store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Бръснене и обезкосмяване    Бръснене    Пяна за бръснене    L'Oreal Men Expert Hy...
Начало   Козметика    ...    ...    Пяна за бръ...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

L'Oreal Men Expert Hydra Sensitive Shaving Foam


Пяна за бръснене за чувствителна кожа от серията "Men Expert"

Цена:  6.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази пяна може да бъде доставена в дните:
Петък 10-04-2020 г., Понеделник 13-04-2020 г. или
Вторник 14-04-2020 г.
Продукт#127916
ВидПяна
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600521608609
Категории
За тип кожаЧувствителна
Разфасовка200 ml
Подходяща заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.00 / 16.50 / 5.00 cm
Тегло0.244 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Всеки мъж знае, че ежедневното бръснене дразни и причинява по кожата зачервявания, раздразнения и микро порязвания. За да се предотвратят последиците, от "L'Oréal" са разработили пяна за бръснене, която прави плъзгането на ножчето по-лесно и предпазва кожата от раздразнения. Формулата съдържа глицерин, който действа хидратиращо, противовъзпалително и антисептично. Добавеният сок от алое вера успокоява и хидратира кожата. Пяната увеличава защитната сила на мъжката кожа срещу външни дразнения, благодарение на специалната защитна система SPS™ (Skin Protect System).

"Men Expert Hydra Sensitive" е великолепно балансирана пяна за бръснене за чувствителна кожа. Формулата ѝ е хиполергенна, тествана под дерматологичен контрол и е без съдържание на алкохол.
  • Aqua / Water
  • Stearic Acid
  • Triethanolamine
  • Palmitic Acid
  • Glycerin
  • Isobutane
  • Polysorbate 20
  • Cocamide Mea
  • Sodium Chloride
  • Trideceth-9 PG-Amodimethicone
  • Trideceth-12
  • Dimethiconol Stearate
  • Propane
  • Aloe Barbadensis / Aloe Barbadensis Leaf Juice
  • Parfum / Fragrance
  • Myristic Acid
  • Butane
  • Cetyl Hydroxyethylcellulose
  • Lauryl Betaine
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Безплатна доставка за марките на "L'oréal"
Този месец от "L'oréal" имат специално предложение за теб! Купи продукти на марките "L'oréal Paris", "Maybelline", "Garnier", "Mixa" и "Essie" на стойност над 20.00 лв и използвай промокод vsba-loreal20 за безплатна доставка!

Избери сред голямо разнообразие от козметика за цялото семейство:
  • кремове, маски и почистващи продукти за лице;
  • червила, спирали, фон дьо тен, пудри, хайлайтъри и лакове за нокти;
  • шампоани, балсами и маски за коса
  • спрейове и бои за коса;
  • дезодоранти;
  • козметика за мъже;
  • грижа за бебета и деца.

Кампанията е валидна до 30.04.2020 г., включително.
Начин на употреба
  • Намокрете кожата.
  • Изпомпайте в длан или върху четка малко количество от пяната.
  • Нанесете с кръгови движения върху зоната, която ще бръснете.
  • Избръснете се с избраната самобръсначка.
  • След процедурата, можете да нанесете балсам за след бръснене.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 2 гласа 
За да оцените пяната "L'Oreal Men Expert Hydra Sensitive Shaving Foam", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази пяна, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват пяната, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази пяна, купуват също
Garnier Color Naturals Creme - Интензивно подхранваща крем боя за коса - пяна
Garnier Color Naturals Creme
Интензивно подхранваща крем боя за коса

Garnier
36 варианта за избор на цвят на боята:
Стандартна цена 5.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  3.99 лв.
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color - Трайна крем боя за коса - пяна
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color
Трайна крем боя за коса

Loreal Paris
22 варианта за избор на номер на цвета:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.99 лв.
Козметични тампони - Опаковка от 80 броя - пяна
Козметични тампони
Опаковка от 80 броя

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.29 лв.
Visage Hair Fashion Revitalising Liquid Crystals - Ревитализиращи течни кристали за коса - пяна
Visage Hair Fashion Revitalising Liquid Crystals
Ревитализиращи течни кристали за коса

Visage
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.49 лв.
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant - Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements" - пяна
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.20 лв.
L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Foam - Пяна за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert" - пяна
L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Foam
Пяна за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert"

