store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Червила и гланц за устни    Гланцове    L'Oreal Rouge Signature Topper - Гланц за...
Начало   Козметика    ...    Гланцове  
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на този гланц
Ефект на гланца върху червилото "L'Oreal ...
 
Цветове
210 White Gold
 

L'Oreal Rouge Signature Topper


Гланц за устни с блестящ ефект

Цена:  21.59 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този гланц може да бъде доставен в дните:
Понеделник 27-01-2020 г. или
Вторник 28-01-2020 г.
Продукт#257203
ВидГланц
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523690688
Категории
Разфасовка7 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.050 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Блясък, който трансформира устните.

Гланцът от "L'Oréal" осигурява точно това. Нанесете го самостоятелно или върху любимото си червило и моментално ще получите модерен блестящ ефект. Формулата е обогатена с хиалуронова киселина, която поддържа кожата мека, гладка и хидратирана. Добавеният глицерин допълнително я овлажнява. Нежната гладка текстура се нанася лесно и прецизно с помощта на гъвкавия и заострен апликатор. Тя не лепне и оставя комфортно усещане.

Гланцът "L'Oréal Rouge Signature" осигурява дълготраен блясък в нюанс бяло злато, с който ще бъдете в крак с модните тенденции. Устните остават меки, чувствени и съблазнителни. Гланцът се предлага в луксозна опаковка.
  • Aqua / Water
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • Glycerin
  • Alcohol Denat.
  • Calcium Aluminum Borosilicate
  • Butylene Glycol
  • Ammonium Acryloyldimethyltaurate / Steareth-25 Methacrylate
  • Crosspolymer
  • Pentylene Glycol
  • Caprylyl Glycol
  • Alumina
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Silica
  • Potassium Hydroxide
  • Xanthan Gum
  • Tin Oxide
  • Magnesium Silicate
  • Sodium Hyaluronate
  • Citric Acid
  • May contain:
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • Mica
    • CI 77491 / Iron Oxides
    • CI 75470 / Carmine
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете гланца като следвате контура на устните, за да подчертаете тяхната форма.
  • В центъра на устните нанесете щедро количество от гланца, като така ще им придадете обем и интензивен блясък.
  • Използвайте го самостоятелно или върху любимото си червило за устни.
  • Гланцът се комбинира чудесно с червилото за устни "L'Oreal Rouge Signature".
Рейтинг
За да оцените гланца "L'Oreal Rouge Signature Topper", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този гланц, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват гланца, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

L'Oreal Rouge Signature Topper


Гланц за устни с блестящ ефект

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  21.59 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този гланц може да бъде доставен в дните:
Понеделник 27-01-2020 г. или
Вторник 28-01-2020 г.
Продукт#257203
ВидГланц
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523690688
Категории
Разфасовка7 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.050 kg
Още снимки на този гланц
Ефект на гланца върху червилото "L'Oreal ...
Цветове
210 White Gold
Описание
Блясък, който трансформира устните.

Гланцът от "L'Oréal" осигурява точно това. Нанесете го самостоятелно или върху любимото си червило и моментално ще получите модерен блестящ ефект. Формулата е обогатена с хиалуронова киселина, която поддържа кожата мека, гладка и хидратирана. Добавеният глицерин допълнително я овлажнява. Нежната гладка текстура се нанася лесно и прецизно с помощта на гъвкавия и заострен апликатор. Тя не лепне и оставя комфортно усещане.

Гланцът "L'Oréal Rouge Signature" осигурява дълготраен блясък в нюанс бяло злато, с който ще бъдете в крак с модните тенденции. Устните остават меки, чувствени и съблазнителни. Гланцът се предлага в луксозна опаковка.
Състав
  • Aqua / Water
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • Glycerin
  • Alcohol Denat.
  • Calcium Aluminum Borosilicate
  • Butylene Glycol
  • Ammonium Acryloyldimethyltaurate / Steareth-25 Methacrylate
  • Crosspolymer
  • Pentylene Glycol
  • Caprylyl Glycol
  • Alumina
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Silica
  • Potassium Hydroxide
  • Xanthan Gum
  • Tin Oxide
  • Magnesium Silicate
  • Sodium Hyaluronate
  • Citric Acid
  • May contain:
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • Mica
    • CI 77491 / Iron Oxides
    • CI 75470 / Carmine
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете гланца като следвате контура на устните, за да подчертаете тяхната форма.
  • В центъра на устните нанесете щедро количество от гланца, като така ще им придадете обем и интензивен блясък.
  • Използвайте го самостоятелно или върху любимото си червило за устни.
  • Гланцът се комбинира чудесно с червилото за устни "L'Oreal Rouge Signature".
Декоративна козметика с хиалуронова киселина
Max Factor Miracle Touch Skin Perfecting Foundation - SPF 30
Фон дьо тен с високо покритие от серията "Miracle"
Цена:  21.90 лв.
Max Factor Radiant Lift Foundation - SPF 30
Дълготраен фон дьо тен
Цена:  26.70 лв.
Max Factor Radiant Lift Long Lasting Concealer
Течен коректор за лице с дълготрайно покритие
Цена:  15.20 лв.
Bourjois Always Fabulous 24Hrs Full Coverage Concealer
Течен коректор за лице с високо покритие
Цена:  19.49 лв.
Bourjois Always Fabulous 24Hrs Full Coverage Foundation - SPF 20
Дълготраен фон дьо тен с високо покритие
Цена:  29.99 лв.
Lumene Natural Glow Fluid Foundation - SPF 20
Течен фон дьо тен за естествен блясък
Цена:  39.90 лв.
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги мигли от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  28.99 лв.
Essence #insta Perfect Liquid Highlighter
Течен хайлайтър
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.70 лв.
Revlon Ultra HD Gel Lipcolor
Хидратиращо гел червило с хиалуронова киселина
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.39 лв.
Revlon Super Lustrous Lipstick
Дълготрайно червило с хидратиращ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.49 лв.
Bodi Beauty Regenerating BB cream
Регенериращ BB крем 6 в 1 за мазна и смесена кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.60 лв.
Maybelline SuperStay Full Coverage Concealer
Коректор за пълно прикриване на тъмни кръгове около очите
Цена:  15.49 лв.
Bell HypoAllergenic Beauty Glow Primer
Хипоалергенна озаряваща основа за грим от серията "HypoAllergenic"
Цена:  17.70 лв.
Gosh Prime'n Set Primer & Mattifying Setting Powder Hydration
Хидратираща прозрачна пудра за лице с матиращ ефект
Цена:  18.60 лв.
Catrice Lala Berlin Strobing Luminizer
Основа за грим за стробинг от серията "Lala Berlin"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.20 лв.
Catrice One Drop Coverage Weightless Concealer
Течен коректор за лице
Цена:  9.20 лв.
Catrice Power Plumping Gel Lipstick
Гел червило за обемни устни
Цена:  8.20 лв.
Lily Lolo Sculpt & Glow Contour Duo
Бронзант и хайлайтър за контуриране на лице
Цена:  38.20 лв.
Lily Lolo Pressed Blush
Компактен руж за лице
Цена:  27.20 лв.
Sante Nourishing Lip Base
Подхранваща база за устни
Цена:  10.50 лв.
Vivienne Sabo Ideal Sublime Concealer
Коректор за лице с апликатор
Цена:  9.99 лв.
Artdeco Perfect Mat Lipstick
Кремообразно червило с матов ефект
Цена:  25.00 лв.
Artdeco Rich Treatment Foundation
Течен фон дьо тен с висока покривност
Цена:  36.90 лв.
Bell HypoAllergenic Moisturizing Primer
Хипоалергенна овлажняваща основа за грим от серията "HypoAllergenic"
Цена:  17.70 лв.
Още декоративна козметика с хиалуронова киселина
Декоративна козметика с глицерин
Bourjois Always Fabulous 24 Hour 2-in-1 Foundation and Concealer Stick
Стик фон дьо тен и коректор за лице 2 в 1 с гъбичка
Цена:  19.59 лв.
Wet'n'Wild Photo Focus Foundation
Фон дьо тен с фото финиш
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  13.99 лв.
Karl Lagerfeld X L'Oreal Paris Mascara
Спирала за мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  28.99 лв.
Maybelline Snapscara Mascara
Спирала за обемни и гъвкави мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.
L'Oreal Infaillible More Than Concealer
Мултифункционален коректор за лице от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.99 лв.
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17
Течен фон дьо тен за естествен тен
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.99 лв.
Maybelline SuperStay 24H Full Coverage Foundation
Дълготраен фон дьо тен с високо покритие
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.49 лв.
Bell HypoAllergenic Tint Eyeliner Pen
Хипоалергенна дълготрайна очна линия от серията "HypoAllergenic"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.90 лв.
IsaDora Velvet Touch Compact Powder
Компактна пудра за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  32.00 лв.
Aura Cover Me Foundation - SPF 20
Дълготраен фон дьо тен с матиращ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.39 лв.
L'Oreal False Lash Superstar Mascara
Спирала и база за обемни мигли 2 в 1
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  28.99 лв.
L'Oreal Unbelieva Brow Long Lasting Brow Gel
Дълготраен гел за вежди
Цена:  26.99 лв.
Bourjois Satin Edition 24h Eyeshadow
Течни сенки за очи със сатенен ефект
Цена:  18.29 лв.
RevitaLash Double-ended Volume Set
Основа и спирала за обемни мигли 2 в 1
Цена:  55.00 лв.
Essence BB Cream All-In-One
BB крем за изравняване на тена
Цена:  8.80 лв.
IsaDora Natural Matt Oil-Free Foundation
Матиращ фон дьо тен за естествена визия
Цена:  45.00 лв.
IsaDora Liquid Lip Cream
Течно червило за устни
Цена:  28.00 лв.
Manhattan Insta Prime & Set Spray
Фиксиращ спрей и основа за грим 2 в 1
Цена:  18.30 лв.
IsaDora Clear Conditioning Mascara
Безцветна спирала за мигли и вежди
Цена:  26.00 лв.
Bourjois Rouge Laque Liquid Lipstick
Течно червило за устни
Цена:  21.49 лв.
Bell HypoAllergenic Skin Adapting Make-Up
Хипоалергенен фон дьо тен от серията "HypoAllergenic"
Цена:  20.10 лв.
Bell HypoAllergenic Mat & Smooth Make-Up Base
Хипоалергенна матираща и изглаждаща основа за грим от серията "HypoAllergenic"
Цена:  16.40 лв.
Catrice Ultimate Moisture Fresh Skin Make Up
Хидратиращ фон дьо тен
Цена:  11.30 лв.
Manhattan Perfect & Protect Multi-Protection UV Primer - SPF 25
Основа за грим със защитен ефект
Цена:  12.90 лв.
Още декоративна козметика с глицерин
Козметика за коса с глицерин
Nivea Volume Styling Primer
Стилизиращ праймър за коса за обем
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.29 лв.
Nivea Straight Styling Primer
Стилизиращ праймър за права коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.29 лв.
Dove Radiance Revival Shampoo
Шампоан за суха и крехка коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
Biopoint 100% Volume Volumizing Shampoo
Шампоан за обем на тънка коса от серията "100% Volume"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  17.10 лв.
Petrole Hahn Rituels du Maroc Tonus Shampooing Douche
Тонизиращ душ гел и шампоан 2 в 1 с масла от цитруси за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Inde Sensation Shampooing Douche
Душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от джинджифил за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Oceanie Frecheure Shampooing Douche
Освежаващ душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от евкалипт за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Amerique Energie Shampooing Douche
Енергизиращ душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от кедър за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Anti-Chute Renforcateur Spray
Спрей против косопад за мъже
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.00 лв.
Urtekram No Perfume Noramal Hair Conditioner
Био балсам без аромати за нормална коса от серията "No Perfume"
Цена:  11.90 лв.
Urtekram No Perfume Noramal Hair Shampoo
Био шампоан без аромат за нормална коса от серията "No Perfume"
Цена:  12.40 лв.
Spa Master Professional Fix Line Root & Texture Hair Styling Spray
Стилизиращ термозащитен спрей за коса
Цена:  7.30 лв.
Spa Master Professional Color Lock Hair Concentrate
Концентрат за боядисана коса
Цена:  2.20 лв.
Schwarzkopf Live Silver Shampoo Yellow Neutralizer
Шампоан за неутрализиране на жълти оттенъци за руса, сива или бяла коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.49 лв.
STR8 Icy Cool Refreshing Shower Gel 3 in 1
Освежаващ душ гел за мъже за тяло, лице и коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.50 лв.
STR8 Hydra Boost Hydrating Shower Gel 3 in 1
Хидратиращ душ гел за мъже за тяло, лице и коса с хиалурон
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.50 лв.
STR8 Energy Rush Invigorating Shower Gel 3 in 1
Енергизиращ душ гел за мъже за тяло, лице и коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.50 лв.
STR8 Detox Power Intensive Cleansing Shower Gel 3 in 1
Детоксикиращ душ гел за мъже за тяло, лице и коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.50 лв.
Orzene Beer Collagen Boost hair Mask Flat + Fine Hair
Заздравяваща маска за обем за тънка коса
Цена:  9.49 лв.
Syoss Pure Volume Mousse
Пяна за коса за ефирен обем и дълготрайна фиксация
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Syoss Pure Smooth Lighweight Tratament
Олекотена изглаждаща маска за нормална към плътна коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Cycle Vital Clarifying Purifying Shampoo
Професионален шампоан за мазна коса от серията "Clarifying"
Цена:  21.00 лв.
Cycle Vital Exceptional Spray
Професионален спрей за коса за блясък от серията "Exceptional Oils"
Цена:  37.00 лв.
Orzene Beer Pure Detox Fragrance Conditioning Spray
Детоксикиращ спрей балсам без отмиване за всеки тип коса
Цена:  12.79 лв.
Още козметика за коса с глицерин
Козметика за тяло с глицерин
L’Oreal Men Expert Hydra Energetic 3 in 1 Taurine Shower
Душ гел за мъже 3 в 1 от серията "Men Expert"
Цена:  6.49 лв.
Maternea Anti-Stretch Marks Body Cream
Крем против стрии с масла от бадем и жожоба, витамин E и витамин C
Цена:  15.30 лв.
Глицеринов крем за ръце - Класическа формула
От серията "Работливи ръце"
Цена:  1.99 лв.
Глицеринов крем за ръце с лека формула
За нормална и суха кожа от серията "Работливи ръце"
Цена:  1.69 лв.
Глицеринов крем с интензивна формула
За напукана и суха кожа от серията "Работливи ръце"
Цена:  1.99 лв.
Bilka Bath Care Rosa Damascena Intimate Hydrating Gel Wash
Хидратиращ интимен гел с органик розова вода
Цена:  4.60 лв.
Maternea Cooling & Relaxing Gel For Legs
Успокояващ и охлаждащ гел за крака
Цена:  7.60 лв.
Maternea Firming Body Cream
Стягащ крем за тяло с масло от ший и витамин C
Цена:  12.90 лв.
Maternea Breast Firming Cream
Стягащ крем за гърди с екстракт от дермохлорела
Цена:  15.30 лв.
L’Oreal Men Expert Total Clean 5 in 1 Carbon Shower
Душ гел за мъже 5 в 1 от серията "Men Expert"
Цена:  6.49 лв.
Elvim Wet Wipes
Мокри кърпички в опаковка от 15 броя
Цена:  0.35 лв.
Бар сапун - Sensitive
Цена:  2.00 лв.
Le Petit Olivier Lavander Liquid Hand Soap
Марсилски течен ароматен сапун с аромат на лавандула
Цена:  7.49 лв.
SNB Honey & Milk Hands and Body Butter Cream
Крем за ръце и тяло от серията "Honey & Milk"
Цена:  15.90 лв.
Mixa Atopiance Calming Body Balm
Мляко за тяло за много суха и атопична кожа
Цена:  9.99 лв.
Titania Foot Care Nail Ointment
Тинктура за впити нокти от серията "Foot Care"
Цена:  6.90 лв.
Speick Natural Soap
Натурален тоалетен сапун от серията "Natural"
Цена:  6.30 лв.
Bioten Perfect Hands Nourishing Hand Cream
Подхранващ крем за ръце за суха кожа от серията "Perfect Hands"
Цена:  3.00 лв.
SNB Jamine Cream-Gel Hands & Body
Крем-гел за ръце и тяло с аромат на жасмин
Цени от:  5.90 лв.
Acorelle Nature Sun Summer Mist
Био плажен спрей за тяло с хидратиращ ефект от серията "Nature Sun"
Цена:  34.80 лв.
Eveline Extra Soft Hand and Nail Cream-Concentrate
Концентриран крем за ръце и нокти от серията "Extra Soft"
Цена:  3.80 лв.
Марсилски течен ароматен сапун с маслина
Цена:  7.49 лв.
Acorelle Soothing Body Mist Exquisite Vanilla
Спрей за тяло с успокояващ ефект от серията "Les Sensorielles"
Цена:  23.90 лв.
Acorelle Balancing Body Mist Pure Harvest
Спрей за тяло с балансиращи свойства от серията "Les Sensorielles"
Цена:  23.90 лв.
Още козметика за тяло с глицерин
Козметика за лице с глицерин
Garnier Micellar Cleansing Milky Water
Почистващо мицеларно мляко
Цена:  8.69 лв.
STR8 Rise After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цени от:  9.90 лв.
Garnier Ambre Solaire Sensitive Advanced Face Gel Cream - SPF 50+
Слънцезащитен гел крем за лице и деколте за чувствителна кожа
Цена:  15.99 лв.
Garnier Pure Active Charcoal Anti-Blackhead Peel-Off
Черна отлепяща се маска за лице с активен въглен от серията "Pure Active"
Цена:  13.99 лв.
SVR Sebiaclear Hydra Anti-Mark Repearing Moisturizer
Хидратиращ крем за лице за предразположена към акне кожа от серията "Sebiaclear"
Цена:  25.39 лв.
Garnier Skin Naturals Moisture + Comfort Tissue Mask
Хидратираща памучна маска за лице за суха и чувствителна кожа от серията "Skin Naturals"
Цена:  3.99 лв.
Speick Men Shaving Foam
Пяна за бръснене от серията "Men"
Цена:  14.30 лв.
BeAdora Lifting Age-Reverse Serum
Подмладяващ лифтинг серум за лице
Цена:  57.00 лв.
BeAdora Multiactive Eye Serum
Мултиактивен околоочен серум
Цена:  51.00 лв.
BeAdora Restoring Night Cream
Възстановяващ нощен крем за лице против бръчки
Цена:  55.00 лв.
BeAdora Intense Moisturizer
Интензивен овлажняващ крем за лице против бръчки
Цена:  55.00 лв.
Gillette Mach 3 Complete Defence Sensitive Shave Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа от серията "Mach 3"
Цена:  7.30 лв.
BABE Micellar Water
Мицеларна вода за лице, очи и устни
Цена:  17.50 лв.
BABE Soothing Micellar Gel
Успокояващ мицеларен гел за чувствителна кожа
Цена:  19.40 лв.
BABE Bi-Phase Micellar Oil
Двуфазна мицеларна вода за суха кожа
Цена:  17.90 лв.
Urtekram No Perfume Moisturising Day Cream
Био дневен крем без аромат от серията "No Perfume"
Цена:  15.30 лв.
Lumene Маtte Control Oil-Free Foundation
Матиращ фон дьо тен за мазна и смесена кожа от серията "Nordic Chic"
Цена:  26.00 лв.
STR8 Ahead After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цени от:  9.90 лв.
STR8 Adventure After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цена:  15.60 лв.
L'Oreal C'est Magic 5 in 1 Skin Perfection - SPF 20
BB крем за лице за естествен тен
Цена:  25.99 лв.
Lumene Men Voima Energizing Face Wash
Почистващ гел за лице за мъже от серията "Men Voima"
Цена:  18.90 лв.
Lumene Klassikko Micellar Cleansing Water
Мицеларна вода от серията "Klassikko"
Цена:  13.00 лв.
Lumene Herkka Gentle Eye & Lip Makeup Remover
Дегримьор за очи и устни за чувствителна кожа
Цена:  12.90 лв.
RevitaLash Micellar Water Lash Wash
Мицеларна вода за почистване на околоочен грим
Цена:  59.00 лв.
Още козметика за лице с глицерин
Козметика за коса с хиалуронова киселина
Козметика за тяло с хиалуронова киселина
Козметика за лице с хиалуронова киселина
Други интересни предложения
L'Oreal Gold Mirage Lip Gloss
Гланц за устни с хроматичен блясък
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.99 лв.
L'Oreal Rouge Signature
Течно червило с матов ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.59 лв.
Golden Rose Color Sensation Lipgloss
Гланц за устни
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.10 лв.
L'Oreal Rouge Signature Metallics
Течно червило с металически блясък
Цена:  21.59 лв.
STR8 Hydra Boost Hydrating Shower Gel 3 in 1
Хидратиращ душ гел за мъже за тяло, лице и коса с хиалурон
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.50 лв.
Aura Star Gloss Lip Gloss
Гланц за устни с холограмен ефект
Цена:  6.69 лв.
IsaDora Twist-Up Gloss Stick Moisturing Lip Filler
Хидратиращ гланц филър за устни от серията "Twist-Up"
Цена:  28.00 лв.
Artdeco Lip Brilliance
Гланц за обемни устни
Цена:  21.90 лв.
Bioten Skin Moisture CC Cream All In 1 Skin Perfection - SPF 20
Хидратиращ CC крем за лице за равномерен тен от серията "Skin Moisture"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.30 лв.
Rimmel Oh My Gloss
Гланц за устни с арганово масло
Цена:  11.40 лв.
Назад към "Гланцове за устни"
Купи 2 червила Kiss Me More и спечели козметичен несер.
Спирала за обемни и гъвкави мигли
Козметика за тяло
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги