store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Bourjois  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Bourjois    Bourjois Rouge Laque Liquid Lipstick - Течно червило за устни
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Цветове
01 Majes Pink
02 Toute Nude
03 Jolie Brune
04 Selfpeach
05 Red To Toes
06 Framboiselle
07 Purpledelique
08 Bloody Berry
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

Bourjois Rouge Laque Liquid Lipstick


Течно червило за устни
Цена:  21.49 лв.
Избери цвят на червилото:
  • 21.49 лв.
    01 Majes Pink
  • 21.49 лв.
    02 Toute Nude
  • 21.49 лв.
    03 Jolie Brune
  • 21.49 лв.
    04 Selfpeach
  • 21.49 лв.
    05 Red To Toes
  • 21.49 лв.
    06 Framboiselle
  • 21.49 лв.
    07 Purpledelique
  • 21.49 лв.
    08 Bloody Berry
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това червило може да бъде доставено в дните:
Сряда 20-02-2019 г. или
Четвъртък 21-02-2019 г.
Продукт#202769
ВидЧервило
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com
EAN
01 Majes Pink
3614223252282
Категории
Разфасовка6 ml
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
01 Majes Pink
1.70 / 8.50 / 1.70 cm
Тегло
01 Majes Pink
0.028 kg
02 Toute Nude
03 Jolie Brune
04 Selfpeach
05 Red To Toes
06 Framboiselle
07 Purpledelique
08 Bloody Berry
0.050 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Bourjois
Течното червило на "Bourjois" придава интензивен цвят и красив блясък на устните. Формулата му с наситени пигменти осигурява дълготрайност - до 16 часа. Включените в състава витамин E и глицерин хидратират, омекотяват и подхранват деликатната кожа на устните. Нежната текстура на червилото се нанася лесно и прецизно с помощта на мекия апликатор. Не изсушава кожата и не оставя лепкаво усещане. Тя гарантира великолепни резултати - хидратация, наситен цвят и несравним блясък. Можете да избирате сред богата гама от нюанси - от нежно розово, през огнено червено до лилаво. Червилото създава зашеметяващ лак ефект, с който устните ви изглеждат обемни, сочни и съблазнителни.
  • Aqua / Water / Eau
  • Sucrose Acetate Isobutyrate
  • Triisostearoyl Polyglyceryl-3 Dimer Dilinoleate
  • Phenylisopropyldimethicone
  • Tribehenin PEG-20 Esters
  • Polyhydroxystearic Acid
  • Tocopheryl Acetate
  • Phenoxyethanol
  • Glycerylbehenate / Eicosadioate
  • Disodium Cocoyl Glutamate
  • Hydroxypropyl Guar
  • Potassium Sorbate
  • Citric Acid
  • Glycerin
  • Sodium Cocoyl Glutamate
  • Isopropyl Titanium Triisostearate
  • Ascorbyl Palmitate
  • Ethylhexylglycerin
  • Parfum / Fragrance
  • Talc
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • Sodium Hydroxide
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Sodium Phosphate
  • Linalool
  • Citronellol
  • Geraniol
  • Tocopherol
  • May Contain:
    • CI 15850
    • CI 17200
    • CI 15985
    • CI 77491
    • CI 77492
    • CI 77499
    • CI 45410
    • CI 16035
    • CI 17200
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
Нанесете червилото директно върху устните с помощта на апликатора.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 2 гласа 
За да оцените червилото "Bourjois Rouge Laque Liquid Lipstick", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за това червило, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват червилото, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Bourjois Rouge Laque Liquid Lipstick


Течно червило за устни
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  21.49
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това червило може да бъде доставено в дните:
Сряда 20-02-2019 г. или
Четвъртък 21-02-2019 г.
Продукт#202769
ВидЧервило
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com
EAN
01 Majes Pink
3614223252282
Категории
Разфасовка6 ml
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
01 Majes Pink
1.70 / 8.50 / 1.70 cm
Тегло
01 Majes Pink
0.028 kg
02 Toute Nude
03 Jolie Brune
04 Selfpeach
05 Red To Toes
06 Framboiselle
07 Purpledelique
08 Bloody Berry
0.050 kg
Цветове
01 Majes Pink
02 Toute Nude
03 Jolie Brune
04 Selfpeach
05 Red To Toes
06 Framboiselle
07 Purpledelique
08 Bloody Berry
Описание
Течното червило на "Bourjois" придава интензивен цвят и красив блясък на устните. Формулата му с наситени пигменти осигурява дълготрайност - до 16 часа. Включените в състава витамин E и глицерин хидратират, омекотяват и подхранват деликатната кожа на устните. Нежната текстура на червилото се нанася лесно и прецизно с помощта на мекия апликатор. Не изсушава кожата и не оставя лепкаво усещане. Тя гарантира великолепни резултати - хидратация, наситен цвят и несравним блясък. Можете да избирате сред богата гама от нюанси - от нежно розово, през огнено червено до лилаво. Червилото създава зашеметяващ лак ефект, с който устните ви изглеждат обемни, сочни и съблазнителни.
За Bourjois
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
Нанесете червилото директно върху устните с помощта на апликатора.
Декоративна козметика с витамин E
Maybelline X Puma Color + Gloss Face Duo Stick
Дуо стик руж и хайлайтър за лице
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  18.99 лв.
Maybelline X Puma Matte + Metallic Eyeshadow Duo Stick
Дуо стик сенки за очи
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  21.90 лв.
Maybelline Color Sensational Made for All
Кремообразно червило за всеки тон на кожата
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  13.99 лв.
Maybelline Snapscara Mascara
Спирала за обемни и гъвкави мигли
Цена:  13.99 лв.
Nivea Crayon Lipstick Color Lip Balm
Цветен балсам за устни
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.42 лв.
Още декоративна козметика с витамин E
Декоративна козметика с глицерин
L'Oreal Infallible More Than Concealer
Мултифункционален коректор за лице от серията "Infallible"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  19.99 лв.
Wet'n'Wild Photo Focus Foundation
Фон дьо тен с фото финиш
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.
Manhattan Insta Prime & Set Spray
Фиксиращ спрей и основа за грим 2 в 1
Цена:  18.30 лв.
IsaDora Velvet Touch Compact Powder
Компактна пудра за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  32.00 лв.
Bioten Skin Moisture CC Cream All In 1 Skin Perfection - SPF 20
Хидратиращ CC крем за лице за равномерен тен от серията "Skin Moisture"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.80 лв.
Още декоративна козметика с глицерин
Още козметика за коса с глицерин
Още козметика за тяло с глицерин
Още козметика за лице с глицерин
Козметика за коса с витамин E
Козметика за тяло с витамин E
Козметика за лице с витамин E
Други интересни предложения
Cycle Vital Exceptional Spray
Професионален спрей за коса за блясък от серията "Exceptional Oils"
Цена:  37.00 лв.
IsaDora Liquid Lip Cream
Течно червило за устни
Цена:  28.00 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Amerique Energie Shampooing Douche
Енергизиращ душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от кедър за мъже
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Inde Sensation Shampooing Douche
Душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от джинджифил за мъже
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Oceanie Frecheure Shampooing Douche
Освежаващ душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от евкалипт за мъже
Цена:  6.80 лв.
Олио за коса, лице и тяло - SOS
С екстракт от босвелия, растителни масла и витамин E
Цена:  32.70 лв.
Bourjois City Radiance Skin Protecting Foundation - SPF 30
Хидратиращ фон дьо тен за сияйна кожа
Цена:  24.99 лв.
Collistar Supertanning Moisturizing Dry Oil - SPF 15
Водоустойчиво слънцезащитно сухо олио за супер тен от серията "Special Perfect Tan"
Цена:  63.00 лв.
Collistar Moisturizing Tanning Spray Ultra-Rapid Application
Хидратиращ слънцезащитен спрей за тен от серията "Special Perfect Tan"
Цена:  65.00 лв.
Bourjois Rouge Edition Velvet
Дълготрайно течно червило за устни с матов ефект
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  21.49 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през февруари
Nivea Hairmilk Shine
Шампоан за естествен блясък на косата
Nivea Black & White Silky Smooth
Дезодоранти против изпотяване
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Syoss - 10 години заедно
Artesania Latina - кораби от дърво