store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Пудри за лице и фон дьо тен    Хайлайтъри    L'Oreal Paris Electric Night Face & ...
Начало   Козметика    ...    Хайлайтъри  
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на този продукт
Текстура на хайлайтъра
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Paris Electric Night Face & Body Luminizer


Течен хайлайтър за лице и тяло

Цена:  19.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 22-01-2020 г. или
Четвъртък 23-01-2020 г.
Продукт#270659
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523760398
Категории
Разфасовка30 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.150 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Течният хайлайтър "Electric Night" от "L'Oréal" ще озари кожата на лицето и тялото ви. С него с лекота ще постигнете блестяща парти визия.

Формулата съдържа фини пигменти и блестящи частици, които отразяват светлината и придават сияен блясък на кожата. Копринено гладката текстура се нанася лесно и равномерно върху лицето и тялото с ръка или с помощта на четка. С хайлайтъра можете лесно да придадете обем на скулите и да постигнете професионални резултати в контурирането. Той осигурява свежест и естествен сияен блясък на лицето и прави тена на тялото сияен и красив, с ефект "целуната от слънцето" кожа. Освен всичко това, притежава съблазнителен аромат на екзотични цветя.

Формулата е обогатена с масла, които предпазват от изсушаване. Включени са масла от кайсиеви ядки и черен ориз, които омекотяват и хидратират кожата. Маслата от семена маракуя, жожоба и шипка действат противовъзпалително, подмладяващо и подхранващо.
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Isopropyl Palmitate
  • Isopropyl Myristate
  • Paraffinum Liquidum / Mineral Oil
  • Silica Silylate
  • Parfum / Fragrance
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Tocopherol
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • Benzyl Salicylate
  • Helianthus Annuus Seed Oil / Sunflower Seed Oil
  • Prunus Armeniaca Kernel Oil / Apricot Kernel Oil
  • Benzyl Alcohol
  • Passiflora Edulis Seed Oil
  • Zea Mays Oil / Corn Oil
  • Oryza Sativa Bran Oil / Rice Bran Oil
  • Linalool
  • Polysorbate 80
  • Macadamia Ternifolia Seed Oil
  • Coriandrum Sativum Fruit Oil / Coriander Fruit Oil
  • Simmondsia Chinensis Seed Oil / Jojoba Seed Oil
  • Limonene
  • Capsicum Annuum Fruit Extract
  • Rosa Canina Fruit Oil
  • Propylene Glycol
  • Sorbitan Oleate
  • Coumarin
  • Ribes Nigrum Seed Oil / Black Currant Seed Oil
  • Tin Oxide
  • BHT
  • Ascorbyl Palmitate
  • May contain:
    • Mica
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 77491 / Iron Oxides
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Поставете малко количество върху скулите, по дължината на носа, под и над веждите, за да придадете свеж вид на грима.
  • За най-добри резултати, използвайте техниките за контуриране на лицето.
  • Можете да смесите няколко капки от хайлайтъра с фон дьо тена си, за да придадете топъл блясък на лицето.
  • Сложете от хайлайтъра в лосиона си за тяло или го нанесете директно върху кожата на тялото, за да ѝ нежен блясък.
Рейтинг
За да оцените продукта "L'Oreal Paris Electric Night Face & Body Luminizer", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

L'Oreal Paris Electric Night Face & Body Luminizer


Течен хайлайтър за лице и тяло

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  19.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Сряда 22-01-2020 г. или
Четвъртък 23-01-2020 г.
Продукт#270659
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523760398
Категории
Разфасовка30 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.150 kg
Още снимки на този продукт
Текстура на хайлайтъра
Описание
Течният хайлайтър "Electric Night" от "L'Oréal" ще озари кожата на лицето и тялото ви. С него с лекота ще постигнете блестяща парти визия.

Формулата съдържа фини пигменти и блестящи частици, които отразяват светлината и придават сияен блясък на кожата. Копринено гладката текстура се нанася лесно и равномерно върху лицето и тялото с ръка или с помощта на четка. С хайлайтъра можете лесно да придадете обем на скулите и да постигнете професионални резултати в контурирането. Той осигурява свежест и естествен сияен блясък на лицето и прави тена на тялото сияен и красив, с ефект "целуната от слънцето" кожа. Освен всичко това, притежава съблазнителен аромат на екзотични цветя.

Формулата е обогатена с масла, които предпазват от изсушаване. Включени са масла от кайсиеви ядки и черен ориз, които омекотяват и хидратират кожата. Маслата от семена маракуя, жожоба и шипка действат противовъзпалително, подмладяващо и подхранващо.
Състав
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Isopropyl Palmitate
  • Isopropyl Myristate
  • Paraffinum Liquidum / Mineral Oil
  • Silica Silylate
  • Parfum / Fragrance
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Tocopherol
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • Benzyl Salicylate
  • Helianthus Annuus Seed Oil / Sunflower Seed Oil
  • Prunus Armeniaca Kernel Oil / Apricot Kernel Oil
  • Benzyl Alcohol
  • Passiflora Edulis Seed Oil
  • Zea Mays Oil / Corn Oil
  • Oryza Sativa Bran Oil / Rice Bran Oil
  • Linalool
  • Polysorbate 80
  • Macadamia Ternifolia Seed Oil
  • Coriandrum Sativum Fruit Oil / Coriander Fruit Oil
  • Simmondsia Chinensis Seed Oil / Jojoba Seed Oil
  • Limonene
  • Capsicum Annuum Fruit Extract
  • Rosa Canina Fruit Oil
  • Propylene Glycol
  • Sorbitan Oleate
  • Coumarin
  • Ribes Nigrum Seed Oil / Black Currant Seed Oil
  • Tin Oxide
  • BHT
  • Ascorbyl Palmitate
  • May contain:
    • Mica
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 77491 / Iron Oxides
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Поставете малко количество върху скулите, по дължината на носа, под и над веждите, за да придадете свеж вид на грима.
  • За най-добри резултати, използвайте техниките за контуриране на лицето.
  • Можете да смесите няколко капки от хайлайтъра с фон дьо тена си, за да придадете топъл блясък на лицето.
  • Сложете от хайлайтъра в лосиона си за тяло или го нанесете директно върху кожата на тялото, за да ѝ нежен блясък.
Колекция гримове "L'Oreal XMAS Makeup Collection 2019"
Декоративна козметика с шипки
Maybelline Lash Sensational Luscious Full Fan Effect Mascara
Спирала за обемни и извити мигли с наситен черен цвят
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.
L'Oreal False Lash Superstar Mascara
Спирала и база за обемни мигли 2 в 1
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  28.99 лв.
L'Oreal Color Riche Ultra Matte Free the Nudes Lipstick
Червило за устни с ултра матов ефект
Цена:  20.59 лв.
Декоративна козметика с жожоба
Max Factor Miracle Cheek Duo Blush + Highlight
Дуо хайлайтър и руж за лице от серията "Miracle"
Цена:  23.20 лв.
Bourjois Always Fabulous 24 Hour 2-in-1 Foundation and Concealer Stick
Стик фон дьо тен и коректор за лице 2 в 1 с гъбичка
Цена:  19.59 лв.
Bell Trio Blush Powder
Трицветен руж за лице
Цена:  8.40 лв.
Golden Rose Nude Look Velvety Matte Lipcolor
Кремообразно течно червило с матов ефект от серията "Nude Look"
Цена:  6.90 лв.
Essence Colour Boost Mad About Matte Liquid Lipstick
Течно матово червило
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Golden Rose Soft & Matte Creamy LipColor
Кремообразно течно червило с матов ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15
Дълготрайно червило с хидратиращ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.29 лв.
Elea Professional Colour & Care
Трайна крем боя за коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.50 лв.
L'Oreal Volumissime Royale Mascara
Спирала за обемни мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.99 лв.
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick
Дълготрайно червило за устни с матов ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.59 лв.
Bourjois Contour Clubbing Waterproof Eye Pencil
Водоустойчив молив за очи
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.89 лв.
Golden Rose Vision Lipstick
Дълготрайно червило
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.70 лв.
Lavera Beautiful Lips Lipstick
Кремообразно червило от серията "Trend Sensitiv"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  17.60 лв.
Gosh Velvet Touch Lipliner Waterproof
Водоустойчив молив за устни от серията "Velvet Touch"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.40 лв.
Maybelline Classic Volum' Express Waterproof
Водоустойчива спирала за обемни мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.99 лв.
Maybelline Volum' Express
Спирала за обем с черен цвят
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.99 лв.
L'Oreal Volume Million Lashes Mascara
Спирала за обемни мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.99 лв.
Nivea Cherry Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на череша
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.59 лв.
Avril Le Fond De Teint
Фон дьо тен с био масло от жожоба
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  21.40 лв.
Wet'n'Wild Max Volume Plus Mascara
Спирала за обемни мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.90 лв.
Bell Colour Fun Multi Blush
Многоцветен руж
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.40 лв.
Wet'n'Wild Cover All Concealer Palette
Палитра с коректори от серията "Cover All"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Catrice Volumizing Lip Booster
Гланц за обемни устни
Цена:  7.20 лв.
Catrice High Glow Mineral Highlighting Powder
Хайлайтър пудра
Цена:  10.19 лв.
Още декоративна козметика с жожоба
Козметика за коса с жожоба
Leganza Coloring Conditioner
Оцветяващ балсам за коса със 7 масла
Цена:  3.50 лв.
Orzene Beer Optimum Oil Repair Shampoo Very Dry + Overstressed Hair
Шампоан за много суха и стресирана коса
Цена:  7.39 лв.
Garnier Fructis Oil Repair 3 Wonder Butter 3 in 1 Mask
Подхранваща маска за много суха и изтощена коса
Цена:  6.69 лв.
Garnier Fructis Oil Repair 3 Wonder Butter Shampoo
Дълбоко подхранващ шампоан за много суха и изтощена коса
Цена:  3.69 лв.
Bentley Organic Shampoo - Lavender & Aloe Vera With Jojoba
Шампоан за нормална към суха коса с лавандула, алое вера и жожоба
Цена:  16.40 лв.
Маска за боядисана коса с масло от жожоба
Цена:  8.60 лв.
Urtekram No Perfume Noramal Hair Conditioner
Био балсам без аромати за нормална коса от серията "No Perfume"
Цена:  11.90 лв.
Urtekram Coconut Hair Oil
Масло за мека и блестяща коса от серията "Coconut"
Цена:  15.90 лв.
Възстановяваща маска за изтощена и боядисана коса
От серията "Народные рецепты"
Цена:  4.49 лв.
Овлажняваща маска за обем за тънка коса
От серията "Народные рецепты"
Цена:  4.49 лв.
Възстановяваща маска за всеки тип коса
От серията "Коза Дереза"
Цена:  5.99 лв.
Подхранващо масло за коса
От серията "Коза Дереза"
Цена:  5.99 лв.
Шампоан за бърз растеж на косата - Herbis
Цена:  12.90 лв.
Шампоан против косопад - Herbis
Цена:  12.90 лв.
Charak Moha 5 in 1 Hair Oil
Олио 5 в 1 за коса от серията "Moha"
Цена:  8.90 лв.
Nacomi Jojoba Oil
Нерафинирано масло от жожоба
Цена:  17.90 лв.
Nacomi 7 Oils Natural Hot Oil Hair Treatment
Олио за коса против наелектризиране и сплетени краища
Цена:  29.90 лв.
Schauma Strength & Vitality Conditioner
Балсам за тънка и слаба коса
Цена:  3.33 лв.
Schauma Strength & Vitality Shampoo
Шампоан за тънка и слаба коса
Цени от:  3.33 лв.
RevitaLash Thickening Conditioner
Уплътняващ балсам за тънка коса
Цена:  70.00 лв.
RevitaLash Thickening Shampoo
Уплътняващ шампоан за тънка коса
Цена:  70.00 лв.
Cycle Vital Repair Mask
Професионална био маска за суха и гъста коса от серията "Certified Organic"
Цена:  47.00 лв.
Gliss Purify & Protect Shampoo
Шампоан за мазна и увредена коса от серията "Purify & Protect"
Цена:  6.69 лв.
Farmona Radical Dry Shampoo with Conditioner 2 in 1
Сух шампоан 2 в 1 за увредена и склонна към косопад коса от серията "Radical"
Цена:  9.90 лв.
Още козметика за коса с жожоба
Козметика за тяло с жожоба
Maternea Anti-Stretch Marks Body Cream
Крем против стрии с масла от бадем и жожоба, витамин E и витамин C
Цена:  15.30 лв.
Nivea Cherry Blossom & Jojoba Oil Body Souffle
Суфле за тяло с масло от жожоба и аромат на черешов цвят
Цена:  9.29 лв.
Nivea Cherry Blossom & Jojoba Oil Body Lotion
Лосион за тяло с масло от жожоба и аромат на черешов цвят
Цени от:  8.69 лв.
Maternea Breast Firming Cream
Стягащ крем за гърди с екстракт от дермохлорела
Цена:  15.30 лв.
Nivea Soft Mix Me Happy Exotic Moisturizing Cream
Хидратиращ крем за лице и тяло с аромат на тропически плодове от серията "Mix me"
Цена:  6.19 лв.
Maternea Elasticity Oil
Олио за еластичност с натурални масла и витамини за тяло
Цена:  12.90 лв.
Nivea Intimo Wipes Mild
Интимни кърпички с жожоба, лайка и млечна киселина в опаковка от 20 броя
Цена:  3.99 лв.
Nacomi Body Mousse Mango Macarons
Мус за тяло с аромат на манго
Цена:  17.90 лв.
SNB Honey & Milk Hands and Body Butter Cream
Крем за ръце и тяло от серията "Honey & Milk"
Цена:  15.90 лв.
SNB Skin Repair System Step 2 Repair Nourishing
Ампули активен подхранващ комплекс за ръце и стъпала в опаковка от 10 броя
Цена:  34.90 лв.
SNB Skin Repair System Step 1 Base Cream
Възстановяващ базов крем за ръце и стъпала
Цена:  13.90 лв.
Bentley Organic Calming & Moisturising Handwash
Течен сапун за ръце с лавандула, алое вера и жожоба
Цена:  14.20 лв.
Nivea Soft Creme
Универсален хидратиращ крем с масло от жожоба и витамин E
Цени от:  3.79 лв.
Масажно олио за бременни против стрии
Цена:  11.99 лв.
BABE Hydra-Calm Body Milk
Хидратиращо мляко за тяло за чувствителна кожа
Цена:  27.20 лв.
Urtekram No Perfume Nourishing Body Lotion
Подхранващ био лосион за тяло без аромат от серията "No Perfume"
Цена:  15.90 лв.
B.U. Hibiscus & Jojoba Oil Shower Cream
Душ крем с масло от жожоба и аромат на хибискус
Цена:  4.20 лв.
Urtekram Morning Haze Cream Deo
Био ролон дезодорант от серията "Morning Haze"
Цена:  15.80 лв.
Nivea Sun Sensitive Immediate Protect Spray - SPF 50+
Успокояващ слънцезащитен спрей от серията "Sun"
Цена:  28.70 лв.
Elfeya Cosmetics Mojito Time
Успокояващо масло за тяло с лимон и мента за всеки тип кожа
Цена:  17.30 лв.
Elfeya Cosmetics Keep Calm
Успокояващо масло за тяло за всеки тип кожа с лавандула и жожоба
Цена:  17.30 лв.
Blancreme Sublimating Body Cream With Caviar
Крем за тяло с хайвер в стъклено бурканче
Цена:  36.00 лв.
Yardley English Dahlia Silky Smooth Body Lotion
Лосион за тяло с аромат на далия от серията "English Dahlia"
Цена:  14.90 лв.
Yardley English Dahlia Luxury Body Wash
Луксозен душ гел с аромат на далия от серията "English Dahlia"
Цена:  13.90 лв.
Още козметика за тяло с жожоба
Козметика за лице с жожоба
Козметика за коса с шипки
Козметика за тяло с шипки
Козметика за лице с шипки
Други интересни предложения
L'Oreal Matte Signature Liquid Eyeliner Limited Edition
Водоусточйва очна линия с матов ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Gold Mirage Lip Gloss
Гланц за устни с хроматичен блясък
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Gold Mirage Shine Eyeshadow
Единични сенки за очи с блестящ ефект
Цена:  13.99 лв.
L'Oreal Gold Mirage Chameleon Quartz Duo Eyeliner
Очна линия с променящ се цвят
Цена:  34.99 лв.
Wellness Club Rosehip Oil
100% натурално шипково масло
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  15.50 лв.
L'Oreal False Lash Superstar Mascara
Спирала и база за обемни мигли 2 в 1
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  28.99 лв.
L'Oreal Color Riche Ultra Matte Free the Nudes Lipstick
Червило за устни с ултра матов ефект
Цена:  20.59 лв.
Овлажняващ и подхранващ течен сапун за коса и тяло
От серията "Коза Дереза"
Цена:  5.99 лв.
Nacomi Rose Hip Oil
Масло от шипка за лице и тяло
Цена:  23.90 лв.
Nacomi Jojoba Oil
Нерафинирано масло от жожоба
Цена:  17.90 лв.
Назад към "Хайлайтъри за лице"
Купи 2 червила Kiss Me More и спечели козметичен несер.
Козметика за тяло
Декоративна козметика
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги