store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Спирали    Bourjois Twist Up The Volume Mascara - Спирала за...
Начало   Козметика    ...    Спирали  
Търсене
Козметика на
промо цени
Популярно в
козметика
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Почистване и грижа за дома
Bourjois Twist Up The Volume Mascara - Спирала за обемни и дълги мигли - спирала
Още снимки на тази спирала
Спирала с 2 функции на четката
 
Цветове
52 Ultra Black
 

Bourjois Twist Up The Volume Mascara


Спирала за обемни и дълги мигли

Цена за нюанс на спиралата - 21 Black:  22.89 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Понеделник 21-06-2021 г., Вторник 22-06-2021 г. или
Сряда 23-06-2021 г.
Тази спирала може да бъде доставена в София и
експресно за 6 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#177676
ВидСпирала
НаличностДа, на склад - побързай, остава последен 1 брой
Наличност с единични бройки в склада на store.bg, допълнителни бройки не са налични на склад при доставчик.
МаркаBourjois
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com
EAN3052503702124
Категории
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Разфасовка8 ml
Размери на опаковката2.50 / 14.00 / 1.50 cm
Тегло0.025 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Bourjois
Две четки в една спирала!
Да, "Twist Up The Volume" на "Bourjois" е с иновативен механизъм, който придава на миглите огромно съвършенство. Мега обем, дължина и перфектно разделени мигли - само с едно завъртане на края на четката. Когато тя е в първа позиция, покрива косъмчетата с текстура равномерно по цялата им дължина. Нейните специално разпределени гумени влакна разресват миглите, удължават ги и ги разделят. Втората позиция на четката дарява с ултра обем. Тук влакната са по-плътно едно до друго, за да обхванат дори и най-късите мигли и да им придадат плътност още с първото нанасяне. Спиралата прави миглите видимо по-дълги и обемни* от преди, наситени с драматичен черен цвят.

* Установено сред 32 жени, тествали "Twist Up The Volume".
  • Aqua (Water)
  • Syntethic Beeswax
  • Cera Alba (Beeswax)
  • CI 77499 (Iron Oxides)
  • Palmitic Acid
  • Stearic Acid
  • Jojoba Esters
  • Glycerin
  • Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax
  • Aminomethyl Propanediol
  • Caprylyl Glycol
  • Hydroxyethylcellulose
  • Methylpropanediol
  • Phenoxyethanol
  • Simethicone
  • Tocopherol
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
  • Завъртете края на четката на позиция 1.
  • Поставете спиралата, като започнете от горните мигли, повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Движете четката от основата, максимално близо до корените.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния към външния ъгъл на окото.
  • След това, погледнете нагоре и сложете спирала върху долните мигли.
  • Поставете четката в позиция 2 и повторете нанасянето.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените спиралата "Bourjois Twist Up The Volume Mascara", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за тази спирала, направи го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват спиралата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази спирала, купуват също
Антибактериални влажни кърпички - спирала
Антибактериални влажни кърпички
В опаковка от 18 броя

Бочко
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  1.19 лв.
Антибактериални мокри кърпички с аромат на зелена ябълка - спирала
Антибактериални мокри кърпички с аромат на зелена ябълка
В опаковки от 15 ÷ 60 броя

Septona
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цени от:  1.19 лв.
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17 - спирала
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17
Течен фон дьо тен за естествен тен

Loreal Paris
13 варианта за избор на нюанс на фон дьо тена:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.99 лв.
Течен сапун - Medix Blue Mineral - спирала
Течен сапун - Medix Blue Mineral
Medix
Избор за разфасовка:
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цени от:  2.60 лв.
Dove Deeply Nourishing Shower Gel - спирала
Dove Deeply Nourishing Shower Gel
Подхранващ душ гел

Dove
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  6.90 лв.
Лак за нокти: Graffiti - Beauty Mania - спирала
Лак за нокти: Graffiti - Beauty Mania
С напукващ ефект

Mania
Избор за цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цени от:  1.29 лв.
Специализиран течен сапун - Medix Professional PC 507 - спирала
Специализиран течен сапун - Medix Professional PC 507
Разфасовка от 5 l

Medix
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  15.30 лв.
Nivea Intimo Mild Wash Lotion - спирала
Nivea Intimo Mild Wash Lotion
Интимен лосион с био масло от жожоба, лайка и млечна киселина

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  8.09 лв.
Schwarzkopf Live Lightener + Twist Permanent Color - спирала
Schwarzkopf Live Lightener + Twist Permanent Color
Изрусител за коса с пастелен оттенък

Schwarzkopf
Избор за цвят на изрусителя:
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.49 лв.
Vivienne Sabo Rouge Charmant Lipstick - спирала
Vivienne Sabo Rouge Charmant Lipstick
Хидратиращо червило за устни с блестящи частици

Vivienne Sabo
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  10.99 лв.
Mixa Anti-Imperfection Soapless Purifying Cleansing Gel - спирала
Mixa Anti-Imperfection Soapless Purifying Cleansing Gel
Измиващ гел за лице против несъвършенства от серията "Anti-Imperfections"

Mixa
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  6.99 лв.
Хидратиращ бебешки крем с пшеничен зародиш и маслина - спирала
Хидратиращ бебешки крем с пшеничен зародиш и маслина
Бочко
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Garnier Pure Active Exfobrusher - спирала
Garnier Pure Active Exfobrusher
Измиващ гел с пилинг четка

Garnier
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.99 лв.
SOS Lash Booster - спирала
SOS Lash Booster
Подхранващ серум за мигли - 5 в 1

Eveline
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.09 лв.
Nivea Intimo Sensitive Wash Lotion - спирала
Nivea Intimo Sensitive Wash Lotion
Успокояващ интимен лосион с лайка, пантенол и млечна киселина

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  8.09 лв.
Garnier Pure Active 3 in 1 - спирала
Garnier Pure Active 3 in 1
Измиващ гел, ексфолиант и маска за лице

Garnier
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Nivea Men Care Shampoo Active Clean - спирала
Nivea Men Care Shampoo Active Clean
Шампоан за мъже с активен въглен

Nivea
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.19 лв.

Bourjois Twist Up The Volume Mascara


Спирала за обемни и дълги мигли

Bourjois Twist Up The Volume Mascara - Спирала за обемни и дълги мигли - спирала
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена за нюанс на спиралата - 21 Black:  22.89 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Понеделник 21-06-2021 г., Вторник 22-06-2021 г. или
Сряда 23-06-2021 г.
Тази спирала може да бъде доставена в София и
експресно за 6 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#177676
ВидСпирала
НаличностДа, на склад - побързай, остава последен 1 брой
Наличност с единични бройки в склада на store.bg, допълнителни бройки не са налични на склад при доставчик.
МаркаBourjois
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com
EAN3052503702124
Категории
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Разфасовка8 ml
Размери на опаковката2.50 / 14.00 / 1.50 cm
Тегло0.025 kg
Още снимки на тази спирала
Спирала с 2 функции на четката
Цветове
52 Ultra Black
Описание
Две четки в една спирала!
Да, "Twist Up The Volume" на "Bourjois" е с иновативен механизъм, който придава на миглите огромно съвършенство. Мега обем, дължина и перфектно разделени мигли - само с едно завъртане на края на четката. Когато тя е в първа позиция, покрива косъмчетата с текстура равномерно по цялата им дължина. Нейните специално разпределени гумени влакна разресват миглите, удължават ги и ги разделят. Втората позиция на четката дарява с ултра обем. Тук влакната са по-плътно едно до друго, за да обхванат дори и най-късите мигли и да им придадат плътност още с първото нанасяне. Спиралата прави миглите видимо по-дълги и обемни* от преди, наситени с драматичен черен цвят.

* Установено сред 32 жени, тествали "Twist Up The Volume".
Състав
  • Aqua (Water)
  • Syntethic Beeswax
  • Cera Alba (Beeswax)
  • CI 77499 (Iron Oxides)
  • Palmitic Acid
  • Stearic Acid
  • Jojoba Esters
  • Glycerin
  • Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax
  • Aminomethyl Propanediol
  • Caprylyl Glycol
  • Hydroxyethylcellulose
  • Methylpropanediol
  • Phenoxyethanol
  • Simethicone
  • Tocopherol
За Bourjois
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
  • Завъртете края на четката на позиция 1.
  • Поставете спиралата, като започнете от горните мигли, повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Движете четката от основата, максимално близо до корените.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния към външния ъгъл на окото.
  • След това, погледнете нагоре и сложете спирала върху долните мигли.
  • Поставете четката в позиция 2 и повторете нанасянето.
Други интересни предложения
Bourjois Contour Clubbing Waterproof Eye Pencil
Водоустойчив молив за очи
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  11.49 лв.
Bourjois Always Fabulous 24 Hour 2-in-1 Foundation and Concealer Stick
Стик фон дьо тен и коректор за лице 2 в 1 с гъбичка
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  20.19 лв.
Bourjois Sourcil Precision Eyebrow Pencil
Молив за вежди с четка
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  11.49 лв.
Bourjois Air Mat 24H Foundation - SPF 10
Дълготраен фон дьо тен с матиращ ефект
Стандартна цена 22.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -29%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  16.23 лв.
Bourjois Fabuleux Lip Primer
База за червило
Цена:  10.09 лв.
Bourjois Always Fabulous 24Hrs Full Coverage Foundation - SPF 20
Дълготраен фон дьо тен с високо покритие
Цена:  29.99 лв.
Bourjois Volume Reveal Mascara
Спирала за обемни мигли с огледалце
Цена:  24.49 лв.
Bourjois Volume Reveal Adjustable Mascara
Спирала за обемни мигли с огледалце
Цена:  24.49 лв.
Bourjois Eye Catching Mascara
Спирала за обемни мигли
Цена:  22.89 лв.
Bourjois Healthy Mix Anti-Fatigue Foundation
Дълготраен фон дьо тен с анти-умора ефект
Цена:  26.39 лв.
Назад към "Спирали за мигли"
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти и други.
Избери подходящата слънцезащита за твоята кожа.
Купи продукт Sun Like и участвай за плажен подарък.
Купи 2 продукта и можеш да спечелиш плажен подарък.
Дълготраен фон дьо тен с матов ефект
Мултифункционален коректор за лице
Натурална козметика за коса и тяло
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги