Пълен с цветове и вълнуващи детайли – това светът, който „
Catrice“ подарява на дамите. Има и една изненада: в „цветната страна“ всяка жена ще намери тайната рецепта за красота. Състои се само от две „съставки“: щипка от стила на индивидуалността и доза от модната тенденция за сезона.
Всъщност за създаването на „вълшебната“ рецепта основна роля има Кристина Остер-Даум – основател на немската компания „Cosnova Beauty”. Със стартирането на своя бизнес през 2001 г. Кристина поставя една основна цел – създаването на висококачествена декоративна козметика на достъпни цени. Още на следващата година резултатът е налице – Остер-Даум представя на пазара своята първа козметична марка, наречена „
Essence“. Отначало гамата се състои от лакове за нокти, но скоро след това от каталога на марката дамите могат да се снабдят с всичко необходимо за гримирането – от пудра за лице до богата палитра от сенки за очи.
В началото на 2004 г. от продуктовата гама вече могат да избират не само потребителите в Германия, но и в Австрия, Швейцария и Италия. През годината границите на успеха се разрастват, а с тях и каталогът на компанията на Кристина. С настъпването на женският месец март тя представя своята нова марка – „Catrice”. Отново гама от декоративна козметика, но с друга специална задача – създаване на продукти, които да съчетават модните тенденции и предпочитанията на потребителите. И не след дълго мисията на „Catrice” е изпълнена. Нито една тенденция и нито едни детайл не убягват от вниманието на екипа. Спирала, червило, молив или гланц – устните могат да бъдат подчертани и с цвят, напълно в синхрон с тенденциите за сезона. Сенки за очи и лак за нокти допълват модерната визия, а база и основа за грим подаряват натурален, гладък и сияен тен. Руж в нежен кайсиев или натурален цвят, компактна пудра, бронзанти за страхотен блясък или фон дьо тен, а може би коректор, който бързо да прикрива несъвършенствата – „Catrice” предлага всичко за перфектния външен вид на дамите.
Удоволствието от красивата и модерна визия бързо се превръща в страстта на експертите от марката. Година след стартирането ѝ, се появяват и първите салони за красота с нейното име. А с течение на времето както в салоните, така и в каталога си „Catrice” показва, че модни колекции се представят не само при дрехите, но и при грима. С непрекъснато обновяване на цветове и визии марката отразява последните световни тенденции. Два пъти годишно се обновява продуктовата гама и на фокус винаги са продуктите, базирани на актуални цветове и иновативни текстури.
Какъв е начинът всички продукти да бъдат винаги в крак с модата? Както казва Кристина: „Уникалните способности да създаваме такъв тип продукти, дължим на екипа си, който пътува непрекъснато из световните модни столици. Черпим вдъхновение от последните тенденции. И винаги сме в центъра на събитията”. Всъщност „Catrice” така допълва модата, че през последните години става и част от модните събития. Два пъти участва като официален партньор на „Lala Berlin Fashion Show”. При представянето на новите колекции всички модели получават професионален грим в стил „Catrice”.