store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Loreal  
store.bg - бързо, лесно и удобно
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Loreal    L'Oreal Casting Sunkiss Jelly - Боя за постепенно изсветляване на руса ...
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване
Цветове
01
02
03
 
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Casting Sunkiss Jelly


Боя за постепенно изсветляване на руса коса
Цена:  12.99 лв.
Избери нюанс на боята:
  • 12.99 лв.
    01
  • 12.99 лв.
    03
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.

Тази боя може да бъде доставена в:
Вторник 21-02-2017 г., Сряда 22-02-2017 г. или
Четвъртък 23-02-2017 г.
Продукт#129270
ТипБоя
Наличност
02
Не, този тип не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
01
03
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне18 месеца
Марка
Официален сайт на Lorealwww.lorealparisbulgaria.c
EAN
02
3600522716020
03
3600522716037
01
3600522716167
Категории
За тип косаЗа всеки тип
Разфасовка100 ml
Размери3.5 / 5.8 / 14.3 cm
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.00 / 17.00 / 4.30 cm
Тегло
02
0.127 kg
01
03
0.128 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Loreal
Целувката на слънцето – тя прави кожата да потъмнява, а косата – да изсветлява. Ако не Ви се чака и искате да се сдобиете веднага с онези игриви по-светли кичури, ето добрата новина – от "L’Oréal" са създали великолепен продукт – слънце в тубичка - гел-боя за коса "Целувката на слънцето", която не съдържа амоняк, но изсветлява. Тя не прави шарени кичури, а деликатно и постепенно разпределени проблясъци в косите.
Гелообразната боя се нанася върху суха коса, разпределя се и не се изплаква. Предлага се в няколко концентрации и е обогатена с масло от камелия, което успокоява и омекотява косата. Плодовият аромат оставя косата освежена и възродена.
Резултатите се виждат още след първото нанасяне, но можете да повтаряте до получаване на желания ефект.
Препоръчва се нанасяне не повече от два пъти седмично. Масажирайте косата, след което я подсушете.
Можете да нанесете по протежението на косата, само в краищата или на цялата. Така ще изпробвате различните ефекти.

"Casting Sunkiss Jelly" се предлага в три цвята.

За да се гарантира, че можете да получите красив и естествен ефект, изберете цвета, който Ви подхожда:
  • 01 - Подходящ за естествено светло кестенява, до тъмно руса коса.
  • 02 - Подходящ за естествено тъмно руса, до светло руса коса.
  • 03 - Подходящ за естествено светло руса, до много светло руса коса.
  • Aqua / Water
  • Alcohol Denat.
  • Hydrogen Peroxide
  • Ammonium Acryloyldimethyltaurate / Steareth-25 Methacrylate
  • Crosspolymer
  • Isopropyl Myristate
  • Sodium Stannate
  • Camellia Oleifera Seed Oil
  • Limonene
  • Benzyl Salicylate
  • Benzyl Alcohol
  • Linalool
  • Phosphoric Acid
  • Dipropylene Glycol
  • Bisamino Peg / Ppg-41 / 3 Aminoethyl Pg-Propyl Dimethicone
  • Tetrasodium Pyrophosphate
  • Hexyl Cinnamal
  • Parfum / Fragrance
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете гела с помощта на дланите на ръцете си върху влажна или суха коса. Масажирайте "Sunkiss Jelly" от скалпа - към краищата с върховете на пръстите.
  • Не изплаквайте. Ако искате по-силен резултат, застанете на слънце или изсушете косата си със сешоар.
  • Може да използвате 3 - 4 пъти на седмица, докато не постигнете желаните резултати.
  • Не нанасяйте върху сива коса или по-тъмна от светло кестеняв.
Резултати от употребата
Често задавани въпроси
  • Какви резултати могат да се очакват?
    "Casting Sunkiss Jelly" постепенно изсветлява косата с всяко следващо нанасяне. Крайният резултат зависи от вашата естествена основа и резултата, който искате да постигнете.
  • Къде по косата си можете да нанасяте гел-боята?
    Където пожелаете - по краищата или по цялата коса, около контура на лицето Ви - сложете там, където искате косата да изглежда целуната от слънцето.
  • Може ли да се нанася върху тъмна коса?
    "Casting Sunkiss Jelly" се препоръчва за коси от светло кестеняви (различна степен) до руси. На по-тъмна коса, резултатите могат да бъдат едва доловими, а крайният резултат може да бъде по-топъл цвят. Препоръчва се да направите тест за изсветляването, преди да нанесете навсякъде.
  • Може ли да се използва върху боядисани коси?
    Формулата на "Casting Sunkiss Jelly" е разработена за естествени коси и не се препоръчва за приложение върху боядисани коси.
  • Може ли да се нанесе на мокра коса?
    Можете да нанесете върху мокра коса, но водата ще разреди изсветляващите съставки, а резултатите ще бъдат по-слаби. Затова се препоръчва да се използва върху суха коса за по-видими резултати.
  • Колко често трябва да се прилага?
    Нанасяйте на всеки 2 - 3 дни, колкото е необходимо за постигане на желания слънчев ефект.
  • Трябва ли да се изплаква?
    След нанасяне не изплаквайте продукта. Просто трябва да изсушите косата си.
Рейтинг
Рейтинг: 8.79 / 47 гласа 
За да оцените боята "L'Oreal Casting Sunkiss Jelly", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
Добави мнение | Покажи всички мнения 
И аз това се чудех колко дълго трае,защото никъде не пише, а много ми е важно
На мен ми харесва гелчето.Моята коса е естествено светло кестенява и след второто нанасяне на гела вече има видим ефект.Косата ми придоби много приятен тъмно рус цвят.използвах номер 3 и съм наистина очарована.
Искам да попитам една тубичка от този гел е за еднократно използване нали ??
На опаковката пише "Permanent" което от своя страна говори за постоянен резултат, както при перманенти бои за коса. Ефекта на изсветляването се постига постепенно и е дълготраен.
А действието на продукта като боята за коса ли е, или се отмива след няколко къпания?
Закупилите тази боя, купуват също
Artdeco Art Couture Nail Lacquer - Дълготраен лак за нокти с гел ефект и подхранващи съставки - боя
Artdeco Art Couture Nail Lacquer
Дълготраен лак за нокти с гел ефект и подхранващи съставки

Artdeco
24 варианта за избор на цвят на лака:
Цени:  14.30÷14.90 лв.
Catrice Eye Brow Stylist - Молив за вежди с четка за оформяне - боя
Catrice Eye Brow Stylist
Молив за вежди с четка за оформяне

Catrice
Избор за цвят на молива:
Цена:  4.90 лв.
Golden Rose Nail Art Laquer - Лак за нокти за декорация от серията "Nail Art" - боя
Golden Rose Nail Art Laquer
Лак за нокти за декорация от серията "Nail Art"

Golden Rose
28 варианта за избор на цвят на лака:
Цена:  2.10 лв.
Maybelline Colorama Nail Color - Лак за нокти с ярък и наситен цвят - боя
Maybelline Colorama Nail Color
Лак за нокти с ярък и наситен цвят

Maybelline
Избор за цвят на лака:
Цена:  2.99 лв.
Golden Rose Velvet Matte Lipstick - Матово червило с наситен цвят - боя
Golden Rose Velvet Matte Lipstick
Матово червило с наситен цвят

Golden Rose
27 варианта за избор на номер на червилото:
Цена:  4.30 лв.
Дълготрайно червило - боя
Дълготрайно червило
Essence
Избор за цвят на червилото:
Цена:  5.00 лв.

L'Oreal Casting Sunkiss Jelly


Боя за постепенно изсветляване на руса коса
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  12.99
Продукт#129270
ТипБоя
Наличност
02
Не, този тип не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
01
03
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне18 месеца
Марка
Официален сайт на Lorealwww.lorealparisbulgaria.c
EAN
02
3600522716020
03
3600522716037
01
3600522716167
Категории
За тип косаЗа всеки тип
Разфасовка100 ml
Размери3.5 / 5.8 / 14.3 cm
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.00 / 17.00 / 4.30 cm
Тегло
02
0.127 kg
01
03
0.128 kg
Цветове
01
02
03
Описание
Целувката на слънцето – тя прави кожата да потъмнява, а косата – да изсветлява. Ако не Ви се чака и искате да се сдобиете веднага с онези игриви по-светли кичури, ето добрата новина – от "L’Oréal" са създали великолепен продукт – слънце в тубичка - гел-боя за коса "Целувката на слънцето", която не съдържа амоняк, но изсветлява. Тя не прави шарени кичури, а деликатно и постепенно разпределени проблясъци в косите.
Гелообразната боя се нанася върху суха коса, разпределя се и не се изплаква. Предлага се в няколко концентрации и е обогатена с масло от камелия, което успокоява и омекотява косата. Плодовият аромат оставя косата освежена и възродена.
Резултатите се виждат още след първото нанасяне, но можете да повтаряте до получаване на желания ефект.
Препоръчва се нанасяне не повече от два пъти седмично. Масажирайте косата, след което я подсушете.
Можете да нанесете по протежението на косата, само в краищата или на цялата. Така ще изпробвате различните ефекти.

"Casting Sunkiss Jelly" се предлага в три цвята.

За да се гарантира, че можете да получите красив и естествен ефект, изберете цвета, който Ви подхожда:
  • 01 - Подходящ за естествено светло кестенява, до тъмно руса коса.
  • 02 - Подходящ за естествено тъмно руса, до светло руса коса.
  • 03 - Подходящ за естествено светло руса, до много светло руса коса.
За Loreal
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете гела с помощта на дланите на ръцете си върху влажна или суха коса. Масажирайте "Sunkiss Jelly" от скалпа - към краищата с върховете на пръстите.
  • Не изплаквайте. Ако искате по-силен резултат, застанете на слънце или изсушете косата си със сешоар.
  • Може да използвате 3 - 4 пъти на седмица, докато не постигнете желаните резултати.
  • Не нанасяйте върху сива коса или по-тъмна от светло кестеняв.
Резултати от употребата
Често задавани въпроси
  • Какви резултати могат да се очакват?
    "Casting Sunkiss Jelly" постепенно изсветлява косата с всяко следващо нанасяне. Крайният резултат зависи от вашата естествена основа и резултата, който искате да постигнете.
  • Къде по косата си можете да нанасяте гел-боята?
    Където пожелаете - по краищата или по цялата коса, около контура на лицето Ви - сложете там, където искате косата да изглежда целуната от слънцето.
  • Може ли да се нанася върху тъмна коса?
    "Casting Sunkiss Jelly" се препоръчва за коси от светло кестеняви (различна степен) до руси. На по-тъмна коса, резултатите могат да бъдат едва доловими, а крайният резултат може да бъде по-топъл цвят. Препоръчва се да направите тест за изсветляването, преди да нанесете навсякъде.
  • Може ли да се използва върху боядисани коси?
    Формулата на "Casting Sunkiss Jelly" е разработена за естествени коси и не се препоръчва за приложение върху боядисани коси.
  • Може ли да се нанесе на мокра коса?
    Можете да нанесете върху мокра коса, но водата ще разреди изсветляващите съставки, а резултатите ще бъдат по-слаби. Затова се препоръчва да се използва върху суха коса за по-видими резултати.
  • Колко често трябва да се прилага?
    Нанасяйте на всеки 2 - 3 дни, колкото е необходимо за постигане на желания слънчев ефект.
  • Трябва ли да се изплаква?
    След нанасяне не изплаквайте продукта. Просто трябва да изсушите косата си.
Вземи подарък от "L'Oreal"
Разбери как можеш да се включиш в томбола за гривна "Swarovski".
Промоция "Erborian"
Поръчай дневен и нощен крем "Yuza" или "Infusion" и вземи чанта.
Вземи подарък от "Schwarzkopf"
Разбери как можеш да спечелиш стилна козметична чантичка.
Вземи подарък от "Seni"
Поръчай козметика "Seni Care" и ще получиш подарък.
Вземи подарък от "HerbOlive"
Поръчай козметика "HerbOlive" и вземи подарък - гъба за лице с луфа.
Течен колаген - Pro-active
Концентрат 500 ml
L'Oreal Volume Million Lashes Fatale
Спирала за обемни и подчертани мигли
Дезодорант за мъже
От серията "Adidas Men Extreme Power"
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!