store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Nivea  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Nivea    Nivea Daily Wash Scrub - Ексфолиращ гел за лице с екстракт от магнолия за пр...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea Daily Wash Scrub


Ексфолиращ гел за лице с екстракт от магнолия за проблемна кожа от серията "Pure Effect"
 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#130192
ВидГел
Наличност
Годност на гела3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Категории
За тип кожаСмесен тип
Разфасовка150 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Алтернативни предложения
L'Oreal Pure Clay Exfolating Cleansing Gel - Ексфолиращ гел за лице с 3 вида глина и червени водорасли от серията "Pure Clay" - гел
L'Oreal Pure Clay Exfolating Cleansing Gel
Ексфолиращ гел за лице с 3 вида глина и червени водорасли от серията "Pure Clay"

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Nivea Anti-Blemish 3-in-1 Cleanser - Почистващ гел за проблемна кожа от серията "Pure Effect" - гел
Nivea Anti-Blemish 3-in-1 Cleanser
Почистващ гел за проблемна кожа от серията "Pure Effect"

Nivea
Стандартна цена 9.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.40 лв.
Garnier Pure Active Intensive 3 in 1 - Почистващ гел, ексфолиант и маска за лице против черни точки - гел
Garnier Pure Active Intensive 3 in 1
Почистващ гел, ексфолиант и маска за лице против черни точки

Garnier
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
Nivea Essentials 24H Moisture + Radiance BB Day Cream - BB крем за лице за проблемна кожа от серията "Essentials" - гел
Nivea Essentials 24H Moisture + Radiance BB Day Cream
BB крем за лице за проблемна кожа от серията "Essentials"

Nivea
Стандартна цена 10.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.10 лв.
Nivea Purifying Wash Gel - Измиващ гел за лице за смесена кожа - гел
Nivea Purifying Wash Gel
Измиващ гел за лице за смесена кожа

Nivea
Стандартна цена 8.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -12%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.60 лв.
Nivea Refreshing Wash Gel - Освежаващ измиващ гел за нормална кожа с витамин E - гел
Nivea Refreshing Wash Gel
Освежаващ измиващ гел за нормална кожа с витамин E

Nivea
Стандартна цена 8.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -12%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.90 лв.
Nivea Aqua Sensation Invigorating Cleansing Gel - Почистващ гел за лице за нормална кожа oт серията "Aqua Sensation" - гел
Nivea Aqua Sensation Invigorating Cleansing Gel
Почистващ гел за лице за нормална кожа oт серията "Aqua Sensation"

Nivea
Стандартна цена 10.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -14%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.40 лв.
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea Pure Effect
  • За Nivea
Кожата се нуждае от всекидневно почистване, за да се поддържа в добро здраве. Специалистите на "Nivea" създават ексфолиращ гел, чиято формула е много нежна и позволява ежедневна употреба. Съдържа фини микрогранули, които почистват порите в дълбочина, премахват повърхностния слой мъртви клетки, стимулират кръвообращението и подобряват тонуса на кожата. Продуктът е изключително подходящ за склонна към омазняване и появата на несъвършенства кожа. Добавеният екстракт от магнолия притежава антибактериални свойства, като намалява количеството на бактерията, причиняваща акне. След измиване с гела, резултатът е незабавно почистена и освежена кожа, без несъвършенства и неприятно лъщене.
Дерматологично тестван продукт.
  • Aqua
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Sodium Myreth Sulfate
  • Sodium Acrylates Copolymer
  • Magnolia Officinalis Bark Extract
  • Glyceryl Glucoside
  • Glycerin
  • Lauryl Polyglucose
  • PEG-40 Hydrogenated Castor Oil
  • PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate
  • Polyethylene
  • Mannitol
  • Polyquaternium-10
  • Microcrystalline Cellulose
  • Lactic Acid
  • Benzophenone-4
  • Sodium Chloride
  • Phenoxyethanol
  • Methylparaben
  • Ethylparaben
  • Trisodium EDTA
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Citronellol
  • Hexyl Cinnamal
  • Benzyl Alcohol
  • Limonene
  • Benzyl Salicylate
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Parfum
  • CI 42090
  • CI 74160
Всички си спомняме какво е да ти се появи пъпка, когато най-малко искаш. Да, в тийнейджърските години кожата е предразположена към поява на пъпки и дребни несъвършенства. След този период обаче това отново е възможно. Е, вярно е, че някои хора са са предразположени към появата на пъпки и черни точки повече от други , но е истина и това, че досадните несъвършенства, които все развалят настроението ни в неподходящия момент, не винаги са причинени от съдбата или лошия късмет. Кожата е повлияна от стреса и други външни фактори, които могат да доведат до активизиране на мастните жлези. Всяка запушена пора става обект на възпаление и увеличава риска от образуването на акне, дори и ученическият период да е останал далеч в годините.

Специалистите от „Nivea” обаче намира точната рецепта, която да предотврати кожните проблеми. Наричат я „Nivea Pure Effect” – козметична серия, която предлага цял „арсенал” от продукти за лице, специално разработени да контролират предразположената към поява на пъпки кожа. Гамата предлага комплексна грижа – от активно почистваща маска през почистващ гел до тоник и дневен крем. Всяка формула от серията има за задача да почиства порите, да премахва излишния себум и замърсяванията, които са и основните причинители за възпаления по кожата. При създаването на продукти, които да са достатъчно ефективни в борбата с пъпките, екипът на „Nivea” обаче поставя и още една цел: формулите „Pure Effect” не само да почистват в дълбочина и да предотвратяват появата на нови замърсявания, но и да не изсушават кожата. Основната причина екипът да избере този начин на разработване е, че всички типове кожа се нуждаят от хидратация. Така се появява и резултатът: изследванията показват, че при активна грижа с продуктите „Pure Effect” кожата остава хидратирана и с до 92% видимо по-чиста.

Ефикасни срещу пъпките, нежни и леки, формулите от серията успяват да подарят свежест, чистота и сияйност на кожата, но и да поддържат естествения ѝ хидробаланс. Именно заради това продуктите са подходящи за дълготрайна грижа. Серията може да се използва от всеки, който иска да контролира предразположената към поява на пъпки кожа. Все пак не винаги можем да предположим къде ще ни отведе животът или какво може да случи с кожата ни. „Nivea Pure Effect” обаче е създадена, за да се погрижи за всичко това. Разбира се, всеки ден е изключително динамичен, така че грижата може да бъде съвсем лесна и без да отнема дълго време от деня.

Програма „Pure Effect” в три стъпки:
  1. Почистете порите в дълбочина с почистващ гел „Clean Deeper”
  2. Тонизирайте с почистващ тоник „Stay Clear”
  3. Хидратирайте и матирайте с днешен крем „Anti-Spot”
Рецептата на продуктите
Дълги години екипът на „Nivea” тества химически и натурални съставки от целия
свят, за да осъществи мисията на „Pure Effect”. В Китай най-накрая специалистите намират точно това, от което имат нужда – екстракт от магнолия. Това, което знаят за откритието си до момента е, че екстрактът от магнолия се използва от около хиляда години в традиционната китайска медицина. Известен е с удивителните си качества за освобождаване от стреса например, тъй като съставката понижава повишените нива на кортизол в кръвта.

Оказва се магнолията заслужено получава внимание от екипа на „Nivea”, защото скоро след изследванията, всички остават впечатлени. „Изследвахме над 100 съставки и екстрактът от магнолия се оказа най-добър от всички. В него открихме забележителни качества. На първо място намалява количеството на бактерия „P. Achnes” до 90%, която причинява появата на пъпките. Екстрактът съдържа висока концентрация на магнолол и хонокиол и именно те ефективно се борят с бактерията. Също така намалява формирането на свободни радикали и действа като антиоксидант”, споделят специалистите.

Но дори и най-добрите съставки, трябва да бъдат включени в продукта по точния начин. Екипът посвещава доста време на това да открие кое е оптималното количество екстракт от магнолия. Накрая усилията са възнаградени и на бял свят се появява серия „Pure Effect”. Оттогава всеки продукт от гамата се тества дерматологично, но най-хубавото, както казват от екипа е, че може да спрете да се притеснявате от проблемната кожа.
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанесете върху мокра кожа на лицето, като избягвате зоната около очите.
  • Разтрийте с масажни движения, след това изплакнете с вода.

Съвет: За максимални резултати в борбата с несъвършенствата, използвайте продуктите от серията "Nivea Pure Effect".
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените гела "Nivea Daily Wash Scrub", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този гел, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват гела, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този гел, купуват също
L'Oreal Excellence Creme - Трайна крем боя за коса със защитна технология - гел
L'Oreal Excellence Creme
Трайна крем боя за коса със защитна технология

Loreal Paris
26 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Oral-B Super Floss - Конци за зъби - гел
Oral-B Super Floss
Конци за зъби

Oral-B
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.70 лв.
Black Sea Stars Flowers of the Field Anti-Acne Mask - Маска за лице и тяло против акне с полски цветя - гел
Black Sea Stars Flowers of the Field Anti-Acne Mask
Маска за лице и тяло против акне с полски цветя

Black Sea Stars
Избор за разфасовка:
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  2.07 лв.
L'Oreal Mega Gloss Infallible - Хидратиращ гланц за устни за блясък и обем - гел
L'Oreal Mega Gloss Infallible
Хидратиращ гланц за устни за блясък и обем

Loreal Paris
Избор за цвят на гланца:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.99 лв.
Wet'n'Wild Photo Focus Concealer - Течен коректор за лице с фото финиш - гел
Wet'n'Wild Photo Focus Concealer
Течен коректор за лице с фото финиш

Wet'n'Wild
Избор за нюанс на коректора:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Wet'n'Wild MegaLast Liquid Catsuit Matte Lipstick - Течно червило с матов ефект - гел
Wet'n'Wild MegaLast Liquid Catsuit Matte Lipstick
Течно червило с матов ефект

Wet'n'Wild
Избор за нюанс на червлилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Българска черна хума на прах - За мазна кожа и коса - гел
Българска черна хума на прах
За мазна кожа и коса

Avia
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.70 лв.
Wet'n'Wild MegaGlo Highlighting Powder - Пудра за лице с хайлайт ефект - гел
Wet'n'Wild MegaGlo Highlighting Powder
Пудра за лице с хайлайт ефект

Wet'n'Wild
Избор за нюанс на пудрата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.90 лв.

Nivea Daily Wash Scrub


Ексфолиращ гел за лице с екстракт от магнолия за проблемна кожа от серията "Pure Effect"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#130192
ВидГел
Наличност
Годност на гела3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Категории
За тип кожаСмесен тип
Разфасовка150 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Алтернативни предложения
L'Oreal Pure Clay Exfolating Cleansing Gel
Ексфолиращ гел за лице с 3 вида глина и червени водорасли от серията "Pure Clay"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Nivea Anti-Blemish 3-in-1 Cleanser
Почистващ гел за проблемна кожа от серията "Pure Effect"
Стандартна цена 9.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.40 лв.
Garnier Pure Active Intensive 3 in 1
Почистващ гел, ексфолиант и маска за лице против черни точки
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
Nivea Essentials 24H Moisture + Radiance BB Day Cream
BB крем за лице за проблемна кожа от серията "Essentials"
Стандартна цена 10.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.10 лв.
Garnier Pure Active Exfobrusher
Измиващ гел с пилинг четка
Цена:  10.99 лв.
Nivea Purifying Wash Gel
Измиващ гел за лице за смесена кожа
Стандартна цена 8.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -12%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.60 лв.
Nivea Refreshing Wash Gel
Освежаващ измиващ гел за нормална кожа с витамин E
Стандартна цена 8.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -12%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.90 лв.
Nivea Aqua Sensation Invigorating Cleansing Gel
Почистващ гел за лице за нормална кожа oт серията "Aqua Sensation"
Стандартна цена 10.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -14%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.40 лв.
Описание
Кожата се нуждае от всекидневно почистване, за да се поддържа в добро здраве. Специалистите на "Nivea" създават ексфолиращ гел, чиято формула е много нежна и позволява ежедневна употреба. Съдържа фини микрогранули, които почистват порите в дълбочина, премахват повърхностния слой мъртви клетки, стимулират кръвообращението и подобряват тонуса на кожата. Продуктът е изключително подходящ за склонна към омазняване и появата на несъвършенства кожа. Добавеният екстракт от магнолия притежава антибактериални свойства, като намалява количеството на бактерията, причиняваща акне. След измиване с гела, резултатът е незабавно почистена и освежена кожа, без несъвършенства и неприятно лъщене.
Дерматологично тестван продукт.
За Nivea Pure Effect
Всички си спомняме какво е да ти се появи пъпка, когато най-малко искаш. Да, в тийнейджърските години кожата е предразположена към поява на пъпки и дребни несъвършенства. След този период обаче това отново е възможно. Е, вярно е, че някои хора са са предразположени към появата на пъпки и черни точки повече от други , но е истина и това, че досадните несъвършенства, които все развалят настроението ни в неподходящия момент, не винаги са причинени от съдбата или лошия късмет. Кожата е повлияна от стреса и други външни фактори, които могат да доведат до активизиране на мастните жлези. Всяка запушена пора става обект на възпаление и увеличава риска от образуването на акне, дори и ученическият период да е останал далеч в годините.

Специалистите от „Nivea” обаче намира точната рецепта, която да предотврати кожните проблеми. Наричат я „Nivea Pure Effect” – козметична серия, която предлага цял „арсенал” от продукти за лице, специално разработени да контролират предразположената към поява на пъпки кожа. Гамата предлага комплексна грижа – от активно почистваща маска през почистващ гел до тоник и дневен крем. Всяка формула от серията има за задача да почиства порите, да премахва излишния себум и замърсяванията, които са и основните причинители за възпаления по кожата. При създаването на продукти, които да са достатъчно ефективни в борбата с пъпките, екипът на „Nivea” обаче поставя и още една цел: формулите „Pure Effect” не само да почистват в дълбочина и да предотвратяват появата на нови замърсявания, но и да не изсушават кожата. Основната причина екипът да избере този начин на разработване е, че всички типове кожа се нуждаят от хидратация. Така се появява и резултатът: изследванията показват, че при активна грижа с продуктите „Pure Effect” кожата остава хидратирана и с до 92% видимо по-чиста.

Ефикасни срещу пъпките, нежни и леки, формулите от серията успяват да подарят свежест, чистота и сияйност на кожата, но и да поддържат естествения ѝ хидробаланс. Именно заради това продуктите са подходящи за дълготрайна грижа. Серията може да се използва от всеки, който иска да контролира предразположената към поява на пъпки кожа. Все пак не винаги можем да предположим къде ще ни отведе животът или какво може да случи с кожата ни. „Nivea Pure Effect” обаче е създадена, за да се погрижи за всичко това. Разбира се, всеки ден е изключително динамичен, така че грижата може да бъде съвсем лесна и без да отнема дълго време от деня.

Програма „Pure Effect” в три стъпки:
  1. Почистете порите в дълбочина с почистващ гел „Clean Deeper”
  2. Тонизирайте с почистващ тоник „Stay Clear”
  3. Хидратирайте и матирайте с днешен крем „Anti-Spot”
Рецептата на продуктите
Дълги години екипът на „Nivea” тества химически и натурални съставки от целия
свят, за да осъществи мисията на „Pure Effect”. В Китай най-накрая специалистите намират точно това, от което имат нужда – екстракт от магнолия. Това, което знаят за откритието си до момента е, че екстрактът от магнолия се използва от около хиляда години в традиционната китайска медицина. Известен е с удивителните си качества за освобождаване от стреса например, тъй като съставката понижава повишените нива на кортизол в кръвта.

Оказва се магнолията заслужено получава внимание от екипа на „Nivea”, защото скоро след изследванията, всички остават впечатлени. „Изследвахме над 100 съставки и екстрактът от магнолия се оказа най-добър от всички. В него открихме забележителни качества. На първо място намалява количеството на бактерия „P. Achnes” до 90%, която причинява появата на пъпките. Екстрактът съдържа висока концентрация на магнолол и хонокиол и именно те ефективно се борят с бактерията. Също така намалява формирането на свободни радикали и действа като антиоксидант”, споделят специалистите.

Но дори и най-добрите съставки, трябва да бъдат включени в продукта по точния начин. Екипът посвещава доста време на това да открие кое е оптималното количество екстракт от магнолия. Накрая усилията са възнаградени и на бял свят се появява серия „Pure Effect”. Оттогава всеки продукт от гамата се тества дерматологично, но най-хубавото, както казват от екипа е, че може да спрете да се притеснявате от проблемната кожа.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанесете върху мокра кожа на лицето, като избягвате зоната около очите.
  • Разтрийте с масажни движения, след това изплакнете с вода.

Съвет: За максимални резултати в борбата с несъвършенствата, използвайте продуктите от серията "Nivea Pure Effect".
Продукти от серията "Nivea Pure Effect"
Nivea Anti-Blemish 3-in-1 Cleanser
Почистващ гел за проблемна кожа от серията "Pure Effect"
Стандартна цена 9.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.40 лв.
Козметика за лице с магнолия
KrauterhoF Hyaluron + Phytocomplex Tagescreme
Хидратиращ дневен крем за лице с хиалуронова киселина от серията "KrauterhoF Hyaluron + Phytocomplex"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.20 лв.
Nivea Hyaluron Cellular Filler Sleeping Melt-In Mask
Нощна маска за лице против бръчки от серията "Cellular Filler + Firming"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  25.80 лв.
Nivea 1 Minute Urban Detox Pore Refine
Детоксикираща и свиваща порите маска за лице с екстракт от магнолия
Стандартна цена 11.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.10 лв.
Nivea 1 Minute Urban Detox Mask + Purify
Детоксикираща маска за лице с глина и магнолия
Стандартна цена 11.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.10 лв.
KrauterhoF Hyaluron + Phytocomplex Hydro Reinigungsgel
Измиващ хидрогел за лице от серията "KrauterhoF Hyaluron + Phytocomplex"
Цена:  14.90 лв.
Още козметика за лице с магнолия
Козметика за лице с антибактериално действие
Manhattan Clearface Compact Powder
Антибактериална компактна пудра
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.40 лв.
Manhattan Clearface Perfect Mat Make Up
Фон дьо тен за проблемна кожа от серията "Clearface"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.90 лв.
Manhattan Clearface Cover Stick
Антибактериален коректор от серията "Clearface"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.40 лв.
Регенериращ крем за лице с хума - Unique
Цена:  11.40 лв.
Biotrade Acne Out Active Cream
Активен крем за проблемна кожа от серията "Acne Out"
Цена:  24.90 лв.
Още козметика за лице с антибактериално действие
Още козметика за тяло с антибактериално действие
Още козметика за тяло с магнолия
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през март
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Спечели маска за лице
Купи 2 продукта Bio:Vegane Skinfood и се включи в томболата.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Bio Apteka Honey Therapy
Козметика с екстракт от мед
Nivea Crayon Lipstick Color Lip Balm
Цветен балсам за устни
Philips OneBlade
Стилизатор за брада
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Artesania Latina - кораби от дърво