store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Nivea  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Nivea    Nivea Q10 Plus Firming + Stretch Marks Body Oil - Стягащо олио за тяло с кое...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Предишни дизайни

Nivea Q10 Plus Firming + Stretch Marks Body Oil


Стягащо олио за тяло с коензим Q10 от серията "Q10 plus"
Цена:  12.89 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това олио може да бъде доставено в дните:
Вторник 30-04-2019 г. или
Четвъртък 02-05-2019 г.
Продукт#120738
ВидОлио
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на олиата3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер81830
EAN4005900513342
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка200 ml
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.00 / 16.50 / 5.00 cm
Тегло0.430 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За серията Nivea Q10
  • За Nivea
Олиото за тяло от серията "Q10 plus" е създадено от "Nivea" с високоефективна формула, с множество ползи за вашата кожа. Значително подобрява състоянието ѝ, благодарение на комбинацията от съставки - коензим Q10, масло от авокадо и масло от макадамия. Те подхранват в дълбочина, повишават нивата на хидратация и подобряват еластичността ѝ. Редовното приложение на олиото допринася за видимо намаляване дълбочината на стриите и изравняване тона на кожата. Олиото попива бързо в кожата, прави я копринено мека и осезаемо по-стегната, само за 2 седмици*.

* Според производителя.
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Isopropyl Palmitate
  • Ethylhexyl Stearate
  • Ubiquinone
  • Persea Gratissima Oil
  • Gossypium Herbaceum Seed Oil
  • Macadamia Integrifolia Seed Oil
  • Linalool
  • Citronellol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Benzyl Alcohol
  • Limonene
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Parfum
Серията "Q10 plus" на "Nivea" е създадена благодарение на развитието на науката, която открива значението на две жизненоважни съставки в нашия организъм - коензим Q10, наричан още витамин Q и креатин. След 20 годишна възраст, способността на човешкия организъм да синтезира коензим Q10 намалява. Освен изключителното си значение за сърцето, мозъка и съдовата система, той предпазва от стареене кожата и действа като мощен антиоксидант. Козметолозите препоръчват използването на продукти с коензима след 25-годишна възраст, защото действат активно и срещу фотостареенето.

Най-новите проучвания в областта на бялата козметика за жени над 40 години, направени от специалистите на "Nivea" сочат, че креатинът е друго жизненоважно съединение, което прави кожата ни здрава и красива. Той активира по естествен път ДНК структурата на кожата и я прави по-жизнена и здрава.

Поради споменатите въздействия на коензим Q10 и креатина в серията "Q10 plus" на "Nivea" има дневни и нощни кремове против бръчки, изглаждащи маски, околоочни кремове, стягащи лосиони за тяло, антицелулитни серуми, гелове и др.
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Разклатете добре преди употреба.
  • Може да се използва на суха или мокра кожа, непосредствено след душ.
  • Масажирайте в участъците, където е необходимо, поне 2 пъти на ден.
    • За масаж на корема, нанасяйте с кръгови движения, по посока на часовниковата стрелка.
    • В зоната на деколтето и гърдите, нанасяйте с нежни кръгови движения.
    • За масаж на бедрата, движете дланите в посока от долу нагоре.

Важно: Ако съхранявате олиото при ниска температура, е възможна кристализация. Тя ще изчезне при стайна температура и не е дефект в качеството.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените олиата "Nivea Q10 Plus Firming + Stretch Marks Body Oil", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за това олио, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват олиата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите това олио, купуват също
Подмладяващ крем за лице с козе мляко и маслина - олио
Подмладяващ крем за лице с козе мляко и маслина
Rosa Impex
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  0.99 лв.
Maternea Anti-Stretch Marks Body Cream - Крем против стрии с масла от бадем и жожоба, витамин E и витамин C - олио
Maternea Anti-Stretch Marks Body Cream
Крем против стрии с масла от бадем и жожоба, витамин E и витамин C

Maternea
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.50 лв.
Garnier Color Naturals Creme - Интензивно подхранваща крем боя за коса - олио
Garnier Color Naturals Creme
Интензивно подхранваща крем боя за коса

Garnier
34 варианта за избор на цвят на боята:
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  3.99 лв.
Golden Rose Classic Lipstick - Дълготрайно червило - олио
Golden Rose Classic Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
56 варианта за избор на номер на червилото:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.90 лв.
Farmona Herbal Care Buriti Lubricating Body Butter - Масло за тяло с бурити от серията "Herbal Care" - олио
Farmona Herbal Care Buriti Lubricating Body Butter
Масло за тяло с бурити от серията "Herbal Care"

Farmona
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.00 лв.
Golden Rose Wow Nail Color - Лак за нокти - олио
Golden Rose Wow Nail Color
Лак за нокти

Golden Rose
92 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.29 лв.
Патрон за топла кола маска за тяло - С титаниев диоксид за чувствителна кожа - олио
Патрон за топла кола маска за тяло
С титаниев диоксид за чувствителна кожа

Depilia
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.60 лв.
Пудра за вана с био пшенични трици и био маслиново масло - От серията "Topfer Babycare" - олио
Пудра за вана с био пшенични трици и био маслиново масло
От серията "Topfer Babycare"

Topfer
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  17.80 лв.
Масло за чувствителна кожа - От серията "Четири масла против бръчки за лице, шия и деколте" - олио
Масло за чувствителна кожа
От серията "Четири масла против бръчки за лице, шия и деколте"

Икаров
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.70 лв.
Nivea Anti-Blemish 3-in-1 Cleanser - Почистващ гел за проблемна кожа от серията "Pure Effect" - олио
Nivea Anti-Blemish 3-in-1 Cleanser
Почистващ гел за проблемна кожа от серията "Pure Effect"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.49 лв.
Крем за ръце с розово масло - От серията "Rose" - олио
Крем за ръце с розово масло
От серията "Rose"

Bulgarian Rose
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Bioten Skin Defence 35+ Antiwrinkle & Regenerating Eye Cream - Стягащ околоочен крем против бръчки от серията "Skin Defence" - олио
Bioten Skin Defence 35+ Antiwrinkle & Regenerating Eye Cream
Стягащ околоочен крем против бръчки от серията "Skin Defence"

Bioten
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.20 лв.

Nivea Q10 Plus Firming + Stretch Marks Body Oil


Стягащо олио за тяло с коензим Q10 от серията "Q10 plus"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  12.89 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това олио може да бъде доставено в дните:
Вторник 30-04-2019 г. или
Четвъртък 02-05-2019 г.
Продукт#120738
ВидОлио
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на олиата3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер81830
EAN4005900513342
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка200 ml
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.00 / 16.50 / 5.00 cm
Тегло0.430 kg
Описание
Олиото за тяло от серията "Q10 plus" е създадено от "Nivea" с високоефективна формула, с множество ползи за вашата кожа. Значително подобрява състоянието ѝ, благодарение на комбинацията от съставки - коензим Q10, масло от авокадо и масло от макадамия. Те подхранват в дълбочина, повишават нивата на хидратация и подобряват еластичността ѝ. Редовното приложение на олиото допринася за видимо намаляване дълбочината на стриите и изравняване тона на кожата. Олиото попива бързо в кожата, прави я копринено мека и осезаемо по-стегната, само за 2 седмици*.

* Според производителя.
За серията Nivea Q10
Серията "Q10 plus" на "Nivea" е създадена благодарение на развитието на науката, която открива значението на две жизненоважни съставки в нашия организъм - коензим Q10, наричан още витамин Q и креатин. След 20 годишна възраст, способността на човешкия организъм да синтезира коензим Q10 намалява. Освен изключителното си значение за сърцето, мозъка и съдовата система, той предпазва от стареене кожата и действа като мощен антиоксидант. Козметолозите препоръчват използването на продукти с коензима след 25-годишна възраст, защото действат активно и срещу фотостареенето.

Най-новите проучвания в областта на бялата козметика за жени над 40 години, направени от специалистите на "Nivea" сочат, че креатинът е друго жизненоважно съединение, което прави кожата ни здрава и красива. Той активира по естествен път ДНК структурата на кожата и я прави по-жизнена и здрава.

Поради споменатите въздействия на коензим Q10 и креатина в серията "Q10 plus" на "Nivea" има дневни и нощни кремове против бръчки, изглаждащи маски, околоочни кремове, стягащи лосиони за тяло, антицелулитни серуми, гелове и др.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Разклатете добре преди употреба.
  • Може да се използва на суха или мокра кожа, непосредствено след душ.
  • Масажирайте в участъците, където е необходимо, поне 2 пъти на ден.
    • За масаж на корема, нанасяйте с кръгови движения, по посока на часовниковата стрелка.
    • В зоната на деколтето и гърдите, нанасяйте с нежни кръгови движения.
    • За масаж на бедрата, движете дланите в посока от долу нагоре.

Важно: Ако съхранявате олиото при ниска температура, е възможна кристализация. Тя ще изчезне при стайна температура и не е дефект в качеството.
Козметика от серията "Nivea Q10"
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment
Ампула за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.19 лв.
Nivea Q10 Power Sleeping Melt-In Mask
Нощна маска за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  24.89 лв.
Подаръчен комплект с несесер - Nivea Expert Care
Козметика за лице и тяло
Цена:  41.89 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Replenishing Pearls
Серумни перли за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Цена:  26.89 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Eye Cream
Околоочен крем против бръчки от серията "Q10 Power"
Цена:  15.89 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Night Cream
Възстановяващ нощен крем за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Day Cream - SPF 15
Подхранващ дневен крем за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Age Mask
Изглаждаща маска против бръчки с коензим Q10 от серията "Q10 Power"
Цена:  3.09 лв.
Nivea Q10 Anti-Age Care Hand Cream
Крем за ръце против бръчки с коензим Q10 от серията "Q10"
Цена:  4.59 лв.
Nivea Q10 plus Anti-Wrinkle Moisturizer Day Combination Skin - SPF 15
Хидратиращ дневен крем против бръчки с коензим Q10 за смесена кожа от серията "Q10 plus"
Цена:  22.89 лв.
Още козметика от серията "Nivea Q10"
Козметика от серията "Nivea Q10 plus C"
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle + Energy Eye Treatment
Енергизиращ околоочен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.89 лв.
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle + Energy Skin Sleep Cream
Енергизиращ нощен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Nivea Q10 Plus + Vitamin C Firming Body Milk
Стягащо мляко за тяло за суха кожа от серията "Q10 plus C"
Стандартна цена 12.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -31%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.90 лв.
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle Energy Day Care - SPF 15
Енергизиращ дневен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Nivea Q10 + Vitamin C Firming Body Lotion
Стягащ лосион за тяло от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.29 лв.
Козметика за тяло с авокадо
Подаръчен комплект с несесер - Nature Box Avocado Oil
Душ гел и лосион за тяло
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.99 лв.
Nivea Fabulous Flower Anti-Transpirant
Дамски дезодорант против изпотяване с флорален аромат
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.00 лв.
Nivea Dry Fresh Anti-Perspirant Deodorant Spray
Дезодорант против изпотяване
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.00 лв.
Sante Ultra Nourishing Nail & Cuticle Oil
Подхранващо масло за нокти и кожички
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.99 лв.
Nacomi Body Mousse Sweet Raspberry Cupcake
Мус за тяло с аромат на сладък малинов къпкейк
Стандартна цена 17.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.11 лв.
Крем за ръце и нокти - Balsam
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.99 лв.
Eveline Extra Soft Hand and Nail Cream-Concentrate
Концентриран крем за ръце и нокти от серията "Extra Soft"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.80 лв.
Krispa Body Cremeseife Soap
Крем-сапун за тяло за чувствителна кожа с авокадо
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.69 лв.
Visage Body Care BB Illuminating Body Balm & Butter
BB балсам-масло за тяло с озаряващ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.89 лв.
Visage Body Care BB Illuminating Body Shine Lotion
Лосион за тяло с озаряващ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.89 лв.
Bioten Perfect Hands Nourishing Hand Cream
Подхранващ крем за ръце за суха кожа от серията "Perfect Hands"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.00 лв.
Skin Blossom Rose Geranium Hand Cream
Защитен крем за ръце
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.90 лв.
Още козметика за тяло с авокадо
Козметика за тяло с масло от макадамия
Fa Cream & Oil Shower Gel
Душ крем с масло от макадамия и аромат на моринга
Цени от:  2.99 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Dry Beauty Oil
Сухо олио за кожа и коса от серията "Pirin Dream Complex"
Цена:  14.69 лв.
Nacomi Fizzing Bath Bombs with Macadamia Oil and Argan Oil
Бомбички за вана с масла от макадамия и арган - 4 броя
Цена:  15.90 лв.
Nacomi Body Mousse Mango Macarons
Мус за тяло с аромат на манго
Цена:  17.90 лв.
Palmolive Naturals Macadamia & Vanilla Liquid Handwash
Течен сапун с макадамия и ванилия от серията "Naturals"
Цена:  4.80 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Body Butter
Масло за тяло от серията "Pirin Dream Complex"
Цена:  14.70 лв.
Acorelle Bleaching Cream
Двукомпонентен крем за изсветляване на окосмяването по лицето и тялото
Цена:  31.60 лв.
Tesori d'Oriente White Musk Hand Cream
Крем за ръце с аромат на бял мускус
Цена:  2.50 лв.
Nature Box Macadamia Oil Shower Gel
Душ гел с масло от макадамия
Цена:  7.99 лв.
Yardley English Dahlia Silky Smooth Body Lotion
Лосион за тяло с аромат на далия от серията "English Dahlia"
Цена:  12.67 лв.
Yardley English Dahlia Luxury Body Wash
Луксозен душ гел с аромат на далия от серията "English Dahlia"
Цена:  11.81 лв.
Treaclemoon Marsh Mallow Heaven Hand Cream
Крем за ръце за много суха кожа с натурални масла и аромат на бонбони
Цена:  5.50 лв.
Още козметика за тяло с масло от макадамия
Още козметика за тяло с коензим Q10
Козметика за коса с коензим Q10
Козметика за лице с коензим Q10
Декоративна козметика с масло от макадамия
Козметика за коса с масло от макадамия
Козметика за лице с масло от макадамия
Декоративна козметика с авокадо
Козметика за коса с авокадо
Козметика за лице с авокадо
Други интересни предложения
Collagena Instant Beauty Anti-Cellulite Serum
Антицелулитен серум със стягащ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  39.80 лв.
Nacomi Massage Oil Mango Macarons
Масажно олио с аромат на манго за еластична и стегната кожа
Цена:  15.90 лв.
Lavera Basis Sensitiv Firming Body Lotion Q10
Стягащ лосион за тяло от серията "Basis Sensitiv"
Цена:  23.40 лв.
Nivea Q10 Plus + Vitamin C Firming Body Milk
Стягащо мляко за тяло за суха кожа от серията "Q10 plus C"
Стандартна цена 12.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -31%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.90 лв.
Nivea Q10 + Vitamin C Firming Body Lotion
Стягащ лосион за тяло от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.29 лв.
Bio-Oil
Масло срещу белези, стрии и неравномерен тен
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  21.40 лв.
Sebamed Anti-Ageing Q10 Firming Body Lotion
Защитен лосион за тяло с коензим Q10 от серията "Anti-Ageing"
Цена:  25.60 лв.
Nivea Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Night Cream
Възстановяващ нощен крем за лице против бръчки от серията "Q10 Power"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Nivea Q10 Anti-Age Care Hand Cream
Крем за ръце против бръчки с коензим Q10 от серията "Q10"
Цена:  4.59 лв.
Topfer Mamacare Massage & Body Oil
Масажно олио за бременни с арганово масло от серията "Mamacare"
Цена:  24.00 лв.
Назад
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика с 10% отстъпка.
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Catrice The Dewy Routine
Декоративна козметика
Oral-B Smart 4 4000 Electric Toothbrush
Електрическа четка за зъби
Elizabeth Arden White Tea EDT
Дамски парфюм
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly
Artesania Latina - кораби от дърво