store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Loreal  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Loreal    Loreal    L'Oreal Colorista Washout - Полу-трайна боя за коса от серият...
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване
Цветове
1 Peach
2 Pink
3 Dirty Pink
4 Lilac
5 Purple
6 Blue
7 Indigo
9 Aqua
10 Turquoise
11 Burgundy
12 Red
15 Hotpink
16 Ocean
19 Denim
20 Green
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Colorista Washout


Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista"
Цена:  9.99 лв.
Избери цвят на боята:
  • 9.99 лв.
    1 Peach
  • 9.99 лв.
    2 Pink
  • 9.99 лв.
    3 Dirty Pink
  • 9.99 лв.
    5 Purple
  • 9.99 лв.
    6 Blue
  • 9.99 лв.
    7 Indigo
  • 9.99 лв.
    9 Aqua
  • 9.99 лв.
    10 Turquoise
  • 9.99 лв.
    11 Burgundy
  • 9.99 лв.
    12 Red
  • 9.99 лв.
    15 Hotpink
  • 9.99 лв.
    16 Ocean
  • 9.99 лв.
    19 Denim
  • 9.99 лв.
    20 Green
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази боя може да бъде доставена в:
Понеделник 23-07-2018 г. или
Вторник 24-07-2018 г.
Тази боя може да бъде доставена в София и
експресно за 2 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#204574
ВидБоя
Наличност
4 Lilac
Не, този модел не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
3 Dirty Pink
9 Aqua
11 Burgundy
15 Hotpink
20 Green
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
1 Peach
2 Pink
5 Purple
6 Blue
7 Indigo
10 Turquoise
12 Red
16 Ocean
19 Denim
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
1 Peach
2 Pink
5 Purple
6 Blue
7 Indigo
10 Turquoise
12 Red
16 Ocean
19 Denim
Възможна
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Lorealwww.lorealparisbulgaria.c
EAN
1 Peach
3600523385997
2 Pink
3600523386260
3 Dirty Pink
3600523386277
4 Lilac
3600523386338
5 Purple
3600523386345
7 Indigo
3600523386352
6 Blue
3600523386369
9 Aqua
3600523386383
10 Turquoise
3600523386390
11 Burgundy
3600523386406
12 Red
3600523386413
19 Denim
3600523566167
15 Hotpink
3600523566204
16 Ocean
3600523566211
20 Green
3600523566242
Категории
Разфасовка80 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.00 / 17.00 / 4.00 cm
Тегло0.122 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Бъдете дръзки и модерни с пастелните и ярки цветове на полу-трайната боя за коса "Colorista Washout", създадена от колористите на "L'Oreal". Тя има предимствата на шампоан-оцветител, защото е готова за употреба. Формулата ѝ е разработена с Chroma-Cream технология, на базата на подхранваща маска. По този начин нежно оцветява косата и едновременно се грижи за нея. Цветовете ѝ са вдъхновени от модните тенденции, наложени от социалните мрежи. Скучните цветове остават в миналото - сега можете да постигнете страхотен пастелен или ярък нюанс на косата в домашни условия. Пастелните цветове (Pastel) са подходящи за руси, изсветлени на кичури или с омбре ефект коси. С ярките (Vivid) цветове ще постигнете страхотни резултати, дори и върху по-тъмно кестеняви коси. Освен това можете да експериментирате с цветовете, когато пожелаете, защото "Colorista Washout" избледнява постепенно след всяко измиване с шампоан. А, за да направите този процес още по-бърз, специалистите на "L'Oreal" създават специален шампоан за отмиване на цвета - "Colorista Fader".

Колко време издържа "Colorista Washout"?
  • Нюанси Peach, Pink, Dirty Pink и Lilac - от 2 до 3 измивания.
  • Нюанси Purple, Blue, Indigo и Aqua - от 5 до 7 измивания.
  • Нюанси Red, Turquoise и Burgundy - от 10 до 15 измивания.
  • Aqua / Water
  • Cetearyl Alcohol
  • Behentrimonium Chloride
  • Amodimethicone
  • Cetyl Alcohol
  • C12-15 Alkyl Benzoate
  • Isopropyl Alcohol
  • Hydroxyethylcellulose
  • Trideceth-6
  • Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride
  • Chlorhexidine Digluconate
  • Stearyl Alcohol
  • Myristyl Alcohol
  • Citric Acid
  • Cetrimonium Chloride
  • Basic Red 51
  • Fumaric Acid
  • Sodium Chloride
  • Hc Blue No.15
  • Sodium Hydroxide

За различните нюанси, съставът може леко да се различава от посочения.
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Следвайте инструкциите за употреба, приложени в опаковката.
  • Използвайте ръкавиците приложени в опаковката и нанесете боята.
  • Оставете да подейства:
    • за пастелните цветове - 15 или 20 минути за по-интензивен и траен резултат;
    • за ярките цветове - 20 или 30 минути за по-интензивен и траен резултат.
  • Можете да нанесете различни нюанси, за да придадете екстравагантен вид на косата си - оцветете отделни кичури, цялата коса или направете цветно омбре.
  • Цветът избледнява при всяко измиване, но може да издържи и повече в зависимост спецификите на всяка коса. За да ускорите измиването на боята "Wash Out", използвайте шампоан "Colorista Fader".
  • Ако искате да експериментирате с пастелните цветове върху по-тъмни коси, от "Loreal" препоръчват да изсветлите косата с продуктите от серията "Colorista Effects" - "Ombre" (за омбре ефект), "Balayage" (за кичури) и "Bleach" (за цялостно изсветляване на косата).
Рейтинг
Рейтинг: 8.33 / 9 гласа 
За да оцените боята "L'Oreal Colorista Washout", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
Добави мнение 
НЕ СТРУВААА!!! Пробвах с Purple №5 в инструкцийте е дадено върху кафява коса и се е получило, моята е златисто кафява и няма и следа от лилаво, ако искате хубав цвят пробвайте с Be Extreme на Prestige без да изсветлявам се получи наситен цвят и е много по-евтина 2,50 лв. !!!!
Изсветлих си косата първо с продукта за омбре ефект и след това ползвах цвят бургунди от този продукт. Получи се много хубав резултат. Доволна съм.
Закупилите тази боя, купуват също
Canni Gel Color System UV & LED - Гел лак за нокти - боя
Canni Gel Color System UV & LED
Гел лак за нокти

Canni
258 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  10.00 лв.
L'Oreal Colorista Hair Makeup - Грим за коса за цветни кичури - боя
L'Oreal Colorista Hair Makeup
Грим за коса за цветни кичури

Loreal
17 варианта за избор на цвят:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  9.99 лв.
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1 - Полутраен тонер за коса - боя
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1
Полутраен тонер за коса

Prestige
11 варианта за избор на цвят на тонера:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  2.70 лв.
L'Oreal Colorista Hair Spray 1-Day Color - Цветен спрей за коса от серията "Colorista" - боя
L'Oreal Colorista Hair Spray 1-Day Color
Цветен спрей за коса от серията "Colorista"

Loreal
Избор за нюанс на спрея:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Magic Retouch - Спрей за прикриване на бели корени - боя
L'Oreal Magic Retouch
Спрей за прикриване на бели корени

Loreal
Избор за цвят на спрея:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Vip's Prestige BeBlonde Hair Toner - Полутраен тонер за коса без амоняк - боя
Vip's Prestige BeBlonde Hair Toner
Полутраен тонер за коса без амоняк

Prestige
Избор за нюанс на тонера:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  2.70 лв.
Marion Hair Color Shampoo - Шампоан оцветител в сашета с алое вера и кератин - боя
Marion Hair Color Shampoo
Шампоан оцветител в сашета с алое вера и кератин

Marion
Избор за цвят на шампоана:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  1.90 лв.

L'Oreal Colorista Washout


Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  9.99
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази боя може да бъде доставена в:
Понеделник 23-07-2018 г. или
Вторник 24-07-2018 г.
Тази боя може да бъде доставена в София и
експресно за 2 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#204574
ВидБоя
Наличност
4 Lilac
Не, този модел не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
3 Dirty Pink
9 Aqua
11 Burgundy
15 Hotpink
20 Green
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
1 Peach
2 Pink
5 Purple
6 Blue
7 Indigo
10 Turquoise
12 Red
16 Ocean
19 Denim
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
1 Peach
2 Pink
5 Purple
6 Blue
7 Indigo
10 Turquoise
12 Red
16 Ocean
19 Denim
Възможна
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Lorealwww.lorealparisbulgaria.c
EAN
1 Peach
3600523385997
2 Pink
3600523386260
3 Dirty Pink
3600523386277
4 Lilac
3600523386338
5 Purple
3600523386345
7 Indigo
3600523386352
6 Blue
3600523386369
9 Aqua
3600523386383
10 Turquoise
3600523386390
11 Burgundy
3600523386406
12 Red
3600523386413
19 Denim
3600523566167
15 Hotpink
3600523566204
16 Ocean
3600523566211
20 Green
3600523566242
Категории
Разфасовка80 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.00 / 17.00 / 4.00 cm
Тегло0.122 kg
Цветове
1 Peach
2 Pink
3 Dirty Pink
4 Lilac
5 Purple
6 Blue
7 Indigo
9 Aqua
10 Turquoise
11 Burgundy
12 Red
15 Hotpink
16 Ocean
19 Denim
20 Green
Описание
Бъдете дръзки и модерни с пастелните и ярки цветове на полу-трайната боя за коса "Colorista Washout", създадена от колористите на "L'Oreal". Тя има предимствата на шампоан-оцветител, защото е готова за употреба. Формулата ѝ е разработена с Chroma-Cream технология, на базата на подхранваща маска. По този начин нежно оцветява косата и едновременно се грижи за нея. Цветовете ѝ са вдъхновени от модните тенденции, наложени от социалните мрежи. Скучните цветове остават в миналото - сега можете да постигнете страхотен пастелен или ярък нюанс на косата в домашни условия. Пастелните цветове (Pastel) са подходящи за руси, изсветлени на кичури или с омбре ефект коси. С ярките (Vivid) цветове ще постигнете страхотни резултати, дори и върху по-тъмно кестеняви коси. Освен това можете да експериментирате с цветовете, когато пожелаете, защото "Colorista Washout" избледнява постепенно след всяко измиване с шампоан. А, за да направите този процес още по-бърз, специалистите на "L'Oreal" създават специален шампоан за отмиване на цвета - "Colorista Fader".

Колко време издържа "Colorista Washout"?
  • Нюанси Peach, Pink, Dirty Pink и Lilac - от 2 до 3 измивания.
  • Нюанси Purple, Blue, Indigo и Aqua - от 5 до 7 измивания.
  • Нюанси Red, Turquoise и Burgundy - от 10 до 15 измивания.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Следвайте инструкциите за употреба, приложени в опаковката.
  • Използвайте ръкавиците приложени в опаковката и нанесете боята.
  • Оставете да подейства:
    • за пастелните цветове - 15 или 20 минути за по-интензивен и траен резултат;
    • за ярките цветове - 20 или 30 минути за по-интензивен и траен резултат.
  • Можете да нанесете различни нюанси, за да придадете екстравагантен вид на косата си - оцветете отделни кичури, цялата коса или направете цветно омбре.
  • Цветът избледнява при всяко измиване, но може да издържи и повече в зависимост спецификите на всяка коса. За да ускорите измиването на боята "Wash Out", използвайте шампоан "Colorista Fader".
  • Ако искате да експериментирате с пастелните цветове върху по-тъмни коси, от "Loreal" препоръчват да изсветлите косата с продуктите от серията "Colorista Effects" - "Ombre" (за омбре ефект), "Balayage" (за кичури) и "Bleach" (за цялостно изсветляване на косата).
Бои за коса от серията "L'Oreal Colorista"
L'Oreal Colorista Hair Makeup
Грим за коса за цветни кичури
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Colorista Hair Spray 1-Day Color
Цветен спрей за коса от серията "Colorista"
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Colorista Effect Balayage
Комплект за изсветляване на косата за ефект балеаж от серията "Colorista"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Colorista Effect Bleach
Комплект за обезцветяване на косата от серията "Colorista"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Colorista Paint Permanent Color
Трайна боя за коса от серията "Colorista"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Още бои за коса от серията "L'Oreal Colorista"
Други интересни предложения
L'Oreal Colorista Hair Makeup
Грим за коса за цветни кичури
Цена:  9.99 лв.
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1
Полутраен тонер за коса
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  2.70 лв.
L'Oreal Colorista Hair Spray 1-Day Color
Цветен спрей за коса от серията "Colorista"
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Marion Hair Color Shampoo
Шампоан оцветител в сашета с алое вера и кератин
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  1.90 лв.
L'Oreal Colorista Effect Bleach
Комплект за обезцветяване на косата от серията "Colorista"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Design Look Professional Color Lux Crazy
Неутрален пигмент за коса за постигане на различни нюанси
Цена:  23.90 лв.
Design Look Professional Color Lux Crazy
Директен цветен пигмент за коса без амоняк и оксидант
Цена:  23.90 лв.
L'Oreal Colorista Fader Shampoo
Шампоан за отмиване на цвета от серията "Colorista"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Syoss Color Refresher
Пяна оцветител за коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1 Neutral Corrector
Неутрален коректор за коса за постигане на различни нюанси
Цена:  2.70 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през юли.
Красиви ходила с Lanaform
Купи уред за педикюр от Lanaform и ще получиш подарък.
Вземи подарък от Nivea
Купи Nivea Sun за минимум 18 лв. и ще получиш подарък.
Спечели спирала за мигли!
Разбери как можеш да спечелиш страхотна спирала за обемни мигли.
Как да се защитим от слънцето?
Всичко, което трябва да знаем за слънцезащитната козметика.
Garnier Pure Active 3 in 1
Измиващ гел, ексфолиант и маска за лице в едно
Nivea Q10 plus Moisturizer
Овлажняваш дневен крем за лице с Q10
L'Oreal Paris X Balmain Color Riche Lipstick
Червило за изкусителни устни
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
На почивка с бебе
Nature Box е вече тук!