store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за лицето    Маски за лице    L'Oreal Age Specialist Restoring Tissue Mask ...
Начало   Козметика    ...    Маски за лице  
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

L'Oreal Age Specialist Restoring Tissue Mask 55+


Възстановяваща хартиена маска за лице

Цена:  4.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази маска може да бъде доставена в дните:
Понеделник 13-04-2020 г., Вторник 14-04-2020 г. или
Сряда 15-04-2020 г.
Тази маска може да бъде доставена в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#267887
ВидМаска
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523751563
Категории
Подходяща заЖени
За възрастНад 55 години
Тегло0.030 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
С възрастта кожата губи своята еластичност и плътност, вследствие на което, се отпуска и се появяват бръчки.

Специалистите от "L'Oréal" предлагат бързо SOS решение - хартиена маска за лице с възстановяващ ефект. Тя е лесна за използване по всяко време и навсякъде. Специалната формула, с която е напоена, интензивно хидратира и подхранва кожата. Обогатена е с комплекс от масла, хиалуронова киселина и аденозин. Включено е масло от кайсиеви ядки, което притежава овлажняващи, подхранващи и подмладяващи свойства. Вложеното оризово масло действа антиоксидантно, регенериращо и успокояващо. Хиалуроновата киселина изглажда, хидратира и подобрява плътността на кожата. Добавеният аденозин има мощен енергизиращ ефект.

Маската е от серията "Age Specialist" и е насочен към жените над 55 години. Формулата, специално разработена за зряла кожа, помага да се намалят фините линии и дълбочината на бръчките. Тя подобрява баланса на влага в кожата, оставя я сияйна, еластична и тонизирана.

Действия на маската:
  • възстановява кожата
  • подобрява хидратацията
  • стяга и уплътнява кожата
  • намалява фините бръчки
  • подобрява тонуса
  • Aqua / Water
  • Butylene Glycol
  • Glycerin
  • Ethylhexyl Palmitate
  • Propylene Glycol
  • Dipropylene Glycol
  • Glyceryl Stearate
  • Ceteareth-20
  • Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate
  • Hydroxyacetophenone
  • Ceteareth-12
  • Phenoxyethanol
  • Cetearyl Alcohol
  • Disodium EDTA
  • Adenosine
  • Acetyl Trifluoromethylphenyl Valylglycine
  • Sodium Hyaluronate
  • Prunus Armeniaca Kernel Oil / Apricot Kernel Oil
  • Oryza Sativa Bran Oil / Rice Bran Oil
  • Limonene
  • Retinyl Palmitate
  • Tocopherol
  • Parfum / Fragrance
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Безплатна доставка за марките на "L'oréal"
Този месец от "L'oréal" имат специално предложение за теб! Купи продукти на марките "L'oréal Paris", "Maybelline", "Garnier", "Mixa" и "Essie" на стойност над 20.00 лв и използвай промокод vsba-loreal20 за безплатна доставка!

Избери сред голямо разнообразие от козметика за цялото семейство:
  • кремове, маски и почистващи продукти за лице;
  • червила, спирали, фон дьо тен, пудри, хайлайтъри и лакове за нокти;
  • шампоани, балсами и маски за коса
  • спрейове и бои за коса;
  • дезодоранти;
  • козметика за мъже;
  • грижа за бебета и деца.

Кампанията е валидна до 30.04.2020 г., включително.
Начин на употреба
  • Внимателно поставете маската на почистена кожа.
  • Нагласете я по контурите на лицето.
  • Оставете маската за 15 минути и след това я отстранете.
  • Нежно втрийте останалото количество от формулата в кожата на лицето и шията или я отстранете с памучен тампон.
Рейтинг
За да оцените маската "L'Oreal Age Specialist Restoring Tissue Mask 55+", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази маска, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват маската, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази маска, купуват също
Canni Gel Color System UV & LED - Гел лак за нокти - маска
Canni Gel Color System UV & LED
Гел лак за нокти

Canni
248 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.00 лв.
Canni Rubber System Camouflage Base - Цветна база за гел лак - маска
Canni Rubber System Camouflage Base
Цветна база за гел лак

Canni
Избор за цвят на базата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.00 лв.
Canni 3D Cat Eye Gel Polish - Гел лак за нокти с 3D ефект котешко око - маска
Canni 3D Cat Eye Gel Polish
Гел лак за нокти с 3D ефект котешко око

Canni
Избор за цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.00 лв.
Canni Metal Gel Polish - Гел лак за нокти с огледален хром ефект - маска
Canni Metal Gel Polish
Гел лак за нокти с огледален хром ефект

Canni
Избор за цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.00 лв.
Nivea MicellAIR Expert Waterproof Make-up Remover Wipes - Почистващи кърпички от серията "MicellAIR Expert" - маска
Nivea MicellAIR Expert Waterproof Make-up Remover Wipes
Почистващи кърпички от серията "MicellAIR Expert"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.99 лв.
Maybelline Instant Anti-Age The Eraser Eye Concealer - Коректор за прикриване на несъвършенства - маска
Maybelline Instant Anti-Age The Eraser Eye Concealer
Коректор за прикриване на несъвършенства

Maybelline
Избор за нюанс на коректора:
Вземи сега с отстъпка -26%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  13.99 лв.
First Austria Hair Curler FA-5671-5 - Маша за коса с керамично покритие - ∅ 25.5 mm - маска
First Austria Hair Curler FA-5671-5
Маша за коса с керамично покритие - ∅ 25.5 mm

First Austria
Избор за цвят на машата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.60 лв.
L'Oreal Lip Liner Couture by Color Riche - Молив за устни - маска
L'Oreal Lip Liner Couture by Color Riche
Молив за устни

Loreal Paris
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.49 лв.
Почистваща гъбичка за маникюр - От серията "Gel nails at home" - маска
Почистваща гъбичка за маникюр
От серията "Gel nails at home"

Essence
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.30 лв.
Catrice All Matt Plus Shine Control Make Up - Дълготраен матиращ фон дьо тен - маска
Catrice All Matt Plus Shine Control Make Up
Дълготраен матиращ фон дьо тен

Catrice
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.30 лв.
Четиристранно шлайф блокче за нокти - Грит 180 - маска
Четиристранно шлайф блокче за нокти
Грит 180

Emmi - Nail
Избор за цвят на блокчето:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.20 лв.
Подаръчен комплект - Nivea Anti-Wrinkle + Firming 45+ - Дневен и нощен крем за лице против бръчки - маска
Подаръчен комплект - Nivea Anti-Wrinkle + Firming 45+
Дневен и нощен крем за лице против бръчки

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.59 лв.
Elseve Dream Long Intense Repairing Mask - Възстановяваща маска за дълга и увредена коса - маска
Elseve Dream Long Intense Repairing Mask
Възстановяваща маска за дълга и увредена коса

Loreal Paris
Стандартна цена 11.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.99 лв.
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment - Ампула за лице против бръчки от серията "Q10 Power" - маска
Nivea Q10 Power Deep-Wrinkle + Firming Treatment
Ампула за лице против бръчки от серията "Q10 Power"

Nivea
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.69 лв.
SNB Cuticle Remover Gel - Гел за премахване на кожички - маска
SNB Cuticle Remover Gel
Гел за премахване на кожички

SNB
Избор за разфасовка на гела:
Цени от:  4.80 лв.
Elseve Color Vive Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream - Шампоан без сулфати за боядисана коса - маска
Elseve Color Vive Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream
Шампоан без сулфати за боядисана коса

Loreal Paris
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Revlon Ultra HD Matte Lip Color - Течно червило с интензивен цвят и матов ефект - маска
Revlon Ultra HD Matte Lip Color
Течно червило с интензивен цвят и матов ефект

Revlon
Избор за цвят на червилото:
Цена:  18.30 лв.
Пухче за пудра - маска
Пухче за пудра
Barbara Hofmann
Цена:  5.00 лв.

L'Oreal Age Specialist Restoring Tissue Mask 55+


Възстановяваща хартиена маска за лице

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  4.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази маска може да бъде доставена в дните:
Понеделник 13-04-2020 г., Вторник 14-04-2020 г. или
Сряда 15-04-2020 г.
Тази маска може да бъде доставена в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#267887
ВидМаска
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523751563
Категории
Подходяща заЖени
За възрастНад 55 години
Тегло0.030 kg
Описание
С възрастта кожата губи своята еластичност и плътност, вследствие на което, се отпуска и се появяват бръчки.

Специалистите от "L'Oréal" предлагат бързо SOS решение - хартиена маска за лице с възстановяващ ефект. Тя е лесна за използване по всяко време и навсякъде. Специалната формула, с която е напоена, интензивно хидратира и подхранва кожата. Обогатена е с комплекс от масла, хиалуронова киселина и аденозин. Включено е масло от кайсиеви ядки, което притежава овлажняващи, подхранващи и подмладяващи свойства. Вложеното оризово масло действа антиоксидантно, регенериращо и успокояващо. Хиалуроновата киселина изглажда, хидратира и подобрява плътността на кожата. Добавеният аденозин има мощен енергизиращ ефект.

Маската е от серията "Age Specialist" и е насочен към жените над 55 години. Формулата, специално разработена за зряла кожа, помага да се намалят фините линии и дълбочината на бръчките. Тя подобрява баланса на влага в кожата, оставя я сияйна, еластична и тонизирана.

Действия на маската:
  • възстановява кожата
  • подобрява хидратацията
  • стяга и уплътнява кожата
  • намалява фините бръчки
  • подобрява тонуса
Състав
  • Aqua / Water
  • Butylene Glycol
  • Glycerin
  • Ethylhexyl Palmitate
  • Propylene Glycol
  • Dipropylene Glycol
  • Glyceryl Stearate
  • Ceteareth-20
  • Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate
  • Hydroxyacetophenone
  • Ceteareth-12
  • Phenoxyethanol
  • Cetearyl Alcohol
  • Disodium EDTA
  • Adenosine
  • Acetyl Trifluoromethylphenyl Valylglycine
  • Sodium Hyaluronate
  • Prunus Armeniaca Kernel Oil / Apricot Kernel Oil
  • Oryza Sativa Bran Oil / Rice Bran Oil
  • Limonene
  • Retinyl Palmitate
  • Tocopherol
  • Parfum / Fragrance
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Безплатна доставка за марките на "L'oréal"
Този месец от "L'oréal" имат специално предложение за теб! Купи продукти на марките "L'oréal Paris", "Maybelline", "Garnier", "Mixa" и "Essie" на стойност над 20.00 лв и използвай промокод vsba-loreal20 за безплатна доставка!

Избери сред голямо разнообразие от козметика за цялото семейство:
  • кремове, маски и почистващи продукти за лице;
  • червила, спирали, фон дьо тен, пудри, хайлайтъри и лакове за нокти;
  • шампоани, балсами и маски за коса
  • спрейове и бои за коса;
  • дезодоранти;
  • козметика за мъже;
  • грижа за бебета и деца.

Кампанията е валидна до 30.04.2020 г., включително.
Начин на употреба
  • Внимателно поставете маската на почистена кожа.
  • Нагласете я по контурите на лицето.
  • Оставете маската за 15 минути и след това я отстранете.
  • Нежно втрийте останалото количество от формулата в кожата на лицето и шията или я отстранете с памучен тампон.
Още козметика за лице от серията "L'Oreal Age Specialist"
Козметика за лице с хиалуронова киселина
Catrice Hydro Plumping Serum
Серум за лице с хиалуронова киселина
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  12.49 лв.
Nivea Cellular Filler + Elasticity Reshape Bi-Phase Nourishing Oil Elixir
Двуфазно подхранващо олио от серията "Cellular Filler + Elasticity Reshape"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  32.59 лв.
L'Oreal Hyaluron Specialist Replumping Moisturizing Tissue Mask
Ултра тънка хартиена маска с хиалуронова киселина от серията "Hyaluron Specialist"
Цена:  4.99 лв.
Garnier Hyaluronic Aloe Cleansing & Minimizing Pores Gel
Почистващ и хидратиращ гел за всеки тип кожа
Цена:  8.79 лв.
Nature of Agiva Hyalurose Jelly Face Gel
Дневен гел за лице за дехидратирана кожа
Стандартна цена 8.10 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.90 лв.
Nature of Agiva Hyalurose Jelly Eyes Gel
Околоочен гел
Стандартна цена 8.80 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.40 лв.
Подаръчен комплект с козметика за лице и ръце
Цена:  5.99 лв.
Bioten Detox Micellar Clensing Gel
Почистващ мицеларен гел за нормална към мазна кожа
Цена:  6.60 лв.
Lumene Lahde Nordic Hydra Fresh Moisture 24H Water Gel
Хидратиращ гел за лице за нормална към мазна кожа от серията "Lahde"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  38.90 лв.
Nivea Urban Skin Detox Good Night Mask
Детоксикираща нощна маска за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.89 лв.
IDC Institute Purifying Sleeping Mask
Почистваща нощна маска за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.99 лв.
Collagena Instant Beauty Lips Booster Cream
Крем филър за увеличаване обема на устните
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  26.80 лв.
Натурален серум за лице 55+
За зряла кожа от серията "Bio Vital"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.90 лв.
Натурален регенериращ крем за лице 55+
За зряла кожа от серията "Bio Vital"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.90 лв.
Chamos Acaci Rice Bran Facial Mask
Интензивна подмладяваща маска за лице с оризови трици от серията "Acaci"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.60 лв.
Marion Hyaluron Hydration Serum
Хидратиращ серум за лице и деколте с хиалуронова киселина
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.30 лв.
Eveline Expert C Vitamin Face Mask
Маска за лице с витамини за суха и изморена кожа от серията "Expert C"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.20 лв.
Philab Correct Dark Circles & Puffiness Repair Eye Cream
Околоочен крем против тъмни кръгове и подпухване от серията "Correct"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  83.50 лв.
Philab Cleanse Nourishing & Firming Tonic Lotion
Подхранващ и стягащ тоник-лосион за почистване на лице от серията "Cleanse"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  85.00 лв.
Lumene Klassikko Advanced Anti-Age Revitalizing Rich Night Cream
Ревитализиращ нощен крем за лице против стареене от серията "Klassikko"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  31.00 лв.
Bodi Beauty Regenerating BB cream
Регенериращ BB крем 6 в 1 за мазна и смесена кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.60 лв.
Bodi Beauty Purifying Micellar Water Sensitive Skin
Мицеларна вода за чувствителна кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.85 лв.
Bodi Beauty Purifying Micellar Water Normal to Dry Skin
Мицеларна вода за нормална и суха кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.85 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Super Intensive Anti-Ageing Serum
Интензивен серум против бръчки от серията "Pirin Dream Complex"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.69 лв.
Още козметика за лице с хиалуронова киселина
Козметика за лице с кайсия
Blodeu Rejuvenating Luxury Face Oil
Подмладяващо олио за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  69.00 лв.
Black Sea Stars Cream Mask 45+
Крем маска за лице против стареене от серията "Sea Star"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.40 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Super Active Gel Scrub
Супер активен гел-скраб за лице за мазна и смесена кожа от серията "Pirin Dream"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.99 лв.
Масло за зряла кожа
От серията "Четири масла против бръчки за лице, шия и деколте"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.70 лв.
Himalaya Gentle Exfoliating Daily Face Wash
Измиващ ексфолиант за лице с кайсиеви ядки и алое вера за всеки тип кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.10 лв.
Urtekram No Perfume Moisturising Day Cream
Био дневен крем без аромат от серията "No Perfume"
Цена:  15.30 лв.
Garnier Skin Naturals Apricot Scrub
Скраб и маска за лице 2 в 1 с масло от кайсиеви ядки от серията "Skin Naturals"
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.49 лв.
Крем за лице за мъже против стареене
От серията "Bulgarian Rose for Men"
Стандартна цена 13.80 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  12.40 лв.
Skin Doctors Eyetuck
Околоочен крем против торбички и фини бръчки
Цена:  77.60 лв.
Avril Le Soin Contour Des Yeux
Био крем за околоочен контур
Цена:  16.90 лв.
Avril Le Creme De Jour
Био дневен крем за лице за суха и чувствителна кожа
Цена:  17.70 лв.
Blancreme Sublimating Dry Oil For Face, Body & Hair
Блестящо сухо олио за лице, тяло и коса в стъклена бутилка
Цена:  18.00 лв.
Sante Nourishing Lip Peeling
Изглаждащ пилинг за устни
Цена:  10.50 лв.
Bioten Skin Moisture Scrub Cream
Хидратиращ скраб за лице от серията "Skin Moisture"
Цена:  6.90 лв.
Кайсиево масло
Цена:  3.30 лв.
Ексфолиращ почистващ скраб с кайсиеви костилки и екстракт от магнолия
От серията "Natural Beauty"
Цена:  4.10 лв.
Black Sea Stars Anti-Aging Vision Cream Mask 35+
Крем маска за лице против бръчки от серията "Vision"
Цена:  22.90 лв.
Nivea Anti-Wrinkle + Firming Night Care 45+
Стягащ нощен крем за лице против бръчки
Цена:  12.19 лв.
Nivea Anti-Wrinkle + Firming Day Care 45+
Стягащ дневен крем за лице против бръчки
Цена:  12.19 лв.
Rubelia Oil Beauty Elixir Face and Neck Care
Олио за лице и шия
Цена:  14.50 лв.
Marion SPA Peel Off Smoothing Mask
Изглаждаща маска за лице с диспенсър от серията "SPA"
Цена:  2.20 лв.
Neobio 24H Balance Cream
Балансиращ крем за лице с кайсия и хибискус
Цена:  10.99 лв.
Bodi Beauty Sun Protection Cream Bille-PH - SPF 25
Слънцезащитен крем за лице от серията "Bille-PH"
Цена:  10.90 лв.
Тоалетно мляко с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Цена:  6.60 лв.
Още козметика за лице с кайсия
Козметика за лице с екстракт от ориз
Farmona Herbal Care Almond Flower Face & Lips Exfoliator
Скраб за лице и устни 2 x 5 ml от серията "Herbal Care"
Цена:  2.60 лв.
Nivea Glow Rice Scrub
Оризов ексфолиант за суха кожа с био малина
Цена:  11.49 лв.
Nivea Urban Skin Detox Peel-Off Mask Mattify
Матираща пилинг маска за мазна кожа
Цена:  11.49 лв.
Nivea Urban Skin Detox 3 in 1 Claywash
Почистващ гел, ексфолиант и маска за лице 3 в 1 с глина
Цена:  8.79 лв.
Lavera Trend Sensitiv Compact Mineral Powder
Минерална компактна пудра за лице от серията "Trend Sensitiv"
Цена:  21.90 лв.
Mixa Optimal Tolerance Anti-wrinkle & Firmness 45+
Стягащ крем против бръчки за лице и шия от серията "Optimal Tolerance"
Цена:  19.99 лв.
Почистващ гел за измиване с екстракт от ориз и витамини E и C
Oт подмладяващата серия "Q10+"
Цена:  4.20 лв.
Лифтинг крем за зоната около очите с екстракт от ориз и минерали
Oт подмладяващата серия "Q10+"
Цена:  5.90 лв.
Нощен крем против бръчки с екстракт от ориз, ший и макадамски орех
Oт подмладяващата серия "Q10+"
Цена:  5.90 лв.
Дневен овлажняващ крем против бръчки с екстракт от ориз и масло ший
Oт подмладяващата серия "Q10+"
Цена:  5.90 лв.
Дневен витализиращ крем против бръчки с екстракт от ориз - SPF 15
Oт подмладяващата серия "Q10+"
Цена:  5.90 лв.
Още козметика за лице с екстракт от ориз
Козметика за коса с екстракт от ориз
Rubelia Ultimate Solutions Revive & Hydration Conditioner
Съживяващ балсам за нормална коса
Цена:  2.40 лв.
Lavera Deep Care & Repair 2 in 1
Възстановяващ шампоан и балсам 2 в 1 за много суха и увредена коса
Цена:  11.90 лв.
Syoss Pure Fresh Dry Shampoo
Освежаващ сух шампоан
Цена:  7.99 лв.
Nacomi Smoothing Hair Mask
Изглаждаща маска за коса
Цена:  19.80 лв.
Nacomi Smoothing Hair Conditioner
Изглаждащ балсам за коса
Цена:  12.90 лв.
Nacomi Smoothing Natural Shampoo
Изглаждащ и хидратиращ шампоан
Цена:  14.90 лв.
Schauma Clean My Darling Dry Shampoo
Сух шампоан за нормална коса за свежест и обем
Цена:  4.99 лв.
Schauma Refresh My Fresh Dry Shampoo
Сух шампоан за мазна коса за свежест и обем
Цена:  4.99 лв.
Nivea 3 in 1 Dry Shampoo Dark Tones
Сух шампоан за тъмна коса
Цена:  8.69 лв.
Nivea 3 in 1 Dry Shampoo Medium Tones
Сух шампоан за кестенява коса
Цена:  8.69 лв.
Nivea 3 in 1 Dry Shampoo Light Tones
Сух шампоан за светла коса
Цена:  8.69 лв.
Nacomi Almond Oil Hair Conditioner
Балсам за коса с бадемово масло, хиалуронова киселина и оризов протеин
Цена:  12.90 лв.
Nacomi Almond Oil Hair Shampoo
Шампоан с бадемово масло, хиалуронова киселина и оризов протеин
Цена:  14.90 лв.
Rubelia Professional Solutions Volume Support Conditioner
Балсам за обем за мазна коса
Цена:  3.10 лв.
Rubelia Professional Solutions Volume Support Shampoo
Шампоан за обем за мазна коса
Цена:  3.10 лв.
Rubelia Professional Solutions Damage Defence Shampoo
Шампоан за нормална коса за защита от увреждане
Цена:  3.10 лв.
Lavera Basis Sensitiv Moisture & Care Shampoo
Шампоан за суха коса и чувствителен скалп от серията "Basis Sensitiv"
Цена:  11.90 лв.
Балсам против пърхот с оризов протеин
Цена:  4.50 лв.
Още козметика за коса с екстракт от ориз
Козметика за тяло с екстракт от ориз
Декоративна козметика с кайсия
Козметика за коса с кайсия
Козметика за тяло с кайсия
Декоративна козметика с хиалуронова киселина
Козметика за коса с хиалуронова киселина
Козметика за тяло с хиалуронова киселина
Други интересни предложения
Назад към "Маски за лице"
Купи козметика Garnier на стойност минимум 15 лева и спечели.
Купи поне 2 продукта Fa от и може да спечелиш самонадуваем дюшек.
Купи продукт Schwarzkopf и се включи в томболата.
Спирала с ефект повдигнати мигли
Козметика за тяло за мъже
Козметика за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви ...
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги