Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Маски за лице  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за лицето    Маски за лице    L'Oreal Age Specialist Restoring Tissue Mask ...
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

L'Oreal Age Specialist Restoring Tissue Mask 55+


Възстановяваща хартиена маска за лице

Цена:  4.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази маска може да бъде доставена в дните:
Сряда 11-12-2019 г., Четвъртък 12-12-2019 г. или
Петък 13-12-2019 г.
Продукт#267887
ВидМаска
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523751563
Категории
Подходяща заЖени
За възрастНад 55 години
Тегло0.030 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
С възрастта кожата губи своята еластичност и плътност, вследствие на което, се отпуска и се появяват бръчки.

Специалистите от "L'Oréal" предлагат бързо SOS решение - хартиена маска за лице с възстановяващ ефект. Тя е лесна за използване по всяко време и навсякъде. Специалната формула, с която е напоена, интензивно хидратира и подхранва кожата. Обогатена е с комплекс от масла, хиалуронова киселина и аденозин. Включено е масло от кайсиеви ядки, което притежава овлажняващи, подхранващи и подмладяващи свойства. Вложеното оризово масло действа антиоксидантно, регенериращо и успокояващо. Хиалуроновата киселина изглажда, хидратира и подобрява плътността на кожата. Добавеният аденозин има мощен енергизиращ ефект.

Маската е от серията "Age Specialist" и е насочен към жените над 55 години. Формулата, специално разработена за зряла кожа, помага да се намалят фините линии и дълбочината на бръчките. Тя подобрява баланса на влага в кожата, оставя я сияйна, еластична и тонизирана.

Действия на маската:
  • възстановява кожата
  • подобрява хидратацията
  • стяга и уплътнява кожата
  • намалява фините бръчки
  • подобрява тонуса
  • Aqua / Water
  • Butylene Glycol
  • Glycerin
  • Ethylhexyl Palmitate
  • Propylene Glycol
  • Dipropylene Glycol
  • Glyceryl Stearate
  • Ceteareth-20
  • Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate
  • Hydroxyacetophenone
  • Ceteareth-12
  • Phenoxyethanol
  • Cetearyl Alcohol
  • Disodium EDTA
  • Adenosine
  • Acetyl Trifluoromethylphenyl Valylglycine
  • Sodium Hyaluronate
  • Prunus Armeniaca Kernel Oil / Apricot Kernel Oil
  • Oryza Sativa Bran Oil / Rice Bran Oil
  • Limonene
  • Retinyl Palmitate
  • Tocopherol
  • Parfum / Fragrance
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Подаръци от L'Oreal Paris!
Празниците чукат на вратата, а коледните партита вече започнаха! И тази година искаш да събереш всички погледи и да бъдеш неотразима? Бъди звездата на вечерта с "L'Oréal"! Заложи на дълготраен фон дьо тен, за безупречен грим. Акцентирай на красивите си черти с руж и хайлайтър. Подчертай очите си и направи погледа си хипнотизиращ с блестящи сенки и подбрани спирали за мигли. Избери специално червило за неустоими устни.

Сега "L'Oreal Paris" не само ще ти помогнат да изглеждаш впечатляващо, но са ти подготвили и изненада! С покупката на любимите си продукти от store.bg, можеш да спечелиш страхотен подарък - продукт "L'Oreal Paris", избран на случаен принцип. Комплиментите, подбрани за дамите са: червила, моливи за очи и устни, BB кремове и пудри. Каква ли изненада ще се падне на теб?

А ето и как можеш да спечелиш, докато пазаруваш при нас:
  • Поръчай поне 1 продукт декоративна козметика (грим) "L'Oreal" и още 1 продукт "L'Oreal" по твой избор, от списъка по-долу.
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифри 1, 3, 5, 7 или 9 - ПЕЧЕЛИШ подарък - продукт "L'Oreal Paris", изненада.
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифра 0, 2, 4, 6 или 8, можеш да опиташ отново на следващия ден.
  • Ако направиш повече от една поръчки за деня, ще се счита за валиден номерът само на първата.
  • Поръчки с отказани продукти не участват в надпреварата за подарък.

