store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Червила и гланц за устни    Червила    Bourjois Metachic Lip Cream - Течно червило за...
Начало   Козметика    ...    Червила  
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на това червило
01 Sand-sation
02 Nougat sheen
03 Sun rose
04 Tro-pink
Цветове
01 Sand-Sation
02 Nougat Sheen
03 Sun Рose
04 Tro-Pink
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

Bourjois Metachic Lip Cream


Течно червило за устни с металически ефект

Цена:  16.59 лв.
Избери цвят на червилото:
  • 16.59 лв.
    01 Sand-Sation
  • 16.59 лв.
    02 Nougat Sheen
  • 16.59 лв.
    03 Sun Рose
  • 16.59 лв.
    04 Tro-Pink
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това червило може да бъде доставено в дните:
Сряда 22-01-2020 г. или
Четвъртък 23-01-2020 г.
Продукт#270322
ВидЧервило
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне2 години
МаркаBourjois
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com
EAN
01 Sand-Sation
3614226950543
02 Nougat Sheen
3614226950550
03 Sun Рose
3614226950567
04 Tro-Pink
3614226950574
Категории
Разфасовка6.5 ml
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.050 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Bourjois
Течното червило на "Bourjois" осигурява наситен цвят и красив металически блясък. С него устните ви ще изглеждат меки, гладки и съблазнителни. Леката и ефирна текстура оставя комфортно усещане и не изсушава кожата. Тя се нанася лесно и прецизно, с помощта на мекия апликатор. Включените в състава витамин E и лецитин действат хидратиращо, антиоксидантно и подхранващо.

Червилото оставя интензивно цветно покритие върху устните, благодарение на високата концентрация на пигменти във формулата. Модерният металически блясък придава изтънчен вид на визията. Червилото издържа до 24 часа* и с него ще се чувствате ослепителни през целия ден или нощ.

* Според производителя.
  • Aqua / Water / Eau
  • Bis-Carboxydecyl Dimethicone
  • Butylene Glycol
  • Trimethylsiloxysilicate
  • Dimethicone
  • Cetyl PEG / PPG-10 / 1 Dimethicone
  • Ammonium Acrylates Copolymer
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Polyhydroxystearic Acid
  • Isododecane
  • HDI / Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer
  • Isononyl Isononanoate
  • Dimethicone / Vinyl Dimethicone Crosspolymer
  • Lithium Magnesium Sodium Silicate
  • Silica Dimethyl Silylate
  • Phenoxyethanol
  • Bis-PEG / PPG-14 / 14 Dimethicone
  • Isostearic Acid
  • Lecithin
  • Polyglyceryl-3 Polyricinoleate
  • Parfum / Fragrance
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Silica
  • Undecylenic Acid
  • Cyclopentasiloxane
  • Ethylhexylglycerin
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Linalool
  • Hydrogenated Polyisobutene
  • Citronellol
  • Tin Oxide
  • Geraniol
  • Palmitic Acid
  • Tocopherol
  • Benzoic Acid
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • May contain:
    • Mica
    • Titanium Dioxide (CI 77891)
    • Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499)
    • D&C Red No.27 Aluminum Lake (CI 45410)
    • D&C Red No.6 Barium Lake (CI 15850)
    • D&C Red No.7 Calcium Lake (CI 15850)
    • Carmine (CI 75470)
    • D&C Red No.28 Aluminum Lake (CI 45410)
    • D&C Red No.33 Aluminum Lake (CI 17200)
    • Fd&C Blue No.1 Aluminum Lake (CI 42090)
    • Fd&C Yellow No.5 Aluminum Lake (CI 19140)
    • Fd&C Yellow No.6 Aluminum Lake (CI 15985)
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
Нанесете червилото директно върху устните с помощта на апликатора.
Рейтинг
За да оцените червилото "Bourjois Metachic Lip Cream", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за това червило, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват червилото, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Bourjois Metachic Lip Cream


Течно червило за устни с металически ефект

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  16.59
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това червило може да бъде доставено в дните:
Сряда 22-01-2020 г. или
Четвъртък 23-01-2020 г.
Продукт#270322
ВидЧервило
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне2 години
МаркаBourjois
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com
EAN
01 Sand-Sation
3614226950543
02 Nougat Sheen
3614226950550
03 Sun Рose
3614226950567
04 Tro-Pink
3614226950574
Категории
Разфасовка6.5 ml
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.050 kg
Още снимки на това червило
01 Sand-sation
02 Nougat sheen
03 Sun rose
04 Tro-pink
Цветове
01 Sand-Sation
02 Nougat Sheen
03 Sun Рose
04 Tro-Pink
Описание
Течното червило на "Bourjois" осигурява наситен цвят и красив металически блясък. С него устните ви ще изглеждат меки, гладки и съблазнителни. Леката и ефирна текстура оставя комфортно усещане и не изсушава кожата. Тя се нанася лесно и прецизно, с помощта на мекия апликатор. Включените в състава витамин E и лецитин действат хидратиращо, антиоксидантно и подхранващо.

Червилото оставя интензивно цветно покритие върху устните, благодарение на високата концентрация на пигменти във формулата. Модерният металически блясък придава изтънчен вид на визията. Червилото издържа до 24 часа* и с него ще се чувствате ослепителни през целия ден или нощ.

* Според производителя.
Състав
  • Aqua / Water / Eau
  • Bis-Carboxydecyl Dimethicone
  • Butylene Glycol
  • Trimethylsiloxysilicate
  • Dimethicone
  • Cetyl PEG / PPG-10 / 1 Dimethicone
  • Ammonium Acrylates Copolymer
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Polyhydroxystearic Acid
  • Isododecane
  • HDI / Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer
  • Isononyl Isononanoate
  • Dimethicone / Vinyl Dimethicone Crosspolymer
  • Lithium Magnesium Sodium Silicate
  • Silica Dimethyl Silylate
  • Phenoxyethanol
  • Bis-PEG / PPG-14 / 14 Dimethicone
  • Isostearic Acid
  • Lecithin
  • Polyglyceryl-3 Polyricinoleate
  • Parfum / Fragrance
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Silica
  • Undecylenic Acid
  • Cyclopentasiloxane
  • Ethylhexylglycerin
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Linalool
  • Hydrogenated Polyisobutene
  • Citronellol
  • Tin Oxide
  • Geraniol
  • Palmitic Acid
  • Tocopherol
  • Benzoic Acid
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • May contain:
    • Mica
    • Titanium Dioxide (CI 77891)
    • Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499)
    • D&C Red No.27 Aluminum Lake (CI 45410)
    • D&C Red No.6 Barium Lake (CI 15850)
    • D&C Red No.7 Calcium Lake (CI 15850)
    • Carmine (CI 75470)
    • D&C Red No.28 Aluminum Lake (CI 45410)
    • D&C Red No.33 Aluminum Lake (CI 17200)
    • Fd&C Blue No.1 Aluminum Lake (CI 42090)
    • Fd&C Yellow No.5 Aluminum Lake (CI 19140)
    • Fd&C Yellow No.6 Aluminum Lake (CI 15985)
За Bourjois
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
Нанесете червилото директно върху устните с помощта на апликатора.
Декоративна козметика с витамин E
Flormar Prime'n Lips Lipstick
Дълготрайно червило за устни
Цена:  11.30 лв.
Flormar Color Up Lip Crayon
Червило-молив с матов ефект
Цена:  7.60 лв.
Max Factor Creme Puff Powder Blush
Прахообразен руж за лице
Цена:  19.20 лв.
Max Factor Miracle Touch Skin Perfecting Foundation - SPF 30
Фон дьо тен с високо покритие от серията "Miracle"
Цена:  21.90 лв.
Max Factor Radiant Lift Foundation - SPF 30
Дълготраен фон дьо тен
Цена:  26.70 лв.
Max Factor Healthy Skin Harmony Foundation - SPF 20
Фон дьо тен за лице
Цена:  25.50 лв.
Max Factor Miracle Glow Duo Pro Illuminator
Озаряващ дуо хайлайтър за лице от серията "Miracle"
Цена:  23.20 лв.
Max Factor Miracle Cheek Duo Blush + Highlight
Дуо хайлайтър и руж за лице от серията "Miracle"
Цена:  23.20 лв.
Max Factor 2000 Calorie Curl Addict Mascara
Спирала за обемни и извити мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.10 лв.
Max Factor Smokey Eye Drama Kit
Палитра с 4 цвята сенки за очи
Цена:  15.90 лв.
Max Factor Masterpiece Nude Eyeshadow Palette
Палитра сенки за очи
Цена:  27.60 лв.
Max Factor Facefinity Foundation - SPF 20
Прахообразен фон дьо тен за лице
Цена:  25.50 лв.
Max Factor Creme Bronzer
Бронзираща пудра за лице
Цена:  19.20 лв.
Max Factor Rise & Shine Lift & Volume Mascara
Спирала за повдигнати и обемни мигли
Цена:  22.70 лв.
Max Factor Radiant Lift Long Lasting Concealer
Течен коректор за лице с дълготрайно покритие
Цена:  15.20 лв.
Max Factor Colour Elixir Cushion
Хидратиращ гланц за устни с наситен цвят
Цена:  14.40 лв.
Bourjois Rouge Fabuleux Lipstick
Кремообразно червило
Цена:  21.49 лв.
Bourjois Always Fabulous 24 Hour 2-in-1 Foundation and Concealer Stick
Стик фон дьо тен и коректор за лице 2 в 1 с гъбичка
Цена:  19.59 лв.
Bourjois Always Fabulous 24Hrs Full Coverage Concealer
Течен коректор за лице с високо покритие
Цена:  19.49 лв.
Bourjois Always Fabulous 24Hrs Full Coverage Foundation - SPF 20
Дълготраен фон дьо тен с високо покритие
Цена:  29.99 лв.
Bourjois Brow Fiber Oh Oui!
Спирала за вежди
Цена:  12.99 лв.
Bourjois Velvet The Pencil
Червило-молив за устни с матов ефект
Цена:  13.29 лв.
Markwins International Sweetheart Eyeshadow Palette
Палитра със сенки за очи
Цена:  15.00 лв.
Markwins International Rock Fashion Eyeshadow Palette
Палитра със сенки за очи
Цена:  15.00 лв.
Още декоративна козметика с витамин E
Декоративна козметика с лецитин
Козметика за коса с витамин E
Козметика за тяло с витамин E
Козметика за лице с витамин E
Други интересни предложения
Bourjois Smoky Stories Quad Eyeshadows
Дълготрайни сенки за очи в четири цвята
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.99 лв.
Sebamed Hair Repair Conditioner
Възстановяващ балсам за коса от серията "Sensitive Skin"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.90 лв.
Маска против косопад за всеки тип коса
С яйчен лецитин, репей и какао от серията "Народные рецепты"
Цена:  2.50 лв.
Lavera Two-Phase Intensive Firming Treatment
Двуфазна интензивна стягаща терапия от серията "My Age"
Цена:  30.00 лв.
Текстилна маска за лице с антиейдж ефект
От серията "Народные рецепты"
Цена:  2.99 лв.
Подхранваща маска за лице
От серията "Коза Дереза"
Цена:  5.99 лв.
Укрепваща маска за всеки тип коса
От серията "Коза Дереза"
Цена:  5.99 лв.
Хидратираща и подхранваща маска за коса
С яйчен лецитин от серията "Народные рецепты"
Цена:  2.50 лв.
IsaDora Natural Matt Oil-Free Foundation
Матиращ фон дьо тен за естествена визия
Цена:  45.00 лв.
IsaDora Protect Cover Face Primer - SPF 30
Трайна основа за грим с хидратиращ ефект
Цена:  44.00 лв.
Назад към "Червила"
Купи 2 червила Kiss Me More и спечели козметичен несер.
Цветна спирала за коса
Спирала за обемни мигли
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги