus"
Назад
Промо през октомври!
Разгледай промо офертите в раздел Козметика през октомври.
Промоция "CD"
Козметика с немско качество с 20% отстъпка през октомври.
Зарадвай я с подарък!
Епилатори и системи за почистване на лице "Braun" с 15% отстъпка.
Зарадвай го с подарък!
Електрически самобръсначки и тримери "Braun" с 15% отстъпка
Козметични комплекти
Подаръчни комплекти "Raphael Rosalee" и "Grace Cole" на промо цени.
Braun Series 9
Електрическа самобръсначка за мъже
Braun Silk-epil 5 Wet & Dry
Епилатор за тяло с пинсети
Mr. Burberry
Мъжки парфюм
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!