store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Maybelline    Maybelline Affinitone Tone-to-Tone Concealer - Коректор-стик за прикрив...
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване
Цветове
1 Ivory
2 Vanilla
3 Nude
4 Golden
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

Maybelline Affinitone Tone-to-Tone Concealer


Коректор-стик за прикриване на несъвършенства
Цена:  9.99 лв.
Избери нюанс на коректора:
  • 9.99 лв.
    1 Ivory
  • 9.99 лв.
    2 Vanilla
  • 9.99 лв.
    3 Nude
  • 9.99 лв.
    4 Golden
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.

Този продукт може да бъде доставен в:
Понеделник 27-02-2017 г., Вторник 28-02-2017 г. или
Сряда 01-03-2017 г.
Продукт#188757
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Maybellinewww.maybelline.com
EAN
1 Ivory
3600531312442
2 Vanilla
3600531312459
3 Nude
3600531312466
4 Golden
3600531312473
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка2.5 g
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
1 Ivory
2 Vanilla
3 Nude
1.30 / 9.00 / 1.30 cm
Тегло
3 Nude
0.010 kg
1 Ivory
2 Vanilla
4 Golden
0.020 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Maybelline
Коректор от серията "Affinitone" на "Maybelline", който прикрива несъвършенствата по лицето. Нежната му текстура се слива перфектно с тена на кожата и осигурява незабележимо покритие. Тя се нанася лесно и равномерно по кожата. Коректорът идеално прикрива сенките под очите и озарява погледа. Той е под формата на стик, осигуряващ прецизно нанасяне. Коректорът е подходящ да бъде до вас по всяко време, за да го използвате винаги, когато имате нужда.
  • Dimethicone
  • Hydrogenated Jojoba Oil
  • Isononyl Isononanoate
  • PTFE
  • Polybutene
  • Polyethylene
  • Polymethylsilsesquioxane
  • Silica Dimethyl Silylate [Nano] / Silica Dimethyl Silylate
  • Tocopheryl Acetate
  • Sodium Dextran Sulfate
  • Silica
  • Disodium Stearoyl Glutamate
  • Aluminium Hydroxide
  • May Contain:
    • CI 77891 (Titanium Dioxide)
    • Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499)
    • CI 77007 (Ultramarines)
Годината е 1917. На пръв поглед дните за всички жители на Чикаго минават обичайно, но с всеки изминал ден сред дамите се разпространява мълвата за „Maybelline Cake Mascara“ – първата спирала за очи за ежедневна употреба. Новият продукт обаче дамите могат да поръчат със заявка, а след това да получат по пощата. Въпреки това, много от тях смятат, че чакането си заслужава. И в името на своята красота поръчват продукта. Питате се какво става след това? Всъщност отзивите са дотолкова добри, че за няколко години превръщат иновативната спирала в топ продукт, който вече може са се закупи в множество дрогерии и магазини. С появата на продукта се поставя и началото на успешната история на компания „Maybelline“ – днес безспорен лидер в производството на декоративна козметика, която поддържа красотата на дамите в над 90 страни по света.

Едва ли Том Лайл Уилямс, основателят на компанията е подозирал, за световния успех на малкия семеен бизнес, който стартира. Това е така, просто защото появата на фамилната компания е резултат от случайността, а не от дълго кроени планове. Всичко започва през 1915 г., когато 19-годишният Том забелязва как сестра му Мейбъл прилага смес от вазелин и въглищен прах върху миглите си, за да им придаде повече плътност и по-тъмен цвят. Скоро след това Уилямс основава компания „Maybelline“. В чест на сестра си той използва нейното име в названието на компанията, защото именно Мейбъл му дава идеята за първия продукт – спиралата „Maybelline Cake Mascara“, с която дамите могат да подчертаят погледа си за секунди. Всъщност тогава тя изглежда далеч по-различно от тази, която познаваме днес. Том започва да я предлага под формата на калъп с четчица, която предварително се намокря и се прокарва първо по калъпа и след това по миглите. Продуктът бързо придобива популярност и от с поръчките по пощата дамите все по-често отправят молба той да започне да се предлага в магазините и дрогериите. Така „Maybelline Cake Mascara“ се нарежда по рафтовете за козметични продукти и компанията на Том започва да се движи по пътя към успеха. Първите стъпки се изразяват най-вече в разширяване на гамата. Няколко години след дебюта си, освен спиралата, „Maybelline“ започва да предлага и моливи за вежди. В началото на 20-те години гамата от продукти за красив поглед се разширява отново и дамите вече могат да избират и различни нюанси на сенки за очи.

След стъпките с разширяването на каталога идва ред и на популярността. През септември 1932 г. специален промоционален пакет с продукти на „Maybelline“ за 10 цента е създаден и разпространен в търговската мрежа. Това значително увеличава успеха на компанията и от продажбите в Чикаго, тя достига до сделки на едро с магазини в цяла Америка. През 1960 г. „Maybelline“ дава повод на дамите да я споменават още по-често. Този път с нов продукт – първата водоустойчива спирала в Америка, наречена „Ultra Lash Mascara“. Освен това външния вид на спиралата е далеч от познатия дотогава и досущ като този, който всички познаваме днес. Тушът e втечнен и прибран в шишенце, на чиято капачка е четката за нанасяне. Скоро след това се появяват още формули на спирали, сред които и тази на „Great Lash Mascara“, която постига изключителен успех. Оттогава тя се превръща в един от най-продаваните продукти за красота и продължава да се предлага, дори и днес. През 70-те години обаче, освен тази спирала, в каталога на „Maybelline“ се появяват и редица други нови попълнения, но в съвсем различни категории – лице, устни и нокти. С течение на времето продуктите не спират да се увеличават, a и да впечатляват. През 1983 г., компанията пуска „Shine Free“ – една от първите компактни пудри за лице, специално разработена за мазна кожа. Междувременно продуктовата категория, която донася първите успехи на „Maybelline“, също продължава да се допълва. Забележителна плътност на миглите, наситено черен или кафяв цвят за подчертаване – в началото на 90-те години каталогът вече предлага изобилие от различни видове спирали.

Скоро след това обаче е поднесена още една неподозирана изненада, но съвсем далеч от промените в каталога. През 1996 г. „Maybelline“ става част от френската компания „L'Oreal“, която е водещ козметичен производител и собственик на световноизвестни марки като „Garnier“, „Vichy“, „Biotherm“, „Giorgio Armani“ и „Yves Saint Laurent“. След сливането „Maybelline“ официално се преименува на „Maybelline New York“. А скоро след това, новото име става популярно във все повече страни по света. Всъщност има и още едно нововъведение – оттогава иновацията е денонощна. Научни изследвания за създаването на високотехнологични и иновативни продукти се превръща в основен фокус. Сред първите резултатите от него е пудра „Dream Matte Mousse“ с революционна мус формула, която осигурява 100% покритие и кадифено-матово съвършенство на кожата. По-късно иновативните предложения продължават да се увеличават. Появява се спирала „Maybelline Volume Express“, която придава изключителен обем на миглите и точно заради това се превръща в световен хит. Сред следващите попълнения е и „Maybelline Volume Express The Falsies“ – спирала, създадена специално, за да придаде впечатляващия „пърхащ“ ефект на изкуствените мигли. Всъщност, дори успехът на този продукт става впечатляващ и скоро след старта си през 2010 г. „The Falsies“ е №1 спирала в света.

Разбира се, въпреки че е пионер в създаването на спиралите, „Maybelline“ постига иновативен напредък и изобилие в останалите категории. Фонд дьо тен за чувствителна кожа с минерални пигменти, руж за дискретен блясък, освежаващ „BB крем - 8 в 1“ или течен коректор с апликатор „Maybelline Affinitone Concealer“ – каталогът предлага богатство от формули за постигането на съвършен вид на кожата. В категорията на продуктите за устни, „Maybelline“ става популярна със серията от ароматни балсамчета за устни „Maybelline Baby Lips“ и изчерпателната колекция от цветове на червилата „Color Sensational“. Спектърът на колекцията от над 50 различни нюанса позволява на дамите да изберат цветове според своите предпочитания. Но въпреки изобилието, в гамата продължават да се добавят смели нюанси, които са в унисон със съвременните тенденции. Освен в червилата обаче, „Maybelline“ успешно пренася модата и в цветните палитри на сенките за очи и лака за нокти. Сред последните попълнения е „Color Show Nail Lacquers“ – колекция от лакове с обхват на изразителни текстури, цветове и ефекти, вдъхновени от модните подиуми в Ню Йорк и създадени, за да покажат, че модата може да бъде достъпна за всички.

Днес „Maybelline“ е известна в целия свят именно с отношението към модните тенденции. От подиумите до улиците из града – марката е основен помощник на дамите за постигане на перфектна и модерна визия по всяко време. Печели дори и известните, сред които са Адриана Лима, Миранда Кер и Сара Мишел Гелар. Всъщност, вдъхновена от уверените жени, „Maybelline“ създава иновативните формули, революционните текстури и нюанси. А те грабват както потребителите, така и специалисти. През последните години марката е официален грим-партньор на „Mercedes-Benz Fashion Week“ в Ню Йорк. Присъства и на модните подиуми в Амстердам, Берлин, Москва и още над десет седмици на модата в световен мащаб. На всяко събитие създава цветни истории с продукти в горещи нюанси за сезона. След това, превръща тенденциите за красота в лесно достъпни за всички дами по света.
Начин на употреба
  • Нанасяйте винаги върху идеално почистена кожа.
  • Нанесете върху желаните зони.
  • След като прикриете несъвършенствата по кожата си, можете да нанесете фон дьо тен и пудра за лице.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените продукта "Maybelline Affinitone Tone-to-Tone Concealer", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Maybelline Affinitone Tone-to-Tone Concealer


Коректор-стик за прикриване на несъвършенства
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  9.99
Продукт#188757
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Maybellinewww.maybelline.com
EAN
1 Ivory
3600531312442
2 Vanilla
3600531312459
3 Nude
3600531312466
4 Golden
3600531312473
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка2.5 g
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
1 Ivory
2 Vanilla
3 Nude
1.30 / 9.00 / 1.30 cm
Тегло
3 Nude
0.010 kg
1 Ivory
2 Vanilla
4 Golden
0.020 kg
Цветове
1 Ivory
2 Vanilla
3 Nude
4 Golden
Описание
Коректор от серията "Affinitone" на "Maybelline", който прикрива несъвършенствата по лицето. Нежната му текстура се слива перфектно с тена на кожата и осигурява незабележимо покритие. Тя се нанася лесно и равномерно по кожата. Коректорът идеално прикрива сенките под очите и озарява погледа. Той е под формата на стик, осигуряващ прецизно нанасяне. Коректорът е подходящ да бъде до вас по всяко време, за да го използвате винаги, когато имате нужда.
За Maybelline
Годината е 1917. На пръв поглед дните за всички жители на Чикаго минават обичайно, но с всеки изминал ден сред дамите се разпространява мълвата за „Maybelline Cake Mascara“ – първата спирала за очи за ежедневна употреба. Новият продукт обаче дамите могат да поръчат със заявка, а след това да получат по пощата. Въпреки това, много от тях смятат, че чакането си заслужава. И в името на своята красота поръчват продукта. Питате се какво става след това? Всъщност отзивите са дотолкова добри, че за няколко години превръщат иновативната спирала в топ продукт, който вече може са се закупи в множество дрогерии и магазини. С появата на продукта се поставя и началото на успешната история на компания „Maybelline“ – днес безспорен лидер в производството на декоративна козметика, която поддържа красотата на дамите в над 90 страни по света.

Едва ли Том Лайл Уилямс, основателят на компанията е подозирал, за световния успех на малкия семеен бизнес, който стартира. Това е така, просто защото появата на фамилната компания е резултат от случайността, а не от дълго кроени планове. Всичко започва през 1915 г., когато 19-годишният Том забелязва как сестра му Мейбъл прилага смес от вазелин и въглищен прах върху миглите си, за да им придаде повече плътност и по-тъмен цвят. Скоро след това Уилямс основава компания „Maybelline“. В чест на сестра си той използва нейното име в названието на компанията, защото именно Мейбъл му дава идеята за първия продукт – спиралата „Maybelline Cake Mascara“, с която дамите могат да подчертаят погледа си за секунди. Всъщност тогава тя изглежда далеч по-различно от тази, която познаваме днес. Том започва да я предлага под формата на калъп с четчица, която предварително се намокря и се прокарва първо по калъпа и след това по миглите. Продуктът бързо придобива популярност и от с поръчките по пощата дамите все по-често отправят молба той да започне да се предлага в магазините и дрогериите. Така „Maybelline Cake Mascara“ се нарежда по рафтовете за козметични продукти и компанията на Том започва да се движи по пътя към успеха. Първите стъпки се изразяват най-вече в разширяване на гамата. Няколко години след дебюта си, освен спиралата, „Maybelline“ започва да предлага и моливи за вежди. В началото на 20-те години гамата от продукти за красив поглед се разширява отново и дамите вече могат да избират и различни нюанси на сенки за очи.

След стъпките с разширяването на каталога идва ред и на популярността. През септември 1932 г. специален промоционален пакет с продукти на „Maybelline“ за 10 цента е създаден и разпространен в търговската мрежа. Това значително увеличава успеха на компанията и от продажбите в Чикаго, тя достига до сделки на едро с магазини в цяла Америка. През 1960 г. „Maybelline“ дава повод на дамите да я споменават още по-често. Този път с нов продукт – първата водоустойчива спирала в Америка, наречена „Ultra Lash Mascara“. Освен това външния вид на спиралата е далеч от познатия дотогава и досущ като този, който всички познаваме днес. Тушът e втечнен и прибран в шишенце, на чиято капачка е четката за нанасяне. Скоро след това се появяват още формули на спирали, сред които и тази на „Great Lash Mascara“, която постига изключителен успех. Оттогава тя се превръща в един от най-продаваните продукти за красота и продължава да се предлага, дори и днес. През 70-те години обаче, освен тази спирала, в каталога на „Maybelline“ се появяват и редица други нови попълнения, но в съвсем различни категории – лице, устни и нокти. С течение на времето продуктите не спират да се увеличават, a и да впечатляват. През 1983 г., компанията пуска „Shine Free“ – една от първите компактни пудри за лице, специално разработена за мазна кожа. Междувременно продуктовата категория, която донася първите успехи на „Maybelline“, също продължава да се допълва. Забележителна плътност на миглите, наситено черен или кафяв цвят за подчертаване – в началото на 90-те години каталогът вече предлага изобилие от различни видове спирали.

Скоро след това обаче е поднесена още една неподозирана изненада, но съвсем далеч от промените в каталога. През 1996 г. „Maybelline“ става част от френската компания „L'Oreal“, която е водещ козметичен производител и собственик на световноизвестни марки като „Garnier“, „Vichy“, „Biotherm“, „Giorgio Armani“ и „Yves Saint Laurent“. След сливането „Maybelline“ официално се преименува на „Maybelline New York“. А скоро след това, новото име става популярно във все повече страни по света. Всъщност има и още едно нововъведение – оттогава иновацията е денонощна. Научни изследвания за създаването на високотехнологични и иновативни продукти се превръща в основен фокус. Сред първите резултатите от него е пудра „Dream Matte Mousse“ с революционна мус формула, която осигурява 100% покритие и кадифено-матово съвършенство на кожата. По-късно иновативните предложения продължават да се увеличават. Появява се спирала „Maybelline Volume Express“, която придава изключителен обем на миглите и точно заради това се превръща в световен хит. Сред следващите попълнения е и „Maybelline Volume Express The Falsies“ – спирала, създадена специално, за да придаде впечатляващия „пърхащ“ ефект на изкуствените мигли. Всъщност, дори успехът на този продукт става впечатляващ и скоро след старта си през 2010 г. „The Falsies“ е №1 спирала в света.

Разбира се, въпреки че е пионер в създаването на спиралите, „Maybelline“ постига иновативен напредък и изобилие в останалите категории. Фонд дьо тен за чувствителна кожа с минерални пигменти, руж за дискретен блясък, освежаващ „BB крем - 8 в 1“ или течен коректор с апликатор „Maybelline Affinitone Concealer“ – каталогът предлага богатство от формули за постигането на съвършен вид на кожата. В категорията на продуктите за устни, „Maybelline“ става популярна със серията от ароматни балсамчета за устни „Maybelline Baby Lips“ и изчерпателната колекция от цветове на червилата „Color Sensational“. Спектърът на колекцията от над 50 различни нюанса позволява на дамите да изберат цветове според своите предпочитания. Но въпреки изобилието, в гамата продължават да се добавят смели нюанси, които са в унисон със съвременните тенденции. Освен в червилата обаче, „Maybelline“ успешно пренася модата и в цветните палитри на сенките за очи и лака за нокти. Сред последните попълнения е „Color Show Nail Lacquers“ – колекция от лакове с обхват на изразителни текстури, цветове и ефекти, вдъхновени от модните подиуми в Ню Йорк и създадени, за да покажат, че модата може да бъде достъпна за всички.

Днес „Maybelline“ е известна в целия свят именно с отношението към модните тенденции. От подиумите до улиците из града – марката е основен помощник на дамите за постигане на перфектна и модерна визия по всяко време. Печели дори и известните, сред които са Адриана Лима, Миранда Кер и Сара Мишел Гелар. Всъщност, вдъхновена от уверените жени, „Maybelline“ създава иновативните формули, революционните текстури и нюанси. А те грабват както потребителите, така и специалисти. През последните години марката е официален грим-партньор на „Mercedes-Benz Fashion Week“ в Ню Йорк. Присъства и на модните подиуми в Амстердам, Берлин, Москва и още над десет седмици на модата в световен мащаб. На всяко събитие създава цветни истории с продукти в горещи нюанси за сезона. След това, превръща тенденциите за красота в лесно достъпни за всички дами по света.
Начин на употреба
  • Нанасяйте винаги върху идеално почистена кожа.
  • Нанесете върху желаните зони.
  • След като прикриете несъвършенствата по кожата си, можете да нанесете фон дьо тен и пудра за лице.
Още продукти от серията "Maybelline Affinitone"
Вземи подарък от "L'Oreal"
Разбери как можеш да се включиш в томбола за гривна "Swarovski".
Промоция "Erborian"
Поръчай дневен и нощен крем "Yuza" или "Infusion" и вземи чанта.
Вземи подарък от "Schwarzkopf"
Разбери как можеш да спечелиш стилна козметична чантичка.
Вземи подарък от "Seni"
Поръчай козметика "Seni Care" и ще получиш подарък.
Вземи подарък от "HerbOlive"
Поръчай козметика "HerbOlive" и вземи подарък - гъба за лице с луфа.
Palmolive Gourmet
Душ кремове с изкусителни аромати
Bio-Oil
Масло срещу белези, стрии и неравномерен тен
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!