Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    ...    Сп...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Парфюми и дезодоранти    Дезодоранти    ...    Nivea Protect & Car...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Предишни дизайни

Nivea Protect & Care Anti-Perspirant


Дамски дезодорант против изпотяване от серията "Protect & Care"

Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи с отстъпка -25% до 29-07-2019г.
Цена:  4.29 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Петък 19-07-2019 г. или
Понеделник 22-07-2019 г.
Продукт#176377
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаNivea
Каталожен номер85902
EAN9005800262048
Категории
Разфасовка150 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката3.50 / 16.00 / 4.20 cm
Тегло0.125 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Дезодорантът "Protect & Care" на "Nivea" осигурява защита от изпотяване, като едновременно с това се грижи за нежната кожа на подмишниците. Иновативната му формула е без съдържание на алкохол и включва съставки с подхранващо действие. Комбинацията от екстракт от корен от женско биле, глицерин и пантенол овлажнява, омекотява и действа противовъзпалително. Антиперспирантът е особено нежен към кожата, има добра поносимост и не предизвиква дразнене. Текстурата му се абсорбира бързо и не оставя лепкаво усещане. Кожата на подмишниците остава мека и суха, с приятен освежаващ аромат на "Nivea Cream".

Предимства на дезодоранта:
  • защита от изпотяване в продължение на 48 часа* и нежна грижа
  • лека формула с грижовни съставки
  • омекотява кожата
  • не предизвиква дразнене
  • дерматологично доказана съвместимост с кожата
  • без алкохол

* Според производителя.
  • Butane
  • Isobutane
  • Propane
  • Cyclomethicone
  • Aluminum Chlorohydrate
  • Isopropyl Palmitate
  • Parfum
  • Glycerin
  • Panthenol
  • Octyldodecanol
  • Glycyrrhiza Glabra Root Extract
  • Sodium Ascorbyl Phosphate
  • Disteardimonium Hectorite
  • Dimethicone
  • Propylene Carbonate
  • Dimethiconol
  • Aqua
  • Limonene
  • Geraniol
  • Benzyl Alcohol
  • Citronellol
  • Linalool
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Alpha-Isomethyl Ionone
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Разклатете преди употреба.
  • Пръскайте от разстояние поне 15 cm.
  • Не нанасяйте върху разранена или раздразнена кожа.
  • Изчакайте да изсъхне преди да се облечете.
Рейтинг
Рейтинг: 8.50 / 2 гласа 
За да оцените дезодоранта "Nivea Protect & Care Anti-Perspirant", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този дезодорант, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват дезодоранта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този дезодорант, купуват също
Maternea Anti-Stretch Marks Body Cream - Крем против стрии с масла от бадем и жожоба, витамин E и витамин C - дезодорант
Maternea Anti-Stretch Marks Body Cream
Крем против стрии с масла от бадем и жожоба, витамин E и витамин C

Maternea
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.50 лв.
Syoss Color Classic SalonPlex - Трайна крем боя за коса от серията "SalonPlex" - дезодорант
Syoss Color Classic SalonPlex
Трайна крем боя за коса от серията "SalonPlex"

Syoss
15 варианта за избор на цвят на боята:
Стандартна цена 7.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
Miss Magic Luxe Colors - Трайна крем боя за коса - дезодорант
Miss Magic Luxe Colors
Трайна крем боя за коса

Miss Magic
29 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.00 лв.
Nature Box Avocado Oil Conditioner - Възстановяващ балсам за коса с масло от авокадо - дезодорант
Nature Box Avocado Oil Conditioner
Възстановяващ балсам за коса с масло от авокадо

Nature Box
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Fa Island Vibes Bali Kiss Anti-Perspirant - Дезодорант против изпотяване с аромат на манго и ванилов цвят - дезодорант
Fa Island Vibes Bali Kiss Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с аромат на манго и ванилов цвят

Fa
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.69 лв.
Nature Box Avocado Oil Scrub - Скраб за тяло с авокадо - дезодорант
Nature Box Avocado Oil Scrub
Скраб за тяло с авокадо

Nature Box
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Nature Box Avocado Oil Shampoo - Възстановяващ шампоан с масло от авокадо - дезодорант
Nature Box Avocado Oil Shampoo
Възстановяващ шампоан с масло от авокадо

Nature Box
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Paris Age Specialist 55+ - Възстановяващ дневен крем против стареене - дезодорант
L'Oreal Paris Age Specialist 55+
Възстановяващ дневен крем против стареене

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.49 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Dove Beauty Collection - Душ гел, мляко за тяло, крем сапун, дезодорант и шампоан - дезодорант
Подаръчен комплект с несесер - Dove Beauty Collection
Душ гел, мляко за тяло, крем сапун, дезодорант и шампоан

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  31.90 лв.
Garnier Olia - Трайна боя за коса без амоняк - дезодорант
Garnier Olia
Трайна боя за коса без амоняк

Garnier
17 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.49 лв.
Golden Rose Smart Lips Moisturising Lipstick - Автоматично хидратиращо червило-молив - дезодорант
Golden Rose Smart Lips Moisturising Lipstick
Автоматично хидратиращо червило-молив

Golden Rose
24 варианта за избор на номер на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.70 лв.
Syoss Oleo Intense - Трайна крем боя за коса без амоняк - дезодорант
Syoss Oleo Intense
Трайна крем боя за коса без амоняк

Syoss
20 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
Maybelline Lash Sensational - Спирала за обемни и извити мигли - дезодорант
Maybelline Lash Sensational
Спирала за обемни и извити мигли

Maybelline
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.99 лв.
Antonio Banderas Her Secret Temptation - Подаръчен комплект с парфюм и дезодорант от серията "Secret" - дезодорант
Antonio Banderas Her Secret Temptation
Подаръчен комплект с парфюм и дезодорант от серията "Secret"

Antonio Banderas
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  51.10 лв.
Wet'n'Wild Silk Finish Lipstick - Червило с интензивен цвят - дезодорант
Wet'n'Wild Silk Finish Lipstick
Червило с интензивен цвят

Wet'n'Wild
13 варианта за избор на цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
Wet'n'Wild H : 2 : O Proof Liquid Eyeliner - Водоустойчива течна очна линия с писец - дезодорант
Wet'n'Wild H2O Proof Liquid Eyeliner
Водоустойчива течна очна линия с писец

Wet'n'Wild
Избор за цвят на очната линия:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.99 лв.
Wet'n'Wild MegaLiner Liquid Eyeliner - Течна очна линия - дезодорант
Wet'n'Wild MegaLiner Liquid Eyeliner
Течна очна линия

Wet'n'Wild
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.99 лв.
Golden Rose Wow Nail Color - Лак за нокти - дезодорант
Golden Rose Wow Nail Color
Лак за нокти

Golden Rose
75 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.29 лв.
Клечки за уши - Опаковки от 100 ÷ 200 броя - дезодорант
Клечки за уши
Опаковки от 100 ÷ 200 броя

Cleanic
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  0.79 лв.
Golden Rose Ice Chic Nail Colour - Дълготраен лак за нокти - дезодорант
Golden Rose Ice Chic Nail Colour
Дълготраен лак за нокти

Golden Rose
97 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  1.29 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Sensitive Care - Шампоан и пяна за бръснене - дезодорант
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Sensitive Care
Шампоан и пяна за бръснене

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.89 лв.
Bell Classic Lipstick - Дълготрайно червило - дезодорант
Bell Classic Lipstick
Дълготрайно червило

Bell
35 варианта за избор на цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.70 лв.
Golden Rose Matte Lipstick Crayon - Червило-молив с матов ефект - дезодорант
Golden Rose Matte Lipstick Crayon
Червило-молив с матов ефект

Golden Rose
28 варианта за избор на номер на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.00 лв.
Антибактериални влажни кърпички - В опаковка от 15 броя - дезодорант
Антибактериални влажни кърпички
В опаковка от 15 броя

Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  0.89 лв.

Nivea Protect & Care Anti-Perspirant


Дамски дезодорант против изпотяване от серията "Protect & Care"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи с отстъпка -25% до 29-07-2019г.
Цена:  4.29 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Петък 19-07-2019 г. или
Понеделник 22-07-2019 г.
Продукт#176377
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаNivea
Каталожен номер85902
EAN9005800262048
Категории
Разфасовка150 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката3.50 / 16.00 / 4.20 cm
Тегло0.125 kg
Описание
Дезодорантът "Protect & Care" на "Nivea" осигурява защита от изпотяване, като едновременно с това се грижи за нежната кожа на подмишниците. Иновативната му формула е без съдържание на алкохол и включва съставки с подхранващо действие. Комбинацията от екстракт от корен от женско биле, глицерин и пантенол овлажнява, омекотява и действа противовъзпалително. Антиперспирантът е особено нежен към кожата, има добра поносимост и не предизвиква дразнене. Текстурата му се абсорбира бързо и не оставя лепкаво усещане. Кожата на подмишниците остава мека и суха, с приятен освежаващ аромат на "Nivea Cream".

Предимства на дезодоранта:
  • защита от изпотяване в продължение на 48 часа* и нежна грижа
  • лека формула с грижовни съставки
  • омекотява кожата
  • не предизвиква дразнене
  • дерматологично доказана съвместимост с кожата
  • без алкохол

* Според производителя.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Разклатете преди употреба.
  • Пръскайте от разстояние поне 15 cm.
  • Не нанасяйте върху разранена или раздразнена кожа.
  • Изчакайте да изсъхне преди да се облечете.
Продукти от серията "Nivea Protect & Care"
Nivea Men Protect & Care 2 in 1 Hair + Beard Shampoo
Шампоан за мъже за коса и брада
Цена:  7.69 лв.
Nivea Men Protect & Care 2 in 1 Refresh & Care After Shave
Двуфазен лосион за след бръснене от серията "Protect & Care"
Цена:  12.89 лв.
Nivea Men Protect & Care Anti-Perspirant Stick
Стик дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Protect & Care"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.29 лв.
Nivea Men Protect & Care Deodorant Roll-On
Дезодорант ролон за мъже от серията "Protect & Care"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.29 лв.
Nivea Men Protect & Care Deodorant Spray
Дезодорант за мъже от серията "Protect & Care"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.29 лв.
Nivea Protect & Care Anti-Perspirant Stick
Дамски стик дезодорант против изпотяване от серията "Protect & Care"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Nivea Protect & Care Anti-Perspirant Roll-On
Дамски ролон дезодорант против изпотяване от серията "Protect & Care"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Nivea Men Protect & Care Shower Gel
Душ гел за мъже с алое вера от серията "Protect & Care"
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  3.79 лв.
Още продукти от серията "Nivea Protect & Care"
Дезодоранти против изпотяване
Nivea Men Deep Espresso Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  5.69 лв.
Nivea Men Deep Amazonia Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  5.69 лв.
Nivea Men Deep Espresso Anti-Perspirant Spray
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  5.69 лв.
Nivea Men Deep Amazonia Anti-Perspirant Spray
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  5.69 лв.
Old Spice Captain Antiperspirant Deodorant Gel
Гел дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Captain"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  5.40 лв.
Dove Nourishing Secrets Awakening Ritual Anti-Perspirant
Дезодорант с аромат на зелен чай и сакура от серията "Nourishing Secrets"
Цена:  7.20 лв.
STR8 Fresh Recharge Antiperspirant Deodorant Stick
Стик дезодорант против изпотяване за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.90 лв.
STR8 Heat Resist Antiperspirant Deodorant Stick
Стик дезодорант против изпотяване за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.90 лв.
STR8 Protect Xtreme Antiperspirant Deodorant Stick
Стик дезодорант против изпотяване за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.90 лв.
STR8 Fresh Recharge Antiperspirant Deodorant Roll-On
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.90 лв.
STR8 Heat Resist Antiperspirant Deodorant Roll-On
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.90 лв.
STR8 Protect Xtreme Antiperspirant Deodorant Roll-On
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.90 лв.
STR8 Invisible Force Antiperspirant Deodorant Roll-On
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.90 лв.
STR8 Fresh Recharge Antiperspirant Deodorant Spray
Спрей дезодорант против изпотяване за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.90 лв.
STR8 Heat Resist Antiperspirant Deodorant Spray
Спрей дезодорант против изпотяване за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.90 лв.
STR8 Protect Xtreme Antiperspirant Deodorant Spray
Спрей дезодорант против изпотяване за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.90 лв.
STR8 Invisible Force Antiperspirant Deodorant Spray
Спрей дезодорант против изпотяване за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.90 лв.
Fa Island Vibes Bali Kiss Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с аромат на манго и ванилов цвят
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.69 лв.
Garnier Men Mineral Action Control+ Anti-Perspirant Roll-On
Ролон дезодорант от серията "Deo Mineral Action Control+"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  3.49 лв.
Nivea Dry Fresh Anti-Perspirant Deodorant Spray
Дезодорант против изпотяване
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.29 лв.
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.20 лв.
Fa Soft & Control Caring Lila Scent Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване с аромат на люляк
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.69 лв.
Fa Invisible Sensitive Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване за чувствителна кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.69 лв.
Rexona Stress Control Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Още дезодоранти против изпотяване
Други интересни предложения
Nivea Men Protect & Care 2 in 1 Hair + Beard Shampoo
Шампоан за мъже за коса и брада
Цена:  7.69 лв.
Nivea Protect & Care Anti-Perspirant Roll-On
Дамски ролон дезодорант против изпотяване от серията "Protect & Care"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Nivea Protect & Care Anti-Perspirant Stick
Дамски стик дезодорант против изпотяване от серията "Protect & Care"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Nivea Men Protect & Care Deodorant Roll-On
Дезодорант ролон за мъже от серията "Protect & Care"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.29 лв.
Nivea Men Protect & Care Deodorant Spray
Дезодорант за мъже от серията "Protect & Care"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.29 лв.
Nivea Men Protect & Care Anti-Perspirant Stick
Стик дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Protect & Care"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.29 лв.
Nivea Men Protect & Care 2 in 1 Refresh & Care After Shave
Двуфазен лосион за след бръснене от серията "Protect & Care"
Цена:  12.89 лв.
Nivea Men Protect & Care Shower Gel
Душ гел за мъже с алое вера от серията "Protect & Care"
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  3.79 лв.
Nivea Stress Protect Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване от серията "Stress Protect"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Nivea Men Invisible For Black & White Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Назад към "Спрей дезодоранти"
Head & Shoulders на промо цени
Вземи сега избрани шампоани с 15% отстъпка.
Слънцезащита за бебета и деца
Слънцезащитни кремове, лосиони и млека.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Braun Silk-expert Pro3 IPL
Фотоепилатор
Catrice The Dewy Routine
Декоративна козметика
Elizabeth Arden White Tea EDT
Дамски парфюм
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Nestle Gerber - Промоция
Artesania Latina - кораби от дърво