store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Maybelline    Maybelline Affinitone Mineral - Фон дьо тен за чувствителна кожа с мине...
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване
Цветове
021 - Nude
030 - Sand
040 - Fawn
045 - Light Honey
050 - Sun Bronze
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

Maybelline Affinitone Mineral


Фон дьо тен за чувствителна кожа с минерални пигменти
Цена:  14.99 лв.
Избери нюанс на фон дьо тена:
  • 14.99 лв.
    021 - nude
  • 14.99 лв.
    030 - sand
  • 14.99 лв.
    040 - fawn
  • 14.99 лв.
    045 - light honey
  • 14.99 лв.
    050 - sun bronze
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.

Този фон дьо тен може да бъде доставен в:
Четвъртък 30-03-2017 г. или
Петък 31-03-2017 г.
Продукт#126824
ТипФон дьо тен
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Maybellinewww.maybelline.com
EAN
021 - nude
3600530691289
030 - sand
3600530691302
040 - fawn
3600530691319
045 - light honey
3600530691326
050 - sun bronze
3600530691333
Категории
За тип кожаЧувствителна
СлънцезащитаДа
Разфасовка30 ml
Размери∅ 3 x 11.3 cm
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката3.00 / 11.50 / 3.00 cm
Тегло0.128 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Maybelline
Фон дьо тен с уникална формула подходяща за чувствителна кожа. Не съдържа талк, мазнини или парфюм. Прави кожата гладка, чиста и сияеща. Съдържа 100% микро-минерални пигменти, благодарение на което се слива перфектно с цвета на вашия тен, нанася се лесно и оставя кожата да диша. Съдържа UV филтър и слънцезащитен фактор SPF 18. Флаконът има удобна помпичка.
  • Aqua
  • Cyclopentasiloxane
  • Dimethicone
  • Ethylhexyl Methoxycinnamate
  • Glycerin
  • Isotridecyl Isononanoate
  • PEG-9
  • Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone
  • Disteardimonium Hectorite
  • Dimethicone
  • Polyglycerin-3 Crosspolymer
  • Sodium Chloride
  • Phenoxyethanol
  • Methylparaben
  • Disodium Stearoyl Glutamate
  • Chlorphenesin
  • Disodium EDTA
  • Acrylates Copolymer
  • Propylparaben
  • Tocopherol
  • Ascorbyl Palmitate
  • Aluminium Hydroxide
  • PEG-9
  • Ethylparaben
  • Isobutylparaben
  • Butylparaben
  • CI 77891
  • Titanium Dioxide
  • CI 77499
  • CI 77492
  • CI 77491
  • Iron Oxydes
Годината е 1917. На пръв поглед дните за всички жители на Чикаго минават обичайно, но с всеки изминал ден сред дамите се разпространява мълвата за „Maybelline Cake Mascara“ – първата спирала за очи за ежедневна употреба. Новият продукт обаче дамите могат да поръчат със заявка, а след това да получат по пощата. Въпреки това, много от тях смятат, че чакането си заслужава. И в името на своята красота поръчват продукта. Питате се какво става след това? Всъщност отзивите са дотолкова добри, че за няколко години превръщат иновативната спирала в топ продукт, който вече може са се закупи в множество дрогерии и магазини. С появата на продукта се поставя и началото на успешната история на компания „Maybelline“ – днес безспорен лидер в производството на декоративна козметика, която поддържа красотата на дамите в над 90 страни по света.

Едва ли Том Лайл Уилямс, основателят на компанията е подозирал, за световния успех на малкия семеен бизнес, който стартира. Това е така, просто защото появата на фамилната компания е резултат от случайността, а не от дълго кроени планове. Всичко започва през 1915 г., когато 19-годишният Том забелязва как сестра му Мейбъл прилага смес от вазелин и въглищен прах върху миглите си, за да им придаде повече плътност и по-тъмен цвят. Скоро след това Уилямс основава компания „Maybelline“. В чест на сестра си той използва нейното име в названието на компанията, защото именно Мейбъл му дава идеята за първия продукт – спиралата „Maybelline Cake Mascara“, с която дамите могат да подчертаят погледа си за секунди. Всъщност тогава тя изглежда далеч по-различно от тази, която познаваме днес. Том започва да я предлага под формата на калъп с четчица, която предварително се намокря и се прокарва първо по калъпа и след това по миглите. Продуктът бързо придобива популярност и от с поръчките по пощата дамите все по-често отправят молба той да започне да се предлага в магазините и дрогериите. Така „Maybelline Cake Mascara“ се нарежда по рафтовете за козметични продукти и компанията на Том започва да се движи по пътя към успеха. Първите стъпки се изразяват най-вече в разширяване на гамата. Няколко години след дебюта си, освен спиралата, „Maybelline“ започва да предлага и моливи за вежди. В началото на 20-те години гамата от продукти за красив поглед се разширява отново и дамите вече могат да избират и различни нюанси на сенки за очи.

След стъпките с разширяването на каталога идва ред и на популярността. През септември 1932 г. специален промоционален пакет с продукти на „Maybelline“ за 10 цента е създаден и разпространен в търговската мрежа. Това значително увеличава успеха на компанията и от продажбите в Чикаго, тя достига до сделки на едро с магазини в цяла Америка. През 1960 г. „Maybelline“ дава повод на дамите да я споменават още по-често. Този път с нов продукт – първата водоустойчива спирала в Америка, наречена „Ultra Lash Mascara“. Освен това външния вид на спиралата е далеч от познатия дотогава и досущ като този, който всички познаваме днес. Тушът e втечнен и прибран в шишенце, на чиято капачка е четката за нанасяне. Скоро след това се появяват още формули на спирали, сред които и тази на „Great Lash Mascara“, която постига изключителен успех. Оттогава тя се превръща в един от най-продаваните продукти за красота и продължава да се предлага, дори и днес. През 70-те години обаче, освен тази спирала, в каталога на „Maybelline“ се появяват и редица други нови попълнения, но в съвсем различни категории – лице, устни и нокти. С течение на времето продуктите не спират да се увеличават, a и да впечатляват. През 1983 г., компанията пуска „Shine Free“ – една от първите компактни пудри за лице, специално разработена за мазна кожа. Междувременно продуктовата категория, която донася първите успехи на „Maybelline“, също продължава да се допълва. Забележителна плътност на миглите, наситено черен или кафяв цвят за подчертаване – в началото на 90-те години каталогът вече предлага изобилие от различни видове спирали.

Скоро след това обаче е поднесена още една неподозирана изненада, но съвсем далеч от промените в каталога. През 1996 г. „Maybelline“ става част от френската компания „L'Oreal“, която е водещ козметичен производител и собственик на световноизвестни марки като „Garnier“, „Vichy“, „Biotherm“, „Giorgio Armani“ и „Yves Saint Laurent“. След сливането „Maybelline“ официално се преименува на „Maybelline New York“. А скоро след това, новото име става популярно във все повече страни по света. Всъщност има и още едно нововъведение – оттогава иновацията е денонощна. Научни изследвания за създаването на високотехнологични и иновативни продукти се превръща в основен фокус. Сред първите резултатите от него е пудра „Dream Matte Mousse“ с революционна мус формула, която осигурява 100% покритие и кадифено-матово съвършенство на кожата. По-късно иновативните предложения продължават да се увеличават. Появява се спирала „Maybelline Volume Express“, която придава изключителен обем на миглите и точно заради това се превръща в световен хит. Сред следващите попълнения е и „Maybelline Volume Express The Falsies“ – спирала, създадена специално, за да придаде впечатляващия „пърхащ“ ефект на изкуствените мигли. Всъщност, дори успехът на този продукт става впечатляващ и скоро след старта си през 2010 г. „The Falsies“ е №1 спирала в света.

Разбира се, въпреки че е пионер в създаването на спиралите, „Maybelline“ постига иновативен напредък и изобилие в останалите категории. Фонд дьо тен за чувствителна кожа с минерални пигменти, руж за дискретен блясък, освежаващ „BB крем - 8 в 1“ или течен коректор с апликатор „Maybelline Affinitone Concealer“ – каталогът предлага богатство от формули за постигането на съвършен вид на кожата. В категорията на продуктите за устни, „Maybelline“ става популярна със серията от ароматни балсамчета за устни „Maybelline Baby Lips“ и изчерпателната колекция от цветове на червилата „Color Sensational“. Спектърът на колекцията от над 50 различни нюанса позволява на дамите да изберат цветове според своите предпочитания. Но въпреки изобилието, в гамата продължават да се добавят смели нюанси, които са в унисон със съвременните тенденции. Освен в червилата обаче, „Maybelline“ успешно пренася модата и в цветните палитри на сенките за очи и лака за нокти. Сред последните попълнения е „Color Show Nail Lacquers“ – колекция от лакове с обхват на изразителни текстури, цветове и ефекти, вдъхновени от модните подиуми в Ню Йорк и създадени, за да покажат, че модата може да бъде достъпна за всички.

Днес „Maybelline“ е известна в целия свят именно с отношението към модните тенденции. От подиумите до улиците из града – марката е основен помощник на дамите за постигане на перфектна и модерна визия по всяко време. Печели дори и известните, сред които са Адриана Лима, Миранда Кер и Сара Мишел Гелар. Всъщност, вдъхновена от уверените жени, „Maybelline“ създава иновативните формули, революционните текстури и нюанси. А те грабват както потребителите, така и специалисти. През последните години марката е официален грим-партньор на „Mercedes-Benz Fashion Week“ в Ню Йорк. Присъства и на модните подиуми в Амстердам, Берлин, Москва и още над десет седмици на модата в световен мащаб. На всяко събитие създава цветни истории с продукти в горещи нюанси за сезона. След това, превръща тенденциите за красота в лесно достъпни за всички дами по света.
Рейтинг
Рейтинг: 8.50 / 4 гласа 
За да оцените фон дьо тена "Maybelline Affinitone Mineral", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този фон дьо тен, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват фон дьо тена, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Maybelline Affinitone Mineral


Фон дьо тен за чувствителна кожа с минерални пигменти
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  14.99
Продукт#126824
ТипФон дьо тен
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Maybellinewww.maybelline.com
EAN
021 - nude
3600530691289
030 - sand
3600530691302
040 - fawn
3600530691319
045 - light honey
3600530691326
050 - sun bronze
3600530691333
Категории
За тип кожаЧувствителна
СлънцезащитаДа
Разфасовка30 ml
Размери∅ 3 x 11.3 cm
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката3.00 / 11.50 / 3.00 cm
Тегло0.128 kg
Цветове
021 - Nude
030 - Sand
040 - Fawn
045 - Light Honey
050 - Sun Bronze
Описание
Фон дьо тен с уникална формула подходяща за чувствителна кожа. Не съдържа талк, мазнини или парфюм. Прави кожата гладка, чиста и сияеща. Съдържа 100% микро-минерални пигменти, благодарение на което се слива перфектно с цвета на вашия тен, нанася се лесно и оставя кожата да диша. Съдържа UV филтър и слънцезащитен фактор SPF 18. Флаконът има удобна помпичка.
За Maybelline
Годината е 1917. На пръв поглед дните за всички жители на Чикаго минават обичайно, но с всеки изминал ден сред дамите се разпространява мълвата за „Maybelline Cake Mascara“ – първата спирала за очи за ежедневна употреба. Новият продукт обаче дамите могат да поръчат със заявка, а след това да получат по пощата. Въпреки това, много от тях смятат, че чакането си заслужава. И в името на своята красота поръчват продукта. Питате се какво става след това? Всъщност отзивите са дотолкова добри, че за няколко години превръщат иновативната спирала в топ продукт, който вече може са се закупи в множество дрогерии и магазини. С появата на продукта се поставя и началото на успешната история на компания „Maybelline“ – днес безспорен лидер в производството на декоративна козметика, която поддържа красотата на дамите в над 90 страни по света.

Едва ли Том Лайл Уилямс, основателят на компанията е подозирал, за световния успех на малкия семеен бизнес, който стартира. Това е така, просто защото появата на фамилната компания е резултат от случайността, а не от дълго кроени планове. Всичко започва през 1915 г., когато 19-годишният Том забелязва как сестра му Мейбъл прилага смес от вазелин и въглищен прах върху миглите си, за да им придаде повече плътност и по-тъмен цвят. Скоро след това Уилямс основава компания „Maybelline“. В чест на сестра си той използва нейното име в названието на компанията, защото именно Мейбъл му дава идеята за първия продукт – спиралата „Maybelline Cake Mascara“, с която дамите могат да подчертаят погледа си за секунди. Всъщност тогава тя изглежда далеч по-различно от тази, която познаваме днес. Том започва да я предлага под формата на калъп с четчица, която предварително се намокря и се прокарва първо по калъпа и след това по миглите. Продуктът бързо придобива популярност и от с поръчките по пощата дамите все по-често отправят молба той да започне да се предлага в магазините и дрогериите. Така „Maybelline Cake Mascara“ се нарежда по рафтовете за козметични продукти и компанията на Том започва да се движи по пътя към успеха. Първите стъпки се изразяват най-вече в разширяване на гамата. Няколко години след дебюта си, освен спиралата, „Maybelline“ започва да предлага и моливи за вежди. В началото на 20-те години гамата от продукти за красив поглед се разширява отново и дамите вече могат да избират и различни нюанси на сенки за очи.

След стъпките с разширяването на каталога идва ред и на популярността. През септември 1932 г. специален промоционален пакет с продукти на „Maybelline“ за 10 цента е създаден и разпространен в търговската мрежа. Това значително увеличава успеха на компанията и от продажбите в Чикаго, тя достига до сделки на едро с магазини в цяла Америка. През 1960 г. „Maybelline“ дава повод на дамите да я споменават още по-често. Този път с нов продукт – първата водоустойчива спирала в Америка, наречена „Ultra Lash Mascara“. Освен това външния вид на спиралата е далеч от познатия дотогава и досущ като този, който всички познаваме днес. Тушът e втечнен и прибран в шишенце, на чиято капачка е четката за нанасяне. Скоро след това се появяват още формули на спирали, сред които и тази на „Great Lash Mascara“, която постига изключителен успех. Оттогава тя се превръща в един от най-продаваните продукти за красота и продължава да се предлага, дори и днес. През 70-те години обаче, освен тази спирала, в каталога на „Maybelline“ се появяват и редица други нови попълнения, но в съвсем различни категории – лице, устни и нокти. С течение на времето продуктите не спират да се увеличават, a и да впечатляват. През 1983 г., компанията пуска „Shine Free“ – една от първите компактни пудри за лице, специално разработена за мазна кожа. Междувременно продуктовата категория, която донася първите успехи на „Maybelline“, също продължава да се допълва. Забележителна плътност на миглите, наситено черен или кафяв цвят за подчертаване – в началото на 90-те години каталогът вече предлага изобилие от различни видове спирали.

Скоро след това обаче е поднесена още една неподозирана изненада, но съвсем далеч от промените в каталога. През 1996 г. „Maybelline“ става част от френската компания „L'Oreal“, която е водещ козметичен производител и собственик на световноизвестни марки като „Garnier“, „Vichy“, „Biotherm“, „Giorgio Armani“ и „Yves Saint Laurent“. След сливането „Maybelline“ официално се преименува на „Maybelline New York“. А скоро след това, новото име става популярно във все повече страни по света. Всъщност има и още едно нововъведение – оттогава иновацията е денонощна. Научни изследвания за създаването на високотехнологични и иновативни продукти се превръща в основен фокус. Сред първите резултатите от него е пудра „Dream Matte Mousse“ с революционна мус формула, която осигурява 100% покритие и кадифено-матово съвършенство на кожата. По-късно иновативните предложения продължават да се увеличават. Появява се спирала „Maybelline Volume Express“, която придава изключителен обем на миглите и точно заради това се превръща в световен хит. Сред следващите попълнения е и „Maybelline Volume Express The Falsies“ – спирала, създадена специално, за да придаде впечатляващия „пърхащ“ ефект на изкуствените мигли. Всъщност, дори успехът на този продукт става впечатляващ и скоро след старта си през 2010 г. „The Falsies“ е №1 спирала в света.

Разбира се, въпреки че е пионер в създаването на спиралите, „Maybelline“ постига иновативен напредък и изобилие в останалите категории. Фонд дьо тен за чувствителна кожа с минерални пигменти, руж за дискретен блясък, освежаващ „BB крем - 8 в 1“ или течен коректор с апликатор „Maybelline Affinitone Concealer“ – каталогът предлага богатство от формули за постигането на съвършен вид на кожата. В категорията на продуктите за устни, „Maybelline“ става популярна със серията от ароматни балсамчета за устни „Maybelline Baby Lips“ и изчерпателната колекция от цветове на червилата „Color Sensational“. Спектърът на колекцията от над 50 различни нюанса позволява на дамите да изберат цветове според своите предпочитания. Но въпреки изобилието, в гамата продължават да се добавят смели нюанси, които са в унисон със съвременните тенденции. Освен в червилата обаче, „Maybelline“ успешно пренася модата и в цветните палитри на сенките за очи и лака за нокти. Сред последните попълнения е „Color Show Nail Lacquers“ – колекция от лакове с обхват на изразителни текстури, цветове и ефекти, вдъхновени от модните подиуми в Ню Йорк и създадени, за да покажат, че модата може да бъде достъпна за всички.

Днес „Maybelline“ е известна в целия свят именно с отношението към модните тенденции. От подиумите до улиците из града – марката е основен помощник на дамите за постигане на перфектна и модерна визия по всяко време. Печели дори и известните, сред които са Адриана Лима, Миранда Кер и Сара Мишел Гелар. Всъщност, вдъхновена от уверените жени, „Maybelline“ създава иновативните формули, революционните текстури и нюанси. А те грабват както потребителите, така и специалисти. През последните години марката е официален грим-партньор на „Mercedes-Benz Fashion Week“ в Ню Йорк. Присъства и на модните подиуми в Амстердам, Берлин, Москва и още над десет седмици на модата в световен мащаб. На всяко събитие създава цветни истории с продукти в горещи нюанси за сезона. След това, превръща тенденциите за красота в лесно достъпни за всички дами по света.
Още продукти от серията "Maybelline Affinitone"
Още минерален грим за лице
Още декоративна козметика с UV защита
Още козметика за тяло с UV защита
Още козметика за коса с UV защита
Козметика за лице с UV защита
Минерална козметика за лице
Минерална козметика за тяло
Минерален грим за очи
Назад
Вземи подарък от "L'Oreal"
Разбери как можеш да се включиш в томбола за гривна "Swarovski".
Промоция "Bronnley"
Подбрани парфюми с 25% отстъпка през март.
Балсами "Blistex" -30%
Мартенска промоция на балсами за устни "Blistex".
Промоция "Arosana"
Зимна слънцезащитна козметика с 30% отстъпка през март.
Вземи подарък от "Schwarzkopf"
Разбери как можеш да спечелиш стилна козметична чантичка.
Вземи подарък от "HerbOlive"
Поръчай козметика "HerbOlive" и вземи подарък - гъба за лице с луфа.
Шампоани Keranove
Шампоани против пърхот
Max Factor Clump Defy Volumising Mascara
Спирала за обем и оформяне на миглите без сплъстяване
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!