store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Dove  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Dove    Dove Go Fresh Fresh Touch Cream Bar - Крем сапун с краставица и зелен чай от ...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Dove Go Fresh Fresh Touch Cream Bar


Крем сапун с краставица и зелен чай от серията "Go Fresh - Fresh Touch"
Цена:  2.10 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този сапун може да бъде доставен в дните:
Петък 18-01-2019 г., Понеделник 21-01-2019 г. или
Вторник 22-01-2019 г.
Този сапун може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#140731
ВидСапун
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8712561538077
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка100 g
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката8.00 / 6.00 / 3.50 cm
Тегло0.108 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Dove
Крем сапунът на "Dove" от серията "Go Fresh - Fresh Touch" не е като обикновените сапуни, защото той съдържа агенти за деликатно почистване, съчетани с хидратиращ крем. След измиване с него кожата е гладка и мека. Той помага за поддържането на оптималното ниво на хидратация. Формулата е обогатена с екстракти от краставица и зелен чай, които хидратират и тонизират кожата, като същевременно я даряват със своя ободряващ аромат.
Дерматологично тестван продукт.
  • Sodium Lauroyl Isethionate
  • Stearic Acid
  • Sodium Palmitate
  • Sodium Stearate
  • Aqua
  • Sodium Isethionate
  • Lauric Acid
  • Sodium C14-16 Olefin Sulfonate
  • Sodium Palm Kernelate
  • Parfum
  • Camellia Sinensis Leaf Extract
  • Cucumis Sativus Fruit Extract
  • Glycerin
  • Propylene Glycol
  • Dipropylene Glycol
  • Sodium Chloride
  • Zinc Oxide
  • Tetrasodium EDTA
  • Tetrasodium Etidronate
  • Sodium Benzoate
  • Potassium Sorbate
  • Citric Acid
  • Benzoic Acid
  • Sorbic Acid
  • Alumina
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Benzyl Alcohol
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Hexyl Cinnamal
  • Limonene
  • Linalool
  • CI 19140
  • CI 42090
  • CI 77891
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанесете върху влажна кожа, с ръка или гъба за баня, и масажирайте до получаването на нежна пяна.
  • Изплакнете обилно с вода.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 2 гласа 
За да оцените сапуна "Dove Go Fresh Fresh Touch Cream Bar", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този сапун, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват сапуна, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този сапун, купуват също
Dove Gentle Exfoliating Cream Bar - Ексфолиращ крем сапун - сапун
Dove Gentle Exfoliating Cream Bar
Ексфолиращ крем сапун

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Dove Cream Oil Beauty Cream Bar - Крем сапун с арганово масло - сапун
Dove Cream Oil Beauty Cream Bar
Крем сапун с арганово масло

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Dove Original Beauty Cream Bar - Тоалетен крем сапун - сапун
Dove Original Beauty Cream Bar
Тоалетен крем сапун

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Dove Go Fresh Restore whit Blue Fig & Orange Blossom Scent Soap - Крем сапун с аромат на смокиня и портокалов цвят от серията "Go Fresh - Restore" - сапун
Dove Go Fresh Restore whit Blue Fig & Orange Blossom Scent Soap
Крем сапун с аромат на смокиня и портокалов цвят от серията "Go Fresh - Restore"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Подаръчен комплект - Fa Honey Elixir & Schauma Nature Moments - Шампоан, душ гел, дезодорант и паста за зъби - сапун
Подаръчен комплект - Fa Honey Elixir & Schauma Nature Moments
Шампоан, душ гел, дезодорант и паста за зъби

Fa
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  17.99 лв.
Dove Purely Pampering Shea Butter Cream Bar - Крем сапун с масло от ший от серията "Purely Pampering" - сапун
Dove Purely Pampering Shea Butter Cream Bar
Крем сапун с масло от ший от серията "Purely Pampering"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Nivea Hairmilk Fine Hair Structure Care Shampoo - Възстановяващ шампоан за коса с тънка структура от серията "Hairmilk" - сапун
Nivea Hairmilk Fine Hair Structure Care Shampoo
Възстановяващ шампоан за коса с тънка структура от серията "Hairmilk"

Nivea
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  4.59 лв.

Dove Go Fresh Fresh Touch Cream Bar


Крем сапун с краставица и зелен чай от серията "Go Fresh - Fresh Touch"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  2.10 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този сапун може да бъде доставен в дните:
Петък 18-01-2019 г., Понеделник 21-01-2019 г. или
Вторник 22-01-2019 г.
Този сапун може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#140731
ВидСапун
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8712561538077
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка100 g
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката8.00 / 6.00 / 3.50 cm
Тегло0.108 kg
Описание
Крем сапунът на "Dove" от серията "Go Fresh - Fresh Touch" не е като обикновените сапуни, защото той съдържа агенти за деликатно почистване, съчетани с хидратиращ крем. След измиване с него кожата е гладка и мека. Той помага за поддържането на оптималното ниво на хидратация. Формулата е обогатена с екстракти от краставица и зелен чай, които хидратират и тонизират кожата, като същевременно я даряват със своя ободряващ аромат.
Дерматологично тестван продукт.
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанесете върху влажна кожа, с ръка или гъба за баня, и масажирайте до получаването на нежна пяна.
  • Изплакнете обилно с вода.
Още козметика от серията "Dove Go Fresh - Fresh Touch"
Козметика от серията "Dove Go Fresh - Restore"
Dove Go Fresh Restore whit Blue Fig & Orange Blossom Scent Soap
Крем сапун с аромат на смокиня и портокалов цвят от серията "Go Fresh - Restore"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Още козметика за тяло със зелен чай
Козметика за тяло с краставица
Декоративна козметика с краставица
Козметика за лице с краставица
Декоративна козметика със зелен чай
Козметика за коса със зелен чай
Козметика за лице със зелен чай
Други интересни предложения
Dove Go Fresh Restore whit Blue Fig & Orange Blossom Scent Soap
Крем сапун с аромат на смокиня и портокалов цвят от серията "Go Fresh - Restore"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Dove Go Fresh Pear & Aloe Vera Anti-Perspirant Roll-on
Ролон дезодорант против изпотяване с аромат на круша и алое вера от серията "Go Fresh"
Цена:  7.20 лв.
Dove Go Fresh Pear & Aloe Vera Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с круша и алое вера от серията "Go Fresh"
Цена:  7.20 лв.
Dove Go Fresh Rejuvenate Body Wash Pear & Aloe Vera
Душ гел с круша и алое вера от серията "Go Fresh"
Цена:  6.20 лв.
Сапун - Revitalizing Freshness
Със зелен чай и краставица от серията "Palmolive Naturals"
Цена:  1.49 лв.
Dove Go Fresh Fresh Touch Nourishing Shower Gel
Душ гел с краставица и зелен чай от серията "Go Fresh - Fresh Touch"
Цени от:  6.20 лв.
Dove Caring Hand Wash
Течен крем сапун с краставица и зелен чай от серията "Go Fresh - Fresh Touch"
Цена:  4.30 лв.
Max Factor Colour Elixir Lipstick
Хидратиращо червило за гладки и чувствени устни
Цена:  14.20 лв.
Dove Go Fresh Pomegranate & Lemon Verbana Anti-Perspirant
Ролон против изпотяване с нар от серията "Go Fresh - Pomegranate"
Цена:  7.20 лв.
Chamos Hinijini Dharma Mask
Подхранваща маска за лице против бръчки
Цена:  3.99 лв.
Назад
Titania на специални цени
Козметика и аксесоари с отстъпки от 20%
Nivea Hairmilk Shine
Шампоан за естествен блясък на косата
Nivea Black & White Silky Smooth
Дезодоранти против изпотяване
Maybelline Tattoo Brow Gel-Tint
Оцветяващ гел за вежди с отлепяне
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Artesania Latina - кораби от дърво
Подарък от Vademecum