store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Nivea  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Nivea    Nivea Hairmilk Fine Hair Structure Care Conditioner - Възстановяващ балсам з...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea Hairmilk Fine Hair Structure Care Conditioner


Възстановяващ балсам за коса с тънка структура от серията "Hairmilk"
Цена:  5.89 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този балсам може да бъде доставен в дните:
Вторник 30-04-2019 г. или
Четвъртък 02-05-2019 г.
Този балсам може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#199452
ВидБалсам
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер88646
EAN9005800282367
Категории
За тип косаСуха
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.50 / 17.00 / 5.50 cm
Тегло0.770 kg
  • Описание
  • Състав
  • За серията Hairmilk
  • За Nivea
Нежен балсам от "Nivea", който регенерира и подхранва косата в дълбочина. Той е създаден за коса с тънка структура, суха и повредена от различни видове третирания. Леката му формула връща нейната жизненост и сила, без да я утежнява. В състава е включен млечен протеин - натурално извлечена съставка, която навлиза във вътрешността на косъма и го възстановява. Специалната формула е обогатена още с патентованата съставка Eucerit®, която запечатва косъма отвън и го защитава от вредното влияние на външните фактори. Балсамът връща еластичността на косата и улеснява разресването ѝ. Той я съживява, оставя я копринено мека, блестяща и приятно ароматизирана.

Действие на балсама:
  • подхранва тънката коса
  • регенерира косъма, без да го утежнява
  • защитава косата, благодарение на специалната формула с Eucerit®
  • прави косата еластична и лесна за разресване
  • Aqua
  • Cetyl Alcohol
  • Myristyl Alcohol
  • Dimethicone
  • Cetrimonium Chloride
  • Stearamidopropyl Dimethylamine
  • Lanolin Alcohol (Eucerit®)
  • Hydrolyzed Milk Protein
  • Panthenol
  • Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride
  • Sodium Chloride
  • C12-15 Pareth-3
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Lactic Acid
  • Phenoxyethanol
  • Limonene
  • Linalool
  • Geraniol
  • Benzyl Alcohol
  • Citronellol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
"Серията "NIVEA Hairmilk" комбинира над 100 години история с последните иновации, за да дари нов живот на косата ви", казват създателите на поредната козметична гама в каталога на немската марка "NIVEA". И припомнят историческия факт, че още от далечната 1912 г. "NIVEA" създава формула за красива и здрава коса - един продукт, който споделя името си с шампоаните и балсамите за коса "Hairmilk". Така - с вдъхновение от миналото и с иновация - продуктите за коса "Hairmilk" се появяват на бял свят. Е, обърнахме поглед към отминалите времена, а сега нека видим каква е "щипката" иновация, вложена в серията.

"NIVEA Hairmilk" е серия, "родена" с мисия да осигури регенерирана, мека и изпълнена с живот коса. Продуктите са подходящи за сухата и стресирана коса, която за съжаление е нещо типично при много от дамите в днешни времена. Не всички обаче имат еднаква структура на косъма. Затова в гамата са включени продукти, разработени според различните космени структури. Присъстват от "Hairmilk" формули на шампоан и балсам за суха и третирана коса през такива за коса с тънка структура до формули за косата с нормална структура и такива за плътна коса. А общото между продукти в гамата е основната им активна съставка. Формулите са създадени с естествени млечни протеини, които регенерират косъма. Благодарение на тях, продуктите подхранват и възстановяват уврежданията в дълбочина, а не премахват само "щетите" по повърхността на косъма. Именно в млечните протеини е скрито и "разковничето" на иновацията - млечната формулата на "Hairmilk" гамата регенерира косата, но без да я утежнява.
"Новият шампоан "NIVEA Hairmilk" е нещо повече от обикновен шампоан! Той съчетава в себе си две ползи, които много потребители със суха и увредена коса желаят, но обикновено са несъвместими: регенерация, без утежняване на косата. Ние разработихме формула, която е богата и ефективна, но същевременно и лека. Тя обгръща всеки косъм, като го възстановява и му придава еластичност. Формулата с млечните протеини също така изглажда и повърхността на косъма, правейки косата изключително мека."
Освен млечни протеини, като добавка, формулата Hairmilk" съдържа масло от макадамия и Eucerit® - разработена и патентована от "NIVEA" съставка, извлечена от естествена вълна и с удивителни качества за косата. Създателите посочват, че Eucerit® запечатва косъма отвън и дарява косата с оптимална защита от вредното влияние на външните фактори.

За коса, която е не само регенерирана, но и защитена - за това се грижи серията "Hairmilk".

Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанесете балсама на мокра коса по цялата ѝ дължина.
  • Оставете да подейства няколко минути и изплакнете.
  • За оптимални резултати използвайте и шампоана за коса "Nivea Hairmilk Fine Hair Structure".
Рейтинг
Рейтинг: 8.00 / 1 глас 
За да оцените балсама "Nivea Hairmilk Fine Hair Structure Care Conditioner", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този балсам, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват балсама, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този балсам, купуват също
Golden Rose Classic Lipstick - Дълготрайно червило - балсам
Golden Rose Classic Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
56 варианта за избор на номер на червилото:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.90 лв.
Водоустойчива течна очна линия - балсам
Водоустойчива течна очна линия
Essence
Стандартна цена 5.50 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.70 лв.
Golden Rose Ice Chic Nail Colour - Дълготраен лак за нокти - балсам
Golden Rose Ice Chic Nail Colour
Дълготраен лак за нокти

Golden Rose
98 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  1.29 лв.
Подаръчен комплект за момчета - Fa Kids & Schauma - Шампоан и душ гел за деца - балсам
Подаръчен комплект за момчета - Fa Kids & Schauma
Шампоан и душ гел за деца

Fa
Стандартна цена 8.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.99 лв.
Elseve Total Repair 5 Double Elixir - Двуфазен възстановяващ еликсир за увредена коса - балсам
Elseve Total Repair 5 Double Elixir
Двуфазен възстановяващ еликсир за увредена коса

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.29 лв.
Parodontax Extra Soft Trio Pack - Комплект от 3 броя меки четки за зъби за чувствителни венци - балсам
Parodontax Extra Soft Trio Pack
Комплект от 3 броя меки четки за зъби за чувствителни венци

Parodontax
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.69 лв.
Nivea Hairmilk Fine Hair Structure Care Shampoo - Възстановяващ шампоан за коса с тънка структура от серията "Hairmilk" - балсам
Nivea Hairmilk Fine Hair Structure Care Shampoo
Възстановяващ шампоан за коса с тънка структура от серията "Hairmilk"

Nivea
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  5.89 лв.
Nivea Hairmilk 7 Plus Instant Regenaration Spray - Спрей балсам за коса с тънка структура от серията "Hairmilk" - балсам
Nivea Hairmilk 7 Plus Instant Regenaration Spray
Спрей балсам за коса с тънка структура от серията "Hairmilk"

Nivea
Стандартна цена 7.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.90 лв.

Nivea Hairmilk Fine Hair Structure Care Conditioner


Възстановяващ балсам за коса с тънка структура от серията "Hairmilk"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  5.89 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този балсам може да бъде доставен в дните:
Вторник 30-04-2019 г. или
Четвъртък 02-05-2019 г.
Този балсам може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#199452
ВидБалсам
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер88646
EAN9005800282367
Категории
За тип косаСуха
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.50 / 17.00 / 5.50 cm
Тегло0.770 kg
Описание
Нежен балсам от "Nivea", който регенерира и подхранва косата в дълбочина. Той е създаден за коса с тънка структура, суха и повредена от различни видове третирания. Леката му формула връща нейната жизненост и сила, без да я утежнява. В състава е включен млечен протеин - натурално извлечена съставка, която навлиза във вътрешността на косъма и го възстановява. Специалната формула е обогатена още с патентованата съставка Eucerit®, която запечатва косъма отвън и го защитава от вредното влияние на външните фактори. Балсамът връща еластичността на косата и улеснява разресването ѝ. Той я съживява, оставя я копринено мека, блестяща и приятно ароматизирана.

Действие на балсама:
  • подхранва тънката коса
  • регенерира косъма, без да го утежнява
  • защитава косата, благодарение на специалната формула с Eucerit®
  • прави косата еластична и лесна за разресване
За серията Hairmilk
"Серията "NIVEA Hairmilk" комбинира над 100 години история с последните иновации, за да дари нов живот на косата ви", казват създателите на поредната козметична гама в каталога на немската марка "NIVEA". И припомнят историческия факт, че още от далечната 1912 г. "NIVEA" създава формула за красива и здрава коса - един продукт, който споделя името си с шампоаните и балсамите за коса "Hairmilk". Така - с вдъхновение от миналото и с иновация - продуктите за коса "Hairmilk" се появяват на бял свят. Е, обърнахме поглед към отминалите времена, а сега нека видим каква е "щипката" иновация, вложена в серията.

"NIVEA Hairmilk" е серия, "родена" с мисия да осигури регенерирана, мека и изпълнена с живот коса. Продуктите са подходящи за сухата и стресирана коса, която за съжаление е нещо типично при много от дамите в днешни времена. Не всички обаче имат еднаква структура на косъма. Затова в гамата са включени продукти, разработени според различните космени структури. Присъстват от "Hairmilk" формули на шампоан и балсам за суха и третирана коса през такива за коса с тънка структура до формули за косата с нормална структура и такива за плътна коса. А общото между продукти в гамата е основната им активна съставка. Формулите са създадени с естествени млечни протеини, които регенерират косъма. Благодарение на тях, продуктите подхранват и възстановяват уврежданията в дълбочина, а не премахват само "щетите" по повърхността на косъма. Именно в млечните протеини е скрито и "разковничето" на иновацията - млечната формулата на "Hairmilk" гамата регенерира косата, но без да я утежнява.
"Новият шампоан "NIVEA Hairmilk" е нещо повече от обикновен шампоан! Той съчетава в себе си две ползи, които много потребители със суха и увредена коса желаят, но обикновено са несъвместими: регенерация, без утежняване на косата. Ние разработихме формула, която е богата и ефективна, но същевременно и лека. Тя обгръща всеки косъм, като го възстановява и му придава еластичност. Формулата с млечните протеини също така изглажда и повърхността на косъма, правейки косата изключително мека."
Освен млечни протеини, като добавка, формулата Hairmilk" съдържа масло от макадамия и Eucerit® - разработена и патентована от "NIVEA" съставка, извлечена от естествена вълна и с удивителни качества за косата. Създателите посочват, че Eucerit® запечатва косъма отвън и дарява косата с оптимална защита от вредното влияние на външните фактори.

За коса, която е не само регенерирана, но и защитена - за това се грижи серията "Hairmilk".

За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанесете балсама на мокра коса по цялата ѝ дължина.
  • Оставете да подейства няколко минути и изплакнете.
  • За оптимални резултати използвайте и шампоана за коса "Nivea Hairmilk Fine Hair Structure".
Козметика за коса от серията "Nivea Hairmilk"
Nivea Hairmilk 7 Plus Instant Regenaration Spray
Спрей балсам за коса с нормална структура от серията "Hairmilk"
Стандартна цена 7.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.90 лв.
Nivea Hairmilk Thick Hair Structure Care Shampoo
Възстановяващ шампоан за коса с плътна структура от серията "Hairmilk"
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  5.69 лв.
Nivea Hairmilk Normal Hair Strucutre Care Conditioner
Възстановяващ балсам за суха и увредена коса с нормална структура от серията "Hairmilk"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.89 лв.
Nivea Hairmilk Normal Hair Strucutre Care Shampoo
Възстановяващ шампоан за суха и увредена коса с нормална структутра от серията "Hairmilk"
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  5.89 лв.
Още козметика за коса от серията "Nivea Hairmilk"
Козметика за коса с млечен протеин
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo
Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine"
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  5.89 лв.
Palmolive Naturals Milk & Honey Shampoo
Шампоан за суха коса с мед и мляко от серията "Naturals"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.40 лв.
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Conditioner
Балсам за коса с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine"
Цена:  5.89 лв.
Nivea Men Protect & Care 2 in 1 Hair + Beard Shampoo
Шампоан за мъже за коса и брада
Стандартна цена 7.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.90 лв.
Gliss Glossing Beauty Milk
Mляко за коса за блясък без изплакване
Цена:  8.99 лв.
Gliss Repairing Beauty Milk
Възстановяващо мляко за увредена коса без изплакване
Цена:  8.99 лв.
Nivea Men Sensitive Shower Gel
Душ гел за мъже за чувствителна кожа от серията "Sensitive"
Цена:  5.29 лв.
Bilka Hair Collection Regenerating Shampoo Ultra Shine
Регенериращ шампоан за ултра блясък
Цена:  4.20 лв.
Защитна маска за боядисвана коса с кокос и млечни протеини
Цена:  3.00 лв.
Още козметика за коса с млечен протеин
Козметика за тяло с млечен протеин
Козметичен комплект за тяло в луксозна кутия
От серията "Au Lait"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.00 лв.
Palmolive Naturals Milk & Honey Liquid Handwash
Течен сапун с мед и мляко от серията "Naturals"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.80 лв.
Byphasse Milk Protein Shower Gel
Душ крем с млечен протеин
Цена:  7.40 лв.
Scottish Fine Soaps Au Lait Noir Hand & Nail Cream
Крем за ръце и нокти от серията "Au Lait Noir"
Цена:  16.90 лв.
Scottish Fine Soaps Au Lait Noir Body Lustre
Крем за тяло с блясък от серията "Au Lait Noir"
Цена:  24.00 лв.
Scottish Fine Soaps Au Lait Noir Cream Body Wash
Кремообразен душ гел с мляко от серията "Au Lait Noir"
Цена:  17.90 лв.
Scottish Fine Soaps Au Lait Noir Luxury Soap
Луксозен сапун с мляко от серията "Au Lait Noir"
Цена:  7.90 лв.
Scottish Fine Soaps Au Lait Noir Body Care Gift Set
Луксозен козметичен комплект за баня от серията "Au Lait Noir"
Цена:  48.00 лв.
Lactacyd Intimate Washing Lotion
Интимен лосион за ежедневна употреба
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Nivea Care & Cocoa Shower Gel
Душ гел с млечни протеини и какаово масло
Вземи сега с отстъпка -29%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  5.29 лв.
KrauterhoF Pferdebalsam
Гел за тяло със силно загряващо действие от серията "KrauterhoF"
Цени от:  4.90 лв.
KrauterhoF Pferdebalsam Kuhlend
Масажен гел за тяло с див конски кестен и арника от серията "KrauterhoF"
Цени от:  4.10 лв.
Още козметика за тяло с млечен протеин
Други интересни предложения
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Conditioner
Балсам за коса с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine"
Цена:  5.89 лв.
Nivea Hairmilk Fine Hair Structure Care Shampoo
Възстановяващ шампоан за коса с тънка структура от серията "Hairmilk"
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  5.89 лв.
Nivea Hairmilk 7 Plus Instant Regenaration Spray
Спрей балсам за коса с тънка структура от серията "Hairmilk"
Стандартна цена 7.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.90 лв.
Nivea Hairmilk Normal Hair Strucutre Care Conditioner
Възстановяващ балсам за суха и увредена коса с нормална структура от серията "Hairmilk"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.89 лв.
Nivea Men Sensitive Shower Gel
Душ гел за мъже за чувствителна кожа от серията "Sensitive"
Цена:  5.29 лв.
Nivea Hairmilk Normal Hair Strucutre Care Shampoo
Възстановяващ шампоан за суха и увредена коса с нормална структутра от серията "Hairmilk"
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  5.89 лв.
Nivea Hairmilk Thick Hair Structure Care Shampoo
Възстановяващ шампоан за коса с плътна структура от серията "Hairmilk"
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  5.69 лв.
Schauma Nature Moments Honey Elixir & Barbary Fig Oil Conditioner
Балсам за слаба и късаща се коса с мед и берберска смокиня от серията "Nature Moments"
Стандартна цена 4.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -35%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  2.99 лв.
Elseve Total Repair 5 Conditioner
Възстановяващ балсам за изтощена коса
Цена:  6.49 лв.
Nivea Repair & Targeted Care Conditioner
Подхранващ балсам за суха и третирана коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.89 лв.
Назад
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика с 10% отстъпка.
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Bio Apteka Honey Therapy
Козметика с екстракт от мед
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly
Artesania Latina - кораби от дърво