Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    За всеки ти...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за лицето    Нощни кремове    За всеки тип кожа    L'Oreal Hyaluron Special...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

L'Oreal Hyaluron Specialist Night Cream


Нощен крем за лице с хиалуронова киселина от серията "Hyaluron Specialist"

Цена:  13.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Сряда 28-08-2019 г. или
Четвъртък 29-08-2019 г.
Продукт#257065
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523775644
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастОт 25 години до 45 години
Размери на опаковката6.80 / 6.00 / 6.80 cm
Тегло0.198 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Липсата на достатъчно хидратация в кожата на лицето води до загуба на обем и еластичност, както и до поява на фини бръчки.

За да се преборят с този проблем дамите, специалистите от "L'Oréal" създадоха нощен крем "Hyaluron Specialist". Той осигурява богата подхранваща грижа и помага за изглаждане на бръчките. Иновативната му формула е обогатена с висока концентрация на 2 вида хиалуронова киселина. Едната - високомолекулятната, спомага за дълбоко овлажняване и изглаждане на кожата. Другата - микро-фрагментираната (с ниско молекулно тегло), прониква дълбоко в епидермиса, стимулира производството на колаген и възстановява жизнеността на кожата.

Нощният крем е с богата текстура, която подхранва и възстановява влагата в кожата докато спите. При редовна употреба, тя постепенно връща обема и еластичността си, а фините линии са изгладени. Кремът е подходящ за всеки тип кожа, включително чувствителна. Формулата му е тествана под дерматологичен контрол.

Характеристики на нощния крем "Hyaluron Specialist":
  • интензивно хидратира
  • възвръща обема
  • изглажда фините бръчки
  • подобрява еластичността
  • богата подхранваща текстура
  • подходящ за всеки тип кожа, включително чувствителна
  • Glycerin
  • Isohexadecane
  • Dimethicone
  • Isopropyl Isostearate
  • Aluminum Starch Octenylsuccinate
  • Propylene Glycol
  • Nylon-12
  • Octyldodecanol
  • Cetyl Alcohol
  • Behenyl Alcohol
  • Adenosine
  • Capryloyl Salicylic Acid
  • Disodium EDTA
  • Sodium Hyaluronate
  • Triethanolamine
  • Caprylyl Glycol
  • Cetearyl Alcohol
  • Cetearyl Glucoside
  • Disodium Stearoyl Glutamate
  • Myristic Acid
  • Palmitic Acid
  • PEG-100 Stearate
  • Polyethylene
  • Sodium Polyacrylate
  • Stearic Acid
  • Xanthan Gum
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Benzyl Alcohol
  • Citral
  • Citronellol
  • Geraniol
  • Limonene
  • Linalool
  • Phenoxyethanol
  • Parfum / Fragrance
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанасяйте крема всяка вечер върху добре почистена кожа на лицето и шията.
  • За най-добри резултати комбинирайте с останалите продукти от серията "L'Oreal Hyaluron Specialist".
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените крема "L'Oreal Hyaluron Specialist Night Cream", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този крем, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват крема, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

L'Oreal Hyaluron Specialist Night Cream


Нощен крем за лице с хиалуронова киселина от серията "Hyaluron Specialist"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  13.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Сряда 28-08-2019 г. или
Четвъртък 29-08-2019 г.
Продукт#257065
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523775644
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастОт 25 години до 45 години
Размери на опаковката6.80 / 6.00 / 6.80 cm
Тегло0.198 kg
Описание
Липсата на достатъчно хидратация в кожата на лицето води до загуба на обем и еластичност, както и до поява на фини бръчки.

За да се преборят с този проблем дамите, специалистите от "L'Oréal" създадоха нощен крем "Hyaluron Specialist". Той осигурява богата подхранваща грижа и помага за изглаждане на бръчките. Иновативната му формула е обогатена с висока концентрация на 2 вида хиалуронова киселина. Едната - високомолекулятната, спомага за дълбоко овлажняване и изглаждане на кожата. Другата - микро-фрагментираната (с ниско молекулно тегло), прониква дълбоко в епидермиса, стимулира производството на колаген и възстановява жизнеността на кожата.

