store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Loreal Paris  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Loreal Paris    L'Oreal Pure Clay Illuminating Cleansing Gel - Почистващ гел за л...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

L'Oreal Pure Clay Illuminating Cleansing Gel


Почистващ гел за лице с 3 вида глина и растителен въглен от серията "Pure Clay"
Цена:  9.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този гел може да бъде доставен в дните:
Сряда 20-02-2019 г. или
Четвъртък 21-02-2019 г.
Продукт#200097
ВидГел
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523430871
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка150 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.00 / 18.50 / 3.50 cm
Тегло0.178 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Искате сияйна и гладка кожа?
С почистващия гел от "L'Oréal" това е възможно. Той премахва всякакви замърсявания, остатъците от грим и омазняване. Гелът озарява уморената и сивкава кожа и я дарява с нов живот. Това се дължи на включените във формулата му 3 вида глина, които имат дълбоко почистващо действие, отпушват порите и намаляват видимостта им. Вложеният в състава растителен въглен действа като магнит за нечистотиите и има детоксирищи свойства. Гелообразната текстура се превръща в приятна почистваща пяна. Без да изсушава, гелът почиства и връща сияйния и здравословен вид на кожата. Оставя я мека, гладка и жизнена. Подходящ е за всеки тип кожа.

Свойства на 3-те вида глина в почистващия гел от серията "Pure Clay":
  • каолин (бяла глина) - помага за пречистването на кожата, детоксикира я и редуцира прекомерното производство на себум; оставя кожата чиста и матова
  • монтморилонит - глина, обогатена с минерали, която ефективно действа срещу кожните несъвършенства; с противовъзпалителни свойства; освежава и озарява кожата
  • расул - глина, в която минералите са с висока концентрация; тя ексфолира кожата и стимулира клетъчното ѝ обновяване, избистря и изравнява тена, като същевременно осигурява изглаждащ ефект
  • Aqua / Water
  • Glycerin
  • Coco-Betaine
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Disodium Laureth Sulfosuccinate
  • Potassium Laurate
  • Acrylatescopolymer
  • Kaolin
  • Pentylene Glycol
  • Sodium Chloride
  • Sodium Lauryl Sulfate
  • Moroccan Lava Clay
  • Charcoal Powder
  • Hydroxyacetopheone
  • Hydroxypropyl Starch Phosphate
  • Capryloyl Salicylic Acid
  • Tetrasodium EDTA
  • Citric Acid
  • Montmorillonite
  • Polyglycerin-10
  • Polyglycerin-10 Myristate
  • Polyglycerin-10 Stearate
  • Acrylates / Steareth-20 Methacrylate Copolymer
  • Sodium Dehydroacetate
  • Phenoxyethanol
  • CI 77492 / Iron Oxides
  • Linalool
  • Limonene
  • Parfum / Fragrance
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Може да се използва сутрин и вечер.
  • Нанесете от гела върху влажна кожа.
  • Нежно масажирайте с кръгови движения, като се фокусирате върху челото, носа и брадичката.
  • Избягвайте зоната около очите.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • За максимални резултати, можете да използвате и маската "Pure Clay Glow Mask" 2 - 3 пъти в седмицата.
Рейтинг
Рейтинг: 7.50 / 2 гласа 
За да оцените гела "L'Oreal Pure Clay Illuminating Cleansing Gel", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този гел, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват гела, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този гел, купуват също
Garnier Pure Active Intensive 3 in 1 - Почистващ гел, ексфолиант и маска за лице против черни точки - гел
Garnier Pure Active Intensive 3 in 1
Почистващ гел, ексфолиант и маска за лице против черни точки

Garnier
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Essie Colors - Дълготраен лак за нокти - гел
Essie Colors
Дълготраен лак за нокти

Essie
54 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.29 лв.
Golden Rose Classic Lipstick - Дълготрайно червило - гел
Golden Rose Classic Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
56 варианта за избор на номер на червилото:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.90 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Dove Delicate Beauty - Душ пяна, лосион за тяло, дезодорант и крем за ръце - гел
Подаръчен комплект с несесер - Dove Delicate Beauty
Душ пяна, лосион за тяло, дезодорант и крем за ръце

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.90 лв.
Old Spice Whitewater - Подаръчен комплект за мъже в луксозна дървена кутия - гел
Old Spice Whitewater
Подаръчен комплект за мъже в луксозна дървена кутия

Old Spice
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  32.60 лв.
Chamos Acaci Slim V Fit Chin Care Patch - Хидрогел маска за лице против двойна брадичка от серията "Acaci" - гел
Chamos Acaci Slim V Fit Chin Care Patch
Хидрогел маска за лице против двойна брадичка от серията "Acaci"

Chamos
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.99 лв.
Подаръчен комплект за мъже с чанта - Nivea Men Active Care - Козметика за лице и тяло - гел
Подаръчен комплект за мъже с чанта - Nivea Men Active Care
Козметика за лице и тяло

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.19 лв.

L'Oreal Pure Clay Illuminating Cleansing Gel


Почистващ гел за лице с 3 вида глина и растителен въглен от серията "Pure Clay"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  9.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този гел може да бъде доставен в дните:
Сряда 20-02-2019 г. или
Четвъртък 21-02-2019 г.
Продукт#200097
ВидГел
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523430871
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка150 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.00 / 18.50 / 3.50 cm
Тегло0.178 kg
Описание
Искате сияйна и гладка кожа?
С почистващия гел от "L'Oréal" това е възможно. Той премахва всякакви замърсявания, остатъците от грим и омазняване. Гелът озарява уморената и сивкава кожа и я дарява с нов живот. Това се дължи на включените във формулата му 3 вида глина, които имат дълбоко почистващо действие, отпушват порите и намаляват видимостта им. Вложеният в състава растителен въглен действа като магнит за нечистотиите и има детоксирищи свойства. Гелообразната текстура се превръща в приятна почистваща пяна. Без да изсушава, гелът почиства и връща сияйния и здравословен вид на кожата. Оставя я мека, гладка и жизнена. Подходящ е за всеки тип кожа.

Свойства на 3-те вида глина в почистващия гел от серията "Pure Clay":
  • каолин (бяла глина) - помага за пречистването на кожата, детоксикира я и редуцира прекомерното производство на себум; оставя кожата чиста и матова
  • монтморилонит - глина, обогатена с минерали, която ефективно действа срещу кожните несъвършенства; с противовъзпалителни свойства; освежава и озарява кожата
  • расул - глина, в която минералите са с висока концентрация; тя ексфолира кожата и стимулира клетъчното ѝ обновяване, избистря и изравнява тена, като същевременно осигурява изглаждащ ефект
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Може да се използва сутрин и вечер.
  • Нанесете от гела върху влажна кожа.
  • Нежно масажирайте с кръгови движения, като се фокусирате върху челото, носа и брадичката.
  • Избягвайте зоната около очите.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • За максимални резултати, можете да използвате и маската "Pure Clay Glow Mask" 2 - 3 пъти в седмицата.
Козметика от серията "L'Oreal Pure Clay"
L'Oreal Pure Clay Anti-Blemish Mask
Маска за лице против несъвършенства с 3 вида глина и морски водорасли от серията "Pure Clay"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.90 лв.
L'Oreal Pure Clay Purifying Cleansing Gel
Почистващ гел за лице с 3 вида глина и евкалипт от серията "Pure Clay"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Pure Clay Exfolating Cleansing Gel
Ексфолиращ гел за лице с 3 вида глина и червени водорасли от серията "Pure Clay"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Pure Clay Exfo Mask
Ексфолираща и изглаждаща маска за лице с 3 вида глина и червени водорасли от серията "Pure Clay"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.90 лв.
L'Oreal Pure Clay Purify Mask
Почистваща и матираща маска за лице с 3 вида глина и евкалипт от серията "Pure Clay"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.90 лв.
Още козметика от серията "L'Oreal Pure Clay"
Още козметика за лице с глина
Още козметика за лице с детокс ефект
Още козметика за лице с въглен
Козметика за коса с въглен
Декоративна козметика с глина
Козметика за коса с глина
Козметика за тяло с глина
Други интересни предложения
Bioten Detox Cleansing Gel
Почистващ гел за нормална към мазна кожа
Цена:  6.60 лв.
Nacomi Natural Black Clay Face & Body Mask
Детоксикираща маска за лице и тяло с черна глина
Цена:  8.90 лв.
Nivea Men Deep Clean Shower Gel
Душ гел за мъже от серията "Deep"
Вземи сега с отстъпка -34%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  5.29 лв.
L'Oreal Pure Clay Purifying Cleansing Gel
Почистващ гел за лице с 3 вида глина и евкалипт от серията "Pure Clay"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Pure Clay Exfolating Cleansing Gel
Ексфолиращ гел за лице с 3 вида глина и червени водорасли от серията "Pure Clay"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Pure Clay Anti-Blemish Mask
Маска за лице против несъвършенства с 3 вида глина и морски водорасли от серията "Pure Clay"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.90 лв.
L'Oreal Pure Clay Exfo Mask
Ексфолираща и изглаждаща маска за лице с 3 вида глина и червени водорасли от серията "Pure Clay"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.90 лв.
L'Oreal Pure Clay Glow Mask
Почистваща и озаряваща маска за лице с 3 вида глина и растителен въглен от серията "Pure Clay"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.90 лв.
L'Oreal Pure Clay Purify Mask
Почистваща и матираща маска за лице с 3 вида глина и евкалипт от серията "Pure Clay"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.90 лв.
Nivea Men Active Clean Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с активен въглен
Вземи сега с отстъпка -34%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  5.29 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през февруари
Philips OneBlade
Стилизатор за брада
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Syoss - 10 години заедно
Artesania Latina - кораби от дърво