store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Балсами    За мазна коса    Elseve Extraordinary Clay Purifying Co...
Начало   Козметика    ...    ...    За мазна ко...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Elseve Extraordinary Clay Purifying Conditioner


Балсам за мазни корени и сухи краища с 3 вида глина

Стандартна цена 6.79 лв.
Вземи с отстъпка -27% до 21-06-2020г.
Цена:  4.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този балсам може да бъде доставен в дните:
Сряда 10-06-2020 г., Четвъртък 11-06-2020 г. или
Петък 12-06-2020 г.
Продукт#194621
ВидБалсам
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523215690
Категории
За тип косаМазна
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.20 / 18.40 / 3.20 cm
Тегло0.221 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
За да помогнат в грижата за косата с мазни корени и сухи краища, специалистите от "L'Oréal" създават балсам с иновативна формула от серията "Elseve Extraordinary Clay". Той ефективно почиства, овлажнява и възстановява косата, благодарение на невероятната сила на 3 вида глина. Ултра леката и свежа консистенция осигурява дълбока хидратация на косъма, дължаща се на вложената синя глина. Формулата дава усещане за чистота на скалпа до 72 часа*. Балсамът е богат на зелена глина, която помага за пречистване на корените. По този начин се предотвратява неприятното сплъстяване, получено вследствие на омазняване. Добавената бяла глина осигурява подхранване на косъма и помага за възстановяването му. Формулата, лишена от силикони, възвръща мекотата и еластичността на косата, като в същото време ѝ придава здравословен блясък.

* Гарантирано от "L'Oréal".
  • Aqua / Water
  • Cetearyl Alvohol
  • Behentrimonium Chloride
  • Glycine Soja Oil / Soybean Oil
  • Cetyl Esters
  • Sodium Hyaluronate
  • Phenosyethanol
  • Argilla / Magnesium Aluminum Silicate
  • Chlorhexidine Dihydrochloride
  • Salicylic Acid
  • Linalool
  • Benzyl Alcohol
  • Benzyl Salicylate
  • Montmorillonite
  • Isopropyl Alcohol
  • Kaolin
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Geraniol
  • BHT
  • Citric Acid
  • Citronellol
  • Hexyl Cinnamal
  • Glycerin
  • Parfum / Fragrance
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • След като сте измили косата с шампоан, нанесете балсама по цялата дължина и краищата.
  • Оставете да подейства 5 минути.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • За оптимални резултати, използвайте и останалата козметика за коса от серията "Elseve Extraordinary Clay".
Рейтинг
Рейтинг: 8.40 / 5 гласа 
За да оцените балсама "Elseve Extraordinary Clay Purifying Conditioner", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този балсам, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват балсама, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този балсам, купуват също
Pantene Pro-V Miracles Strong & Long Conditioner - Балсам против накъсване на косата от серията "Pro-V Miracles" - балсам
Pantene Pro-V Miracles Strong & Long Conditioner
Балсам против накъсване на косата от серията "Pro-V Miracles"

Pantene
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  9.20 лв.
Pantene Pro-V Miracles Strong & Long Shampoo - Шампоан против накъсване на косата от серията "Pro-V Miracles" - балсам
Pantene Pro-V Miracles Strong & Long Shampoo
Шампоан против накъсване на косата от серията "Pro-V Miracles"

Pantene
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  9.20 лв.
Syoss Color Classic Permanent Coloration - Трайна крем боя за коса от серията "SalonPlex" - балсам
Syoss Color Classic Permanent Coloration
Трайна крем боя за коса от серията "SalonPlex"

Syoss
18 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.79 лв.
Marion Hair Color Shampoo - Шампоан оцветител в сашета с алое вера и кератин - балсам
Marion Hair Color Shampoo
Шампоан оцветител в сашета с алое вера и кератин

Marion
24 варианта за избор на цвят на шампоана:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  2.19 лв.
Miss Magic Luxe Colors - Трайна крем боя за коса - балсам
Miss Magic Luxe Colors
Трайна крем боя за коса

Miss Magic
27 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.00 лв.
L'Oreal Magic Retouch - Спрей за прикриване на бели корени - балсам
L'Oreal Magic Retouch
Спрей за прикриване на бели корени

Loreal Paris
Избор за цвят на спрея:
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  7.99 лв.
L'Oreal Casting Creme Gloss - Безамонячна боя за коса - балсам
L'Oreal Casting Creme Gloss
Безамонячна боя за коса

Loreal Paris
20 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
Dove Radiance Revival Conditioner - Подхранващ балсам за суха и изтощена коса - балсам
Dove Radiance Revival Conditioner
Подхранващ балсам за суха и изтощена коса

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.50 лв.
Essence Extreme Lasting Eye Pencil - Дълготраен водоустойчив молив за очи - балсам
Essence Extreme Lasting Eye Pencil
Дълготраен водоустойчив молив за очи

Essence
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.39 лв.
Oral-B Junior Star Wars Electric Toothbrush 6+ - Детска електрическа четка за зъби - балсам
Oral-B Junior Star Wars Electric Toothbrush 6+
Детска електрическа четка за зъби

Oral-B
Стандартна цена 90.80 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  68.10 лв.
Leganza Anti-Dandruff Shampoo + Pure Clay - Шампоан против пърхот с цинк пиритион и глина - балсам
Leganza Anti-Dandruff Shampoo + Pure Clay
Шампоан против пърхот с цинк пиритион и глина

Leganza
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.00 лв.
Nivea Men Deep Clean Shower Gel - Душ гел за мъже от серията "Deep" - балсам
Nivea Men Deep Clean Shower Gel
Душ гел за мъже от серията "Deep"

Nivea
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  4.09 лв.
Chamos Acaci Dark Circle Thief Eye Patch - Черна маска за околоочния контур против тъмни кръгове и бръчки от серията "Acaci" - балсам
Chamos Acaci Dark Circle Thief Eye Patch
Черна маска за околоочния контур против тъмни кръгове и бръчки от серията "Acaci"

Chamos
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.99 лв.
Flormar Full Color Nail Enamel - Лак за нокти - балсам
Flormar Full Color Nail Enamel
Лак за нокти

Flormar
12 варианта за избор на цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.60 лв.
Maternea Shower Oil - Душ олио с пантенол, витамин E и масла от рицин и соя - балсам
Maternea Shower Oil
Душ олио с пантенол, витамин E и масла от рицин и соя

Maternea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.80 лв.
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation - Фон дьо тен с матиращ ефект за нормална към мазна кожа - балсам
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation
Фон дьо тен с матиращ ефект за нормална към мазна кожа

Maybelline
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.99 лв.
STR8 Ahead Deodorant Body Spray - Дезодорант спрей за мъже - балсам
STR8 Ahead Deodorant Body Spray
Дезодорант спрей за мъже

STR8
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.90 лв.
Nature Box Macadamia Oil Shower Gel - Душ гел с масло от макадамия - балсам
Nature Box Macadamia Oil Shower Gel
Душ гел с масло от макадамия

Nature Box
Стандартна цена 6.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -14%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.99 лв.
Chamos Acaci Anti-Wrinkle Black Eye Patch - Черни антиейдж хидрогел пачове за околоочния контур от серията "Acaci" - балсам
Chamos Acaci Anti-Wrinkle Black Eye Patch
Черни антиейдж хидрогел пачове за околоочния контур от серията "Acaci"

Chamos
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.99 лв.
Marion SPA Warming - Cleasing Mask - Загряваща и почистваща маска за лице от серията "SPA" - балсам
Marion SPA Warming - Cleasing Mask
Загряваща и почистваща маска за лице от серията "SPA"

Marion
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.29 лв.
Защитна маска за боядисвана коса с кокос и млечни протеини - балсам
Защитна маска за боядисвана коса с кокос и млечни протеини
Prestige
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.00 лв.
Golden Rose Vision Lipstick - Дълготрайно червило - балсам
Golden Rose Vision Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
35 варианта за избор на цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.00 лв.
L'Oreal Smooth Sugars Clear Scrub - Почистващ захарен скраб за лице срещу черни точки - балсам
L'Oreal Smooth Sugars Clear Scrub
Почистващ захарен скраб за лице срещу черни точки

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.90 лв.
Regal Detox Peel Off Mask - Отлепваща детокс маска с активен въглен от бамбук - балсам
Regal Detox Peel Off Mask
Отлепваща детокс маска с активен въглен от бамбук

Regal
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.20 лв.

Elseve Extraordinary Clay Purifying Conditioner


Балсам за мазни корени и сухи краища с 3 вида глина

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 6.79 лв.
Вземи с отстъпка -27% до 21-06-2020г.
Цена:  4.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този балсам може да бъде доставен в дните:
Сряда 10-06-2020 г., Четвъртък 11-06-2020 г. или
Петък 12-06-2020 г.
Продукт#194621
ВидБалсам
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523215690
Категории
За тип косаМазна
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.20 / 18.40 / 3.20 cm
Тегло0.221 kg
Описание
За да помогнат в грижата за косата с мазни корени и сухи краища, специалистите от "L'Oréal" създават балсам с иновативна формула от серията "Elseve Extraordinary Clay". Той ефективно почиства, овлажнява и възстановява косата, благодарение на невероятната сила на 3 вида глина. Ултра леката и свежа консистенция осигурява дълбока хидратация на косъма, дължаща се на вложената синя глина. Формулата дава усещане за чистота на скалпа до 72 часа*. Балсамът е богат на зелена глина, която помага за пречистване на корените. По този начин се предотвратява неприятното сплъстяване, получено вследствие на омазняване. Добавената бяла глина осигурява подхранване на косъма и помага за възстановяването му. Формулата, лишена от силикони, възвръща мекотата и еластичността на косата, като в същото време ѝ придава здравословен блясък.

* Гарантирано от "L'Oréal".
Състав
  • Aqua / Water
  • Cetearyl Alvohol
  • Behentrimonium Chloride
  • Glycine Soja Oil / Soybean Oil
  • Cetyl Esters
  • Sodium Hyaluronate
  • Phenosyethanol
  • Argilla / Magnesium Aluminum Silicate
  • Chlorhexidine Dihydrochloride
  • Salicylic Acid
  • Linalool
  • Benzyl Alcohol
  • Benzyl Salicylate
  • Montmorillonite
  • Isopropyl Alcohol
  • Kaolin
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Geraniol
  • BHT
  • Citric Acid
  • Citronellol
  • Hexyl Cinnamal
  • Glycerin
  • Parfum / Fragrance
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • След като сте измили косата с шампоан, нанесете балсама по цялата дължина и краищата.
  • Оставете да подейства 5 минути.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • За оптимални резултати, използвайте и останалата козметика за коса от серията "Elseve Extraordinary Clay".
Козметика за коса от серията "Elseve Extraordinary Clay"
Elseve Extraordinary Clay Purifying Shampoo
Шампоан за мазни корени и сухи краища с 3 вида глина
Вземи сега с отстъпка от -24% до 27!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  4.99 лв.
Козметика за слаба коса "Elseve Full Resist"
Elseve Full Resist Reinforcing Conditioner
Подсилващ балсам за слаба и склонна към накъсване коса
Стандартна цена 6.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.99 лв.
Elseve Full Resist Reinforcing Shampoo
Подсилващ шампоан за слаба и склонна към накъсване коса
Вземи сега с отстъпка от -24% до 27!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Цена:  6.49 лв.
Elseve Full Resist Brush Proof Cream
Крем против накъсване на косата
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.99 лв.
Козметика за коса "Elseve Dream Long"
Elseve Dream Long Steam Mask
Възстановяваща самозатопляща се маска за дълга и увредена коса
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Elseve Dream Long Restoring Shampoo
Възстановяващ шампоан за дълга увредена коса
Вземи сега с отстъпка от -24% до 27!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Цени от:  4.99 лв.
Elseve Dream Long Detangling Conditioner
Възстановяващ балсам за дълга увредена коса
Стандартна цена 6.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.99 лв.
Elseve Dream Long No Haircut Cream
Крем за дълга и увредена коса
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.99 лв.
Elseve Dream Long Intense Repairing Mask
Възстановяваща маска за дълга и увредена коса
Стандартна цена 11.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.99 лв.
Козметика за коса от серията "Elseve Extraordinary Oil"
Козметика за коса от серията "Elseve Total Repair Extreme"
Козметика за коса от серията "Elseve Total Repair 5"
Козметика за коса от серията "Elseve Color Vive"
Козметика за коса "Elseve Arginine Resist X3"
Козметика за коса с глина
Декоративна козметика с глина
Козметика за тяло с глина
Козметика за лице с глина
Други интересни предложения
Балсам за коса с хума и мед
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.30 лв.
Elseve Total Repair 5 Conditioner
Възстановяващ балсам за изтощена коса
Стандартна цена 6.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.99 лв.
Le Petit Marseillais Purifiant Douceur d'Argile Blanche & Lait de Jasmin
Балсам за мазна коса с бяла глина и жасмин
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Elseve Total Repair 5 Double Elixir
Двуфазен възстановяващ еликсир за увредена коса
Стандартна цена 7.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.49 лв.
Elseve Extraordinary Clay Purifying Shampoo
Шампоан за мазни корени и сухи краища с 3 вида глина
Вземи сега с отстъпка от -24% до 27!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  4.99 лв.
Elseve Total Repair 5 Shampoo
Възстановяващ шампоан за изтощена коса
Вземи сега с отстъпка от -24% до 27!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Цени от:  4.99 лв.
Elseve Total Repair Extreme
Възстановяващ балсам за силно увредена и суха коса
Стандартна цена 6.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.99 лв.
Elseve Total Repair 5 Intensive Repairing Mask
Възстановяваща маска за изтощена коса
Стандартна цена 11.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.99 лв.
Elseve Color Vive
Балсам за интензивен цвят на боядисана коса
Стандартна цена 6.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.99 лв.
Elseve Color Vive Mask
Маска за боядисана коса
Стандартна цена 11.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.99 лв.
Назад към "Балсами за мазна коса"
Вземи избрани спирали с отстъпки до 27%
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Маски за коса
Козметика против жълти и оранжеви оттенъци за руса, бяла и ...
Козметика за коса
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги