store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Nivea  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Nivea    Nivea Men Protect & Care 2 in 1 Refresh & Care After Shave - Двуфазен лосион...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea Men Protect & Care 2 in 1 Refresh & Care After Shave


Двуфазен лосион за след бръснене от серията "Protect & Care"
Цена:  12.89 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този лосион може да бъде доставен в дните:
Сряда 08-05-2019 г. или
Четвъртък 09-05-2019 г.
Продукт#203194
ВидЛосион
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Каталожен номер88569
EAN9005800279589
Категории
Разфасовка100 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.50 / 11.00 / 4.00 cm
Тегло0.268 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Двуфазният лосион от "Nivea" комбинира грижата на балсама и освежаващия ефект на лосиона за след бръснене в едно. Той защитава и успокоява кожата на лицето от раздразнения. В състава му е вложен екстракт от алое вера, който притежава антибактериални, противовъзпалителни и подхранващи свойства, както и провитамин В5 и глицерин, които действат хидратиращо, омекотяващо и антисептично. Лосионът е с освежаващ и охлаждащ ефект, благодарение на добавения ментол. Немазната текстура се абсорбира бързо от кожата. С двуфазния лосион ежедневното бръснене се превръща в удоволствие. Кожата остава защитена, мека и регенерирана, с лек модерен аромат.
  • Alcohol Denat.
  • Cyclomethicone
  • Isohexadecane
  • Aqua
  • Glycerin
  • Parfum
  • Panthenol
  • Aloe Barbadensis Leaf Extract
  • Menthol
  • Isopropyl Myristate
  • Sodium Chloride
  • Limonene
  • Linalool
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Alpha-Isomethyl Ionene
  • Geraniol
  • CI 42090
  • CI 16035
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Избръснете лицето, след като сте избрали подходящ гел или пяна за бръснене.
  • След бръснене изплакнете с вода.
  • Подсушете кожата с чиста кърпа.
  • Нанесете от двуфазният лосион за след бръснене.
Рейтинг
Рейтинг: 9.50 / 2 гласа 
За да оцените лосиона "Nivea Men Protect & Care 2 in 1 Refresh & Care After Shave", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този лосион, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват лосиона, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този лосион, купуват също
Elseve Color Vive Purple Shampoo - Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци - лосион
Elseve Color Vive Purple Shampoo
Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци

Loreal Paris
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
Подмладяващ крем за лице с козе мляко и маслина - лосион
Подмладяващ крем за лице с козе мляко и маслина
Rosa Impex
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  0.99 лв.
Garnier Color Naturals Creme - Интензивно подхранваща крем боя за коса - лосион
Garnier Color Naturals Creme
Интензивно подхранваща крем боя за коса

Garnier
34 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.49 лв.
Cleanic Junior Wet Wipes - Детски мокри кърпички за ръце в опаковка от 15 броя - лосион
Cleanic Junior Wet Wipes
Детски мокри кърпички за ръце в опаковка от 15 броя

Cleanic
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.09 лв.
Elvim Wet Wipes - Мокри кърпички в опаковка от 15 броя - лосион
Elvim Wet Wipes
Мокри кърпички в опаковка от 15 броя

Elvim
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  0.36 лв.
Garnier Color Sensation - Наситена трайна боя за коса - лосион
Garnier Color Sensation
Наситена трайна боя за коса

Garnier
21 варианта за избор на цвят на боята:
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  3.99 лв.
Essence Extreme Lasting Eye Pencil - Дълготраен водоустойчив молив за очи - лосион
Essence Extreme Lasting Eye Pencil
Дълготраен водоустойчив молив за очи

Essence
Избор за цвят на молива:
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.70 лв.
Syoss Blond Lighteners SalonPlex - Изрусител за коса от серията "SalonPlex" - лосион
Syoss Blond Lighteners SalonPlex
Изрусител за коса от серията "SalonPlex"

Syoss
Избор за нюанс на изрусителя:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.79 лв.
Antonio Banderas Blue Seduction EDT - Мъжки парфюм от серията "Seduction" - лосион
Antonio Banderas Blue Seduction EDT
Мъжки парфюм от серията "Seduction"

Antonio Banderas
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  31.60 лв.
Essence Like a Rollercoaster Ride EDT - Дамски парфюм - лосион
Essence Like a Rollercoaster Ride EDT
Дамски парфюм

Essence
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.99 лв.
Душ гел и шампоан 2 в 1 за коса и тяло - От серията "Колите" - лосион
Душ гел и шампоан 2 в 1 за коса и тяло
От серията "Колите"

Sodico
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.20 лв.
Pampers Sensitive Baby Wipes - Бебешки мокри кърпички в опаковкa от 56 броя - лосион
Pampers Sensitive Baby Wipes
Бебешки мокри кърпички в опаковкa от 56 броя

Pampers
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  4.40 лв.

Nivea Men Protect & Care 2 in 1 Refresh & Care After Shave


Двуфазен лосион за след бръснене от серията "Protect & Care"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  12.89 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този лосион може да бъде доставен в дните:
Сряда 08-05-2019 г. или
Четвъртък 09-05-2019 г.
Продукт#203194
ВидЛосион
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Каталожен номер88569
EAN9005800279589
Категории
Разфасовка100 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.50 / 11.00 / 4.00 cm
Тегло0.268 kg
Описание
Двуфазният лосион от "Nivea" комбинира грижата на балсама и освежаващия ефект на лосиона за след бръснене в едно. Той защитава и успокоява кожата на лицето от раздразнения. В състава му е вложен екстракт от алое вера, който притежава антибактериални, противовъзпалителни и подхранващи свойства, както и провитамин В5 и глицерин, които действат хидратиращо, омекотяващо и антисептично. Лосионът е с освежаващ и охлаждащ ефект, благодарение на добавения ментол. Немазната текстура се абсорбира бързо от кожата. С двуфазния лосион ежедневното бръснене се превръща в удоволствие. Кожата остава защитена, мека и регенерирана, с лек модерен аромат.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Избръснете лицето, след като сте избрали подходящ гел или пяна за бръснене.
  • След бръснене изплакнете с вода.
  • Подсушете кожата с чиста кърпа.
  • Нанесете от двуфазният лосион за след бръснене.
Продукти от серията "Nivea Protect & Care"
Nivea Men Protect & Care 2 in 1 Hair + Beard Shampoo
Шампоан за мъже за коса и брада
Стандартна цена 7.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.90 лв.
Nivea Men Protect & Care Anti-Perspirant Stick
Стик дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Protect & Care"
Цена:  4.00 лв.
Nivea Men Protect & Care Deodorant Roll-On
Дезодорант ролон за мъже от серията "Protect & Care"
Цена:  4.00 лв.
Nivea Men Protect & Care Deodorant Spray
Дезодорант за мъже от серията "Protect & Care"
Цена:  4.00 лв.
Nivea Protect & Care Anti-Perspirant Stick
Дамски стик дезодорант против изпотяване от серията "Protect & Care"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.00 лв.
Nivea Protect & Care Anti-Perspirant Roll-On
Дамски ролон дезодорант против изпотяване от серията "Protect & Care"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.00 лв.
Nivea Protect & Care Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване от серията "Protect & Care"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.00 лв.
Nivea Men Protect & Care Shower Gel
Душ гел за мъже с алое вера от серията "Protect & Care"
Вземи сега с отстъпка -29%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  5.29 лв.
Още продукти от серията "Nivea Protect & Care"
Козметика за лице с алое вера
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly Daily Moisturizing Jelly
Хидратиращ гел за лице за нормална и комбинирана кожа от серията "Skin Naturals"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Hydra Genius Aloe Water The Liquid Care
Хидратиращ флуид за лице за суха и чувствителна кожа
Стандартна цена 15.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  12.79 лв.
L'Oreal Hydra Genius Aloe Water The Liquid Care
Хидратиращ флуид за лице за нормална и суха кожа
Стандартна цена 15.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  12.79 лв.
L'Oreal Hydra Genius Aloe Water The Liquid Care
Хидратиращ флуид за лице за нормална и комбинирана кожа
Стандартна цена 15.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  12.79 лв.
Bioten Hydrate My Lips Moisturizing Lip Balm
Хидратиращ балсам за устни с алое вера от серията "My Lips"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.30 лв.
Afrodita Cosmetics Hydra Patch H2О Hydraboost Serum 20+
Хидратиращ серум за лице за уморена и дехидратирана кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  28.90 лв.
Освежаващо тоалетно мляко с алое вера
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.19 лв.
Хидратиращ крем за лице и тяло с алое вера
За всеки тип кожа от серията "Natural Beauty"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.19 лв.
Speick Men Shaving Foam
Пяна за бръснене от серията "Men"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.30 лв.
Nivea Men Original - Mild Intensive Moisturising Cream
Интензивно овлажняващ крем за лице за суха кожа от серията "Original"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.89 лв.
Titania Made for Girls Moisturizing Mask
Хидратираща маска за лице с алое вера и витамин E от серията "Made for Girls"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.90 лв.
Odylique Essential Care Spot-On Serum
Серум за лице против кожни несъвършенства
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.90 лв.
Още козметика за лице с алое вера
Козметика за лице с глицерин
STR8 Rise After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цени от:  9.90 лв.
STR8 Adventure After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  15.60 лв.
L'Oreal C'est Magic 5 in 1 Skin Perfection - SPF 20
BB крем за лице за естествен тен
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  25.99 лв.
Nivea Care Intensive Nourishment Cream
Подхранващ крем за лице и тяло
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  3.89 лв.
BeAdora Restoring Night Cream
Възстановяващ нощен крем за лице против бръчки
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  55.00 лв.
Почистващ гел за лице с розово масло
От серията "Signature Spa"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.80 лв.
Лосион за след бръснене - Икар Океан
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.79 лв.
Bodi Beauty Bille-PH Anti-Age Sun Protection Cream - SPF 50
Слънцезащитен крем за лице против бръчки от серията "Bille-PH"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.80 лв.
City Cocoon Skin Detox Serum
Серум за лице с детокс ефект
Цена:  27.99 лв.
City Cocoon Eye Contour Serum
Серум за околоочен контур
Цена:  32.99 лв.
L’Oreal Men Expert Total Clean 5 in 1 Carbon Shower
Душ гел за мъже 5 в 1 от серията "Men Expert"
Стандартна цена 6.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.99 лв.
Garnier Pure Active Charcoal Anti-Blackhead Peel-Off
Черна отлепяща се маска за лице с активен въглен от серията "Pure Active"
Цена:  13.99 лв.
Още козметика за лице с глицерин
Козметика за лице с ментол
Top Ten Cool Power Shaving Foam
Пяна за бръснене с ментол за всеки тип кожа
Цена:  3.99 лв.
Nivea Men Power Fresh Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол
Цени от:  5.29 лв.
Bodi Beauty Bille-GD Superactive Anti-Acne Cream-Gel
Анти-акне крем-гел за лице от серията за проблемна кожа "Bille-GD"
Цена:  8.00 лв.
Skin Doctors Zit Zapper
Коригиращ стик за несъвършенства по лицето
Цена:  33.30 лв.
Denim Original Shaving Cream
Крем за бръснене от серията "Original"
Цена:  3.30 лв.
Barba Italiana Post-Shave Spray - Virgilio
Успокояващ спрей за след бръснене
Цена:  44.00 лв.
Top Ten Cool Power Shaving Cream
Крем за бръснене с ментол за всеки тип кожа
Цена:  1.99 лв.
Top Ten Active Shaving Cream
Крем за бръснене за нормална кожа
Цена:  1.89 лв.
Mondial Antica Barberia Balsamic Shaving Cream
Балсамов крем за бръснене от серията "Antica Barberia"
Цена:  26.00 лв.
Mondial Antica Barberia Pre Shave Cream
Крем за преди бръснене от серията "Antica Barberia"
Цена:  30.00 лв.
Mondial Antica Barberia After Shave Gel
Гел за след бръснене от серията "Antica Barberia"
Цена:  35.00 лв.
Mondial Axolute Homme Pre Shave Cream
Крем за преди бръснене от серията "Axolute"
Цена:  31.00 лв.
Още козметика за лице с ментол
Козметика за коса с ментол
Козметика за тяло с ментол
Декоративна козметика с глицерин
Козметика за коса с глицерин
Козметика за тяло с глицерин
Декоративна козметика с алое вера
Козметика за коса с алое вера
Козметика за тяло с алое вера
Други интересни предложения
Nivea Men Power Fresh Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол
Вземи сега с отстъпка -29%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  5.29 лв.
Nivea Men Protect & Care 2 in 1 Hair + Beard Shampoo
Шампоан за мъже за коса и брада
Стандартна цена 7.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.90 лв.
Nivea Men Cool Kick Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол от серията "Cool Kick"
Цена:  5.29 лв.
Nivea Men Energy Shower Gel
Енергизиращ душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол
Цена:  5.29 лв.
Nivea Men Protect & Care Shower Gel
Душ гел за мъже с алое вера от серията "Protect & Care"
Вземи сега с отстъпка -29%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  5.29 лв.
Nivea Men Cool Kick After Shave Balm
Освежаващ балсам за след бръснене от серията "Cool Kick"
Цена:  12.89 лв.
Nivea Men Cool Kick After Shave Fluid
Освежаващ флуид за след бръснене от серията "Cool Kick"
Цена:  12.59 лв.
Speick Men Sensitive After Shave Balsam
Балсам за след бръсене от серията "Men"
Цена:  26.60 лв.
Biotrade Calmax Calming Lotion
Успокояващ лосион след ухапвания от насекоми
Цена:  6.60 лв.
Fa Men Xtreme Polar Body & Hair Shower Gel
Душ гел за мъже от серията "Fa Men Xtreme"
Цена:  5.89 лв.
Назад
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика с 10% отстъпка.
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Elseve Color Vive Purple
Козметика за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви ...
Nivea Hairmilk Shine
Шампоан за естествен блясък на косата
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги и обемни мигли
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly
Artesania Latina - кораби от дърво