Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Спирали  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Спирали    L'Oreal Paradise Extatic Mascara Forbidden Be...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на тази спирала
Четка и цвят на спиралата
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Paradise Extatic Mascara Forbidden Berry


Спирала за обемни и дълги мигли в лилав цвят

 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#256955
ВидСпирала
Наличност
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
Категории
Разфасовка6.4 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Алтернативни предложения
Подаръчен комплект - L'Oreal Paradise Extatic - Спирала за мигли и вакса за вежди - спирала
Подаръчен комплект - L'Oreal Paradise Extatic
Спирала за мигли и вакса за вежди

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  28.99 лв.
Garnier Botanic Therapy Cranberry & Argan Oil Shampoo - Шампоан за боядисана коса с червена боровинка и арганово масло - спирала
Garnier Botanic Therapy Cranberry & Argan Oil Shampoo
Шампоан за боядисана коса с червена боровинка и арганово масло

Garnier
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  5.99 лв.
L'Oreal Paradise Extatic Mascara Black - Спирала за обемни и дълги мигли в черен цвят - спирала
L'Oreal Paradise Extatic Mascara Black
Спирала за обемни и дълги мигли в черен цвят

Loreal Paris
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  25.99 лв.
L'Oreal Paradise Extatic Pomade - Помада за оформяне на вежди - спирала
L'Oreal Paradise Extatic Pomade
Помада за оформяне на вежди

Loreal Paris
Избор за цвят:
Цена:  22.99 лв.
Lumene True Mystic Volume Mascara - Спирала за обемни мигли - спирала
Lumene True Mystic Volume Mascara
Спирала за обемни мигли

Lumene
Избор за цвят на спиралата:
Цена:  28.00 лв.
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Добавете красив акцент към миглите си със спирала от "L'Oréal". Тя ги обгръща с модерен лилав цвят и им придава забележителен обем и дължина. Иновативната ѝ вълнообразна четка притежава ултра меки влакна, за лесно и прецизно нанасяне. Спиралата е с нежна и обгрижваща формула, съдържаща естествени минерални цветни пигменти. Обогатена е с масло от жожоба и пантенол, които хидратират и заздравяват миглите. Включеният екстракт от черна боровинка притежава омекотяващи, антиоксидантни и подхранващи свойства. Текстурата е копринено гладка и допринася за комфортното и леко усещане. Тя притежава свеж аромат на горски плодове.

Спиралата "L'Oreal Paradise" придава на миглите:
  • невероятна дължина
  • забележителен обем
  • интензивно подхранване
  • леко усещане
  • завладяващ лилав цвят
  • Aqua / Water
  • Paraffin
  • Potassium Cetyl Phosphate
  • Cera Alba / Beeswax
  • Copernicia Cerifera Cera / Carnauba Wax
  • Acacia Senegal Gum
  • Cetyl Alcohol
  • Glycerin
  • Hydroxyethylcellulose
  • Phenoxyethanol
  • PEG / PPG-17 / 18 Dimethicone
  • Steareth-20
  • Silica
  • Phenethyl Alcohol
  • Sodium Polymethacrylate
  • Hydrogenated Jojoba Oil
  • Hydrogenated Palm Oil
  • Parfum / Fragrance
  • Polyquaternium-10
  • Disodium EDTA
  • Tin Oxide
  • Panthenol
  • BHT
  • Vaccinium Myrtillus Fruit Extract
  • May contain:
    • CI 77007 / Ultramarines
    • Mica
    • CI 75470 / Carmine
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Поставете четката под миглите, като я придвижвате от корена към върха им.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния, към външния ъгъл на окото.
  • Наблягайте в двата края.
Рейтинг
За да оцените спиралата "L'Oreal Paradise Extatic Mascara Forbidden Berry", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази спирала, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват спиралата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

L'Oreal Paradise Extatic Mascara Forbidden Berry


Спирала за обемни и дълги мигли в лилав цвят

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#256955
ВидСпирала
Наличност
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
Категории
Разфасовка6.4 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Още снимки на тази спирала
Четка и цвят на спиралата
Алтернативни предложения
Подаръчен комплект - L'Oreal Paradise Extatic
Спирала за мигли и вакса за вежди
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  28.99 лв.
Garnier Botanic Therapy Cranberry & Argan Oil Shampoo
Шампоан за боядисана коса с червена боровинка и арганово масло
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  5.99 лв.
L'Oreal Paradise Extatic Mascara Black
Спирала за обемни и дълги мигли в черен цвят
Цена:  25.99 лв.
Lumene Nordic Chic CC Concealer
CC коректор за лице против зачервявания от серията "Nordic Chic"
Цена:  24.00 лв.
Nacomi Jojoba Oil
Нерафинирано масло от жожоба
Цена:  17.90 лв.
L'Oreal Paradise Extatic Primer
Подхранваща база за спирала
Цена:  25.99 лв.
L'Oreal Paradise Extatic Pomade
Помада за оформяне на вежди
Цена:  22.99 лв.
Lumene True Mystic Volume Mascara
Спирала за обемни мигли
Цена:  28.00 лв.
Lumene True Mystic Volume Waterproof Mascara
Водоустойчива спирала за обемни мигли
Цена:  28.00 лв.
Lavera Regenerating Body Milk
Регенериращо мляко за тяло за суха кожа
Цена:  17.90 лв.
Описание
Добавете красив акцент към миглите си със спирала от "L'Oréal". Тя ги обгръща с модерен лилав цвят и им придава забележителен обем и дължина. Иновативната ѝ вълнообразна четка притежава ултра меки влакна, за лесно и прецизно нанасяне. Спиралата е с нежна и обгрижваща формула, съдържаща естествени минерални цветни пигменти. Обогатена е с масло от жожоба и пантенол, които хидратират и заздравяват миглите. Включеният екстракт от черна боровинка притежава омекотяващи, антиоксидантни и подхранващи свойства. Текстурата е копринено гладка и допринася за комфортното и леко усещане. Тя притежава свеж аромат на горски плодове.

Спиралата "L'Oreal Paradise" придава на миглите:
  • невероятна дължина
  • забележителен обем
  • интензивно подхранване
  • леко усещане
  • завладяващ лилав цвят
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Поставете четката под миглите, като я придвижвате от корена към върха им.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния, към външния ъгъл на окото.
  • Наблягайте в двата края.
Декоративна козметика от серията "L'Oreal Paradise Extatic"
Подаръчен комплект - L'Oreal Paradise Extatic
Спирала за мигли и вакса за вежди
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  28.99 лв.
L'Oreal Paradise Extatic Mascara Black
Спирала за обемни и дълги мигли в черен цвят
Цена:  25.99 лв.
L'Oreal Paradise Extatic Pomade
Помада за оформяне на вежди
Цена:  22.99 лв.
L'Oreal Paradise Extatic Primer
Подхранваща база за спирала
Цена:  25.99 лв.
Още декоративна козметика с боровинка
Декоративна козметика с витамин B5
Bell HypoAllergenic Bold Up! Intense Mascara
Хипоалергенна спирала за обемни мигли от серията "HypoAllergenic"
Цена:  11.60 лв.
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17
Течен фон дьо тен за естествен тен
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  25.99 лв.
Bourjois Silk Edition Compact Powder
Дълготрайна компактна пудра за лице с матиращ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  24.99 лв.
Bourjois Healthy Mix Anti-Fatigue Foundation
Дълготраен фон дьо тен с анти-умора ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.90 лв.
Artdeco Art Couture Nail Lacquer
Дълготраен лак за нокти с гел ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.90 лв.
Wet'n'Wild Max Volume Plus Mascara
Спирала за обемни мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.90 лв.
Bioten Skin Moisture CC Cream All In 1 Skin Perfection - SPF 20
Хидратиращ CC крем за лице за равномерен тен от серията "Skin Moisture"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.30 лв.
Revlon Ultimate All-In-One Waterproof Mascara
Водоустойчива спирала за мигли с 5 действия
Стандартна цена 21.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -41%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  12.99 лв.
Lumene Nordic Chic Natural Glow Bronzer
Бронзираща пудра за лице
Цена:  29.90 лв.
Maybelline The Colossal Platinum Black Mascara
Спирала за обемни мигли
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.
Essence You Better Work Volume & Curl Mascara
Водоустойчива спирала за обемни и извити мигли от серията "You Better Work"
Цена:  6.60 лв.
Essence You Better Work Lenght Definition Mascara
Водоустойчива спирала за удължване на миглите от серията "You Better Work"
Цена:  6.60 лв.
Bourjois Healthy Mix Powder Anti-Fatigue
Компактна пудра за лице с анти-умора ефект
Цена:  24.60 лв.
Essence #insta Perfect Liquid Highlighter
Течен хайлайтър
Цена:  7.70 лв.
Bourjois Eye Catching Nude Palette
Палитра с 8 цвята сенки за очи
Цена:  23.10 лв.
Bourjois Les Nudes Palette
Палитра с 8 цвята сенки за очи
Цена:  23.10 лв.
Bourjois Healthy Mix Primer
Основа за грим с лека покривност и анти-умора ефект
Цена:  18.20 лв.
Bourjois Reveal Liquid Eyeliner
Течна очна линия за фино подчертаване
Цена:  17.40 лв.
Bourjois Healthy Mix BB Cream Anti-Fatigue
BB крем за лице с анти-умора ефект
Цена:  19.10 лв.
Bourjois Volume Glamour Push Up Black Serum Mascara
Спирала за обемни и извити мигли
Цена:  19.90 лв.
Bourjois Eye Catching Mascara
Спирала за обемни мигли
Цена:  21.20 лв.
Golden Rose Lash Primer
Подхранваща база за спирала
Цена:  4.90 лв.
RevitaLash Double-ended Volume Set
Основа и спирала за обемни мигли 2 в 1
Цена:  55.00 лв.
Artdeco Liquid Camouflage Full Cover Foundation
Течен фон дьо тен с висока покривност
Цена:  34.90 лв.
Още декоративна козметика с витамин B5
Декоративна козметика с жожоба
Catrice Volumizing Lip Booster
Гланц за обемни устни
Цена:  7.20 лв.
Catrice High Glow Mineral Highlighting Powder
Хайлайтър пудра
Цена:  10.19 лв.
Aura Quick Stick Shading & Contouring Duo
Контуриращ дуо стик за лице
Цена:  8.65 лв.
Aura Cheek Stick Juicy Blusher
Стик руж за лице с плодов аромат
Цена:  8.65 лв.
Maybelline Hydra Extreme Matte Lipstick
Хидратиращо червило с матов ефект
Цена:  6.29 лв.
Essence Colour Boost Mad About Matte Liquid Lipstick
Течно матово червило
Цена:  5.90 лв.
Golden Rose Soft & Matte Creamy LipColor
Кремообразно течно червило с матов ефект
Цена:  7.90 лв.
Lily Lolo Natural Lipstick
Хидратиращо червило за устни
Цена:  23.20 лв.
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15
Дълготрайно червило с хидратиращ ефект
Цена:  6.29 лв.
Elea Professional Colour & Care
Трайна крем боя за коса
Цена:  4.50 лв.
Maybelline Volum' Express
Спирала за обем с черен цвят
Цена:  7.99 лв.
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick
Дълготрайно червило за устни с матов ефект
Цена:  20.59 лв.
Golden Rose Vision Lipstick
Дълготрайно червило
Цена:  3.70 лв.
Балсам за устни - HibisKiss
С аромат на хибискус
Цена:  10.90 лв.
Lavera Trend Sensitiv 2 in 1 Compact Foundation
Компактен фон дьо тен 2 в 1 от серията "Trend Sensitiv"
Цена:  27.30 лв.
Gosh Velvet Touch Lipliner Waterproof
Водоустойчив молив за устни от серията "Velvet Touch"
Цена:  7.40 лв.
Bell Colour Fun Multi Blush
Многоцветен руж
Цена:  8.40 лв.
Bell Trio Eyeshadow
Сенки за очи
Цена:  6.30 лв.
Wet'n'Wild Cover All Concealer Palette
Палитра с коректори от серията "Cover All"
Цена:  9.99 лв.
Avril Le Fond De Teint
Фон дьо тен с био масло от жожоба
Цена:  21.40 лв.
Nivea Blackberry Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на къпина
Цена:  3.95 лв.
Lavera Natural Cover & Care Stick
Стик коректор за лице
Цена:  13.30 лв.
Nivea Watermelon Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на диня
Цена:  3.95 лв.
Nivea Strawberry Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на ягода
Цена:  3.95 лв.
Още декоративна козметика с жожоба
Козметика за коса с жожоба
Urtekram Coconut Hair Oil
Масло за мека и блестяща коса от серията "Coconut"
Цена:  15.90 лв.
Leganza Coloring Conditioner
Оцветяващ балсам за коса със 7 масла
Цена:  3.50 лв.
Orzene Beer Optimum Oil Repair Shampoo Very Dry + Overstressed Hair
Шампоан за много суха и стресирана коса
Цена:  7.39 лв.
Orzene Beer Optimum Oil Repair Hair Mask Very Dry + Overstressed Hair
Маска за много суха и стресирана коса
Цена:  9.49 лв.
Bentley Organic Shampoo - Lavender & Aloe Vera With Jojoba
Шампоан за нормална към суха коса с лавандула, алое вера и жожоба
Цена:  16.40 лв.
Маска за боядисана коса с масло от жожоба
Цена:  8.60 лв.
Шампоан за бърз растеж на косата - Herbis
Цена:  12.90 лв.
Шампоан против косопад - Herbis
Цена:  12.90 лв.
Nacomi Jojoba Oil
Нерафинирано масло от жожоба
Цена:  17.90 лв.
Nacomi 7 Oils Natural Hot Oil Hair Treatment
Олио за коса против наелектризиране и сплетени краища
Цена:  29.90 лв.
Schauma Strength & Vitality Conditioner
Балсам за тънка и слаба коса
Цена:  2.99 лв.
Schauma Strength & Vitality Shampoo
Шампоан за тънка и слаба коса
Цени от:  2.99 лв.
RevitaLash Thickening Conditioner
Уплътняващ балсам за тънка коса
Цена:  70.00 лв.
RevitaLash Thickening Shampoo
Уплътняващ шампоан за тънка коса
Цена:  70.00 лв.
Cycle Vital Repair Mask
Професионална био маска за суха и гъста коса от серията "Certified Organic"
Цена:  47.00 лв.
Gliss Purify & Protect Shampoo
Шампоан за мазна и увредена коса от серията "Purify & Protect"
Цени от:  6.69 лв.
Garnier Fructis Oil Repair 3 Wonder Butter 3 in 1 Mask
Подхранваща маска за много суха и изтощена коса
Цена:  8.99 лв.
Garnier Fructis Oil Repair 3 Wonder Butter Conditioner
Подхранващ балсам за много суха и изтощена коса
Цена:  4.99 лв.
Garnier Fructis Oil Repair 3 Wonder Butter Shampoo
Дълбоко подхранващ шампоан за много суха и изтощена коса
Цена:  4.99 лв.
Farmona Radical Dry Shampoo with Conditioner 2 in 1
Сух шампоан 2 в 1 за увредена и склонна към косопад коса от серията "Radical"
Цена:  9.90 лв.
Orzene Beer Optimum Oil Repair Hair Elixir
Възстановяващ и подхранващ еликсир за много суха и стресирана коса
Цена:  9.49 лв.
Orzene Beer Optimum Oil Repair Hair Conditioner Very Dry + Overstressed Hair
Балсам за много суха и стресирана коса
Цена:  5.39 лв.
Afrodita Cosmetics Argan & Jojoba 10 in 1 Conditioner
Възстановяващ балсам за всеки тип коса с арган и жожоба
Цена:  9.60 лв.
Black Sea Stars Vitality Hair Care Oil
Подхранващо и защитаващо олио за коса от серията "Vitality"
Цена:  5.53 лв.
Още козметика за коса с жожоба
Козметика за тяло с жожоба
Козметика за лице с жожоба
Козметика за коса с витамин B5
Козметика за тяло с витамин B5
Козметика за лице с витамин B5
Козметика за коса с боровинка
Козметика за тяло с боровинка
Козметика за лице с боровинка
Назад към "Спирали за мигли"
Промоция "Ganchev"
Вземи избрани продукти на промоционални цени.
Спечели награда от Wash&Go!
Виж как да се включиш в томболата.
Слънцезащита за бебета и деца
Слънцезащитни кремове, лосиони и млека.
Репеленти
Защита от насекоми за цялото семейство.
Catrice Lala Berling
Декоративна козметика и аксесоари
Bio Apteka Honey Therapy
Козметика с екстракт от мед
Nivea Crayon Lipstick Color Lip Balm
Цветен балсам за устни
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
1000 Раници
Nestle Gerber - Промоция