store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    За мъже  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Грижа за тялото - козметика    За мъже    Подаръчен комплект за мъ...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Подаръчен комплект за мъже с несесер - Nivea Men Silver Protect


Гел за бръснене, балсам за след бръснене и ролон

Цена:  27.49 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 23-05-2019 г. или
Понеделник 27-05-2019 г.
Продукт#144510
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаNivea
Каталожен номер93396-01450-00
EAN9005800308807
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката24.00 / 13.50 / 10.00 cm
Тегло0.852 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Подаръчен комплект за мъже, с подбрани продукти от серията "Silver Protect" на "Nivea", събрани в стилен и практичен несесер.

Гелът за бръснене е създаден с иновативна формула, разработена чрез най-новите технологии, съсредоточени в грижата за кожата. Съдържа сребърни йони, екстракт от лайка и провитамин B5, които подхранват кожата и действат антибактериално. Консистенцията на гела формира слой, който осигурява гладко плъзгане на бръснача и предпазва от наранявания и появата на раздразнения.

Балсамът за след бръснене е с формула, също обогатена с екстракт от лайка, сребърни йони и провитамин B5. Те успокояват кожата след бръснене и я предпазват от появата на раздразнения. Балсамът подхранва кожата в дълбочина и подпомага за нейното възстановяване. Мъжественият аромат създава приятно усещане и не остава незабелязан от нежния пол.

Ролонът съдържа антибактериални съставки и ефективно се бори с бактериите, причиняващи неприятни миризми. Консистенцията му има свеж аромат и осигурява 48-часова защита срещу изпотяване. Не съдържа алкохол, оцветители и консерванти, като по този начин риска от раздразнения е сведен до минимум.
Състав на гела за бръснене:
  • Aqua
  • TEA-Palmitate
  • Oleth-20
  • Isopentane
  • Glycerin
  • Para num Liquidum
  • Silver Citrate
  • Chamomilla Recutita Flower Extract
  • Panthenol
  • Caprylic/Capric Triglyceride
  • Hydronethylcellulose
  • Hydroxypropyl Methylcellulose
  • PEG-14 M
  • PEG-90 Glyceryl Isostearate
  • Polyisobutene
  • Propylene Glycol
  • Isobutane
  • Citric Acid
  • Piroctone Olamine
  • BHT
  • Limonene
  • Parfum
Състав на балсама за след бръснене:
  • Aqua
  • Alcohol Denat.
  • Glycerin
  • Cyclomethicone
  • Ethylhexyl Cocoate
  • Parfum
  • Panthenol
  • Silver Citrate
  • Chamomilla Recutita Flower Extract
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Citric Acid
  • Sodium Carbomer
  • Triceteareth-4 Phosphate
  • Trisodium EDTA
  • Chondrus Crispus
  • Limonene
  • Linalool
  • Geraniol
  • Citral
  • Coumarin
  • Citronellol
Състав на ролона:
  • Aqua
  • Alcohol Denat.
  • Aluminum Chlorohydrate
  • PEG-8
  • PEG-40 Hydrogenated Castor Oil
  • Parfum
  • Silver Citrate
  • Hydroxyethylcellulose
  • Citric Acid
  • Octyldodecanol
  • Limonene
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Coumarin
  • Eugenol
  • Benzyl Alcohol
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
В комплекта
Комплектът съдържа:
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените продукта "Подаръчен комплект за мъже с несесер - Nivea Men Silver Protect", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
Подаръчен комплект с несесер - Dove Delicate Beauty - Душ пяна, лосион за тяло, дезодорант и крем за ръце - продукт
Подаръчен комплект с несесер - Dove Delicate Beauty
Душ пяна, лосион за тяло, дезодорант и крем за ръце

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.90 лв.
Rexona Cotton Dry Anti-Perspirant - Дезодорант против изпотяване - продукт
Rexona Cotton Dry Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване

Rexona
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Мокри кърпички с аромат на роза - Опаковка от 15 броя - продукт
Мокри кърпички с аромат на роза
Опаковка от 15 броя

My Rose
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  0.39 лв.
Пудра - Stay Matte - продукт
Пудра - Stay Matte
Rimmel
Избор за нюанс на пудрата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.90 лв.
Golden Rose Protein Nail Lacquer - Лак за нокти с протеин - продукт
Golden Rose Protein Nail Lacquer
Лак за нокти с протеин

Golden Rose
Избор за цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.49 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Dove Extra Fresh - Душ гел и дезодорант от серията "Men+Care Extra Fresh" - продукт
Подаръчен комплект за мъже - Dove Extra Fresh
Душ гел и дезодорант от серията "Men+Care Extra Fresh"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.90 лв.
Mustela Cradle Cap Cream - Бебешки крем против крусти - продукт
Mustela Cradle Cap Cream
Бебешки крем против крусти

Mustela
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.20 лв.
Бързосъхнещ топ лак - Turbo Dry - продукт
Бързосъхнещ топ лак - Turbo Dry
Miss Sporty
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.29 лв.
Гел след ухапване от насекоми - С натурални растителни съставки - продукт
Гел след ухапване от насекоми
С натурални растителни съставки

Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.10 лв.
Дамски тампони - Event Super - Опаковки от 8 ÷ 32 броя - продукт
Дамски тампони - Event Super
Опаковки от 8 ÷ 32 броя

Event
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.89 лв.
Бебешки влажни кърпички с екстракт от лайка - Опаковки от 72 броя и 90 броя - продукт
Бебешки влажни кърпички с екстракт от лайка
Опаковки от 72 броя и 90 броя

Бочко
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  2.20 лв.
Manhattan Clearface Perfect Mat Make Up - Фон дьо тен за проблемна кожа от серията "Clearface" - продукт
Manhattan Clearface Perfect Mat Make Up
Фон дьо тен за проблемна кожа от серията "Clearface"

Manhattan
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.90 лв.
Бебешки влажни кърпички с екстракт от лавандула - Опаковки от 64 броя и 90 броя - продукт
Бебешки влажни кърпички с екстракт от лавандула
Опаковки от 64 броя и 90 броя

Бочко
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  2.30 лв.
Echo Health & Beauty Moisturising Gel Socks - Овлажняващи гел чорапи за SPA процедури - продукт
Echo Health & Beauty Moisturising Gel Socks
Овлажняващи гел чорапи за SPA процедури

Echo Health & Beauty
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.99 лв.
Крем за заздравяване на напукани зърна - Опаковки от 10 и 40 ml - продукт
Крем за заздравяване на напукани зърна
Опаковки от 10 и 40 ml

Lansinoh
Избор за разфасовка на крема:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  13.00 лв.
Шампоан с хума - Jasmine - продукт
Шампоан с хума - Jasmine
Avia
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.20 лв.
Manhattan 2 in 1 Perfect Teint Powder & Make Up - Пудра и фон дьо тен - продукт
Manhattan 2 in 1 Perfect Teint Powder & Make Up
Пудра и фон дьо тен

Manhattan
Избор за нюанс на пудрата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.40 лв.
Бебешки влажни кърпички с натурално масло от смрадлика - Опаковки от 20 ÷ 90 броя - продукт
Бебешки влажни кърпички с натурално масло от смрадлика
Опаковки от 20 ÷ 90 броя

Бочко
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.29 лв.
Професионален крем за оформяне на къдрици - От серията "Eugene Perma - Artiste Create" - продукт
Професионален крем за оформяне на къдрици
От серията "Eugene Perma - Artiste Create"

Eugene Perma - Artiste
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.00 лв.
Garnier Ambre Solaire 24 Hydration Protection Lotion - Хидратиращ слънцезащитен лосион за тяло - продукт
Garnier Ambre Solaire 24 Hydration Protection Lotion
Хидратиращ слънцезащитен лосион за тяло

Garnier
Избор за слънцезащитен фактор:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  11.99 лв.
Garnier Ambre Solaire Golden Protect Oil - Слънцезащитно олио спрей - продукт
Garnier Ambre Solaire Golden Protect Oil
Слънцезащитно олио спрей

Garnier
Избор за слънцезащитен фактор:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  13.99 лв.
L'Oreal Paris Age Specialist 55+ - Възстановяващ дневен крем против стареене - продукт
L'Oreal Paris Age Specialist 55+
Възстановяващ дневен крем против стареене

Loreal Paris
Стандартна цена 12.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.99 лв.

Подаръчен комплект за мъже с несесер - Nivea Men Silver Protect


Гел за бръснене, балсам за след бръснене и ролон

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  27.49 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 23-05-2019 г. или
Понеделник 27-05-2019 г.
Продукт#144510
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаNivea
Каталожен номер93396-01450-00
EAN9005800308807
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката24.00 / 13.50 / 10.00 cm
Тегло0.852 kg
Описание
Подаръчен комплект за мъже, с подбрани продукти от серията "Silver Protect" на "Nivea", събрани в стилен и практичен несесер.

Гелът за бръснене е създаден с иновативна формула, разработена чрез най-новите технологии, съсредоточени в грижата за кожата. Съдържа сребърни йони, екстракт от лайка и провитамин B5, които подхранват кожата и действат антибактериално. Консистенцията на гела формира слой, който осигурява гладко плъзгане на бръснача и предпазва от наранявания и появата на раздразнения.

Балсамът за след бръснене е с формула, също обогатена с екстракт от лайка, сребърни йони и провитамин B5. Те успокояват кожата след бръснене и я предпазват от появата на раздразнения. Балсамът подхранва кожата в дълбочина и подпомага за нейното възстановяване. Мъжественият аромат създава приятно усещане и не остава незабелязан от нежния пол.

Ролонът съдържа антибактериални съставки и ефективно се бори с бактериите, причиняващи неприятни миризми. Консистенцията му има свеж аромат и осигурява 48-часова защита срещу изпотяване. Не съдържа алкохол, оцветители и консерванти, като по този начин риска от раздразнения е сведен до минимум.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
В комплекта
Комплектът съдържа:
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Silver Protect"
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Silver Protect
Гел за бръснене и балсам за след бръснене
Цена:  18.29 лв.
Nivea Men Silver Protect Anti-Perspirant
Стик дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Silver Protect"
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Silver Protect Anti-Perspirant
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Silver Protect"
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Silver Protect Quick Dry Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Silver Protect"
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Silver Protect Shaving Gel
Гел за бръснене от серията "Silver Protect"
Стандартна цена 7.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.90 лв.
Nivea Men Silver Protect Shaving Foam
Пяна за бръснене от серията "Silver Protect"
Стандартна цена 5.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.00 лв.
Nivea Men Silver Protect After Shave Balm
Балсам за след бръснене за мъже от серията "Silver Protect"
Стандартна цена 12.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  11.60 лв.
Nivea Men Silver Protect After Shave Lotion
Лосион за след бръснене от серията "Silver Protect"
Стандартна цена 12.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  11.60 лв.
Nivea Men Silver Protect Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло със сребърни йони от серията "Silver Protect"
Стандартна цена 5.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.80 лв.
Още козметика за мъже от серията "Nivea Men Silver Protect"
Подаръчни комплекти "Nivea"
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Sensitive Care
Шампоан и пяна за бръснене
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.89 лв.
Подаръчен комплект за мъже с чанта - Nivea Men Active Care
Козметика за лице и тяло
Цена:  25.19 лв.
Подаръчен комплект за мъже с чанта - Nivea Men Deep Fresh
Козметика за лице, коса и тяло от серията "Deep"
Цена:  39.99 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Deep Comfort
Гел за бръснене и лосион за след бръснене от серията "Deep"
Цена:  18.29 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Deep Fresh
Душ гел и дезодорант от серията "Deep"
Цена:  9.19 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Nivea Soft Touch
Козметика за коса и тяло
Цена:  30.39 лв.
Подаръчен комплект - Nivea Soft Skin
Душ гел и подхранващ крем за лице и тяло
Цена:  9.19 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Nivea Expert Care
Козметика за лице и тяло
Цена:  41.89 лв.
Подаръчен комплект - Powerfruits & Care
Душ гел и дезодорант против изпотяване
Цена:  9.19 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Nivea Urban Detox
Мицеларна вода, маска и крем за лице
Цена:  32.09 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Nivea Blue Care
Козметика за лице, коса и тяло
Цена:  30.39 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Nivea Silky Moments
Крем за лице и тяло, спрей дезодорант и душ крем
Цена:  19.99 лв.
Подаръчен комплект - Nivea Anti-Wrinkle + Revitalizing 55+
Дневен и нощен крем за лице против бръчки
Цена:  17.69 лв.
Подаръчен комплект - Nivea Anti-Wrinkle + Firming 45+
Дневен и нощен крем за лице против бръчки
Цена:  17.69 лв.
Подаръчен комплект - Nivea Creme & Care
Душ гел и универсален крем
Цена:  8.29 лв.
Подаръчен комплект - Nivea Cashmere & Care
Душ крем и дезодорант
Цена:  9.19 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Protect & Care
Крем за лице, душ гел и дезодорант
Цена:  14.59 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Active Care
Душ гел и дезодорант
Цена:  9.19 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Get Ready
Дезодорант и крем за лице, ръце и тяло
Цена:  9.89 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Pure
Душ гел и ролон
Цена:  9.19 лв.
Подаръчен комплект за мъже с несесер - Nivea Men Sensitive Care
Гел за бръснене, балсам за след бръснене и ролон
Цена:  27.49 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Sensitive Skin
Гел за бръснене и балсам за след бръснене
Цена:  18.29 лв.
Подаръчен комплект - Nivea Fresh Flower & Care
Душ гел и дезодорант против изпотяване
Цена:  9.19 лв.
Още подаръчни комплекти "Nivea"
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Deep"
Nivea Men Deep Shaving Gel
Гел за бръснене от серията "Deep"
Стандартна цена 7.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.90 лв.
Nivea Men Deep Shaving Foam
Пяна за бръснене от серията "Deep"
Стандартна цена 5.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.00 лв.
Nivea Men Deep After Shave Lotion
Лосион за след бръснене от серията "Deep"
Стандартна цена 12.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  11.60 лв.
Nivea Men Deep Dry & Fresh Feeling 48h Anti-Perspirant
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Deep Dry & Fresh Feeling 48h Anti-Perspirant Spray
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Цена:  4.10 лв.
Nivea Men Deep Clean Shower Gel
Душ гел за мъже от серията "Deep"
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  3.80 лв.
Nivea Men Deep Face & Beard Wash
Измиващ гел за лице и брада за мъже от серията "Deep"
Цена:  9.49 лв.
Nivea Men Deep Revitalizing Shampoo
Шампоан за мъже от серията "Deep"
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  4.70 лв.
Още козметика за мъже от серията "Nivea Men Deep"
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Dry Impact"
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Active Energy"
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Cool Kick"
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Sensitive"
Козметика за мъже от серията "Nivea Men Original"
Други интересни предложения
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Deep Fresh
Душ гел и дезодорант от серията "Deep"
Цена:  9.19 лв.
Подаръчен комплект за мъже с чанта - Nivea Men Deep Fresh
Козметика за лице, коса и тяло от серията "Deep"
Цена:  39.99 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Deep Comfort
Гел за бръснене и лосион за след бръснене от серията "Deep"
Цена:  18.29 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Nivea Soft Touch
Козметика за коса и тяло
Цена:  30.39 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Nivea Silky Moments
Крем за лице и тяло, спрей дезодорант и душ крем
Цена:  19.99 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Silver Protect
Гел за бръснене и балсам за след бръснене
Цена:  18.29 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Pure
Душ гел и ролон
Цена:  9.19 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Sensitive Skin
Гел за бръснене и балсам за след бръснене
Цена:  18.29 лв.
Подаръчен комплект - Nivea Cashmere & Care
Душ крем и дезодорант
Цена:  9.19 лв.
Подаръчен комплект - Nivea Creme & Care
Душ гел и универсален крем
Цена:  8.29 лв.
Назад към "Козметика за тяло за мъже"
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво