store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Nivea  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Nivea    Nivea Q10 + Vitamin C Firming Body Lotion - Стягащ лосион за тяло от серията...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Предишни дизайни

Nivea Q10 + Vitamin C Firming Body Lotion


Стягащ лосион за тяло от серията "Q10 plus C"
Цена:  8.29 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този лосион може да бъде доставен в дните:
Сряда 27-02-2019 г. или
Четвъртък 28-02-2019 г.
Продукт#120732
ВидЛосион
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на лосиона3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер81835
EAN4005808252169
Категории
За тип кожаНормална
Разфасовка250 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 19.50 / 3.70 cm
Тегло0.281 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea Q10 plus C
  • За Nivea
Грижата за кожата на тялото е също толкова важна, колкото и за кожата на лицето. С течение на времето, количествата на съдържащия се в нея коензин Q10 намаляват, а това води до загубата на еластичност и тонус.

В отговор на тези процеси, специалистите от "Nivea" разработват лосион, който значително подобрява състоянието на кожата. Високоефективната му формула съдържа коензим Q10, който активира естественото производство на енергия в клетките на кожата. Включеният витамин C има антиоксидантно действие, благодарение на което предпазва от свободните радикали, които са една от причините за преждевременно стареене на кожата.

Лосионът подобрява хидобаланса в кожата и я оставя мека, гладка и еластична. При редовно приложение тя е осезаемо по-стегната, само след 10 дни*. Той е подходящ за нормална кожа, а съвместимостта му с нея е дерматологично доказана.

* Според производителя.
  • Aqua
  • Glycerin
  • Paraffinum Liquidum
  • Glyceryl Stearate SE
  • Octyldodecanol
  • Alcohol Denat.
  • Stearic Acid
  • Dimethicone
  • Ubiquinone
  • Creatine
  • 1-Methylhydantoin-2-Imide
  • Dicaprylyl Ether
  • Myristyl Alcohol
  • Phenoxyethanol
  • Methylparaben
  • Sodium Carbomer
  • Propylparaben
  • Linalool
  • Citronellol
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Benzyl Alcohol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Limonene
  • Parfum
Има дни, в които усещаме как ежедневието "изцежда" силите ни. В такива моменти ни се иска да се събудим сутрин отпочинали и пълни с енергия. Да, но често кожата на лицето "казва" съвсем друго. Ето защо едни от най-големите "врагове" на всяка жена са появата на първите бръчки и признаците на умора по лицето. Сега благодарение на новата серия "Q10 plus C" от "Nivea" ще може да енергизирате кожата си и тя да бъде жизнена и свежа.

Но какво прави серията толкова специална? Е, със сигурност компанията няма да издаде всичките си тайни, но едно е сигурно - силата на новата гама продукти се крие дълбоко в техния състав. За първи път в света на козметиката учените прилагат комбинация от коензим Q10 и чист витамин C. Двата мощни антиоксиданта спомагат за борбата с всички видими следи на стареене и стрес, като например линии, повяхнала и безжизнена кожа.
Серията "Nivea Q10 plus C" се състои от дневен крем за лице, който има "бойната" задача да възстанови нивата на коензим Q10 и креатин в дермата, поддържайки я еластична и добре хидратирана, и нощен крем с лека и ефективна гел формула, която работи, когато кожата е в най-добра кондиция да се възстановява - по време на сън. А за уморената кожа в зоната около очите се грижи околоочният крем - той намалява фините бръчки и възвръща еластичността на дермата.
Какво представлява чистият витамин C?
Сигурно се питате "Но това не е ли обикновеният витамин C?". Казано просто - не. Всъщност "обикновеният" влиза в състава на голяма част от козметичните продукти, където е известен като "стабилизиран витамин C" (Аскорбинов фосфат). Той представлява стабилно производно на чистия витамин C, което води до извода, че чистата форма на витамина съдържа в себе си много повече полезни вещества, отколкото неговото производно.

Чистият витамин C се нарича още "аскорбинова киселина" и представлява водоразтворимо вещество, което е жизнено необходимо и присъства по естествен начин в човешкото тяло и кожа. С напредването на възрастта обаче количеството му спада - ето защо е необходимо то да се възстановява чрез използването на подходящи козметични продукти. Приложен в тези на серията "Nivea Q10 plus C", чистият витамин C неутрализира свободните радикали, увеличава производството на колаген, подпомага възстановителните процеси и намалява възпаленията.
Иновативна опаковка за иновативен продукт
Чистият витамин C има "силата" да енергизира кожата на лицето, като тя става жизнена и свежа. Единственият недостатък на веществото обаче е неговата нестабилност при наличието на светлина, топлина и недостиг с кислород. С цел да се запазят полезните вещества в него, така че продуктите да имат максимален ободряващ ефект върху кожата, кремовете от серията (нощен и околоочен) се съхраняват във висококачествена опаковка от алуминий. Тя е компактна, лека и удобна, а едновременно с това защитава продукта от проникване на кислород, светлина, газ и микроби.
Високата защита на кремовете увеличава и техния срок на годност. А най-хубавото е, че тази иновативна опаковка е напълно рециклируема. Така всяка жена, която ползва продуктите "Nivea Q10 plus C" ще бъде спокойна, че те не вредят по никакъв начин на околната среда.
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • След като сте взели душ с любимия си душ гел, нанесете лосиона по цялото тяло.
  • Масажирайте с кръгообразни движения, като акцентирате в зоните на корема, бедрата и задните части.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 2 гласа 
За да оцените лосиона "Nivea Q10 + Vitamin C Firming Body Lotion", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този лосион, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват лосиона, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този лосион, купуват също
Nivea Protect & Care Anti-Perspirant - Дамски дезодорант против изпотяване от серията "Protect & Care" - лосион
Nivea Protect & Care Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване от серията "Protect & Care"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.31 лв.
Елипсовидно двойно огледало - лосион
Елипсовидно двойно огледало
Mania
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.80 лв.
Golden Rose Protein Nail Lacquer - Лак за нокти с протеин - лосион
Golden Rose Protein Nail Lacquer
Лак за нокти с протеин

Golden Rose
15 варианта за избор на цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.49 лв.
Измиваща пяна за лице с нийм - лосион
Измиваща пяна за лице с нийм
Himalaya
Цена:  6.10 лв.

Nivea Q10 + Vitamin C Firming Body Lotion


Стягащ лосион за тяло от серията "Q10 plus C"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  8.29 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този лосион може да бъде доставен в дните:
Сряда 27-02-2019 г. или
Четвъртък 28-02-2019 г.
Продукт#120732
ВидЛосион
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на лосиона3 години
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер81835
EAN4005808252169
Категории
За тип кожаНормална
Разфасовка250 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 19.50 / 3.70 cm
Тегло0.281 kg
Описание
Грижата за кожата на тялото е също толкова важна, колкото и за кожата на лицето. С течение на времето, количествата на съдържащия се в нея коензин Q10 намаляват, а това води до загубата на еластичност и тонус.

В отговор на тези процеси, специалистите от "Nivea" разработват лосион, който значително подобрява състоянието на кожата. Високоефективната му формула съдържа коензим Q10, който активира естественото производство на енергия в клетките на кожата. Включеният витамин C има антиоксидантно действие, благодарение на което предпазва от свободните радикали, които са една от причините за преждевременно стареене на кожата.

Лосионът подобрява хидобаланса в кожата и я оставя мека, гладка и еластична. При редовно приложение тя е осезаемо по-стегната, само след 10 дни*. Той е подходящ за нормална кожа, а съвместимостта му с нея е дерматологично доказана.

* Според производителя.
За Nivea Q10 plus C
Има дни, в които усещаме как ежедневието "изцежда" силите ни. В такива моменти ни се иска да се събудим сутрин отпочинали и пълни с енергия. Да, но често кожата на лицето "казва" съвсем друго. Ето защо едни от най-големите "врагове" на всяка жена са появата на първите бръчки и признаците на умора по лицето. Сега благодарение на новата серия "Q10 plus C" от "Nivea" ще може да енергизирате кожата си и тя да бъде жизнена и свежа.

Но какво прави серията толкова специална? Е, със сигурност компанията няма да издаде всичките си тайни, но едно е сигурно - силата на новата гама продукти се крие дълбоко в техния състав. За първи път в света на козметиката учените прилагат комбинация от коензим Q10 и чист витамин C. Двата мощни антиоксиданта спомагат за борбата с всички видими следи на стареене и стрес, като например линии, повяхнала и безжизнена кожа.
Серията "Nivea Q10 plus C" се състои от дневен крем за лице, който има "бойната" задача да възстанови нивата на коензим Q10 и креатин в дермата, поддържайки я еластична и добре хидратирана, и нощен крем с лека и ефективна гел формула, която работи, когато кожата е в най-добра кондиция да се възстановява - по време на сън. А за уморената кожа в зоната около очите се грижи околоочният крем - той намалява фините бръчки и възвръща еластичността на дермата.
Какво представлява чистият витамин C?
Сигурно се питате "Но това не е ли обикновеният витамин C?". Казано просто - не. Всъщност "обикновеният" влиза в състава на голяма част от козметичните продукти, където е известен като "стабилизиран витамин C" (Аскорбинов фосфат). Той представлява стабилно производно на чистия витамин C, което води до извода, че чистата форма на витамина съдържа в себе си много повече полезни вещества, отколкото неговото производно.

Чистият витамин C се нарича още "аскорбинова киселина" и представлява водоразтворимо вещество, което е жизнено необходимо и присъства по естествен начин в човешкото тяло и кожа. С напредването на възрастта обаче количеството му спада - ето защо е необходимо то да се възстановява чрез използването на подходящи козметични продукти. Приложен в тези на серията "Nivea Q10 plus C", чистият витамин C неутрализира свободните радикали, увеличава производството на колаген, подпомага възстановителните процеси и намалява възпаленията.
Иновативна опаковка за иновативен продукт
Чистият витамин C има "силата" да енергизира кожата на лицето, като тя става жизнена и свежа. Единственият недостатък на веществото обаче е неговата нестабилност при наличието на светлина, топлина и недостиг с кислород. С цел да се запазят полезните вещества в него, така че продуктите да имат максимален ободряващ ефект върху кожата, кремовете от серията (нощен и околоочен) се съхраняват във висококачествена опаковка от алуминий. Тя е компактна, лека и удобна, а едновременно с това защитава продукта от проникване на кислород, светлина, газ и микроби.
Високата защита на кремовете увеличава и техния срок на годност. А най-хубавото е, че тази иновативна опаковка е напълно рециклируема. Така всяка жена, която ползва продуктите "Nivea Q10 plus C" ще бъде спокойна, че те не вредят по никакъв начин на околната среда.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • След като сте взели душ с любимия си душ гел, нанесете лосиона по цялото тяло.
  • Масажирайте с кръгообразни движения, като акцентирате в зоните на корема, бедрата и задните части.
Козметика от серията "Nivea Q10 plus C"
Nivea Q10 Plus + Vitamin C Firming Body Milk
Стягащо мляко за тяло за суха кожа от серията "Q10 plus C"
Стандартна цена 12.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.65 лв.
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle + Energy Eye Treatment
Енергизиращ околоочен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.89 лв.
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle + Energy Skin Sleep Cream
Енергизиращ нощен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle Energy Day Care - SPF 15
Енергизиращ дневен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Още козметика от серията "Nivea Q10"
Още козметика за тяло с витамин C
Още козметика за тяло с коензим Q10
Козметика за коса с коензим Q10
Козметика за лице с коензим Q10
Декоративна козметика с витамин C
Козметика за коса с витамин C
Козметика за лице с витамин C
Други интересни предложения
Nivea Q10 Plus + Vitamin C Firming Body Milk
Стягащо мляко за тяло за суха кожа от серията "Q10 plus C"
Стандартна цена 12.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.65 лв.
Lavera Basis Sensitiv Firming Body Lotion Q10
Стягащ лосион за тяло от серията "Basis Sensitiv"
Цена:  23.40 лв.
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle + Energy Skin Sleep Cream
Енергизиращ нощен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle + Energy Eye Treatment
Енергизиращ околоочен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.89 лв.
Maternea Firming Body Cream
Стягащ крем за тяло с масло от ший и витамин C
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.50 лв.
Nivea Q10 Plus Firming + Stretch Marks Body Oil
Стягащо олио за тяло с коензим Q10 от серията "Q10 plus"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.89 лв.
Sebamed Anti-Ageing Q10 Firming Body Lotion
Защитен лосион за тяло с коензим Q10 от серията "Anti-Ageing"
Цена:  25.60 лв.
Nivea Q10 Plus C Anti-Wrinkle Energy Day Care - SPF 15
Енергизиращ дневен крем против бръчки от серията "Q10 plus C"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.89 лв.
Nivea Q10 Anti-Age Care Hand Cream
Крем за ръце против бръчки с коензим Q10 от серията "Q10"
Стандартна цена 4.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -17%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.79 лв.
Collistar Special Perfect Body Anti-Age Lifting Body Cream
Антиейдж крем за тяло с лифтинг ефект от серията "Special Perfect Body"
Цена:  110.00 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през февруари
Elizabeth Arden White Tea EDT
Дамски парфюм
Nature Box Almond
Козметика за коса и тяло с бадемово масло
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги и обемни мигли
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Syoss - 10 години заедно
Artesania Latina - кораби от дърво