Играта важи до изчерпване на количествата подаръци.
Начин на употреба
  • Внимателно поставете маската на почистена кожа.
  • Нагласете я по контурите на лицето.
  • Оставете маската за 15 минути и след това я отстранете.
  • Нежно втрийте останалото количество от формулата в кожата на лицето и шията или я отстранете с памучен тампон.
Рейтинг
За да оцените маската "L'Oreal Age Specialist Restoring Tissue Mask 55+", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази маска, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват маската, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

L'Oreal Age Specialist Restoring Tissue Mask 55+


Възстановяваща хартиена маска за лице

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  4.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази маска може да бъде доставена в дните:
Сряда 11-12-2019 г., Четвъртък 12-12-2019 г. или
Петък 13-12-2019 г.
Продукт#267887
ВидМаска
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523751563
Категории
Подходяща заЖени
За възрастНад 55 години
Тегло0.030 kg
Описание
С възрастта кожата губи своята еластичност и плътност, вследствие на което, се отпуска и се появяват бръчки.

Специалистите от "L'Oréal" предлагат бързо SOS решение - хартиена маска за лице с възстановяващ ефект. Тя е лесна за използване по всяко време и навсякъде. Специалната формула, с която е напоена, интензивно хидратира и подхранва кожата. Обогатена е с комплекс от масла, хиалуронова киселина и аденозин. Включено е масло от кайсиеви ядки, което притежава овлажняващи, подхранващи и подмладяващи свойства. Вложеното оризово масло действа антиоксидантно, регенериращо и успокояващо. Хиалуроновата киселина изглажда, хидратира и подобрява плътността на кожата. Добавеният аденозин има мощен енергизиращ ефект.

Маската е от серията "Age Specialist" и е насочен към жените над 55 години. Формулата, специално разработена за зряла кожа, помага да се намалят фините линии и дълбочината на бръчките. Тя подобрява баланса на влага в кожата, оставя я сияйна, еластична и тонизирана.

Действия на маската:
  • възстановява кожата
  • подобрява хидратацията
  • стяга и уплътнява кожата
  • намалява фините бръчки
  • подобрява тонуса
Състав
  • Aqua / Water
  • Butylene Glycol
  • Glycerin
  • Ethylhexyl Palmitate
  • Propylene Glycol
  • Dipropylene Glycol
  • Glyceryl Stearate
  • Ceteareth-20
  • Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate
  • Hydroxyacetophenone
  • Ceteareth-12
  • Phenoxyethanol
  • Cetearyl Alcohol
  • Disodium EDTA
  • Adenosine
  • Acetyl Trifluoromethylphenyl Valylglycine
  • Sodium Hyaluronate
  • Prunus Armeniaca Kernel Oil / Apricot Kernel Oil
  • Oryza Sativa Bran Oil / Rice Bran Oil
  • Limonene
  • Retinyl Palmitate
  • Tocopherol
  • Parfum / Fragrance
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Подаръци от L'Oreal Paris!
Празниците чукат на вратата, а коледните партита вече започнаха! И тази година искаш да събереш всички погледи и да бъдеш неотразима? Бъди звездата на вечерта с "L'Oréal"! Заложи на дълготраен фон дьо тен, за безупречен грим. Акцентирай на красивите си черти с руж и хайлайтър. Подчертай очите си и направи погледа си хипнотизиращ с блестящи сенки и подбрани спирали за мигли. Избери специално червило за неустоими устни.

Сега "L'Oreal Paris" не само ще ти помогнат да изглеждаш впечатляващо, но са ти подготвили и изненада! С покупката на любимите си продукти от store.bg, можеш да спечелиш страхотен подарък - продукт "L'Oreal Paris", избран на случаен принцип. Комплиментите, подбрани за дамите са: червила, моливи за очи и устни, BB кремове и пудри. Каква ли изненада ще се падне на теб?

А ето и как можеш да спечелиш, докато пазаруваш при нас:
  • Поръчай поне 1 продукт декоративна козметика (грим) "L'Oreal" и още 1 продукт "L'Oreal" по твой избор, от списъка по-долу.
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифри 1, 3, 5, 7 или 9 - ПЕЧЕЛИШ подарък - продукт "L'Oreal Paris", изненада.
  • Ако номерът на поръчката ти завършва на цифра 0, 2, 4, 6 или 8, можеш да опиташ отново на следващия ден.
  • Ако направиш повече от една поръчки за деня, ще се счита за валиден номерът само на първата.
  • Поръчки с отказани продукти не участват в надпреварата за подарък.

Играта важи до изчерпване на количествата подаръци.
Начин на употреба
  • Внимателно поставете маската на почистена кожа.
  • Нагласете я по контурите на лицето.
  • Оставете маската за 15 минути и след това я отстранете.
  • Нежно втрийте останалото количество от формулата в кожата на лицето и шията или я отстранете с памучен тампон.
Козметика за лице от серията "L'Oreal Age Specialist"
L'Oreal Age Specialist Firming Tissue Mask 45+
Хартиена маска за лице със стягащ ефект
Цена:  4.99 лв.
Подаръчен комплект - L'Oreal Age Specialist 55+
Дневен и нощен крем за лице против бръчки
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.90 лв.
L'Oreal Paris Age Specialist Mask 45+
Маска за лице против бръчки
Цена:  12.99 лв.
L'Oreal Paris Age Specialist Night Cream 65+
Възстановяващ нощен крем против стареене от серията "Age Specialist"
Цена:  12.49 лв.
L'Oreal Paris Age Specialist 65+ Day Cream - SPF 20
Възстановяващ дневен крем против бръчки от серията "Age Specialist"
Цена:  12.49 лв.
L'Oreal Paris Age Specialist 55+
Възстановяващ дневен крем против стареене
Цена:  12.49 лв.
L'Oreal Paris Age Specialist 45+
Нощен крем за лице с лифтинг ефект
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.49 лв.
L'Oreal Paris Age Specialist 45+
Дневен крем за лице с лифтинг ефект
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.49 лв.
L'Oreal Paris Age Specialist 35+
Хидратиращ нощен крем за лице
Цена:  12.49 лв.
L'Oreal Paris Age Specialist 35+
Хидратиращ дневен крем за лице
Цена:  12.49 лв.
Още козметика за лице от серията "L'Oreal Age Specialist"
Козметика за лице с хиалуронова киселина
Madara Time Miracle Age Defence Day Cream
Интензивен дневен крем против стареене от серията "Time Miracle"
Цена:  71.40 лв.
IDC Institute Purifying Sleeping Mask
Почистваща нощна маска за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.99 лв.
Garnier Ambre Solaire Sensitive Advanced Face Gel Cream - SPF 50+
Слънцезащитен гел крем за лице и деколте за чувствителна кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.99 лв.
L'Oreal Hydra Genius Aloe Water The Liquid Care
Хидратиращ флуид за лице за суха и чувствителна кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.99 лв.
L'Oreal Revitalift Filler HA Replumping Ampoules
Ампули за лице против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.99 лв.
Nivea Urban Skin Detox Good Night Mask
Детоксикираща нощна маска за лице
Стандартна цена 11.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.89 лв.
Garnier Skin Naturals Hyaluron Shot Fresh-Mix Tissue Mask
Изглаждаща маска за лице с хиалурон от серията "Skin Naturals"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.99 лв.
Garnier Skin Naturals Hydra Bomb Eye Tissue Mask
Хидратираща памучна маска за околоочен контур срещу подпухнали очи от серията "Skin Naturals"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
Garnier Skin Naturals Pure Charcoal Black Tissue Mask
Черна памучна маска за мазна и склонна към лъщене кожа от серията "Skin Naturals"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
Mixa Hyalurogel Rich Intensive Hydration Cream
Хидратиращ крем за лице с хиалуронова киселина за чувствителна и много суха кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.99 лв.
Mixa Hyalurogel Light Intensive Hydration Cream-Gel
Хидратиращ гел-крем за лице с хиалуронова киселина за чувствителна и нормална кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
L`Oreal Revitalift Laser Renew Precision Eye Cream
Ревитализиращ околоочен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Стандартна цена 29.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.99 лв.
Bodi Beauty Purifying Micellar Water Sensitive Skin
Мицеларна вода за чувствителна кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.85 лв.
Bodi Beauty Purifying Micellar Water Normal to Dry Skin
Мицеларна вода за нормална и суха кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.85 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Super Intensive Anti-Ageing Serum
Интензивен серум против бръчки от серията "Pirin Dream Complex"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.69 лв.
Beadora Bright Rose Moisturizing Gel Concentrate
Концентиран овлажняващ гел за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  63.00 лв.
Beadora Bright Rose Velvety Day Cream
Кадифен дневен крем за лице за суха и комбинирана кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  69.00 лв.
Philab Cleanse Nourishing & Firming Tonic Lotion
Подхранващ и стягащ тоник-лосион за почистване на лице от серията "Cleanse"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  108.00 лв.
Bioten Multi-Collagen Antiwrinkle Overnight Treatment
Нощен крем за лице против бръчки
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.70 лв.
Bioten Multi-Collagen Antiwrinkle Day Cream - SPF 10
Дневен крем за лице против бръчки
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.70 лв.
Chamos Acaci Rice Bran Facial Mask
Интензивна подмладяваща маска за лице с оризови трици от серията "Acaci"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.60 лв.
Bioten Multi-Collagen Concentrated Antiwrinkle Serum
Серум за лице против бръчки
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.70 лв.
Farmona Herbal Care Wild Rose Rejuvenating Mask
Подмладяваща маска за лице 2 x 5 ml от серията "Herbal Care"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.60 лв.
Lavera Firming Eye Cream
Околоочен крем с лифтинг ефект от серията "My Age"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  38.40 лв.
Още козметика за лице с хиалуронова киселина
Козметика за лице с кайсия
Garnier Skin Naturals Apricot Scrub
Скраб и маска за лице 2 в 1 с масло от кайсиеви ядки от серията "Skin Naturals"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Black Sea Stars Cream Mask 45+
Крем маска за лице против стареене от серията "Sea Star"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.40 лв.
Rubelia Oil Beauty Elixir Face and Neck Care
Олио за лице и шия
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.50 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Super Active Gel Scrub
Супер активен гел-скраб за лице за мазна и смесена кожа от серията "Pirin Dream"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.99 лв.
Urtekram No Perfume Moisturising Day Cream
Био дневен крем без аромат от серията "No Perfume"
Цена:  15.30 лв.
Крем за лице за мъже против стареене
От серията "Bulgarian Rose for Men"
Цена:  13.80 лв.
Skin Doctors Eyetuck
Околоочен крем против торбички и фини бръчки
Стандартна цена 77.60 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  62.08 лв.
Avril Le Soin Contour Des Yeux
Био крем за околоочен контур
Цена:  17.90 лв.
Avril Le Creme De Jour
Био дневен крем за лице за суха и чувствителна кожа
Цена:  18.60 лв.
Blancreme Sublimating Dry Oil For Face, Body & Hair
Блестящо сухо олио за лице, тяло и коса в стъклена бутилка
Цена:  18.00 лв.
Fleurance Nature Radiance Nutrition Mask
Подхранваща маска за лице за суха кожа
Цена:  24.90 лв.
Sante Nourishing Lip Peeling
Изглаждащ пилинг за устни
Цена:  10.50 лв.
Black Sea Stars Anti-Aging Vision Cream Mask 35+
Крем маска за лице против бръчки от серията "Vision"
Цена:  22.90 лв.
Ексфолиращ почистващ скраб с кайсиеви костилки и екстракт от магнолия
От серията "Natural Beauty"
Цена:  4.10 лв.
Nivea Anti-Wrinkle + Firming Night Care 45+
Стягащ нощен крем за лице против бръчки
Стандартна цена 11.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -14%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.19 лв.
Nivea Anti-Wrinkle + Firming Day Care 45+
Стягащ дневен крем за лице против бръчки
Стандартна цена 11.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -14%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.19 лв.
Marion SPA Peel Off Smoothing Mask
Изглаждаща маска за лице с диспенсър от серията "SPA"
Цена:  2.20 лв.
Neobio 24H Balance Cream
Балансиращ крем за лице с кайсия и хибискус
Цена:  10.90 лв.
Bodi Beauty Sun Protection Cream Bille-PH - SPF 25
Слънцезащитен крем за лице от серията "Bille-PH"
Цена:  10.90 лв.
Bioten Skin Moisture Scrub Cream
Хидратиращ скраб за лице от серията "Skin Moisture"
Цена:  6.90 лв.
Тоалетно мляко с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Цена:  6.60 лв.
Избелващ околоочен крем с прах от перли
От серията "Sezmar Collection Crystal Pearl"
Цена:  28.00 лв.
Избелващ нощен крем за лице с прах от перли
От серията "Sezmar Collection Crystal Pearl"
Цена:  25.00 лв.
Избелващ дневен крем за лице с прах от перли
От серията "Sezmar Collection Crystal Pearl"
Цена:  25.00 лв.
Още козметика за лице с кайсия
Козметика за лице с екстракт от ориз
Nivea Urban Skin Detox 3 in 1 Claywash
Почистващ гел, ексфолиант и маска за лице 3 в 1 с глина
Цена:  8.49 лв.
Nivea Glow Rice Scrub
Оризов ексфолиант за суха кожа с био малина
Цена:  11.89 лв.
Nivea Urban Skin Detox Peel-Off Mask Mattify
Матираща пилинг маска за мазна кожа
Цена:  8.49 лв.
Harem's Eye Contour & Face Day & Night Cream Rice & Horse Chestnut Extract
Крем за лице и околоочен контур с екстракт от ориз и конски кестен
Цена:  27.70 лв.
Farmona Herbal Care Almond Flower Face & Lips Exfoliator
Скраб за лице и устни 2 x 5 ml от серията "Herbal Care"
Цена:  2.60 лв.
Lavera Trend Sensitiv Compact Mineral Powder
Минерална компактна пудра за лице от серията "Trend Sensitiv"
Цена:  21.90 лв.
Mixa Optimal Tolerance Anti-wrinkle & Firmness 45+
Стягащ крем против бръчки за лице и шия от серията "Optimal Tolerance"
Цена:  19.99 лв.
Почистващ гел за измиване с екстракт от ориз и витамини E и C
Oт подмладяващата серия "Q10+"
Цена:  4.20 лв.
Лифтинг крем за зоната около очите с екстракт от ориз и минерали
Oт подмладяващата серия "Q10+"
Цена:  5.90 лв.
Нощен крем против бръчки с екстракт от ориз, ший и макадамски орех
Oт подмладяващата серия "Q10+"
Цена:  5.90 лв.
Дневен овлажняващ крем против бръчки с екстракт от ориз и масло ший
Oт подмладяващата серия "Q10+"
Цена:  5.90 лв.
Дневен витализиращ крем против бръчки с екстракт от ориз - SPF 15
Oт подмладяващата серия "Q10+"
Цена:  5.90 лв.
Още козметика за лице с екстракт от ориз
Козметика за коса с екстракт от ориз
Lavera Deep Care & Repair 2 in 1
Възстановяващ шампоан и балсам 2 в 1 за много суха и увредена коса
Цена:  9.50 лв.
Rubelia Ultimate Solutions Revive & Hydration Conditioner
Съживяващ балсам за нормална коса
Цена:  2.40 лв.
Syoss Pure Fresh Dry Shampoo
Освежаващ сух шампоан
Цена:  7.99 лв.
Nacomi Smoothing Hair Mask
Изглаждаща маска за коса
Цена:  19.80 лв.
Nacomi Smoothing Hair Conditioner
Изглаждащ балсам за коса
Цена:  12.90 лв.
Nacomi Smoothing Natural Shampoo
Изглаждащ и хидратиращ шампоан
Цена:  14.90 лв.
Schauma Clean My Darling Dry Shampoo
Сух шампоан за нормална коса за свежест и обем
Цена:  5.69 лв.
Schauma Refresh My Fresh Dry Shampoo
Сух шампоан за мазна коса за свежест и обем
Цена:  5.69 лв.
Nivea 3 in 1 Dry Shampoo Dark Tones
Сух шампоан за тъмна коса
Цена:  8.29 лв.
Nivea 3 in 1 Dry Shampoo Medium Tones
Сух шампоан за кестенява коса
Цена:  8.29 лв.
Nivea 3 in 1 Dry Shampoo Light Tones
Сух шампоан за светла коса
Цена:  8.29 лв.
Nacomi Almond Oil Hair Conditioner
Балсам за коса с бадемово масло, хиалуронова киселина и оризов протеин
Цена:  12.90 лв.
Nacomi Almond Oil Hair Mask
Маска за коса с бадемово масло, хиалуронова киселина и оризов протеин
Цена:  19.80 лв.
Nacomi Almond Oil Hair Shampoo
Шампоан с бадемово масло, хиалуронова киселина и оризов протеин
Цена:  14.90 лв.
Rubelia Professional Solutions Volume Support Conditioner
Балсам за обем за мазна коса
Цена:  3.10 лв.
Rubelia Professional Solutions Volume Support Shampoo
Шампоан за обем за мазна коса
Цена:  3.10 лв.
Lavera Basis Sensitiv Moisture & Care Shampoo
Шампоан за суха коса и чувствителен скалп от серията "Basis Sensitiv"
Цена:  9.50 лв.
Biopoint Cromatix Colour Protection Mask
Маска за боядисана коса от серията "Cromatix"
Цена:  21.50 лв.
Biopoint Cromatix Color Preserving Shampoo Vitality & Shine
Шампоан за боядисана коса от серията "Cromatix"
Цена:  17.10 лв.
Овлажняващ шампоан с бразилски билки
За всеки тип коса
Цена:  6.00 лв.
Балсам против пърхот с оризов протеин
Цена:  4.50 лв.
Още козметика за коса с екстракт от ориз
Козметика за тяло с екстракт от ориз
Декоративна козметика с кайсия
Козметика за коса с кайсия
Козметика за тяло с кайсия
Декоративна козметика с хиалуронова киселина
Козметика за коса с хиалуронова киселина
Козметика за тяло с хиалуронова киселина
Други интересни предложения
Подаръчен комплект - L'Oreal Age Specialist 55+
Дневен и нощен крем за лице против бръчки
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.90 лв.
Nacomi Smoothing Natural Shampoo
Изглаждащ и хидратиращ шампоан
Цена:  14.90 лв.
Nacomi Smoothing Hair Mask
Изглаждаща маска за коса
Цена:  19.80 лв.
Nacomi Smoothing Hair Conditioner
Изглаждащ балсам за коса
Цена:  12.90 лв.
L'Oreal Paris Age Specialist Mask 55+
Маска за лице против бръчки
Цена:  12.99 лв.
Blancreme Sublimating Dry Oil For Face, Body & Hair
Блестящо сухо олио за лице, тяло и коса в стъклена бутилка
Цена:  18.00 лв.
L'Oreal Paris Age Specialist 55+
Възстановяващ нощен крем против стареене
Цена:  12.49 лв.
Nacomi Almond Oil Hair Mask
Маска за коса с бадемово масло, хиалуронова киселина и оризов протеин
Цена:  19.80 лв.
Nacomi Almond Oil Hair Conditioner
Балсам за коса с бадемово масло, хиалуронова киселина и оризов протеин
Цена:  12.90 лв.
Nacomi Almond Oil Hair Shampoo
Шампоан с бадемово масло, хиалуронова киселина и оризов протеин
Цена:  14.90 лв.
Назад към "Маски за лице"
Подаръчни книги за деца
Луксозни и подаръчни издания за малките читатели.
Албуми, отпечатъци и отливки
Съхранете незабравимите мигове от израстването на вашето бебе.
Салфетки с коледни мотиви
За коледен декупаж или за красив акцент на коледната трапеза.
Подаръци от L'Oreal Paris!
Купи 2 продукта L'Oreal и можеш да спечелиш подарък.
Спечели подарък от Catrice!
Купи продукт Catrice и се включи в томболата.
Празнична визия
Създай своята парти визия с продукти Live и got2b.
Palette Intensive Color Creme Metallic
Боя за коса с ефект металик
Fa Brazilian Vibes
Козметика за тяло
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво
}