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
Dove Gentle Exfoliating Cream Bar - Ексфолиращ крем сапун - пяна
Dove Gentle Exfoliating Cream Bar
Ексфолиращ крем сапун

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Colgate Max White Expert - Избелваща паста за зъби - пяна
Colgate Max White Expert
Избелваща паста за зъби

Colgate
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.40 лв.
Gillette Fusion ProGlide FlexBall - Самобръсначка с резервно ножче от серията "Gillette Fusion" - пяна
Gillette Fusion ProGlide FlexBall
Самобръсначка с резервно ножче от серията "Gillette Fusion"

Gillette
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  29.30 лв.
Dove Radiance Revival Shampoo - Шампоан за суха и крехка коса - пяна
Dove Radiance Revival Shampoo
Шампоан за суха и крехка коса

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
Nivea Care Shower Silk Mousse Creme Care - Душ пяна с екстракт от коприна от серията "Creme Care" - пяна
Nivea Care Shower Silk Mousse Creme Care
Душ пяна с екстракт от коприна от серията "Creme Care"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.49 лв.
Pom Pon Eyes & Face All Skin Types - Мокри кърпички за дегримиране за всеки тип кожа в опаковка от 20 броя - пяна
Pom Pon Eyes & Face All Skin Types
Мокри кърпички за дегримиране за всеки тип кожа в опаковка от 20 броя

Pom Pon
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.30 лв.
Visage Keratin & Argan Liquid Crystals - Течни кристали за увредена коса с кератин и арган - пяна
Visage Keratin & Argan Liquid Crystals
Течни кристали за увредена коса с кератин и арган

Visage
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.19 лв.
L'Oreal Men Expert Thermic Resist Anti-Perspirant - Дезодорант против изпотяване за мъже - пяна
L'Oreal Men Expert Thermic Resist Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
Event Baby Wipes with Calendula - Бебешки мокри кърпички с невен от серията "Baby" - пяна
Event Baby Wipes with Calendula
Бебешки мокри кърпички с невен от серията "Baby"

Event
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.79 лв.
Carefree Aloe - Ежедневни дамски превръзки с алое вера в опаковки от 20 ÷ 58 броя - пяна
Carefree Aloe
Ежедневни дамски превръзки с алое вера в опаковки от 20 ÷ 58 броя

Carefree
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.70 лв.
Nivea Creme Smooth Care Shower Silk Mousse - Душ пяна с екстракт от коприна - пяна
Nivea Creme Smooth Care Shower Silk Mousse
Душ пяна с екстракт от коприна

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.19 лв.
Ексфолиращ душ гел с розово масло и годжи бери - От серията "Rose Berry" - пяна
Ексфолиращ душ гел с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"

Bulgarian Rose
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.20 лв.
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream - Шампоан без сулфати за суха коса от серията "Extraordinary Oil" - пяна
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream
Шампоан без сулфати за суха коса от серията "Extraordinary Oil"

Loreal Paris
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Dove Derma Spa Cashmere Comfort Hand Cream - Крем за ръце за суха кожа от серията "Derma Spa Cashmere Comfort" - пяна
Dove Derma Spa Cashmere Comfort Hand Cream
Крем за ръце за суха кожа от серията "Derma Spa Cashmere Comfort"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.30 лв.
L'Oreal Excellence Creme - Трайна крем боя за коса със защитна технология - пяна
L'Oreal Excellence Creme
Трайна крем боя за коса със защитна технология

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo - Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine" - пяна
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo
Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine"

Nivea
Вземи сега с отстъпка -38%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  3.69 лв.
L'Oreal Men Expert Invincible Sport 96H Anti-Perspirant - Дезодорант против изпотяване за мъже - пяна
L'Oreal Men Expert Invincible Sport 96H Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже

Loreal Paris
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
Elseve Dream Long Restoring Shampoo - Възстановяващ шампоан за дълга увредена коса - пяна
Elseve Dream Long Restoring Shampoo
Възстановяващ шампоан за дълга увредена коса

Loreal Paris
Вземи сега с отстъпка от -24% до 27!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Цени от:  4.99 лв.

L'Oreal Men Expert Hydra Sensitive Shaving Foam


Пяна за бръснене за чувствителна кожа от серията "Men Expert"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  6.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази пяна може да бъде доставена в дните:
Петък 10-04-2020 г., Понеделник 13-04-2020 г. или
Вторник 14-04-2020 г.
Продукт#127916
ВидПяна
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600521608609
Категории
За тип кожаЧувствителна
Разфасовка200 ml
Подходяща заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.00 / 16.50 / 5.00 cm
Тегло0.244 kg
Описание
Всеки мъж знае, че ежедневното бръснене дразни и причинява по кожата зачервявания, раздразнения и микро порязвания. За да се предотвратят последиците, от "L'Oréal" са разработили пяна за бръснене, която прави плъзгането на ножчето по-лесно и предпазва кожата от раздразнения. Формулата съдържа глицерин, който действа хидратиращо, противовъзпалително и антисептично. Добавеният сок от алое вера успокоява и хидратира кожата. Пяната увеличава защитната сила на мъжката кожа срещу външни дразнения, благодарение на специалната защитна система SPS™ (Skin Protect System).

"Men Expert Hydra Sensitive" е великолепно балансирана пяна за бръснене за чувствителна кожа. Формулата ѝ е хиполергенна, тествана под дерматологичен контрол и е без съдържание на алкохол.
Състав
  • Aqua / Water
  • Stearic Acid
  • Triethanolamine
  • Palmitic Acid
  • Glycerin
  • Isobutane
  • Polysorbate 20
  • Cocamide Mea
  • Sodium Chloride
  • Trideceth-9 PG-Amodimethicone
  • Trideceth-12
  • Dimethiconol Stearate
  • Propane
  • Aloe Barbadensis / Aloe Barbadensis Leaf Juice
  • Parfum / Fragrance
  • Myristic Acid
  • Butane
  • Cetyl Hydroxyethylcellulose
  • Lauryl Betaine
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Безплатна доставка за марките на "L'oréal"
Този месец от "L'oréal" имат специално предложение за теб! Купи продукти на марките "L'oréal Paris", "Maybelline", "Garnier", "Mixa" и "Essie" на стойност над 20.00 лв и използвай промокод vsba-loreal20 за безплатна доставка!

Избери сред голямо разнообразие от козметика за цялото семейство:
  • кремове, маски и почистващи продукти за лице;
  • червила, спирали, фон дьо тен, пудри, хайлайтъри и лакове за нокти;
  • шампоани, балсами и маски за коса
  • спрейове и бои за коса;
  • дезодоранти;
  • козметика за мъже;
  • грижа за бебета и деца.

Кампанията е валидна до 30.04.2020 г., включително.
Начин на употреба
  • Намокрете кожата.
  • Изпомпайте в длан или върху четка малко количество от пяната.
  • Нанесете с кръгови движения върху зоната, която ще бръснете.
  • Избръснете се с избраната самобръсначка.
  • След процедурата, можете да нанесете балсам за след бръснене.
Козметика за мъже "L'Oreal Men Expert"
L’Oreal Men Expert Total Clean 5 in 1 Carbon Shower
Душ гел за мъже 5 в 1 от серията "Men Expert"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.49 лв.
L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Foam
Пяна за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
L'Oreal Men Expert Thermic Resist Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Thermic Resist Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Invincible Sport 96H Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Invincible Sport 96H Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
L’Oreal Men Expert Hydra Energetic 3 in 1 Taurine Shower
Душ гел за мъже 3 в 1 от серията "Men Expert"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.49 лв.
L'Oreal Men Expert Carbon Protect 4 in 1 Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Shirt Protect Anti-Perspirant
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване и петна по дрехите
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Shirt Protect Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване и петна по дрехите
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Invincible 96H Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Invincible 96H Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Carbon Protect 4 in 1 Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Hydra Energetic After Shave Splash - Ice Impact
Лосион за след бръснене с охлаждащ ефект от серията "Men Expert Hydra Energetic"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
L'Oreal Men Expert Hydra Energetic Cream
Крем за лице срещу признаците на умора от серията "Men Expert Hydra Energetic"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Men Expert Hydra Energetic Shaving Gel
Гел за бръснене от серията "Men Expert Hydra Energetic"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Още козметика за мъже "L'Oreal Men Expert"
Мъжки дезодоранти "L'Oreal Men Expert"
Козметика за мъже от серията "L'Oreal Men Expert Hydra Energetic"
Козметика за лице с алое вера
Garnier Hyaluronic Aloe Cleansing & Minimizing Pores Gel
Почистващ и хидратиращ гел за всеки тип кожа
Цена:  8.79 лв.
Nature of Agiva Acne Help Jelly
Дневен гел крем за комбинира и склонна към акне кожа
Стандартна цена 8.10 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.90 лв.
Nature of Agiva Hyalurose Jelly Eyes Gel
Околоочен гел
Стандартна цена 8.80 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.40 лв.
Nature of Agiva Hyalurose Jelly Face Gel
Дневен гел за лице за дехидратирана кожа
Стандартна цена 8.10 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.90 лв.
Lavera Men Sensitiv Gentle Shaving Foam
Пяна за бръснене за чувствителна кожа от серията "Men Sensitiv"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.90 лв.
Балсам за след бръснене
От серията "Bulgarian Rose for Men"
Стандартна цена 12.60 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.30 лв.
Philab Cleanse Skin Re-texturing Exfoliating Cream
Реструктуриращ ексфолиращ крем за лице за всеки тип кожа от серията "Cleanse"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  100.00 лв.
Philab Cleanse Nourishing & Firming Tonic Lotion
Подхранващ и стягащ тоник-лосион за почистване на лице от серията "Cleanse"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  85.00 лв.
Afrodita Cosmetics Hydra Patch H2О Hydraboost Serum 20+
Хидратиращ серум за лице за уморена и дехидратирана кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  28.90 лв.
Farmona Herbal Care Aloe Moisturizing Mask
Хидратираща маска за лице за всеки тип кожа 2 x 5 ml от серията "Herbal Care"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.60 лв.
Bioearth Aloe Vera
Охлаждащ гел с алое вера и чаено дърво
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.40 лв.
Подмладяващ серум против бръчки, петна и пигментация
За лице, шия и деколте
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.20 лв.
Speick Men Sensitive After Shave Balsam
Балсам за след бръсене от серията "Men"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  26.60 лв.
Barbon Shaving Foam
Пяна за бръснене
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.50 лв.
Bodi Beauty Rooibos Star Intensive Hydrating Anti-Wrinkle Day Cream
Интензивен хидратиращ дневен крем против бръчки от серията "Rooibos Star"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.60 лв.
Elea Skin Care Cleansing Water-Foam
Почистваща вода-пяна с флорална вода от роза от серията "Skin Care - Rose"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.80 лв.
Универсален хидратиращ крем с екстракт от алое вера
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.70 лв.
Himalaya Gentle Exfoliating Daily Face Wash
Измиващ ексфолиант за лице с кайсиеви ядки и алое вера за всеки тип кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.10 лв.
Био козметични тампони с алое вера
Опаковка от 30 броя
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.40 лв.
Bodi Beauty Rooibos Star Skin Repair Anti-Wrinkle Serum
Регенериращ серум за лице против бръчки от серията "Rooibos Star"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.99 лв.
Bodi Beauty Rooibos Star Face Wash Gel
Измиващ гел за лице от серията "Rooibos Star"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.80 лв.
Натурален регенериращ крем за лице 25+
От серията "Bio Vital"
Цена:  8.90 лв.
Mondial Antica Barberia After Shave
Афтършейв с пулверизатор от серията "Antica Barberia"
Цена:  135.00 лв.
Gillette SkinGuard Sensitive Shave Foam
Пяна за бръснене за чувствителна кожа
Цена:  8.80 лв.
Още козметика за лице с алое вера
Козметика за лице с глицерин
Mixa Very Pure Micellar Water
Мицеларна вода за чувствителна кожа
Цена:  8.99 лв.
Nivea Q10 Plus Firming Body Cream
Стягащ крем за тяло с коензим Q10 от серията "Q10 plus"
Цена:  11.29 лв.
Nivea Q10 Firming + Bronze Body Lotion
Стягащ лосион за тяло с бронзиращ ефект с коензим Q10
Цена:  14.79 лв.
Garnier Pure Active Charcoal Anti-Blackhead Peel-Off
Черна отлепяща се маска за лице с активен въглен от серията "Pure Active"
Цена:  13.99 лв.
STR8 Rise After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цени от:  9.90 лв.
SVR Sebiaclear Hydra Anti-Mark Repearing Moisturizer
Хидратиращ крем за лице за предразположена към акне кожа от серията "Sebiaclear"
Цена:  28.20 лв.
Bioten Skin Moisture CC Cream All In 1 Skin Perfection - SPF 20
Хидратиращ CC крем за лице за равномерен тен от серията "Skin Moisture"
Цена:  8.30 лв.
Sebamed Moisturizing Cream
Овлажняващ крем за лице от серията "Sensitive Skin"
Цена:  18.20 лв.
BeAdora Lifting Age-Reverse Serum
Подмладяващ лифтинг серум за лице
Цена:  57.00 лв.
BeAdora Multiactive Eye Serum
Мултиактивен околоочен серум
Цена:  51.00 лв.
BeAdora Restoring Night Cream
Възстановяващ нощен крем за лице против бръчки
Цена:  55.00 лв.
BeAdora Intense Moisturizer
Интензивен овлажняващ крем за лице против бръчки
Цена:  55.00 лв.
Garnier Micellar Cleansing Milky Water
Почистваща мицеларна млечна вода
Цена:  6.49 лв.
STR8 Ahead After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цени от:  9.90 лв.
STR8 Adventure After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цена:  15.60 лв.
L'Oreal C'est Magic 5 in 1 Skin Perfection - SPF 20
BB крем за лице за естествен тен
Цена:  25.99 лв.
Lumene Маtte Control Oil-Free Foundation
Матиращ фон дьо тен за мазна и смесена кожа от серията "Nordic Chic"
Цена:  26.00 лв.
SNB Total Care Men Oxygen Cream
Мъжки крем за лице, ръце и тяло
Цени от:  9.60 лв.
Lumene Men Voima Energizing Face Wash
Почистващ гел за лице за мъже от серията "Men Voima"
Цена:  18.90 лв.
Lumene Klassikko Micellar Cleansing Water
Мицеларна вода от серията "Klassikko"
Цена:  13.00 лв.
Lumene Herkka Gentle Eye & Lip Makeup Remover
Дегримьор за очи и устни за чувствителна кожа
Цена:  12.90 лв.
Byphasse Purifying Cleansing Gel All Skin Types
Почистващ гел за лице за всеки тип кожа
Цена:  9.40 лв.
Byphasse Moisturizing and Nourishing Face and Body Cream
Универсален хидратиращ и подхранващ крем за лице и тяло за всеки тип кожа
Цена:  7.30 лв.
Byphasse Gentle Eye Make-up Remover
Нежен дегримьор за околоочен грим с екстракт от метличина
Цена:  5.40 лв.
Още козметика за лице с глицерин
Декоративна козметика с глицерин
Козметика за коса с глицерин
Козметика за тяло с глицерин
Декоративна козметика с алое вера
Козметика за коса с алое вера
Козметика за тяло с алое вера
Други интересни предложения
L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Foam
Пяна за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
L'Oreal Men Expert Thermic Resist Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Thermic Resist Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
L’Oreal Men Expert Hydra Energetic 3 in 1 Taurine Shower
Душ гел за мъже 3 в 1 от серията "Men Expert"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.49 лв.
L'Oreal Men Expert Hydra Energetic Shaving Gel
Гел за бръснене от серията "Men Expert Hydra Energetic"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
L'Oreal Men Expert Hydra Energetic After Shave Splash - Ice Impact
Лосион за след бръснене с охлаждащ ефект от серията "Men Expert Hydra Energetic"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
L'Oreal Men Expert Hydra Energetic Cream
Крем за лице срещу признаците на умора от серията "Men Expert Hydra Energetic"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Men Expert Shirt Protect Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване и петна по дрехите
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Invincible 96H Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
L'Oreal Men Expert Carbon Protect 4 in 1 Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
Назад към "Пяна за бръснене"
Мъжки дезодоранти "L'Oreal Men Expert"
Козметика за мъже от серията "L'Oreal Men Expert Hydra Energetic"
Избери сред разнообразие от дамски и мъжки парфюми.
Купи поне 2 продукта Fa от и може да спечелиш самонадуваем дюшек.
Купи продукт Schwarzkopf и се включи в томболата.
Мицеларна млечна вода
Спирала за обемни мигли
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги