store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Nivea  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Nivea    Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle Energy Day Care - SPF 15 - Енергизиращ дневен ...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle Energy Day Care - SPF 15


Енергизиращ дневен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"
Цена:  22.89 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Сряда 08-05-2019 г. или
Четвъртък 09-05-2019 г.
Продукт#122056
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на крема3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер82322
EAN9005800227320
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
СлънцезащитаДа
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 20 години
Размери на опаковката6.50 / 7.50 / 6.50 cm
Тегло0.050 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea Q10 plus C
  • За Nivea
Формула с коензим Q10 и чист витамин C.
С напредване на възрастта и под влиянието на различни външни фактори, количествата на Q10 и креатин в кожата намаляват, а с тях намалява и енергията, необходима ѝ да се възстановява. Това прави кожата предразположена към появата на признаци за стареене и бръчки. За да ѝ осигурят ефективна подмладяваща грижа и защита, специалистите на "Nivea" създават енергизиращ дневен крем, базиран на мощен Q10 комплекс и чист витамин C.

Енергизиращият дневен крем "Nivea Q10 Plus C":
  • повишава нивата на коензим Q10 и креатин в кожата, като по този начин я поддържа добре хидратирана и еластична
  • защитава кожата от свободните радикали, благодарение на антиоксидантното действие на витамин C - важен етап в борбата срещу бръчките и следите от стареене
  • заличава следите от умора, възвръщайки свежестта на лицето и намалява фините бръчки
  • предпазва кожата от фотостареене, благодарение на включения слънцезащитен фактор - SPF 15
  • Aqua
  • Glycerin
  • Ethylhexyl Salicylate
  • Alcohol Denat.
  • Cetearyl Alcohol
  • Cyclomethicone
  • Glyceryl Stearate Citrate
  • Butyl Methoxydibenzoylmethane
  • Methylpropanediol
  • Octocrylene
  • C12-15 Alkyl Benzoate
  • Hydrogenated Coco-Glycerides
  • Phenylbenzimidazole Sulfonic Acid
  • Ubiquinone
  • Creatine
  • 1-Methylhydantoin-2-Imide
  • Sodium Ascorbyl Phosphate
  • Chondrus Crispus Extract
  • Carbomer
  • Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer
  • Trisodium EDTA
  • 1,2-Hexanediol
  • Sodium Hydroxide
  • Phenoxyethanol
  • Linalool
  • Limonene
  • Parfum
  • CI 16035
Има дни, в които усещаме как ежедневието "изцежда" силите ни. В такива моменти ни се иска да се събудим сутрин отпочинали и пълни с енергия. Да, но често кожата на лицето "казва" съвсем друго. Ето защо едни от най-големите "врагове" на всяка жена са появата на първите бръчки и признаците на умора по лицето. Сега благодарение на новата серия "Q10 plus C" от "Nivea" ще може да енергизирате кожата си и тя да бъде жизнена и свежа.

Но какво прави серията толкова специална? Е, със сигурност компанията няма да издаде всичките си тайни, но едно е сигурно - силата на новата гама продукти се крие дълбоко в техния състав. За първи път в света на козметиката учените прилагат комбинация от коензим Q10 и чист витамин C. Двата мощни антиоксиданта спомагат за борбата с всички видими следи на стареене и стрес, като например линии, повяхнала и безжизнена кожа.
Серията "Nivea Q10 plus C" се състои от дневен крем за лице, който има "бойната" задача да възстанови нивата на коензим Q10 и креатин в дермата, поддържайки я еластична и добре хидратирана, и нощен крем с лека и ефективна гел формула, която работи, когато кожата е в най-добра кондиция да се възстановява - по време на сън. А за уморената кожа в зоната около очите се грижи околоочният крем - той намалява фините бръчки и възвръща еластичността на дермата.
Какво представлява чистият витамин C?
Сигурно се питате "Но това не е ли обикновеният витамин C?". Казано просто - не. Всъщност "обикновеният" влиза в състава на голяма част от козметичните продукти, където е известен като "стабилизиран витамин C" (Аскорбинов фосфат). Той представлява стабилно производно на чистия витамин C, което води до извода, че чистата форма на витамина съдържа в себе си много повече полезни вещества, отколкото неговото производно.

