store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Dove  
store.bg - бързо, лесно и удобно
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Dove    Baby Dove Lotion Rich Moisture - Бебешки лосион за нормална до суха кожа от с...
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване

Baby Dove Lotion Rich Moisture


Бебешки лосион за нормална до суха кожа от серията "Baby Dove"
Цена:  6.70 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.

Този лосион може да бъде доставен в:
Понеделник 29-05-2017 г. или
Вторник 30-05-2017 г.
Продукт#199451
ТипЛосион
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8710908666537
Категории
За тип кожаНормална
Разфасовка200 ml
За възрастНад 0+ месеца
Тегло0.250 kg
  • Описание
  • Състав
  • За серията Baby Dove
  • За Dove
Няма идеални майки, само истински такива и всяка от тях иска най-доброто за своето бебе.
Специалистите на "Dove" знаят това и създават бебешки лосион, който има дълбоко хидратираща формула, която се грижи за нежната, склонна към изсушаване кожа на вашето мъниче. Тя е до 30% по-тънка и губи до 5 пъти по-бързо влагата си при къпане, отколкото вашата и затова, най-подходящата грижа за нея е най-нежната такава. Серията "Baby Dove" е създадена с подхранващи съставки, които възстановяват хидратацията на кожата и я правят осезаемо по-мека с всяко следващо използване.
Формулата на бебешкия лосион е обогатена с овлажняващия крем на "Dove". Съдържа важни за кожата хранителни вещества и я поддържа хидратирана в продължение на 24 часа. Нежната текстура прави бебешката кожата осезаемо по-мека и гладка още след първото нанасяне. Лосионът е с лек аромат, разработен специално за бебета, който носи наслада и спокойствие както на мъничето ви, така и на вас. Има неутрално pH и е изпитан от дерматолози и педиатри. Бебешкият лосион е хипоалергичен и е подходящ за ежедневна употреба след баня за нормална до суха кожа, дори при новородени.
  • Aqua
  • Glycerin
  • Petrolatum
  • Stearic Acid
  • Glycol Stearate
  • Dimethicone
  • Isopropyl Isostearate
  • Caprylyl Glycol
  • Carbomer
  • Cetearyl Alcohol
  • Disodium EDTA
  • Glyceryl Stearate
  • Magnesium Aluminum Silicate
  • Parfum
  • Phenoxyethanol
  • Stearamide AMP
  • Tapioca Starch
  • Triethanolamine
  • Benzyl Alcohol
  • Citronellol
  • Limonene
  • CI 77891
Моментът, в който ставаш майка, е един от най-щастливите в живота ти, но... също и един от най-притеснителните, нали? Има толкова много колебания - от това как да бъде изкъпано мъничето до правилния избор, когато става въпрос за бебешките хигиенни продукти. Е, всяка майка има притеснения, но както казват експертите на "Dove":
"Няма перфектни майки - има само истински...

Ние знаем, че няма правилен или грешен начин да бъдеш майка, съществува само твоят начин. Ето защо серия "Baby Dove" се появява, за да даде подкрепа в грижите за твоето бебе и в това много специално красиво пътуване заедно. От момента, в който се ражда твоето малко съкровище, нашият експертен опитът в грижата за кожата може да бъде партньор на любовта и интуицията, които имаш за детето си... И понеже всяка майка знае какво е най-добро за бебето ѝ, ние ще работим с майките, за да дадем допълнителната грижа, която мъничетата заслужават. Просто се довери на интуицията по пътя си, а ние ще се придържаме към теб при всяка крачка от пътуването."
За да бъдат максимално полезни в майчинските грижи, експертите включват различни козметични продукти в "Baby Dove" гамата. От крем против подсичане през сапун, душ гел, шампоан и лосион до мокри кърпички - серията предлага формули, които да осигурят комплексна козметична грижа за нежната бебешка кожа.

Козметичната гама се състои от два типа бебешки продукти:
  • "Baby Dove Rich Moisture" - всички продукти с този надпис са разработени за мъничета с нормална до суха кожа, като формулите са хипоалергенни, оставят деликатен аромат, но и се грижат кожата на бебето да остане мека, гладка, хидратирана и защитена;
  • "Baby Dove Sensitive Moisture" - създадени за чувствителна кожа, тези формули осигуряват специални грижи за кожата, като я подхранват и поддържат мека, а едновременно с това проявяват успокояващ ефект и намаляват риска от алергии.

Ето и отличителните качества на продуктите, посочени от експертите на "Dove":
  • серия "Baby Dove" представя леки, неутрални за бебето продукти, "включващи овлажняващата технология, с която сме известни", казват създателите;
  • формулите са тествани от майки и одобрени от педиатри и дерматолози;
  • "продуктите надхвърлят мекотата", споделят още експертите и уточняват, че дори сапунът (който по принцип има репутация, че е груб и изсушава) тук доказва, че това не е така, като набавя основните хранителни вещества, които често се губят по време на къпане, като така поддържа кожата на бебето изключително мека няколко часа след това;
  • представителите на "Baby Dove" са създадени с леки, хипоалергенни и pH неутрални формули, които са подходящи и за новородени; освен това измивните продукти с с формула "без сълзи", така че и да попаднат в очите на мъничетата да не предизвикват раздразнения.

Независимо кои продукти точно ще комбинираш, те нежно ще подхранват и ще помагат за твоя начин на козметична грижа за бебето. И не забравяй - няма перфектни майки, има само истински, които се грижат по свой начин. Естествено, когато станеш майка за първи път, всичко около теб е ново. Изглежда лесно заради количеството информация и мнения, които ни заобикалят. В един момент обаче всичко това предизвика безпокойство. В проучване на "Dove" например 2 от 3 майки казват, че са били затрупани от количеството информация и съвети за това как да бъдат перфектни родители. Но повярвай - майките инстинктивно знаят какво е най-добро за тяхното дете. Затова и създателите на "Baby Dove" казват:
"Всичко, което правим има за цел да ти помага и да те вдъхнови да имаш доверие в своя избор, да следваш интуицията си и най-вече да се грижиш за бебето си по най-добрия начин, независимо дали си част от всички 33% майки, които спят заедно с новороденото, или си в тези 67%, които не са съгласни с това. И толкова различни са и мненията за козметичната грижа за мъничетата."

Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Рейтинг
За да оцените лосиона "Baby Dove Lotion Rich Moisture", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този лосион, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват лосиона, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Baby Dove Lotion Rich Moisture


Бебешки лосион за нормална до суха кожа от серията "Baby Dove"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  6.70 лв.
Продукт#199451
ТипЛосион
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8710908666537
Категории
За тип кожаНормална
Разфасовка200 ml
За възрастНад 0+ месеца
Тегло0.250 kg
Описание
Няма идеални майки, само истински такива и всяка от тях иска най-доброто за своето бебе.
Специалистите на "Dove" знаят това и създават бебешки лосион, който има дълбоко хидратираща формула, която се грижи за нежната, склонна към изсушаване кожа на вашето мъниче. Тя е до 30% по-тънка и губи до 5 пъти по-бързо влагата си при къпане, отколкото вашата и затова, най-подходящата грижа за нея е най-нежната такава. Серията "Baby Dove" е създадена с подхранващи съставки, които възстановяват хидратацията на кожата и я правят осезаемо по-мека с всяко следващо използване.
Формулата на бебешкия лосион е обогатена с овлажняващия крем на "Dove". Съдържа важни за кожата хранителни вещества и я поддържа хидратирана в продължение на 24 часа. Нежната текстура прави бебешката кожата осезаемо по-мека и гладка още след първото нанасяне. Лосионът е с лек аромат, разработен специално за бебета, който носи наслада и спокойствие както на мъничето ви, така и на вас. Има неутрално pH и е изпитан от дерматолози и педиатри. Бебешкият лосион е хипоалергичен и е подходящ за ежедневна употреба след баня за нормална до суха кожа, дори при новородени.
За серията Baby Dove
Моментът, в който ставаш майка, е един от най-щастливите в живота ти, но... също и един от най-притеснителните, нали? Има толкова много колебания - от това как да бъде изкъпано мъничето до правилния избор, когато става въпрос за бебешките хигиенни продукти. Е, всяка майка има притеснения, но както казват експертите на "Dove":
"Няма перфектни майки - има само истински...

Ние знаем, че няма правилен или грешен начин да бъдеш майка, съществува само твоят начин. Ето защо серия "Baby Dove" се появява, за да даде подкрепа в грижите за твоето бебе и в това много специално красиво пътуване заедно. От момента, в който се ражда твоето малко съкровище, нашият експертен опитът в грижата за кожата може да бъде партньор на любовта и интуицията, които имаш за детето си... И понеже всяка майка знае какво е най-добро за бебето ѝ, ние ще работим с майките, за да дадем допълнителната грижа, която мъничетата заслужават. Просто се довери на интуицията по пътя си, а ние ще се придържаме към теб при всяка крачка от пътуването."
За да бъдат максимално полезни в майчинските грижи, експертите включват различни козметични продукти в "Baby Dove" гамата. От крем против подсичане през сапун, душ гел, шампоан и лосион до мокри кърпички - серията предлага формули, които да осигурят комплексна козметична грижа за нежната бебешка кожа.

Козметичната гама се състои от два типа бебешки продукти:
  • "Baby Dove Rich Moisture" - всички продукти с този надпис са разработени за мъничета с нормална до суха кожа, като формулите са хипоалергенни, оставят деликатен аромат, но и се грижат кожата на бебето да остане мека, гладка, хидратирана и защитена;
  • "Baby Dove Sensitive Moisture" - създадени за чувствителна кожа, тези формули осигуряват специални грижи за кожата, като я подхранват и поддържат мека, а едновременно с това проявяват успокояващ ефект и намаляват риска от алергии.

Ето и отличителните качества на продуктите, посочени от експертите на "Dove":
  • серия "Baby Dove" представя леки, неутрални за бебето продукти, "включващи овлажняващата технология, с която сме известни", казват създателите;
  • формулите са тествани от майки и одобрени от педиатри и дерматолози;
  • "продуктите надхвърлят мекотата", споделят още експертите и уточняват, че дори сапунът (който по принцип има репутация, че е груб и изсушава) тук доказва, че това не е така, като набавя основните хранителни вещества, които често се губят по време на къпане, като така поддържа кожата на бебето изключително мека няколко часа след това;
  • представителите на "Baby Dove" са създадени с леки, хипоалергенни и pH неутрални формули, които са подходящи и за новородени; освен това измивните продукти с с формула "без сълзи", така че и да попаднат в очите на мъничетата да не предизвикват раздразнения.

Независимо кои продукти точно ще комбинираш, те нежно ще подхранват и ще помагат за твоя начин на козметична грижа за бебето. И не забравяй - няма перфектни майки, има само истински, които се грижат по свой начин. Естествено, когато станеш майка за първи път, всичко около теб е ново. Изглежда лесно заради количеството информация и мнения, които ни заобикалят. В един момент обаче всичко това предизвика безпокойство. В проучване на "Dove" например 2 от 3 майки казват, че са били затрупани от количеството информация и съвети за това как да бъдат перфектни родители. Но повярвай - майките инстинктивно знаят какво е най-добро за тяхното дете. Затова и създателите на "Baby Dove" казват:
"Всичко, което правим има за цел да ти помага и да те вдъхнови да имаш доверие в своя избор, да следваш интуицията си и най-вече да се грижиш за бебето си по най-добрия начин, независимо дали си част от всички 33% майки, които спят заедно с новороденото, или си в тези 67%, които не са съгласни с това. И толкова различни са и мненията за козметичната грижа за мъничетата."

За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Още бебешка козметика от серията "Baby Dove"
Още козметика за тяло с неутрално Ph
Още козметика за коса с неутрално Ph
Още козметика за лице с неутрално Ph
Други интересни предложения
Baby Dove Lotion Sensitive Moisture
Бебешки лосион за чувствителна кожа от серията "Baby Dove"
Цена:  6.70 лв.
Baby Dove Shampoo Rich Moisture
Бебешки шампоан от серията "Baby Dove"
Цени:  5.90÷9.40 лв.
Nivea Men Energy Shower Gel
Енергизиращ душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол
Цени:  4.89÷7.99 лв.
Baby Dove Head to Toe Wash Sensitive Moisture
Бебешки душ гел за чувствителна кожа от серията "Baby Dove"
Цени:  6.40÷9.10 лв.
Baby Dove Head to Toe Wash Rich Moisture
Бебешки душ гел за нормална до суха кожа от серията "Baby Dove"
Цени:  6.40÷9.10 лв.
Nivea Men Sport Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с минерали от серията "Sport"
Цена:  4.89 лв.
Baby Dove Nappy Cream Rich Moisture
Бебешки крем против подсичане от серията "Baby Dove"
Цена:  4.30 лв.
Nivea Men Vitality Fresh Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с морски минерали
Цена:  4.89 лв.
Българска кафява хума на прах
За суха коса и кожа
Цена:  4.00 лв.
Baby Dove Rich Moisture Baby Bar
Бебешки сапун за дълбока хидратация от серията "Baby Dove"
Цена:  1.89 лв.
Назад
Как да се защитим от слънцето?
Всичко, което трябва да знаем за слънцезащитната козметика.
Спечели подарък от "Titania"
Купи продукт от серията "Foot Care" и учатваш в томбола за награда.
Промоция "All Nature"
Подбрана гама козметика за лице на промоцени през май.
Промоция "Barbara Hofmann"
Четки и апликатори за грим с 20% отстъпка през месец май.
Спечели подарък от "Garnier"
Пазарувай, забавлявай се и се включи в томбола за награда.
Влез във форма за лятото!
Наближава лятото - плаж, бански и ... време е да влезеш във форма!
Clear Men
Шампоани за мъже против пърхот
Maybelline Volume Express The Rocket
Черна спирала за обем и мигли без сплъстяване
Maybelline Eye Studio Color Tattoo 24h
Кремообразни едноцветни сенки за очи