store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Maybelline    Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation - Фон дьо тен с матиращ е...
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване
Цветове
115 Ivory
120 Classic Ivory
130 Buff Beige
220 Natural Beige
230 Natural Buff
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation


Фон дьо тен с матиращ ефект за нормална към мазна кожа
Цена:  11.99 лв.
Избери нюанс на фон дьо тена:
  • 11.99 лв.
    110 Porcelain
  • 11.99 лв.
    115 Ivory
  • 11.99 лв.
    120 Classic Ivory
  • 11.99 лв.
    130 Buff Beige
  • 11.99 лв.
    220 Natural Beige
  • 11.99 лв.
    230 Natural Buff
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.

Този фон дьо тен може да бъде доставен в:
Петък 24-02-2017 г., Понеделник 27-02-2017 г. или
Вторник 28-02-2017 г.
Продукт#194677
ТипФон дьо тен
Наличност
110 Porcelain
115 Ivory
130 Buff Beige
220 Natural Beige
230 Natural Buff
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
120 Classic Ivory
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Maybellinewww.maybelline.com
EAN
110 Porcelain
3600531324506
115 Ivory
3600531324513
120 Classic Ivory
3600531324520
130 Buff Beige
3600531324544
220 Natural Beige
3600531324551
230 Natural Buff
3600531324568
Категории
За тип кожаНормална
Разфасовка30 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.50 / 11.50 / 2.50 cm
Тегло0.039 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Maybelline
Кожата ти е нормална със склонност към омазняване и знаеш, че понякога дори и фон дьо тенът не може да скрие неприятното лъщене на лицето. За да ти помогнат при избора на правилен продукт, който да направи визията ти безупречна, от "Maybelline" създават "Fit Me!". Фон дьо тенът се слива напълно с тена и осигурява естествен вид. Формулата му е обогатена с абсорбираща пудра, която помага за регулиране на лъщенето на кожата и същевременно намалява видимостта на порите. Кремообразната консистенция си пасва много добре с текстурата на кожата и ѝ придава гладък вид. Фон дьо тенът придава съвършено излъчване на лицето, благодарение на своя матиращ ефект.
  • Aqua / Water
  • Cyclohexasiloxane
  • Nylon-12
  • Isododecane
  • Alcohol Denat.
  • Cyclopentasiloxane
  • PEG-10 Dimethicone
  • Cetyl PEG / PPG-10 / 1 Dimethicone
  • PEG-20
  • Polyglyceryl-4 Isostearate
  • Disteardimonium Hectorite
  • Phenoxyethanol
  • Magnesium Sulfate
  • Disodium Stearoyl Glutamate
  • HDI / Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer
  • Titanium Dioxide [Nano] / Titanium Dioxide
  • Methylparaben
  • Acrylonitrile / Methyl Methacrylate / Vinylidene Chloride Copolymer
  • Tocopherol
  • Butylparaben
  • Aluminum Hydroxide
  • Isobutane
  • Alumina
  • Silica
  • Glycerin
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • May contain:
    • CI 77891 (Titanium Dioxide)
    • Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499)
Годината е 1917. На пръв поглед дните за всички жители на Чикаго минават обичайно, но с всеки изминал ден сред дамите се разпространява мълвата за „Maybelline Cake Mascara“ – първата спирала за очи за ежедневна употреба. Новият продукт обаче дамите могат да поръчат със заявка, а след това да получат по пощата. Въпреки това, много от тях смятат, че чакането си заслужава. И в името на своята красота поръчват продукта. Питате се какво става след това? Всъщност отзивите са дотолкова добри, че за няколко години превръщат иновативната спирала в топ продукт, който вече може са се закупи в множество дрогерии и магазини. С появата на продукта се поставя и началото на успешната история на компания „Maybelline“ – днес безспорен лидер в производството на декоративна козметика, която поддържа красотата на дамите в над 90 страни по света.

Едва ли Том Лайл Уилямс, основателят на компанията е подозирал, за световния успех на малкия семеен бизнес, който стартира. Това е така, просто защото появата на фамилната компания е резултат от случайността, а не от дълго кроени планове. Всичко започва през 1915 г., когато 19-годишният Том забелязва как сестра му Мейбъл прилага смес от вазелин и въглищен прах върху миглите си, за да им придаде повече плътност и по-тъмен цвят. Скоро след това Уилямс основава компания „Maybelline“. В чест на сестра си той използва нейното име в названието на компанията, защото именно Мейбъл му дава идеята за първия продукт – спиралата „Maybelline Cake Mascara“, с която дамите могат да подчертаят погледа си за секунди. Всъщност тогава тя изглежда далеч по-различно от тази, която познаваме днес. Том започва да я предлага под формата на калъп с четчица, която предварително се намокря и се прокарва първо по калъпа и след това по миглите. Продуктът бързо придобива популярност и от с поръчките по пощата дамите все по-често отправят молба той да започне да се предлага в магазините и дрогериите. Така „Maybelline Cake Mascara“ се нарежда по рафтовете за козметични продукти и компанията на Том започва да се движи по пътя към успеха. Първите стъпки се изразяват най-вече в разширяване на гамата. Няколко години след дебюта си, освен спиралата, „Maybelline“ започва да предлага и моливи за вежди. В началото на 20-те години гамата от продукти за красив поглед се разширява отново и дамите вече могат да избират и различни нюанси на сенки за очи.

След стъпките с разширяването на каталога идва ред и на популярността. През септември 1932 г. специален промоционален пакет с продукти на „Maybelline“ за 10 цента е създаден и разпространен в търговската мрежа. Това значително увеличава успеха на компанията и от продажбите в Чикаго, тя достига до сделки на едро с магазини в цяла Америка. През 1960 г. „Maybelline“ дава повод на дамите да я споменават още по-често. Този път с нов продукт – първата водоустойчива спирала в Америка, наречена „Ultra Lash Mascara“. Освен това външния вид на спиралата е далеч от познатия дотогава и досущ като този, който всички познаваме днес. Тушът e втечнен и прибран в шишенце, на чиято капачка е четката за нанасяне. Скоро след това се появяват още формули на спирали, сред които и тази на „Great Lash Mascara“, която постига изключителен успех. Оттогава тя се превръща в един от най-продаваните продукти за красота и продължава да се предлага, дори и днес. През 70-те години обаче, освен тази спирала, в каталога на „Maybelline“ се появяват и редица други нови попълнения, но в съвсем различни категории – лице, устни и нокти. С течение на времето продуктите не спират да се увеличават, a и да впечатляват. През 1983 г., компанията пуска „Shine Free“ – една от първите компактни пудри за лице, специално разработена за мазна кожа. Междувременно продуктовата категория, която донася първите успехи на „Maybelline“, също продължава да се допълва. Забележителна плътност на миглите, наситено черен или кафяв цвят за подчертаване – в началото на 90-те години каталогът вече предлага изобилие от различни видове спирали.

Скоро след това обаче е поднесена още една неподозирана изненада, но съвсем далеч от промените в каталога. През 1996 г. „Maybelline“ става част от френската компания „L'Oreal“, която е водещ козметичен производител и собственик на световноизвестни марки като „Garnier“, „Vichy“, „Biotherm“, „Giorgio Armani“ и „Yves Saint Laurent“. След сливането „Maybelline“ официално се преименува на „Maybelline New York“. А скоро след това, новото име става популярно във все повече страни по света. Всъщност има и още едно нововъведение – оттогава иновацията е денонощна. Научни изследвания за създаването на високотехнологични и иновативни продукти се превръща в основен фокус. Сред първите резултатите от него е пудра „Dream Matte Mousse“ с революционна мус формула, която осигурява 100% покритие и кадифено-матово съвършенство на кожата. По-късно иновативните предложения продължават да се увеличават. Появява се спирала „Maybelline Volume Express“, която придава изключителен обем на миглите и точно заради това се превръща в световен хит. Сред следващите попълнения е и „Maybelline Volume Express The Falsies“ – спирала, създадена специално, за да придаде впечатляващия „пърхащ“ ефект на изкуствените мигли. Всъщност, дори успехът на този продукт става впечатляващ и скоро след старта си през 2010 г. „The Falsies“ е №1 спирала в света.

Разбира се, въпреки че е пионер в създаването на спиралите, „Maybelline“ постига иновативен напредък и изобилие в останалите категории. Фонд дьо тен за чувствителна кожа с минерални пигменти, руж за дискретен блясък, освежаващ „BB крем - 8 в 1“ или течен коректор с апликатор „Maybelline Affinitone Concealer“ – каталогът предлага богатство от формули за постигането на съвършен вид на кожата. В категорията на продуктите за устни, „Maybelline“ става популярна със серията от ароматни балсамчета за устни „Maybelline Baby Lips“ и изчерпателната колекция от цветове на червилата „Color Sensational“. Спектърът на колекцията от над 50 различни нюанса позволява на дамите да изберат цветове според своите предпочитания. Но въпреки изобилието, в гамата продължават да се добавят смели нюанси, които са в унисон със съвременните тенденции. Освен в червилата обаче, „Maybelline“ успешно пренася модата и в цветните палитри на сенките за очи и лака за нокти. Сред последните попълнения е „Color Show Nail Lacquers“ – колекция от лакове с обхват на изразителни текстури, цветове и ефекти, вдъхновени от модните подиуми в Ню Йорк и създадени, за да покажат, че модата може да бъде достъпна за всички.

Днес „Maybelline“ е известна в целия свят именно с отношението към модните тенденции. От подиумите до улиците из града – марката е основен помощник на дамите за постигане на перфектна и модерна визия по всяко време. Печели дори и известните, сред които са Адриана Лима, Миранда Кер и Сара Мишел Гелар. Всъщност, вдъхновена от уверените жени, „Maybelline“ създава иновативните формули, революционните текстури и нюанси. А те грабват както потребителите, така и специалисти. През последните години марката е официален грим-партньор на „Mercedes-Benz Fashion Week“ в Ню Йорк. Присъства и на модните подиуми в Амстердам, Берлин, Москва и още над десет седмици на модата в световен мащаб. На всяко събитие създава цветни истории с продукти в горещи нюанси за сезона. След това, превръща тенденциите за красота в лесно достъпни за всички дами по света.
Начин на употреба
  • Подгответе кожата на лицето си, като я почистите с подходящ почистващ продукт, тонизирате и хидратирате.
  • Преди да започнете с нанасянето на фон дьо тена, можете да използвате основа за грим, както и да приложите различни техники за контуриране на лицето.
  • Започнете нанасянето на фон дьо тена от Т-зоната и постепенно разнасяйте към външната част на лицето, като правите това с върховете на пръстите си или с подходяща гъбичка за фон дьо тен.
  • За финал можете да нанесете пудра или да подчертаете скулите си с руж.
Рейтинг
За да оцените фон дьо тена "Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този фон дьо тен, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват фон дьо тена, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този фон дьо тен, купуват също
Flormar Nail Enamel - Лак за нокти - фон дьо тен
Flormar Nail Enamel
Лак за нокти

Flormar
75 варианта за избор на цвят на лака:
Цена:  1.90 лв.
Essie Colors - Дълготраен лак за нокти - фон дьо тен
Essie Colors
Дълготраен лак за нокти

Essie
68 варианта за избор на цвят на лака:
Цена:  15.99 лв.
Golden Rose Velvet Matte Lipstick - Матово червило с наситен цвят - фон дьо тен
Golden Rose Velvet Matte Lipstick
Матово червило с наситен цвят

Golden Rose
27 варианта за избор на номер на червилото:
Цена:  4.30 лв.
L'Oreal Color Riche Le Vernis A L'Huile - Устойчив лак за нокти с масла - фон дьо тен
L'Oreal Color Riche Le Vernis A L'Huile
Устойчив лак за нокти с масла

Loreal
16 варианта за избор на цвят на лака:
Цена:  8.99 лв.
Golden Rose Dream Lips Lipliner - Молив за устни - фон дьо тен
Golden Rose Dream Lips Lipliner
Молив за устни

Golden Rose
20 варианта за избор на цвят на молива:
Цена:  3.00 лв.
Maybelline Eye Studio Color Tattoo 24h - Кремообразни едноцветни сенки за очи - фон дьо тен
Maybelline Eye Studio Color Tattoo 24h
Кремообразни едноцветни сенки за очи

Maybelline
Избор за цвят на сенките:
Цена:  10.99 лв.
Golden Rose Matte Lipstick Crayon - Червило-молив с матов ефект - фон дьо тен
Golden Rose Matte Lipstick Crayon
Червило-молив с матов ефект

Golden Rose
18 варианта за избор на номер на червилото:
Цена:  3.60 лв.
Лак за нокти - От серията "Classics" - фон дьо тен
Лак за нокти
От серията "Classics"

OPI
21 варианта за избор на цвят на лака:
Цени:  18.60÷19.90 лв.

Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation


Фон дьо тен с матиращ ефект за нормална към мазна кожа
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  11.99
Продукт#194677
ТипФон дьо тен
Наличност
110 Porcelain
115 Ivory
130 Buff Beige
220 Natural Beige
230 Natural Buff
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
120 Classic Ivory
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Maybellinewww.maybelline.com
EAN
110 Porcelain
3600531324506
115 Ivory
3600531324513
120 Classic Ivory
3600531324520
130 Buff Beige
3600531324544
220 Natural Beige
3600531324551
230 Natural Buff
3600531324568
Категории
За тип кожаНормална
Разфасовка30 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.50 / 11.50 / 2.50 cm
Тегло0.039 kg
Цветове
115 Ivory
120 Classic Ivory
130 Buff Beige
220 Natural Beige
230 Natural Buff
Описание
Кожата ти е нормална със склонност към омазняване и знаеш, че понякога дори и фон дьо тенът не може да скрие неприятното лъщене на лицето. За да ти помогнат при избора на правилен продукт, който да направи визията ти безупречна, от "Maybelline" създават "Fit Me!". Фон дьо тенът се слива напълно с тена и осигурява естествен вид. Формулата му е обогатена с абсорбираща пудра, която помага за регулиране на лъщенето на кожата и същевременно намалява видимостта на порите. Кремообразната консистенция си пасва много добре с текстурата на кожата и ѝ придава гладък вид. Фон дьо тенът придава съвършено излъчване на лицето, благодарение на своя матиращ ефект.
За Maybelline
Годината е 1917. На пръв поглед дните за всички жители на Чикаго минават обичайно, но с всеки изминал ден сред дамите се разпространява мълвата за „Maybelline Cake Mascara“ – първата спирала за очи за ежедневна употреба. Новият продукт обаче дамите могат да поръчат със заявка, а след това да получат по пощата. Въпреки това, много от тях смятат, че чакането си заслужава. И в името на своята красота поръчват продукта. Питате се какво става след това? Всъщност отзивите са дотолкова добри, че за няколко години превръщат иновативната спирала в топ продукт, който вече може са се закупи в множество дрогерии и магазини. С появата на продукта се поставя и началото на успешната история на компания „Maybelline“ – днес безспорен лидер в производството на декоративна козметика, която поддържа красотата на дамите в над 90 страни по света.

Едва ли Том Лайл Уилямс, основателят на компанията е подозирал, за световния успех на малкия семеен бизнес, който стартира. Това е така, просто защото появата на фамилната компания е резултат от случайността, а не от дълго кроени планове. Всичко започва през 1915 г., когато 19-годишният Том забелязва как сестра му Мейбъл прилага смес от вазелин и въглищен прах върху миглите си, за да им придаде повече плътност и по-тъмен цвят. Скоро след това Уилямс основава компания „Maybelline“. В чест на сестра си той използва нейното име в названието на компанията, защото именно Мейбъл му дава идеята за първия продукт – спиралата „Maybelline Cake Mascara“, с която дамите могат да подчертаят погледа си за секунди. Всъщност тогава тя изглежда далеч по-различно от тази, която познаваме днес. Том започва да я предлага под формата на калъп с четчица, която предварително се намокря и се прокарва първо по калъпа и след това по миглите. Продуктът бързо придобива популярност и от с поръчките по пощата дамите все по-често отправят молба той да започне да се предлага в магазините и дрогериите. Така „Maybelline Cake Mascara“ се нарежда по рафтовете за козметични продукти и компанията на Том започва да се движи по пътя към успеха. Първите стъпки се изразяват най-вече в разширяване на гамата. Няколко години след дебюта си, освен спиралата, „Maybelline“ започва да предлага и моливи за вежди. В началото на 20-те години гамата от продукти за красив поглед се разширява отново и дамите вече могат да избират и различни нюанси на сенки за очи.

След стъпките с разширяването на каталога идва ред и на популярността. През септември 1932 г. специален промоционален пакет с продукти на „Maybelline“ за 10 цента е създаден и разпространен в търговската мрежа. Това значително увеличава успеха на компанията и от продажбите в Чикаго, тя достига до сделки на едро с магазини в цяла Америка. През 1960 г. „Maybelline“ дава повод на дамите да я споменават още по-често. Този път с нов продукт – първата водоустойчива спирала в Америка, наречена „Ultra Lash Mascara“. Освен това външния вид на спиралата е далеч от познатия дотогава и досущ като този, който всички познаваме днес. Тушът e втечнен и прибран в шишенце, на чиято капачка е четката за нанасяне. Скоро след това се появяват още формули на спирали, сред които и тази на „Great Lash Mascara“, която постига изключителен успех. Оттогава тя се превръща в един от най-продаваните продукти за красота и продължава да се предлага, дори и днес. През 70-те години обаче, освен тази спирала, в каталога на „Maybelline“ се появяват и редица други нови попълнения, но в съвсем различни категории – лице, устни и нокти. С течение на времето продуктите не спират да се увеличават, a и да впечатляват. През 1983 г., компанията пуска „Shine Free“ – една от първите компактни пудри за лице, специално разработена за мазна кожа. Междувременно продуктовата категория, която донася първите успехи на „Maybelline“, също продължава да се допълва. Забележителна плътност на миглите, наситено черен или кафяв цвят за подчертаване – в началото на 90-те години каталогът вече предлага изобилие от различни видове спирали.

Скоро след това обаче е поднесена още една неподозирана изненада, но съвсем далеч от промените в каталога. През 1996 г. „Maybelline“ става част от френската компания „L'Oreal“, която е водещ козметичен производител и собственик на световноизвестни марки като „Garnier“, „Vichy“, „Biotherm“, „Giorgio Armani“ и „Yves Saint Laurent“. След сливането „Maybelline“ официално се преименува на „Maybelline New York“. А скоро след това, новото име става популярно във все повече страни по света. Всъщност има и още едно нововъведение – оттогава иновацията е денонощна. Научни изследвания за създаването на високотехнологични и иновативни продукти се превръща в основен фокус. Сред първите резултатите от него е пудра „Dream Matte Mousse“ с революционна мус формула, която осигурява 100% покритие и кадифено-матово съвършенство на кожата. По-късно иновативните предложения продължават да се увеличават. Появява се спирала „Maybelline Volume Express“, която придава изключителен обем на миглите и точно заради това се превръща в световен хит. Сред следващите попълнения е и „Maybelline Volume Express The Falsies“ – спирала, създадена специално, за да придаде впечатляващия „пърхащ“ ефект на изкуствените мигли. Всъщност, дори успехът на този продукт става впечатляващ и скоро след старта си през 2010 г. „The Falsies“ е №1 спирала в света.

Разбира се, въпреки че е пионер в създаването на спиралите, „Maybelline“ постига иновативен напредък и изобилие в останалите категории. Фонд дьо тен за чувствителна кожа с минерални пигменти, руж за дискретен блясък, освежаващ „BB крем - 8 в 1“ или течен коректор с апликатор „Maybelline Affinitone Concealer“ – каталогът предлага богатство от формули за постигането на съвършен вид на кожата. В категорията на продуктите за устни, „Maybelline“ става популярна със серията от ароматни балсамчета за устни „Maybelline Baby Lips“ и изчерпателната колекция от цветове на червилата „Color Sensational“. Спектърът на колекцията от над 50 различни нюанса позволява на дамите да изберат цветове според своите предпочитания. Но въпреки изобилието, в гамата продължават да се добавят смели нюанси, които са в унисон със съвременните тенденции. Освен в червилата обаче, „Maybelline“ успешно пренася модата и в цветните палитри на сенките за очи и лака за нокти. Сред последните попълнения е „Color Show Nail Lacquers“ – колекция от лакове с обхват на изразителни текстури, цветове и ефекти, вдъхновени от модните подиуми в Ню Йорк и създадени, за да покажат, че модата може да бъде достъпна за всички.

Днес „Maybelline“ е известна в целия свят именно с отношението към модните тенденции. От подиумите до улиците из града – марката е основен помощник на дамите за постигане на перфектна и модерна визия по всяко време. Печели дори и известните, сред които са Адриана Лима, Миранда Кер и Сара Мишел Гелар. Всъщност, вдъхновена от уверените жени, „Maybelline“ създава иновативните формули, революционните текстури и нюанси. А те грабват както потребителите, така и специалисти. През последните години марката е официален грим-партньор на „Mercedes-Benz Fashion Week“ в Ню Йорк. Присъства и на модните подиуми в Амстердам, Берлин, Москва и още над десет седмици на модата в световен мащаб. На всяко събитие създава цветни истории с продукти в горещи нюанси за сезона. След това, превръща тенденциите за красота в лесно достъпни за всички дами по света.
Начин на употреба
  • Подгответе кожата на лицето си, като я почистите с подходящ почистващ продукт, тонизирате и хидратирате.
  • Преди да започнете с нанасянето на фон дьо тена, можете да използвате основа за грим, както и да приложите различни техники за контуриране на лицето.
  • Започнете нанасянето на фон дьо тена от Т-зоната и постепенно разнасяйте към външната част на лицето, като правите това с върховете на пръстите си или с подходяща гъбичка за фон дьо тен.
  • За финал можете да нанесете пудра или да подчертаете скулите си с руж.
Вземи подарък от "L'Oreal"
Разбери как можеш да се включиш в томбола за гривна "Swarovski".
Промоция "Erborian"
Поръчай дневен и нощен крем "Yuza" или "Infusion" и вземи чанта.
Вземи подарък от "Schwarzkopf"
Разбери как можеш да спечелиш стилна козметична чантичка.
Вземи подарък от "Seni"
Поръчай козметика "Seni Care" и ще получиш подарък.
Вземи подарък от "HerbOlive"
Поръчай козметика "HerbOlive" и вземи подарък - гъба за лице с луфа.
L'Oreal Color Riche La Palette Lips
Палитра червила
Rimmel Wake Me Up Foundation
Фон дьо тен за естествен външен вид
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!