store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Спирали    L'Oreal False Lash Bambi Mascara Extra Black ...
Начало   Козметика    ...    Спирали  
Търсене
Козметика на
промо цени
Ново в
сектор козметика
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на този продукт
Четка на спиралата
 

L'Oreal False Lash Bambi Mascara Extra Black


Спирала за извити и повдигнати мигли

Цена:  25.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 03-06-2020 г., Четвъртък 04-06-2020 г. или
Петък 05-06-2020 г.
Продукт#275065
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN30178564
Категории
Разфасовка8.9 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.050 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Разкрийте своите "бамби" мигли със спиралата от "L'Oréal". Тя отваря погледа и прави миглите извити, обемни и повдигнати. "False Lash Bambi" обгръща всяко косъмче с наситен черен цвят, който придава на очите драматичен и съблазнителен вид.

Иновативната ѝ широка четка повдига миглите от корените и им осигурява красива извивка. Спиралата е с нежна текстура, която ги оставя гъвкави, без да ги сплъстява. Формулата е обогатена с пантенол и глицерин, които подхранват, хидратират и заздравяват косъмчетата.
  • Aqua / Water
  • Paraffin
  • Potassium Cetyl Phosphate
  • Cera Alba / Beeswax
  • Copernicia Cerifera Cera / Carnauba Wax
  • Acacia Senegal Gum
  • Cetyl Alcohol
  • Glycerin
  • Hydroxyethylcellulose
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Phenoxyethanol
  • PEG / PPG-17 / 18 Dimethicone
  • Steareth-20
  • Phenethyl Alcohol
  • Magnesium Silicate
  • Sodium Polymethacrylate
  • Propylene Glycol
  • Rayon
  • Hydrogenated Jojoba Oil
  • Hydrogenated Palm Oil
  • Pentaerythrityl Tetraisostearate
  • Polyquaternium-10
  • Disodium EDTA
  • Soluble Collagen
  • Panthenol
  • Tin Oxide
  • Silica Dimethyl Silylate (Nano) / Silica Dimethyl Silylate
  • Trisodium EDTA
  • Butylene Glycol
  • Potassium Sorbate
  • Sodium Chondroitin Sulfate
  • Caprylyl Glycol
  • BHT
  • Atelocollagen
  • Hexylene Glycol
  • May contain:
    • CI 77491
    • CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • Mica
    „Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

    Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

    Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
    За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

    През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

    Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
    Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
    Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
    През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

    През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

    Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
    След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
    В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

    60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
    През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
    От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

    От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
    През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

    В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
    Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

    Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

    През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

    През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
    Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

    През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
    В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

    През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
    През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

    В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
    „Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
    В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

    През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
    Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
    През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
    Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
    След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
    Изненади от L'Oréal Paris
    Красива кожа, здрава и блестяща коса, безупречен грим... Всичко това е възможно с богата гама от продукти на експертите в света на красотата "L'Oreal Paris". Избери сред разнообразие от гримове и козметика за лице, коса и тяло.

    А сега "L'Oreal Paris" не само ще ти помогнат да изглеждаш впечатляващо, но са ти подготвили и изненада! С покупката на любимите си продукти от store.bg, можеш да спечелиш страхотен подарък - спирала "L'Oreal Paris Paradise".
    А ето и как можеш да спечелиш, докато пазаруваш при нас:
    • Поръчай поне 3 продуктa "L'Oreal Paris", от списъка по-долу.
    • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифри 1, 3, 5, 7 или 9 - ПЕЧЕЛИШ подарък - спирала "L'Oreal Paris Paradise".
    • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифра 0, 2, 4, 6 или 8, можеш да опиташ отново на следващия ден.
    • Ако направиш повече от една поръчки за деня, ще се счита за валиден номерът само на първата.
    • Поръчки с отказани продукти не участват в надпреварата за подарък.

    Играта важи до изчерпване на количествата подаръци.
    Начин на употреба
    • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
    • Поставете четката под миглите, като я придвижвате от корена към върха им.
    • Започвайте нанасянето от вътрешния, към външния ъгъл на окото.
    • Наблягайте в двата края.
    Рейтинг
    Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
    За да оцените продукта "L'Oreal False Lash Bambi Mascara Extra Black", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    Други интересни предложения
    Мнения на посетители
     

    Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

    Вашето име:
    Тип:
    e-mail:
    Мнение:
     
    Важна информация!
    Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
    Закупилите този продукт, купуват също
    Антибактериален сапун - Чисто Фреш - продукт
    Антибактериален сапун - Чисто Фреш
    Чисто
    Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
    Цена:  1.30 лв.
    Органично кокосово масло - Ikarov - продукт
    Органично кокосово масло - Ikarov
    Икаров
    Цена:  6.50 лв.
    Оцветяваща натурална крем-къна - От серията "Herbal Time" - продукт
    Оцветяваща натурална крем-къна
    От серията "Herbal Time"

    Rosa Impex
    Избор за цвят на къната:
    Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
    Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
    Цена:  3.60 лв.
    L'Oreal Magic Retouch - Спрей за прикриване на бели корени - продукт
    L'Oreal Magic Retouch
    Спрей за прикриване на бели корени

    Loreal Paris
    Избор за цвят на спрея:
    Вземи сега с отстъпка -20%!
    За повече подробности виж в продукта.
    Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
    Продуктът е представен с видео материали
    Цени от:  7.99 лв.
    Натурална боя за коса - От серията "Bio Vital" - продукт
    Натурална боя за коса
    От серията "Bio Vital"

    Дева
    Избор за цвят на боята:
    Цена:  8.90 лв.

    L'Oreal False Lash Bambi Mascara Extra Black


    Спирала за извити и повдигнати мигли

    Поръчай през телефона си сега.
    Лесно е!
    Цена:  25.99 лв.
    Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
    Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
    За цена и срок извън гр. София кликни тук.
    Този продукт може да бъде доставен в дните:
    Сряда 03-06-2020 г., Четвъртък 04-06-2020 г. или
    Петък 05-06-2020 г.
    Продукт#275065
    НаличностДа, на склад при доставчик
    Физически е наличен при доставчик на store.bg
    Годност след отваряне6 месеца
    МаркаLoreal Paris
    Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
    EAN30178564
    Категории
    Разфасовка8.9 ml
    Подходящ заЖени
    За възрастНад 12 години
    Тегло0.050 kg
    Още снимки на този продукт
    Четка на спиралата
    Описание
    Разкрийте своите "бамби" мигли със спиралата от "L'Oréal". Тя отваря погледа и прави миглите извити, обемни и повдигнати. "False Lash Bambi" обгръща всяко косъмче с наситен черен цвят, който придава на очите драматичен и съблазнителен вид.

    Иновативната ѝ широка четка повдига миглите от корените и им осигурява красива извивка. Спиралата е с нежна текстура, която ги оставя гъвкави, без да ги сплъстява. Формулата е обогатена с пантенол и глицерин, които подхранват, хидратират и заздравяват косъмчетата.
    Състав
    • Aqua / Water
    • Paraffin
    • Potassium Cetyl Phosphate
    • Cera Alba / Beeswax
    • Copernicia Cerifera Cera / Carnauba Wax
    • Acacia Senegal Gum
    • Cetyl Alcohol
    • Glycerin
    • Hydroxyethylcellulose
    • Synthetic Fluorphlogopite
    • Phenoxyethanol
    • PEG / PPG-17 / 18 Dimethicone
    • Steareth-20
    • Phenethyl Alcohol
    • Magnesium Silicate
    • Sodium Polymethacrylate
    • Propylene Glycol
    • Rayon
    • Hydrogenated Jojoba Oil
    • Hydrogenated Palm Oil
    • Pentaerythrityl Tetraisostearate
    • Polyquaternium-10
    • Disodium EDTA
    • Soluble Collagen
    • Panthenol
    • Tin Oxide
    • Silica Dimethyl Silylate (Nano) / Silica Dimethyl Silylate
    • Trisodium EDTA
    • Butylene Glycol
    • Potassium Sorbate
    • Sodium Chondroitin Sulfate
    • Caprylyl Glycol
    • BHT
    • Atelocollagen
    • Hexylene Glycol
    • May contain:
      • CI 77491
      • CI 77499 / Iron Oxides
      • CI 77891 / Titanium Dioxide
      • Mica
      За L'Oreal Paris
      „Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

      Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

      Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
      За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

      През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

      Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
      Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
      Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
      През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

      През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

      Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
      След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
      В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

      60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
      През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
      От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

      От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
      През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

      В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
      Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

      Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

      През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

      През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
      Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

      През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
      В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

      През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
      През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

      В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
      „Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
      В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

      През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
      Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
      През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
      Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
      След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
      Изненади от L'Oréal Paris
      Красива кожа, здрава и блестяща коса, безупречен грим... Всичко това е възможно с богата гама от продукти на експертите в света на красотата "L'Oreal Paris". Избери сред разнообразие от гримове и козметика за лице, коса и тяло.

      А сега "L'Oreal Paris" не само ще ти помогнат да изглеждаш впечатляващо, но са ти подготвили и изненада! С покупката на любимите си продукти от store.bg, можеш да спечелиш страхотен подарък - спирала "L'Oreal Paris Paradise".
      А ето и как можеш да спечелиш, докато пазаруваш при нас:
      • Поръчай поне 3 продуктa "L'Oreal Paris", от списъка по-долу.
      • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифри 1, 3, 5, 7 или 9 - ПЕЧЕЛИШ подарък - спирала "L'Oreal Paris Paradise".
      • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифра 0, 2, 4, 6 или 8, можеш да опиташ отново на следващия ден.
      • Ако направиш повече от една поръчки за деня, ще се счита за валиден номерът само на първата.
      • Поръчки с отказани продукти не участват в надпреварата за подарък.

      Играта важи до изчерпване на количествата подаръци.
      Начин на употреба
      • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
      • Поставете четката под миглите, като я придвижвате от корена към върха им.
      • Започвайте нанасянето от вътрешния, към външния ъгъл на окото.
      • Наблягайте в двата края.
      Декоративна козметика с витамин B5
      Bell Big Volume Ultra Lashes Mascara
      Спирала за обемни мигли
      Продуктът е нов за каталога на store.bg
      Цена:  8.40 лв.
      Bell XXLashes Long & Volume Mascara
      Спирала за дълги и обемни мигли
      Продуктът е нов за каталога на store.bg
      Цена:  9.20 лв.
      Bell XXLashes Curl & Volume Mascara
      Спирала за обемни и извити мигли
      Продуктът е нов за каталога на store.bg
      Цена:  9.80 лв.
      Bell So Long Mascara Never Ending Lashes
      Спирала за дълги мигли
      Продуктът е нов за каталога на store.bg
      Цена:  9.90 лв.
      Bell Black Show Mascara
      Спирала за дълги и обемни мигли
      Продуктът е нов за каталога на store.bg
      Цена:  9.40 лв.
      Maybelline Brow eXtensions Fiber Pomade Crayon
      Гел помада за вежди с фибри
      Цена:  19.49 лв.
      Pretty by Flormar Stick Concealer
      Стик коректор за лице
      Цена:  5.70 лв.
      Pretty by Flormar Cover Up Liquid Concealer
      Течен коректор за лице
      Цена:  5.50 лв.
      Pretty by Flormar Curling Mascara
      Спирала за извити мигли
      Цена:  4.80 лв.
      Catrice Lashes To Kill Sexy Volume Mascara
      Спирала за обем
      Цена:  8.19 лв.
      Max Factor 2000 Calorie Curl Addict Mascara
      Спирала за обемни и извити мигли
      Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
      Цена:  16.09 лв.
      Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Mascara
      Спирала за мигли
      Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
      Цена:  28.99 лв.
      Lumene Nordic Chic CC Concealer
      CC коректор за лице против зачервявания от серията "Nordic Chic"
      Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
      Цена:  24.00 лв.
      Bourjois Healthy Mix Primer
      Основа за грим с лека покривност и анти-умора ефект
      Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
      Цена:  18.79 лв.
      L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17
      Течен фон дьо тен за естествен тен
      Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
      Продуктът е представен с видео материали
      Цена:  26.99 лв.
      Bioten Skin Moisture CC Cream All In 1 Skin Perfection - SPF 20
      Хидратиращ CC крем за лице за равномерен тен от серията "Skin Moisture"
      Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
      Продуктът е представен с видео материали
      Цена:  8.30 лв.
      Aura Fix Me Make Up Fixing Spray
      Спрей фиксатор за грим
      Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
      Цена:  6.49 лв.
      Bourjois Silk Edition Compact Powder
      Дълготрайна компактна пудра за лице с матиращ ефект
      Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
      Цени от:  24.99 лв.
      Bourjois Volume Glamour Ultra Curl Mascara
      Дълготрайна спирала за обемни и извити мигли
      Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
      Цена:  18.69 лв.
      Revlon Ultimate All-In-One Mascara
      Спирала за мигли с 5 действия
      Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
      Цена:  21.89 лв.
      Wet'n'Wild Max Volume Plus Mascara
      Спирала за обемни мигли
      Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
      Цена:  11.90 лв.
      Max Factor Miracle Touch Skin Perfecting Foundation - SPF 30
      Фон дьо тен с високо покритие от серията "Miracle"
      Цена:  23.49 лв.
      Max Factor Radiant Lift Foundation - SPF 30
      Дълготраен фон дьо тен
      Цена:  26.79 лв.
      Max Factor Healthy Skin Harmony Foundation - SPF 20
      Фон дьо тен за лице
      Цена:  25.49 лв.
      Още декоративна козметика с витамин B5
      Декоративна козметика с глицерин
      L'Oreal Infaillible More Than Concealer
      Мултифункционален коректор за лице от серията "Infallible"
      Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
      Цена:  20.99 лв.
      Wet'n'Wild Photo Focus Foundation
      Фон дьо тен с фото финиш
      Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
      Продуктът е представен с видео материали
      Цена:  14.50 лв.
      Maybelline SuperStay 24H Full Coverage Foundation
      Дълготраен фон дьо тен с високо покритие
      Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
      Цена:  18.49 лв.
      IsaDora Velvet Touch Compact Powder
      Компактна пудра за лице
      Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
      Цена:  32.00 лв.
      Aura Cover Me Foundation - SPF 20
      Дълготраен фон дьо тен с матиращ ефект
      Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
      Цена:  13.39 лв.
      Artdeco Perfect Tient Foundation
      Фон дьо тен със средна до висока покривност
      Цена:  36.90 лв.
      Bourjois Always Fabulous 24 Hour 2-in-1 Foundation and Concealer Stick
      Стик фон дьо тен и коректор за лице 2 в 1 с гъбичка
      Цена:  20.19 лв.
      L'Oreal Unbelieva Brow Long Lasting Brow Gel
      Дълготраен гел за вежди
      Цена:  26.99 лв.
      Bourjois Satin Edition 24h Eyeshadow
      Течни сенки за очи със сатенен ефект
      Цена:  17.59 лв.
      Maybelline Snapscara Mascara
      Спирала за обемни и гъвкави мигли
      Стандартна цена 14.99 лв.
      Вземи сега с отстъпка -27%!
      За повече подробности виж в продукта.
      Продуктът е представен с видео материали
      Цена:  10.99 лв.
      IsaDora Natural Matt Oil-Free Foundation
      Матиращ фон дьо тен за естествена визия
      Цена:  45.00 лв.
      IsaDora Liquid Lip Cream
      Течно червило за устни
      Цена:  28.00 лв.
      Manhattan Insta Prime & Set Spray
      Фиксиращ спрей и основа за грим 2 в 1
      Цена:  18.30 лв.
      Bourjois Rouge Laque Liquid Lipstick
      Течно червило за устни
      Цена:  20.69 лв.
      Bell HypoAllergenic Mat & Smooth Make-Up Base
      Хипоалергенна матираща и изглаждаща основа за грим от серията "HypoAllergenic"
      Цена:  16.40 лв.
      Catrice Ultimate Moisture Fresh Skin Make Up
      Хидратиращ фон дьо тен
      Цена:  11.30 лв.
      Bell HypoAllergenic Tint Eyeliner Pen
      Хипоалергенна дълготрайна очна линия от серията "HypoAllergenic"
      Цена:  11.90 лв.
      Revlon ColorStay Blemish Concealer
      Коректор за лице от серията "ColorStay"
      Цена:  20.89 лв.
      Омекотяващи соли за маникюр
      От серията "SNB Linden Flavour"
      Цена:  8.40 лв.
      SNB Cuticle Remover Gel
      Гел за премахване на кожички
      Цени от:  4.80 лв.
      Заздравител за нокти, основа и топ лак - 3 в 1
      Цена:  11.90 лв.
      Essence BB Cream All-In-One
      BB крем за изравняване на тена
      Цена:  8.80 лв.
      Blistex Protect Plus - SPF 30
      Защитен балсам за устни
      Цена:  4.99 лв.
      Blistex Lip Relief Cream - SPF 10
      Балсам за облекчаване на напукани и болезнени устни
      Цена:  4.99 лв.
      Още декоративна козметика с глицерин
      Козметика за коса с глицерин
      Tresemme Collagen + Fullness Thickening Balm
      Уплътняващ балсам за фина коса без отмиване от серията "Collagen + Fullness"
      Продуктът е нов за каталога на store.bg
      Цена:  7.69 лв.
      Tresemme Collagen + Fullness Conditioner
      Балсам за фина коса от серията "Collagen + Fullness"
      Цена:  8.69 лв.
      Tresemme Collagen + Fullness Shampoo
      Шампоан за фина коса от серията "Collagen + Fullness"
      Цена:  8.69 лв.
      Tresemme Colour Shineplex Shampoo
      Шампоан за боядисана коса от серията "Colour Shineplex"
      Цена:  8.69 лв.
      Spa Master Professional Fix Line Root & Texture Hair Styling Spray
      Стилизиращ термозащитен спрей за коса
      Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
      Цена:  7.30 лв.
      Spa Master Professional Color Lock Hair Concentrate
      Концентрат за боядисана коса
      Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
      Цена:  2.20 лв.
      Dove Radiance Revival Shampoo
      Шампоан за суха и крехка коса
      Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
      Цена:  7.90 лв.
      Syoss Pure Smooth Lighweight Tratament
      Олекотена изглаждаща маска за нормална към плътна коса
      Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
      Продуктът е представен с видео материали
      Цена:  7.99 лв.
      Biopoint 100% Volume Volumizing Shampoo
      Шампоан за обем на тънка коса от серията "100% Volume"
      Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
      Цена:  17.10 лв.
      Petrole Hahn Rituels du Maroc Tonus Shampooing Douche
      Тонизиращ душ гел и шампоан 2 в 1 с масла от цитруси за мъже
      Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
      Цена:  6.80 лв.
      Petrole Hahn Rituels d'Oceanie Frecheure Shampooing Douche
      Освежаващ душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от евкалипт за мъже
      Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
      Цена:  6.80 лв.
      Petrole Hahn Rituels d'Amerique Energie Shampooing Douche
      Енергизиращ душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от кедър за мъже
      Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
      Цена:  6.80 лв.
      Green People Olive & Mandarin Clarifying Vitamin Shampoo
      Дълбоко почистващ и ревитализиращ био шампоан за суха и безжизнена коса
      Цена:  29.40 лв.
      Green People Aloe Vera & Lavender Daily Shampoo
      Био шампоан с алое вера и аромат на лавандула
      Цена:  29.40 лв.
      Schauma Fresh Matcha Conditioner
      Балсам за коса с мазни корени и сухи краища
      Цена:  4.89 лв.
      Schauma Fresh Matcha Shampoo
      Шампоан за коса с мазни корени и сухи краища
      Цена:  4.89 лв.
      Nivea Volume Styling Primer
      Стилизиращ праймър за коса за обем
      Цена:  9.29 лв.
      Nivea Straight Styling Primer
      Стилизиращ праймър за права коса
      Цена:  9.29 лв.
      Urtekram No Perfume Noramal Hair Conditioner
      Био балсам без аромати за нормална коса от серията "No Perfume"
      Цена:  11.85 лв.
      Urtekram No Perfume Noramal Hair Shampoo
      Био шампоан без аромат за нормална коса от серията "No Perfume"
      Цена:  12.35 лв.
      Schwarzkopf Live Silver Shampoo Yellow Neutralizer
      Шампоан за неутрализиране на жълти оттенъци за руса, сива или бяла коса
      Стандартна цена 9.49 лв.
      Вземи сега с отстъпка -37%!
      За повече подробности виж в продукта.
      Продуктът е представен с видео материали
      Цена:  5.99 лв.
      STR8 Icy Cool Refreshing Shower Gel 3 in 1
      Освежаващ душ гел за мъже за тяло, лице и коса
      Продуктът е представен с видео материали
      Цена:  6.50 лв.
      STR8 Hydra Boost Hydrating Shower Gel 3 in 1
      Хидратиращ душ гел за мъже за тяло, лице и коса с хиалурон
      Продуктът е представен с видео материали
      Цена:  6.50 лв.
      STR8 Energy Rush Invigorating Shower Gel 3 in 1
      Енергизиращ душ гел за мъже за тяло, лице и коса
      Продуктът е представен с видео материали
      Цена:  6.50 лв.
      Още козметика за коса с глицерин
      Козметика за тяло с глицерин
      Mixa Very Pure Micellar Water
      Мицеларна вода за чувствителна кожа
      Цена:  8.99 лв.
      Гел за ръце за сухо измиване с аромат на лавандула
      С 65% спирт, в разфасовки от 85 ml и 320 ml
      Цена:  5.00 лв.
      Maternea Anti-Stretch Marks Body Cream
      Крем против стрии с масла от бадем и жожоба, витамин E и витамин C
      Цена:  15.30 лв.
      Elvim Wet Wipes
      Мокри кърпички в опаковка от 15 броя
      Цена:  0.60 лв.
      Maternea Cooling & Relaxing Gel For Legs
      Успокояващ и охлаждащ гел за крака
      Цена:  7.60 лв.
      Глицеринов крем за ръце - Класическа формула
      От серията "Работливи ръце"
      Цена:  2.10 лв.
      Глицеринов крем за ръце с лека формула
      За нормална и суха кожа от серията "Работливи ръце"
      Цена:  1.79 лв.
      Глицеринов крем с интензивна формула
      За напукана и суха кожа от серията "Работливи ръце"
      Цена:  2.10 лв.
      Diet Esthetic Body 10 Stretch Marks Cream
      Крем за премахване на стрии и белези от серията "Body 10"
      Цена:  36.90 лв.
      SNB Honey & Milk Hands and Body Butter Cream
      Крем за ръце и тяло от серията "Honey & Milk"
      Цена:  15.90 лв.
      Speick Natural Soap
      Натурален тоалетен сапун от серията "Natural"
      Цена:  6.30 лв.
      Maternea Firming Body Cream
      Стягащ крем за тяло с масло от ший и витамин C
      Цена:  12.90 лв.
      Sebamed Anti-Stretch Mark Cream
      Крем против стрии от серията "Sensitive Skin"
      Цена:  34.50 лв.
      Антибактериален течен сапун за ръце
      От серията "Urtekram Nordic Birch"
      Цена:  15.90 лв.
      Acorelle Soothing Body Mist Exquisite Vanilla
      Спрей за тяло с успокояващ ефект от серията "Les Sensorielles"
      Цена:  23.90 лв.
      Yardley English Rose Deodorising Body Fragrance
      Дезодорант с аромат на английска роза от серията "English Rose"
      Цена:  5.90 лв.
      Green People Olive & Mandarin Clarifying Vitamin Shower Gel
      Био душ гел с масло от маслина и аромат на мандарина
      Цена:  29.40 лв.
      L’Oreal Men Expert Hydra Energetic 3 in 1 Taurine Shower
      Душ гел за мъже 3 в 1 от серията "Men Expert"
      Цена:  6.49 лв.
      Urtekram Morning Haze Hand Soap
      Био течен сапун за ръце от серията "Morning Haze"
      Цена:  14.85 лв.
      BABE Hydra-Calm Body Milk
      Хидратиращо мляко за тяло за чувствителна кожа
      Цена:  27.20 лв.
      Urtekram No Perfume Nourishing Soap Bar
      Подхранващ био сапун без аромат от серията "No Perfume"
      Цена:  4.65 лв.
      Urtekram No Perfume Nourishing Body Lotion
      Подхранващ био лосион за тяло без аромат от серията "No Perfume"
      Цена:  15.85 лв.
      Urtekram Morning Haze Body Lotion
      Био лосион за тяло от серията "Morning Haze"
      Цена:  18.15 лв.
      Urtekram Morning Haze Shower Gel
      Био душ гел от серията "Morning Haze"
      Цена:  13.85 лв.
      Още козметика за тяло с глицерин
      Козметика за лице с глицерин
      Nivea Sun UV Face Soothing Sensitive Sun Cream - SPF 50
      Слънцезащитен крем за лице за чувствителна кожа от серията "Sun"
      Цена:  17.29 лв.
      Garnier Ambre Solaire Sensitive Advanced Face Super UV Fluid - SPF 50+
      Слънцезащитен флуид за лице
      Цена:  17.99 лв.
      Nivea Q10 Plus Firming Body Cream
      Стягащ крем за тяло с коензим Q10 от серията "Q10 plus"
      Цена:  12.99 лв.
      Garnier Skin Naturals Moisture + Freshness Tissue Mask
      Хидратираща и освежаваща памучна маска за лице за нормална към комбинирана кожа от серията "Skin Naturals"
      Цена:  3.19 лв.
      STR8 Rise After Shave Lotion
      Лосион за след бръснене
      Цени от:  9.90 лв.
      Sebamed Moisturizing Cream
      Овлажняващ крем за лице от серията "Sensitive Skin"
      Цена:  18.20 лв.
      L'Oreal Men Expert Anti-Irritation Shaving Foam
      Пяна за бръснене против раздразнения от серията "Men Expert"
      Цена:  6.99 лв.
      BeAdora Lifting Age-Reverse Serum
      Подмладяващ лифтинг серум за лице
      Цена:  57.00 лв.
      BeAdora Restoring Night Cream
      Възстановяващ нощен крем за лице против бръчки
      Цена:  55.00 лв.
      BeAdora Intense Moisturizer
      Интензивен овлажняващ крем за лице против бръчки
      Цена:  55.00 лв.
      Nivea Q10 Firming + Bronze Body Lotion
      Стягащ лосион за тяло с бронзиращ ефект с коензим Q10
      Цена:  16.79 лв.
      Garnier Micellar Cleansing Milky Water
      Почистваща мицеларна млечна вода
      Цена:  6.49 лв.
      Gillette Mach 3 Complete Defence Sensitive Shave Gel
      Гел за бръснене за чувствителна кожа от серията "Mach 3"
      Цена:  7.30 лв.
      BABE Micellar Water
      Мицеларна вода за лице, очи и устни
      Цена:  17.50 лв.
      BABE Soothing Micellar Gel
      Успокояващ мицеларен гел за чувствителна кожа
      Цена:  19.40 лв.
      BABE Bi-Phase Micellar Oil
      Двуфазна мицеларна вода за суха кожа
      Цена:  17.90 лв.
      Urtekram No Perfume Moisturising Day Cream
      Био дневен крем без аромат от серията "No Perfume"
      Цена:  15.30 лв.
      STR8 Ahead After Shave Lotion
      Лосион за след бръснене
      Цени от:  9.90 лв.
      STR8 Adventure After Shave Lotion
      Лосион за след бръснене
      Цена:  15.60 лв.
      Nivea Sun UV Face Shine Control Cream - SPF 50
      Слънцезащитен крем за лице за контрол на омазняването от серията "Sun"
      Цена:  17.29 лв.
      Garnier Ambre Solaire Sensitive Advanced Face Gel Cream - SPF 50+
      Слънцезащитен гел крем за лице и деколте за чувствителна кожа
      Цена:  14.39 лв.
      L'Oreal C'est Magic 5 in 1 Skin Perfection - SPF 20
      BB крем за лице за естествен тен
      Цена:  25.99 лв.
      Lumene Маtte Control Oil-Free Foundation
      Матиращ фон дьо тен за мазна и смесена кожа от серията "Nordic Chic"
      Цена:  26.00 лв.
      RevitaLash Micellar Water Lash Wash
      Мицеларна вода за почистване на околоочен грим
      Цена:  59.00 лв.
      Още козметика за лице с глицерин
      Козметика за коса с витамин B5
      Козметика за тяло с витамин B5
      Козметика за лице с витамин B5
      Други интересни предложения
      Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Mascara
      Спирала за мигли
      Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
      Цена:  28.99 лв.
      L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17
      Течен фон дьо тен за естествен тен
      Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
      Продуктът е представен с видео материали
      Цена:  26.99 лв.
      Bioten Skin Moisture CC Cream All In 1 Skin Perfection - SPF 20
      Хидратиращ CC крем за лице за равномерен тен от серията "Skin Moisture"
      Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
      Продуктът е представен с видео материали
      Цена:  8.30 лв.
      L'Oreal False Lash Bambi Mascara
      Спирала за обемни и извити мигли
      Цена:  25.99 лв.
      Bell HypoAllergenic Bold Up! Intense Mascara
      Хипоалергенна спирала за обемни мигли от серията "HypoAllergenic"
      Цена:  11.60 лв.
      RevitaLash Double-ended Volume Set
      Основа и спирала за обемни мигли 2 в 1
      Цена:  55.00 лв.
      L'Oreal False Lash Superstar Mascara
      Спирала и база за обемни мигли 2 в 1
      Продуктът е представен с видео материали
      Цена:  28.99 лв.
      Sebamed Sun Care Multi Protect Sun Lotion
      Водоустойчив слънцезащитен лосион за чувствителна кожа за лице и тяло от серията "Sun Care"
      Цени от:  26.90 лв.
      Sebamed Sun Care Multi Protect Sun Spray
      Водоустойчив слънцезащитен спрей за чувствителна кожа за лице и тяло от серията "Sun Care"
      Цена:  28.90 лв.
      Sebamed Sun Care Multi Protect Sun Cream
      Водоустойчив слънцезащитен крем за чувствителна кожа за лице и тяло от серията "Sun Care"
      Цени от:  25.50 лв.
      Назад към "Спирали за мигли"
      Балансиращи шампоан и балсам за коса
      Измиващо олио за лице
      Цветна спирала за коса
      Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
      Намаление на хиляди книги