store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Спирали    Bourjois Twist Up The Volume Mascara - Спирала за...
Начало   Козметика    ...    Спирали  
Търсене
Козметика на
промо цени
Ново в
сектор козметика
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на тази спирала
Спирала с 2 функции на четката
 
Цветове
52 Ultra Black
 

Bourjois Twist Up The Volume Mascara


Спирала за обемни и дълги мигли

Цена:  22.89 лв.
Избери нюанс на спиралата:
  • 22.89 лв.
    21 Black
  • 22.89 лв.
    52 Ultra Black
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Сряда 03-06-2020 г., Четвъртък 04-06-2020 г. или
Петък 05-06-2020 г.
Продукт#177676
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаBourjois
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com
EAN
21 Black
3052503702124
52 Ultra Black
3052503805238
Категории
Разфасовка8 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
21 Black
2.50 / 14.00 / 1.50 cm
Тегло
52 Ultra Black
0.020 kg
21 Black
0.025 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Bourjois
Две четки в една спирала!
Да, "Twist Up The Volume" на "Bourjois" е с иновативен механизъм, който придава на миглите огромно съвършенство. Мега обем, дължина и перфектно разделени мигли - само с едно завъртане на края на четката. Когато тя е в първа позиция, покрива косъмчетата с текстура равномерно по цялата им дължина. Нейните специално разпределени гумени влакна разресват миглите, удължават ги и ги разделят. Втората позиция на четката дарява с ултра обем. Тук влакната са по-плътно едно до друго, за да обхванат дори и най-късите мигли и да им придадат плътност още с първото нанасяне. Спиралата прави миглите видимо по-дълги и обемни* от преди, наситени с драматичен черен цвят.

* Установено сред 32 жени, тествали "Twist Up The Volume".
  • Aqua (Water)
  • Syntethic Beeswax
  • Cera Alba (Beeswax)
  • CI 77499 (Iron Oxides)
  • Palmitic Acid
  • Stearic Acid
  • Jojoba Esters
  • Glycerin
  • Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax
  • Aminomethyl Propanediol
  • Caprylyl Glycol
  • Hydroxyethylcellulose
  • Methylpropanediol
  • Phenoxyethanol
  • Simethicone
  • Tocopherol
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
  • Завъртете края на четката на позиция 1.
  • Поставете спиралата, като започнете от горните мигли, повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Движете четката от основата, максимално близо до корените.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния към външния ъгъл на окото.
  • След това, погледнете нагоре и сложете спирала върху долните мигли.
  • Поставете четката в позиция 2 и повторете нанасянето.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените спиралата "Bourjois Twist Up The Volume Mascara", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази спирала, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват спиралата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази спирала, купуват също
Течен сапун с антибактериална съставка - Medix Blue Mineral - спирала
Течен сапун с антибактериална съставка - Medix Blue Mineral
Medix
Избор за разфасовка:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.90 лв.
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17 - Течен фон дьо тен за естествен тен - спирала
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17
Течен фон дьо тен за естествен тен

Loreal Paris
14 варианта за избор на нюанс на фон дьо тена:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.99 лв.
Хидратиращ бебешки крем с пшеничен зародиш и маслина - спирала
Хидратиращ бебешки крем с пшеничен зародиш и маслина
Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Крем депилатор с душ формула и екстракт от жожоба - спирала
Крем депилатор с душ формула и екстракт от жожоба
Regal
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.80 лв.
Антибактериални влажни кърпички - В опаковка от 18 броя - спирала
Антибактериални влажни кърпички
В опаковка от 18 броя

Бочко
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.39 лв.
Bourjois Effet 3D Gloss - Хидратиращ гланц за устни с блясък и 3D ефект - спирала
Bourjois Effet 3D Gloss
Хидратиращ гланц за устни с блясък и 3D ефект

Bourjois
Избор за цвят на гланца:
Цена:  16.99 лв.
Nivea Men Care Shampoo Active Clean - Шампоан за мъже с активен въглен - спирала
Nivea Men Care Shampoo Active Clean
Шампоан за мъже с активен въглен

Nivea
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  5.99 лв.
Dove Deeply Nourishing Shower Gel - Подхранващ душ гел - спирала
Dove Deeply Nourishing Shower Gel
Подхранващ душ гел

Dove
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  6.20 лв.
Garnier Pure Active Exfobrusher - Измиващ гел с пилинг четка - спирала
Garnier Pure Active Exfobrusher
Измиващ гел с пилинг четка

Garnier
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.89 лв.
Garnier Pure Active 3 in 1 - Измиващ гел, ексфолиант и маска за лице - спирала
Garnier Pure Active 3 in 1
Измиващ гел, ексфолиант и маска за лице

Garnier
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.89 лв.
SOS Lash Booster - Подхранващ серум за мигли - 5 в 1 - спирала
SOS Lash Booster
Подхранващ серум за мигли - 5 в 1

Eveline
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.90 лв.

Bourjois Twist Up The Volume Mascara


Спирала за обемни и дълги мигли

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  22.89
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Сряда 03-06-2020 г., Четвъртък 04-06-2020 г. или
Петък 05-06-2020 г.
Продукт#177676
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаBourjois
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com
EAN
21 Black
3052503702124
52 Ultra Black
3052503805238
Категории
Разфасовка8 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
21 Black
2.50 / 14.00 / 1.50 cm
Тегло
52 Ultra Black
0.020 kg
21 Black
0.025 kg
Още снимки на тази спирала
Спирала с 2 функции на четката
Цветове
52 Ultra Black
Описание
Две четки в една спирала!
Да, "Twist Up The Volume" на "Bourjois" е с иновативен механизъм, който придава на миглите огромно съвършенство. Мега обем, дължина и перфектно разделени мигли - само с едно завъртане на края на четката. Когато тя е в първа позиция, покрива косъмчетата с текстура равномерно по цялата им дължина. Нейните специално разпределени гумени влакна разресват миглите, удължават ги и ги разделят. Втората позиция на четката дарява с ултра обем. Тук влакната са по-плътно едно до друго, за да обхванат дори и най-късите мигли и да им придадат плътност още с първото нанасяне. Спиралата прави миглите видимо по-дълги и обемни* от преди, наситени с драматичен черен цвят.

* Установено сред 32 жени, тествали "Twist Up The Volume".
Състав
  • Aqua (Water)
  • Syntethic Beeswax
  • Cera Alba (Beeswax)
  • CI 77499 (Iron Oxides)
  • Palmitic Acid
  • Stearic Acid
  • Jojoba Esters
  • Glycerin
  • Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax
  • Aminomethyl Propanediol
  • Caprylyl Glycol
  • Hydroxyethylcellulose
  • Methylpropanediol
  • Phenoxyethanol
  • Simethicone
  • Tocopherol
За Bourjois
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
  • Завъртете края на четката на позиция 1.
  • Поставете спиралата, като започнете от горните мигли, повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Движете четката от основата, максимално близо до корените.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния към външния ъгъл на окото.
  • След това, погледнете нагоре и сложете спирала върху долните мигли.
  • Поставете четката в позиция 2 и повторете нанасянето.
Други интересни предложения
Bourjois Volume Glamour Ultra Black Mascara
Дълготрайна спирала за обемни мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.69 лв.
Bourjois Volume Glamour Ultra Curl Mascara
Дълготрайна спирала за обемни и извити мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.69 лв.
Bourjois Eye Catching Mascara
Спирала за обемни мигли
Цена:  22.89 лв.
Bourjois Volume Reveal Mascara
Спирала за обемни мигли с огледалце
Цена:  24.49 лв.
Bourjois Volume Reveal Waterproof Mascara
Водоустойчива спирала за обемни мигли с огледалце
Цена:  24.49 лв.
Bourjois Volume Glamour Push Up Waterproof Mascara
Водоустойчива спирала за обемни мигли
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  21.99 лв.
Bourjois Volume Reveal Adjustable Mascara
Спирала за обемни мигли с огледалце
Цена:  24.49 лв.
Bourjois Volume Glamour Push Up Mascara
Спирала за обемни мигли
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
Bourjois Effet 3D Gloss
Хидратиращ гланц за устни с блясък и 3D ефект
Цена:  16.99 лв.
Bourjois Liner Feutre Liquid Eyeliner
Дълготрайна очна линия за прецизно очертаване
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  18.99 лв.
Назад към "Спирали за мигли"
Измиващо олио за лице
Боя за коса
Цветна спирала за коса
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги