store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Loreal Paris  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Loreal Paris    L'Oreal Pure Clay Exfo Mask - Ексфолираща и изглаждаща маска за л...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

L'Oreal Pure Clay Exfo Mask


Ексфолираща и изглаждаща маска за лице с 3 вида глина и червени водорасли от серията "Pure Clay"
Стандартна цена 15.90 лв.
Вземи с отстъпка -18% до 19-12-2018г.
Цена:  12.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази маска може да бъде доставена в дните:
Четвъртък 13-12-2018 г., Петък 14-12-2018 г. или
Понеделник 17-12-2018 г.
Продукт#188308
ВидМаска
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523306268
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 8.60 / 6.90 cm
Тегло0.252 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Гладка кожа само след 10 минути!
Маската за лице от "L'Oréal" перфектно почиства кожата, благодарение на комбинация от три вида чиста глина, представляваща 30% от състава. Активните съставки проникват в кожата в дълбочина и помагат за отстраняване на замърсяванията, отпушват порите и намаляват видимостта им. Маската е с ексфолиращ ефект, благодарение на вложения екстракт от червени водорасли. Екстрактът помага за отстраняване на мъртвите клетки по повърхността на кожата и по този начин изглажда повърхността ѝ. Маската е с кремообразна текстура, която оставя след себе си кожата чиста, гладка и с красив здравословен блясък.
Формулата е тествана под дерматологичен контрол. Маската за лице е в бурканче и е готова за употреба.

Очаквани резултати от употребата на маската*:
  • веднага след употребата на маската кожата става мека и гладка
  • намалява се видимостта на порите и текстурата на кожата става по-фина от преди след едноседмична употреба
  • кожата видимо се преобразява и тенът ѝ се изравнява след продължителна употреба на маската

Маската за лице е от серията "Pure Clay" и съдържа 3 вида глина:
  • каолин (бяла глина) - помага за пречистването на кожата, детоксикира я и редуцира прекомерното производство на себум; оставя кожата чиста и матова
  • монтморилонит - глина, обогатена с минерали, която ефективно действа срещу кожните несъвършенства; с противовъзпалителни свойства; освежава и озарява кожата
  • расул - глина, в която минералите са с висока концентрация; тя ексфолира кожата и стимулира клетъчното ѝ обновяване, избистря и изравнява тена, като същевременно осигурява изглаждащ ефект

* Твърди се от производителя.
  • Aqua / Water
  • Kaolin
  • Glycerin
  • Glyceryl Stearate
  • Propylene Glycol
  • Cyclohexasiloxane
  • Hydrogenated Polyisobutene
  • Dimethicone
  • PEG-100 Stearate
  • Prunus Armeniaca Seed Powder / Apricot Seed Powder
  • Perlite
  • Polysorbate 20
  • Carbomer
  • Triethanolamine
  • Dimethiconol
  • Palmaria Palmata Extract
  • Moroccan
  • Lava Clay
  • Caprylyl Glycol
  • Xanthan Gum
  • Montmorillonite
  • Tocopherol
  • Phenoxyethanol
  • Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499)
  • Linalool
  • Parfum / Fragrance
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете тънък слой върху чиста кожа.
  • Избягвайте зоната около очите и устните.
  • Изчакайте 5 - 10 минути, за да изсъхне.
  • Отстранете с топла вода или влажна кърпа.
  • Нанасяйте 2 - 3 пъти в седмицата.
  • Една опаковка позволява около 10 употреби.
Рейтинг
Рейтинг: 9.50 / 8 гласа 
За да оцените маската "L'Oreal Pure Clay Exfo Mask", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази маска, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват маската, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази маска, купуват също
Подаръчен комплект с несесер - Barnangen Caring - Душ крем и лосион за тяло - маска
Подаръчен комплект с несесер - Barnangen Caring
Душ крем и лосион за тяло

Barnangen
Стандартна цена 25.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  21.99 лв.
Maybelline Color Show 60 Seconds - Бързосъхнещ лак за нокти - маска
Maybelline Color Show 60 Seconds
Бързосъхнещ лак за нокти

Maybelline
17 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.49 лв.
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1 - Полутраен тонер за коса - маска
Vip's Prestige Be Extreme 3 in 1
Полутраен тонер за коса

Prestige
11 варианта за избор на цвят на тонера:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  2.70 лв.
Wet'n'Wild Photo Focus Foundation - Фон дьо тен с фото финиш - маска
Wet'n'Wild Photo Focus Foundation
Фон дьо тен с фото финиш

Wet'n'Wild
Избор за цвят на фон дьо тена:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.
Golden Rose Rich Color - Лак за нокти с гел технология - маска
Golden Rose Rich Color
Лак за нокти с гел технология

Golden Rose
77 варианта за избор на номер на лака:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.79 лв.
Nature Box Avocado Oil Conditioner - Възстановяващ балсам за коса с масло от авокадо - маска
Nature Box Avocado Oil Conditioner
Възстановяващ балсам за коса с масло от авокадо

Nature Box
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.

L'Oreal Pure Clay Exfo Mask


Ексфолираща и изглаждаща маска за лице с 3 вида глина и червени водорасли от серията "Pure Clay"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 15.90 лв.
Вземи с отстъпка -18% до 19-12-2018г.
Цена:  12.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази маска може да бъде доставена в дните:
Четвъртък 13-12-2018 г., Петък 14-12-2018 г. или
Понеделник 17-12-2018 г.
Продукт#188308
ВидМаска
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523306268
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 8.60 / 6.90 cm
Тегло0.252 kg
Описание
Гладка кожа само след 10 минути!
Маската за лице от "L'Oréal" перфектно почиства кожата, благодарение на комбинация от три вида чиста глина, представляваща 30% от състава. Активните съставки проникват в кожата в дълбочина и помагат за отстраняване на замърсяванията, отпушват порите и намаляват видимостта им. Маската е с ексфолиращ ефект, благодарение на вложения екстракт от червени водорасли. Екстрактът помага за отстраняване на мъртвите клетки по повърхността на кожата и по този начин изглажда повърхността ѝ. Маската е с кремообразна текстура, която оставя след себе си кожата чиста, гладка и с красив здравословен блясък.
Формулата е тествана под дерматологичен контрол. Маската за лице е в бурканче и е готова за употреба.

Очаквани резултати от употребата на маската*:
  • веднага след употребата на маската кожата става мека и гладка
  • намалява се видимостта на порите и текстурата на кожата става по-фина от преди след едноседмична употреба
  • кожата видимо се преобразява и тенът ѝ се изравнява след продължителна употреба на маската

Маската за лице е от серията "Pure Clay" и съдържа 3 вида глина:
  • каолин (бяла глина) - помага за пречистването на кожата, детоксикира я и редуцира прекомерното производство на себум; оставя кожата чиста и матова
  • монтморилонит - глина, обогатена с минерали, която ефективно действа срещу кожните несъвършенства; с противовъзпалителни свойства; освежава и озарява кожата
  • расул - глина, в която минералите са с висока концентрация; тя ексфолира кожата и стимулира клетъчното ѝ обновяване, избистря и изравнява тена, като същевременно осигурява изглаждащ ефект

* Твърди се от производителя.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете тънък слой върху чиста кожа.
  • Избягвайте зоната около очите и устните.
  • Изчакайте 5 - 10 минути, за да изсъхне.
  • Отстранете с топла вода или влажна кърпа.
  • Нанасяйте 2 - 3 пъти в седмицата.
  • Една опаковка позволява около 10 употреби.
Козметика от серията "L'Oreal Pure Clay"
L'Oreal Pure Clay Anti-Blemish Mask
Маска за лице против несъвършенства с 3 вида глина и морски водорасли от серията "Pure Clay"
Стандартна цена 15.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.99 лв.
L'Oreal Pure Clay Purifying Cleansing Gel
Почистващ гел за лице с 3 вида глина и евкалипт от серията "Pure Clay"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Pure Clay Illuminating Cleansing Gel
Почистващ гел за лице с 3 вида глина и растителен въглен от серията "Pure Clay"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Pure Clay Glow Mask
Почистваща и озаряваща маска за лице с 3 вида глина и растителен въглен от серията "Pure Clay"
Стандартна цена 15.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.99 лв.
L'Oreal Pure Clay Purify Mask
Почистваща и матираща маска за лице с 3 вида глина и евкалипт от серията "Pure Clay"
Стандартна цена 15.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.99 лв.
Още козметика от серията "L'Oreal Pure Clay"
Козметика за лице с водорасли
Nivea Urban Skin Detox Micellar Water 3 in 1
Мицеларна вода със зелен чай и водорасли
Стандартна цена 8.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.20 лв.
Optiat Purifying & Exfoliating Face Mask
Почистваща и ексфолираща маска за лице за мазна и комбинирана кожа
Цена:  36.00 лв.
Nivea Caring Eye Make-Up Remover
Грижовен двуфазен лосион за почистване на грим за чувствителна кожа
Стандартна цена 7.39 лв.
Вземи сега с отстъпка -12%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.50 лв.
Black Sea Stars Cool Nymph Day Cream
Освежаващ дневен крем за лице от серията "Cool Nymph"
Стандартна цена 22.70 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.30 лв.
Black Sea Stars Instrument Eye Contour & Lips Cream
Крем за околоочен контур и устни за мъже
Стандартна цена 28.40 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  24.10 лв.
Още козметика за лице с водорасли
Още козметика за лице с глина
Още козметика за лице с детокс ефект
Още декоративна козметика с глина
Козметика за коса с глина
Козметика за тяло с глина
Декоративна козметика с водорасли
Козметика за коса с водорасли
Козметика за тяло с водорасли
Други интересни предложения
Black Sea Stars Teenager Anti-Acne Mud Mask
Кална маска за лице и тяло против акне от серията "Teenager Anti-Acne"
Стандартна цена 21.60 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.40 лв.
L'Oreal Pure Clay Anti-Blemish Mask
Маска за лице против несъвършенства с 3 вида глина и морски водорасли от серията "Pure Clay"
Стандартна цена 15.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.99 лв.
Black Sea Stars Pomorie Bay Cleansing Mud Mask
Почистваща маска за лице и тяло за всеки тип кожа от серията "Pomorie Bay"
Стандартна цена 21.60 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  18.40 лв.
Nacomi Ghassoul Clay
Мароканска вулканична глина
Цена:  9.90 лв.
Nacomi White Clay
Бяла глина на прах
Цена:  8.90 лв.
L'Oreal Pure Clay Exfolating Cleansing Gel
Ексфолиращ гел за лице с 3 вида глина и червени водорасли от серията "Pure Clay"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Pure Clay Illuminating Cleansing Gel
Почистващ гел за лице с 3 вида глина и растителен въглен от серията "Pure Clay"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Pure Clay Purifying Cleansing Gel
Почистващ гел за лице с 3 вида глина и евкалипт от серията "Pure Clay"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Pure Clay Glow Mask
Почистваща и озаряваща маска за лице с 3 вида глина и растителен въглен от серията "Pure Clay"
Стандартна цена 15.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.99 лв.
L'Oreal Pure Clay Purify Mask
Почистваща и матираща маска за лице с 3 вида глина и евкалипт от серията "Pure Clay"
Стандартна цена 15.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.99 лв.
Назад
Детски музикални инструменти
Китари, йоники, микрофони, маракаси и още инструменти за деца!
Луксозни пъзели
Луксозните и декоративни пъзели са страхотен подарък за ценители.
Украси дома за Коледа
Фигури, брокати и комлекти за коледна декорация.
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през декември
Подаръчни комплекти
Зарадвайте любим човек с козметичен подаръчен комплект.
Подарък за дамите от Braun!
Купи продукт Braun и се включи в томбола за подарък.
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Philips OneBlade
Стилизатор за брада
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Коледни подаръци
Подаръчни детски книги
Промоция Barnangen