store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Loreal Paris  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Loreal Paris    L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick - Дълготрайно червил...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Цветове
103 Rose Clutch
227 Hype
241 Coral Style
344 Crimson Obsession
346 Red Perfecto
348 Brick Vintage
349 Cherry Front Row
430 Mon Jules
463 Plum Defile
633 Moka Chic
634 Greige Hype
640 Erotique
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick


Дълготрайно червило за устни с матов ефект
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи с отстъпка -25% до 21-05-2019г.
Цена:  15.49 лв.
Избери цвят на червилото:
  • 15.49 лв.
    103 Rose Clutch
  • 15.49 лв.
    227 Hype
  • 15.49 лв.
    241 Coral Style
  • 15.49 лв.
    344 Crimson Obsession
  • 15.49 лв.
    346 Red Perfecto
  • 15.49 лв.
    348 Brick Vintage
  • 15.49 лв.
    349 Cherry Front Row
  • 15.49 лв.
    430 Mon Jules
  • 15.49 лв.
    463 Plum Defile
  • 15.49 лв.
    633 Moka Chic
  • 15.49 лв.
    634 Greige Hype
  • 15.49 лв.
    640 Erotique
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това червило може да бъде доставено в дните:
Сряда 24-04-2019 г. или
Четвъртък 25-04-2019 г.
Това червило може да бъде доставено в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#195727
ВидЧервило
Наличност
101 Candy Silhouette
Не, този модел не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
227 Hype
241 Coral Style
344 Crimson Obsession
346 Red Perfecto
348 Brick Vintage
349 Cherry Front Row
430 Mon Jules
463 Plum Defile
633 Moka Chic
634 Greige Hype
640 Erotique
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
103 Rose Clutch
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
103 Rose Clutch
Възможна
Годност след отваряне2 години
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
633 Moka Chic
3600523399789
103 Rose Clutch
3600523399796
634 Greige Hype
3600523399802
101 Candy Silhouette
3600523399833
241 Coral Style
3600523399840
344 Crimson Obsession
3600523399864
346 Red Perfecto
3600523399871
349 Cherry Front Row
3600523399888
463 Plum Defile
3600523399895
640 Erotique
3600523399932
430 Mon Jules
3600523399956
227 Hype
3600523399963
348 Brick Vintage
3600523400027
Категории
Разфасовка4.8 g
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.00 / 7.60 / 2.00 cm
Тегло0.023 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Кремообразна текстура и красив матов финиш!
Червилото "Matte Obsession" на "L'Oréal" дарява устните с кадифено усещане за мекота и интензивен цвят. Иновативната му формула е обогатена с масло от камелия, което хидратира и омекотява кожата. Благодарение на вложеното хидрогенирано масло от жожоба, червилото се задържа трайно върху устните, без да се промени. Включен е и витамин E, който предотвратява изсушаването на кожата и оставя устните хидратирани и еластични. Червилото съдържа нежни пигменти, отговорни за богатите цветове, които ще ви завладеят. То оставя след себе си страхотен матов финиш, даряващ цялостната визия с нежност и загадъчност.
  • Dimethicone
  • Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2
  • Hydrogenated Polyisobutene
  • Phenyl Trimethicone
  • Tridecyl Trimellitate
  • Ozokerite
  • Hydrogenated Jojoba Oil
  • Dimethicone Crosspolymer
  • Isostearyl Isostearate
  • Kaolin
  • Isohexadecane
  • Vinyl Dimethicone/Methicone Silsesquioxane Crosspolymer
  • Nylon-12
  • Alumina
  • Polyethylene
  • Silica
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Calcium Aluminum Borosilicate
  • Geraniol
  • Aluminum Hydroxide
  • BHT
  • Magnesium Silicate
  • Benzyl Alcohol
  • Tocopheryl Acetate
  • Camellia Oleifera Seed Oil
  • Rosa Canina Fruit Oil
  • Hexyl Cinnamal
  • Hydroxycitronellal
  • Tin Oxide
  • Methyl-2-Octynoate
  • Tocopherol
  • Propylene Glycol
  • Propyl Gallate
  • Citric Acid
  • Parfum / Fragrance
  • May contain:
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides
    • Mica
    • CI 45380 / Red 22 Lake
    • CI 15850 / Red 7
    • CI 45410 / Red 28 Lake
    • CI 15985 / Yellow 6 Lake
    • CI 19140 / Yellow 5 Lake
    • CI 42090 / Blue 1 Lake
    • CI 75470 / Carmine
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Можете да очертаете контура на устните с молив, преди да нанесете червилото. Не забравяйте, че цветът на молива трябва да е близък до цвета на червилото.
  • Нанесете червилото прецизно и внимателно следвайте естествената линия на устните.
  • За по-траен ефект на червилото нанесете веднъж, след което притиснете устните към книжна салфетка, за да отнемете това, което е в повече.
Рейтинг
Рейтинг: 8.00 / 1 глас 
За да оцените червилото "L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за това червило, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват червилото, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите това червило, купуват също
Fa Festival Chic Deodorant Limited Edition - Дезодорант с аромат на цъфнала роза - червило
Fa Festival Chic Deodorant Limited Edition
Дезодорант с аромат на цъфнала роза

Fa
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  4.69 лв.
Fa Festival Glam Deodorant Limited Edition - Дезодорант с флорален аромат - червило
Fa Festival Glam Deodorant Limited Edition
Дезодорант с флорален аромат

Fa
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  4.69 лв.
STR8 Rise Deodorant Body Spray - Дезодорант спрей за мъже - червило
STR8 Rise Deodorant Body Spray
Дезодорант спрей за мъже

STR8
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  6.90 лв.
STR8 Rise Refreshing Shower Gel - Освежаващ душ гел за мъже - червило
STR8 Rise Refreshing Shower Gel
Освежаващ душ гел за мъже

STR8
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  4.90 лв.
Maybelline Total Temptation Decadent Black Mascara - Спирала за обемни мигли от серията "Total Temptation" - червило
Maybelline Total Temptation Decadent Black Mascara
Спирала за обемни мигли от серията "Total Temptation"

Maybelline
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  17.49 лв.
L'Oreal Volume Million Lashes Cannes - Спирала за обемни мигли - червило
L'Oreal Volume Million Lashes Cannes
Спирала за обемни мигли

Loreal Paris
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  14.99 лв.
Pantene 3 Minute Miracle Superfood Full & Strong Conditioner - Балсам за обем за слаба и тънка коса - червило
Pantene 3 Minute Miracle Superfood Full & Strong Conditioner
Балсам за обем за слаба и тънка коса

Pantene
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  9.90 лв.
Maybelline X Puma SuperStay Matte Ink Liquid Lipstick - Течно червило за устни с матов ефект - червило
Maybelline X Puma SuperStay Matte Ink Liquid Lipstick
Течно червило за устни с матов ефект

Maybelline
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.99 лв.
Maybelline Color Sensational Made for All - Кремообразно червило за всеки тон на кожата - червило
Maybelline Color Sensational Made for All
Кремообразно червило за всеки тон на кожата

Maybelline
Избор за цвят на червилото:
Цена:  13.99 лв.
L'Oreal Magic Retouch - Спрей за прикриване на бели корени - червило
L'Oreal Magic Retouch
Спрей за прикриване на бели корени

Loreal Paris
Избор за цвят на спрея:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Essence I Need A Miracle Volumizing & Strengthening Mascara - Спирала за обемни мигли - червило
Essence I Need A Miracle Volumizing & Strengthening Mascara
Спирала за обемни мигли

Essence
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.70 лв.
Maybelline SuperStay Matte Ink - Течно червило с матов ефект - червило
Maybelline SuperStay Matte Ink
Течно червило с матов ефект

Maybelline
12 варианта за избор на цвят на червилото:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.99 лв.

L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick


Дълготрайно червило за устни с матов ефект
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи с отстъпка -25% до 21-05-2019г.
Цена:  15.49
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това червило може да бъде доставено в дните:
Сряда 24-04-2019 г. или
Четвъртък 25-04-2019 г.
Това червило може да бъде доставено в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#195727
ВидЧервило
Наличност
101 Candy Silhouette
Не, този модел не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
227 Hype
241 Coral Style
344 Crimson Obsession
346 Red Perfecto
348 Brick Vintage
349 Cherry Front Row
430 Mon Jules
463 Plum Defile
633 Moka Chic
634 Greige Hype
640 Erotique
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
103 Rose Clutch
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
103 Rose Clutch
Възможна
Годност след отваряне2 години
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
633 Moka Chic
3600523399789
103 Rose Clutch
3600523399796
634 Greige Hype
3600523399802
101 Candy Silhouette
3600523399833
241 Coral Style
3600523399840
344 Crimson Obsession
3600523399864
346 Red Perfecto
3600523399871
349 Cherry Front Row
3600523399888
463 Plum Defile
3600523399895
640 Erotique
3600523399932
430 Mon Jules
3600523399956
227 Hype
3600523399963
348 Brick Vintage
3600523400027
Категории
Разфасовка4.8 g
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.00 / 7.60 / 2.00 cm
Тегло0.023 kg
Цветове
103 Rose Clutch
227 Hype
241 Coral Style
344 Crimson Obsession
346 Red Perfecto
348 Brick Vintage
349 Cherry Front Row
430 Mon Jules
463 Plum Defile
633 Moka Chic
634 Greige Hype
640 Erotique
Описание
Кремообразна текстура и красив матов финиш!
Червилото "Matte Obsession" на "L'Oréal" дарява устните с кадифено усещане за мекота и интензивен цвят. Иновативната му формула е обогатена с масло от камелия, което хидратира и омекотява кожата. Благодарение на вложеното хидрогенирано масло от жожоба, червилото се задържа трайно върху устните, без да се промени. Включен е и витамин E, който предотвратява изсушаването на кожата и оставя устните хидратирани и еластични. Червилото съдържа нежни пигменти, отговорни за богатите цветове, които ще ви завладеят. То оставя след себе си страхотен матов финиш, даряващ цялостната визия с нежност и загадъчност.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Можете да очертаете контура на устните с молив, преди да нанесете червилото. Не забравяйте, че цветът на молива трябва да е близък до цвета на червилото.
  • Нанесете червилото прецизно и внимателно следвайте естествената линия на устните.
  • За по-траен ефект на червилото нанесете веднъж, след което притиснете устните към книжна салфетка, за да отнемете това, което е в повече.
Грим за устни от серията "L'Oreal Color Riche"
L'Oreal Color Riche Plump'n Glow Lipstick
Червило за устни с блестящ ефект
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  15.49 лв.
L'Oreal Color Riche Xmas Collection
Дълготрайно червило с блестящ ефект
Цена:  20.59 лв.
L'Oreal Paris Color Riche Shine Lipstick
Червило за устни с блястящ ефект
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  15.49 лв.
L'Oreal Lip Liner Couture by Color Riche
Молив за устни
Стандартна цена 12.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.39 лв.
L'Oreal Color Riche Rouge
Дълготрайно червило в ярки цветове от серията "Color Riche"
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  15.49 лв.
L'Oreal Color Riche Made for Me Naturals
Хидратиращо червило в телесни цветове
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  15.49 лв.
Още грим за устни от серията "L'Oreal Color Riche"
Продукти за маникюр от серията "L'Oreal Color Riche "
L'Oreal Color Riche Le Vernis
Устойчив лак за нокти
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Грим за очи от серията "L'Oreal Color Riche"
L'Oreal Color Riche Crayon Le Smoky
Интензивен молив за опушен грим с апликатор
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.99 лв.
L’Oreal Color Riche Le Khol
Интензивен молив за очи
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.99 лв.
Още декоративна козметика с жожоба
Козметика за коса с жожоба
Schauma Strength & Vitality Conditioner
Балсам за тънка и слаба коса
Цена:  2.99 лв.
Schauma Strength & Vitality Shampoo
Шампоан за тънка и слаба коса
Цени от:  2.99 лв.
Leganza Coloring Conditioner
Оцветяващ балсам за коса със 7 масла
Цена:  3.50 лв.
Garnier Fructis Oil Repair 3 Wonder Butter Conditioner
Подхранващ балсам за много суха и изтощена коса
Цена:  3.69 лв.
Orzene Beer Optimum Oil Repair Hair Mask Very Dry + Overstressed Hair
Маска за много суха и стресирана коса
Цена:  9.49 лв.
Шампоан за ускоряване растежа на косата
Цена:  6.00 лв.
Bentley Organic Shampoo - Lavender & Aloe Vera With Jojoba
Шампоан за нормална към суха коса с лавандула, алое вера и жожоба
Цена:  16.40 лв.
Маска за боядисана коса с масло от жожоба
Цена:  8.60 лв.
Cycle Vital Repair Mask
Професионална био маска за суха и гъста коса от серията "Certified Organic"
Цена:  47.00 лв.
Gliss Purify & Protect Shampoo
Шампоан за мазна и увредена коса от серията "Purify & Protect"
Цени от:  6.69 лв.
Garnier Fructis Oil Repair 3 Wonder Butter 3 in 1 Mask
Подхранваща маска за много суха и изтощена коса
Цена:  6.69 лв.
Garnier Fructis Oil Repair 3 Wonder Butter Shampoo
Дълбоко подхранващ шампоан за много суха и изтощена коса
Цена:  3.69 лв.
Още козметика за коса с жожоба
Козметика за тяло с жожоба
Козметика за лице с жожоба
Други интересни предложения
L'Oreal Color Riche Plump'n Glow Lipstick
Червило за устни с блестящ ефект
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  15.49 лв.
L'Oreal Color Riche Le Vernis
Устойчив лак за нокти
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
L'Oreal Color Riche Xmas Collection
Дълготрайно червило с блестящ ефект
Цена:  20.59 лв.
L'Oreal Paris Color Riche Shine Lipstick
Червило за устни с блястящ ефект
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  15.49 лв.
L'Oreal Color Riche Made for Me Naturals
Хидратиращо червило в телесни цветове
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  15.49 лв.
L'Oreal Color Riche Rouge
Дълготрайно червило в ярки цветове от серията "Color Riche"
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  15.49 лв.
L'Oreal Lip Liner Couture by Color Riche
Молив за устни
Стандартна цена 12.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.39 лв.
L’Oreal Color Riche Le Khol
Интензивен молив за очи
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.99 лв.
L'Oreal Color Riche Crayon Le Smoky
Интензивен молив за опушен грим с апликатор
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.99 лв.
Sante Pure Colors of Nature Lipstick
Червило за неустоими устни
Цени от:  24.80 лв.
Назад
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика с 10% отстъпка.
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment
Ампула за лице против бръчки
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly
Artesania Latina - кораби от дърво