Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    За всеки ти...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за лицето    Нощни кремове    За всеки тип кожа    Nivea Cellular Filler + Firm...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Предишни дизайни
 

Nivea Cellular Filler + Firming Night Cream


Подхранващ нощен крем за лице против бръчки от серията "Cellular Filler + Firming"

Цена:  27.89 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Понеделник 24-06-2019 г. или
Вторник 25-06-2019 г.
Продукт#141163
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на крема3 години
Годност след отваряне1 година
МаркаNivea
Каталожен номер82386
EAN4005900480514
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.60 / 7.50 / 6.30 cm
Тегло0.155 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Нощният крем от "Nivea" работи за вас, докато си почивате. Подхранва в дълбочина, намалява бръчките, стимулира обновяването на кожните клетки и прави кожата по-стегната. Това се дължи на балансираната формула, която съдържа уникална комбинация от активни съставки, действащи на клетъчно ниво - естествените за кожата хиалуронова киселина и креатин, както и екстракт от магнолия. Доказали своята ефективност в борбата със стареенето на кожата, те спомагат възстановителните процеси в нея, стимулирайки синтеза на колаген и еластин. В допълнение, противовъзпалителните свойства на добавените масла от ший и макадамия предпазват от появата на кожни несъвършенства.

Нанесена на лицето, грижовната текстура на крема се разтапя от топлината на кожата, а приятният му аромат превръща използването му в истинско удоволствие. Докато вие се наслаждавате на спокоен сън, кожата усвоява много добре активните съставки, за да се събудите със свеж и отпочинал вид на сутринта. Тя е възстановена, осезаемо по-стегната и нежна като кадифе, а вие - готови да посрещнете деня с усмивка.
  • Aqua
  • Glycerin
  • Cetearyl Alcohol
  • Ethylhexyl Cocoate
  • Methylpropanediol
  • Caprylic/Capric Triglyceride
  • Hydrogenated Coco-Glycerides
  • Butyrospermum Parkii Butter
  • Glyceryl Stearate Citrate
  • Panthenol
  • Macadamia Ternifolia Seed Oil
  • Polymethylsilsequioxane
  • Magnolia Officinalis Bark Extract
  • Creatine
  • 1-Methylhydantoin-2-Imide
  • Sodium Hyaluronate
  • Dimethicone
  • Sodium Carbomer
  • Trisodium EDTA
  • Ethylhexylglycerin
  • Phenoxyethanol
  • Limonene
  • Linalool
  • Citronellol
  • Benzyl Alcohol
  • Geraniol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Parfum
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Подходящ за ежедневна употреба.
  • Нанасяйте вечер, върху предварително почистена кожа.
  • Избягвайте контакт с очите.
  • За цялостна антиейдж грижа, използвайте в комбинация с дневния и околоочния крем от серията "Cellular Filler + Firming".
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 3 гласа 
За да оцените крема "Nivea Cellular Filler + Firming Night Cream", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този крем, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват крема, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този крем, купуват също
Garnier Color Naturals Creme - Интензивно подхранваща крем боя за коса - крем
Garnier Color Naturals Creme
Интензивно подхранваща крем боя за коса

Garnier
33 варианта за избор на цвят на боята:
Стандартна цена 5.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  3.99 лв.
Dove Derma Spa Goodness Body Cream - Крем за тяло за суха кожа от серията "Derma Spa Goodness" - крем
Dove Derma Spa Goodness Body Cream
Крем за тяло за суха кожа от серията "Derma Spa Goodness"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.90 лв.
Депилиращ крем за тяло с копринен протеин и масло от памук - За чувствителна кожа от серията "Silk & Comfort Care" - крем
Депилиращ крем за тяло с копринен протеин и масло от памук
За чувствителна кожа от серията "Silk & Comfort Care"

Дева
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.49 лв.
Gliss Oil Nutritive Mask - Маска с подхранващи масла за цъфтяща коса от серията "Oil Nutritive" - крем
Gliss Oil Nutritive Mask
Маска с подхранващи масла за цъфтяща коса от серията "Oil Nutritive"

Gliss
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
Golden Rose Rich Color - Лак за нокти с гел технология - крем
Golden Rose Rich Color
Лак за нокти с гел технология

Golden Rose
64 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.79 лв.
Golden Rose Dream Eyebrow Pencil - Молив за вежди с четка - крем
Golden Rose Dream Eyebrow Pencil
Молив за вежди с четка

Golden Rose
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.70 лв.
Golden Rose Vision Lipstick - Дълготрайно червило - крем
Golden Rose Vision Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
35 варианта за избор на цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.70 лв.
Четка за бръснене с косъм от глиган - Kent Natural - крем
Четка за бръснене с косъм от глиган - Kent Natural
Kent
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.00 лв.
Nivea Hyaluron Cellular Filler Sleeping Melt-In Mask - Нощна маска за лице против бръчки от серията "Cellular Filler + Firming" - крем
Nivea Hyaluron Cellular Filler Sleeping Melt-In Mask
Нощна маска за лице против бръчки от серията "Cellular Filler + Firming"

Nivea
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  28.89 лв.
Maybelline Lash Sensational - Спирала за обемни и извити мигли - крем
Maybelline Lash Sensational
Спирала за обемни и извити мигли

Maybelline
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.99 лв.
Maybelline Volum' Express - Спирала за обем с черен цвят - крем
Maybelline Volum' Express
Спирала за обем с черен цвят

Maybelline
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.99 лв.
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle + Energy Eye Treatment - Енергизиращ околоочен крем против бръчки от серията "Q10 plus C" - крем
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle + Energy Eye Treatment
Енергизиращ околоочен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"

Nivea
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.89 лв.
Nivea Urban Skin Defence Day Cream - SPF 20 - Защитен дневен крем за лице за дълготрайна хидратация - крем
Nivea Urban Skin Defence Day Cream - SPF 20
Защитен дневен крем за лице за дълготрайна хидратация

Nivea
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.89 лв.
Manhattan Eyebrow Pencil - Молив за вежди - крем
Manhattan Eyebrow Pencil
Молив за вежди

Manhattan
Избор за цвят на молива:
Цена:  6.20 лв.
Visage Keratin & Argan Liquid Crystals - Течни кристали за увредена коса с кератин и арган - крем
Visage Keratin & Argan Liquid Crystals
Течни кристали за увредена коса с кератин и арган

Visage
Стандартна цена 8.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -2%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.09 лв.

Nivea Cellular Filler + Firming Night Cream


Подхранващ нощен крем за лице против бръчки от серията "Cellular Filler + Firming"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  27.89 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Понеделник 24-06-2019 г. или
Вторник 25-06-2019 г.
Продукт#141163
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на крема3 години
Годност след отваряне1 година
МаркаNivea
Каталожен номер82386
EAN4005900480514
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.60 / 7.50 / 6.30 cm
Тегло0.155 kg
Описание
Нощният крем от "Nivea" работи за вас, докато си почивате. Подхранва в дълбочина, намалява бръчките, стимулира обновяването на кожните клетки и прави кожата по-стегната. Това се дължи на балансираната формула, която съдържа уникална комбинация от активни съставки, действащи на клетъчно ниво - естествените за кожата хиалуронова киселина и креатин, както и екстракт от магнолия. Доказали своята ефективност в борбата със стареенето на кожата, те спомагат възстановителните процеси в нея, стимулирайки синтеза на колаген и еластин. В допълнение, противовъзпалителните свойства на добавените масла от ший и макадамия предпазват от появата на кожни несъвършенства.

Нанесена на лицето, грижовната текстура на крема се разтапя от топлината на кожата, а приятният му аромат превръща използването му в истинско удоволствие. Докато вие се наслаждавате на спокоен сън, кожата усвоява много добре активните съставки, за да се събудите със свеж и отпочинал вид на сутринта. Тя е възстановена, осезаемо по-стегната и нежна като кадифе, а вие - готови да посрещнете деня с усмивка.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Подходящ за ежедневна употреба.
  • Нанасяйте вечер, върху предварително почистена кожа.
  • Избягвайте контакт с очите.
  • За цялостна антиейдж грижа, използвайте в комбинация с дневния и околоочния крем от серията "Cellular Filler + Firming".
Козметика от серията "Nivea Cellular Filler + Volume Contour"
Козметика за лице с масло от ший
Nivea Pop-Ball Blueberry & Cherry Blossom Lip Balm
Балсам за устни с аромат на боровинка и черешов цвят
Цена:  10.89 лв.
Nivea Pop-Ball Watermelon & Pomegranate Lip Balm
Балсам за устни с аромат на диня и нар
Цена:  10.89 лв.
Kiflab Citrus Fresh Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на свежи цитруси
Цена:  9.90 лв.
Kiflab Mousse Au Chocolat Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на шоколадов мус
Цена:  9.90 лв.
Kiflab Melon Smoothie Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на пъпешово смути
Цена:  9.90 лв.
Kiflab Watermelon Cosmopolitan Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на диня
Цена:  9.90 лв.
Kiflab Strawberry Daiquiri Gourmet Lip Balm
Балсам за лице и устни с аромат на ягодово дайкири
Цена:  9.90 лв.
Lumene Klassikko Anti-Age Smooting Night Cream
Изглаждащ нощен крем за лице против стареене от серията "Klassikko"
Цена:  29.00 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Super Intensive Anti-Ageing Serum
Интензивен серум против бръчки от серията "Pirin Dream Complex"
Цена:  14.69 лв.
Beadora Bright Rose Velvety Day Cream
Кадифен дневен крем за лице за суха и комбинирана кожа
Цена:  69.00 лв.
Nivea Urban Skin Detox Good Night Mask
Детоксикираща нощна маска за лице
Цена:  11.89 лв.
Philab Cleanse Skin Re-texturing Exfoliating Cream
Реструктуриращ ексфолиращ крем за лице за всеки тип кожа от серията "Cleanse"
Цена:  133.00 лв.
Nivea Hydro Care Lip Balm
Хидратиращ балсам за устни
Цена:  4.39 лв.
Rubelia Ideal Beauty Firming Control Cream
Крем за лице със стягащ ефект
Цена:  14.50 лв.
Дневен крем с лифтинг ефект за зряла кожа
От серията "Skin Expert"
Цена:  6.19 лв.
Bioten Nourishing Face Mask
Подхранваща маска за лице с арган и ший
Цена:  6.60 лв.
KrauterhoF Hyaluron + Phytocomplex Tagescreme
Хидратиращ дневен крем с хиалуронова киселина от серията "Hyaluron + Phytocomplex"
Цена:  25.20 лв.
Golden Rose Vision Lipstick
Дълготрайно червило
Цена:  3.70 лв.
Балсам за устни - HibisKiss
С аромат на хибискус
Цена:  10.90 лв.
Bilka Grape Energy Hyaluron+ Face Cream
Интензивно хидратиращ крем за лице от серията "Grape Energy"
Цена:  6.90 лв.
Titania Made for Girls Revitalizing Mask
Ревитализираща маска за лице с масло от ший и витамин A от серията "Made for Girls"
Цена:  5.70 лв.
Bodi Beauty Bille-PH Winter Protection Cream - SPF 30
Зимен защитен крем за лице и тяло от серията "Bille-PH"
Цена:  13.10 лв.
Dalvita Caviar Gold Lux Regenrating Anti-Wrinkle Cream 24/7
Регенериращ крем за лице с хайвер и антиейдж ефект
Цена:  49.00 лв.
Bodi Beauty Bille-PH Anti-Age Sun Protection Lip Balm - SPF 30
Слънцезащитен балсам за устни от серията "Bille-PH"
Цена:  6.90 лв.
Още козметика за лице с масло от ший
Козметика за лице с хиалуронова киселина
Eveline Hyaluron Clinic 50+ Lifting Cream Day Night
Дневен и нощен крем за лице против бръчки
Цена:  13.10 лв.
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly Daily Moisturizing Jelly
Хидратиращ гел за лице за нормална и комбинирана кожа от серията "Skin Naturals"
Цена:  9.99 лв.
Garnier Ambre Solaire Sensitive Advanced Face Gel Cream - SPF 50+
Слънцезащитен гел крем за лице и деколте за чувствителна кожа
Цена:  12.79 лв.
Lumene Nordic Chic Moisturizing & Illuminating Primer
Хидратираща и озаряваща основа за грим от серията "Nordic Chic"
Цена:  26.00 лв.
Lumene Lahde Arctic Dew Quenching Aqua Serum
Хидратиращ серум за лице от серията "Lahde"
Цена:  48.80 лв.
Lumene Klassikko Anti-Age Smoothing Eye Cream
Изглаждащ околоочен крем против стареене от серията "Klassikko"
Цена:  26.00 лв.
Lumene Arctic Hydra Care Moisture & Relief Rich Eye Cream
Хидратиращ и успокояващ околоочен крем за суха и чувствителна кожа
Цена:  38.90 лв.
Lumene Arctic Hydra Care Moisture & Relief Rich Day Cream
Хидратиращ и успокояващ дневен крем за суха и чувствителна кожа
Цена:  48.80 лв.
Lumene Arctic Hydra Care Moisture & Relief Rich Oleo-Serum
Хидратиращ и успокояващ олио-серум за суха и чувствителна кожа
Цена:  52.60 лв.
Lumene Klassikko Anti-Age Smoothing Serum
Изглаждащ серум за лице против стареене от серията "Klassikko"
Цена:  33.00 лв.
Lumene Klassikko Anti-Age Protecting Day Cream - SPF 15
Защитен дневен крем за лице против стареене от серията "Klassikko"
Цена:  29.00 лв.
Mixa Hyalurogel Rich Intensive Hydration Cream
Хидратиращ крем за лице с хиалуронова киселина за чувствителна и много суха кожа
Цена:  11.99 лв.
Mixa Hyalurogel Light Intensive Hydration Cream-Gel
Хидратиращ гел-крем за лице с хиалуронова киселина за чувствителна и нормална кожа
Цена:  11.99 лв.
Bodi Beauty Purifying Micellar Water Sensitive Skin
Мицеларна вода за чувствителна кожа
Цена:  5.85 лв.
Bodi Beauty Purifying Micellar Water Normal to Dry Skin
Мицеларна вода за нормална и суха кожа
Цена:  5.85 лв.
Beadora Bright Rose Moisturizing Gel Concentrate
Концентиран овлажняващ гел за лице
Цена:  63.00 лв.
Philab Cleanse Nourishing & Firming Tonic Lotion
Подхранващ и стягащ тоник-лосион за почистване на лице от серията "Cleanse"
Цена:  108.00 лв.
Bioten Multi-Collagen Antiwrinkle Overnight Treatment
Нощен крем за лице против бръчки
Цена:  10.70 лв.
L'Oreal Revitalift Laser Renew Advanced Anti-Ageing Day Cream
Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Цена:  29.99 лв.
L`Oreal Revitalift Laser Renew Precision Eye Cream
Ревитализиращ околоочен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Цена:  29.99 лв.
Bioten Multi-Collagen Antiwrinkle Day Cream - SPF 10
Дневен крем за лице против бръчки
Цена:  10.70 лв.
Mixa Hyalurogel Hydrating Cream-Mask Overnight Recovery
Хидратиращ нощен крем за лице за чувствителна, нормална и дехидратирана кожа
Цена:  11.99 лв.
Chamos Acaci Herb Facial Mask
Подхранваща хиалуронова маска за лице с билки от серията "Acaci"
Цена:  2.60 лв.
Chamos Acaci Green Tea Facial Mask
Хидратираща маска за лице със зелен чай от серията "Acaci"
Цена:  2.60 лв.
Още козметика за лице с хиалуронова киселина
Козметика за лице с креатин
Козметика за лице с масло от макадамия
Козметика за лице с магнолия
Козметика за тяло с магнолия
Декоративна козметика с масло от макадамия
Козметика за коса с масло от макадамия
Козметика за тяло с масло от макадамия
Козметика за коса с креатин
Козметика за тяло с креатин
Декоративна козметика с хиалуронова киселина
Козметика за коса с хиалуронова киселина
Козметика за тяло с хиалуронова киселина
Декоративна козметика с масло от ший
Козметика за коса с масло от ший
Козметика за тяло с масло от ший
Други интересни предложения
Nivea Cellular Filler + Elasticity Reshape Anti-Spot Treatment Serum
Серум за лице и ръце против пигментни петна от серията "Cellular Filler + Elasticity Reshape"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  32.89 лв.
Nivea Cellular Filler + Elasticity Reshape Night Cream
Нощен крем за лице за плътна и еластична кожа от серията "Cellular Filler + Elasticity Reshape"
Цена:  32.89 лв.
Nivea Hyaluron Cellular Filler Sleeping Melt-In Mask
Нощна маска за лице против бръчки от серията "Cellular Filler + Firming"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  28.89 лв.
Nivea Cellular Anti-Age Intensive Care Hyaluronic Serum
Серумна ампула за лице против бръчки от серията "Cellular Anti-Age"
Цена:  8.19 лв.
Nivea Cellular Filler + Firming Eye Care
Околоочен крем против бръчки от серията "Cellular Filler + Firming"
Цена:  21.89 лв.
Nivea Cellular Filler + Firming Day Cream - SPF 15
Хидратиращ дневен крем за лице против бръчки от серията "Cellular Filler + Firming"
Цена:  27.89 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Night Cream
Възстановяващ нощен крем за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Day Cream - SPF 15
Подхранващ дневен крем за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Nivea Cellular Filler + Volume Contour Plumping Pearls
Серумни перли против бръчки от серията "Cellular Filler + Volume Contour"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  30.89 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Replenishing Pearls
Серумни перли за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Цена:  26.89 лв.
Назад към "Нощни кремове за всеки тип кожа"
Репеленти
Защита от насекоми за цялото семейство.
Слънцезащита за бебета и деца
Слънцезащитни кремове, лосиони и млека.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Fa Brazilian Vibes
Козметика за тяло
Nivea Crayon Lipstick Color Lip Balm
Цветен балсам за устни
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment
Ампула за лице против бръчки
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Nestle Gerber - Промоция
Вземи удобен комплект с козметика за разходки на открито.