store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Червила и гланц за устни    Червила    L'Oreal Color Riche Ultra Matte Free the N...
Начало   Козметика    ...    Червила  
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на това червило
01 No Obstacle
03 No Doubts
06 No Hesitation
07 No Shame
08 No Lies
09 No Judgment
Цветове
01 No Obstacle
03 No Doubts
06 No Hesitation
07 No Shame
08 No Lies
09 No Judgment
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Color Riche Ultra Matte Free the Nudes Lipstick


Червило за устни с ултра матов ефект

Цена:  20.59 лв.
Избери цвят на червилото:
  • 20.59 лв.
    01 No Obstacle
  • 20.59 лв.
    03 No Doubts
  • 20.59 лв.
    06 No Hesitation
  • 20.59 лв.
    07 No Shame
  • 20.59 лв.
    08 No Lies
  • 20.59 лв.
    09 No Judgment
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това червило може да бъде доставено в дните:
Сряда 01-04-2020 г., Четвъртък 02-04-2020 г. или
Петък 03-04-2020 г.
Продукт#263956
ВидЧервило
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
01 No Obstacle
3600523747146
06 No Hesitation
3600523747153
07 No Shame
3600523747177
08 No Lies
3600523747191
03 No Doubts
3600523747207
09 No Judgment
3600523747214
Категории
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.050 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Червилото "Free the Nudes" на "L'Oréal" дарява устните с ултра матов цвят и комфортно усещане. Иновативната му формула е обогатена с масло от бяла камелия, която притежава антиоксидантни, противовъзпалителни и успокояващи свойства. Включени са витамин E и масло от шипка, които предотвратяват изсушаването на кожата и правят устните хидратирани и еластични. Благодарение на вложеното хидрогенирано масло от жожоба, текстурата е гладка и лесна за нанасяне.

Червилото съдържа наситени пигменти, отговорни за интензивните цветове, които ще ви завладеят. Подбраните естествени нюанси, са подходящи за всеки тон на кожата. Червилото оставя след себе си страхотен матов финиш, даряващ цялостната визия с нежност и загадъчност.
  • Dimethicone
  • Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2
  • Hydrogenated Polyisobutene
  • Phenyl Trimethicone
  • Tridecyl Trimellitate
  • Ozokerite
  • Hydrogenated Jojoba Oil
  • Dimethicone Crosspolymer
  • Isostearyl Isostearate
  • Kaolin
  • Isohexadecane
  • Vinyl Dimethicone / Methicone Silsesquioxane Crosspolymer
  • Nylon-12
  • Alumina
  • Polyethylene
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Silica
  • Calcium Aluminum Borosilicate
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • Magnesium Silicate
  • Geraniol
  • Aluminum Hydroxide
  • BHT
  • Benzyl Alcohol
  • Tocopheryl Acetate
  • Rosa Canina Fruit Oil
  • Camellia Oleifera Seed Oil
  • Colophonium / Rosin
  • Hexyl Cinnamal
  • Hydroxycitronellal
  • Tin Oxide
  • Methyl-2-Octynoate
  • Tocopherol
  • Propylene Glycol
  • Propyl Gallate
  • Citric Acid
  • Parfum / Fragrance
  • May contain:
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides
    • Mica
    • CI 45410 / Red 28 Lake
    • CI 45380 / Red 22 Lake
    • CI 15850 / Red 7
    • CI 77742 / Manganese Violet
    • CI 15985 / Yellow 6 Lake
    • CI 42090 / Blue 1 Lake
    • CI 19140 / Yellow 5 Lake
    • CI 15850 / Red 7 Lake
    • CI 77120 / Barium Sulfate
    • CI 17200 / Red 33 Lake
    • CI 75470 / Carmine
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Можете да очертаете контура на устните с молив, преди да нанесете червилото. Не забравяйте, че цветът на молива трябва да е близък до цвета на червилото.
  • Нанесете червилото прецизно и внимателно следвайте естествената линия на устните.
  • За по-траен ефект на червилото нанесете веднъж, след което притиснете устните към книжна салфетка, за да отнемете това, което е в повече.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените червилото "L'Oreal Color Riche Ultra Matte Free the Nudes Lipstick", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за това червило, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват червилото, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите това червило, купуват също
Празни флакони за козметика и дезинфектанти - Комплект от 6 части - червило
Празни флакони за козметика и дезинфектанти
Комплект от 6 части

Inter-Vion
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Aura Glorious Cheeks Highlighter - Хайлайтър за лице с перлен блясък - червило
Aura Glorious Cheeks Highlighter
Хайлайтър за лице с перлен блясък

Aura
Избор за цвят на хайлайтъра:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.29 лв.
Прозрачен несесер за тоалетни принадлежности - червило
Прозрачен несесер за тоалетни принадлежности
Inter-Vion
Избор за цвят и размери на несесера:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.19 лв.
Nivea MicellAIR Expert Make-Up Remover - Мицеларна вода за всеки тип кожа от серията "MicellAIR Expert" - червило
Nivea MicellAIR Expert Make-Up Remover
Мицеларна вода за всеки тип кожа от серията "MicellAIR Expert"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.49 лв.
Aura Rloveution Lip Pencil - Водоустойчив молив за устни - червило
Aura Rloveution Lip Pencil
Водоустойчив молив за устни

Aura
11 варианта за избор на цвят на молива:
Цена:  7.99 лв.
Artdeco Gel Cream For Brows - Гел-крем за вежди - червило
Artdeco Gel Cream For Brows
Гел-крем за вежди

Artdeco
Избор за цвят на гела:
Цена:  19.90 лв.
Балсам за устни - От серията "Rose" - червило
Балсам за устни
От серията "Rose"

Bulgarian Rose
Стандартна цена 4.20 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.79 лв.
Aura Absolute Matte Long Lasting Lip Cream - Дълготрайно течно червило с матов ефект - червило
Aura Absolute Matte Long Lasting Lip Cream
Дълготрайно течно червило с матов ефект

Aura
Избор за цвят на червилото:
Цена:  8.39 лв.

L'Oreal Color Riche Ultra Matte Free the Nudes Lipstick


Червило за устни с ултра матов ефект

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  20.59
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това червило може да бъде доставено в дните:
Сряда 01-04-2020 г., Четвъртък 02-04-2020 г. или
Петък 03-04-2020 г.
Продукт#263956
ВидЧервило
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
01 No Obstacle
3600523747146
06 No Hesitation
3600523747153
07 No Shame
3600523747177
08 No Lies
3600523747191
03 No Doubts
3600523747207
09 No Judgment
3600523747214
Категории
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.050 kg
Още снимки на това червило
01 No Obstacle
03 No Doubts
06 No Hesitation
07 No Shame
08 No Lies
09 No Judgment
Цветове
01 No Obstacle
03 No Doubts
06 No Hesitation
07 No Shame
08 No Lies
09 No Judgment
Описание
Червилото "Free the Nudes" на "L'Oréal" дарява устните с ултра матов цвят и комфортно усещане. Иновативната му формула е обогатена с масло от бяла камелия, която притежава антиоксидантни, противовъзпалителни и успокояващи свойства. Включени са витамин E и масло от шипка, които предотвратяват изсушаването на кожата и правят устните хидратирани и еластични. Благодарение на вложеното хидрогенирано масло от жожоба, текстурата е гладка и лесна за нанасяне.

Червилото съдържа наситени пигменти, отговорни за интензивните цветове, които ще ви завладеят. Подбраните естествени нюанси, са подходящи за всеки тон на кожата. Червилото оставя след себе си страхотен матов финиш, даряващ цялостната визия с нежност и загадъчност.
Състав
  • Dimethicone
  • Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2
  • Hydrogenated Polyisobutene
  • Phenyl Trimethicone
  • Tridecyl Trimellitate
  • Ozokerite
  • Hydrogenated Jojoba Oil
  • Dimethicone Crosspolymer
  • Isostearyl Isostearate
  • Kaolin
  • Isohexadecane
  • Vinyl Dimethicone / Methicone Silsesquioxane Crosspolymer
  • Nylon-12
  • Alumina
  • Polyethylene
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Silica
  • Calcium Aluminum Borosilicate
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • Magnesium Silicate
  • Geraniol
  • Aluminum Hydroxide
  • BHT
  • Benzyl Alcohol
  • Tocopheryl Acetate
  • Rosa Canina Fruit Oil
  • Camellia Oleifera Seed Oil
  • Colophonium / Rosin
  • Hexyl Cinnamal
  • Hydroxycitronellal
  • Tin Oxide
  • Methyl-2-Octynoate
  • Tocopherol
  • Propylene Glycol
  • Propyl Gallate
  • Citric Acid
  • Parfum / Fragrance
  • May contain:
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides
    • Mica
    • CI 45410 / Red 28 Lake
    • CI 45380 / Red 22 Lake
    • CI 15850 / Red 7
    • CI 77742 / Manganese Violet
    • CI 15985 / Yellow 6 Lake
    • CI 42090 / Blue 1 Lake
    • CI 19140 / Yellow 5 Lake
    • CI 15850 / Red 7 Lake
    • CI 77120 / Barium Sulfate
    • CI 17200 / Red 33 Lake
    • CI 75470 / Carmine
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Можете да очертаете контура на устните с молив, преди да нанесете червилото. Не забравяйте, че цветът на молива трябва да е близък до цвета на червилото.
  • Нанесете червилото прецизно и внимателно следвайте естествената линия на устните.
  • За по-траен ефект на червилото нанесете веднъж, след което притиснете устните към книжна салфетка, за да отнемете това, което е в повече.
Декоративна козметика с витамин E
Wet'n'Wild MegaLast Liquid Catsuit Metallic Lipstick
Течно червило с металически ефект
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Infallible 24H Matte Cover Foundation
Дълготраен фон дьо тен с матов ефект от серията "Infallible"
Цена:  21.99 лв.
Golden Rose Sheer Shine Lipstick - SPF 25
Червило за устни с блестящ финиш
Цена:  5.10 лв.
IsaDora Perfect Moisture Lipstick
Дълготрайно хидратиращо червило с наситен цвят
Цена:  32.00 лв.
IsaDora Glossy Lip Treat
Хидратиращ гланц за устни
Цена:  33.00 лв.
IsaDora Active All Day Wear Mascara
Спирала за обемни и дълги мигли
Цена:  42.00 лв.
Maybelline Color Sensational The Creams
Кремообразно червило за устни с блестящ финиш
Стандартна цена 13.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.99 лв.
Maybelline Brow Ultra Slim
Ултра тънък молив за вежди с четка
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Brow Artist Skinny Definer
Ултра тънък водоустойчив молив за вежди с четка
Цена:  18.99 лв.
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17
Течен фон дьо тен за естествен тен
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.99 лв.
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Colour Riche Lipstick
Червило за устни с наситен цвят
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.99 лв.
Max Factor 2000 Calorie Curl Addict Mascara
Спирала за обемни и извити мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.10 лв.
Lumene CC Color Correcting Cream - SPF 20
CC крем за всеки тип кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  28.00 лв.
L'Oreal Infaillible 24H Fresh Wear Foundation
Дълготраен фон дьо тен от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  26.99 лв.
Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick
Дълготрайно течно матово червило
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.70 лв.
Maybelline X Puma Matte + Metallic Eyeshadow Duo Stick
Дуо стик сенки за очи
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.90 лв.
Maybelline Snapscara Mascara
Спирала за обемни и гъвкави мигли
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Manhattan Easy Match Make Up 3 in 1 - SPF 20
Хидратиращ фон дьо тен
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  17.10 лв.
Lumene Nordic Chic CC Concealer
CC коректор за лице против зачервявания от серията "Nordic Chic"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  24.00 лв.
Maybelline Color Sensational Made for All
Кремообразно червило за всеки тон на кожата
Стандартна цена 13.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.99 лв.
Artdeco Full Mat Long-Lasting Lip Color
Течно червило за устни с матов ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.90 лв.
Essence Camouflage+ Matt Concealer
Коректор за лице с матов финиш
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Essence Colour Boost Mad About Matte Liquid Lipstick
Течно матово червило
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Golden Rose Smart Lips Moisturising Lipstick
Автоматично хидратиращо червило-молив
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Още декоративна козметика с витамин E
Декоративна козметика с шипки
L'Oreal Paris Electric Night Face & Body Luminizer
Течен хайлайтър за лице и тяло
Цена:  19.90 лв.
L'Oreal Paradise Extatic Primer
Подхранваща база за спирала
Цена:  25.99 лв.
Maybelline Lash Sensational Luscious Full Fan Effect Mascara
Спирала за обемни и извити мигли с наситен черен цвят
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal False Lash Superstar Mascara
Спирала и база за обемни мигли 2 в 1
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  28.99 лв.
Декоративна козметика с жожоба
L'Oreal Volume Million Lashes Mascara Women's Day Edition
Спирала за обемни мигли
Цена:  19.99 лв.
Bourjois Contour Clubbing Waterproof Eye Pencil
Водоустойчив молив за очи
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.89 лв.
Golden Rose Soft & Matte Creamy LipColor
Кремообразно течно червило с матов ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15
Дълготрайно червило с хидратиращ ефект
Стандартна цена 6.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.99 лв.
Elea Professional Colour & Care
Трайна крем боя за коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.50 лв.
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick
Дълготрайно червило за устни с матов ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.59 лв.
Спирала за обем
Стандартна цена 14.50 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.05 лв.
Golden Rose Vision Lipstick
Дълготрайно червило
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.00 лв.
Lavera Glossy Lips
Гланц за устни от серията "Trend Sensitiv"
Стандартна цена 14.40 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.94 лв.
Avril Le Fond De Teint
Фон дьо тен с био масло от жожоба
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  20.30 лв.
Wet'n'Wild Max Volume Plus Mascara
Спирала за обемни мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.90 лв.
Wet'n'Wild Cover All Concealer Palette
Палитра с коректори от серията "Cover All"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Bell Trio Blush Powder
Трицветен руж за лице
Стандартна цена 8.40 лв.
Вземи сега с отстъпка -12%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.40 лв.
Golden Rose Nude Look Velvety Matte Lipcolor
Кремообразно течно червило с матов ефект от серията "Nude Look"
Цена:  6.90 лв.
Collagena Instant Beauty Lips Booster Glossy
Гланц за обемни устни
Цена:  12.80 лв.
Aura Quick Stick Shading & Contouring Duo
Контуриращ дуо стик за лице
Цена:  13.39 лв.
Aura Cheek Stick Juicy Blusher
Стик руж за лице с плодов аромат
Цена:  13.39 лв.
Lavera Natural Cover & Care Stick
Стик коректор за лице
Цена:  13.30 лв.
Catrice Generation Matt Comfortable Liquid Lipstick
Матово течно червило с масло от жожоба
Цена:  8.20 лв.
Golden Rose Smart Liner Matte & Intense Black Eyeliner
Очна линия с матов финиш и интензивен черен цвят
Цена:  6.50 лв.
Lily Lolo Pressed Blush
Компактен руж за лице
Цена:  27.15 лв.
Avril Le Rouge
Био червило
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  17.20 лв.
Aura Rloveution Ultimatte Liquid Lipstick
Течно червило с матов ефект
Цена:  10.99 лв.
Sante Tinted Brow Talent
Цветен фиксиращ гел за вежди
Цена:  10.99 лв.
Още декоративна козметика с жожоба
Козметика за коса с жожоба
Green People Green Tea & Orange Peel Intensive Repair Conditioner
Био възстановяващ балсам за боядисана и увредена коса
Цена:  31.80 лв.
Green People Olive & Mandarin Clarifying Vitamin Shampoo
Дълбоко почистващ и ревитализиращ био шампоан за суха и безжизнена коса
Цена:  29.40 лв.
Green People Neroli & Marshmallow Moisturising Conditioner
Био хидратиращ балсам за къдрава и заплитаща се коса
Цена:  31.80 лв.
Orzene Beer Optimum Oil Repair Shampoo Very Dry + Overstressed Hair
Шампоан за много суха и стресирана коса
Цена:  7.39 лв.
Маска за боядисана коса с масло от жожоба
Цена:  8.60 лв.
Leganza Coloring Conditioner
Оцветяващ балсам за коса със 7 масла
Цена:  3.50 лв.
Urtekram No Perfume Noramal Hair Conditioner
Био балсам без аромати за нормална коса от серията "No Perfume"
Цена:  11.85 лв.
Urtekram Coconut Hair Oil
Масло за мека и блестяща коса от серията "Coconut"
Цена:  15.95 лв.
Шампоан за бърз растеж на косата - Herbis
Цена:  12.90 лв.
Шампоан против косопад - Herbis
Цена:  12.90 лв.
Garnier Fructis Oil Repair 3 Wonder Butter Shampoo
Дълбоко подхранващ шампоан за много суха и изтощена коса
Цена:  4.99 лв.
Charak Moha 5 in 1 Hair Oil
Олио 5 в 1 за коса от серията "Moha"
Цена:  8.90 лв.
Nacomi Jojoba Oil
Нерафинирано масло от жожоба
Цена:  17.90 лв.
Nacomi 7 Oils Natural Hot Oil Hair Treatment
Олио за коса против наелектризиране и сплетени краища
Цена:  29.90 лв.
Schauma Strength & Vitality Conditioner
Балсам за тънка и слаба коса
Цена:  4.89 лв.
Schauma Strength & Vitality Shampoo
Шампоан за тънка и слаба коса
Цени от:  4.89 лв.
RevitaLash Thickening Conditioner
Уплътняващ балсам за тънка коса
Цена:  65.00 лв.
RevitaLash Thickening Shampoo
Уплътняващ шампоан за тънка коса
Цена:  65.00 лв.
Cycle Vital Repair Mask
Професионална био маска за суха и гъста коса от серията "Certified Organic"
Цена:  47.00 лв.
Gliss Purify & Protect Shampoo
Шампоан за мазна и увредена коса от серията "Purify & Protect"
Цена:  4.99 лв.
Garnier Fructis Oil Repair 3 Wonder Butter 3 in 1 Mask
Подхранваща маска за много суха и изтощена коса
Цена:  8.99 лв.
Garnier Fructis Oil Repair 3 Wonder Butter Conditioner
Подхранващ балсам за много суха и изтощена коса
Цена:  4.99 лв.
Farmona Radical Dry Shampoo with Conditioner 2 in 1
Сух шампоан 2 в 1 за увредена и склонна към косопад коса от серията "Radical"
Цена:  9.90 лв.
Marion Oriental Oils
Ориенталски масла за възстановяване на увредена коса
Цена:  5.90 лв.
Още козметика за коса с жожоба
Козметика за тяло с жожоба
Green People Olive & Mandarin Clarifying Vitamin Shower Gel
Био душ гел с масло от маслина и аромат на мандарина
Цена:  29.40 лв.
Nivea Cherry Blossom & Jojoba Oil Body Lotion
Лосион за тяло с масло от жожоба и аромат на черешов цвят
Цени от:  8.69 лв.
Maternea Breast Firming Cream
Стягащ крем за гърди с екстракт от дермохлорела
Цена:  15.30 лв.
Nivea Cherry Blossom & Jojoba Oil Body Souffle
Суфле за тяло с масло от жожоба и аромат на черешов цвят
Цена:  9.29 лв.
Nivea Soft Mix Me Happy Exotic Moisturizing Cream
Хидратиращ крем за лице и тяло с аромат на тропически плодове от серията "Mix me"
Цена:  6.19 лв.
SNB Honey & Milk Hands and Body Butter Cream
Крем за ръце и тяло от серията "Honey & Milk"
Цена:  15.90 лв.
SNB Skin Repair System Step 2 Repair Nourishing
Ампули активен подхранващ комплекс за ръце и стъпала в опаковка от 10 броя
Цена:  34.90 лв.
SNB Skin Repair System Step 1 Base Cream
Възстановяващ базов крем за ръце и стъпала
Цена:  13.90 лв.
Titania Foot Care Foot & Nail Balm
Балсам за стъпала и нокти от серията "Foot Care"
Цена:  6.70 лв.
Bentley Organic Calming & Moisturising Handwash
Течен сапун за ръце с лавандула, алое вера и жожоба
Цена:  13.50 лв.
Nivea Soft Creme
Универсален хидратиращ крем с масло от жожоба и витамин E
Цени от:  3.79 лв.
Nivea Intimo Mild Wash Lotion
Интимен лосион с био масло от жожоба, лайка и млечна киселина
Цена:  7.99 лв.
Nivea Intimo Wipes Mild
Интимни кърпички с жожоба, лайка и млечна киселина в опаковка от 20 броя
Цена:  3.99 лв.
Maternea Anti-Stretch Marks Body Cream
Крем против стрии с масла от бадем и жожоба, витамин E и витамин C
Цена:  15.30 лв.
Maternea Elasticity Oil
Олио за еластичност с натурални масла и витамини за тяло
Цена:  12.90 лв.
Urtekram No Perfume Nourishing Body Lotion
Подхранващ био лосион за тяло без аромат от серията "No Perfume"
Цена:  15.85 лв.
B.U. Hibiscus & Jojoba Oil Shower Cream
Душ крем с масло от жожоба и аромат на хибискус
Цена:  4.20 лв.
Urtekram Morning Haze Cream Deo
Био ролон дезодорант от серията "Morning Haze"
Цена:  14.25 лв.
Elfeya Cosmetics Mojito Time
Успокояващо масло за тяло с лимон и мента за всеки тип кожа
Цена:  17.30 лв.
Elfeya Cosmetics Keep Calm
Успокояващо масло за тяло за всеки тип кожа с лавандула и жожоба
Цена:  17.30 лв.
Blancreme Sublimating Body Cream With Caviar
Крем за тяло с хайвер в стъклено бурканче
Цена:  36.00 лв.
Yardley English Dahlia Silky Smooth Body Lotion
Лосион за тяло с аромат на далия от серията "English Dahlia"
Цена:  14.90 лв.
Yardley English Dahlia Luxury Body Wash
Луксозен душ гел с аромат на далия от серията "English Dahlia"
Цена:  13.90 лв.
Nivea Soft Mix Me Berry Charming Moisturizing Cream
Хидратиращ крем за лице и тяло с аромат на сочни плодове
Цена:  6.49 лв.
Още козметика за тяло с жожоба
Козметика за лице с жожоба
Козметика за коса с шипки
Козметика за тяло с шипки
Козметика за лице с шипки
Козметика за коса с витамин E
Козметика за тяло с витамин E
Козметика за лице с витамин E
Други интересни предложения
Elseve Extraordinary Oil Nourishing Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream
Шампоан без сулфати за суха коса от серията "Extraordinary Oil"
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
L'Oreal Paris Electric Night Face & Body Luminizer
Течен хайлайтър за лице и тяло
Цена:  19.90 лв.
Urtekram Coconut Hair Oil
Масло за мека и блестяща коса от серията "Coconut"
Цена:  15.95 лв.
Urtekram No Perfume Noramal Hair Conditioner
Био балсам без аромати за нормална коса от серията "No Perfume"
Цена:  11.85 лв.
Nacomi Rose Hip Oil
Масло от шипка за лице и тяло
Цена:  23.90 лв.
Nacomi Jojoba Oil
Нерафинирано масло от жожоба
Цена:  17.90 лв.
Wellness Club Rosehip Oil
100% натурално шипково масло
Цени от:  15.50 лв.
L'Oreal Paradise Extatic Primer
Подхранваща база за спирала
Цена:  25.99 лв.
L'Oreal False Lash Superstar Mascara
Спирала и база за обемни мигли 2 в 1
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  28.99 лв.
Black Sea Stars Vitality Hair Care Oil
Подхранващо и защитаващо олио за коса от серията "Vitality"
Цена:  6.50 лв.
Назад към "Червила"
Спирала с ефект повдигнати мигли
Боя за коса с ефект металик
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги