store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Nivea  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Nivea    Nivea Cellular Filler + Firming Night Cream - Подхранващ нощен крем за лице ...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Предишни дизайни
 

Nivea Cellular Filler + Firming Night Cream


Подхранващ нощен крем за лице против бръчки от серията "Cellular Filler + Firming"
Цена:  27.89 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Вторник 22-01-2019 г., Сряда 23-01-2019 г. или
Четвъртък 24-01-2019 г.
Продукт#141163
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на крема3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер82386
EAN4005900480514
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.60 / 7.50 / 6.30 cm
Тегло0.155 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Нощният крем от "Nivea" работи за вас, докато си почивате. Подхранва в дълбочина, намалява бръчките, стимулира обновяването на кожните клетки и прави кожата по-стегната. Това се дължи на балансираната формула, която съдържа уникална комбинация от активни съставки, действащи на клетъчно ниво - естествените за кожата хиалуронова киселина и креатин, както и екстракт от магнолия. Доказали своята ефективност в борбата със стареенето на кожата, те спомагат възстановителните процеси в нея, стимулирайки синтеза на колаген и еластин. В допълнение, противовъзпалителните свойства на добавените масла от ший и макадамия предпазват от появата на кожни несъвършенства.

Нанесена на лицето, грижовната текстура на крема се разтапя от топлината на кожата, а приятният му аромат превръща използването му в истинско удоволствие. Докато вие се наслаждавате на спокоен сън, кожата усвоява много добре активните съставки, за да се събудите със свеж и отпочинал вид на сутринта. Тя е възстановена, осезаемо по-стегната и нежна като кадифе, а вие - готови да посрещнете деня с усмивка.
  • Aqua
  • Glycerin
  • Cetearyl Alcohol
  • Ethylhexyl Cocoate
  • Methylpropanediol
  • Caprylic/Capric Triglyceride
  • Hydrogenated Coco-Glycerides
  • Butyrospermum Parkii Butter
  • Glyceryl Stearate Citrate
  • Panthenol
  • Macadamia Ternifolia Seed Oil
  • Polymethylsilsequioxane
  • Magnolia Officinalis Bark Extract
  • Creatine
  • 1-Methylhydantoin-2-Imide
  • Sodium Hyaluronate
  • Dimethicone
  • Sodium Carbomer
  • Trisodium EDTA
  • Ethylhexylglycerin
  • Phenoxyethanol
  • Limonene
  • Linalool
  • Citronellol
  • Benzyl Alcohol
  • Geraniol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Parfum
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Подходящ за ежедневна употреба.
  • Нанасяйте вечер, върху предварително почистена кожа.
  • Избягвайте контакт с очите.
  • За цялостна антиейдж грижа, използвайте в комбинация с дневния и околоочния крем от серията "Cellular Filler + Firming".
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 2 гласа 
За да оцените крема "Nivea Cellular Filler + Firming Night Cream", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този крем, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват крема, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този крем, купуват също
Nivea Cellular Anti-Age Intensive Care Hyaluronic Serum - Серумна ампула за лице против бръчки от серията "Cellular Anti-Age" - крем
Nivea Cellular Anti-Age Intensive Care Hyaluronic Serum
Серумна ампула за лице против бръчки от серията "Cellular Anti-Age"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.19 лв.
Козметична чанта с две дръжки - крем
Козметична чанта с две дръжки
Inter-Vion
Избор за дизайн на чантата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.70 лв.
Подаръчен комплект - Nivea Anti-Wrinkle + Firming 45+ - Дневен и нощен крем за лице против бръчки - крем
Подаръчен комплект - Nivea Anti-Wrinkle + Firming 45+
Дневен и нощен крем за лице против бръчки

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  17.69 лв.
Top Ten Dynamic After Shave Balm - Балсам за след бръснене за чувствителна кожа - крем
Top Ten Dynamic After Shave Balm
Балсам за след бръснене за чувствителна кожа

Top Ten
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.89 лв.
Nivea Cellular Filler + Volume Contour Plumping Pearls - Серумни перли против бръчки от серията "Cellular Filler + Volume Contour" - крем
Nivea Cellular Filler + Volume Contour Plumping Pearls
Серумни перли против бръчки от серията "Cellular Filler + Volume Contour"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  30.89 лв.
Nivea MicellAIR Sensitive Skin Micellar Water - Мицеларна вода за чувствителна кожа от серията "MicellAIR" - крем
Nivea MicellAIR Sensitive Skin Micellar Water
Мицеларна вода за чувствителна кожа от серията "MicellAIR"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  6.19 лв.
Golden Rose Dream Eyebrow Pencil - Молив за вежди с четка - крем
Golden Rose Dream Eyebrow Pencil
Молив за вежди с четка

Golden Rose
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.50 лв.
Manhattan Eyebrow Pencil - Молив за вежди - крем
Manhattan Eyebrow Pencil
Молив за вежди

Manhattan
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.20 лв.

Nivea Cellular Filler + Firming Night Cream


Подхранващ нощен крем за лице против бръчки от серията "Cellular Filler + Firming"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  27.89 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Вторник 22-01-2019 г., Сряда 23-01-2019 г. или
Четвъртък 24-01-2019 г.
Продукт#141163
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на крема3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер82386
EAN4005900480514
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.60 / 7.50 / 6.30 cm
Тегло0.155 kg
Описание
Нощният крем от "Nivea" работи за вас, докато си почивате. Подхранва в дълбочина, намалява бръчките, стимулира обновяването на кожните клетки и прави кожата по-стегната. Това се дължи на балансираната формула, която съдържа уникална комбинация от активни съставки, действащи на клетъчно ниво - естествените за кожата хиалуронова киселина и креатин, както и екстракт от магнолия. Доказали своята ефективност в борбата със стареенето на кожата, те спомагат възстановителните процеси в нея, стимулирайки синтеза на колаген и еластин. В допълнение, противовъзпалителните свойства на добавените масла от ший и макадамия предпазват от появата на кожни несъвършенства.

Нанесена на лицето, грижовната текстура на крема се разтапя от топлината на кожата, а приятният му аромат превръща използването му в истинско удоволствие. Докато вие се наслаждавате на спокоен сън, кожата усвоява много добре активните съставки, за да се събудите със свеж и отпочинал вид на сутринта. Тя е възстановена, осезаемо по-стегната и нежна като кадифе, а вие - готови да посрещнете деня с усмивка.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Подходящ за ежедневна употреба.
  • Нанасяйте вечер, върху предварително почистена кожа.
  • Избягвайте контакт с очите.
  • За цялостна антиейдж грижа, използвайте в комбинация с дневния и околоочния крем от серията "Cellular Filler + Firming".
Козметика от серията "Nivea Cellular Filler + Volume Contour"
Козметика за лице с масло от ший
Nivea Mango Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на манго
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.89 лв.
Rubelia Ideal Beauty Firming Control Cream
Крем за лице със стягащ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.49 лв.
Дневен крем с лифтинг ефект за зряла кожа
От серията "Skin Expert"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.19 лв.
Nivea Care Intensive Nourishment Cream
Подхранващ крем за лице и тяло
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  3.49 лв.
M. Asam Clear Skin 3 - 24h Effect Cream
Крем за проблемна кожа с 24 часов ефект от серията "Clear Skin"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.80 лв.
Още козметика за лице с масло от ший
Още козметика за лице с хиалуронова киселина
Още козметика за лице с креатин
Козметика за лице с масло от макадамия
Козметика за лице с магнолия
Козметика за тяло с магнолия
Декоративна козметика с масло от макадамия
Козметика за коса с масло от макадамия
Козметика за тяло с масло от макадамия
Козметика за коса с креатин
Козметика за тяло с креатин
Декоративна козметика с хиалуронова киселина
Козметика за коса с хиалуронова киселина
Козметика за тяло с хиалуронова киселина
Декоративна козметика с масло от ший
Козметика за коса с масло от ший
Козметика за тяло с масло от ший
Други интересни предложения
Nivea Cellular Filler + Volume Contour Plumping Pearls
Серумни перли против бръчки от серията "Cellular Filler + Volume Contour"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  30.89 лв.
Nivea Hyaluron Cellular Filler Sleeping Melt-In Mask
Нощна маска за лице против бръчки от серията "Cellular Filler + Firming"
Цена:  25.79 лв.
Nivea Hyaluron Cellular Filler + Volume Contour Night Cream
Нощен крем за лице против бръчки от серията "Hyaluron Cellular Filler"
Цена:  29.89 лв.
Nivea Hyaluron Cellular Filler + Volume Contour Day Cream - SPF 15
Дневен крем за лице против бръчки от серията "Hyaluron Cellular Filler"
Цена:  29.89 лв.
Nivea Cellular Filler + Firming Eye Care
Околоочен крем против бръчки от серията "Cellular Filler + Firming"
Цена:  21.89 лв.
Nivea Cellular Filler + Firming Day Cream - SPF 15
Хидратиращ дневен крем за лице против бръчки от серията "Cellular Filler + Firming"
Цена:  27.89 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Night Cream
Възстановяващ нощен крем за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  18.09 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Day Cream - SPF 15
Подхранващ дневен крем за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  18.09 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Replenishing Pearls
Серумни перли за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Цена:  21.19 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Eye Cream
Околоочен крем против бръчки от серията "Q10 Power"
Цена:  12.39 лв.
Назад
Titania на специални цени
Козметика и аксесоари с отстъпки от 20%
Nature Box Almond
Козметика за коса и тяло с бадемово масло
Nivea MicellAIR Expert
Мицеларни продукти за почистване на грим
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Подарък от Vademecum
Artesania Latina - кораби от дърво