Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    За мъже  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Козметика за баня    За мъже    Nivea Men Active Clean Shower Gel ...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на този душ гел
500 ml
 

Nivea Men Active Clean Shower Gel


Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с активен въглен

Цена:  5.29 лв.
Избери разфасовка:
  • 5.29 лв.
    250 ml
  • 8.59 лв.
    500 ml
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#152426
ВидДуш гел
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на душ гела3 години
Годност след отваряне1 година
МаркаNivea
Каталожен номер
250 ml
84045
500 ml
84046
EAN
250 ml
9005800243283
500 ml
9005800243306
Категории
За тип косаЗа всеки тип
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка250 ml; 500 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
250 ml
6.50 / 16.50 / 3.20 cm
500 ml
7.50 / 21.30 / 4.20 cm
Тегло
250 ml
0.286 kg
500 ml
0.558 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Иновативната формула на душ гела "Active Clean" от "Nivea" съдържа активен въглен, който действа като магнит за замърсяванията. Той почиства ефективно без да изсушава и запазва кожата хидратирана и мека. Леката консистенция се превръща в деликатна пяна, грижовна както към тялото, така и към лицето и косата. Изразеният мъжествен аромат създава дълготрайно усещане за чистота и свежест и зарежда с енергия. Съвместимостта на продукта с кожата е дерматологично доказана.
  • Aqua
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Acrylates Copolymer
  • PEG-7 Glyceryl Cocoate
  • Glycerin
  • Sodium Chloride
  • PEG-3 Distearate
  • PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate
  • PEG-40 Hydrogenated Castor Oil
  • Trisodium EDTA
  • Citric Acid
  • Phenoxyethanol
  • Methylparaben
  • Ethylparaben
  • Sodium Benzoate
  • Linalool
  • Limonene
  • Coumarin
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citral
  • Geraniol
  • Citronellol
  • Parfum
  • CI 77266 (Carbon Black)
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанесете върху влажна кожа на тялото с ръце или гъба за баня и изплакнете обилно с вода.
  • Използвайте като шампоан, като нанесете върху мокра коса. Разтъркайте до получаването на пяна и изплакнете.
  • Можете да използвате и за измиване на лицето, като разтъркате малко количество от душ гела в длани и нанесете върху влажната кожа. Изплакнете с вода.
Рейтинг
Рейтинг: 9.67 / 3 гласа 
За да оцените душ гела "Nivea Men Active Clean Shower Gel", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този душ гел, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват душ гела, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този душ гел, купуват също
Комплект за разходки - Бочко - Слънцезащитен крем, лосион против ухапване от насекоми, антибактериален гел за ръце и антибактериални влажни кърпички - душ гел
Комплект за разходки - Бочко
Слънцезащитен крем, лосион против ухапване от насекоми, антибактериален гел за ръце и антибактериални влажни кърпички

Бочко
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.99 лв.
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly Daily Moisturizing Jelly - Хидратиращ гел за лице за нормална и комбинирана кожа от серията "Skin Naturals" - душ гел
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly Daily Moisturizing Jelly
Хидратиращ гел за лице за нормална и комбинирана кожа от серията "Skin Naturals"

Garnier
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Maybelline Tattoo Brow 3 Day Gel-Tint - Оцветяващ полуперманентен гел за вежди с отлепяне - душ гел
Maybelline Tattoo Brow 3 Day Gel-Tint
Оцветяващ полуперманентен гел за вежди с отлепяне

Maybelline
Избор за цвят на гела:
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  18.49 лв.
L'Oreal Excellence Creme - Трайна крем боя за коса със защитна технология - душ гел
L'Oreal Excellence Creme
Трайна крем боя за коса със защитна технология

Loreal Paris
11 варианта за избор на цвят на боята:
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
L'Oreal Casting Creme Gloss - Безамонячна боя за коса - душ гел
L'Oreal Casting Creme Gloss
Безамонячна боя за коса

Loreal Paris
19 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
Canni Gel Color System UV & LED - Гел лак за нокти - душ гел
Canni Gel Color System UV & LED
Гел лак за нокти

Canni
255 варианта за избор на цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.00 лв.
Подаръчен комплект - L'Oreal Unlimited & La Petite Palette - Спирала за мигли и мини палитра сенки за очи - душ гел
Подаръчен комплект - L'Oreal Unlimited & La Petite Palette
Спирала за мигли и мини палитра сенки за очи

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  28.99 лв.
Golden Rose Classic Lipstick - Дълготрайно червило - душ гел
Golden Rose Classic Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
56 варианта за избор на номер на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.90 лв.
Mixa Baby Atopiance Soothing Cleansing Oil For Body & Hair - Бебешко олио за измиване на коса и тяло за много суха и атопична кожа от серията "Baby" - душ гел
Mixa Baby Atopiance Soothing Cleansing Oil For Body & Hair
Бебешко олио за измиване на коса и тяло за много суха и атопична кожа от серията "Baby"

Mixa
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.99 лв.
Bilka Batist Slow Hair Growth Cream - Крем за тяло за забавяне растежа на космите от серията "Batist" - душ гел
Bilka Batist Slow Hair Growth Cream
Крем за тяло за забавяне растежа на космите от серията "Batist"

Bilka
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.70 лв.
Комплект Бочко - От първия ден - Бебешки шампоан, мляко за тяло, крем при подсичане и пелена - душ гел
Комплект Бочко - От първия ден
Бебешки шампоан, мляко за тяло, крем при подсичане и пелена

Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.80 лв.
L'Oreal Prodigy 5 - Безамонячна трайна боя за коса - душ гел
L'Oreal Prodigy 5
Безамонячна трайна боя за коса

Loreal Paris
Избор за цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.
Nivea Men Sensitive After Shave Balm - Балсам за след бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive" - душ гел
Nivea Men Sensitive After Shave Balm
Балсам за след бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.89 лв.
Batiste Dry Shampoo Plus Beautiful Brunette - Оцветяващ сух шампоан за брюнетки - душ гел
Batiste Dry Shampoo Plus Beautiful Brunette
Оцветяващ сух шампоан за брюнетки

Batiste
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.30 лв.
Слънцезащитен спрей за бебета и деца - душ гел
Слънцезащитен спрей за бебета и деца
Бочко
Избор за SPF фактор:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  10.70 лв.
Batiste Dry Shampoo Plus Heavenly Volume - Сух шампоан за обем - душ гел
Batiste Dry Shampoo Plus Heavenly Volume
Сух шампоан за обем

Batiste
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.30 лв.
Wet'n'Wild Wild Shine Nail Color - Глитерен лак за нокти - душ гел
Wet'n'Wild Wild Shine Nail Color
Глитерен лак за нокти

Wet'n'Wild
Избор за цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
Тоалетен крем-вазелин за напукани устни и лице - SPF 12 - душ гел
Тоалетен крем-вазелин за напукани устни и лице - SPF 12
Bodi Beauty
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.70 лв.
Интимни мокри кърпички - С екстракт от лайка и млечна киселина в опаковка от 25 броя - душ гел
Интимни мокри кърпички
С екстракт от лайка и млечна киселина в опаковка от 25 броя

Silkline
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.00 лв.
Мляко за след слънце за бебета и деца - С алантоин, ментол и витамин E - душ гел
Мляко за след слънце за бебета и деца
С алантоин, ментол и витамин E

Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.30 лв.
Гел след ухапване от насекоми - С натурални растителни съставки - душ гел
Гел след ухапване от насекоми
С натурални растителни съставки

Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.10 лв.
Nature Box Pomegranate Oil Color Caring Mask - Маска за боядисана коса с масло от нар - душ гел
Nature Box Pomegranate Oil Color Caring Mask
Маска за боядисана коса с масло от нар

Nature Box
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.99 лв.
Nature Box Pomegranate Oil Shampoo - Шампоан за боядисана коса с масло от нар - душ гел
Nature Box Pomegranate Oil Shampoo
Шампоан за боядисана коса с масло от нар

Nature Box
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.99 лв.
Fa Men Xtreme Power+ Anti-Perspirant - Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Fa Men Xtreme" - душ гел
Fa Men Xtreme Power+ Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Fa Men Xtreme"

Fa
Стандартна цена 4.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -36%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  2.99 лв.

Nivea Men Active Clean Shower Gel


Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с активен въглен

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  5.29
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#152426
ВидДуш гел
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на душ гела3 години
Годност след отваряне1 година
МаркаNivea
Каталожен номер
250 ml
84045
500 ml
84046
EAN
250 ml
9005800243283
500 ml
9005800243306
Категории
За тип косаЗа всеки тип
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка250 ml; 500 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
250 ml
6.50 / 16.50 / 3.20 cm
500 ml
7.50 / 21.30 / 4.20 cm
Тегло
250 ml
0.286 kg
500 ml
0.558 kg
Още снимки на този душ гел
500 ml
Описание
Иновативната формула на душ гела "Active Clean" от "Nivea" съдържа активен въглен, който действа като магнит за замърсяванията. Той почиства ефективно без да изсушава и запазва кожата хидратирана и мека. Леката консистенция се превръща в деликатна пяна, грижовна както към тялото, така и към лицето и косата. Изразеният мъжествен аромат създава дълготрайно усещане за чистота и свежест и зарежда с енергия. Съвместимостта на продукта с кожата е дерматологично доказана.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанесете върху влажна кожа на тялото с ръце или гъба за баня и изплакнете обилно с вода.
  • Използвайте като шампоан, като нанесете върху мокра коса. Разтъркайте до получаването на пяна и изплакнете.
  • Можете да използвате и за измиване на лицето, като разтъркате малко количество от душ гела в длани и нанесете върху влажната кожа. Изплакнете с вода.
Козметика за лице с въглен
Bioten Detox Night Cream
Енергизиращ нощен крем за лице против стареене от серията "Detox"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.90 лв.
Collistar Nero Sublime Black Precious Mask
Възстановяваща маска за лице от серията "Nero Sublime"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  89.00 лв.
L'Oreal Pure Clay Glow Mask
Почистваща и озаряваща маска за лице с 3 вида глина и растителен въглен от серията "Pure Clay"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.90 лв.
Erborian Konjac Sponge Charcoal
Конджак гъба за почистване на лице с пудра от бамбуков въглен
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  30.00 лв.
Garnier Pure Active Charcoal Anti-Blackhead Peel-Off
Черна отлепяща се маска за лице с активен въглен от серията "Pure Active"
Стандартна цена 13.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.49 лв.
Garnier Pure Active Intensive 3 in 1
Почистващ гел, ексфолиант и маска за лице против черни точки
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Bioten Detox Black Peel-off Face Mask
Черна пилинг маска за лице с активен въглен
Цена:  6.90 лв.
Bioten Detox Day Cream - SPF 15
Енергизиращ дневен крем за лице против стареене от серията "Detox"
Цена:  9.90 лв.
Eveline Charcoal Illuminating Ritual Purifying Mask
Хидратираща лист маска за лице с активен въглен
Цена:  6.30 лв.
Optiat Nourishing & Hydrating Face Mask
Подхранваща и хидратираща маска за лице за суха и чувствителна кожа
Цена:  36.00 лв.
Optiat Purifying & Exfoliating Face Mask
Почистваща и ексфолираща маска за лице за мазна и комбинирана кожа
Цена:  36.00 лв.
Lavish Care Peel Off Black Mask
Черна отлепяща се маска за лице с активен въглен
Цена:  29.90 лв.
MBeauty Charcoal Bubble Face Mask
Кислородна маска за лице с активен въглен
Цена:  2.89 лв.
Bioten Detox Cleansing Gel
Почистващ гел за нормална към мазна кожа
Цена:  6.60 лв.
Bioten Detox Micellar Water
Детоксикираща мицеларна вода за нормална към мазна кожа
Цена:  7.90 лв.
Nacomi Natural Black Clay Face & Body Mask
Детоксикираща маска за лице и тяло с черна глина
Цена:  8.90 лв.
Farmona Herbal Care Black Rise Face Mask
Детоксикираща маска за лице 2 x 5 ml от серията "Herbal Care"
Цена:  2.60 лв.
Маска за лице с активен въглен
Опаковка за две нанасяния
Цена:  4.49 лв.
Farmona Herbal Care Detoxifying Cream
Детоксикиращ крем за лице с масло от черен ориз и въглен от серията "Herbal Care"
Цена:  8.90 лв.
MBeauty Charcoal Peel Off Mask
Черна пилинг маска за лице с активен въглен - опаковка за 3 нанасяния
Цена:  4.49 лв.
MBeauty Charcoal Black Face Mask
Текстилна черна маска за лице с активен въглен
Цена:  2.39 лв.
Regal Detox Pure Clay + Charcoal Mask
Детоксикираща маска за лице с глина и активен въглен от бамбук
Цена:  8.50 лв.
Body Drench Mud Face Masks Instant Skin Boosters
Комплект от 3 вида маски за лице
Цена:  22.00 лв.
Body Drench Detox Face Mask Black Charcoal
Дълбоко почистваща маска за лице с черен въглен
Цена:  22.00 лв.
Още козметика за лице с въглен
Продукти за устна хигиена с въглен
iWhite Instant Dark Stains Toothpaste
Избелваща паста за зъби с активен въглен
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  17.10 лв.
Coco Fever Teeth Whitening Powder
Избелваща пудра за зъби с активен въглен
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  33.30 лв.
Dentissimo Extra Withening Black Toothpaste
Избелваща паста за зъби с активен въглен
Цена:  19.90 лв.
Colgate Slim Soft with Charcoal
Четка за зъби
Цена:  5.80 лв.
Козметика за лице с въглен
Продукти за устна хигиена с въглен
Козметика за коса с въглен
Други интересни предложения
STR8 Detox Power Intensive Cleansing Shower Gel 3 in 1
Детоксикиращ душ гел за мъже за тяло, лице и коса
Цена:  6.50 лв.
iWhite Instant Dark Stains Toothpaste
Избелваща паста за зъби с активен въглен
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  17.10 лв.
Coco Fever Teeth Whitening Powder
Избелваща пудра за зъби с активен въглен
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  33.30 лв.
Dentissimo Extra Withening Black Toothpaste
Избелваща паста за зъби с активен въглен
Цена:  19.90 лв.
Farmona Jantar Shampoo with Amber & Charcoal Greasy Hair
Детоксикиращ шампоан за мазна коса с активен въглен и кехлибар от серията "Essence of Tradition Jantar"
Цена:  7.90 лв.
Farmona Jantar Foam Hair Conditioner with Amber & Charcoal Greasy Hair
Балсам-пяна за мазна коса с активен въглен и кехлибар от серията "Essence of Tradition Jantar"
Цена:  8.90 лв.
Farmona Jantar Pre-Mask with Amber & Charcoal Greasy Hair
Маска за мазна коса с активен въглен и кехлибар от серията "Essence of Tradition Jantar"
Цена:  10.90 лв.
Nivea Men Care Shampoo Active Clean
Шампоан за мъже с активен въглен
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  5.89 лв.
Colgate Slim Soft with Charcoal
Четка за зъби
Цена:  5.80 лв.
Nivea Men Sensitive Shower Gel
Душ гел за мъже за чувствителна кожа от серията "Sensitive"
Цена:  5.29 лв.
Назад към "Козметика за баня за мъже"
Как да се защитим от слънцето?
Всичко, което трябва да знаем за слънцезащитната козметика.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Nature Box Almond
Козметика за коса и тяло с бадемово масло
Nivea Hairmilk Shine
Шампоан за естествен блясък на косата
Nivea Black & White Silky Smooth
Дезодоранти против изпотяване
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Козметика за лице с въглен
Продукти за устна хигиена с въглен
Козметика за коса с въглен
Намаление на хиляди книги
Nestle Gerber - Промоция
Вземи удобен комплект с козметика за разходки на открито.