store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Maybelline  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Maybelline    Maybelline Color Sensational Vivid Matte Liquid Lip Color - Течно черви...
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване
Цветове
05 Nude Flush
15 Electric Pink
25 Orange Shot
30 Fuchsia Ecstasy
35 Rebel Red
40 Berry Boost
45 Possessed Plum
50 Nude Thrill
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

Maybelline Color Sensational Vivid Matte Liquid Lip Color


Течно червило за устни с матов ефект
Цена:  13.99 лв.
Избери цвят на червилото:
  • 13.99 лв.
    05 Nude Flush
  • 13.99 лв.
    15 Electric Pink
  • 13.99 лв.
    35 Rebel Red
  • 13.99 лв.
    40 Berry Boost
  • 13.99 лв.
    45 Possessed Plum
  • 13.99 лв.
    50 Nude Thrill
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.

Това червило може да бъде доставено в:
Вторник 26-09-2017 г. или
Сряда 27-09-2017 г.
Продукт#178192
ТипЧервило
Наличност
25 Orange Shot
30 Fuchsia Ecstasy
Не, този тип не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
05 Nude Flush
35 Rebel Red
40 Berry Boost
45 Possessed Plum
50 Nude Thrill
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
15 Electric Pink
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Марка
Официален сайт на Maybellinewww.maybelline.com
EAN
05 Nude Flush
3600531322083
15 Electric Pink
3600531322106
25 Orange Shot
3600531322120
30 Fuchsia Ecstasy
3600531322137
35 Rebel Red
3600531322144
40 Berry Boost
3600531322151
45 Possessed Plum
3600531322168
50 Nude Thrill
3600531322175
Категории
Разфасовка8 ml
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката1.50 / 9.00 / 1.50 cm
Тегло0.088 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Maybelline
Течното червило на "Maybelline" се хлъзга деликатно по устните и им осигурява гладко матово покритие. Кремообразната му текстура оставя върху кожата усещане за комфорт и кадифена мекота. Формулата му съдържа витамин E, който хидратира и подхранва устните. Червилото придава богат ярък цвят, който се явява чудесен финиш на грима. Специалният апликатор осигурява лесно и прецизно нанасяне.
  • Dimethicone
  • Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2
  • Diisostearyl Malate
  • Dimethicone Crosspolymer
  • Hydrogenated Polyisobutene
  • Phenyl Trimethicone
  • Kaolin
  • HDI / Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer
  • Isostearyl Isostearate
  • Polyethylene
  • Vinyl Dimethicone / Methicone Silsesquioxane Crosspolymer
  • Nylon-12
  • Pentylene Glycol
  • Caprylyl Glycol
  • Ethylhexylglycerin
  • Alumina
  • Silica
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • Linalool
  • Aluminum Hydroxide
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • Calcium Aluminum Borosilicate
  • Limonene
  • Tocopherol
  • Tin Oxide
  • BHT
  • Parfum (Fragrance)
  • May Contain:
  • Mica
  • CI 45410 (Red 28 Lake)
  • CI 77891 (Titanium Dioxide)
  • CI 77491
  • CI 77492
  • CI 77499 (Iron Oxides)
  • CI 45380 (Red 22 Lake)
  • CI 15850 (Red 7)
  • CI 15985 (Yellow 6 Lake)
  • CI 42090 (Blue 1 Lake)
  • CI 19140 (Yellow 5 Lake)
  • CI 75470 (Carmine)
  • Годината е 1917. На пръв поглед дните за всички жители на Чикаго минават обичайно, но с всеки изминал ден сред дамите се разпространява мълвата за „Maybelline Cake Mascara“ – първата спирала за очи за ежедневна употреба. Новият продукт обаче дамите могат да поръчат със заявка, а след това да получат по пощата. Въпреки това, много от тях смятат, че чакането си заслужава. И в името на своята красота поръчват продукта. Питате се какво става след това? Всъщност отзивите са дотолкова добри, че за няколко години превръщат иновативната спирала в топ продукт, който вече може са се закупи в множество дрогерии и магазини. С появата на продукта се поставя и началото на успешната история на компания „Maybelline“ – днес безспорен лидер в производството на декоративна козметика, която поддържа красотата на дамите в над 90 страни по света. Едва ли Том Лайл Уилямс, основателят на компанията е подозирал, за световния успех на малкия семеен
    бизнес, който стартира. Това е така, просто защото появата на фамилната компания е резултат от случайността, а не от дълго кроени планове. Всичко започва през 1915 г., когато 19-годишният Том забелязва как сестра му Мейбъл прилага смес от вазелин и въглищен прах върху миглите си, за да им придаде повече плътност и по-тъмен цвят. Скоро след това Уилямс основава компания „Maybelline“. В чест на сестра си той използва нейното име в названието на компанията, защото именно Мейбъл му дава идеята за първия продукт – спиралата „Maybelline Cake Mascara“, с която дамите могат да подчертаят погледа си за секунди. Всъщност тогава тя изглежда далеч по-различно от тази, която познаваме днес. Том започва да я предлага под формата на калъп с четчица, която предварително се намокря и се прокарва първо по калъпа и след това по миглите. Продуктът бързо придобива популярност и от с поръчките по пощата дамите все по-често отправят молба той да започне да се предлага в магазините и дрогериите. Така „Maybelline Cake Mascara“ се нарежда по рафтовете за козметични продукти и компанията на Том започва да се движи по пътя към успеха. Първите стъпки се изразяват най-вече в разширяване на гамата. Няколко години след дебюта си, освен спиралата, „Maybelline“ започва да предлага и моливи за вежди. В началото на 20-те години гамата от продукти за красив поглед се разширява отново и дамите вече могат да избират и различни нюанси на сенки за очи.
    След стъпките с разширяването на каталога идва ред и на популярността. През септември 1932 г. специален промоционален пакет с продукти на „Maybelline“ за 10 цента е създаден и разпространен в търговската мрежа. Това значително увеличава успеха на компанията и от продажбите в Чикаго, тя достига до сделки на едро с магазини в цяла Америка. През 1960 г. „Maybelline“ дава повод на дамите да я споменават още по-често. Този път с нов продукт – първата водоустойчива спирала в Америка, наречена „Ultra Lash Mascara“. Освен това външния вид на спиралата е далеч от познатия дотогава и досущ като този, който всички познаваме днес. Тушът e втечнен и прибран в шишенце, на чиято капачка е четката за нанасяне. Скоро след това се появяват още формули на спирали, сред които и тази на „Great Lash Mascara“, която постига изключителен успех. Оттогава тя се превръща в един от най-продаваните продукти за красота и продължава да се предлага, дори и днес. През 70-те години обаче, освен тази спирала, в каталога на „Maybelline“ се появяват и редица други нови попълнения, но в съвсем различни категории – лице, устни и нокти. С течение на времето продуктите не спират да се увеличават, a и да впечатляват. През 1983 г., компанията пуска „Shine Free“ – една от първите компактни пудри за лице, специално разработена за мазна кожа. Междувременно продуктовата категория, която донася първите успехи на „Maybelline“, също продължава да се допълва. Забележителна плътност на миглите, наситено черен или кафяв цвят за подчертаване – в началото на 90-те години каталогът вече предлага изобилие от различни видове спирали. Скоро след това обаче е поднесена още една неподозирана изненада, но съвсем далеч от промените в каталога. През 1996 г. „Maybelline“ става част от френската компания „L'Oreal“, която е водещ козметичен производител и собственик на световноизвестни марки като „Garnier“, „Vichy“, „Biotherm“, „Giorgio Armani“ и „Yves Saint Laurent“. След сливането „Maybelline“ официално се преименува на „Maybelline New York“. А скоро след това, новото име става популярно във все повече страни по света. Всъщност има и още едно нововъведение – оттогава иновацията е денонощна. Научни изследвания за създаването на високотехнологични и иновативни продукти се превръща в основен фокус. Сред първите резултатите от него е пудра „Dream Matte Mousse“ с революционна мус формула, която осигурява 100% покритие и кадифено-матово съвършенство на кожата. По-късно иновативните предложения продължават да се увеличават. Появява се спирала „Maybelline Volume Express“, която придава изключителен обем на миглите и точно заради това се превръща в световен хит. Сред следващите попълнения е и „Maybelline Volume Express The Falsies“ – спирала, създадена специално, за да придаде впечатляващия „пърхащ“ ефект на изкуствените мигли. Всъщност, дори успехът на този продукт става впечатляващ и скоро след старта си през 2010 г. „The Falsies“ е №1 спирала в света. Разбира се, въпреки че е пионер в създаването на спиралите, „Maybelline“ постига иновативен
    напредък и изобилие в останалите категории. Фонд дьо тен за чувствителна кожа с минерални пигменти, руж за дискретен блясък, освежаващ „BB крем - 8 в 1“ или течен коректор с апликатор „Maybelline Affinitone Concealer“ – каталогът предлага богатство от формули за постигането на съвършен вид на кожата. В категорията на продуктите за устни, „Maybelline“ става популярна със серията от ароматни балсамчета за устни „Maybelline Baby Lips“ и изчерпателната колекция от цветове на червилата „Color Sensational“. Спектърът на колекцията от над 50 различни нюанса позволява на дамите да изберат цветове според своите предпочитания. Но въпреки изобилието, в гамата продължават да се добавят смели нюанси, които са в унисон със съвременните тенденции. Освен в червилата обаче, „Maybelline“ успешно пренася модата и в цветните палитри на сенките за очи и лака за нокти. Сред последните попълнения е „Color Show Nail Lacquers“ – колекция от лакове с обхват на изразителни текстури, цветове и ефекти, вдъхновени от модните подиуми в Ню Йорк и създадени, за да покажат, че модата може да бъде достъпна за всички. Днес „Maybelline“ е известна в целия свят именно с отношението към модните тенденции. От подиумите до улиците из града – марката е основен помощник на дамите за постигане на перфектна и модерна визия по всяко време. Печели дори и известните, сред които са Адриана Лима, Миранда Кер и Сара Мишел Гелар. Всъщност, вдъхновена от уверените жени, „Maybelline“ създава иновативните формули, революционните текстури и нюанси. А те грабват както потребителите, така и специалисти. През последните години марката е официален грим-партньор на „Mercedes-Benz Fashion Week“ в Ню Йорк. Присъства и на модните подиуми в Амстердам, Берлин, Москва и още над десет седмици на модата в световен мащаб. На всяко събитие създава цветни истории с продукти в горещи нюанси за сезона. След това, превръща тенденциите за красота в лесно достъпни за всички дами по света.
    Начин на употреба
    • Първоначално нанесете от червилото в център на горната устна с помощта на апликатора.
    • След това го разнесете към краищата, като следвате контура на устните.
    • Накрая нанесете червилото и по цялата долна устна.
    Рейтинг
    Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
    За да оцените червилото "Maybelline Color Sensational Vivid Matte Liquid Lip Color", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    Други интересни предложения
    Мнения на посетители
     

    Ако искате да сте първият дал мнение за това червило, направете го сега!

    Вашето име:
    Тип:
    e-mail:
    Мнение:
     
    Важна информация!
    Мненията, които най-добре описват червилото, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
    Закупилите това червило, купуват също
    Flormar Nail Enamel - Лак за нокти - червило
    Flormar Nail Enamel
    Лак за нокти

    Flormar
    75 варианта за избор на цвят на лака:
    Цена:  1.90 лв.
    Golden Rose Velvet Matte Lipstick - Матово червило с наситен цвят - червило
    Golden Rose Velvet Matte Lipstick
    Матово червило с наситен цвят

    Golden Rose
    Избор за номер на червилото:
    Цена:  4.50 лв.
    Maybelline Colorama Nail Color - Лак за нокти с ярък и наситен цвят - червило
    Maybelline Colorama Nail Color
    Лак за нокти с ярък и наситен цвят

    Maybelline
    Избор за цвят на лака:
    Цена:  2.99 лв.
    Golden Rose Paris Nail Lacquer - Лак за нокти - червило
    Golden Rose Paris Nail Lacquer
    Лак за нокти

    Golden Rose
    89 варианта за избор на номер на лака:
    Цена:  1.99 лв.
    Essie Colors - Дълготраен лак за нокти - червило
    Essie Colors
    Дълготраен лак за нокти

    Essie
    57 варианта за избор на цвят на лака:
    Цена:  15.99 лв.
    Бебешки влажни кърпички с екстракт от лайка - Опаковки от 72 ÷ 90 броя - червило
    Бебешки влажни кърпички с екстракт от лайка
    Опаковки от 72 ÷ 90 броя

    Бочко
    Избор за разфасовка:
    Цени:  2.50÷3.00 лв.

    Maybelline Color Sensational Vivid Matte Liquid Lip Color


    Течно червило за устни с матов ефект
    Поръчай през телефона си сега.
    Лесно е!
    Цена:  13.99
    Продукт#178192
    ТипЧервило
    Наличност
    25 Orange Shot
    30 Fuchsia Ecstasy
    Не, този тип не е наличен
    Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
    05 Nude Flush
    35 Rebel Red
    40 Berry Boost
    45 Possessed Plum
    50 Nude Thrill
    Да, на склад при доставчик
    Физически е наличен при доставчик на store.bg
    15 Electric Pink
    Да, на склад в store.bg
    Физически наличен в основния склад на store.bg
    Марка
    Официален сайт на Maybellinewww.maybelline.com
    EAN
    05 Nude Flush
    3600531322083
    15 Electric Pink
    3600531322106
    25 Orange Shot
    3600531322120
    30 Fuchsia Ecstasy
    3600531322137
    35 Rebel Red
    3600531322144
    40 Berry Boost
    3600531322151
    45 Possessed Plum
    3600531322168
    50 Nude Thrill
    3600531322175
    Категории
    Разфасовка8 ml
    Подходящо заЖени
    За възрастНад 12 години
    Размери на опаковката1.50 / 9.00 / 1.50 cm
    Тегло0.088 kg
    Цветове
    05 Nude Flush
    15 Electric Pink
    25 Orange Shot
    30 Fuchsia Ecstasy
    35 Rebel Red
    40 Berry Boost
    45 Possessed Plum
    50 Nude Thrill
    Описание
    Течното червило на "Maybelline" се хлъзга деликатно по устните и им осигурява гладко матово покритие. Кремообразната му текстура оставя върху кожата усещане за комфорт и кадифена мекота. Формулата му съдържа витамин E, който хидратира и подхранва устните. Червилото придава богат ярък цвят, който се явява чудесен финиш на грима. Специалният апликатор осигурява лесно и прецизно нанасяне.
    За Maybelline
    Годината е 1917. На пръв поглед дните за всички жители на Чикаго минават обичайно, но с всеки изминал ден сред дамите се разпространява мълвата за „Maybelline Cake Mascara“ – първата спирала за очи за ежедневна употреба. Новият продукт обаче дамите могат да поръчат със заявка, а след това да получат по пощата. Въпреки това, много от тях смятат, че чакането си заслужава. И в името на своята красота поръчват продукта. Питате се какво става след това? Всъщност отзивите са дотолкова добри, че за няколко години превръщат иновативната спирала в топ продукт, който вече може са се закупи в множество дрогерии и магазини. С появата на продукта се поставя и началото на успешната история на компания „Maybelline“ – днес безспорен лидер в производството на декоративна козметика, която поддържа красотата на дамите в над 90 страни по света. Едва ли Том Лайл Уилямс, основателят на компанията е подозирал, за световния успех на малкия семеен
    бизнес, който стартира. Това е така, просто защото появата на фамилната компания е резултат от случайността, а не от дълго кроени планове. Всичко започва през 1915 г., когато 19-годишният Том забелязва как сестра му Мейбъл прилага смес от вазелин и въглищен прах върху миглите си, за да им придаде повече плътност и по-тъмен цвят. Скоро след това Уилямс основава компания „Maybelline“. В чест на сестра си той използва нейното име в названието на компанията, защото именно Мейбъл му дава идеята за първия продукт – спиралата „Maybelline Cake Mascara“, с която дамите могат да подчертаят погледа си за секунди. Всъщност тогава тя изглежда далеч по-различно от тази, която познаваме днес. Том започва да я предлага под формата на калъп с четчица, която предварително се намокря и се прокарва първо по калъпа и след това по миглите. Продуктът бързо придобива популярност и от с поръчките по пощата дамите все по-често отправят молба той да започне да се предлага в магазините и дрогериите. Така „Maybelline Cake Mascara“ се нарежда по рафтовете за козметични продукти и компанията на Том започва да се движи по пътя към успеха. Първите стъпки се изразяват най-вече в разширяване на гамата. Няколко години след дебюта си, освен спиралата, „Maybelline“ започва да предлага и моливи за вежди. В началото на 20-те години гамата от продукти за красив поглед се разширява отново и дамите вече могат да избират и различни нюанси на сенки за очи.
    След стъпките с разширяването на каталога идва ред и на популярността. През септември 1932 г. специален промоционален пакет с продукти на „Maybelline“ за 10 цента е създаден и разпространен в търговската мрежа. Това значително увеличава успеха на компанията и от продажбите в Чикаго, тя достига до сделки на едро с магазини в цяла Америка. През 1960 г. „Maybelline“ дава повод на дамите да я споменават още по-често. Този път с нов продукт – първата водоустойчива спирала в Америка, наречена „Ultra Lash Mascara“. Освен това външния вид на спиралата е далеч от познатия дотогава и досущ като този, който всички познаваме днес. Тушът e втечнен и прибран в шишенце, на чиято капачка е четката за нанасяне. Скоро след това се появяват още формули на спирали, сред които и тази на „Great Lash Mascara“, която постига изключителен успех. Оттогава тя се превръща в един от най-продаваните продукти за красота и продължава да се предлага, дори и днес. През 70-те години обаче, освен тази спирала, в каталога на „Maybelline“ се появяват и редица други нови попълнения, но в съвсем различни категории – лице, устни и нокти. С течение на времето продуктите не спират да се увеличават, a и да впечатляват. През 1983 г., компанията пуска „Shine Free“ – една от първите компактни пудри за лице, специално разработена за мазна кожа. Междувременно продуктовата категория, която донася първите успехи на „Maybelline“, също продължава да се допълва. Забележителна плътност на миглите, наситено черен или кафяв цвят за подчертаване – в началото на 90-те години каталогът вече предлага изобилие от различни видове спирали. Скоро след това обаче е поднесена още една неподозирана изненада, но съвсем далеч от промените в каталога. През 1996 г. „Maybelline“ става част от френската компания „L'Oreal“, която е водещ козметичен производител и собственик на световноизвестни марки като „Garnier“, „Vichy“, „Biotherm“, „Giorgio Armani“ и „Yves Saint Laurent“. След сливането „Maybelline“ официално се преименува на „Maybelline New York“. А скоро след това, новото име става популярно във все повече страни по света. Всъщност има и още едно нововъведение – оттогава иновацията е денонощна. Научни изследвания за създаването на високотехнологични и иновативни продукти се превръща в основен фокус. Сред първите резултатите от него е пудра „Dream Matte Mousse“ с революционна мус формула, която осигурява 100% покритие и кадифено-матово съвършенство на кожата. По-късно иновативните предложения продължават да се увеличават. Появява се спирала „Maybelline Volume Express“, която придава изключителен обем на миглите и точно заради това се превръща в световен хит. Сред следващите попълнения е и „Maybelline Volume Express The Falsies“ – спирала, създадена специално, за да придаде впечатляващия „пърхащ“ ефект на изкуствените мигли. Всъщност, дори успехът на този продукт става впечатляващ и скоро след старта си през 2010 г. „The Falsies“ е №1 спирала в света. Разбира се, въпреки че е пионер в създаването на спиралите, „Maybelline“ постига иновативен
    напредък и изобилие в останалите категории. Фонд дьо тен за чувствителна кожа с минерални пигменти, руж за дискретен блясък, освежаващ „BB крем - 8 в 1“ или течен коректор с апликатор „Maybelline Affinitone Concealer“ – каталогът предлага богатство от формули за постигането на съвършен вид на кожата. В категорията на продуктите за устни, „Maybelline“ става популярна със серията от ароматни балсамчета за устни „Maybelline Baby Lips“ и изчерпателната колекция от цветове на червилата „Color Sensational“. Спектърът на колекцията от над 50 различни нюанса позволява на дамите да изберат цветове според своите предпочитания. Но въпреки изобилието, в гамата продължават да се добавят смели нюанси, които са в унисон със съвременните тенденции. Освен в червилата обаче, „Maybelline“ успешно пренася модата и в цветните палитри на сенките за очи и лака за нокти. Сред последните попълнения е „Color Show Nail Lacquers“ – колекция от лакове с обхват на изразителни текстури, цветове и ефекти, вдъхновени от модните подиуми в Ню Йорк и създадени, за да покажат, че модата може да бъде достъпна за всички. Днес „Maybelline“ е известна в целия свят именно с отношението към модните тенденции. От подиумите до улиците из града – марката е основен помощник на дамите за постигане на перфектна и модерна визия по всяко време. Печели дори и известните, сред които са Адриана Лима, Миранда Кер и Сара Мишел Гелар. Всъщност, вдъхновена от уверените жени, „Maybelline“ създава иновативните формули, революционните текстури и нюанси. А те грабват както потребителите, така и специалисти. През последните години марката е официален грим-партньор на „Mercedes-Benz Fashion Week“ в Ню Йорк. Присъства и на модните подиуми в Амстердам, Берлин, Москва и още над десет седмици на модата в световен мащаб. На всяко събитие създава цветни истории с продукти в горещи нюанси за сезона. След това, превръща тенденциите за красота в лесно достъпни за всички дами по света.
    Начин на употреба
    • Първоначално нанесете от червилото в център на горната устна с помощта на апликатора.
    • След това го разнесете към краищата, като следвате контура на устните.
    • Накрая нанесете червилото и по цялата долна устна.
    Още декоративна козметика с витамин E
    Още козметика за коса с витамин E
    Още козметика за тяло с витамин E
    Още козметика за лице с витамин E
    Други интересни предложения
    Collistar Moisturizing Tanning Spray Ultra-Rapid Application
    Хидратиращ слънцезащитен спрей за тен от серията "Special Perfect Tan"
    Цена:  62.90 лв.
    Олио за коса, лице и тяло - SOS
    С екстракт от босвелия, растителни масла и витамин E
    Цена:  30.90 лв.
    Collistar Supertanning Moisturizing Dry Oil - SPF 15
    Водоустойчиво слънцезащитно сухо олио за супер тен от серията "Special Perfect Tan"
    Цена:  61.10 лв.
    Maybelline Color Sensational Vivid Hot Lacquer Lip Gloss
    Течно червило за устни с наситен блясък
    Цена:  13.99 лв.
    Maybelline Color Sensational The Matte Nudes Lipstick
    Кремообразно червило с матов ефект
    Цена:  13.99 лв.
    Petrole Hahn Rituels d'Amerique Energie Shampooing Douche
    Енергизиращ душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от кедър за мъже
    Цена:  6.00 лв.
    Petrole Hahn Rituels d'Inde Sensation Shampooing Douche
    Душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от джинджифил за мъже
    Цена:  6.00 лв.
    Petrole Hahn Rituels d'Oceanie Frecheure Shampooing Douche
    Освежаващ душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от евкалипт за мъже
    Цена:  6.00 лв.
    Maybelline Hydra Extreme - SPF 15
    Дълготрайно червило с хидратиращ ефект
    Цена:  5.99 лв.
    Maybelline SuperStay Matte Ink
    Течно червило с матов ефект
    Цена:  14.49 лв.
    Назад
    Плати с Мастъркард и вземи 10% отстъпка
    Спечели страхотен подарък
    Купи продукти "Syoss" и се включи в томбола за козметична чантичка!
    Балсами "Blistex" -30%
    Септемврийска промоция на балсами за устни "Blistex".
    Промоция "Sibonet"
    Хипоалергенна козметика за чувствителна кожа -30% през септември.
    Козметика "Rose" -10%
    Избрани продукти "Bulgarian Rose" с 10% отстъпка през септември.
    Промоция "Arosana"
    Слънцезащитна козметика с 30% отстъпка през септември.
    Braun Multi Grooming Kit MGK3020
    Тример за лице и коса
    Braun Series 9
    Електрическа самобръсначка за мъже
    Rimmel ScandalEyes Reloaded Mascara
    Дълготрайна спирала за обемни мигли
    Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!