store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Парфюми и дезодоранти    Дезодоранти    Спрей дезодоранти    Dove Advanced Care Anti-...
Начало   Козметика    ...    ...    Спрей дезод...  
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките

Dove Advanced Care Anti-Perspirant


Дезодорант против изпотяване

Dove Advanced Care Anti-Perspirant - Дезодорант против изпотяване - дезодорант
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  8.90 лв.
 Доставка:
Доставка заСофияИзбери друго населено място
Цена за доставка1.00 лв.
Опция прегледДа, при всяка доставка до адрес или офис.
Дати за доставка04‑05‑2024 г., 07‑05‑2024 г. или 08‑05‑2024 г.
 Основни параметри:
Продукт#952-554-260
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com »
EAN8720181291654
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Разфасовка150 ml
Тегло0.200 kg
Dove Advanced Care Anti-Perspirant - Дезодорант против изпотяване - дезодорант

Dove Advanced Care Anti-Perspirant


Дезодорант против изпотяване

Цена:  8.90 лв.
 Доставка:
Доставка заСофияИзбери друго населено място
Цена за доставка1.00 лв.
Опция прегледДа, при всяка доставка до адрес или офис.
Дати за доставка04‑05‑2024 г., 07‑05‑2024 г. или 08‑05‑2024 г.
 Основни параметри:
Продукт#952-554-260
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com »
EAN8720181291654
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Разфасовка150 ml
Тегло0.200 kg
Специалистите от Dove ви предлагат спрей дезодоранта Matcha Green Tea & Sakura Blossom. Той осигурява 72-часова защита от изпотяване и поява на неприятни миризми*. Дезодорантът притежава освежаващ аромат на зелен чай и японска вишна. Грижовната му формула помага на подмишниците да се възстановят от дразненето, причинено от бръсненето.

Дезодорантът Dove Advanced Care е без съдържание на алкохол.

* Според производителя.
  • Butane
  • Isobutane
  • Propane
  • Cyclopentasiloxane
  • PPG-14 Butyl Ether
  • Aluminum Sesquichlorohydrate
  • Parfum
  • Helianthus Annuus Seed Oil
  • C12-15 Alkyl Benzoate
  • Disteardimonium Hectorite
  • Glycine
  • Calcium Chloride
  • Octyldodecanol
  • BHT
  • Propylene Carbonate
  • Dimethiconol
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Benzyl Alcohol
  • Benzyl Salicylate
  • Citral
  • Citronellol
  • Geraniol
  • Hexyl Cinnamal
  • Hydroxycitronellal
  • Limonene
  • Linalool
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Рейтинг
За да оцениш дезодоранта "Dove Advanced Care Anti-Perspirant", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за този дезодорант, направи го сега!

Твоето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват дезодоранта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видиш всички останали мнения, натисни бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Дезодоранти против изпотяване
Nivea Men Black & White Anti-Perspirant Stick
Део стик против изпотяване за мъже от серията Black & White
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.90 лв.
Gillette Endurance Cool Wave Antiperspirant
Део гел против изпотяване
Стандартна цена 8.40 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.14 лв.
Fa Pink Passion Roll-On Anti-Perspirant
Дамски ролон дезодорант
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  6.99 лв.
Dove Nourishing Secrets Restoring Ritual Anti-Perspirant
Дамски дезодорант от серията "Nourishing Secrets"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.70 лв.
Men's Master Professional Deodorant Antiperspirant
Мъжки дезодорант против изпотяване
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.90 лв.
Коректор за прикриване на несъвършенства
Уплътняващ серум за коса без отмиване
Крем за лице, тяло и ръце за атопична кожа
5 търсения от други посетители:
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Почистване и грижа за дома
Ваучери за подарък от store.bg
Намаление на хиляди книги