Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    За блясък  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Балсами    За блясък    Nivea Diamond Volume Conditioner - Балсам ...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Nivea Diamond Volume Conditioner


Балсам за обем и блясък с кератин от серията "Diamond Volume"

Стандартна цена 5.89 лв.
Вземи с отстъпка -20% до 29-07-2019г.
Цена:  4.69 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този балсам може да бъде доставен в дните:
Петък 19-07-2019 г. или
Понеделник 22-07-2019 г.
Продукт#120635
ВидБалсам
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на балсама3 години
Годност след отваряне1 година
МаркаNivea
Каталожен номер82187
EAN42246220
Категории
За тип косаНормална
Разфасовка200 ml
Размери7 / 16 / 3 cm
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 16.00 / 3.00 cm
Тегло0.200 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Косата изразява индивидуалността на жената и често тя е най-красивият ѝ аксесоар, особено ако е жизнена, сияеща и изпълнена с обем. Дамите с тънка коса имат нужда от малко помощ, за да постигнат тези резултати и специалистите на "Nivea" създават подходящата формула, съобразена изцяло с потребностите на този тип коса. Балсамът от серията "Diamond Volume" е изключително лек, съдържа в себе си естествения за косъма кератин, както и фини диамантени частици. Нанесен след шампоана, той улеснява разресването и придава на косата жизненост, обем и красив блясък.

Как действа?
  • Леката консистенция на балсама се грижи за тънката коса, без да утежнява и слепва. Спомага да се разресва лесно, без да се сплита и по този начин предпазва от опъване и накъсване.
  • Кератинът представлява 95% от косата, а с течение на времето кератиновият слой е подложен на вредни въздействия, които го разрушават и изтощават косата. Добавен във формулата, кератинът подсилва и заглажда повърхността на косъма. Образува защитен слой върху него и така го запазва еластичен и здрав.
  • Фините диамантени частици даряват косата с красив блясък, сякаш е обсипана със звезден прах.
  • Aqua
  • Stearyl Alcohol
  • Cetyl Alcohol
  • Dimethicone
  • Staramidopropyl Dimethylamine
  • Diamond Powder
  • Hydrolyzed Keratin
  • Silicone Quaternium-18
  • Guar Hydroxpropyltrimonium Chloride
  • Lactic Acid
  • Coco Betaine
  • Trideceth-6
  • Sodium Chloride
  • Trideceth-12
  • C12-15 Pareth-3
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Citric Acid
  • Phenoxyethanol
  • Potassium Sorbate
  • Ethylhexylglycerin
  • Linalool
  • Limonene
  • Parfum
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Измийте косата с шампоана за обем и блясък от същата серия.
  • Нанесете балсама по дължината на косата, като избягвате корените.
  • Изплакнете обилно с вода.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 2 гласа 
За да оцените балсама "Nivea Diamond Volume Conditioner", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този балсам, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват балсама, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този балсам, купуват също
Syoss Oleo Intense - Трайна крем боя за коса без амоняк - балсам
Syoss Oleo Intense
Трайна крем боя за коса без амоняк

Syoss
20 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
Max Factor Creme Puff Powder Compact - Компактна пудра с високо покритие и матиращ ефект - балсам
Max Factor Creme Puff Powder Compact
Компактна пудра с високо покритие и матиращ ефект

Max Factor
Избор за нюанс на пудрата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.50 лв.
Garnier Fructis Goodbye Damage Serum - Възстановяващ серум за увредена коса и цъфтящи краища - балсам
Garnier Fructis Goodbye Damage Serum
Възстановяващ серум за увредена коса и цъфтящи краища

Garnier
Стандартна цена 8.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.69 лв.
Българска бяла хума на прах - За всеки тип коса и кожа - балсам
Българска бяла хума на прах
За всеки тип коса и кожа

Avia
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.30 лв.
Nivea Men Invisible For Black & White Anti-Perspirant Stick - Стик дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Invisible For Black & White" - балсам
Nivea Men Invisible For Black & White Anti-Perspirant Stick
Стик дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"

Nivea
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.29 лв.
Nivea Men Sensitive After Shave Balm - Балсам за след бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive" - балсам
Nivea Men Sensitive After Shave Balm
Балсам за след бръснене за чувствителна кожа от серията "Sensitive"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.89 лв.
Nivea Diamond Gloss Care Shampoo - Шампоан за диамантен блясък от серията "Diamond Gloss" - балсам
Nivea Diamond Gloss Care Shampoo
Шампоан за диамантен блясък от серията "Diamond Gloss"

Nivea
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  4.69 лв.
Nivea Essentials 24H Moisture + Radiance BB Day Cream - SPF20 - BB крем за лице от серията "Essentials" - балсам
Nivea Essentials 24H Moisture + Radiance BB Day Cream - SPF20
BB крем за лице от серията "Essentials"

Nivea
Избор за нюанс на BB крема:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.89 лв.
Sensodyne Repair & Protect Whitening - Избелваща паста за чувствителни зъби - балсам
Sensodyne Repair & Protect Whitening
Избелваща паста за чувствителни зъби

Sensodyne
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.39 лв.
Nivea Baby Pure & Sensitive Milk - Подхранващо бебешко мляко от серията "Pure & Sensitive" - балсам
Nivea Baby Pure & Sensitive Milk
Подхранващо бебешко мляко от серията "Pure & Sensitive"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.59 лв.
Nivea Baby Head to Toe Shampoo & Bath - Бебешки шампоан за коса и тяло от серията "Nivea Baby" - балсам
Nivea Baby Head to Toe Shampoo & Bath
Бебешки шампоан за коса и тяло от серията "Nivea Baby"

Nivea
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  5.59 лв.
Шампоан с хума - Jasmine - балсам
Шампоан с хума - Jasmine
Avia
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.20 лв.
Шампоан с хума - Natural - балсам
Шампоан с хума - Natural
Avia
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.20 лв.
Шампоан с хума - Satinelle - балсам
Шампоан с хума - Satinelle
Avia
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.20 лв.
Балсам за коса с хума и мед - балсам
Балсам за коса с хума и мед
Avia
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.30 лв.
Nivea Sun Protect & Bronze Spray - Слънцезащитен спрей от серията "Sun" - балсам
Nivea Sun Protect & Bronze Spray
Слънцезащитен спрей от серията "Sun"

Nivea
Избор за слънцезащитен фактор:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  19.90 лв.
Nivea Sun Protect & Refresh Sun Spray - Слънцезащитен спрей от серията "Sun" - балсам
Nivea Sun Protect & Refresh Sun Spray
Слънцезащитен спрей от серията "Sun"

Nivea
Избор за слънцезащитен фактор:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  19.90 лв.
Nivea Diamond Volume Shampoo - Шампоан за обем и блясък с кератин от серията "Diamond Volume" - балсам
Nivea Diamond Volume Shampoo
Шампоан за обем и блясък с кератин от серията "Diamond Volume"

Nivea
Стандартна цена 5.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.69 лв.
Nivea Volume Care Conditioner - Балсам за коса за обем от серията "Volume Care" - балсам
Nivea Volume Care Conditioner
Балсам за коса за обем от серията "Volume Care"

Nivea
Стандартна цена 5.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.69 лв.
Nivea Diamond Gloss Care Conditioner - Балсам за диамантен блясък от серията "Diamond Gloss" - балсам
Nivea Diamond Gloss Care Conditioner
Балсам за диамантен блясък от серията "Diamond Gloss"

Nivea
Стандартна цена 5.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.69 лв.
Manhattan High Shine Lipgloss - Блестящ гланц за устни - балсам
Manhattan High Shine Lipgloss
Блестящ гланц за устни

Manhattan
Избор за цвят на гланца:
Цена:  8.90 лв.
Nivea Daily Wash Scrub - Ексфолиращ гел за лице с екстракт от магнолия за проблемна кожа от серията "Pure Effect" - балсам
Nivea Daily Wash Scrub
Ексфолиращ гел за лице с екстракт от магнолия за проблемна кожа от серията "Pure Effect"

Nivea
Стандартна цена 8.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -11%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Nivea Anti-Wrinkle + Moisture Day Care 35+ - Хидратиращ дневен крем за лице против бръчки - балсам
Nivea Anti-Wrinkle + Moisture Day Care 35+
Хидратиращ дневен крем за лице против бръчки

Nivea
Стандартна цена 11.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.29 лв.

Nivea Diamond Volume Conditioner


Балсам за обем и блясък с кератин от серията "Diamond Volume"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Стандартна цена 5.89 лв.
Вземи с отстъпка -20% до 29-07-2019г.
Цена:  4.69 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този балсам може да бъде доставен в дните:
Петък 19-07-2019 г. или
Понеделник 22-07-2019 г.
Продукт#120635
ВидБалсам
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност на балсама3 години
Годност след отваряне1 година
МаркаNivea
Каталожен номер82187
EAN42246220
Категории
За тип косаНормална
Разфасовка200 ml
Размери7 / 16 / 3 cm
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 16.00 / 3.00 cm
Тегло0.200 kg
Описание
Косата изразява индивидуалността на жената и често тя е най-красивият ѝ аксесоар, особено ако е жизнена, сияеща и изпълнена с обем. Дамите с тънка коса имат нужда от малко помощ, за да постигнат тези резултати и специалистите на "Nivea" създават подходящата формула, съобразена изцяло с потребностите на този тип коса. Балсамът от серията "Diamond Volume" е изключително лек, съдържа в себе си естествения за косъма кератин, както и фини диамантени частици. Нанесен след шампоана, той улеснява разресването и придава на косата жизненост, обем и красив блясък.

Как действа?
  • Леката консистенция на балсама се грижи за тънката коса, без да утежнява и слепва. Спомага да се разресва лесно, без да се сплита и по този начин предпазва от опъване и накъсване.
  • Кератинът представлява 95% от косата, а с течение на времето кератиновият слой е подложен на вредни въздействия, които го разрушават и изтощават косата. Добавен във формулата, кератинът подсилва и заглажда повърхността на косъма. Образува защитен слой върху него и така го запазва еластичен и здрав.
  • Фините диамантени частици даряват косата с красив блясък, сякаш е обсипана със звезден прах.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Измийте косата с шампоана за обем и блясък от същата серия.
  • Нанесете балсама по дължината на косата, като избягвате корените.
  • Изплакнете обилно с вода.
Козметични продукти за коса за обем
Love Beauty and Planet Volume and Bounty Conditioner
Балсам за обем за тънка коса от серията "Coconut Water & Mimosa Flower"
Цена:  17.10 лв.
Love Beauty and Planet Volume and Bounty Shampoo
Шампоан за обем за тънка коса от серията "Coconut Water & Mimosa Flower"
Цена:  17.10 лв.
Nature Box Almond Oil Insta Lift-Up Spray
Спрей за коса за обем с бадемово масло
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
Nature Box Almond Oil Shampoo
Шампоан за обем с масло от бадем
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Biopoint Seven Ages Youth Mask
Маска за млада и блестяща коса от серията "Seven Ages"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.50 лв.
Biopoint Seven Ages Youth Serum
Серум за млада и блестяща коса от серията "Seven Ages"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  24.50 лв.
Biopoint Orovivo Beauty Elixir
Еликсир за всеки тип коса с 3 органични масла без отмиване от серията "Orovivo"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  24.50 лв.
Schauma Power Volume 48h Shampoo
Шампоан за обемна и плътна коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.59 лв.
Syoss Full Hair 5 Density & Volume Hairspray
Лак за коса за плътност и обем с дълготрайна фиксация от серията "Full Hair 5"
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.99 лв.
Шампоан против пърхот за обем
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.40 лв.
Batiste Dry Shampoo Plus Heavenly Volume
Сух шампоан за обем
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.30 лв.
Pantene Sheer Volume 3 in 1
Шампоан, балсам и маска 3 в 1 за тънка коса без обем
Цена:  8.90 лв.
Orzene Beer Collagen Boost hair Mask Flat + Fine Hair
Заздравяваща маска за обем за тънка коса
Цена:  9.49 лв.
Orzene Beer Collagen Boost Cream Flat + Fine Hair
Възстановяващ крем за обем за тънка коса
Цена:  12.69 лв.
Orzene Beer Collagen Boost Conditioner Flat + Fine Hair
Заздравяващ баласам за обем за тънка коса
Цена:  5.39 лв.
Orzene Beer Collagen Boost Shampoo Flat + Fine Hair
Заздравяващ шампоан за обем за тънка коса
Цена:  7.39 лв.
Syoss Pure Volume Mousse
Пяна за коса за ефирен обем и дълготрайна фиксация
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Cycle Vital Express Volume Foam
Професионална пяна за коса за експресен обем
Цена:  39.50 лв.
Cycle Vital Intense Volume Shampoo
Професионален шампоан за обем за фина коса от серията "Volume"
Цена:  21.00 лв.
Cycle Vital Instant Volume Spray
Професионален спрей за обем за фина коса от серията "Volume"
Цена:  39.00 лв.
Wash & Go Shampoo With Fruits Extract
Шампоан с плодови екстракти за всеки тип коса
Цена:  5.10 лв.
Wash & Go Shampoo With Green Tea & Blossom Extract
Шампоан със зелен чай за коса с цъфтящи краища
Цени от:  3.80 лв.
Wash & Go Shampoo With Jasmine Extract
Шампоан за нормална коса с екстракт от жасмин
Цени от:  3.80 лв.
Wash & Go Shampoo With Yeast Extract
Шампоан за много тънка коса с екстракт от мая
Цени от:  3.80 лв.
Още козметични продукти за коса за обем
Козметични продукти придаващи блясък на косата
Elea Colour & Care Hair Toner
Полутраен тонер за коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.20 лв.
Nature Box Apricot Oil Conditioner
Балсам за блестяща коса с масло от кайсиеви ядки
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Nature Box Apricot Oil Shampoo
Шампоан за блясък с масло от кайсиеви ядки
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Shampoo
Шампоан с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine"
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  4.69 лв.
Nature Box Apricot Oil Extra Shine Spray
Спрей с масло от кайсиеви ядки за блестяща коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.99 лв.
Got2b Oh My Nude Silkly Done Detangling Spray
Спрей за лесно разресване на косата
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Orzene Beer Color Lock Dry Satin Oil
Сухо олио за боядисана коса за защита на цвета
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.49 лв.
Orzene Beer Pure Detox Fragrance Conditioning Spray
Детоксикиращ спрей балсам без отмиване за всеки тип коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.79 лв.
Garnier Botanic Therapy Argan Oil & Camelia Extract Oil
Олио за нормална до суха коса без блясък с арганово масло и екстракт от камелия
Стандартна цена 12.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.49 лв.
Orzene Beer Optimum Oil Repair Hair Mask Very Dry + Overstressed Hair
Маска за много суха и стресирана коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.49 лв.
Orzene Beer Oil Balance Shampoo Oily Hair
Шампоан за мазна коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  5.39 лв.
Orzene Beer Everyday Care Shampoo Normal Hair
Шампоан за нормална коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  5.39 лв.
Biopoint Dermocare Sensitive Physiological Oil-Shampoo
Шампоан за чувствителен скалп с масло от камелия от серията "Dermocare"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  17.70 лв.
Biopoint Orovivo Beauty Mask
Маска за всеки тип коса с 3 органични масла от серията "Orovivo"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.50 лв.
Palette Deluxe Oil-Care Color Permanent
Подхранваща трайна крем боя за коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
Garnier Fructis Oil Repair Mask
Маска за суха и увредена коса с комплекс от 3 масла
Стандартна цена 8.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.69 лв.
Nivea Diamond Gloss Care Shampoo
Шампоан за диамантен блясък от серията "Diamond Gloss"
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  4.69 лв.
Шампоан за нормална коса - Vitality and Shine
С екстракт от земен бадем
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.00 лв.
Cycle Vital Exceptional Spray
Професионален спрей за коса за блясък от серията "Exceptional Oils"
Цена:  37.00 лв.
Cycle Vital Exceptional Oil
Професионално олио за коса за блясък от серията "Exceptional Oils"
Цена:  39.00 лв.
Nivea Hairmilk Natural Shine Smoothing Mist
Заглаждащ спрей за коса с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine"
Цена:  7.69 лв.
Nivea Hairmilk Natural Shine Care Conditioner
Балсам за коса с млечни и копринени протеини за блясък от серията "Hairmilk Natural Shine"
Стандартна цена 5.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.69 лв.
Wash & Go Mask With Pomegranate Extract
Маска за боядисана коса с екстракт от нар
Цена:  7.70 лв.
Rubelia Ultimate Solutions Softness & Nutri-Oils Shampoo
Омекотяващ шампоан за суха коса без блясък
Цена:  2.40 лв.
Още козметични продукти придаващи блясък на косата
Други интересни предложения
Love Beauty and Planet Volume and Bounty Conditioner
Балсам за обем за тънка коса от серията "Coconut Water & Mimosa Flower"
Цена:  17.10 лв.
Orzene Beer Collagen Boost Conditioner Flat + Fine Hair
Заздравяващ баласам за обем за тънка коса
Цена:  5.39 лв.
Orzene Beer Hyalucare Hair Conditioner Britle + Fine Hair
Балсам за тънка и склонна към накъсване коса
Цена:  5.39 лв.
Nature Box Almond Oil Conditioner
Балсам за коса за обем с масло от бадем
Цена:  9.99 лв.
Nature of Agiva Royal Roses Conditioner
Балсам за изтощена коса от серията "Royal Roses"
Цена:  3.90 лв.
Nivea Diamond Volume Shampoo
Шампоан за обем и блясък с кератин от серията "Diamond Volume"
Стандартна цена 5.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.69 лв.
Sante Shine Conditioner Bio Birch Leaf & Burdock Root
Балсам за коса с екстракт от бреза и репей
Цена:  16.99 лв.
Farmona Essence of Tradition Jantar Foam Hair Conditioner with Amber Extract for Thin and Greasy Hair
Балсам-пяна за тънка и склонна към омазняване коса от серията "Essence of Tradition Jantar"
Цена:  8.80 лв.
Biopoint 100% Volume Volumizing Conditioner
Балсам за обем на тънка коса от серията "100% Volume"
Цена:  17.10 лв.
Dove Advanced Hair Series Oxygen Moisture Conditioner
Балсам за тънка коса без обем от серията "Oxygen Moisture"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.80 лв.
Назад към "Балсами за блясък"
Слънцезащита за бебета и деца
Слънцезащитни кремове, лосиони и млека.
Репеленти
Защита от насекоми за цялото семейство.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Palette Intensive Color Creme Metallic
Боя за коса с ефект металик
Nivea Sleeping Mask
Нощни маски за лице
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Nestle Gerber - Промоция