Чистият витамин C се нарича още "аскорбинова киселина" и представлява водоразтворимо вещество, което е жизнено необходимо и присъства по естествен начин в човешкото тяло и кожа. С напредването на възрастта обаче количеството му спада - ето защо е необходимо то да се възстановява чрез използването на подходящи козметични продукти. Приложен в тези на серията "Nivea Q10 plus C", чистият витамин C неутрализира свободните радикали, увеличава производството на колаген, подпомага възстановителните процеси и намалява възпаленията.
Иновативна опаковка за иновативен продукт
Чистият витамин C има "силата" да енергизира кожата на лицето, като тя става жизнена и свежа. Единственият недостатък на веществото обаче е неговата нестабилност при наличието на светлина, топлина и недостиг с кислород. С цел да се запазят полезните вещества в него, така че продуктите да имат максимален ободряващ ефект върху кожата, кремовете от серията (нощен и околоочен) се съхраняват във висококачествена опаковка от алуминий. Тя е компактна, лека и удобна, а едновременно с това защитава продукта от проникване на кислород, светлина, газ и микроби.
Високата защита на кремовете увеличава и техния срок на годност. А най-хубавото е, че тази иновативна опаковка е напълно рециклируема. Така всяка жена, която ползва продуктите "Nivea Q10 plus C" ще бъде спокойна, че те не вредят по никакъв начин на околната среда.
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанасяйте крема всяка сутрин на почистено лице, с нежни масажни движения.
  • Избягвате зоната около очите.
Рейтинг
Рейтинг: 8.50 / 4 гласа 
За да оцените крема "Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle Energy Day Care - SPF 15", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този крем, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват крема, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този крем, купуват също
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo - Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine" - крем
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo
Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine"

Nivea
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  5.89 лв.
Catrice Iconails Gel Lacquer - Лак за нокти с гел ефект - крем
Catrice Iconails Gel Lacquer
Лак за нокти с гел ефект

Catrice
21 варианта за избор на цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.49 лв.
Garnier Fructis Shine Reviving Goji Hair Food - Маска за блясък с годжи бери за боядисана коса - крем
Garnier Fructis Shine Reviving Goji Hair Food
Маска за блясък с годжи бери за боядисана коса

Garnier
Стандартна цена 12.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.69 лв.
Maybelline SuperStay Matte Ink - Течно червило с матов ефект - крем
Maybelline SuperStay Matte Ink
Течно червило с матов ефект

Maybelline
12 варианта за избор на цвят на червилото:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.99 лв.
Essence Colour & Go - Лак за нокти - крем
Essence Colour & Go
Лак за нокти

Essence
Избор за цвят на лака:
Стандартна цена 3.00 лв.
Вземи сега с отстъпка -17%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.50 лв.
Bodi Beauty Bille-GD Superactive Anti-Аcne Concealor - Антисептичен коригиращ стик при акне от серията за проблемна кожа "Bille-GD" - крем
Bodi Beauty Bille-GD Superactive Anti-Аcne Concealor
Антисептичен коригиращ стик при акне от серията за проблемна кожа "Bille-GD"

Bodi Beauty
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.80 лв.
Bodi Beauty Bille-BA Skin Whitening Cream - Избелващ дневен крем за лице от серията "Bille-BA" - крем
Bodi Beauty Bille-BA Skin Whitening Cream
Избелващ дневен крем за лице от серията "Bille-BA"

Bodi Beauty
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.10 лв.
Artdeco Mineral Eye Styler - Минерален молив за очи - крем
Artdeco Mineral Eye Styler
Минерален молив за очи

Artdeco
Избор за цвят на молива:
Цена:  16.90 лв.
L'Oreal Infallible 24H Fresh Wear Foundation - Дълготраен фон дьо тен от серията "Infallible" - крем
L'Oreal Infallible 24H Fresh Wear Foundation
Дълготраен фон дьо тен от серията "Infallible"

Loreal Paris
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Стандартна цена 25.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  19.49 лв.
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle + Energy Skin Sleep Cream - Енергизиращ нощен крем против бръчки от серията "Q10 plus C" - крем
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle + Energy Skin Sleep Cream
Енергизиращ нощен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"

Nivea
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.

Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle Energy Day Care - SPF 15


Енергизиращ дневен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  22.89 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Сряда 08-05-2019 г. или
Четвъртък 09-05-2019 г.
Продукт#122056
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на крема3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер82322
EAN9005800227320
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
СлънцезащитаДа
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 20 години
Размери на опаковката6.50 / 7.50 / 6.50 cm
Тегло0.050 kg
Описание
Формула с коензим Q10 и чист витамин C.
С напредване на възрастта и под влиянието на различни външни фактори, количествата на Q10 и креатин в кожата намаляват, а с тях намалява и енергията, необходима ѝ да се възстановява. Това прави кожата предразположена към появата на признаци за стареене и бръчки. За да ѝ осигурят ефективна подмладяваща грижа и защита, специалистите на "Nivea" създават енергизиращ дневен крем, базиран на мощен Q10 комплекс и чист витамин C.

Енергизиращият дневен крем "Nivea Q10 Plus C":
  • повишава нивата на коензим Q10 и креатин в кожата, като по този начин я поддържа добре хидратирана и еластична
  • защитава кожата от свободните радикали, благодарение на антиоксидантното действие на витамин C - важен етап в борбата срещу бръчките и следите от стареене
  • заличава следите от умора, възвръщайки свежестта на лицето и намалява фините бръчки
  • предпазва кожата от фотостареене, благодарение на включения слънцезащитен фактор - SPF 15
За Nivea Q10 plus C
Има дни, в които усещаме как ежедневието "изцежда" силите ни. В такива моменти ни се иска да се събудим сутрин отпочинали и пълни с енергия. Да, но често кожата на лицето "казва" съвсем друго. Ето защо едни от най-големите "врагове" на всяка жена са появата на първите бръчки и признаците на умора по лицето. Сега благодарение на новата серия "Q10 plus C" от "Nivea" ще може да енергизирате кожата си и тя да бъде жизнена и свежа.

Но какво прави серията толкова специална? Е, със сигурност компанията няма да издаде всичките си тайни, но едно е сигурно - силата на новата гама продукти се крие дълбоко в техния състав. За първи път в света на козметиката учените прилагат комбинация от коензим Q10 и чист витамин C. Двата мощни антиоксиданта спомагат за борбата с всички видими следи на стареене и стрес, като например линии, повяхнала и безжизнена кожа.
Серията "Nivea Q10 plus C" се състои от дневен крем за лице, който има "бойната" задача да възстанови нивата на коензим Q10 и креатин в дермата, поддържайки я еластична и добре хидратирана, и нощен крем с лека и ефективна гел формула, която работи, когато кожата е в най-добра кондиция да се възстановява - по време на сън. А за уморената кожа в зоната около очите се грижи околоочният крем - той намалява фините бръчки и възвръща еластичността на дермата.
Какво представлява чистият витамин C?
Сигурно се питате "Но това не е ли обикновеният витамин C?". Казано просто - не. Всъщност "обикновеният" влиза в състава на голяма част от козметичните продукти, където е известен като "стабилизиран витамин C" (Аскорбинов фосфат). Той представлява стабилно производно на чистия витамин C, което води до извода, че чистата форма на витамина съдържа в себе си много повече полезни вещества, отколкото неговото производно.

Чистият витамин C се нарича още "аскорбинова киселина" и представлява водоразтворимо вещество, което е жизнено необходимо и присъства по естествен начин в човешкото тяло и кожа. С напредването на възрастта обаче количеството му спада - ето защо е необходимо то да се възстановява чрез използването на подходящи козметични продукти. Приложен в тези на серията "Nivea Q10 plus C", чистият витамин C неутрализира свободните радикали, увеличава производството на колаген, подпомага възстановителните процеси и намалява възпаленията.
Иновативна опаковка за иновативен продукт
Чистият витамин C има "силата" да енергизира кожата на лицето, като тя става жизнена и свежа. Единственият недостатък на веществото обаче е неговата нестабилност при наличието на светлина, топлина и недостиг с кислород. С цел да се запазят полезните вещества в него, така че продуктите да имат максимален ободряващ ефект върху кожата, кремовете от серията (нощен и околоочен) се съхраняват във висококачествена опаковка от алуминий. Тя е компактна, лека и удобна, а едновременно с това защитава продукта от проникване на кислород, светлина, газ и микроби.
Високата защита на кремовете увеличава и техния срок на годност. А най-хубавото е, че тази иновативна опаковка е напълно рециклируема. Така всяка жена, която ползва продуктите "Nivea Q10 plus C" ще бъде спокойна, че те не вредят по никакъв начин на околната среда.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанасяйте крема всяка сутрин на почистено лице, с нежни масажни движения.
  • Избягвате зоната около очите.
Козметика от серията "Nivea Q10 plus C"
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle + Energy Eye Treatment
Енергизиращ околоочен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.89 лв.
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle + Energy Skin Sleep Cream
Енергизиращ нощен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Nivea Q10 Plus + Vitamin C Firming Body Milk
Стягащо мляко за тяло за суха кожа от серията "Q10 plus C"
Стандартна цена 12.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -31%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.90 лв.
Nivea Q10 + Vitamin C Firming Body Lotion
Стягащ лосион за тяло от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.29 лв.
Козметика от серията "Nivea Q10"
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment
Ампула за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.19 лв.
Nivea Q10 Power Sleeping Melt-In Mask
Нощна маска за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  24.89 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Nivea Expert Care
Козметика за лице и тяло
Цена:  41.89 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Replenishing Pearls
Серумни перли за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Цена:  26.89 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Eye Cream
Околоочен крем против бръчки от серията "Q10 Power"
Цена:  15.89 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Night Cream
Възстановяващ нощен крем за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Day Cream - SPF 15
Подхранващ дневен крем за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Age Mask
Изглаждаща маска против бръчки с коензим Q10 от серията "Q10 Power"
Цена:  3.09 лв.
Nivea Q10 Anti-Age Care Hand Cream
Крем за ръце против бръчки с коензим Q10 от серията "Q10"
Цена:  4.59 лв.
Nivea Q10 Plus Firming + Stretch Marks Body Oil
Стягащо олио за тяло с коензим Q10 от серията "Q10 plus"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.89 лв.
Nivea Q10 plus Anti-Wrinkle Moisturizer Day Combination Skin - SPF 15
Хидратиращ дневен крем против бръчки с коензим Q10 за смесена кожа от серията "Q10 plus"
Цена:  22.89 лв.
Още козметика от серията "Nivea Q10"
Козметика за лице с витамин C
Beadora Bright Pearl Skin Whitening Serum Maxx
Избелващ серум за лице с витамин C
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  65.00 лв.
Nivea Caring Eye Make-Up Remover
Грижовен двуфазен лосион за почистване на грим за чувствителна кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.39 лв.
Крем за лице с витамин C за нормална към мазна кожа
От серията "Skin Expert"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.99 лв.
SVR Hydracid C20 Cream
Нощен антиейдж крем за лице с витамин C за всеки тип кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  42.40 лв.
Избелващ лосион за лице
От серията "Kokona & Mother"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.80 лв.
Collagena Naturalis Intensive Anti-Spot Serum Specific Care
Депигментиращ серум за лице за всеки тип кожа от серията "Naturalis"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  39.80 лв.
Bodi Beauty Bille-BA Intensive Skin Whitening Serum
Интензивен избелващ серум за лице от серията "Bille-BA"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.10 лв.
Skin Blossom Nourishing Face Cream
Подхранващ крем за лице за нормална към мазна кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  27.40 лв.
City Cocoon Skin Detox Serum
Серум за лице с детокс ефект
Цена:  27.99 лв.
Garnier Skin Naturals Vitamin C Shot Fresh-Mix Tissue Mask
Енергизираща и озаряваща маска за лице с витамин C от серията "Skin Naturals"
Цена:  5.99 лв.
SVR Clairial Serum Anti-Brown Spots Radiance
Серум за лице против пигментни петна от серията "Clairial"
Цена:  53.90 лв.
Lumene Valo Glow Lumenessence Brightening Beauty Lotion
Лосион за лице с витамин C за блясък от серията "Valo"
Цена:  32.80 лв.
Още козметика за лице с витамин C
Козметика за лице с креатин
Nivea Cellular Filler + Volume Contour Plumping Pearls
Серумни перли против бръчки от серията "Cellular Filler + Volume Contour"
Цена:  27.30 лв.
Nivea Cellular Filler + Elasticity Reshape Anti-Spot Treatment Serum
Серум за лице и ръце против пигментни петна от серията "Cellular Filler + Elasticity Reshape"
Цена:  28.90 лв.
Nivea Cellular Filler + Elasticity Reshape Night Cream
Нощен крем за лице за плътна и еластична кожа от серията "Cellular Filler + Elasticity Reshape"
Цена:  28.90 лв.
Nivea Cellular Filler + Elasticity Reshape Day Cream - SPF 30
Дневен крем за лице за плътна и еластична кожа от серията "Cellular Filler + Elasticity Reshape"
Цена:  28.90 лв.
Nivea Cellular Filler + Firming Eye Care
Околоочен крем против бръчки от серията "Cellular Filler + Firming"
Цена:  18.90 лв.
Nivea Cellular Filler + Firming Night Cream
Подхранващ нощен крем за лице против бръчки от серията "Cellular Filler + Firming"
Цена:  24.10 лв.
Nivea Cellular Filler + Firming Day Cream - SPF 15
Хидратиращ дневен крем за лице против бръчки от серията "Cellular Filler + Firming"
Цена:  24.10 лв.
Овлажняващ дневен крем за мъже - Nivea Men Active Age
За зряла кожа против бръчки
Цена:  23.89 лв.
Nivea Men Active Energy After Shave 2 in 1 Balsam
Балсам за след бръснене oт серията "Active Energy"
Цена:  12.89 лв.
Bilka UpGrape Mavrud Age Expert Collagen+ Eye Contour Cream
Интензивен регенериращ околоочен крем от серията "Mavrud Age Expert"
Цена:  5.90 лв.
Bilka UpGrape Mavrud Age Expert Collagen+ Face Cream
Интензивен дълбоко регенериращ крем за лице от серията "Mavrud Age Expert"
Цена:  6.90 лв.
Още козметика за лице с креатин
Козметика за лице с UV защита
Bioten Hydrate My Lips Moisturizing Lip Balm
Хидратиращ балсам за устни с алое вера от серията "My Lips"
Цена:  3.30 лв.
Bioten Shine My Lips Caring Lip Balm
Балсам за устни с перлен блясък от серията "My Lips"
Цена:  3.30 лв.
Black Sea Stars Cool Nymph Eye Contour Cream
Освежаващ околоочен крем от серията "Cool Nymph"
Цена:  21.60 лв.
Black Sea Stars Cool Nymph Day Cream
Освежаващ дневен крем за лице от серията "Cool Nymph"
Цена:  22.70 лв.
Garnier BB Cream Miracle Skin Perfector Oil Free
Крем за изравняване на тена за мазна към смесена кожа от серията "Skin Naturals"
Цена:  10.99 лв.
Bilka Grape Energy Hyaluron+ Face Cream
Интензивно хидратиращ крем за лице от серията "Grape Energy"
Цена:  6.90 лв.
Collagena Silver Pearl Anti Wrinkle Intensive Pearl Cream
Интензивен перлен крем против бръчки от серията "Silver Pearl"
Цена:  19.80 лв.
Collagena Silver Pearl Intensive Pearl Cream for Dark Spots
Интензивен перлен крем за пигментирана кожа от серията "Silver Pearl"
Цена:  22.80 лв.
Collagena Naturalis Depigment Lumiskin Effect Specific Care
Интензивен крем депигмент за лице за всеки тип кожа от серията "Naturalis"
Цена:  29.80 лв.
Collagena Naturalis Anti-Age Complex Specific Care
Крем за лице за специфична грижа за суха кожа от серията "Naturalis"
Цена:  26.80 лв.
Collagena Naturalis Lumisphere Day Cream
Дневен крем за лице за нормална до суха кожа от серията "Naturalis"
Цена:  26.80 лв.
Bodi Beauty Bille-PH Winter Protection Cream - SPF 30
Зимен защитен крем за лице и тяло от серията "Bille-PH"
Цена:  13.10 лв.
Още козметика за лице с UV защита
Козметика за лице с коензим Q10
Козметика за коса с коензим Q10
Козметика за тяло с коензим Q10
Козметика за тяло с UV защита
Декоративна козметика с UV защита
Козметика за коса с UV защита
Козметика за коса с креатин
Козметика за тяло с креатин
Декоративна козметика с витамин C
Козметика за коса с витамин C
Козметика за тяло с витамин C
Други интересни предложения
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle + Energy Skin Sleep Cream
Енергизиращ нощен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle + Energy Eye Treatment
Енергизиращ околоочен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.89 лв.
Nivea Q10 + Vitamin C Firming Body Lotion
Стягащ лосион за тяло от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.29 лв.
Nivea Q10 Plus + Vitamin C Firming Body Milk
Стягащо мляко за тяло за суха кожа от серията "Q10 plus C"
Стандартна цена 12.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -31%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.90 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Night Cream
Възстановяващ нощен крем за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Day Cream - SPF 15
Подхранващ дневен крем за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Eye Cream
Околоочен крем против бръчки от серията "Q10 Power"
Цена:  15.89 лв.
Nivea Q10 Anti-Age Care Hand Cream
Крем за ръце против бръчки с коензим Q10 от серията "Q10"
Цена:  4.59 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Replenishing Pearls
Серумни перли за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Цена:  26.89 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Age Mask
Изглаждаща маска против бръчки с коензим Q10 от серията "Q10 Power"
Цена:  3.09 лв.
Назад
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика с 10% отстъпка.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Nature Box Almond
Козметика за коса и тяло с бадемово масло
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги и обемни мигли
Head & Shoulders Supreme Moisture
Хидратиращи шампоани и балсами против пърхот
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly
Artesania Latina - кораби от дърво