store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Nivea  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Nivea    Nivea Nourishing Body Milk - Подхранващо мляко за тяло с бадемово масло за с...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на това мляко за тяло
Разфасовка от 400 ml
Разфасовка от 400 ml с помпа
 

Nivea Nourishing Body Milk


Подхранващо мляко за тяло с бадемово масло за суха кожа
Стандартна цена 12.89 лв.
Вземи с отстъпка -26% до 28-04-2019г.
Цена:  9.60 лв.
Избери разфасовка:
  • 9.60 лв.
    400 ml - с помпа
  • 8.29 лв.
    250 ml
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#123043
ВидМляко за тяло
Наличност
400 ml
Не, този модел не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
400 ml - с помпа
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
250 ml
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
250 ml
Възможна
Годност на млякото за тяло3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер
250 ml
80201
400 ml
80203
400 ml - с помпа
80204
EAN
400 ml
4005808237029
250 ml
4005808246205
400 ml - с помпа
4005808702329
Категории
За тип кожаСуха
Разфасовка250 ÷ 400 ml
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
250 ml
6.00 / 19.30 / 4.00 cm
400 ml
7.00 / 20.00 / 2.00 cm
400 ml - с помпа
7.50 / 22.00 / 4.50 cm
Тегло
250 ml
0.273 kg
400 ml - с помпа
400 ml
0.500 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Искате ли интензивна грижа за сухата си кожа?
Богатата формула на млякото за тяло от "Nivea", осигурява на сухата кожа дълготрайна хидратация, благодарение на овлажняващия Hydra IQ комплекс. Той спомага задържането на влага в тъканите и по този начин възстановява еластичността и тонуса на кожата. Добавеното натурално бадемово масло я омекотява и я прави гладка като кадифе, а антиоксидантните свойства на витамин E поддържат нейната младост. За дълбокото подхранване на кожата се грижи и добавената морска сол, която ѝ набавя ценни микроелементи. Приятният аромат на млякото създава усещане за комфорт и свежест през целия ден.

Формулата е с дерматологично доказана съвместимост с кожата.
  • Aqua
  • Paraffinum Liquidum
  • Isohexadecane
  • Glycerin
  • Isopropyl Palmitate
  • Cera Microcristallina
  • PEG-40 Sorbitan Perisostearate
  • Polyglyceryl-3 Diisostearate
  • Glyceryl Glucoside
  • Prunus Amygdalus Dulcis Oil
  • Maris Sal
  • Magnesium Sulfate
  • Sodium Citrate
  • Citric Acid
  • Potassium Sorbate
  • Linalool
  • Limonene
  • Benzyl Alcohol
  • Geraniol
  • Citronellol
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Benzyl Salicylate
  • Cinnamyl Alcohol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Hydroxycitronellal
  • Hexyl Cinnamal
  • Parfum
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
Нанасяйте с масажни движения по цялото тяло, върху предварително почистена кожа.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените млякото за тяло "Nivea Nourishing Body Milk", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
Добави мнение 
Незаменимо!!!
Закупилите това мляко за тяло, купуват също
Odylique Essential Care Gentle Wash & Shampoo - Бебешки био душ гел и шампоан в едно - мляко за тяло
Odylique Essential Care Gentle Wash & Shampoo
Бебешки био душ гел и шампоан в едно

Odylique by Essential Care
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.20 лв.
Крем за овлажняване на зърната - мляко за тяло
Крем за овлажняване на зърната
Philips Avent
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.00 лв.
Nivea Essentials 24H Moisture + Radiance BB Day Cream - SPF20 - BB крем за лице от серията "Essentials" - мляко за тяло
Nivea Essentials 24H Moisture + Radiance BB Day Cream - SPF20
BB крем за лице от серията "Essentials"

Nivea
Избор за нюанс на BB крема:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.10 лв.
Golden Rose Dream Eyebrow Pencil - Молив за вежди с четка - мляко за тяло
Golden Rose Dream Eyebrow Pencil
Молив за вежди с четка

Golden Rose
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.70 лв.
Козметична чанта с две дръжки - мляко за тяло
Козметична чанта с две дръжки
Inter-Vion
Избор за дизайн на чантата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.70 лв.
Nivea Care Intensive Nourishment Cream - Подхранващ крем за лице и тяло - мляко за тяло
Nivea Care Intensive Nourishment Cream
Подхранващ крем за лице и тяло

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  3.89 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Sensitive Care - Шампоан и пяна за бръснене - мляко за тяло
Подаръчен комплект за мъже - Nivea Men Sensitive Care
Шампоан и пяна за бръснене

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.89 лв.
Bentley Organic Baby Lotion - Хидратиращ и подхранващ бебешки лосион за тяло - мляко за тяло
Bentley Organic Baby Lotion
Хидратиращ и подхранващ бебешки лосион за тяло

Bentley Organic
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.70 лв.
Бебешки крем-сапун с екстракт от лавандула - мляко за тяло
Бебешки крем-сапун с екстракт от лавандула
Teo Bebe
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  0.99 лв.
Natracare Cotton Panty Liners Ultra Thin - Ежедневни дамски превръзки в опаковка от 22 броя - мляко за тяло
Natracare Cotton Panty Liners Ultra Thin
Ежедневни дамски превръзки в опаковка от 22 броя

Natracare
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.80 лв.
Natracare Ultra Pads Regular - Дамски превръзки с крилца в опаковка от 14 броя - мляко за тяло
Natracare Ultra Pads Regular
Дамски превръзки с крилца в опаковка от 14 броя

Natracare
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.90 лв.
Био клечки за уши за бебета - Опаковка от 56 броя - мляко за тяло
Био клечки за уши за бебета
Опаковка от 56 броя

Simply Gentle Organic
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.50 лв.

Nivea Nourishing Body Milk


Подхранващо мляко за тяло с бадемово масло за суха кожа
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 12.89 лв.
Вземи с отстъпка -26% до 28-04-2019г.
Цена:  9.60
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#123043
ВидМляко за тяло
Наличност
400 ml
Не, този модел не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
400 ml - с помпа
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
250 ml
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
250 ml
Възможна
Годност на млякото за тяло3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер
250 ml
80201
400 ml
80203
400 ml - с помпа
80204
EAN
400 ml
4005808237029
250 ml
4005808246205
400 ml - с помпа
4005808702329
Категории
За тип кожаСуха
Разфасовка250 ÷ 400 ml
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
250 ml
6.00 / 19.30 / 4.00 cm
400 ml
7.00 / 20.00 / 2.00 cm
400 ml - с помпа
7.50 / 22.00 / 4.50 cm
Тегло
250 ml
0.273 kg
400 ml - с помпа
400 ml
0.500 kg
Още снимки на това мляко за тяло
Разфасовка от 400 ml
Разфасовка от 400 ml с помпа
Описание
Искате ли интензивна грижа за сухата си кожа?
Богатата формула на млякото за тяло от "Nivea", осигурява на сухата кожа дълготрайна хидратация, благодарение на овлажняващия Hydra IQ комплекс. Той спомага задържането на влага в тъканите и по този начин възстановява еластичността и тонуса на кожата. Добавеното натурално бадемово масло я омекотява и я прави гладка като кадифе, а антиоксидантните свойства на витамин E поддържат нейната младост. За дълбокото подхранване на кожата се грижи и добавената морска сол, която ѝ набавя ценни микроелементи. Приятният аромат на млякото създава усещане за комфорт и свежест през целия ден.

Формулата е с дерматологично доказана съвместимост с кожата.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
Нанасяйте с масажни движения по цялото тяло, върху предварително почистена кожа.
Козметика за тяло с витамин E
Maternea Anti-Stretch Marks Body Cream
Крем против стрии с масла от бадем и жожоба, витамин E и витамин C
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.50 лв.
Elvim Wet Wipes
Мокри кърпички в опаковка от 15 броя
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  0.36 лв.
Омекотяващ крем за крака с розово масло и йогурт
От серията "Rose Joghurt"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.50 лв.
Sante Ultra Nourishing Nail & Cuticle Oil
Подхранващо масло за нокти и кожички
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.99 лв.
SNB Skin Repair System Step 2 Repair Nourishing
Ампули активен подхранващ комплекс за ръце и стъпала в опаковка от 10 броя
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  34.90 лв.
Bioten Cellufight Cryo-Sculpt Gel
Охлаждащ антицелулитен гел
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
Black Sea Stars Teenager Anti-Acne Mud Mask
Кална маска за лице и тяло против акне от серията "Teenager Anti-Acne"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.60 лв.
Strep Body Hair Removal Cream
Крем депилатоар за тяло с камелия и витамин E
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.20 лв.
Strep Crystal Depilatory Strips Body
Епилиращи ленти за тяло с камелия и витамин E в опаковка от 20 броя
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.60 лв.
Panthenol Omega 10% D-Panthenol Foam Spray
Успокояваща спрей пяна с охлаждащ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.90 лв.
Слънцезащитен спрей за влажна кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  13.70 лв.
Eveline Extra Soft Hand and Nail Cream-Concentrate
Концентриран крем за ръце и нокти от серията "Extra Soft"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.80 лв.
Още козметика за тяло с витамин E
Козметика за тяло с бадемово масло
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Dry Beauty Oil
Сухо олио за кожа и коса от серията "Pirin Dream Complex"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.69 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Nature Box Almond Oil
Душ гел и лосион за тяло
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.99 лв.
Nature Box Almond Oil Shower Gel
Душ гел с масло от бадем
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Palmolive Naturals Camellia Oil & Almond Liquid Handwash
Течен сапун с масло от камелия и бадем от серията "Naturals"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.80 лв.
Teo Nourishing Oils Luscious Vanilla Soap
Тоалетен сапун с подхранващи масла и аромат ванилия от серията "Teo Nourishing Oils"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  0.99 лв.
Луксозни сапуни
Комплект от 3 броя от серията "Bronnley Freesia"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.00 лв.
Acorelle Deodorant Care
Кристален ролон дезодорант с био брястолистно орехче и сладък бадем
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.10 лв.
Acorelle Hair Removal Cream
Крем депилатоар за тяло с натурални масла от бадем и босвелия
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  26.30 лв.
Bronnley Lily of the Valley Triple Milled Soap
Луксозен сапун oт серията "Lily of the Valley"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.50 лв.
Bronnley Freesia Dusting Powder
Ароматна пудра за тяло с копринено пухче от серията "Freesia"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.90 лв.
Масажен крем за бременни
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.90 лв.
Масажно олио за бременни против стрии
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.90 лв.
Още козметика за тяло с бадемово масло
Хидратиращи продукти за тяло
Carroten Protect & Care Suncare Milk - SPF 30
Слънцезащитно мляко за тяло с висока защита
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  7.60 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Intensive Hydrating Body Lotion
Хидратиращ балсам за тяло от серията "Pirin Dream Complex"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.40 лв.
Хидратиращ крем за лице и тяло с алое вера
За всеки тип кожа от серията "Natural Beauty"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.19 лв.
Nivea Creme
Универсален крем в разфасовки от 30 ÷ 250 ml
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  2.09 лв.
Bentley Organic Calming & Moisturising Handwash
Течен сапун за ръце с лавандула, алое вера и жожоба
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.20 лв.
Carroten Protect & Care Suncare Milk Spray - SPF 30
Слънцезащитно спрей мляко за тяло с висока защита
Цена:  17.10 лв.
SVR Sun Secure Soothing, Hydrating & Repairing Care
Мляко за лице и тяло за след слънце от серията "Sun Secure"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  32.50 лв.
Nivea Soft Mix Me Berry Charming Moisturizing Cream
Хидратиращ крем за лице и тяло с аромат на сочни плодове
Цена:  6.19 лв.
Nivea Soft Mix Me Happy Exotic Moisturizing Cream
Хидратиращ крем за лице и тяло с аромат на тропически плодове от серията "Mix me"
Цена:  6.19 лв.
Nivea Soft Mix Me Chilled Oasis Moisturizing Cream
Хидратиращ крем за лице и тяло с ментов аромат от серията "Mix me"
Цена:  6.19 лв.
Bioten Supreme Hyaluronic Body Cream
Крем за тяло за суха и чувствителна кожа
Цена:  8.60 лв.
Bioten Supreme Hyaluronic Body Lotion
Лосион за тяло за суха и чувствителна кожа
Цени от:  5.90 лв.
Още хидратиращи продукти за тяло
Хидратиращи продукти за лице
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly Daily Moisturizing Jelly
Хидратиращ гел за лице за нормална и комбинирана кожа от серията "Skin Naturals"
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Revitalift Filler HA Replumping Ampoules
Ампули за лице против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Цена:  23.99 лв.
HerbOlive Argan Oil & Olive Oil 24h Face Cream
Хидратиращ крем за лице за мазна и комбинирана кожа
Цена:  30.50 лв.
Chamos Acaci Green Tea Facial Mask
Хидратираща маска за лице със зелен чай от серията "Acaci"
Цена:  2.60 лв.
Nivea Men Original - Mild Intensive Moisturising Cream
Интензивно овлажняващ крем за лице за суха кожа от серията "Original"
Цена:  13.89 лв.
Titania Made for Girls Moisturizing Mask
Хидратираща маска за лице с алое вера и витамин E от серията "Made for Girls"
Цена:  6.90 лв.
HerbOlive Argan Oil & Olive Oil 24h Face Cream
Хидратиращ крем за лице за нормална към суха кожа
Цена:  30.50 лв.
Snail Cream 24 Hours
Регенериращ крем за лице с екстракт от охлюви
Цена:  30.90 лв.
My Rose Moisturizing Face Cream
Овлажняващ крем за лице с екстракт от роза за нормална кожа
Цена:  3.50 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Super Hydrating Day Cream
Хидратиращ дневен крем за лице от серията "Pirin Dream Complex"
Цена:  12.80 лв.
Хидратираща маска за лице с розово масло
От серията "Rose"
Цена:  5.90 лв.
Овлажняващ тоник с розово масло
От серията "Rose"
Цена:  5.90 лв.
Още хидратиращи продукти за лице
Още декоративна козметика с бадемово масло
Козметика за коса с бадемово масло
Козметика за лице с бадемово масло
Декоративна козметика с витамин E
Козметика за коса с витамин E
Козметика за лице с витамин E
Други интересни предложения
Nivea Soft Creme
Универсален хидратиращ крем с масло от жожоба и витамин E
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.59 лв.
Lavera Basis Sensitiv Soft Moisturizing Cream
Хидратиращ крем за лице, ръце и тяло от серията "Basis Sensitiv"
Цена:  15.10 лв.
Bioten Rich Moisturizing Cream
Универсален хидратиращ крем за лице, ръце и тяло за суха кожа
Цени от:  3.30 лв.
Catrice BB Allround Foundation 6 in 1 - SPF 30
BB фон дьо тен 6 в 1
Цена:  12.30 лв.
Sante Pure Colors of Nature Lipstick
Червило за неустоими устни
Цени от:  24.80 лв.
Lily Lolo BB Cream
BB крем с минерални пигменти
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  35.90 лв.
Nivea Pearly Shine - SPF 10
Балсам за устни с перлени и копринени екстракти
Цена:  5.19 лв.
Golden Rose Nail Expert Beauty Oil Nail & Cuticle
Олио за нокти и кутикули от серията "Nail Expert"
Цена:  4.40 лв.
Lavera Basis Sensitiv All-Round Cream
Универсален крем с био масла от бадем и ший от серията "Basis Sensitiv"
Цена:  15.10 лв.
Хидратиращо мляко за тяло с нощна свещичка
Цена:  12.40 лв.
Назад
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика с 10% отстъпка.
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Nivea Black & White Silky Smooth
Дезодоранти против изпотяване
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги и обемни мигли
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly