store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Сенки    Bourjois 1 Seconde Eyeshadow - Палитра сенки за очи
Начало   Козметика    ...    Сенки  
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на тези сенки
Цветове
05
06
07
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

Bourjois 1 Seconde Eyeshadow


Палитра сенки за очи

Цена:  21.99 лв.
Избери :
  • 21.99 лв.
    02
  • 21.99 лв.
    05
  • 21.99 лв.
    06
  • 21.99 лв.
    07
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тези сенки може да бъде доставени в дните:
Сряда 22-01-2020 г. или
Четвъртък 23-01-2020 г.
Продукт#270289
ВидСенки
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне30 месеца
МаркаBourjois
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com
EAN
02
3614225996993
05
3614225997020
06
3614225997037
07
3614225997044
Категории
Разфасовка3 g
Подходящи заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.100 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Bourjois
Специалистите от "Bourjois" създават уникална по рода си палитра, с която ще имате красив очен грим за секунди. В нея са включени 3 цвята, които се комбинират и допълват чудесно. В кутията е включена специална гъбичка с удобна дръжка, под формата на щипка. С нея загребвате малко количество от сенките и директно ги нанасяте върху клепача. За миг получавате преливащ опушен грим и сте готови за парти.

С палитрата "Bourjois 1 Seconde" няма да губите излишно време в гримиране. Тя прави очите красиви, а погледа съблазнителен за няколко секунди. Сенките са дълготрайни и издържат до 12 часа*.

* Според производителя.
  • Talc
  • Aluminum Starch Octenylsuccinate
  • Magnesium Myristate
  • Isononyl Isononanoate
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • Polyethylene
  • Phenyl Trimethicone
  • Dimethicone
  • Cetearyl Ethylhexanoate
  • Zea Mays (Corn) Starch
  • Dehydroacetic Acid
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Hydrogenated Styrene / Methyl Styrene / Indene Copolymer
  • Dimethiconol
  • Salicylic Acid
  • Sorbic Acid
  • Triethoxycaprylylsilane
  • Stearic Acid
  • Palmitic Acid
  • Maltodextrin
  • Lauric Acid
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T- Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • May contain:
    • Mica
    • Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499)
    • Titanium Dioxide (CI 77891)
    • Carmine (CI 75470)
    • D&C Black No. 2 (CI 77266)
    • Ferric Ferrocyanide (CI 77510)
    • Ultramarines (CI 77007)
    • Tin Oxide
    • Yellow 5 Lake (CI 19140)
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
  • Притеснете меката гъба върху триото сенки.
  • Нанесете върху клепача, движейки го по дължината.
  • За по голяма интензивност, повторете.
  • След това можете да нанесете спирала и очна линия, за още по-пленителен поглед.
  • Преди лягане, свалете грима с подходящ за вашия тип кожа почистващ продукт за лице.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените сенките "Bourjois 1 Seconde Eyeshadow", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тези сенки, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват сенките, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Bourjois 1 Seconde Eyeshadow


Палитра сенки за очи

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  21.99
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тези сенки може да бъде доставени в дните:
Сряда 22-01-2020 г. или
Четвъртък 23-01-2020 г.
Продукт#270289
ВидСенки
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне30 месеца
МаркаBourjois
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com
EAN
02
3614225996993
05
3614225997020
06
3614225997037
07
3614225997044
Категории
Разфасовка3 g
Подходящи заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.100 kg
Още снимки на тези сенки
Цветове
05
06
07
Описание
Специалистите от "Bourjois" създават уникална по рода си палитра, с която ще имате красив очен грим за секунди. В нея са включени 3 цвята, които се комбинират и допълват чудесно. В кутията е включена специална гъбичка с удобна дръжка, под формата на щипка. С нея загребвате малко количество от сенките и директно ги нанасяте върху клепача. За миг получавате преливащ опушен грим и сте готови за парти.

С палитрата "Bourjois 1 Seconde" няма да губите излишно време в гримиране. Тя прави очите красиви, а погледа съблазнителен за няколко секунди. Сенките са дълготрайни и издържат до 12 часа*.

* Според производителя.
Състав
  • Talc
  • Aluminum Starch Octenylsuccinate
  • Magnesium Myristate
  • Isononyl Isononanoate
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • Polyethylene
  • Phenyl Trimethicone
  • Dimethicone
  • Cetearyl Ethylhexanoate
  • Zea Mays (Corn) Starch
  • Dehydroacetic Acid
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Hydrogenated Styrene / Methyl Styrene / Indene Copolymer
  • Dimethiconol
  • Salicylic Acid
  • Sorbic Acid
  • Triethoxycaprylylsilane
  • Stearic Acid
  • Palmitic Acid
  • Maltodextrin
  • Lauric Acid
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T- Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • May contain:
    • Mica
    • Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499)
    • Titanium Dioxide (CI 77891)
    • Carmine (CI 75470)
    • D&C Black No. 2 (CI 77266)
    • Ferric Ferrocyanide (CI 77510)
    • Ultramarines (CI 77007)
    • Tin Oxide
    • Yellow 5 Lake (CI 19140)
За Bourjois
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
  • Притеснете меката гъба върху триото сенки.
  • Нанесете върху клепача, движейки го по дължината.
  • За по голяма интензивност, повторете.
  • След това можете да нанесете спирала и очна линия, за още по-пленителен поглед.
  • Преди лягане, свалете грима с подходящ за вашия тип кожа почистващ продукт за лице.
Назад към "Сенки за очи"
Купи 2 червила Kiss Me More и спечели козметичен несер.
Декоративна козметика и аксесоари
Нощни маски за лице
Електрическа четка за зъби
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги