Във филма "
Красавицата и Звярът", Бел е красиво момиче с големи мечти. За порасналите момичета дефиницията за красота има същото име: козметична компания "
Bell". Разликата е, че в бъдещето на "Bell" няма мечти, а планове и амбиции... и те непрекъснато се осъществяват!
Седалището на компанията е в Полша, но с нейните продукти вече се разхубавяват няколко континента, що се отнася до нежната половинка. Козметиката на "Bell" се разпространява в цяла Европа - дори на взискателни пазари като Франция, Испания, Португалия, Италия. Тя се предлага също в Гърция, Русия, Украйна, Литва, Латвия, Румъния, Исландия, Пакистан, Азербайджан, Южна Африка и Близкия изток. Отскоро продуктите на "Bell" се изнасят и в Сингапур, Хонг Конг и Естония, както и Мароко, Иран и Тайван!
Палитрата е богата и пълна, напълно в духа на "Bell".
Дългото пътешествие на "Bell" води началото си от създаването на едно класическо червило, което става много популярно в магазините и в аптеките в Полша. От тогава развитието никога не спира - с течение на 30 години компанията се превръща в лидер между полските марки. "Bell" не спира да осъвременява техническите и технологични решения в стремежа да усъвършенства предлаганата от нея козметика. С времето палитрата от продукти и цветове става все по-богата - червила, спирали, лакове за нокти, сенки за очи, моливи за очи и други изкушения, които помагат на жените да подчертаят своята красота. И, разбира се, междувременно се грижат за това кожата да остане сияйна и здрава. През 2014 г. "Bell" става първата компания на полския пазар, която създава серия козметични продукти, създадени специално за чувствителна, предразположена към алергиии кожа - "
HypoAllergenic".
Ефективността и безопасността на козметичните продукти са гарантирани от лабораторията на "Bell", където специалисти по микробиология осъществяват контрол върху качеството. Проектирането и производството на опаковките на продукти с марката също се осъществява от самия производител, така че всеки детайл в крайния продукт да се подчинява на концепцията за качество. От компанията се надяват, че с динамичните темпове, с които се развиват, ще получат признанието и на най-взискателните потребители. Е, качеството на "Bell" има все повече верни привърженици, а от октомври 2015 г. между тях е и полската звезда Марселина Завадска.