Нощният крем е с богата текстура, която подхранва и възстановява влагата в кожата докато спите. При редовна употреба, тя постепенно връща обема и еластичността си, а фините линии са изгладени. Кремът е подходящ за всеки тип кожа, включително чувствителна. Формулата му е тествана под дерматологичен контрол.

Характеристики на нощния крем "Hyaluron Specialist":
  • интензивно хидратира
  • възвръща обема
  • изглажда фините бръчки
  • подобрява еластичността
  • богата подхранваща текстура
  • подходящ за всеки тип кожа, включително чувствителна
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанасяйте крема всяка вечер върху добре почистена кожа на лицето и шията.
  • За най-добри резултати комбинирайте с останалите продукти от серията "L'Oreal Hyaluron Specialist".
Козметика за лице с хиалуронова киселина
IDC Institute Purifying Sleeping Mask
Почистваща нощна маска за лице
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  2.99 лв.
Натурален регенериращ крем за лице 55+
За зряла кожа от серията "Bio Vital"
Цена:  8.80 лв.
Натурален стягащ крем за лице и шия 35+
С кокосово масло и хиалуронова киселина от серията "Bio Vital"
Цена:  8.80 лв.
Garnier Ambre Solaire Sensitive Advanced Face Gel Cream - SPF 50+
Слънцезащитен гел крем за лице и деколте за чувствителна кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.79 лв.
Mixa Hyalurogel Rich Intensive Hydration Cream
Хидратиращ крем за лице с хиалуронова киселина за чувствителна и много суха кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.99 лв.
Eveline Hyaluron Clinic 50+ Lifting Cream Day Night
Дневен и нощен крем за лице против бръчки
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.10 лв.
Nivea Cellular Filler + Elasticity Reshape Anti-Spot Treatment Serum
Серум за лице и ръце против пигментни петна от серията "Cellular Filler + Elasticity Reshape"
Стандартна цена 32.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.60 лв.
Mixa Hyalurogel Light Intensive Hydration Cream-Gel
Хидратиращ гел-крем за лице с хиалуронова киселина за чувствителна и нормална кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
Bioten Multi-Collagen Antiwrinkle Overnight Treatment
Нощен крем за лице против бръчки
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.70 лв.
L`Oreal Revitalift Laser Renew Precision Eye Cream
Ревитализиращ околоочен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.99 лв.
Bodi Beauty Purifying Micellar Water Sensitive Skin
Мицеларна вода за чувствителна кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.85 лв.
Bodi Beauty Purifying Micellar Water Normal to Dry Skin
Мицеларна вода за нормална и суха кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.85 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Super Intensive Anti-Ageing Serum
Интензивен серум против бръчки от серията "Pirin Dream Complex"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.69 лв.
Beadora Bright Rose Moisturizing Gel Concentrate
Концентиран овлажняващ гел за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  63.00 лв.
Beadora Bright Rose Velvety Day Cream
Кадифен дневен крем за лице за суха и комбинирана кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  69.00 лв.
Philab Cleanse Nourishing & Firming Tonic Lotion
Подхранващ и стягащ тоник-лосион за почистване на лице от серията "Cleanse"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  108.00 лв.
Ziaja Regenerating Face Mask
Регенерираща маска за лице с екстракт от маслинов лист и хиалуронова киселина
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.19 лв.
Nacomi Hialuronic Gel Intensive Moisturizer Serum
Серум за лице с хиалуронова киселина
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.80 лв.
Nivea Hyaluron Cellular Filler + Volume Contour Day Cream - SPF 15
Дневен крем за лице против бръчки от серията "Hyaluron Cellular Filler"
Стандартна цена 29.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  26.90 лв.
Chamos Acaci Rice Bran Facial Mask
Интензивна подмладяваща маска за лице с оризови трици от серията "Acaci"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.60 лв.
L'Oreal Revitalift Laser Renew Advanced Anti-Ageing Day Cream
Дневен крем против бръчки от серията "Revitalift Laser Renew"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  29.99 лв.
Farmona Herbal Care Wild Rose Rejuvenating Mask
Подмладяваща маска за лице 2 x 5 ml от серията "Herbal Care"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.60 лв.
Chamos Acaci Green Tea Facial Mask
Хидратираща маска за лице със зелен чай от серията "Acaci"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.60 лв.
KrauterhoF Hyaluron + Phytocomplex Tagescreme
Хидратиращ дневен крем с хиалуронова киселина от серията "Hyaluron + Phytocomplex"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.20 лв.
Още козметика за лице с хиалуронова киселина
Декоративна козметика с хиалуронова киселина
L'Oreal Rouge Signature Topper
Гланц за устни с блестящ ефект
Цена:  20.59 лв.
Revlon Ultra HD Gel Lipcolor
Хидратиращо гел червило с хиалуронова киселина
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.39 лв.
L'Oreal Mega Gloss Infallible
Хидратиращ гланц за устни за блясък и обем
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.99 лв.
Catrice Power Plumping Gel Lipstick
Гел червило за обемни устни
Цена:  8.20 лв.
Bell HypoAllergenic Beauty Glow Primer
Хипоалергенна озаряваща основа за грим от серията "HypoAllergenic"
Цена:  17.70 лв.
Catrice Lala Berlin Strobing Luminizer
Основа за грим за стробинг от серията "Lala Berlin"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.20 лв.
Catrice One Drop Coverage Weightless Concealer
Течен коректор за лице
Цена:  9.20 лв.
Essence #insta Perfect Liquid Highlighter
Течен хайлайтър
Цена:  7.70 лв.
Lily Lolo Sculpt & Glow Contour Duo
Бронзант и хайлайтър за контуриране на лице
Цена:  38.20 лв.
Lily Lolo Pressed Blush
Компактен руж за лице
Цена:  27.20 лв.
Artdeco Cushion Blusher
Течен руж с вграден апликатор
Цена:  31.90 лв.
Artdeco Perfect Mat Lipstick
Кремообразно червило с матов ефект
Цена:  25.00 лв.
Artdeco Rich Treatment Foundation
Течен фон дьо тен с висока покривност
Цена:  36.90 лв.
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги мигли от серията "Infallible"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  28.99 лв.
Sante Nourishing Lip Base
Подхранваща база за устни
Цена:  10.50 лв.
Vivienne Sabo Ideal Sublime Concealer
Коректор за лице с апликатор
Цена:  9.99 лв.
Vivienne Sabo Ton Mattin Mattifying Foundation
Хидратиращ фон дьо тен с матиращ ефект
Цена:  17.99 лв.
Gosh Velvet Touch Lipstick Matt
Червило с матов ефект от серията "Velvet Touch"
Цена:  10.10 лв.
Collistar Serum Foundation Perfect Nude - SPF 15
Дълготраен фон дьо тен за безупречна визия
Цена:  76.00 лв.
IsaDora Matt Fixing Blotting Powder
Фиксираща и матираща пудра за лице
Цена:  32.00 лв.
Aura Pore Minimising Primer
Матираща основа за лице за мазна кожа
Цена:  12.29 лв.
Bourjois Radiance Reveal Concealer
Хидратиращ и озаряващ коректор за лице
Цена:  18.99 лв.
IsaDora Twist-Up Gloss Stick Moisturing Lip Filler
Хидратиращ гланц филър за устни от серията "Twist-Up"
Цена:  28.00 лв.
Revlon Super Lustrous Lipstick
Дълготрайно червило с хидратиращ ефект
Цена:  11.49 лв.
Още декоративна козметика с хиалуронова киселина
Козметика за коса с хиалуронова киселина
Biopoint Seven Ages Youth Mask
Маска за млада и блестяща коса от серията "Seven Ages"
Цена:  21.50 лв.
Biopoint Seven Ages Youth Serum
Серум за млада и блестяща коса от серията "Seven Ages"
Цена:  24.50 лв.
STR8 Hydra Boost Hydrating Shower Gel 3 in 1
Хидратиращ душ гел за мъже за тяло, лице и коса с хиалурон
Цена:  6.50 лв.
Nacomi Smoothing Hair Mask
Изглаждаща маска за коса
Цена:  19.80 лв.
Nacomi Smoothing Hair Conditioner
Изглаждащ балсам за коса
Цена:  12.90 лв.
Nacomi Smoothing Natural Shampoo
Изглаждащ и хидратиращ шампоан
Цена:  14.90 лв.
Farmona Radical Regenerating Shampoo
Шампоан против косопад за суха и късаща се коса от серията "Radical"
Цена:  9.90 лв.
Design Look Professional Repair Care Restructuring Cream
Реструктуриращ крем 10 в 1 за третирана и увредена коса с хиалуронова киселина и колаген
Цена:  32.80 лв.
Design Look Professional Repair Care Restructuring Mask
Реструктурираща маска за третирана и увредена коса с хиалуронова киселина и колаген
Цени от:  19.80 лв.
Design Look Professional Repair Care Restructuring Shampoo
Реструктуриращ шампоан за третирана и увредена коса с хиалуронова киселина и колаген
Цени от:  16.80 лв.
Orzene Beer Hyalucare Hair Mask Britle + Fine Hair
Маска за тънка и склонна към накъсване коса
Цена:  9.49 лв.
Orzene Beer Hyalucare Smoothing Cream Britle + Fine Hair
Изглаждащ крем за тънка и склонна към накъсване коса
Цена:  12.79 лв.
Orzene Beer Hyalucare Hair Conditioner Britle + Fine Hair
Балсам за тънка и склонна към накъсване коса
Цена:  5.39 лв.
Orzene Beer Hyalucare Shampoo Britle + Fine Hair
Шампоан за тънка и склонна към накъсване коса
Цени от:  7.39 лв.
Nacomi Almond Oil Hair Conditioner
Балсам за коса с бадемово масло, хиалуронова киселина и оризов протеин
Цена:  12.90 лв.
Nacomi Almond Oil Hair Mask
Маска за коса с бадемово масло, хиалуронова киселина и оризов протеин
Цена:  19.80 лв.
Nacomi Almond Oil Hair Shampoo
Шампоан с бадемово масло, хиалуронова киселина и оризов протеин
Цена:  14.90 лв.
Biopoint Seven Ages Youth Shampoo
Шампоан за млада и блестяща коса от серията "Seven Ages"
Цена:  17.10 лв.
Хидратиращ балсам с алое вера
За суха и изтощена коса и чувствителен скалп
Цена:  20.99 лв.
Още козметика за коса с хиалуронова киселина
Козметика за тяло с хиалуронова киселина
Urtekram Morning Haze Body Lotion
Био лосион за тяло от серията "Morning Haze"
Цена:  18.80 лв.
Piz Buin After Sun Instant Relief Mist Spray
Хидратиращ и възстановяващ спрей за след слънце
Цена:  23.40 лв.
Bioten Supreme Hyaluronic Body Lotion
Лосион за тяло за суха и чувствителна кожа
Цени от:  5.90 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Complex Intensive Hydrating Body Lotion
Хидратиращ балсам за тяло от серията "Pirin Dream Complex"
Цена:  12.40 лв.
SNB Violets Cream-Gel Hands & Body
Крем-гел за ръце и тяло с аромат на виолетки
Цени от:  5.90 лв.
Bioten Perfect Hands SOS Hand Cream
Хидратиращ крем за много суха кожа от серията "Perfect Hands"
Цена:  3.00 лв.
SNB Jamine Cream-Gel Hands & Body
Крем-гел за ръце и тяло с аромат на жасмин
Цени от:  5.90 лв.
Carroten Aquavelvet After Sun Moisturising After Sun Sorbet Lotion
Хидратиращ лосион за след слънце с охлаждащ ефект от серията "Aquavelvet"
Цена:  13.50 лв.
Carroten Aquavelvet Moisturising Suncare Milk - SPF 30
Слънцезащитно мляко от серията "Aquavelvet"
Цена:  23.20 лв.
Bioten Perfect Hands Nourishing Hand Cream
Подхранващ крем за ръце за суха кожа от серията "Perfect Hands"
Цена:  3.00 лв.
Bodi Beauty Rooibos Star Nourishing Hand Cream
Подхранващ крем за ръце от серията "Rooibos Star"
Цена:  4.20 лв.
Eveline Botanic Expert 5 Precious Oils Ultra Nourishing Body Oil in Lotion
Подхранващ лосион за тяло
Цена:  12.90 лв.
Eveline Invisible Gloves Hand Cream
Подхранващ и защитаващ крем за ръце
Цена:  5.50 лв.
Black Sea Stars Magnetic Serum
Серум за лице с лифтинг ефект от серията "Magnetic"
Цена:  40.72 лв.
Mixa Hyalurogel Intenisve Hydrating Body Milk
Хидратиращо мляко за тяло с хиалуронова киселина за суха и чувствителна кожа
Цена:  12.99 лв.
Bioten Supreme Hyaluronic Body Cream
Крем за тяло за суха и чувствителна кожа
Цена:  8.60 лв.
Afrodita Cosmetics Hyaluron Body Lotion
Хидратиращ лосион за тяло с хиалуронова киселина
Цена:  9.90 лв.
Afrodita Cosmetics Hyaluron Shower Gel
Хидратиращ душ гел с хиалуронова киселина
Цена:  6.20 лв.
Lavera Anti-Ageing Hand Cream
Крем за ръце против стареене от серията "Cranberry & Argan Oil"
Цена:  11.90 лв.
Nacomi Smooth Hand Cream Freshly-Baked Papaya Pie
Изглаждащ крем за ръце с аромат на прясно изпечен пай с папая
Цена:  14.90 лв.
Neobio Intensive Hand Cream
Крем за ръце с масло от ший и хиалурон
Цена:  6.90 лв.
SNB Magnolia Cream-Gel Hands & Body
Крем-гел за ръце и тяло с аромат на магнолия
Цени от:  5.90 лв.
SNB Freesias Cream-Gel Hands & Body
Крем-гел за ръце и тяло за всеки тип кожа с аромат на фрезии
Цени от:  5.90 лв.
Eveline D-Pantenol After Sun Cooling Body Gel
Охлаждащ и регенериращ гел за след слънце от серията "Sun Care"
Цена:  9.70 лв.
Още козметика за тяло с хиалуронова киселина
Други интересни предложения
L'Oreal Hyaluron Specialist Day Cream - SPF 20
Дневен крем с хиалуронова киселина от серията "Hyaluron Specialist"
Цена:  13.99 лв.
L'Oreal Hyaluron Specialist Eye Cream
Крем за околоочен контур с хиалуронова киселина от серията "Hyaluron Specialist"
Цена:  13.99 лв.
Bioten Hyaluronic 3D Antiwrinkle Overnight Treatment
Нощен крем за лице против бръчки от серията "Hyaluronic 3D"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.20 лв.
STR8 Hydra Boost Hydrating Shower Gel 3 in 1
Хидратиращ душ гел за мъже за тяло, лице и коса с хиалурон
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.50 лв.
Lumene Klassikko Anti-Age Smooting Night Cream
Изглаждащ нощен крем за лице против стареене от серията "Klassikko"
Цена:  29.00 лв.
Lumene Klassikko Advanced Anti-Age Revitalizing Rich Night Cream
Ревитализиращ нощен крем за лице против стареене от серията "Klassikko"
Цена:  31.00 лв.
Harem's Anti-Aging & Anti-Spot Night Cream Argan Oil
Нощен крем за лице против стареене и петна с арганово масло
Цена:  30.70 лв.
Nivea Cellular Filler + Firming Night Cream
Подхранващ нощен крем за лице против бръчки от серията "Cellular Filler + Firming"
Стандартна цена 27.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  25.10 лв.
Bergman Multi Task Multi Benefits Day & Night Cream
Мултифункционален дневен и нощен крем за лице
Цена:  200.00 лв.
Diet Esthetic Skin Care Snake Active Anti Wrinkle Cream
Крем за лице със змийска отрова от серията "Snake Active"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  39.90 лв.
Назад към "Нощни кремове за всеки тип кожа"
Промоция "Ganchev"
Вземи избрани продукти на промоционални цени.
Спечели награда от Wash&Go!
Виж как да се включиш в томболата.
Слънцезащита за бебета и деца
Слънцезащитни кремове, лосиони и млека.
Репеленти
Защита от насекоми за цялото семейство.
Syoss Pure
Козметика за коса
Braun Silk-expert Pro3 IPL
Фотоепилатор
Fa Brazilian Vibes
Козметика за тяло
5 търсения от други посетители:
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
1000 Раници
Artesania Latina - кораби от дърво